Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 lidi potrebuju nutne poradit bude me pasovat predni vidlice ze 175 crossky na 175 sport ? jsou totozny nebo ne? prosim piste rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:28
 jo uz sem zjistil je to z 250/513
Datum: 15. října 2009 22:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 CZ 516 byla 125...
Datum: 15. října 2009 22:18
 no čezeta 175/516 nebo nakej takovej tip byly to zavodni crossky
Datum: 15. října 2009 21:16
 co je 175 crosska?
Datum: 15. října 2009 21:10
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:32
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ty diesly jsou bomba! Ten zvuk!!! Ty vibrace! S tím zakroužit po vsi, to by bylo pozdvižení.
Datum: 16. října 2009 16:32
 vypadaji hodne dobre ale bojim se ze na dnesnim trhu pro ne neni moc misto...
Datum: 16. října 2009 15:15
 Pěkný, vypadají dobře.
Datum: 15. října 2009 23:05
 Taky si myslím, že to jsou pěkný motorky. Taky se mi líbí, že jako jedni z mála dělaj i dieslový motorky. Ale ty ceny. Tolik bych za to nedal.
Datum: 15. října 2009 20:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zajimavy
Datum: 15. října 2009 20:50
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7645
 Ahoj, jak předejdu praskání žárovek u Babetty 207? Stane se to pokaždé při rychlosti tak 35 kmh,,,,,poradte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:51
Jméno: Honza
IP: uživatel7693
 zdravim udělej si improvizovany rezistror..jak to mam ja sehnal jsem si rezistor ze starej hracky...napojil jsme to a draty ke svetli a ted pomoci kolečka(co bylo na rezistroru můžu ovládat i sílu svícení..sice obcas praskne...ale to se vetsi nou stane tak že praskne jedna a přepetim i ta druhá těma rezistorama tim zamzis protože budou dá se říct na sobě nezávilsí....hodně zdaru a sorry za pravopis
Datum: 20. října 2009 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na babete 210 je to to sami tak jsem do predu dal zarovku ze skodovky 120 hodnoty mela 12V 21W a do zadu jsem dal myslim 24V 10W a uz to nepraska a svitito poradne stema origo zarovkama to bylo jak chcipacek a hnedka schoreli tyhle vydrzej a este svitej mrte jak auto
Datum: 16. října 2009 9:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Po česky je to ,,mInulost,,
Datum: 16. října 2009 7:07
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Jawe Zdar! Je to jednoduche,pokial tam su ziarovky ake maju byt a predsa to praska,da sa kupit taka mala modra krabicka u nas to je asi za 8-10 euro,je to maly usmernovac
napetia,namontuje sa to a praskanie je mynulost.
Datum: 15. října 2009 20:38
 Ahoj draci shcáním nakres nosiče na stadiona s11 s rozmeri atd predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:15
 ČUS DRACI potřebuju poradit jakej motorovej olej mam lejt do fichtla po vybrusu?každej do mě hustí něco jinyho a já su z toho blbej prej tam mam lejt M2t nebo nějak tak je to dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 20:07
 ludo díky moc a ty se měj taky fajn a mnoho kilaku bez nehod a ten poměr míchám podctivě podle odměrky a ne od voka takže snad nezadřu zatím ahoj
Datum: 17. října 2009 20:07
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Máš můj souhlas hele.. klidně to tam lej.. je to slušnej olej a myslím, že pokud budeš pečlivě míchat směs, tak nemáš šanci zadřít. Zatím se měj a ať to lítá..
Datum: 17. října 2009 19:49
 když už i standa říka že je dobry tak na tom asi fakt něco bude a já vím co že je asi dobry
Datum: 17. října 2009 19:34
 pánové díky za rady takže budu jezdit na PARAMO TRYSK M2T jo?
Datum: 17. října 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 Pánové klobouk dolu.......tohle je to m2T s API TC o kterym sem vzdy mluvil,ze je dobrý!!!!!! Ostatní jsou tekuta brusná pasta!! a nebo jak rika Jawaracing,ze je to tekuté smirkové plátno  S tehle diskuse mam moc dobry pocit......konecne mi nekdo presvedcil o nejakych pozitivech v otazce m2t!! Pánove dekuju! ale stejnak zustavam u motorexu a motulu
Datum: 17. října 2009 13:22
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Přesně tak, co by se asi tak mělo dít, víš jak.. já osobně na Béčko od Parama jezdil přes deset let(do některejch motorek ho stále leju) a spokojenost. Nehledě na to, že si myslím, že Paramo je opravdu kvalitní výrobce na trhu s oleji.. nebo alespoň průměrnej!
Datum: 16. října 2009 21:17
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 tak kamoš na to m2t od parama taky jezdi už nějakej patek a nic
Datum: 16. října 2009 21:05
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Michal: Jako já na Paramo nedám dopustit, myslím, že trysk M2T má klasifikaci API TB, takže plně postačuje.. ostatně viz níže..
Datum: 16. října 2009 20:54
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Js ® : Spíš jde o to za jakým účelem si olej kupuješ, nebo spíš do čeho ho hodláš nalejt. API TB – oleje pro skútry a jiné vysokozatížené motory 50 až 200 ccm(plně vyhovuje všem našim Jawám od pionýra až po 350), API TC – oleje pro vysokozatížené, vysokoobrátkové motory(to je jen ,laicky řečeno, taková nadstavba Béčka, to když chceš dát motoru trochu víc než nutně potřebuje - bavíme-li se stále o našich Jawách a ČZ. Každopádně neplatí vždy pravidlo čím lepší klasifikace, tak tím nižší mísící poměr!!! Na to vážně bacha.. Olej v první řadě maže, ale zároveň i chladí, takže s doporučeným ředícím poměrem od výrobce motocyklu bych nehýbal ani u lepších olejů!!!
Datum: 16. října 2009 20:50
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 a ten od toho parama je dobrej?ja ho mam doma taky je tam napsany PARAMO TRYSK M2T taková česná flaška a žluta etiketa je lepší než treba ten od hekry s tim modrym vičkem?
Datum: 16. října 2009 20:26
 Já kupuju M2t od Parama za 70 Kč/l. Luďo, nevíš jakej je vlastně rozdíl mezi api tb a api tc? Nikde jsem se nedočet, podle čeho je to roztříďený.
Datum: 16. října 2009 20:20
 no u nás na benzině maji taky M2t s červenym vičkem maj tam tady tenhttp://www.zbozi.cz/clickthru?id=10214989&pos=8&ver=1255690053&type=item_new&url=http%3A//www.vasoil.cz/detail/olej-m2t/oleje-pro-zahradni-techniku/
Datum: 16. října 2009 20:00
 stando já kupuju M2T s červeným uzávěrem
Datum: 16. října 2009 19:43
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Chtěl bych jenom podotknout, že asi i já jsem kouzelník, pač kroužky mi též nezvoní ani na jednom stroji. Jinak tady je olej, kterým mažu: http://e-shop.oleje-maziva.net/index.php?main_page=product_info&products_id=464 Klasifikaci má dobrou a v krámě to vyjde ještě o něco levněji než na tomto e-shopu. Ale jak říkám, nemá cenu se dohadovat kvůli tomu kdo čím maže, pač v dnešní době je spousta dobrejch olejů pro 2T motory.. jen bych závěrem v některých z Vás chtěl zlomit tu averzi vůči M2T, protože není M2T jako M2T. Konkrétně podotknout, že základový olej v tomto typu M2T, jež uvádím od Parama odebírá i castrol do svých 2t olejů, takže jako věřte nebo ne, ale opravdu u některých olejů se platí spíše za značku. Sám již nekupuji oleje podle značky ani ceny, ale podle klasifikace, protože to je asi jedinej směrodatnej údaj, kterej platí. A proč platit za dva stejný výrobky odlišnou cenu? Osobně mi je jedno, jestli jezdím na M2T, castrol, hekru.. záleží na kvalitě a ne na vyhlášenosti značky.
Datum: 16. října 2009 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel7650
 JS: Ty jsi proste kouzelnik......obdivuju to....normalne mi dej odkaz na tvuj olej at vim aspon o jednom,kterej funguje........
Datum: 16. října 2009 18:12
 fikus: Ty jsi asi nepochopil co jsem tu psal já a co tu píše Luďa. Stando, taky neznám zvonění kroužků.
Datum: 16. října 2009 16:30
 Když máš výbrus tak dej nějakej lepší oil.Ale stačí rostlinej,nemuší bejt hned plná syntetika.To jsou drahý oleje,myslím ty syntetický.
Datum: 16. října 2009 16:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jawaracing50. ® asi ste ho nepochopili !! pise to ze MT je na hov.. prectete si to poradne ja jezdim na castrol a ten je super tetka pomalu prechazim na Jonseret to je od husqarny a je mrte ridkej prirovnavam ho kvalitou ke castrolu akoraz ze je levnejsi ja ho kupuju za 140 L kup proste nakej olej kterej se dava 1:50 ale ty ho musis dat ze zacatku vic jak tady pisou
Datum: 16. října 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 Momentalne jezdim na 4 strojich československý výroby......Jawa 550,Jawa 555Jawa 21,Jawa 250 Pérák.....vse jezdim na dobrej olej(API TC,JASO FC,ISO něco ...atd...)....550,555 i 21 jsou od GO jezdeny na polosynteiku.....250 peraka sem pred 2 roky ozivil,zbavil černé nemoci a taky ho jezdim na polosyntetiku.......neznám zvonění kroužků!!!!!!! Od svých 18 let jsem zjistil,ze nemám tolik penez,abych mohl šetřit na oleji a neco riskovat a tak jezdim jen na oleje s API TC......pod API TC nejdu.....nemam penize abych furt moh delat novy kruhy a vybrusy válců.......jen pro predstavu M2T bez údajných prisad proti kourivost jsou API TA(ty se snad uz vubec nedelaji) a udajne lepsi m2t je API TB(ale dymovnice je to stále!).......uz se mi dostalo do ruky dokonce M2T s API TC ktere melo specifikace jak TSF jen nebylo modre....ale uz jsem na nej nikdy nenarazil....tomu bych mozna veril.....tomu jedinemu.....
Datum: 16. října 2009 0:00
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Jasný, tak já neříkám, že každej M2T je poctivej a zaručeně ten nejlepší. V tomhle dávám Standovi za pravdu!!! Osobně jezdím na M2T od Parama a problém nebyl vážně nikdy za těch 14 let. Víc k tomu nemám co dodat. Každýho věc čím maže.
Datum: 15. října 2009 23:33
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 Nemuzu souhlasit........jawaracing ma pravdu.......jen si to nikdo neumi priznat!!!.....kdo nepoznal normalni olej,mele furt do kola tyhle blbý kecy!!!........furt dokola ze na m2t se jezdilo vzdycky a ze maze dobre a ze ten motor je stavenej na este horsi olej a tak.......bohuzel doba pokrocila.......nejlevnejsi 2T olej uz neni olej,je to statem a EU dotovanej recyklát sajrajtu a vy ho lejete na svoje nový vybrusy!!! vsichni ne.....nekteri vyrobci opravdu m2t delaji z oleje,ale nekteri ho delaji bohezel z bordelu.....to je ta kaše kterou když si promnente prstama,tak citite hrube částečky čehosi...olej to neni.....ale tak zas se ozvou hlasy že sou to kecy.....ale skuste si nekdo takle promnout to divny m2t co nema nikdy stejnou barvu....vetsinou ma modrej uzaver.....pak si popovidame.....ja na tenhle "olej" zlikvidoval vícero pistu,krouzku a pár válců......je mi 23 a jezdim od 10 let!!!! Olej kterej nema API TC u me ne ni 2T olej!!!!
Datum: 15. října 2009 23:19
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 To co tady prohlašuje "jawaracing50." je naprostá hloupost. M2T je dobrej olej, ale to by o tom dřív někdo musel něco vědět a pak bych teprve začal brát jeho připomínky vážně. Osobně jsem na něj zajížděl 5 výbrusů(panelku, 175sporta, péráka a dva pionýry) přičemž podotýkám, že jeden z pionýrů na tento olej najel již 22tis. km a nemyslím si, že by motor byl nějak ve špatnym stavu ba naopak! Když budeš prvních 500Km ředit 1:20 až 1:25 a nebudeš vytáčet každej kvalt, tak ti zaručuju, že ten motor si bude jen chrochtat. Nehledě na to, že známej pracuje ve firmě zabývající se kvalitou těchto produktů a sám mi potvrdil to, co jsem já už dávno věděl a ví i každej jawař. Když nejezdíš jak prase, tak M2T je pro český motorky plně postačující a dokonce převyšuje kvalitou i její mazací nároky. Vždyť ty motory byly na tento typ oleje koncipovaný. Zadře jen ten kdo tam ten olej prostě nedá bo točí motorku nehorázným způsobem. A to že to kouří je holt jiná no.. Netvrdím ale, že je to nejlepší olej na světě.. to zdaleka NE, ale na tento účel zkrátka postačuje a co na tom čím mažeš.. hlavní je, že to jede..
Datum: 15. října 2009 22:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je fakt ta husqarna je fakt odst dobra nekouri a tak no...Ale je do krovinaku kterej porad strasne toci takze do serie to myslim nema smysl spis tam davej ten shell.
Datum: 15. října 2009 20:48
 O olejích se povídá toliká blábolů a někteří tomu i věří, jako například co tu psal jawaracing50. Kvalita olejů se nedá porovnávat podle ceny, protože se u některých olejů plati hodně za značku.
Datum: 15. října 2009 20:47
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
Datum: 15. října 2009 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jenom to ne...kup si chell advance sx a řed to tak 1:25-1:30 prvních 500km potom postupně ubírel oleje a zajetý to řed tak 1:45 a jestli u vás nemaj tenhle schell tak kup prostě nějakej oil do 2T motorů ale kup nějakej nad 100 kč myslím že do 150 kč seženeš dobrej olej ten schell stojí kolem 110kč
Datum: 15. října 2009 20:20
 M2T je jeden z nejlepsich oleju do 2taktu!! Pokud to chces zadrit nebo pri nejlepsim mit zivotnost motoru o polovinu mensi tak ho tam nalej...
Datum: 15. října 2009 20:18
 cau hosi kdyz si dam na hadicku sejtko tak mi tam pujde benzinu vic nebo potece pomalejc? jak to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 9:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je to mozny skus vytahnout hadicku z karbecu vem flasku dej to doni nech tu flasku ve stejny urovni co je karbec a pust benzin pokud tece tak je to OK jestli jen kabe nebo jen tak sotva tece tak mas nejspis ucpany sejtko nebo kohoutek v nadrzi , ale myslim ze ty mas jinej problem mas moc nizko jehlu na plynu skus to dat o jednu drazku zvednout plisek das niz a pri zandavani soupatka s jehlou to nervi nasilim do vnitr a nebouchej stim nebo splacatis spicku jehly a bude to este horsi
Datum: 16. října 2009 9:52
 neres
Datum: 15. října 2009 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty jo to Z ve slově nestíhal se mi fakt extremně nelíbí...
Datum: 15. října 2009 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni možný, aby ti neztíhal dotejkat benzín....to by ti musel kurva chcát z karbecu.... vyčisti kohout a seřid hladinu v plovákovce....
Datum: 15. října 2009 20:33
 dik to sem potreboval slyset ..... ne psal sem to v rychlosti tak sem se nevyjadril.... ale uz mi to doslo na hadicku zapojim mozek .... myslel sem to tak ze kdyz jedu pod plnym tak mi tam nestiha tyct benzin ale kdyz jedu lazo plazo tak to stiha tak me napadlo dat tam sejtko do kteryho by natek benzin a ten by se potom vypotreboval kdyz bych jel pod plnym.... jestli me chapete tak nejak reknete ale jestli ne tak se omlouvam (uz nevim jak jinak to vysvetlit)  dik
Datum: 15. října 2009 20:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 zapoj mozek
Datum: 15. října 2009 20:11
 Zdar draci, rozdělal sem tlumič u 21 a dole na konci toho pístu je taková guma a ja ju mám už roztrhanou . co sem slyšel tak to nende sehnat . A k čemu tam vubec je? je to náky těsnění ? musim vyměnit nebo to mám nechat byt. rozdělával sem ho protože tekl a abych vyměnil okroužky tak potřebuju vědět jestli tahle guma ma na to vytíkání vliv nebo je tam k ničemu.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 10:38
 já tam dal tu kůži ze starý pumpičky na duše
Datum: 16. října 2009 10:38
 a když bych tu kužu nesehnal mužu to nějak nahradit třeba kuchnout neco koženyho a dat to tam?
Datum: 15. října 2009 20:33
 cau ta "guma" je tam docela zasadni, to je to co dela z tlumice tlumic a pokud vim tak je to z kuze, nevim kde se da sehnat ale tata rikal ze ji jeste v mototechne videl zkus se zeptat
Datum: 15. října 2009 19:26
Jméno: Frantta
IP: uživatel7456
 Zdarec, včera mi přišel válec z výbrusu a nemá sražený hrany u kanálů a tak bych potřeboval poradit, jak a čím je srazit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 0:07
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 taky sem to nikdy nedelal a bylo to OK,ale kdybych to udelal,tak bych to nemusel zajizdet 1000km jak kokot,ale uz bych tomu treba moh dát čoud po 3 nádržích!!!!!!
Datum: 16. října 2009 0:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nikdy jsem to nedělal,zajel a vpoho
Datum: 15. října 2009 21:01
 jojo jehlovim pilnickem....
Datum: 15. října 2009 20:22
 jehlový pilníček, nebo jemný smirek a párkrát to s tím lízni
Datum: 15. října 2009 19:46
 Čus lidi mám Jawu 21 a tatka mi poradil dát do motoru hydraulický olej prej že je tišší převodovka a všechno ale ja se bojím protože ted tam mám standartní olej a jsem s tym spokojeny.Tak mi poradte v cem je ta hydraulika lepsi.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:32
 Jestli máš bagr nebo buldozer tak ho tam nalej.Ten oil je pro ně a ne do moto,tam patřej jiný oleje.Tady Ti raděj dobře.Ahoj draku!!!!
Datum: 16. října 2009 16:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nektery fotrove jsou fakt nahlavu maj debilni napady jako ten muj obcas to je kravina to co ti rek dej tam PP80 nebo PP90
Datum: 16. října 2009 9:56
Jméno: misa
IP: uživatel6830
 hidraulickej tam neli to je to nejhorši co možeš udělat já leji do kejvačky pionyra a čzty PP80 a pohoda
Datum: 15. října 2009 20:05
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hydraulika je řitká a nebude správně fachčit spojka nalej tam PP80/PP90 já tam leju DENICOL trans oil
Datum: 15. října 2009 19:08
 Dobrý den,mám Jawu 21 a chtěl bych se zeptat jestli je lepší podřazovat s meziplynem a nebo rovnou tam dát rychlost, pro mě je lepší řadit s meziplynem ale od doby co s ním řadím tak se mi nějak zdá ta převodovka hlučnější tak nevím jestli dělam dobře to řazení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 14:04
 s mezi plynem jen frajeři asi
Datum: 16. října 2009 14:04
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel7647
 taky podrazuju z meziplynem je to lepsi
Datum: 16. října 2009 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 podřazuju jedine s meziplynem....bez nej mi to vzdy bralo o zuby........
Datum: 16. října 2009 0:09
Jméno: Petr
IP: uživatel7552
 Já meziplynuju když frčím do kopce aby tak nespadli otáčky.
Datum: 15. října 2009 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ale když podřazuješ tak dávej meziplyn ale když přeřezuješ tak ne
Datum: 15. října 2009 20:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fichtl neni starej naftak nebo liazka takze bez meziplynu
Datum: 15. října 2009 20:12
 kdo tady vymazal odkaz na web babetta ktery stamgasta to byl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 7:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nepříjemný přiznání viny Seso že nemáš na webu pověšený logy  . Taková malá pobídka pro lumpy...
Datum: 16. října 2009 7:13
 to je v poho draci,,,,  dikes za pravdomluvnost
Datum: 16. října 2009 1:17
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 rano tu nic nebylo,odpoledne sem tu nic nemazal a o nicem nevim......ja za celou dobu smazal par prispevku ktery tu byli 4x pod sebou....a to sem smazal jen ty bez zadny odpovedi........fakt ja ne!!
Datum: 15. října 2009 23:27
 ja nic nemazal
Datum: 15. října 2009 21:14
 chuligání přiznejte se
Datum: 15. října 2009 19:49
 dosel ale neodpovedel.. jsem ted ko,,,
Datum: 15. října 2009 18:23
 Ahoj, ja ne  Jen se chci zeptat, došel ti mail? Já jen, že nějak zlobí, tak nevím, jestli došel.
Datum: 15. října 2009 18:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli sklepáváte elektrody na svíšce? orig je většinou 0,7 a na kolik je zklepáváte? mě se to divné svíčka je dělaná už z továrny tak aby dávalo co nej jiskru a dobře vyrzžěla ne? co získám tím když jí sklepnu?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 7:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Matně si vzpomínám že jsem kdysi v manuálu k pionýru četl že vzdálenost elektrod svíčky je předepsána 0,4mm Prostě zapalko pionýra je nevýkonné a v nízkých otáčkách je riziko že nedokáže zapálit směs...
Datum: 16. října 2009 7:06
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 sklepavam podle sily jiskry........pokud je hodne silna nesklapavam(takovyho fichtla nemam  ),normalne sklepavam na 0.4mm(no od oka  ) a u slabých jisker i 1-2 desetiny.....pri 1 desetine uz se nadmerne projevuje problém pecky na svíčce.......staci troska bordelu.....treba hrudka čehosi z m2t a je packa na svete a ty stojis a nejedes  Zas mam dneska rejpací den no
Datum: 16. října 2009 0:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 No u pionýra tím zlepšíš jiskru v nízkých otáčkách motoru , protože magneto nedokáže dávat takový výkon. Jestli ti sem bude psát pan Chong tak ten ti to určitě vysvětlí podrobnějc..
Datum: 15. října 2009 18:26
 ma byt 0,7mm
Datum: 15. října 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory za pravopis
Datum: 15. října 2009 18:15
 ZDAR hale mám babettu 210 a chci tam dát menší rozetu dozadu na kolo a chtěl bych se zeoptat o kolik tam mám dát míň když teď tam mám 51z. a o kolik mi to zrychlí rychlost dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zdar,daj si z 1rychlostnej babety ,pojede ti to 60,65KM/H
Datum: 15. října 2009 22:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na rozete tech par zubu nema zadnej smysl..nic od toho necekej...
Datum: 15. října 2009 20:14
 zdarec,nemate nekdo fotku tebo nevite jak bude vypadat čz 175 když dam do předu 18'' nebo 19'' kolo? v zadu je 16'' ..je to na predelavku na cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 18:57
Datum: 15. října 2009 18:57
 Zdar mam vepredu 19"kolo tak jestli chces foto tak napis na mail
Datum: 15. října 2009 16:14
 Dobrý\r\nchci se optat jestli je výkonejší píst z jední pístní kružkem nebo ze třema??..a jestli mosí byt nějak upravený válec??...\r\na dáva se mezi hlavu a válec nějaké těsnění??\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:42
 Pokud není upravený válec tak není co řešit.Jak uvádí standa.
Datum: 16. října 2009 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 blbe polozena otazka....... a hlavne pist se pouzije podle upravy valce a neby abys upravoval valec podle pistu!!!!! Pro seriovy motory jsou 2 a 3 krouzkove pisty....pro lehce upravene valce s tocivejsi charkteristikou jsou 1 a 2 krouzkove pisty a pro opravdu závodní válce se pouzivaji specialni 1 krouzkove pisty a specialne upravene krouzky....... tohle souveti by melo bejt laikovi srozumitelne....takze nejvykonnejsi je pro tebe dvoukrouzkovy pist........
Datum: 15. října 2009 16:37
Jméno: Procpro
IP: uživatel7638
 Ahoj chtel bych poradit, koupil jsem si spojkovy lamely ferodo (na jawe 555 s 5 pruzinkami) vymenil jsem je (myslim ze jsem dal vse jak bylo na tom sem snad nic neudal spatne) a pak jsem chtel seridit spojku jenze vubec nechce jit, vubec mi to nechce dit seridit. Poradte co delam spatne dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 19:43
 Ale kde koupim tu tycku?
Datum: 16. října 2009 19:43
 Lamely jsem musel zbrousit i když byly nové, byly dost křivé.Taky sem vyměnil krátkou tyčku-nebyla nic moc.
Datum: 16. října 2009 18:12
Jméno: Procpro
IP: uživatel7648
 Tak ze nikdo nevi? To asi nebudu jezdit prez zimu to je hodne blby
Datum: 16. října 2009 11:00
Jméno: Procpro
IP: uživatel7642
 Nedaval dal jsem akorat novy lamely spojkovy a jinak je vse pri starym vubec nevim proc to nejde seridit ty lamely tam sly uplne v pohode
Datum: 15. října 2009 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7637
 nedaval si tam novy misky pod pruziny??? ty novy sou krátky......
Datum: 15. října 2009 17:58
Jméno: Procpro
IP: uživatel7641
 Tedka jsem to predal a meli tam malou vuli tak jsem je jeste pribrousil a porad to nepomaha a vubec nevim cim to je
Datum: 15. října 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 jestli šli lamely tezko na spojkovy kos,tak jsou ted šprajclé a spojka ti funovat nebude,dokud je nevyndas a nevybrousis jejich vnitrni prumer tak aby se volne mohli šoupat ve spojkovym koši.......uz jsem tuto "vadu" pozoroval u vice kusů.....ale je to opravene behem 2 minut.....je to replikovej dil z číny.....
Datum: 15. října 2009 15:00
Jméno: mirek
IP: uživatel5927
 Zdavím prosímvás koupím novou svíčku fík jede luxuně ale asi po měsíci ježdění to přestane chytat a potom už to ani neroztlačim koupim novou a zas to měsíc jede poradte čím to může být...?děkuji za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:54
 Já sem odrušenou fajfku vymněnil za obyč. a často svíčky čistím a taky sem mněnil ten kabel.Zatím mi držej!
Datum: 16. října 2009 16:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zkus vyměnit indučku , na traktore sem mnel podobny problem
Datum: 15. října 2009 18:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 skus vymeniť aj vysokonapäťový kábel a uvidíš mne tiež pekne odpaľoval sviečky ten uhlíkoví najlepší je klasickí medený standa hovorí tiež fakt že nové nevidržia ale ja mám brisk N17C a už drží viac než rok
Datum: 15. října 2009 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 bohuzel je to vada soucasnych svicek Brisk...parkrat ji ulejes a prestane hazet.....me vzdy vydrzela taky tak ten mesic a skolabovala.......Strarsi svicky Brisk a Pal,Pal-Super tento problem vevykazují......svicka ktera vykazovala vysokou spolehlivost byla u me Pal N7Y......protoze nema v sobe zadny odpor nic tak hazi velkou jiskru,moto na ni nevadne tolik a vubec ji nevadí,kdyz ji ulejes.....stejne vlastnosti vykazuje i Pal N8 kterou mam v 250.....obe svicky jsem nasel zašlapane v hlíně na zahrade a fungují mi uz roky.......
Datum: 15. října 2009 14:47
 čau, hele dela mi to naprosto to samy. Ja sem se s tim smířil, po pár měsících dycky koupim novou a tak po měsíci jí dycky čistim. Duvodem je z části už to že je to dvoutakt, z části nesprávná bohatost a z části jí taky oddělává právě roztlačování.
Datum: 15. října 2009 14:37
 Když koupíš svíčku tak jí většinou musíš sklepnout na 0,45 mm protože přímo z výroby má odtrh 0,7 . A taky měla mít cihlovou barvu
Datum: 15. října 2009 14:27
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Pánové, zase jeden dotaz- jak zazimovat motorku na 4 měsíce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:27
 Přejet naolejovanym hadrem chromy...
Datum: 15. října 2009 20:27
 asi tak dofukať gumy namastiť valec strekni kus M2T a kus prešlapni naj ho rozmaže namasť reťaz popripade zmontuj sedadlo ať ho nemaš na mraze lebo zvikne koženka popraskať dačím zakriť ale u mne pekač ide leto zima deň noc
Datum: 15. října 2009 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 ja motorky nezazimovávam.....maximalne pres ne hodim deku.......na 4 mesice to nema vyznam......pro jistotu muzes dofouknout kola na 3 atm,vyjet vsechen benzin s karbu a vypusit benzin z nadrze,ale ja maximalne vyjizdim benzin z karbu......a nebo nekdo rika nadrz naplnit po hrdlo.....ale z vlastni skusenosti ti muzu rict,ze i kdyz neudelas nic tak to na jare normalne jede.......
Datum: 15. října 2009 15:07
 zdar draci, mam dotaz bude me pasovat tato vidlice s čz crosskyh ttp://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/336486-cz-motokros.html na mou 175/477 predelanou na crossku?? diky specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 13:10
 Zdar, pro všechny co pořád schání nějakou literaturu ohledně úprav 2T motorů sem vám nahrál tři nejznámnější knížky, je to 2stroke tuners handbook,Performance tuning-Graham bell a The basic design of two stroke engines. Odkaz pro stažení zde http://www.uloz.to/2812421/book2t.zip
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 17:03
 Stando tak je to stejný
Datum: 15. října 2009 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel7637
 no tak jsem chtel doplnit souhrn 2T knih o jakousi ceskou knihu a koukam ze uz jsi ji asi upladoval i ty......ale stejnak..... http://ulozto.cz/2814262/2t-motor.zip treba je jina nez ta tvoje......
Datum: 15. října 2009 16:48
 bohužel tyto odborné knihy jsou pouze v aj, nevím o žádném překladu, ono by to bylo i časově hodně náročné, zkus si dát kus textu do překladače, vypadnou nesmysli, ale při troše přemýšlení se tomu dá porozumět v češtině mám akorát toto
http://www.uloz.to/2813970/2tmot.zip
Datum: 15. října 2009 16:22
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 a pro ty co porad shani nakou literaturu by to v cestine nebylo?
Datum: 15. října 2009 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 doma mám i neco v cestine,tak to taky nekam nahraju az se dostanu domu......
Datum: 15. října 2009 14:49
|



|