česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1527  1528  1529  1530  1531  1532  1533  1534  1535  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi potrebuju nutne poradit bude me pasovat predni vidlice ze 175 crossky na 175 sport ? jsou totozny nebo ne? prosim piste rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo uz sem zjistil je to z 250/513
 
 
Datum: 15. října 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
CZ 516 byla 125...
 
 
Datum: 15. října 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no čezeta 175/516 nebo nakej takovej tip byly to zavodni crossky
 
 
Datum: 15. října 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je 175 crosska?
 
 
Datum: 15. října 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, vím, že se tady bavíme jen o český popř. motorkách z NDR, ale objevil jsem značku, tekrá nemůže zůstat bez povšimnutí! Je to Royal Enfield! http://clanky.katalog-motocyklu.cz/motorky-motocykly-recenze/5669-royal-enfield-clubman/ Je to motorka z indie, ale ta historie: V anglii byla firma Royal Enfield, velmi se jí dařilo. Rozšířila svoje továrny do všech kolonii VB. Pak přišla krize a firma zkrachovala. Jediná továrna se udržela v Indii. Dnes tato firma začíná svoje motorky opětovně prodávat. Podle článků co jsem četl, jsou to kvalitní a dobrý stroje. Nevím jaký na to máte názor vy, ale mě se líbí! Jsou hlavně dělaný jednoduše s minimem elektronických dílů. Porstě podle mě má takhle vypadat motorka! http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/royal-enfield/novy-retro-trial-znacky-enfield-2982.html http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-RoyalEnfield-TrialsEFIa.jpg http://www.brmc.co.uk/efielectra.jpg http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-RoyalEnfield-Bullet500Classicc.jpg ať si říká kdo chce co chce je to nádhera! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ty diesly jsou bomba! Ten zvuk!!! Ty vibrace! S tím zakroužit po vsi, to by bylo pozdvižení.
 
 
Datum: 16. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadaji hodne dobre ale bojim se ze na dnesnim trhu pro ne neni moc misto...
 
 
Datum: 16. října 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný, vypadají dobře.
 
 
Datum: 15. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslím, že to jsou pěkný motorky. Taky se mi líbí, že jako jedni z mála dělaj i dieslový motorky. Ale ty ceny. Tolik bych za to nedal.
 
 
Datum: 15. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zajimavy
 
 
Datum: 15. října 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Lasty477      IP: uživatel7645    
Ahoj, jak předejdu praskání žárovek u Babetty 207? Stane se to pokaždé při rychlosti tak 35 kmh,,,,,poradte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7693    
zdravim udělej si improvizovany rezistror..jak to mam ja sehnal jsem si rezistor ze starej hracky...napojil jsme to a draty ke svetli a ted pomoci kolečka(co bylo na rezistroru můžu ovládat i sílu svícení..sice obcas praskne...ale to se vetsi nou stane tak že praskne jedna a přepetim i ta druhá těma rezistorama tim zamzis protože budou dá se říct na sobě nezávilsí....hodně zdaru a sorry za pravopis:-D
 
 
Datum: 20. října 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na babete 210 je to to sami tak jsem do predu dal zarovku ze skodovky 120 hodnoty mela 12V 21W a do zadu jsem dal myslim 24V 10W a uz to nepraska a svitito poradne stema origo zarovkama to bylo jak chcipacek a hnedka schoreli tyhle vydrzej a este svitej mrte jak auto
 
 
Datum: 16. října 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Po česky je to ,,mInulost,, :-)
 
 
Datum: 16. října 2009 7:07
 
 
 
 
Jméno: Tono      IP: uživatel4870    
Jawe Zdar! Je to jednoduche,pokial tam su ziarovky ake maju byt a predsa to praska,da sa kupit taka mala modra krabicka u nas to je asi za 8-10 euro,je to maly usmernovac napetia,namontuje sa to a praskanie je mynulost. :-)
 
 
Datum: 15. října 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel5759    
Ahoj draci shcáním nakres nosiče na stadiona s11 s rozmeri atd predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
ČUS DRACI potřebuju poradit jakej motorovej olej mam lejt do fichtla po vybrusu?každej do mě hustí něco jinyho a já su z toho blbej prej tam mam lejt M2t nebo nějak tak je to dobry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
ludo díky moc a ty se měj taky fajn a mnoho kilaku bez nehod a ten poměr míchám podctivě podle odměrky a ne od voka takže snad nezadřu zatím ahoj
 
 
Datum: 17. října 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Máš můj souhlas hele.. klidně to tam lej.. je to slušnej olej a myslím, že pokud budeš pečlivě míchat směs, tak nemáš šanci zadřít. Zatím se měj a ať to lítá..
 
 
Datum: 17. října 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
když už i standa říka že je dobry tak na tom asi fakt něco bude a já vím co že je asi dobry
 
 
Datum: 17. října 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
pánové díky za rady takže budu jezdit na PARAMO TRYSK M2T jo?
 
 
Datum: 17. října 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7658    
Pánové klobouk dolu.......tohle je to m2T s API TC o kterym sem vzdy mluvil,ze je dobrý!!!!!! Ostatní jsou tekuta brusná pasta!! a nebo jak rika Jawaracing,ze je to tekuté smirkové plátno:-D S tehle diskuse mam moc dobry pocit......konecne mi nekdo presvedcil o nejakych pozitivech v otazce m2t!! Pánove dekuju! ale stejnak zustavam u motorexu a motulu:-D
 
 
Datum: 17. října 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Přesně tak, co by se asi tak mělo dít, víš jak.. já osobně na Béčko od Parama jezdil přes deset let(do některejch motorek ho stále leju) a spokojenost. Nehledě na to, že si myslím, že Paramo je opravdu kvalitní výrobce na trhu s oleji.. nebo alespoň průměrnej!
 
 
Datum: 16. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
tak kamoš na to m2t od parama taky jezdi už nějakej patek a nic
 
 
Datum: 16. října 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Michal: Jako já na Paramo nedám dopustit, myslím, že trysk M2T má klasifikaci API TB, takže plně postačuje.. ostatně viz níže..:-)
 
 
Datum: 16. října 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Js ® : Spíš jde o to za jakým účelem si olej kupuješ, nebo spíš do čeho ho hodláš nalejt. API TB – oleje pro skútry a jiné vysokozatížené motory 50 až 200 ccm(plně vyhovuje všem našim Jawám od pionýra až po 350), API TC – oleje pro vysokozatížené, vysokoobrátkové motory(to je jen ,laicky řečeno, taková nadstavba Béčka, to když chceš dát motoru trochu víc než nutně potřebuje - bavíme-li se stále o našich Jawách a ČZ. Každopádně neplatí vždy pravidlo čím lepší klasifikace, tak tím nižší mísící poměr!!! Na to vážně bacha.. Olej v první řadě maže, ale zároveň i chladí, takže s doporučeným ředícím poměrem od výrobce motocyklu bych nehýbal ani u lepších olejů!!!
 
 
Datum: 16. října 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
a ten od toho parama je dobrej?ja ho mam doma taky je tam napsany PARAMO TRYSK M2T taková česná flaška a žluta etiketa je lepší než treba ten od hekry s tim modrym vičkem?
 
 
Datum: 16. října 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já kupuju M2t od Parama za 70 Kč/l. Luďo, nevíš jakej je vlastně rozdíl mezi api tb a api tc? Nikde jsem se nedočet, podle čeho je to roztříďený.
 
 
Datum: 16. října 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
no u nás na benzině maji taky M2t s červenym vičkem maj tam tady tenhttp://www.zbozi.cz/clickthru?id=10214989&pos=8&ver=1255690053&type=item_new&url=http%3A//www.vasoil.cz/detail/olej-m2t/oleje-pro-zahradni-techniku/
 
 
Datum: 16. října 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando já kupuju M2T s červeným uzávěrem
 
 
Datum: 16. října 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Chtěl bych jenom podotknout, že asi i já jsem kouzelník, pač kroužky mi též nezvoní ani na jednom stroji. Jinak tady je olej, kterým mažu: http://e-shop.oleje-maziva.net/index.php?main_page=product_info&products_id=464 Klasifikaci má dobrou a v krámě to vyjde ještě o něco levněji než na tomto e-shopu. Ale jak říkám, nemá cenu se dohadovat kvůli tomu kdo čím maže, pač v dnešní době je spousta dobrejch olejů pro 2T motory.. jen bych závěrem v některých z Vás chtěl zlomit tu averzi vůči M2T, protože není M2T jako M2T. Konkrétně podotknout, že základový olej v tomto typu M2T, jež uvádím od Parama odebírá i castrol do svých 2t olejů, takže jako věřte nebo ne, ale opravdu u některých olejů se platí spíše za značku. Sám již nekupuji oleje podle značky ani ceny, ale podle klasifikace, protože to je asi jedinej směrodatnej údaj, kterej platí. A proč platit za dva stejný výrobky odlišnou cenu? Osobně mi je jedno, jestli jezdím na M2T, castrol, hekru.. záleží na kvalitě a ne na vyhlášenosti značky.
 
 
Datum: 16. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7650    
JS: Ty jsi proste kouzelnik......obdivuju to....normalne mi dej odkaz na tvuj olej at vim aspon o jednom,kterej funguje........
 
 
Datum: 16. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikus: Ty jsi asi nepochopil co jsem tu psal já a co tu píše Luďa. Stando, taky neznám zvonění kroužků.
 
 
Datum: 16. října 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš výbrus tak dej nějakej lepší oil.Ale stačí rostlinej,nemuší bejt hned plná syntetika.To jsou drahý oleje,myslím ty syntetický.
 
 
Datum: 16. října 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jawaracing50. ® asi ste ho nepochopili !! pise to ze MT je na hov.. prectete si to poradne ja jezdim na castrol a ten je super tetka pomalu prechazim na Jonseret to je od husqarny a je mrte ridkej prirovnavam ho kvalitou ke castrolu akoraz ze je levnejsi ja ho kupuju za 140 L kup proste nakej olej kterej se dava 1:50 ale ty ho musis dat ze zacatku vic jak tady pisou
 
 
Datum: 16. října 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
Momentalne jezdim na 4 strojich československý výroby......Jawa 550,Jawa 555Jawa 21,Jawa 250 Pérák.....vse jezdim na dobrej olej(API TC,JASO FC,ISO něco ...atd...)....550,555 i 21 jsou od GO jezdeny na polosynteiku.....250 peraka sem pred 2 roky ozivil,zbavil černé nemoci a taky ho jezdim na polosyntetiku.......neznám zvonění kroužků!!!!!!! Od svých 18 let jsem zjistil,ze nemám tolik penez,abych mohl šetřit na oleji a neco riskovat a tak jezdim jen na oleje s API TC......pod API TC nejdu.....nemam penize abych furt moh delat novy kruhy a vybrusy válců.......jen pro predstavu M2T bez údajných prisad proti kourivost jsou API TA(ty se snad uz vubec nedelaji) a udajne lepsi m2t je API TB(ale dymovnice je to stále!).......uz se mi dostalo do ruky dokonce M2T s API TC ktere melo specifikace jak TSF jen nebylo modre....ale uz jsem na nej nikdy nenarazil....tomu bych mozna veril.....tomu jedinemu.....
 
 
Datum: 16. října 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Jasný, tak já neříkám, že každej M2T je poctivej a zaručeně ten nejlepší. V tomhle dávám Standovi za pravdu!!! Osobně jezdím na M2T od Parama a problém nebyl vážně nikdy za těch 14 let. Víc k tomu nemám co dodat. Každýho věc čím maže.
 
 
Datum: 15. října 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
Nemuzu souhlasit........jawaracing ma pravdu.......jen si to nikdo neumi priznat!!!.....kdo nepoznal normalni olej,mele furt do kola tyhle blbý kecy!!!........furt dokola ze na m2t se jezdilo vzdycky a ze maze dobre a ze ten motor je stavenej na este horsi olej a tak.......bohuzel doba pokrocila.......nejlevnejsi 2T olej uz neni olej,je to statem a EU dotovanej recyklát sajrajtu a vy ho lejete na svoje nový vybrusy!!! vsichni ne.....nekteri vyrobci opravdu m2t delaji z oleje,ale nekteri ho delaji bohezel z bordelu.....to je ta kaše kterou když si promnente prstama,tak citite hrube částečky čehosi...olej to neni.....ale tak zas se ozvou hlasy že sou to kecy.....ale skuste si nekdo takle promnout to divny m2t co nema nikdy stejnou barvu....vetsinou ma modrej uzaver.....pak si popovidame.....ja na tenhle "olej" zlikvidoval vícero pistu,krouzku a pár válců......je mi 23 a jezdim od 10 let!!!! Olej kterej nema API TC u me ne ni 2T olej!!!!
 
 
Datum: 15. října 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
To co tady prohlašuje "jawaracing50." je naprostá hloupost. M2T je dobrej olej, ale to by o tom dřív někdo musel něco vědět a pak bych teprve začal brát jeho připomínky vážně. Osobně jsem na něj zajížděl 5 výbrusů(panelku, 175sporta, péráka a dva pionýry) přičemž podotýkám, že jeden z pionýrů na tento olej najel již 22tis. km a nemyslím si, že by motor byl nějak ve špatnym stavu ba naopak! Když budeš prvních 500Km ředit 1:20 až 1:25 a nebudeš vytáčet každej kvalt, tak ti zaručuju, že ten motor si bude jen chrochtat. Nehledě na to, že známej pracuje ve firmě zabývající se kvalitou těchto produktů a sám mi potvrdil to, co jsem já už dávno věděl a ví i každej jawař. Když nejezdíš jak prase, tak M2T je pro český motorky plně postačující a dokonce převyšuje kvalitou i její mazací nároky. Vždyť ty motory byly na tento typ oleje koncipovaný. Zadře jen ten kdo tam ten olej prostě nedá bo točí motorku nehorázným způsobem. A to že to kouří je holt jiná no.. Netvrdím ale, že je to nejlepší olej na světě.. to zdaleka NE, ale na tento účel zkrátka postačuje a co na tom čím mažeš.. hlavní je, že to jede..
 
 
Datum: 15. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To je fakt ta husqarna je fakt odst dobra nekouri a tak no...Ale je do krovinaku kterej porad strasne toci takze do serie to myslim nema smysl spis tam davej ten shell.
 
 
Datum: 15. října 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O olejích se povídá toliká blábolů a někteří tomu i věří, jako například co tu psal jawaracing50. Kvalita olejů se nedá porovnávat podle ceny, protože se u některých olejů plati hodně za značku.
 
 
Datum: 15. října 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
ja mazu husqarnou je to do křovinořezů atd.ale olej je to dobrej http://husqvarna.zahrada-naradi.cz/olej-pro-dvoutakty-husqvarna-17291.html
 
 
Datum: 15. října 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jenom to ne...kup si chell advance sx a řed to tak 1:25-1:30 prvních 500km potom postupně ubírel oleje a zajetý to řed tak 1:45 a jestli u vás nemaj tenhle schell tak kup prostě nějakej oil do 2T motorů ale kup nějakej nad 100 kč myslím že do 150 kč seženeš dobrej olej ten schell stojí kolem 110kč
 
 
Datum: 15. října 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T je jeden z nejlepsich oleju do 2taktu!! Pokud to chces zadrit nebo pri nejlepsim mit zivotnost motoru o polovinu mensi tak ho tam nalej...
 
 
Datum: 15. října 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hosi kdyz si dam na hadicku sejtko tak mi tam pujde benzinu vic nebo potece pomalejc? jak to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
je to mozny skus vytahnout hadicku z karbecu vem flasku dej to doni nech tu flasku ve stejny urovni co je karbec a pust benzin pokud tece tak je to OK jestli jen kabe nebo jen tak sotva tece tak mas nejspis ucpany sejtko nebo kohoutek v nadrzi , ale myslim ze ty mas jinej problem mas moc nizko jehlu na plynu skus to dat o jednu drazku zvednout plisek das niz a pri zandavani soupatka s jehlou to nervi nasilim do vnitr a nebouchej stim nebo splacatis spicku jehly a bude to este horsi
 
 
Datum: 16. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neres :-D
 
 
Datum: 15. října 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ty jo to Z ve slově nestíhal se mi fakt extremně nelíbí...
 
 
Datum: 15. října 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neni možný, aby ti neztíhal dotejkat benzín....to by ti musel kurva chcát z karbecu.... vyčisti kohout a seřid hladinu v plovákovce....
 
 
Datum: 15. října 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to sem potreboval slyset ..... ne psal sem to v rychlosti tak sem se nevyjadril.... ale uz mi to doslo na hadicku zapojim mozek .... myslel sem to tak ze kdyz jedu pod plnym tak mi tam nestiha tyct benzin ale kdyz jedu lazo plazo tak to stiha tak me napadlo dat tam sejtko do kteryho by natek benzin a ten by se potom vypotreboval kdyz bych jel pod plnym.... jestli me chapete tak nejak reknete ale jestli ne tak se omlouvam (uz nevim jak jinak to vysvetlit) :-) dik
 
 
Datum: 15. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
zapoj mozek
 
 
Datum: 15. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, rozdělal sem tlumič u 21 a dole na konci toho pístu je taková guma a ja ju mám už roztrhanou . co sem slyšel tak to nende sehnat . A k čemu tam vubec je? je to náky těsnění ? musim vyměnit nebo to mám nechat byt. rozdělával sem ho protože tekl a abych vyměnil okroužky tak potřebuju vědět jestli tahle guma ma na to vytíkání vliv nebo je tam k ničemu.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam dal tu kůži ze starý pumpičky na duše:-)
 
 
Datum: 16. října 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když bych tu kužu nesehnal mužu to nějak nahradit třeba kuchnout neco koženyho a dat to tam?
 
 
Datum: 15. října 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
cau ta "guma" je tam docela zasadni, to je to co dela z tlumice tlumic a pokud vim tak je to z kuze, nevim kde se da sehnat ale tata rikal ze ji jeste v mototechne videl zkus se zeptat
 
 
Datum: 15. října 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel7456    
Zdarec, včera mi přišel válec z výbrusu a nemá sražený hrany u kanálů a tak bych potřeboval poradit, jak a čím je srazit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
taky sem to nikdy nedelal a bylo to OK,ale kdybych to udelal,tak bych to nemusel zajizdet 1000km jak kokot,ale uz bych tomu treba moh dát čoud po 3 nádržích!!!!!!
 
 
Datum: 16. října 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nikdy jsem to nedělal,zajel a vpoho
 
 
Datum: 15. října 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo jehlovim pilnickem....
 
 
Datum: 15. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlový pilníček, nebo jemný smirek a párkrát to s tím lízni
 
 
Datum: 15. října 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Perník      E-mail:      IP: uživatel7643    
Čus lidi mám Jawu 21 a tatka mi poradil dát do motoru hydraulický olej prej že je tišší převodovka a všechno ale ja se bojím protože ted tam mám standartní olej a jsem s tym spokojeny.Tak mi poradte v cem je ta hydraulika lepsi.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš bagr nebo buldozer tak ho tam nalej.Ten oil je pro ně a ne do moto,tam patřej jiný oleje.Tady Ti raděj dobře.Ahoj draku!!!!
 
 
Datum: 16. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nektery fotrove jsou fakt nahlavu maj debilni napady jako ten muj obcas to je kravina to co ti rek dej tam PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 16. října 2009 9:56
 
 
 
 
Jméno: misa      IP: uživatel6830    
hidraulickej tam neli to je to nejhorši co možeš udělat já leji do kejvačky pionyra a čzty PP80 a pohoda
 
 
Datum: 15. října 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
hydraulika je řitká a nebude správně fachčit spojka nalej tam PP80/PP90 já tam leju DENICOL trans oil :-)
 
 
Datum: 15. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Perník      E-mail:      IP: uživatel7643    
Dobrý den,mám Jawu 21 a chtěl bych se zeptat jestli je lepší podřazovat s meziplynem a nebo rovnou tam dát rychlost, pro mě je lepší řadit s meziplynem ale od doby co s ním řadím tak se mi nějak zdá ta převodovka hlučnější tak nevím jestli dělam dobře to řazení. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s mezi plynem jen frajeři asi
 
 
Datum: 16. října 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel7647    
taky podrazuju z meziplynem je to lepsi :-)
 
 
Datum: 16. října 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
podřazuju jedine s meziplynem....bez nej mi to vzdy bralo o zuby........
 
 
Datum: 16. října 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel7552    
Já meziplynuju když frčím do kopce aby tak nespadli otáčky.
 
 
Datum: 15. října 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo ale když podřazuješ tak dávej meziplyn ale když přeřezuješ tak ne
 
 
Datum: 15. října 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Fichtl neni starej naftak nebo liazka takze bez meziplynu
 
 
Datum: 15. října 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo tady vymazal odkaz na web babetta ktery stamgasta to byl? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nepříjemný přiznání viny Seso že nemáš na webu pověšený logy :-D. Taková malá pobídka pro lumpy...
 
 
Datum: 16. října 2009 7:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je v poho draci,,,, :-) dikes za pravdomluvnost
 
 
Datum: 16. října 2009 1:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
rano tu nic nebylo,odpoledne sem tu nic nemazal a o nicem nevim......ja za celou dobu smazal par prispevku ktery tu byli 4x pod sebou....a to sem smazal jen ty bez zadny odpovedi........fakt ja ne!!
 
 
Datum: 15. října 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja nic nemazal:-)
 
 
Datum: 15. října 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chuligání přiznejte se
 
 
Datum: 15. října 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dosel ale neodpovedel.. jsem ted ko,,,
 
 
Datum: 15. října 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ja ne:-) Jen se chci zeptat, došel ti mail? Já jen, že nějak zlobí, tak nevím, jestli došel.
 
 
Datum: 15. října 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli sklepáváte elektrody na svíšce? orig je většinou 0,7 a na kolik je zklepáváte? mě se to divné svíčka je dělaná už z továrny tak aby dávalo co nej jiskru a dobře vyrzžěla ne? co získám tím když jí sklepnu?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Matně si vzpomínám že jsem kdysi v manuálu k pionýru četl že vzdálenost elektrod svíčky je předepsána 0,4mm Prostě zapalko pionýra je nevýkonné a v nízkých otáčkách je riziko že nedokáže zapálit směs...
 
 
Datum: 16. října 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
sklepavam podle sily jiskry........pokud je hodne silna nesklapavam(takovyho fichtla nemam:-D),normalne sklepavam na 0.4mm(no od oka:-D) a u slabých jisker i 1-2 desetiny.....pri 1 desetine uz se nadmerne projevuje problém pecky na svíčce.......staci troska bordelu.....treba hrudka čehosi z m2t a je packa na svete a ty stojis a nejedes:-D Zas mam dneska rejpací den no:-D
 
 
Datum: 16. října 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
No u pionýra tím zlepšíš jiskru v nízkých otáčkách motoru , protože magneto nedokáže dávat takový výkon. Jestli ti sem bude psát pan Chong tak ten ti to určitě vysvětlí podrobnějc..
 
 
Datum: 15. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma byt 0,7mm
 
 
Datum: 15. října 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sory za pravopis :-)
 
 
Datum: 15. října 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel ?      E-mail:      IP: uživatel5767    
ZDAR hale mám babettu 210 a chci tam dát menší rozetu dozadu na kolo a chtěl bych se zeoptat o kolik tam mám dát míň když teď tam mám 51z. a o kolik mi to zrychlí rychlost dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
zdar,daj si z 1rychlostnej babety ,pojede ti to 60,65KM/H
 
 
Datum: 15. října 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na rozete tech par zubu nema zadnej smysl..nic od toho necekej...
 
 
Datum: 15. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,nemate nekdo fotku tebo nevite jak bude vypadat čz 175 když dam do předu 18'' nebo 19'' kolo? v zadu je 16'' ..je to na predelavku na cross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni tady, sjeď kousek dolu na stránce a tam je moje ČZ... ve předu 18" a v zadu 16" kolo http://www.olesaci.wgz.cz/galerie
 
 
Datum: 15. října 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar mam vepredu 19"kolo tak jestli chces foto tak napis na mail
 
 
Datum: 15. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel455    
Dobrý\r\nchci se optat jestli je výkonejší píst z jední pístní kružkem nebo ze třema??..a jestli mosí byt nějak upravený válec??...\r\na dáva se mezi hlavu a válec nějaké těsnění??\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud není upravený válec tak není co řešit.Jak uvádí standa.
 
 
Datum: 16. října 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7637    
blbe polozena otazka....... a hlavne pist se pouzije podle upravy valce a neby abys upravoval valec podle pistu!!!!! Pro seriovy motory jsou 2 a 3 krouzkove pisty....pro lehce upravene valce s tocivejsi charkteristikou jsou 1 a 2 krouzkove pisty a pro opravdu závodní válce se pouzivaji specialni 1 krouzkove pisty a specialne upravene krouzky....... tohle souveti by melo bejt laikovi srozumitelne....takze nejvykonnejsi je pro tebe dvoukrouzkovy pist........
 
 
Datum: 15. října 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Procpro      IP: uživatel7638    
Ahoj chtel bych poradit, koupil jsem si spojkovy lamely ferodo (na jawe 555 s 5 pruzinkami) vymenil jsem je (myslim ze jsem dal vse jak bylo na tom sem snad nic neudal spatne) a pak jsem chtel seridit spojku jenze vubec nechce jit, vubec mi to nechce dit seridit. Poradte co delam spatne dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Procpro      E-mail:      IP: uživatel7653    
Ale kde koupim tu tycku?
 
 
Datum: 16. října 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lamely jsem musel zbrousit i když byly nové, byly dost křivé.Taky sem vyměnil krátkou tyčku-nebyla nic moc.
 
 
Datum: 16. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Procpro      IP: uživatel7648    
Tak ze nikdo nevi? To asi nebudu jezdit prez zimu to je hodne blby
 
 
Datum: 16. října 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: Procpro      IP: uživatel7642    
Nedaval dal jsem akorat novy lamely spojkovy a jinak je vse pri starym vubec nevim proc to nejde seridit ty lamely tam sly uplne v pohode
 
 
Datum: 15. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7637    
nedaval si tam novy misky pod pruziny??? ty novy sou krátky......
 
 
Datum: 15. října 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Procpro      IP: uživatel7641    
Tedka jsem to predal a meli tam malou vuli tak jsem je jeste pribrousil a porad to nepomaha a vubec nevim cim to je
 
 
Datum: 15. října 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7639    
jestli šli lamely tezko na spojkovy kos,tak jsou ted šprajclé a spojka ti funovat nebude,dokud je nevyndas a nevybrousis jejich vnitrni prumer tak aby se volne mohli šoupat ve spojkovym koši.......uz jsem tuto "vadu" pozoroval u vice kusů.....ale je to opravene behem 2 minut.....je to replikovej dil z číny.....
 
 
Datum: 15. října 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel5927    
Zdavím prosímvás koupím novou svíčku fík jede luxuně ale asi po měsíci ježdění to přestane chytat a potom už to ani neroztlačim koupim novou a zas to měsíc jede poradte čím to může být...?děkuji za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem odrušenou fajfku vymněnil za obyč. a často svíčky čistím a taky sem mněnil ten kabel.Zatím mi držej!
 
 
Datum: 16. října 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zkus vyměnit indučku , na traktore sem mnel podobny problem
 
 
Datum: 15. října 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
skus vymeniť aj vysokonapäťový kábel a uvidíš mne tiež pekne odpaľoval sviečky ten uhlíkoví najlepší je klasickí medený standa hovorí tiež fakt že nové nevidržia ale ja mám brisk N17C a už drží viac než rok
 
 
Datum: 15. října 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7639    
bohuzel je to vada soucasnych svicek Brisk...parkrat ji ulejes a prestane hazet.....me vzdy vydrzela taky tak ten mesic a skolabovala.......Strarsi svicky Brisk a Pal,Pal-Super tento problem vevykazují......svicka ktera vykazovala vysokou spolehlivost byla u me Pal N7Y......protoze nema v sobe zadny odpor nic tak hazi velkou jiskru,moto na ni nevadne tolik a vubec ji nevadí,kdyz ji ulejes.....stejne vlastnosti vykazuje i Pal N8 kterou mam v 250.....obe svicky jsem nasel zašlapane v hlíně na zahrade a fungují mi uz roky.......
 
 
Datum: 15. října 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, hele dela mi to naprosto to samy. Ja sem se s tim smířil, po pár měsících dycky koupim novou a tak po měsíci jí dycky čistim. Duvodem je z části už to že je to dvoutakt, z části nesprávná bohatost a z části jí taky oddělává právě roztlačování.
 
 
Datum: 15. října 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když koupíš svíčku tak jí většinou musíš sklepnout na 0,45 mm protože přímo z výroby má odtrh 0,7 . A taky měla mít cihlovou barvu
 
 
Datum: 15. října 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Pánové, zase jeden dotaz- jak zazimovat motorku na 4 měsíce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přejet naolejovanym hadrem chromy...
 
 
Datum: 15. října 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak dofukať gumy namastiť valec strekni kus M2T a kus prešlapni naj ho rozmaže namasť reťaz popripade zmontuj sedadlo ať ho nemaš na mraze lebo zvikne koženka popraskať dačím zakriť ale u mne pekač ide leto zima deň noc:-D
 
 
Datum: 15. října 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7639    
ja motorky nezazimovávam.....maximalne pres ne hodim deku.......na 4 mesice to nema vyznam......pro jistotu muzes dofouknout kola na 3 atm,vyjet vsechen benzin s karbu a vypusit benzin z nadrze,ale ja maximalne vyjizdim benzin z karbu......a nebo nekdo rika nadrz naplnit po hrdlo.....ale z vlastni skusenosti ti muzu rict,ze i kdyz neudelas nic tak to na jare normalne jede.......
 
 
Datum: 15. října 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mam dotaz bude me pasovat tato vidlice s čz crosskyh ttp://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/336486-cz-motokros.html na mou 175/477 predelanou na crossku?? diky specha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, pro všechny co pořád schání nějakou literaturu ohledně úprav 2T motorů sem vám nahrál tři nejznámnější knížky, je to 2stroke tuners handbook,Performance tuning-Graham bell a The basic design of two stroke engines. Odkaz pro stažení zde http://www.uloz.to/2812421/book2t.zip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando tak je to stejný
 
 
Datum: 15. října 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7637    
no tak jsem chtel doplnit souhrn 2T knih o jakousi ceskou knihu a koukam ze uz jsi ji asi upladoval i ty......ale stejnak..... http://ulozto.cz/2814262/2t-motor.zip treba je jina nez ta tvoje......
 
 
Datum: 15. října 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bohužel tyto odborné knihy jsou pouze v aj, nevím o žádném překladu, ono by to bylo i časově hodně náročné, zkus si dát kus textu do překladače, vypadnou nesmysli, ale při troše přemýšlení se tomu dá porozumět v češtině mám akorát toto http://www.uloz.to/2813970/2tmot.zip
 
 
Datum: 15. října 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
a pro ty co porad shani nakou literaturu by to v cestine nebylo?
 
 
Datum: 15. října 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7639    
doma mám i neco v cestine,tak to taky nekam nahraju az se dostanu domu......
 
 
Datum: 15. října 2009 14:49
 
<  1527  1528  1529  1530  1531  1532  1533  1534  1535  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:33:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu