Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hans
IP: uživatel7060
 Ahoj hoši jak postavím Graetzův můstek. Vím že se skládá ze 4 dioo, ale nevím jak má vypadat plošné spoje a jaké by měli být ty diody ( typ ). Omlouvám se za tak hloupej dotaz ale jsem nováček ...hmmm Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 15:55
Jméno: hans
IP: uživatel7060
 Díky. To jsem nevěděl že se dají koupit.
Datum: 05. listopadu 2009 15:55
 Nejjednodušší budeš mít, když si místo 4 diod koupíš Graetzův můstek, ve kterém už jsou ty 4 diody zabudované. Jsou na něm 4 vývody. Na 2 přivedeš střídavé napětí a ze zbylých 2 vývodů ti půjde už rovnou usměrněné stejnosměrné napětí (+ a -) a nemusíš nijak pracně skládat 4 diody. Taky ale záleží na co to chceš a podle toho určit jaký můstek tam dát (2A,4A,8A a více) aby třeba nebyl přetěžovaný...
Datum: 04. listopadu 2009 19:14
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
Datum: 04. listopadu 2009 18:48
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Taky se v elektronice moc nevyznám. Neznáte nějaký web pro začátečníky, abych se dověděl základní info.? Díky!
Datum: 04. listopadu 2009 18:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky bych to potřeboval, dik za rady
Datum: 04. listopadu 2009 18:43
 Zdravim, takovej hloupej dotaz, jak poznam že má motor dobrou kompresi? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud ti to někde nedře tak jsem jakoby ztuha našlápnout..čím víc jde ztuha tím větší komprese
Datum: 04. listopadu 2009 18:54
 Ahoj, mám mustanga, nádhernej, pojízdnej, naprosto origo stav až na zadní pneu, s papírama, štítek sedí atd... Je cena 5500?- Dobrá??? Případně, nemáte někdo zájem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 19:12
 Fotky samozřejmě mám a doklady jsou přepsatelné. Kdyžtak se mi Martine ozvi na mail.
Datum: 04. listopadu 2009 19:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Máš fotku?
Datum: 04. listopadu 2009 18:35
 Má to STK. Jestli jo a jsou přepsatelné dkoklady tak za tu cenu může. být Nebo stačí ať má přepsatelné doklady pak už za těch 5500 je.
Datum: 04. listopadu 2009 18:08
 jn,5500,- ti za něj nikdo nedá
Datum: 04. listopadu 2009 18:03
 podle me 4500 by byla lepsi cena
Datum: 04. listopadu 2009 17:56
 Custe draci potrebuju poradit cim vycistit nadrz na jawu 23 mustang. on na tom 10 let nikdo nejel a byl v tom nejakej hnus. a ten mi tu hadicku do karburatoru furt ucpava poradte pls diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:01
 mozna je to taky moznost ja jsem to vycistil tema sroubkama a benzinem pak jsem tunadrz narval plnou hadel a zas stary benzin a ¨byla aji vylestena
Datum: 04. listopadu 2009 18:01
 jj dik a soused rikal abych tam dal sterk
Datum: 04. listopadu 2009 17:34
 nahazej tam sroubkdy matky a vseli co co se tam vleze nalej tam nejakej starem benzin a proplachni to
Datum: 04. listopadu 2009 17:31
Jméno: Suchomel Bořek
IP: uživatel5150
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 18:40
Jméno: gori
IP: uživatel7842
 potom ten moj pioner ma cenu 15 tis??? cena 6 tisic je smiestne vysoka  DDD
Datum: 05. listopadu 2009 18:40
 Zdarec draci.Řeknu to takhle.Popravdě řečeno cena 6000kč ani nepokryje investice.Stačí když si najdete kolik co stojí a je Vám to jasný.Prodávám ho z důvodu toho,že sem postavil novej stroj (investice cca 22.000kč)Kdybych si měl vzít za upravení motoru 50kč/hod tak ten pionyr za 6.000kč bude stát minimálně 2krát tolik.To si buďte jisti
Datum: 05. listopadu 2009 6:53
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 vim co kordinaz dává do motorů......urcite je to dobra cena.......se podivejte na jeho stranky......
Datum: 04. listopadu 2009 21:03
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 ty ve te moc penez to ma cenu 500kč
Datum: 04. listopadu 2009 19:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Hej vyfuk, to vyzera jak keb to zobral z dajkého starého zetora a navaril ho tam
Datum: 04. listopadu 2009 19:11
Jméno: ja
IP: uživatel7828
 no poviem ti takto cena 6 tisic nato je dost vela nic tam opriadne neni dal bi som zato max 100E a neni to az taki extrem tuning ja predavam mojho za 10 tis !
Datum: 04. listopadu 2009 18:47
Datum: 04. listopadu 2009 18:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na to co tak je docela dobrá cena
Datum: 04. listopadu 2009 18:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Určitě do toho narval víc,než za kolik ho prodává. (pokud je pravda co tam píše) Ikdyž ten výfuk se mi jako laděný nezdá. Na fichtlcup to bude asi dobrý,ale jinak byh ho nekoupil.
Datum: 04. listopadu 2009 18:43
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 15:59
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 ještě říká že je to sračka. Pi*** zajeb****
Datum: 05. listopadu 2009 15:59
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 demenece ? misto pro vodu sel asi pro fotak ? nebo ho mel zrovna u sebe hmmm 100% to zapalil kdyby mu to chytlo pod prdeli tak by asi nenahraval a hasil
Datum: 04. listopadu 2009 22:03
 to je ale kus vola fichtl byl peknej jestli dobře jel nejlepsi by bylo fakt mu to nechat zaplatit ten vyjezd a ješte do držky
Datum: 04. listopadu 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  skoda fichtla zrovna takovej peknej , ve srotaku jich je kazdou chvili je to skoda!! to nechapu kdyby to polozil a zacal mu tyct benzin tak by to od jisker mohlo chytit,jenze nez prosakne benzin tim vickem to trva a navic od fichtla zrovna jiskry nelitaj kkt jeden
Datum: 04. listopadu 2009 19:54
 kdyby misto toho pobihani kolem chudaka fichtla vzal kybl tak to mohl mit 4. krat uhaseny fakt nechat ho ten vyjezd zacalovat
Datum: 04. listopadu 2009 19:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 normálne mi to trhá srdce, urval by som mu hlavu
Datum: 04. listopadu 2009 19:18
 jo presne tak ako to rika zajic... len nahráva video a kludne rozprava ze jelo to dobre a ze kupil ho pred 2 dnami .... nechápem také ludia........
Datum: 04. listopadu 2009 18:55
 nechal bych ho zaplatit výjezd hasičů. tohle zapálil sám sedačku a myslel si že to bude ukrutná sranda. potřeboval by řádně profackovat a zlynýrovat prdel řemenem. tyhle zoufalci nic jinýho nezasloužej
Datum: 04. listopadu 2009 18:47
 rozmazlenej harant snazici se byt gdyz uz ne ftipnej tak aspon machr...na takovy blbecky sem si postavil udirnu...
Datum: 04. listopadu 2009 18:41
 to je debil...kdyby zazvonil a rek ze chce kybl s vodou..a navic tam jeste okolo nej jede auto a on si v klidku nataci a ani nic nerekne...proste kkt
Datum: 04. listopadu 2009 18:29
 a jěště volat hasiči to je nějakej magor
Datum: 04. listopadu 2009 18:17
 Demence... nechapu proč to neuhasil chudák fichtl
Datum: 04. listopadu 2009 18:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 este bych mu dal na hubu cumi na to jak kokot fakt nachapu kdyby chtel tak to uhasil sam čurák
Datum: 04. listopadu 2009 18:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 to je jakysi kokot (sorry za to slovo )
Datum: 04. listopadu 2009 18:12
 tvl jak to ten ocas zapálil ? A to musel volat hasiče ? ttj,pěknej mag*r
Datum: 04. listopadu 2009 18:02
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 twe to nemuze natahnout hadici a uhasit tosam,a to ze to jenom nakop tak tomu neverim vzdyt mu to jorelo u nadrze.....leda ze by si tam hral se sirkama....
Datum: 04. listopadu 2009 17:53
Jméno: Suchomel Bořek
IP: uživatel5150
 Tak to musel bejt dost velký hovado
Datum: 04. listopadu 2009 17:18
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cau hele nevite kolik ma byt ten rozmer u predstihu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 15:03
 ja mam treba 0,05 mm a jede chytne na první ... jak rika vbulant kazdy je jiny ... hold to budes muset prozkouset ...
Datum: 05. listopadu 2009 15:03
 u pionýra nějakých 22°
Datum: 05. listopadu 2009 10:37
 U fichtla 1,4-1,9mm.Každý má ale jíný. To musíš vyzkoušet na který půjde nejlíp!!
Datum: 04. listopadu 2009 17:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jakou mas motorku ?
Datum: 04. listopadu 2009 16:59
 čus prosim vas nema někdo naprodej rozetu ale musi tam byt ty 2 male zobačky na tachometr ad ide šek vite že 
jo ale jen okolik ostravy anebo mužete mi to přivest tak napiš mi jestli maš nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:11
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 novou rozetu nepotřebuješ, do těch direk strč kus hřebíku uříznutýho na 5mm, a na to dej převod tachometru...
Datum: 04. listopadu 2009 18:11
 jo rozet na fichtla(pionyra) diky
Datum: 04. listopadu 2009 16:53
 zdar neviete jak zapojit bosakovu spinaciu skrinku namiesto prepinaca poslite schemu na majl r.borik@centrum.sk dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:30
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci , mam jawa 20 nechyta mi : svicka dela nadhernou jiskru vycistil sem trisku i kanelek jeji uz newim cim by to mohlo bejt ? diki za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:59
 Nejdřív ale udělej odtrh a předstih jak Ti tady radí Zajíc 13!!!!
Datum: 04. listopadu 2009 16:59
 Nacupuj benál,několikrát prošlápni i se zapnutým zapalováním a vytoč svíčku.Když je mokrá,tak svíčka nepálí. Je-li suchá nejde Ti k ní benál!! Bud' je třeba vyhodit svíčku a skusit jinou,nebo znova vyčistit karbec.
Datum: 04. listopadu 2009 16:57
 karlos. :  ...bany: odtrh budes mit asi ok kdyz to dava hezkou jisktu ale predstih nema vliv na to jestli to jiskru haze...musi ti to hodit jiskru v urcitou dobu pred HU,myslim ze je to nak 1,2 nebo 1,5 mm nez se pist dostane uplne nahoru..sorry nereknu ti presne kolik ma bejt protoze ja to delam od oka...
Datum: 04. listopadu 2009 16:47
 nemusis to mit v pohode muzes ho mit jenom trochu rozladenej
Datum: 04. listopadu 2009 16:45
 hmm zajda me predbehnul
Datum: 04. listopadu 2009 16:45
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 tak predstih a odtrh mam good kdyz mi to haze jislkkkru ne ?
Datum: 04. listopadu 2009 16:44
 zkus vymenit svicku - je mozny, ze ve valci nehaze. pak zkontroluj zapalovani a popripade ho vycisti a prenastav a pokud nepomuze ani to tak zkus seridit karburator
Datum: 04. listopadu 2009 16:44
 a jeste doplnim  taky musi bejt spravnej predstih a dobra svicka  ja treba mel na svici jiskru nadhernou ale nejelo to,dal sem tam nejakou co sem nasel v dilne a chytlo to hned...tak vyzkousej..no a pak predstih a odtrh
Datum: 04. listopadu 2009 16:42
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jj tece
Datum: 04. listopadu 2009 16:40
 no jesli to haže jiskru tak muj děda řikal že fichl musi jed bud nehaže jiskru a to v tvojim připade haže a nebo tam neteče benzin 
tak co teče tam benal nebo ne
Datum: 04. listopadu 2009 16:36
Jméno: ren
IP: uživatel6454
 zdar, jak poznam ze mi de benzin ke svicce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:19
 svicku vyndas,trochu ocistis,potom ji nandas,nacupujes karburator,parkrat proslapnes motor,vyndas svicku a kouknes jestli na ni jestli je mokra,kdyz je tak k ni de benzin
Datum: 04. listopadu 2009 16:19
 Čaz,je lepší komprese kdyš je motor takovej teplejší nebo kdyš je studenej?Myslím že kdyě dám nohu na nakopávačku jesi propadne dřív kdyš je motor teplej nebo studenej.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 21:54
 Zdar větší komprese bude když to zahřeješ
Datum: 13. listopadu 2009 21:54
 dobrej fichtl by ji měl mít všude ale podle mě bude o chloupek lepší až když je zahřátel protože všechny materiály se roztáhnou ......ale je to jen můj úsudek
Datum: 04. listopadu 2009 19:03
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mam jawu 21 když zapnu benzín tak mi začne vytejkat po chvilce benzín s karburátoru..jehlu a plovák a kohout mám nový. co stim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 22:15
 díky za snahu
Datum: 04. listopadu 2009 22:15
 Ten karburátor mám novej, jak jsem ho koupil, tak jsem ho taky namontoval a teklo to.Ten jehlový ventil v plovákovce je čistý, plovák je tam správně a
plíšek, který tlačí na plovák je tam taky dobře. Jak říkám, s karbecem jsem nic nedělal, jenom namontoval (je úplně nový) a teklo to.
Datum: 04. listopadu 2009 22:13
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 máš ho blbě danej tam je akovej plíšek naplovaku a ty ho maš nastrane vedle nej
Datum: 04. listopadu 2009 20:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nemáš naopak plovák ??
Datum: 04. listopadu 2009 18:53
 Ve víčku karburátoru je zašroubován ventilek, který zavírá přívod benálu do karburátoru když na něho zatlačí plovák s plíškem.Možná tam jsou nějaké nečistoty.Vyčistit!!
Datum: 04. listopadu 2009 17:11
 Já mam celý nový karbec, novej kohout a taky mi přetejká benzin z plovákovky. Tak jsem přihnul ten plíšek, aby klesla hladina a pak tam bylo zase málo
benzinu. Myslim si, že by pomohlo otěsnit výčko plovákovky těsnícim silikonem, co se používá na těsnění motoru (např. Paulin). Co si myslíte vy?
Datum: 04. listopadu 2009 17:03
 Musíš si zeštelovat hladinu v plovákovce ještě ten plíšek přihni trošku dolů a vytýkat to nebude správně naštelovaná hladina se pozná že necháš nytýct benzín do karburátoru pak vyšroubuješ hořejšek a šroubovákem ponoříš plovák až na dno a benzín by měl licovat s plovákem.Nevim jestli to moje vysvětlování je pochopitelný tak tu je kdyžtak návod http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 04. listopadu 2009 16:16
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mam dotaz mam jawu 21 a studena chyta krasne a tapla chyti jen nekdy,,skoro vubec..svičku mám NGK B7HS..co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:19
Datum: 04. listopadu 2009 16:19
 zkus dat svicku s jinou tepelnou hodnotou a taky nastav predstih kdyz je motor teplej...
Datum: 04. listopadu 2009 16:13
Jméno: Filip
IP: uživatel7806
 a co je lepší shell advance scooter nebo shell advance sx
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:03
 zdar, vim ze tu pada casto tenhle dotaz, ale jakej je recept na perfetkni startovani nakopavackou? Mam Pionyra 555 a posledni dobou spatne chyta. Smes mam spis bohatsi a svicku na zimu. Tyristorovy zapalko mit nemuzu, tak jaky figle na to jeste jsou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no to bude tim...myslel jsem ze to neni tak dulezity. ale uz jdu na to...dik
Datum: 06. listopadu 2009 18:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 a kdyz si daval tu svicku na zimu....sklepal si ji odtrh na 0.4mm?? jestli ne,tak proto nechyta dobre.....
Datum: 04. listopadu 2009 21:07
 parkrat proslapnes bez zapnutyho zapalovani, ale se zapnutym benzinem. pak zapnes zapalovani a mel by chytnout hned ja to tak delam na 487 a vzdycky to tak funguje
Datum: 04. listopadu 2009 16:49
 Zdarec, mate nekdo skusenosti se skracovanim pistu? O kolik se to muze skratit a skracuje se horna i dolna cast?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 21:46
 Hlavu mam sníženou. Tak ja to pres vikend skusim zbrousit o 1mm obidve ty packy a dam vedet co to delá.
Datum: 04. listopadu 2009 21:46
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Dachlmen: jenze Lovik pouziva klapku... S tou si to muzes dovolit.
Datum: 04. listopadu 2009 20:05
 jo hochu, když chceš skrátit píst tak maximálně o 2 cm a musí ten píst být tříkroužkovej a nový kroužky, já jsem to jenou dělal na mustangu
a ten mustang mi jel 100 km/h ale to jsem tam měl ještě sníženou hlavu
Datum: 04. listopadu 2009 19:48
 moc sem ti neporozuměl rosi48 ,ale ják tady standa včera říkal klapka je nejtěžší level aby ti stála zato
Datum: 04. listopadu 2009 16:02
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 a co kdyš tam dáš klapku?to bys potom mohl ustřelit cely ne tu packu.samozdřejme s dalšima upravama,vyfuk karbec atp.
Datum: 04. listopadu 2009 15:56
 jak říká vacin nejlepší máš se skarácením pístu změnit česvání výfuku...a jestli se ti to nechce drabat do válce tak se to dá udělat s mírou i na pístu ...jakkdyby ho skráti od vrchu ale jen u výf. kanálu ....vlastně tam uděláš takový ,,obdelník,, tohoto tvaru ) ale ve směru k výfuk kanálu a ještě ten,, obdelník,, bude mít výšku 5-7mm a hloubku podle toho jaký budeš chtít česování (ale ať to neprepískneš)
Datum: 04. listopadu 2009 15:44
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zkracuje se to nahoře (u sacího kanálu)-zvětší se tím úhel sání. Teoreticky by to pak mělo dosahovat větších otáček. Ale nebude-bo ti to stejně nepobere výfuk. Časování se řeší komplexně. Zkrátit to dole nemá efekt (pokud nepočítáš ty dva gramy o které odlehčíš píst)
Datum: 04. listopadu 2009 15:02
 kdyz zkratis dolni hranu tak ti to neprida ani neubere protoze nema na nic vliv (krome uzavreni vyfuku v HÚ ale tam je jestre rezerva kdyztak se zkracuje horni strana tim zmenis casovani saciho kanalu!
Datum: 04. listopadu 2009 14:54
 No dělá se to ale nemá to takový účinek jako úprava sacího kanálu
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
 co já vim tak se to zkracuje akorat dole a to tak ten 1,5-2,0mmale nevyvracim ze se to zkracuje i na hore jen jsem to jeste nesysel
Datum: 04. listopadu 2009 14:30
 Řiká se 1,5 mm nahoře, 1,5 mm dole ale zkušenosti a tim nemam....ale třeba lovík se s tim nesere dole ufikne 3 mm a jebe na to...
Datum: 04. listopadu 2009 14:28
 na to bych se vykašlal,možná ti to něco přidá,ae bude to víc žrát a bude se to dusit.Vím o čem mluvím,můj fichtl nedržel vůbec volňák ,,,
Datum: 04. listopadu 2009 14:14
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 cau chlapi,potrebuju vedet,kdo ma cz 471,jestli naho nema tusaka,jestli tam pasuje 634,nebo jina hranata jawa,akorat vim,ze tam ma kamos bizona,a to je asi stejny jak 634,jen se chci ujistit ze mi tam ta 634 pujde,pac motor 250/471 nesezenu,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 15:37
Jméno: ondřej
IP: uživatel368
 staci mi ten 634,chtel sem 640,ale ja se to snazim dat co nejvic do origo stavu,dik
Datum: 06. listopadu 2009 15:37
Jméno: asdfghjjkl
IP: uživatel5767
 dá se udělat i to že tam upravis uchyt v zádu a narveš tam z 640 a to je potom dělo!
Datum: 04. listopadu 2009 15:26
 ano,motory 471,472 a 634 sou zamenne(472 a 634 je dokonce uplne stejnej motor
Datum: 04. listopadu 2009 14:26
Jméno: Hanes
IP: uživatel7210
 cus draci mam cz 175/477 jestli má byt tesnení mezi hlavou valcem?
a ja v ní mam aji novej píst tak kolik mam mit najezdeno hodin aby byl zajet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 14:29
 tesneni pod hlavou ma byt tenke hlinikove,stejne z jawy 350
Datum: 04. listopadu 2009 14:29
 Zdravím, nemáte někdo nějaký výkres motoru z jawy nebo čz?? potřebuju to do skoly do cadu jako pracu na cely rok a nikde nic. posilejte na mail scan,fota,odkazy....cokoli,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 7:29
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
Datum: 04. listopadu 2009 7:29
|



|