Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dobry den, cim mam mazat ty mista vyznaceny v manualu, respektive kde koupit tlakovou maznicku? Na internetu to vubec nemuzu najit, poradili byste? Dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 15:53
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Zajdi do mototechny
Datum: 02. listopadu 2009 15:53
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7768
 Maznice mívají tam, kde prodávají gufera, ložiska, řemeny...\r\nmazničky též
Datum: 02. listopadu 2009 14:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 mi to u nas volame dakalamitka no ja mám dva doma ale otec to používa na traktor a kombajn
Datum: 02. listopadu 2009 14:31
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 zdr - ma jawa dandy 125 s lifanem nejakej omezovac nebo neco - jestli jo - da s to nejak vypnout???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 mam dojem ze to tam je.....nesnaz se to oteřít....
Datum: 02. listopadu 2009 14:31
Jméno: kuba
IP: uživatel6484
 jaké pružinky do spojky by jste mi doporučili do origo mustanga? 3 nebo 3,2 cm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já tam mám ještě původní pružinky akorát jsem pod ně dal silnější podložky a ještě se mi nestalo že by se mi klouzala spojka
Datum: 02. listopadu 2009 16:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je upraa spojky ktera je k nicemu !skoro! lepsi uprava je dle me dat tam spojkovej srou s matickama a sroubama a dat dve mezilamely tema ten pritlak zvetsis daleko vic...jak chces....
Datum: 02. listopadu 2009 16:20
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Zdravím lidi. Chtěl jsem se zeptat jestli znáte Jirky Lovětíského závodní jawa 50 cross. Viděl jsem jeho stroje na terenních závodech a dával fichtlům ( v kategorii speciál ) vždycky ta 2 až tři kola navrch. Zajímalo by mě jestli mu někdo dělá motory na zakázku nebo si je ladí sám, protože to je fakt BRUTUS.
Video jeho černé motorky na závodech v Bělé pod Bezdězem :
http://www.youtube.com/watch?v=xZjBrm7l_J4
http://www.motovirus.cz/cs/jawa-50/jawa-50-special-kozmice-jiri-lovetinsky-test.html
http://www.motovirus.cz/cs/jawa-50/jiri-lovetinsky-fichtl-jawa-50-kolda.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 9:56
Jméno: Vaci
IP: uživatel8139
 Zdar borci, Jirku znám osobně a vím jak se věci mají. Motory ladí sám v garáži a stráví u toho třeba několik hodin!
Datum: 05. prosince 2009 9:56
Jméno: cen tus
IP: uživatel2168
 Nikdo dalsi nevi o jeho motoru nic bližšího ?
Asi na něj vyhlásil informační embargo
Datum: 05. listopadu 2009 20:33
 Válec je z pionýra, jen má zvětšený žebra, tak jako to má stejsky. Hlava vypadá jak z nějakýho kreidlera.
Datum: 02. listopadu 2009 17:19
 nevite z ceho je ten valec ?
Datum: 02. listopadu 2009 16:56
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Proti tomuhle borci sem nekolikrat v Kozmicich a v Porici... Tam kde ja daval 1ku, on se prohnal na vytocenou hrabajici 2ku. Nejen, ze mu stroj jede jak hovado,ale on jezdit umi jak malokdo. Jinak jezdi i matardy a tohle ma spis v ramci treninku .) Predtim mel cerno-zluty stroj, ten tusim prodal a tedka jezdi s timhle cernym...
Datum: 02. listopadu 2009 14:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem ja zaslech POUZE ZASLECHL motory mu nekdo dela myslim ze mel v nakym motoru dokonce napranej 6kvalt
neskutecnejch prachu nasypano typuju 80 000 udajne jeste jezdi motary... jinak VSE JSEM JEN SLYSEL
Datum: 02. listopadu 2009 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 krásná,detailní a pečlivá práce.....kdyz nahodou zavitam nekam na zavody,tak takovyhle stroje obdivuju cely hodiny.... O Lovětínských nic nevim,sry.......
Datum: 02. listopadu 2009 12:21
 zdar, nevíte kde sehnat tlumivku na pařeza ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 15:32
 a co za ni, aby fakala
Datum: 02. listopadu 2009 15:32
 já ji mám
Datum: 02. listopadu 2009 14:23
 zdar draci mam dotaz vyrabi se do fichtla naky delsi a mekci pruziny?jaka znacka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 10:10
 Čau draci mám dotaz nevíte jestli se musí platit ta dan za převod u fichtla nebo 250ky dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:13
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 ekologická daň se vztahuje pouze na osobní automobily..
Datum: 02. listopadu 2009 14:13
Jméno: Šíma-Babitz
IP: uživatel7035
 Zdravíčko pánové, dotázek mám u kejvy jeden posdstatný problém tachometr mi do 80km/h ukazuje v pohodě, ale kolem tý 90-100km/h rafička nekontrolovatelně lítá, kilometry se počítají v pohodě, čímpak opravím tento nepříjemný nedostatek
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 17:53
 kup novy tachač
Datum: 02. listopadu 2009 17:53
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě zas tacháč na panelce ukazuje jen do 82-5 Km/h (ukazuje přesně) ale jak dosáhnu rychlosti víc jak 82-85 Km/h,tak tam ručička zustane a přitom jedu 100 km/h (měřil sem to radarem co mame ve vesnici  ,ale jinak ve vsi jezdim pomalu.
Datum: 01. listopadu 2009 23:19
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 no opravíš to tak že sundáš to sklíčko s tim chromovanym příchytem a vyndáš ten strojek a když pak povolíš takový dva šroubky co tak držej šneka na čítač kilometrů tak tam bude bud vomastek z lanka-vyčistit pač ten se chytápši většim točení za bubínek ročičky a pak to blbne nebo je špatnej náhon ale to by dělalo už při pomalý rychlosti zdravim tě a plno štasných kilometrů mám taky kejvu XD
Datum: 01. listopadu 2009 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 vetsinou je to spatny náhon.......ale me to u peraka delal spatnej tachometr......
Datum: 01. listopadu 2009 22:44
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 cus co byste rekli na to kdybych si dal na fika ten vejfuk jak maji stadaky ty kratky tak zacatku zadniho kola nebo jak se vypousti olej z motoru slo by to tam, dat a co vykon mohl by narust diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedávej to tam je to blbost...když už ze stadiona tak z s22 ale s origo výfukem to má větší výkon než s tím se stadiona...
Datum: 01. listopadu 2009 21:44
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Zdar draci, má tady někdo představu, jakou kompresi má dávat Jawa 21? Nezajímá mě kompresní poměr, chci vědět kolik natlačí nebo respektive má natlačit atmosfér na kompresi. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:47
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 a co vzít nějakej odpovídající budík vzít starou svíčku vymlátit z ní vnitřek a nák šikovně spojit dohromady
Datum: 02. listopadu 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 tak fajn.....ja mam doma jen tlakový budiky co se davaj na kompresory a vodní rozvod atd.....zadnej nastroj zvanej "kompresiometr" doma nemam,takze nic merit nebudu.......bohuzel....
Datum: 02. listopadu 2009 14:24
Jméno: Dave\'s
IP: uživatel7401
 STANDA nastroj zvany kompresiometr...
Datum: 02. listopadu 2009 14:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nezajety motor ti nebude "tesnit" jako zajety. Tlak ti muze unikat nesedlymi krouzky...
Datum: 01. listopadu 2009 23:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no a je to tady. Já chtěl vědět kolik reálně dává pincek atmosfér a už je tady "inženýring", kdy mi tu někdo pořád počítá nějaký posraný kompresní
poměry, ty sou v každý příručce. Na motoru Š 120 LS, kterej se extra povedl jsme jednou naměřili 1.5 MPa a norma tuším 1.2 , prostě vzorečky mě nezajímají, protože do děje vstupují i další parametry. A jedním je jak třeba motor těsní na kroužkách, ventilech a pod, jednoduše třeba to, jak kvalitně byla provedena GO.
Jinak s tím prošlápnutím rovněž nesouhlasím - motor musí dát plnou kompresi ihned, čili na jedno prošlápnutí, pokud ne, tak opět něco s motorem
není v pořádku.
Datum: 01. listopadu 2009 23:51
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 kompresni pomer umim spocitat na 3 spusoby od teoretickyho po realnej,to mi nezajima,ale jak skompletovat tlakomer s motorm z 21......
Datum: 01. listopadu 2009 23:12
 kompresní pomer je daný.je to poměr zdvihového objemu ke kompresnímu objemu.tzn.objem válce ku oobjemu spalovacího prostoru v hlavě.když budeš mít propálený píst kompresní poměr bude pořád stejný ale tlak bude 0!
Datum: 01. listopadu 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 rekni mi jak pro blbce,jak to zmerim a zmerim vam zejtra stejskalovou cestovni upravu a fest zajetej 8.vybrus.........
Datum: 01. listopadu 2009 22:49
 myslím že to není žádný zázrak.ale u pincka je to obtížně měřitelné protože záleží jak na to šlápneš.ale řešil bych to až si to sedne.ty 3 4t co jsi vyjmenoval mají max. kom.poměr 8.7 .motory 130,136 a LS mají přes 9,5 jako pincek a tam je tlak kolem 11 atm.
Datum: 01. listopadu 2009 22:48
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no bať, proto jsem to zcela jasně formuloval v dotazu, následně jsem napsal naměřené hodnoty . takže je to dost, nebo málo? Každopádně z kompresního poměru lze
vypočítat teoreticky ale skutečně teoreticky tlak na kompresi, ale to já nechci - chci vědět, kolik má tlačit real pionýr 21. Takže?
Datum: 01. listopadu 2009 22:23
 kompresní poměr a kompresní tlak ale neni to samé.
Datum: 01. listopadu 2009 22:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 No, já udělal GO a dává mi na měřáku 0.97 MPa, čili cca 9.9 atmosfér, což dává leckdy 4T škodováckej motor (Š100, 120, 135) a to mě dost mile
překvapilo, 2T motor jsem na nrozdíl od 4T dělal poprvý. Jsou tam 3 kroužky, vyměněná ložiska a zvuk - to je šepot květin pánové!
Datum: 01. listopadu 2009 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 kdyz to vemu logicky,tak pri teoretickm kompresnim pomeru 9.2:1 by mel fichtl natlačit 9.2 atmosféry.........v reálu je to treba kompresni pomer 7:1(to tipuju,nehodlam to pocitat!) takze je to treba jen 7 atmosfér v reálu......ale od Frikulina vim,ze jeho zavodak tlacil 14 atmosfér.......
Datum: 01. listopadu 2009 21:40
 zdar hele nevíte kolik se zhruba vyrobilo typů Jawa 05? Myslím i ty před rokem 1965 i ty po. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:37
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Četl jsem, že jich asi 200 000kusů celkem, o třetinu míň jak JAWY 555.
Datum: 02. listopadu 2009 14:37
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 joooo spatne jsem to precetl.........no kdyz to shrnu tak byli 3 verze(ale treba co se týče prevodovky,tak jsou verze 4).......jinak....prelomová verze 62/63 hodne vychazejici hlavně motorem z 555(prevodovka a ojnice).....pak verze do 65 roku.....to byla klasická 05......a pak posledni verze od roku 65.....vzhledově Jawa 20,strasne moc prvku z 05 Sport,motor se vsemi vylepsenimi..............Kdyz si chvilku pockas,tak se s Pajkou na techto "verzích" snazime sjednotit,vypsat jejich rozdily,inovace,mutace,abnormality a proběhne aktualizace clanku o 05 na webu http://www.jawa-50.cz
Datum: 01. listopadu 2009 23:08
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 najdes to myslim jak na webu jawa-50.cz tak na jawagallery.net ......
Datum: 01. listopadu 2009 21:41
 Čest draci,hele nevíte čím to mohlo být?:normálně sem sundával válec z motoru.Zkontroloval sem tam šecko pač se mi nezdálo cinkání v motoru bylo to ok.Pak sem to zas dal dokupi,pístní kroužky do zámečku zapadli.No chtěl jsem nastartovat a vono to prostě nechytlo a nechytlo.Tak sem roztlačoval a až tak na 4 z kopce mi to chytlo.Už je to OK!.Čím to mohlo bejt?Dík a (nehádejte se)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 film
Datum: 02. listopadu 2009 16:44
 co je to matrix dik
Datum: 02. listopadu 2009 15:26
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 jj to samí nový kroužky chyba v matrixu
Datum: 01. listopadu 2009 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to znám to je chyba v metrixu já když jsem dal nový kroužky tak jsem měl ten samej problém...
Datum: 01. listopadu 2009 21:14
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 čau, oriku pružinky spojky u mustanga jsou 3cm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *origo
Datum: 01. listopadu 2009 21:25
 Zdar, mam dotaz, najednou mi na ČZ přestal ukazovat tachometr, tachometr i náhon je v pořádku, nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jestliže si zkoušel vrtačkou tachometr a ukazuje, tak je to šnekem v převodovce, kterej to převádí z hlavní hřídele na náhon...
Datum: 01. listopadu 2009 21:35
 čau,byl sem dnes ny fichtl cupu v medlově..a nějakej borec tam měl upravenýho fichtla od firmy miranelli ..dal do toho asi 90 000kč.nemáte odakz na tu upravu.Prostě by mě zajímalo vše o tom motoru.At už víte o tom cokoliv napište.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:34
 No vodní chlazení to mělo....převodovka z venku nevipadala vůbec jak origoš moc to nešlo slyšet ale já bych řekl že sem tam měl 4 stupnovku¨...a ještě sem si všiml klapky
Datum: 02. listopadu 2009 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 jen uplne mimo dotaz......nebyl to 5Q vodnik??? celej motor eloxovanej,motorka alá malá KTM.......uz jsem ho prakrat videl.....ale byla to bída....davali ho "seriovky".........
Datum: 01. listopadu 2009 22:20
Jméno: hgfh
IP: uživatel6454
 jo a jeste jak poznam ze mi to hazi jiskru ? jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
  to neni až tak silný,,vždyt to jen zalechtá.
Datum: 01. listopadu 2009 22:19
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no a pokud jde, tak přeji příjemné zážitky...pokud jsi nositelem kardiostimulátoru, nebo jsi chabrus na srdce, tak to bude i zážitek poslední  .
Datum: 01. listopadu 2009 22:17
Jméno: parkis
IP: uživatel7796
 nebo strc prst do fajfky a uvidis jestli tam jde el.
Datum: 01. listopadu 2009 20:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Vyndáš svíčku z motoru,necházš ji v fajfce zavitem to opřeš o motor a prošlápneš. A uvidíš jiskru
Datum: 01. listopadu 2009 20:56
Jméno: hgfh
IP: uživatel6454
 jak se ladi predstih ? to je to mezi tima kladivkama ? sry ze se tak blbe ptam ale nikdy sem to nedelal ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 ten odtrh je vzdálennost mezi kladívkama, když je píst v HÚ (horní úvrati) a předstih je vzdálennost pístu před HÚ, když se kladívka rozepnou a na svíčce přeskočí jiskra. Správné hodnoty předstihu jsou mezi 1,6 a 1,9mm a odtrh se nastavuje na 0,4mm. Pročti si návod k obsluze na fichtla (najdeš na http://www.sesa-moto.cz ), ušetří tě to mnoha otázek
Datum: 01. listopadu 2009 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mezi těma kladívkama je odtrh ten nastavíč cca na 0,5mm a předstih doladíš pootáčením celeho statoru dokud se ti kladívka nebudou otvírat 1,7mm před horní úvratí.to znamená že až se začnou otvírat kladívka tak píst ti vyjede jen o 1,7mm a potom jde zase dolů
Datum: 01. listopadu 2009 21:07
Jméno: karel
IP: uživatel7794
 zdravim hosi potrebuju poradit jak rozpulit motor na jawa 20 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 obvykle se to dělá vytlačovákem kliky ale taky je to řešení
Datum: 01. listopadu 2009 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem to vždicky dělal tak že jsem sundal primární převod a zapalování a potom jsem si udělal dřevěný klínky a postupně jsem je tam klepal kladívkem..
Datum: 01. listopadu 2009 21:09
Jméno: Raketa
IP: uživatel7624
 čus šneci.Mam dotaz mam simsona a když je studenej nejede na 2 čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A to jako vubec nejede studenej? nebo jede o něco huře. Pokud jede jen o něco huře,tak to je normal,přece je to dvoutakt. Pokud to vubec nejede,tak máš špatnou směs,nebo by to chtělo výbrus,nebo new kroužky. Muže to dělat i svíčka (neni to moc pravděpodobný) ale skus ji vyměnit.
Datum: 01. listopadu 2009 21:00
 nemáš povolený karbec? kamošovi tak dělal pio 20. za studena to jelo jen na 1 a škubalo to, chvíli s tím tak vždycky udělal pár koleček před barákem a jak je to zahřálo tak už to jelo normálně, pak jsem si při sundávání vzducháče čistě náhodou všiml že jde s karbecem hýbat nahoru a dolu,
Datum: 01. listopadu 2009 20:41
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a nejsme sneci ale draci  a na 1 a 3 to za studena jede?
Datum: 01. listopadu 2009 20:41
 tak prohrej pred jizdou motor fakt mu nesvedci jizda kdyz neni zahratej
Datum: 01. listopadu 2009 20:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 hej toto neni simson pokec ae fichtl pokec takze se simalem si di nekam jinde !!!
Datum: 01. listopadu 2009 20:28
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 mam jawu 21 cau lidi vcera sem jezdil jelo to skvele akorat to trosku vynechavalo ve velkejch otackaCH A DNES TO NEJDE ANI NAKOPNOUT ANI ROZTLACIT ? NEVITE CO STIM MUZE BIT ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:59
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 a mas v nadrzi benzin?
Datum: 04. listopadu 2009 18:59
 TY JA BYCH TO VIDEL Z VLASTNI SKUŠENOSTI NA TEN KARBEC KONKRETNE NA HLAVNI TRISKU ALE SKUS JISKRU
Datum: 01. listopadu 2009 20:51
Jméno: William
IP: uživatel7795
 Zkus jestli nemas povolenou trysku.
Datum: 01. listopadu 2009 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 špatná svíška,rozladěný předstih,ucpaný karburátor,atd....zkus jestli to hází jiskru a jestli jo tak bude nejspíš chyba někde v přívodu paliva a zkus vyměnit tu svíčku
Datum: 01. listopadu 2009 20:08
|



|