Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zkousel jsem trysku s prumerem 60 a vubec to nejelo dal jsem tam 68 atahlo to jak chcip
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 9:44
 a ty se divíš? s menší triskou bude moc chudá směs, protože přes ni pujde málo paliva
Datum: 04. listopadu 2009 9:44
 Zdar kolik tak břibližně má cenu karburátor na jawu 05 ten uplně starý jak se dával i na stadiony ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 22:27
 hoj draci mam problem co ma bejt na spojkovem kosi jen lamela mezilamela a lamela?
koupil jsem si fka kterej to měl vyrabovaný nemá něco na tom ještě bejt jestli někdo máte foto tak předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dam ti radu...když si nejseš v tehle připadech jistej (nejen se spojkou) tak se koukni do katalogu náhradních dílů... jsou i na sesa moto a víš to 100%centně a rychle....... jinak je to jak piše zajíc
Datum: 04. listopadu 2009 16:52
 jj díky to je ono
Datum: 04. listopadu 2009 13:41
 je tam lamela,mezilamela,lamela a pak to vyko toho spojkovyho koše...no a 5 pružinek,5 mističek na pružinky,5 podložek a 5 segrovek-jestli to chces takhle do podrobna
Datum: 04. listopadu 2009 10:00
 zdar draci potřeboval bych poradit s předstihem u 250jawy se zapalovaním z fichtla ma stim někdo skušenost jestly ano tak napište jak ma byt velký děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 0:29
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:29
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 Kejva i panelka maji předstih 3,5-4,0mm.
Datum: 04. listopadu 2009 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=101 Stahni si tenhle manual,v tom to je
Datum: 03. listopadu 2009 22:54
 a ten je jakej to nahodou nevyš
Datum: 03. listopadu 2009 22:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že musíš mít předstih předepsaný pro jawu 250 - (né na fichtla)
Datum: 03. listopadu 2009 22:30
Jméno: Filip
IP: uživatel7806
 mužu lejt do jawy benzín 95 + Shell Advance SX2 ? a musim dávat do jawy aditiva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 15:27
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 esli máš píst na bronzovym futru tak řeď max 1:40 (optimálně 1:33 - 1:35), jinak se to futro nebude stíhat mazat. Pokud máš píst na jehlách tak v klidu do 1:50...
Datum: 04. listopadu 2009 15:27
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar jj je to dobrej olej,kamos ho jezdi prez rok a je spokojenej  aditiva tam necpy,davaly se do starejch skodovek na ochranu ventilu.tohle je 2T
Datum: 04. listopadu 2009 13:57
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já na tuhle kombinaci jezdim furt, S timhle olejem a benzínem sem jezdil na fichtlovi,mustangovi,simsonu,jawě 350,jawě250 a čz 175. žadný aditiva tam nedavej
Datum: 03. listopadu 2009 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo můžeš a žádný aditiva tam nelej a řed tak 1:40-1:45
Datum: 03. listopadu 2009 21:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:16
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 chongu chongu......vim ze rad vysvetlujes,ale tady bych rek,ze to vidime opacne......podle me je to normalni klakson,ale je v nem dioda aby fungoval i na stridavym proudu......no chci ho implantovat k tvymu CDI.....kdyz bezel na nabijecče,tak pobezi i s CDI......hlavne je stejnej,jako sem tam mel,akorat to neni chrom,ale anticiro......
Datum: 04. listopadu 2009 21:16
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Stando.. Stando! Dioda v bzučáku nezajišťuje na stejnosměrném rozvodu že se rozbzučí... to je pouze úprava aby fungoval na tepavém napětí (zřejmě to byla nabíječka napájená tepavým napětím). Pokud klakson neobsahuje tzv. wagneroho kladívko tak rozhodně není na stejnosměrný proud.. mimochodem wagnerovo kladívko, tedy ten princip znáš z klasického domovního zvonku, kde prodloužení kotvy přerušovače relé mlátí o ten kovovej kastról
Datum: 04. listopadu 2009 20:46
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 Na stejnosmerny proud funguje "bzučák" z Jawy 90......je sice na 12V stridavejch,ale ma v sobe diodu,takze umi i 12V stejnosmernejch.....skousel sem ho na nabijecce na autobaterky......
Datum: 04. listopadu 2009 10:40
Jméno: chong
IP: uživatel7823
 zapoměl jsem napsat že je to zároveň překopaný na 12V.
Datum: 04. listopadu 2009 8:38
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jo, mám překopanou motorku na akumulátor s předelanou elektroinstalkací aby se to všechno uživilo samo (bez trapně neustálého dobíjení v garáži). Tím že jsem to překopal na stejnosměrný rozvod pochopitelně přestal fungovat původní klakson, tak jsem tam musel vrazit stejnosměrnej. Ale fakt že ten zvuk stojí za to.. žádné chrochtání, ale pořádnej klaksonzvuk
Datum: 04. listopadu 2009 8:38
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Chong,ty máš na fíkovi 12 V klakson?
Datum: 03. listopadu 2009 22:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mam ho na pionýrovi.. stejnosměrnej...
Datum: 03. listopadu 2009 22:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Tak to díky..
Datum: 03. listopadu 2009 21:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tak pokiaľ viem tak klakson je na jednosmerné a bzučiak na striedavé napätie
Datum: 03. listopadu 2009 21:16
Jméno: vrtich
IP: uživatel7723
 čus , vím, že to sem nepatří, ale určitě to někdo bude vědět. Potřebuju vědět kolik měří zadní náprava ze škody 100-120...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:58
 Náprava u Š 120 zadní má rozchod 1270mm,na přední nápravě to je 1300mm.Škoda 120M má na přední nápravě 1390mm.
Datum: 05. listopadu 2009 14:58
 Opravuji -"náprava", tak to má správně být!
Datum: 05. listopadu 2009 14:47
 Náorava zadní u š 120M MÁ rozchod 1370mm.
Datum: 05. listopadu 2009 14:45
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zadní náprava ze Š 100-110 má rozchod 1250 mm
Datum: 04. listopadu 2009 19:39
 NO SKODA 1000-120(UZOVKA) maj uzsi od hranatejch (M) byly sirsi ael kolik maj to nevim
Datum: 04. listopadu 2009 16:25
 zajdi na vrakáč, a měř co hrdlo ráčí, taky jich pár měl, ale už su tam )))
Datum: 03. listopadu 2009 21:13
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:34
 Je to dobře udělaný a jak fichtl jezdí s tim výfukem?? Opravdu pěkný!
Datum: 05. listopadu 2009 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 jooo docela v pohode.....
Datum: 04. listopadu 2009 10:42
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Náhodou je to pěkně odvedená práce. troufám si tvrdit, že ani origo lak nebyl nic špičkovýho a kvalita zpracování dobře udělané renovace je mnohdy lepší než ta z továrny - mám na mysli neodjehlený groty, ostrý hrany plechů a podobně. Kdykoliv dělám něco na fichtlovi, tak se o něco škrábnu nebo pořežu, prostě tgo měli na salámu.
Datum: 04. listopadu 2009 10:38
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Honzo na co by se to mělo lesknout?? Podle mě vypada hodně pěkně. Na amaterskou renovaci je to fakt pěkný. Koukám že je tam na plechu i ten napis JAWA 20. Na což se většina amateru vykašle.
Datum: 03. listopadu 2009 22:37
 snažil se ale mohl tam dát barvu která se víc leskne toto je takový nemasný neslaný
Datum: 03. listopadu 2009 20:44
 Seso nebude v dalsich novinkach (ty v prosinci) konecne slibovane VAPE na pio 12V s venkovnim rotorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 8:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když tak stojíš o výkonný altík (Vape je stejně jako origo zapalko pionýra alternátor s permanentními magnety), tak zkus tohle http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm nám se tak za levný peníz podařilo získat z upraveného magnetta cca 50 až 60W výkonu na 12V s možností zálohy akumulátorem.
Datum: 04. listopadu 2009 8:41
 rozhodne ne,,, vape ted ma jinou praci a fik neni pro ne dulezitej,,takze sorac ze jsem slibotechna ale tohle neovlivnim
Datum: 03. listopadu 2009 23:19
 na zdar pomohlo by babette 207 keby dam karburator s pioniera s 20 jikov 2917 PSb. a este kolko je dlhe ta tycka na 20 na krizi co drzi vyfuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:14
 Draci neni mi jasne co bych mel pocitat na klapce ..... podl e me kdyz si udelam pomecek a dam klapku na valec ktery je upraveny ne na seriovy tak to musi byt co bych mel na tom pocitat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:55
 Co neni muze bejt takze jinou ok no a ze by ste mi trochu pichli ? a ne jenom kritizovali ?
Datum: 04. listopadu 2009 20:55
 no jo tom sem přesně mluvil dělá úpravu a ani nevím co tam dát
Datum: 04. listopadu 2009 16:04
 jestli mas vertikal ni valec
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
Datum: 03. listopadu 2009 22:12
 o klapkách nic moc nevím ...ale to máš stejný jak kdybys upravyl válec podle oka...možná to pojede a jestli to pojede ta je to haluza s klapkou to stejný .
Datum: 03. listopadu 2009 20:36
 Nazdááár lidi tak uz asi zazimujete co  ... ja tepr dodelavam ...  jeden doubek mi dal 3kostry motor kola atd ... tak uz delam druhyho foto pozdeji  jinak vadi necepu visoka kompres ? nebo tim líp  ... diky a cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 15:04
 OMG :_D * muzes na soustruhu a pripravek na chyceni
Datum: 04. listopadu 2009 15:04
 muz na soustruhu, ale potreujes pripravek na hyceni ty hlavy, nebo pokud mas trpelivost tak by to slo brusnou pastou
Datum: 04. listopadu 2009 14:58
 ok ... dik hoši a jak bycj ji mel snizit ... ?
Datum: 03. listopadu 2009 20:56
 nejde ani tak o vykon, ale spis o to, ze klikovka by uz nemusela prezit tu velikou zatez a mohla by se ohnout, nebo jinak zdeformovat, nebo sem slysel, ale to nemam overeny, ze motor by uz nemusel takovou kompresi prekonat.
Datum: 03. listopadu 2009 20:43
 přesně jak říká karlos....akorát bych jen doplnil že sem viděl borce co měli kompresák 13:1....ale to už nemá cenu protože od 12:1 už výkon moc nenajdeš
Datum: 03. listopadu 2009 20:40
 vysoka kmprese muze vadit loziskam motoru a ojnice, takze kdyz snizujes hlavu treba na stupen komprese 11 tak se vyplati loziska vymenit, jinak nemel by si prekrocit kompresni pomer myslim 12:1
Datum: 03. listopadu 2009 20:33
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 zdarec kluci hale potřeboval bych poradit nevítze někdo čim by mohlo bejt že mi mustang jede jenom ze začátku tak 5 minut a pak se začne jakoby dusit a nemá sílu na neutrál točí v pohodě dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:06
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Tohle většinou dělá svíčka, dej si tam studenější. Já tam měl v neděli 5tku PALku, po chvíli to vůbec nejelo a motor točil i po vypnutí zapalování.
Datum: 03. listopadu 2009 20:06
 ted pracuju na kamošovém stroji a dělalo mu to taky, objevíl sem kopec karbonu v koleně, možná, nevím, ale mohlo by to byt ono, asi se hned přehřeje
Datum: 03. listopadu 2009 20:00
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:27
 válec je na 100 % z mustafa
Datum: 04. listopadu 2009 14:27
Jméno: cezetnik
IP: uživatel4675
 i ten valec je z 05 ,protoze to ma maly po pokach prefukovy kanaly ,ale newim to na 100 procent ,protoze je špatna kvalita fotky
Datum: 04. listopadu 2009 14:21
 ae ho*no,ten karb je ze Staďáka !
Datum: 04. listopadu 2009 14:16
 valec potrebuje vybrus a ten karburator je z jawy 05
Datum: 03. listopadu 2009 21:03
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html
Datum: 03. listopadu 2009 20:11
 a kolik tak má cenu ten karbec
Datum: 03. listopadu 2009 19:58
 ze starší 05 ? to sem jěště neviděl to je kravina ne dit na 555 se taky dávali jiny karbeci než mám na fotce
Datum: 03. listopadu 2009 19:57
 jj karb je ze stadaka jak pise kolega, nebo muze byt jeste ze starsi 05. jinak ten valec zkus a uvidis, ja jsem kolikrat dvaal vetsi prasarny a chodilo to  (slo to na prodej)
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych řekl že ten karbec je z 05..kolik by jsi za něj chtěl?? nebo ti ho můžu za něco vyměnit kdyžtak napiš na icq 463-310-564 ten karbec by se mi hodil
Datum: 03. listopadu 2009 19:51
 ten karb je ze Stadiona S22 bo S23,záleží jak má velkej difuzor
Datum: 03. listopadu 2009 19:45
 Caute chlapi... Tak sem si udelal spojku na 250ku/353ku a mam asi moc tlusty lamely... Spojka krasne zabira ale nevypina ikdyz to mam dole dotahly ten stelovaci sroub... Nemate nejakej vylepsovat jak by se to dalo udelat aby to vypinalo...Rozdelavat se mi to nechce obrousit uz to stejne nepujde je to v oleji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 14:55
 cus tohle sami mi delalo o fichtla newim jestly to bude stejny ale zkus tam dat 8 šroub ...
Datum: 05. listopadu 2009 14:55
 Zdar draci,takový malý kolečko vystupující z vidličky řazení mám dát do oválného otvoru v řadícím mechanizmu?Říkám to dobře?Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:06
 ano.
Datum: 03. listopadu 2009 20:06
 Ahoj Seso, omouvám se že tě vyrušuji z tvé důležité práce pro nás fichtlaře, ale chtěl bych se zeptat jestli někdy budeš mít na těchto stránkách brzdové obložení na Jawu 90? Fakt promiň a díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 0:04
 Jinak bych asi nejprve zkusil koupit nové pakny Pionýr a vyzkoušel. Když to bude dobré, tak bych u nich zůstal. Když ne, zkusil bych koupit z 90-ky. Přijde mi to ale škoda. Brzdové pakny Jawa 90 se moc často nevyskytují, takže není zrovna jednoduché je sehnat a řekl bych že je to i škoda je použit jinde... Přeci jen pakny Pionýr seženeš v káždém krámku/burze.
Datum: 04. listopadu 2009 0:04
 Tak na pionýra je to trochu něco jiného. Sice asi bude trpět, jelikož to obložení není stavěné na rychlost 70 - 80km/h... Ale fungovat bude. Pionýr je lehčí, než Jawa 90, takže to obložení nebude tak namáhané, jako kdyby se dalo z fichtla na 90ku... Koneckonců, většina závodních pionýrů má brzdy původní. Na Jawu 90 bych ale nikdy pakny z pionýra nedal. To už je o tlamu.
Datum: 04. listopadu 2009 0:01
 To obložení snese i když Ti fichtl bude jezdit 90km/h.Mám to odzkoušené,nemusíš nic mněnit.To ale záleží na tobě.
Datum: 03. listopadu 2009 21:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 no právě já jsem si to myslel! totiž viděl jsem http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330 a říkám si: proč tam píše, že tam dal brzdový pakny z jawa 90? a tak mě to vrtalo hlavou. a proto se ptám taky Sesy jestli je bude mít! protože já bych si je rád dal na fika, protože přes zimu tam dám stejskalův kit 5,5 koně a v normální provozu když to pojede přes 70 tak ty normální pakny by to nevydrželi!
Datum: 03. listopadu 2009 20:43
 POZOR brzdové obložení z Pionýra použít lze (pakny jsou stejného tvaru), ALE Jawa 90 má obložení i paknu širší. Takže pokud použiješ brzdové pakny z Pionýra, tak nasadit půjdou, fungovat budou také, ale bude to hůř brzdit... Pionýt má obložení 20mm, Jawa 90 25mm a rozdíl je znát. Doporučuji nechat původní pakny zrepasovat - Moto-kolo Votice to dělá.
V nouzi samozřejmě pakny pio. použít můžeš, ale musíš počítat s tím, že to bude brzdit hůř.
Datum: 03. listopadu 2009 20:04
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 je stejny jako na fichtlu jawa 90 ma sice vetsi kola ale stredy ma z fichtla
Datum: 03. listopadu 2009 19:38
 neni stejny jako na fikovi? nevim ale myslim ze jo
Datum: 03. listopadu 2009 19:21
 čau draci prosim vas jak se děla předstih napište m to a prosim va spodrobně jo a žadne budiky na to nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:37
 jinak dobra pomucka je posuvny meritko, nebo zarovka, ale nevim jak se ta zarovka na fichtlu pripojuje
Datum: 03. listopadu 2009 20:37
Datum: 03. listopadu 2009 20:27
 čau venco u predstihu si musis povolit ten mali sroubek pak jak tam mas takovy ten valecek se sroubem (velkym) si das aby i kladivka nadskocili a nechas to vte poloze ... pak si tam das mezi (kladivka) cigaretovy papirek nebo jestly mas merky tak 0,05 mm si strcis mezi kladivka a malim sroubkem si to nastavis aby ti ten cigaretovy papirek skriply ale aby sel vytahnout ... pak by ti to melo jit ... jelsy neco podrobnejsiho napis na icq  499608034 zatim a at se daří cawte ...
Datum: 03. listopadu 2009 19:43
 ČAU,ted čtu knížku že je lepší nechat ojnici tak jak je a ne ji leštit skelným plátnem ,že je pak odolnější proti únavě.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 18:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau to je jasny ma na sobe ochranej povrch kterej ma urcitej duvod
Datum: 03. listopadu 2009 18:37
 zdar chtel bych se ese zeptat pasuje pastorek s pionyra na 175ku jawu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by tam jít (na čz 450 určitě), ale každopádně je užší než origo, takže by byl dřřív KO a musel bys udělat delší rozpěrnej kroužek pod něj...
Datum: 03. listopadu 2009 20:24
 myslím že nn
Datum: 03. listopadu 2009 18:39
|



|