Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci. Tady jsem si dovolil... ze své garáže... pár foteček pokud se neurázíte. Ne vážně. Přichystal jsem vám pás fotek. Ještě zítra nebo někdy možná budou fotky aktuální. Omlouvám jestli tam budou nesmylsné a chyby apod. Viz. odkaz http://bobacz.rajce.idnes.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 20:14
 To si spíš sháním kola které jsou jako tak pěkné, s dobrými ložisky a nenarezlé. Jinak ho čeká nová barva buď v zimě nebo v červenci.
Datum: 06. listopadu 2009 20:14
 čau, pěkný, všiml jsem si, že na těch motorkách, který máš, nebo si měl, jsou docela pěkný chromovaný kola, jak to děláš, to pokaždé nechcháš vyplést novej ráfek?,
Datum: 06. listopadu 2009 20:03
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi taky se vam tak v tyhle zime spatne startuje nebo to je svickou spatnou ale jak se to zahreje tak to de hned ?jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:47
 Mě vždy na první pokus. Mám svíčku N7Y.
Datum: 07. listopadu 2009 16:47
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 čau začnou mě stityt světla když bubu nakokavat jawu 21 ja mam totyž propojeci Světelné cívkya nebo aš motor naskoči dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 18:49
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 18:49
Jméno: re
IP: uživatel1411
 zdarec vseci neskousel nekdo upravovat jawu 250/559?? treba upravit kartr a kanaalky stocit kliku nebo tak neco ?? diky za odpovewdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 21:02
 Ahoj. U Jawy se udelat par uprav da. Zalezi jak dobre jsi vybaven naradim popripade strojnim zarizenim. Kdyz stocis kliku pude lip do otacek a bude se i pretacet, ale nezrychlovat. Spodek momentu nebude tak vyrazny. Zvetsit vrtani valce de do urciteho prumeru a pak uz musis udelat vlozku do valce. Muzes zkusit udelat membranove sani-klapka. Precasovat kanaly, zvetsit kompresy. Jestli chces moto na kazdodeni jezdeni tak se na to vykasli. Pokud mas dost financnich prostredku tak to zkus a obrn se trpelivosti pri lazeni. Koukni na konstrukce japonskych motoru, par jich rozeber a pak precti knizky bohuzel jen v anglictine o upravach 2t motoru viz google. Dulezity je hlavne mit v poradku kliku a loziska. A na konec. Asi budes vzdy nejspis konecnym vysledkem zklaman. Pokud chces napis mi na email a muzem prodiskutovat upravy motoru detailnejs.
Datum: 13. prosince 2009 21:02
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar fichtlari chtel bych se zeptat jaky je nejlepsi olej na zajizdeni stejskyho sady?dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 19:56
 uřčitě ne m2t!!!ale všechny mireláry vyšší kvalyty jak tsf můžeš použít např .Castrol 2t,shell sx2 advance,....a pokud chceš tak můžeš použít i polosyntetiku jak mutul 510,speedmix,..
Datum: 06. listopadu 2009 19:56
 hele ze stejskyho sadou zatim zkusenostinemam ale zajizdel bych to treba Husqarnou takova modra do krovinirezu atd ja s ni mazu serii a fakt spicka!myslim ze ale i na tu stejskyho sadu je gut!
Datum: 06. listopadu 2009 17:47
 Kluci trochu upravuju motor na fíka a chci se zeptat jak odlechčit kliku jestli by se do ní dalo vyvrtat pár dir??
A když budu mít více kanál tak jestli by tam šel karburátor ze 175 nabo 250?? Abych nemusel dávat tolik peněz za ty nový.  Nebude se to ulejvat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:50
Datum: 06. listopadu 2009 18:50
 hele nechces karburato z rapoucha 136ky  ty mas taky dobry napady ten z rapida by byl luxus hod pod to klapu a jeto  a vubec by nevadilo ze je to na 4T ty by si si s tim uz nak poradil
Datum: 06. listopadu 2009 18:10
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já to stáčel na soustruhu na 80mm a vodsraly to 2 povlakovaný TK plátky
Datum: 06. listopadu 2009 17:39
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nebo sem videl pouzivat 20ku karbec z jawy 90... Trysky na to taky sezenes.
Datum: 06. listopadu 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 kdyz uz skusit starsi levnej karbec,tak z cz 150C(18mm) a nebo z Jawy 150 kejvačky(20mm)......do setrvaku urcite vrtat nepujde,stáčí se to na soustruhu.....+ vyážení  a nemysli si ze tu kliku doma stocis levneji,nez lidi kteri to delaj......on nejakej nuz na tom spotrebujes+vyroba vložek.......pri 90 klice,repas ojnice,lesteni,vyvzeni+vložky se podle me pod 2000 nedostanes.....jedine ze by to nekdo řezal laserem načerno v práci.....
Datum: 06. listopadu 2009 15:54
 protože má moc velký difuzor, tak by se motor přehltil, i kdybys lamoroval s menšíma triskama tak to nepojede
Datum: 06. listopadu 2009 15:28
 mě by zajímalo proč by tam ten karb nešel,chtěl bych zkusit tky něco takovýho
Datum: 06. listopadu 2009 15:19
 s tím karbecem jsi moooc přestřelil.
Datum: 06. listopadu 2009 15:13
 zdar draci mi se ted samo zmenilo rozliseni fichtl kramku skoro vubec nevidim pismena stalo se vam to taky nebo je to muj problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 16:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tvoje chyba. zmačkni ctrl a kolečkem jed do předu. Nebo si změn celkový rozlišení
Datum: 06. listopadu 2009 16:29
Jméno: Mira
IP: uživatel7844
 Dobrý den myslíte že když mě valí olej mezi kolenem a výfukem z jawy 50.Že je to chyba vzduchového filtru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 16:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vzdycky tam potece ja to mam utesneny tak uz netece s kolene ale z konce vejfuku davamkvalitni olej 1:50 a koukni se navzduchovej filtr jestli neni spinavej kdyz tak dej cistej prida ti to na vykonu
Datum: 06. listopadu 2009 16:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bud nemaz m2t nebo utesni vejfuk
Datum: 06. listopadu 2009 16:03
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Určitě!!! Ale k tomu bych si buď utěsnil ten vejfuk a nedával tolik oleje do benzínu.
Datum: 06. listopadu 2009 13:53
 zdar draci jake je nejlepsi sekundarni kolecko na fichtcupy cross diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 15:06
 myslis ze 2000 ? vzdyt jen ten stejskyho upraveny valec stoji 2000 plus klika ...
Datum: 06. listopadu 2009 15:06
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 10 zubů rozetku přiupravení válce a kliky cena- cca 2000 to muze byt 13 zubů a poletí to jak das!
Datum: 06. listopadu 2009 14:58
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 10 zubů rozetku přiupravení válce a kliky cena- cca 2000 to muze byt 13 zubů a poletí to jak das!
Datum: 06. listopadu 2009 14:58
 dejme tomu ze tak nejak normalne neni to ani zadna raketa ale neni to ani zas takove slabe.. jak jsem ho koupil tak 75 km/h v pohode ale pak jsem sundal valec a hlavu a uz se tomu tak nechce tak to potrebuje akorat seridit a bude ok
Datum: 06. listopadu 2009 11:24
 záleží jak schopný máš motor
Datum: 06. listopadu 2009 11:19
Jméno: mango
IP: uživatel1309
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:54
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 Nemůže jí mít vyváženou, když každej píst váží jinak. Chápeš?
Datum: 06. listopadu 2009 18:54
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Jo ale sesa ji nema vyvazenou....takze na hovno...
Datum: 06. listopadu 2009 16:34
 víš proč je levnější??? Protože je to 90 mm... a sesa má 80
Datum: 06. listopadu 2009 15:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 seso můžeme se domluvit na spolupráci já ti můžu nějaký setrvačníky stočit,soustruh mám...
Datum: 06. listopadu 2009 12:05
 ale proc pise o zrovna o me,,,, kdyz ty moje klika do 10 tis je ok,jakoby ten inzerat byl delany proti me,, ja zato nemuzu ue kazddej chce 14 tis otacek sesovi 2 bude bohate stacit 10 tic
Datum: 06. listopadu 2009 10:20
 a kurna,,,,, ja prdim na tuning,,, a nebo si koupim soustruch a po vecerech to budu stacet aby to bylo levnejsi,,,
Datum: 06. listopadu 2009 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 ta klika je od frikulína.....to znamená ze je to nejlepsi zpracovani.....mam ji taky v motoru...cena supr
Datum: 06. listopadu 2009 9:50
 cena dobrá, tak si to kup
Datum: 06. listopadu 2009 9:34
 zdar mam problem se spojkou, koupil sem si novy lamely a jak maji velkej vzorek tak sem tam ani nemoh natlačit tech 5 pružin a když sem je tam pracne narval a zajistil segrovkou tak sou skoro na doraz zmáčklý a spojka mi tim pádem nevipíná a je to porad v záběru , co s tim? jestli si to po par kilometech sedne... děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 16:22
 dal sem je zubama k sobe a štelovat to nejde
Datum: 06. listopadu 2009 16:22
 Tohle mi dělalo na 175 taky když jsem tam měnil lamely. Nešlo to vůbec seřídit, pořád to bylo v záběru ale jezdit se stim jaksi dalo. Nechal sem to tak a teď už zjišťuji že je to lepši a lepši jak se to zajíždí. A spojka už mi jde taky seřizovat. Za chvíli to bude tak jak to má být.
Datum: 06. listopadu 2009 15:33
 a co stelovaci sroub povolit
Datum: 06. listopadu 2009 8:17
Jméno: péro
IP: uživatel7375
 a nedal jsi je obráceně?
Datum: 06. listopadu 2009 8:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec mam propjit Světelné cívky když mam stejni cívky a mam prední světlo 25w a zadní 5 w nesta ne se neco stym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 18:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 07. listopadu 2009 18:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a ty to maš taky tak to propojeni
Datum: 06. listopadu 2009 17:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musis je propojit
Datum: 06. listopadu 2009 16:32
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 8:18
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Zdravim, vypadá to zaujimavě, já jsem to na fichtlu měl, ale je tu par problemu. Za 1. není to čím živit, protože jsou obědvě halogenky na 12V a každá z nich odebírá 35W. Za 2. musíš mít na fichtlu jiné přední tlumiče, třeba ze simsona. Za 3. musíš si postavit regulátor na 12V a koupit baterku o velké kapacity např. 12v 11Ah 95A. Pořádně si to rozmisli jestli to má cenu do toho investovat!!!!
Datum: 08. listopadu 2009 8:18
 tak enduro...enduro má
Datum: 05. listopadu 2009 22:16
 "krosky" nemají světla
Datum: 05. listopadu 2009 21:21
Datum: 05. listopadu 2009 21:13
 SESA 2 novinky pokracuji,,, postovne zadarmo pri nakupu dilu nad 4500tis,,,, pro ty co renovuji od zakladu nebo maji partu co ladjive velkem ,,tak pri nakupu nad 15 TIS je sleva 10% a postovne zadaco,,,,,JINAK V PROSINEC CELEJ MESIC JE UZAVREN,,NECHCI ABY ZE ME BYLA TRUPKA PRODEJCE DILU,,, NARODIL SE SESA 2 A ZA 10 let se zepta kde ma fika,,, a me cas u COMPU utika strasne rychle,,takze se nezlobte,,prosinec nebalim,,, a tam kde balim,,tam budu skladat PIO pro sesu 2))
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 17:39
 Ale hlavně s věnuj miminku. Čas tak letí za pár roků už to nebude to malé co dnes už nebude si hrát s autíčkama, už bude mít 160cm a všechno rozebírat montovat jezdit apod. Aspoň si to teda myslím.
Datum: 06. listopadu 2009 17:39
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 Hlavne bych se Seso netešil až otevřeš kramek v sobotu takovejch obednavek co budes mít . Soucítím s tebou skoda že jsou popovice tak daleko jel bych pomoci
Datum: 05. listopadu 2009 21:12
 Je dobré být připraven.
Datum: 05. listopadu 2009 21:09
Datum: 05. listopadu 2009 21:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoj Seso, malý Sesa má ještě času dost. Teďka máš mít čas na nás! Odkud máme brát dárky?
Datum: 05. listopadu 2009 21:06
 Cau, dneska mi děda tvrdil že do pincka je lépe dávat benzín speciál než natural, kvůli životnosti, ale moc tomu nevěřím. S naturalem by to ale zase mělo jet líp ne? Vím že se to tu už řešilo, ale potřebuju vědět jak to je abych mohl dědu poučit  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 15:24
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 berte to podle ceny a je to
Datum: 07. listopadu 2009 15:24
 klidně jezděte na natural nebo na special.nic se nestane.U dvoutaktu se není co zkazit.
Datum: 07. listopadu 2009 13:23
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
 A tos vzal kde, že se tam Special nedává? Já ho tam liju odjakživa, co fechtla mám a on kupodivu pořád jezdí a krásně. Myslíte si že motorka se rozmazluje? Že už najednou nepříjme Special a chce Natural? Hoši, trochu logiky  ...
Datum: 06. listopadu 2009 23:40
Jméno: d@n
IP: uživatel6546
 do pionyra se dava jenom natural 95 z olejem žadny specila tam se nedava!
Datum: 06. listopadu 2009 22:10
 lej tam shell Vpower racing at si v klidu nebo Vervu
Datum: 06. listopadu 2009 19:38
 v prirucce je psany jenom minimalni oktanovy cislo tusim tech 84 oktanu neni tam predepsany maximalni nebo doporuceny
Datum: 06. listopadu 2009 17:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dedove toho vedi vecinou nejvic!! ja davam prednost specialu lip mi to jede tocito az moc a ma to vetsi zivotnost . Pionyr je stavenej na normal84 oktanu, special ma 91 to uz je moc nevyuzijeto a lejt tam natural kterej ma 95 a vic je blbost
Datum: 06. listopadu 2009 16:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 olovo víc než přimazávací funkci plnilo spíše tu funkci ochrany sedla ventilu. Ta příměs se jmenovala tuším tetraethylolovo. Sedla ventilů nových aut jsou z jiných materiálů a tudíž tuto ochranu nepotřebují. Přípravky na domíchávání do naturalu jsou dnes tuším na bázi čehosi z draslíku. Každopádně fichtlům je tohle jedno, tam spíš rozhoduje oktanové číslo a mazivo.
Datum: 06. listopadu 2009 16:31
 zajic13: jo novy auta maj ventily,a le uz maj uzpusobeny vedeni a sedla na bezolovnatej benzin. specialje olovnatej a ve starsich autech to olovo mazalo vedeni a kdyz si tam nalil bezolovnatej tak si ventily zadrbal. jinak nebal bych se Naturalu unas neni k mani Special uz asi 2 roky a bez problemu jezdin na Natural 95
Datum: 06. listopadu 2009 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 jooo docela často
Datum: 06. listopadu 2009 9:53
 stando spíš vůbec někdy?
Datum: 06. listopadu 2009 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel6930
 jezdi na special,jede líp......ted sem ho povozil i na kompresnim pomeru 11:1 a jak fičí......
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
Datum: 05. listopadu 2009 22:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 každopádně v době, kdy fichtl vznikl, tak benzin 95 oktanů v podstatě neexistoval. Takže speciál je pro tyto motory (pokud nejsou upravené) naprosto OK palivo a vysokooktanový benzín skutečně může v případě, že motor není na toto palivo seřízen spíš býti na škodu. Pokud je mi ale známo, tak benzin special v letošním roce končí, takže není co řešit Jinak Natural je humus už podle smradu ať už 4T nebo 2T motor jetý na Natural smrdí ke zblití, zatímco kdysi pojem "vůně benzínu" měl svoje opodstatnění, tak dneska jde o něco něuvěřitelně odpornýho
Datum: 05. listopadu 2009 22:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Davej tam natural....Ma snad fichtl ventily???...
Datum: 05. listopadu 2009 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nepoučuj dědu a dávej tam speciál
Datum: 05. listopadu 2009 21:04
 dědečci toho říkají občas hodně
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 ja sem do toho parkarat dal natural 98 a asi po 3 nadrzi mi zacala zvonit klika a pak mi vylitla pojistka co drzi pistni cep a bylo po srande valec uplne na sracku
Datum: 05. listopadu 2009 20:48
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 na origo pincka je skoro jedno jestli natural či speciál ale četl už jsem pár dotazů že to někomu jede na speciál lépe a na naturál že mu to blbne ale asi je to o naladění o tomhle moc newím spíše se zabívám úpravami
Datum: 05. listopadu 2009 20:44
 Je to úplně jedno jak na životnost tak na výkon. Všechny benzíny maj stejnou výhřevnost.
Datum: 05. listopadu 2009 20:27
 ČAH hale lepší je tam líp natural na otáčky a special má míň otáček a o životnosti je lepší natural
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Nazdárek, nevíte jak by šel nebo čím vybrousit hliník?jsou tam docela málo přístupná místa ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 20:33
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 to neni na motoce mám kousek hliníku různě vyohíbaný ale s tou brusnou hlavicou se tam nedostanu \\r\\na nebo zkoušeli jste někdy chromový sprej?\\r\\nDíky
Datum: 05. listopadu 2009 20:33
Jméno: .
IP: uživatel7230
 kde to potřebuješ ubrat?
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 to vím ale když se tam s tou vrtačkou nedostanu?
Datum: 05. listopadu 2009 20:09
Jméno: .
IP: uživatel7230
 do vrtačky brusnu hlavicu
Datum: 05. listopadu 2009 20:06
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 cuss.... co myslite je lepsi dat do origo motoru .. FEDERO lamely nebo normal lamely... diky piste
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 17:30
 ja hlasuju pro feroda,z vlastni skusenosti vim ze sou lepsi
Datum: 06. listopadu 2009 17:30
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 podle mýho je to jedno. Jezdil jsem na korek a teď tam mám taky to "FERERO" a nezaznamenal jsem nic - žádná změna, prostě to jede.
Datum: 06. listopadu 2009 9:50
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 sou tvrdší,a mají lepší přilnavost
Datum: 05. listopadu 2009 20:40
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 proc zrovna ferodo ???/
Datum: 05. listopadu 2009 20:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Samozrejme ferodo.
Datum: 05. listopadu 2009 19:57
 mam novou hlasku ,,kouří modře, jede dobře" jestli mate nejakou hlasku pridejte ji zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 13:22
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kdo prdí, zdraví si tvrdí
Datum: 07. listopadu 2009 13:22
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Kdo umí ten umí a kdo neumí, tak ten platí alimenty.
Datum: 06. listopadu 2009 22:47
 Mustang to je drak, idem sním na pol plyne až do oblak ... Alkohol je pes, a pes je najlepší priateľ človeka !  ,,, Hory, lesi jebnime si  ,,,, Kto umí ten umí , kto neumí má blbý keci a čumí
Datum: 06. listopadu 2009 20:04
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Yuki utrhne ti ruky
Datum: 06. listopadu 2009 19:14
 brzda je nepřítel rychlosti..........a......kdo brzdí nevyhrává.
Datum: 06. listopadu 2009 16:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 06. listopadu 2009 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel6930
 kdyby pivo píču mělo,tak by nám nic nechybělo!!!
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 motocykly Jawa tahaj jako kráva.
Datum: 05. listopadu 2009 22:23
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Kup si suzuki nasereš si do ruky
Datum: 05. listopadu 2009 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedu 60 toto fičí, brzdy kurva !! je to v pí*i
Datum: 05. listopadu 2009 21:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kurin tas tvoje hláška má jeden problem- Když kouří modře,tak to znamená že jezdíš na mt2 a to pak nejezdí dobře
Datum: 05. listopadu 2009 21:00
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 kdo má yuki šuká kluky
Datum: 05. listopadu 2009 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mustang to je dobrej stroj,jezdí to na MT dvoj
Datum: 05. listopadu 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Môj kamarát fery sa raz viadril o simsone takto: simson bul je a budze hnoj ...
Datum: 05. listopadu 2009 20:10
 zdar draci dete nekdo na fichtl cup do jindřichova co je v sobotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 13:57
 no je to v olomouckem kraji asi tak 20 km od hranic na moravě
Datum: 06. listopadu 2009 13:57
Jméno: korďas
IP: uživatel5150
 kde to je?
Datum: 06. listopadu 2009 11:40
 STANDO!chci se zeptat tebe!sel by na veteransky PP hodit i pionyr?o5sportka export do nemecka?mam k ni TP ale zajima mi jestli de hodit na vecka i pionyr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 19:21
Jméno: Standa
IP: uživatel7840
 no s naprostou jistotou ti rikam ne!! Jedine ji skusit poradne zrenovovat,ale to je 10 tisic+3500 papíy......stojí ti to za to?? neni lepsi na takovejhle poprsk koupit papiry z jinyho za litr? ja bych to tak videl.....
Datum: 05. listopadu 2009 19:21
Datum: 05. listopadu 2009 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel7840
 Hele reknu ti to narovinu,dokonalej originál ano......uz sem takle jednu 05 pripravoval na zelený značky a dostala je,ale byl to rok 1964....docela luxusní...jinak u nás maj ke skodovkam a fichtlum odpor a testaci udelaj jen luxusnim zachovalejm originalum......po novem laku a GO je jako veterany neuznávají...... abys mel predstavu,ta modrá 05 je v galerii na http://www.jawa-50.cz/ tu jako veterana uznali........
Datum: 05. listopadu 2009 19:12
|



|