česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1496  1497  1498  1499  1500  1501  1502  1503  1504  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, vim ze tu pada casto tenhle dotaz, ale jakej je recept na perfetkni startovani nakopavackou? Mam Pionyra 555 a posledni dobou spatne chyta. Smes mam spis bohatsi a svicku na zimu. Tyristorovy zapalko mit nemuzu, tak jaky figle na to jeste jsou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no to bude tim...myslel jsem ze to neni tak dulezity. ale uz jdu na to...dik :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7824    
a kdyz si daval tu svicku na zimu....sklepal si ji odtrh na 0.4mm?? jestli ne,tak proto nechyta dobre.....
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
parkrat proslapnes bez zapnutyho zapalovani, ale se zapnutym benzinem. pak zapnes zapalovani a mel by chytnout hned ja to tak delam na 487 a vzdycky to tak funguje
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mate nekdo skusenosti se skracovanim pistu? O kolik se to muze skratit a skracuje se horna i dolna cast? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavu mam sníženou. Tak ja to pres vikend skusim zbrousit o 1mm obidve ty packy a dam vedet co to delá.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Dachlmen: jenze Lovik pouziva klapku... S tou si to muzes dovolit.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
jo hochu, když chceš skrátit píst tak maximálně o 2 cm a musí ten píst být tříkroužkovej a nový kroužky, já jsem to jenou dělal na mustangu a ten mustang mi jel 100 km/h ale to jsem tam měl ještě sníženou hlavu
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc sem ti neporozuměl rosi48 ,ale ják tady standa včera říkal klapka je nejtěžší level aby ti stála zato
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
a co kdyš tam dáš klapku?to bys potom mohl ustřelit cely ne tu packu.samozdřejme s dalšima upravama,vyfuk karbec atp.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká vacin nejlepší máš se skarácením pístu změnit česvání výfuku...a jestli se ti to nechce drabat do válce tak se to dá udělat s mírou i na pístu ...jakkdyby ho skráti od vrchu ale jen u výf. kanálu ....vlastně tam uděláš takový ,,obdelník,, tohoto tvaru ) ale ve směru k výfuk kanálu a ještě ten,, obdelník,, bude mít výšku 5-7mm a hloubku podle toho jaký budeš chtít česování (ale ať to neprepískneš)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zkracuje se to nahoře (u sacího kanálu)-zvětší se tím úhel sání. Teoreticky by to pak mělo dosahovat větších otáček. Ale nebude-bo ti to stejně nepobere výfuk. Časování se řeší komplexně. Zkrátit to dole nemá efekt (pokud nepočítáš ty dva gramy o které odlehčíš píst)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz zkratis dolni hranu tak ti to neprida ani neubere protoze nema na nic vliv (krome uzavreni vyfuku v HÚ ale tam je jestre rezerva kdyztak se zkracuje horni strana tim zmenis casovani saciho kanalu!
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dělá se to ale nemá to takový účinek jako úprava sacího kanálu
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co já vim tak se to zkracuje akorat dole a to tak ten 1,5-2,0mmale nevyvracim ze se to zkracuje i na hore jen jsem to jeste nesysel:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řiká se 1,5 mm nahoře, 1,5 mm dole ale zkušenosti a tim nemam....ale třeba lovík se s tim nesere dole ufikne 3 mm a jebe na to...
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to bych se vykašlal,možná ti to něco přidá,ae bude to víc žrát a bude se to dusit.Vím o čem mluvím,můj fichtl nedržel vůbec volňák ,,,
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
cau chlapi,potrebuju vedet,kdo ma cz 471,jestli naho nema tusaka,jestli tam pasuje 634,nebo jina hranata jawa,akorat vim,ze tam ma kamos bizona,a to je asi stejny jak 634,jen se chci ujistit ze mi tam ta 634 pujde,pac motor 250/471 nesezenu,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: ondřej      IP: uživatel368    
staci mi ten 634,chtel sem 640,ale ja se to snazim dat co nejvic do origo stavu,dik
 
 
Datum: 06. listopadu 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: asdfghjjkl      IP: uživatel5767    
dá se udělat i to že tam upravis uchyt v zádu a narveš tam z 640 a to je potom dělo!
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,motory 471,472 a 634 sou zamenne(472 a 634 je dokonce uplne stejnej motor:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel7210    
cus draci mam cz 175/477 jestli má byt tesnení mezi hlavou valcem? a ja v ní mam aji novej píst tak kolik mam mit najezdeno hodin aby byl zajet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tesneni pod hlavou ma byt tenke hlinikove,stejne z jawy 350
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, nemáte někdo nějaký výkres motoru z jawy nebo čz?? potřebuju to do skoly do cadu jako pracu na cely rok a nikde nic. posilejte na mail scan,fota,odkazy....cokoli,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Tady máš výkres Babetty jesli stačí http://www.ronge.cz/?q=vykres-motor-babetta210
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem trysku s prumerem 60 a vubec to nejelo dal jsem tam 68 atahlo to jak chcip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty se divíš? s menší triskou bude moc chudá směs, protože přes ni pujde málo paliva
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik tak břibližně má cenu karburátor na jawu 05 ten uplně starý jak se dával i na stadiony ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj draci mam problem co ma bejt na spojkovem kosi jen lamela mezilamela a lamela? koupil jsem si fka kterej to měl vyrabovaný nemá něco na tom ještě bejt jestli někdo máte foto tak předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dam ti radu...když si nejseš v tehle připadech jistej (nejen se spojkou) tak se koukni do katalogu náhradních dílů... jsou i na sesa moto a víš to 100%centně a rychle....... jinak je to jak piše zajíc
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky to je ono
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam lamela,mezilamela,lamela a pak to vyko toho spojkovyho koše...no a 5 pružinek,5 mističek na pružinky,5 podložek a 5 segrovek-jestli to chces takhle do podrobna :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potřeboval bych poradit s předstihem u 250jawy se zapalovaním z fichtla ma stim někdo skušenost jestly ano tak napište jak ma byt velký děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejva i panelka maji předstih 3,5-4,0mm.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=101 Stahni si tenhle manual,v tom to je
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten je jakej to nahodou nevyš
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Myslim,že musíš mít předstih předepsaný pro jawu 250 - (né na fichtla)
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel7806    
mužu lejt do jawy benzín 95 + Shell Advance SX2 ? a musim dávat do jawy aditiva ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
esli máš píst na bronzovym futru tak řeď max 1:40 (optimálně 1:33 - 1:35), jinak se to futro nebude stíhat mazat. Pokud máš píst na jehlách tak v klidu do 1:50...
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar jj je to dobrej olej,kamos ho jezdi prez rok a je spokojenej:-Daditiva tam necpy,davaly se do starejch skodovek na ochranu ventilu.tohle je 2T:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já na tuhle kombinaci jezdim furt, S timhle olejem a benzínem sem jezdil na fichtlovi,mustangovi,simsonu,jawě 350,jawě250 a čz 175. žadný aditiva tam nedavej
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo můžeš a žádný aditiva tam nelej a řed tak 1:40-1:45
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau nemáte někdo tento klakson?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1517.html Nevíte jestli troubí i na stejnosmerné napětí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7824    
chongu chongu......vim ze rad vysvetlujes,ale tady bych rek,ze to vidime opacne......podle me je to normalni klakson,ale je v nem dioda aby fungoval i na stridavym proudu......no chci ho implantovat k tvymu CDI.....kdyz bezel na nabijecče,tak pobezi i s CDI......hlavne je stejnej,jako sem tam mel,akorat to neni chrom,ale anticiro......
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Stando.. Stando! Dioda v bzučáku nezajišťuje na stejnosměrném rozvodu že se rozbzučí... to je pouze úprava aby fungoval na tepavém napětí (zřejmě to byla nabíječka napájená tepavým napětím). Pokud klakson neobsahuje tzv. wagneroho kladívko tak rozhodně není na stejnosměrný proud.. mimochodem wagnerovo kladívko, tedy ten princip znáš z klasického domovního zvonku, kde prodloužení kotvy přerušovače relé mlátí o ten kovovej kastról :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7824    
Na stejnosmerny proud funguje "bzučák" z Jawy 90......je sice na 12V stridavejch,ale ma v sobe diodu,takze umi i 12V stejnosmernejch.....skousel sem ho na nabijecce na autobaterky......
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: chong      IP: uživatel7823    
zapoměl jsem napsat že je to zároveň překopaný na 12V.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jo, mám překopanou motorku na akumulátor s předelanou elektroinstalkací aby se to všechno uživilo samo (bez trapně neustálého dobíjení v garáži). Tím že jsem to překopal na stejnosměrný rozvod pochopitelně přestal fungovat původní klakson, tak jsem tam musel vrazit stejnosměrnej. Ale fakt že ten zvuk stojí za to.. žádné chrochtání, ale pořádnej klaksonzvuk :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Chong,ty máš na fíkovi 12 V klakson?
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mam ho na pionýrovi.. stejnosměrnej...
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Tak to díky..
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
tak pokiaľ viem tak klakson je na jednosmerné a bzučiak na striedavé napätie
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: vrtich      IP: uživatel7723    
čus , vím, že to sem nepatří, ale určitě to někdo bude vědět. Potřebuju vědět kolik měří zadní náprava ze škody 100-120...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Náprava u Š 120 zadní má rozchod 1270mm,na přední nápravě to je 1300mm.Škoda 120M má na přední nápravě 1390mm.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravuji -"náprava", tak to má správně být!
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Náorava zadní u š 120M MÁ rozchod 1370mm.
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Zadní náprava ze Š 100-110 má rozchod 1250 mm
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO SKODA 1000-120(UZOVKA) maj uzsi od hranatejch (M) byly sirsi ael kolik maj to nevim
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi na vrakáč, a měř co hrdlo ráčí, taky jich pár měl, ale už su tam )))
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci co říkáte na moji amatérskou renovaci http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14252.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dobře udělaný a jak fichtl jezdí s tim výfukem?? Opravdu pěkný!
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7824    
jooo docela v pohode.....
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
Náhodou je to pěkně odvedená práce. troufám si tvrdit, že ani origo lak nebyl nic špičkovýho a kvalita zpracování dobře udělané renovace je mnohdy lepší než ta z továrny - mám na mysli neodjehlený groty, ostrý hrany plechů a podobně. Kdykoliv dělám něco na fichtlovi, tak se o něco škrábnu nebo pořežu, prostě tgo měli na salámu.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Honzo na co by se to mělo lesknout?? Podle mě vypada hodně pěkně. Na amaterskou renovaci je to fakt pěkný. Koukám že je tam na plechu i ten napis JAWA 20. Na což se většina amateru vykašle.
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snažil se ale mohl tam dát barvu která se víc leskne toto je takový nemasný neslaný
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso nebude v dalsich novinkach (ty v prosinci) konecne slibovane VAPE na pio 12V s venkovnim rotorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Když tak stojíš o výkonný altík (Vape je stejně jako origo zapalko pionýra alternátor s permanentními magnety), tak zkus tohle http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm nám se tak za levný peníz podařilo získat z upraveného magnetta cca 50 až 60W výkonu na 12V s možností zálohy akumulátorem.
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozhodne ne,,, vape ted ma jinou praci a fik neni pro ne dulezitej,,takze sorac ze jsem slibotechna ale tohle neovlivnim
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na zdar pomohlo by babette 207 keby dam karburator s pioniera s 20 jikov 2917 PSb. a este kolko je dlhe ta tycka na 20 na krizi co drzi vyfuk. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci neni mi jasne co bych mel pocitat na klapce ..... podl e me kdyz si udelam pomecek a dam klapku na valec ktery je upraveny ne na seriovy tak to musi byt co bych mel na tom pocitat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co neni muze bejt takze jinou ok no a ze by ste mi trochu pichli ? a ne jenom kritizovali ?
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo tom sem přesně mluvil dělá úpravu a ani nevím co tam dát
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli mas vertikal ni valec:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o klapkách nic moc nevím ...ale to máš stejný jak kdybys upravyl válec podle oka...možná to pojede a jestli to pojede ta je to haluza s klapkou to stejný .
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdááár lidi tak uz asi zazimujete co :-D ... ja tepr dodelavam ... :-D jeden doubek mi dal 3kostry motor kola atd ... tak uz delam druhyho foto pozdeji :-D :-P jinak vadi necepu visoka kompres ? nebo tim líp :-D ... diky a cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG :_D * muzes na soustruhu a pripravek na chyceni
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muz na soustruhu, ale potreujes pripravek na hyceni ty hlavy, nebo pokud mas trpelivost tak by to slo brusnou pastou
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ... dik hoši a jak bycj ji mel snizit ... ?
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde ani tak o vykon, ale spis o to, ze klikovka by uz nemusela prezit tu velikou zatez a mohla by se ohnout, nebo jinak zdeformovat, nebo sem slysel, ale to nemam overeny, ze motor by uz nemusel takovou kompresi prekonat.
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak říká karlos....akorát bych jen doplnil že sem viděl borce co měli kompresák 13:1....ale to už nemá cenu protože od 12:1 už výkon moc nenajdeš
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoka kmprese muze vadit loziskam motoru a ojnice, takze kdyz snizujes hlavu treba na stupen komprese 11 tak se vyplati loziska vymenit, jinak nemel by si prekrocit kompresni pomer myslim 12:1
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
zdarec kluci hale potřeboval bych poradit nevítze někdo čim by mohlo bejt že mi mustang jede jenom ze začátku tak 5 minut a pak se začne jakoby dusit a nemá sílu na neutrál točí v pohodě dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Tohle většinou dělá svíčka, dej si tam studenější. Já tam měl v neděli 5tku PALku, po chvíli to vůbec nejelo a motor točil i po vypnutí zapalování.
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted pracuju na kamošovém stroji a dělalo mu to taky, objevíl sem kopec karbonu v koleně, možná, nevím, ale mohlo by to byt ono, asi se hned přehřeje
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chci na fichtla dávat tenhle válec http://picasaweb.google.com/caue24/ValecKarbec#5399948331157442466 (sou tam 2 fotky) je tam taková vypálenina co myslíte bude to normálně fungovat to by nemělo vadit ne když to párkrát přejedu jemným šmirglem, a píst přez to stejně moc nechodí jen trochu koncem ne? a nevíte někdo z čeho je tenhle karbec http://picasaweb.google.com/caue24/ValecKarbec#5399948316140514226 ( sou tam 3 fotky) neni to třeba z jawety nebo ze stadiona ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec je na 100 % z mustafa
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: cezetnik      IP: uživatel4675    
i ten valec je z 05 ,protoze to ma maly po pokach prefukovy kanaly ,ale newim to na 100 procent ,protoze je špatna kvalita fotky
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ae ho*no,ten karb je ze Staďáka !
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valec potrebuje vybrus a ten karburator je z jawy 05
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik tak má cenu ten karbec
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze starší 05 ? to sem jěště neviděl to je kravina ne dit na 555 se taky dávali jiny karbeci než mám na fotce
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj karb je ze stadaka jak pise kolega, nebo muze byt jeste ze starsi 05. jinak ten valec zkus a uvidis, ja jsem kolikrat dvaal vetsi prasarny a chodilo to :-D (slo to na prodej)
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych řekl že ten karbec je z 05..kolik by jsi za něj chtěl?? nebo ti ho můžu za něco vyměnit kdyžtak napiš na icq 463-310-564 ten karbec by se mi hodil
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten karb je ze Stadiona S22 bo S23,záleží jak má velkej difuzor :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Caute chlapi... Tak sem si udelal spojku na 250ku/353ku a mam asi moc tlusty lamely... Spojka krasne zabira ale nevypina ikdyz to mam dole dotahly ten stelovaci sroub... Nemate nejakej vylepsovat jak by se to dalo udelat aby to vypinalo...Rozdelavat se mi to nechce obrousit uz to stejne nepujde je to v oleji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus tohle sami mi delalo o fichtla newim jestly to bude stejny ale zkus tam dat 8 šroub ...
 
 
Datum: 05. listopadu 2009 14:55
 
<  1496  1497  1498  1499  1500  1501  1502  1503  1504  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.11.2025 3:06:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu