Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pool
IP: uživatel17024
 Zdravím draci, lakuji některé díly na motorce, mám barvu od lakýrníka a ona mi strašně dlouho schne a i potom je na vrip měká. co stím . prostě jen počkat, děkuji za názory poolrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 20:13
 když jsem přivezl věci z laku, tak byla taky dost měká - bylo mi řečeno "nech to přes den na slunci" tak jsem vyndal díly na multicaru a nechal je tam od rána do večera, tohle s týdenním rozestupem 2x za sebou a ted je to hezky tvrdý
Datum: 03. dubna 2014 20:13
 co za barvu ti ro dal? syntetiku, akrylát, polyuretan?
Datum: 03. dubna 2014 16:16
Jméno: Daniel
IP: uživatel17026
 Nebo ti do ní zapomněl dát tužidlo, to už se nám taky jednou stalo  ..
Datum: 03. dubna 2014 15:41
 já si myslím že ti dal nějakou co se musí zapékat
Datum: 03. dubna 2014 8:57
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau pánové jenom mě tak napadlo, když jsme u všelijakých dotazů. Zajímalo by mě jestli někdo z Vás vlastní pionýra ne se stupačkama, ale jak se původně vyráběli se šlapátkama. Už si nevzpomenu jaký to byl typ, ale bylo to nějak asi před Jawa 50 typ 555. A nebo co víte o prototypu Jawa 50 Mistral, kterého byly původně vyrobeny jenom 3 ks. Bylo to asi dělaný s Italama. Který rok to byl nevím, ale je to asi 38 let. Mě bylo 16 vím, že to bylo ve Světě motorů(časopis) Tak zhánějte informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 9:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Já k tomu prospekty doma mám. Jde o jestli někdo vlastní pionýra se stupačkama a to se na googlu nedovím. S těma stupačkama to je 550 a tomu se neříkalo pařes. Dnes jsem do toho vešel jak píšeš a v reakcích je aji napsáno jak Mistral má perfektní zvuk. To by mě zajímalo kde ho slyšel.
Datum: 04. dubna 2014 9:38
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 03. dubna 2014 13:09
Jméno: Džordžína
IP: uživatel16982
 Zdravím, oloupala se mi troška barvy z paraboly u světla.. Prolezu s tím na technickou?Kontroluje se u fíka něják svítivost? A nevíte čím bych to mohl vyřešit?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 23:13
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 watty se vždycky přizpůsobí, ale pokud nemáš na stk známýho, se kterym to zaručeně projde i bez zadního světla, tak bych dozadu kvůli technický tu žárovku dal, ve dne stejně nepoznaj že to svítí trošku míň.. i když mně dvakrát prošel technickou pionýr na káře za autem a to sem tam nikoho neznal, tak kdo ví..
Datum: 04. dubna 2014 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Teď v dohledný době mi čeká STK na J21 a hrozně se těšim. Pio je pár let po laku a chytá na první i teplej a to budou čumět,to se moc nevidí  Jen musim nějak uhájit že mi kvůli Vape nesvítí vzadu světlo,nezbejvaj mi na něj watty
Datum: 04. dubna 2014 21:30
 jak jsem přijel na stk tak jsem byl středem pozornosti a chtěl se technik projet  A když se projel tak mu zhaslo světlo  Pak řiká: "Nesvítí vám světlo" a já jsem mu na to řekl: " já jsem s tím ted nejel....vám nesvítí světlo"  Myslím že svítivost neměla vliv.
Datum: 04. dubna 2014 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mě tohle u fíka napsali do lehkejch závad a ještě ošlapaný stupačky a potrhaný sedlo
Datum: 03. dubna 2014 20:54
 neni to barva, ale napařený hliník.. a ano projde to.. svítivost ti u motorky ke je magneto určitě nikdo kontrolovat nebude
Datum: 02. dubna 2014 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když jsem byl natechnický s mustangem tak ani nechtěl světla vidět,stejně každej fichtl svítí jinak
Datum: 02. dubna 2014 21:54
 zdravím nevíte jestli je nějakej rozdíl ve vidlicích babety 225 a 207 nebo 210. Nabral jsem auto a mám je ohlé o pružiny mi nejde to si zpřehážu mám to ohlé těsně pod spodníma brejlema
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 19:39
 Mám betku 225
Datum: 03. dubna 2014 19:39
Jméno: Ondra
IP: uživatel15967
 Čus daraci mam problem z babetou 210. nejde mi nastartovat, svíčka hazí jiskru ale není vubec od benzínu, přitom benzín do karburátoru jde, trysky jsem vyčistil a plovak mi funguje. Jinak svíčka hazí modrou barvu. Nevíte co s tym muže být? budu rád za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:26
 Jestli mu to hází jiskru, tak to asi chcípák nebude, néééé? Pokud ti funguje vypínač na světla jako chcípák, tak máš evidentně někde problém.. Vyčisti ten karbec pořádně a musí to jezdit...
Datum: 05. dubna 2014 19:26
Jméno: :-D
IP: uživatel16629
 Setkal jsem se jednou stím ze jak mas na bebete na predni lampe ten vypinac tak ho skus dat do te druhe polohy treba u me tam to tak je ze to je zaroven chcipak
Datum: 03. dubna 2014 19:48
Jméno: thihi21
IP: uživatel13885
 Chtěl bych se zeptat jak připevnit Hikone na fichtla a jestli mi tam dam zadni tlumice ze simsona aniz bych to musel nejak upravovat, predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty z endura jsou tak tvrdý , že ti popraskaj dráty v zadním kole a navíc jsou moc vysoký a budeš mít problém s napínáním řetězu
Datum: 03. dubna 2014 22:25
 jsou moc široký nevejdou se do origo uchytu a jsou až moc tvrdý
Datum: 03. dubna 2014 20:19
Jméno: thihi21
IP: uživatel17027
 a proc tam nejdou ty z endura ?? A jinak sem o tom hikone premyslel a davat ho tam tedy nebudu
Datum: 03. dubna 2014 19:27
 a ten hikone výfuk tam nedávej, předpokládám že máš origo válec nemá to smysl a ještě se musí upravovat
Datum: 02. dubna 2014 21:08
 z elektronika pasujou akorát je potřeba dát z každé strany podložku, protože jsou menší
Datum: 02. dubna 2014 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , nevim jak vypadaj tlumiče z elektronika , ale z endura na pionýra nepasujou
Datum: 02. dubna 2014 19:30
 zaleží na délce tlumiče protože jestli to bude mít vyšší zadek ,tak budeš mít na pnuty řetěz když nato sedneš. Tam se to pře houpává.
Datum: 02. dubna 2014 19:20
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 7:42
 Je to origo, jedna taková, ale červená nám stojí před továrnou.. Jen netuším, co je to za typ, neboť neznám majitele :o) Jinak běžně to asi neseženeš, musíš nechat vyrobit..
Datum: 04. dubna 2014 7:42
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to vidím po první v životě to nebude originál, to si asi jenom vylepšil. Najdi si firmu kde vyrábějí samolepky dej jim svůj návrh a oni ti to vyrobí na zakázku. V Třebíči ti nastříká co si vymyslíš a to mu dáš jenom nádrž. Jmenuje se Malena. Já jsem mu vozil návěsy.
Datum: 02. dubna 2014 19:04
 Zdar, nevím kde se dají sehnat ale kdybys napsal majitelovi tak asi bude vědět
Datum: 02. dubna 2014 10:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau mám druhej dotaz tentokrát ne ohledně pio. no kámoš si koupil nějakkej italskej skůtr ale to není skůtr kterej neska vidíte na silnici asi pamatuje výrobu fichtla na motoru má motobi a pak ještě neco no ale má to 70ccm motor 5ti kvalt a karbec je tam z poslednich babbet. a přes 5 mu to jede jen 30km/h a tak si to pobrblává ale když dá úplně plnej plyn aby cvakla clona a otevřel se plný dufuzér tak to kalí přes 80 ale tak po 500 metrech stojí protože se mu to hned uchčije. fakt v ten moment ohromná rychlost tak mě napadlo jestli kdyby se tam dal třeba karbec z pařeza nebo z jiné babety (kvůli přírubě) jestli by to jelo aspoň víc tak nějak 50 by mu stačilo. nebo jak je ta clona tak tam vyvrtat větší díru má tam vyražený 50(mm) tak kdyby se to převrtala ta clona tak na 60 nebo 80 jelo by to taky víc? jinak karbec tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html // dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 No,dal by se použít nějaký jiný karburátor adekvátníhoprůměru,ale chce to pořešit věci okolo karbecu. Některý tyhle skútry maj podtlakem otvíranej palivovej "kohou" - ventil v kterym je membrána a pustí palivo z bandy až když blafne motor a vytvoří se v sání podtlak - takže pokud to má tuhle konstrukci,tak musíš ještě předělat kohoutek na bandě buďto na manuální otvíránní a nebo ho vyhodit a napojit to natvrdo...a pokud to má přimazávání tak vyhodit a míchat benzin do bandy...pak klasika osadit karbec + přetryskovat ... Upravování porouchanýho karbecu je holej nesmysl...buďto ho oprav/seřiď a nebo vyměň. Víc neporadim,neuvedl jsi moc konkrétní popis skútru...
Datum: 04. dubna 2014 14:02
Datum: 03. dubna 2014 10:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 no nevim bohatost se tam nejspíš nešteluje ale benzín ten tam teče strašně pomalinku má to strašně úukou trubičku ale jak říkám když dá plnej plyn tak to valí 80 ale pak se to zachčije tak se ptám jesdtli by nepomohlo do té clony vyvrtat větší dítku aby to aspon sálo víc
Datum: 02. dubna 2014 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17021
 prostěě je rozštelovaná hladina jinak italské motrky jsou prostě ostre ..za me radně seřídit či nechat seřídit a určitě ne rezat .....jenom proto že s motrkou nemam dost skušeností neznamená že mám vše natunit ....ale přemýšled....dukladně si prohledni mechanizmus ovladani přivodního ventilu a rozumě to seřit většinou tak aby z toho netekl b enzín ....co šroub bohatosti směsy ?? výfuk je vičistěn?
Datum: 02. dubna 2014 18:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau když jedu na fichtlovi přes 3 vytáhnu ju a pustím tak na 5 sekund plyn a pak dám hned plnej tak to jakoby cukne a zahučí a hned zase vyjede dobředu a nabírá na rychlosti a otáčkách dělá mi to i u jedničky atd.. trysky čisté/ jehla 3 zářez/ hladina dobrá. jestě mě napadlo jestli to nebude dělat kladívko má odtrh jed na cigaretový papírek ale kovadlinky jsou čisté mám je očistit? nevíte čím to může být zítra zkudím dát nové kladívko. jinak fichtl jede moc pěkně
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel17028
 Máš moc vysoko hladinu. Seřiď hladinu a bude to v cajku.
Datum: 04. dubna 2014 13:27
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 je to směsí, nemáš přicpanou volnoběžnou trysku?
Datum: 03. dubna 2014 20:16
Jméno: kemos
IP: uživatel17023
 Jehla ma byt na 2 zarezu od shora jestli nezajizdis..
Datum: 03. dubna 2014 7:17
Jméno: sim
IP: uživatel17020
 Zdravím, Už si opravdu nevím rady, nikde nemůžu nic najít, na simson iglů nic podobnýho sem nenešal ani nikde na googlu, tak se musím poradit zde ikdyž se jedná o simsona SR50 skůtr karburátor 16n3-2. Problém: vyčistil jsem kompletně celej karbec všechny trisky kanály všechno prostříkáno vyfoukáno jak má být. Hladina nastavena na 27 od hrany (bez těsnění). Za studena normálně dám sytiš chytne tak na druhý kop. Ale nedrží volloběch ani po zahřátí. Tak jsem to samozřejmě šteloval tím šroubkem na volnoběch. ale na to to absolutně nereagovolo. Prostě když pustím plyn tak okamžitě to zdechne. Jinak to jde krásně do otáček jede dobře. Zjistil jsem ale že plynem jde nastavit krásně motor na optimální otáčky. když držím plyn v této poloze, tak motor chytne na první kop bez plynu vůbec. Pak sem ještě zistil, že když mám plynem přidaný asi na volnoběžný otáčky, tak jde šroubkem na volnoběch normálně štelovat, jakože reaguje když ho povoluju, tak otáčky jsou aspon tak 3000podle sluchu jakmile, ale pustím plyn motor okamžitě zhasne. Co mě udivuje že tam nikde neni nic na štelování dorazu šoupatka nebo aspon na vůli lanovodu jako u pio. Jo výfuk je vyčištěný filtr taky. Tok prostě nevím co to je. Hladinu sem zkojušel u snížzit i zvýšit a pořád to samý tak prostě nevím. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:35
Jméno: sim
IP: uživatel16252
 Jawař: díky za radu taky jsem uvažoval stejně. že když jde motor jen s přidaným plynem to znamená že vůbec nefunguje volnoběžný okruh. A to může mět jediný důvod že by to bylo někde ucpaný. Tak jsem vymontoval celej karbec všechno rozdělal. s vyvařováním v octě mám špatné zkušenosti(narušení povrchu hliníku). Tak jsem použil roztok kyseliny citronové/tu všichni doporučocali, říkali že ne méně agresivní a s hliníkem nijak nereaguje.NO tak sem to vtom tak 1/2 h vařil ale jak jsem to vytáhl tak karbec sice vypadá vyčištěný dokonale(měděé díly jak nové) ale problém je v tom že celý karbec strašně stmavnul. nevím čím to je a co to jestli to neni nějaký povlak který by se začal uvol novat. Případně jak se to dá odstranit. Zítra to složím a dám vědět jestli to pomohlo. díky za reakce
Datum: 02. dubna 2014 20:35
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Zdarec, to vypadá na ucpanou volnoběžnou trysku nebo kanálky co k ní vedou. Určitě bych to rozebral, profoukal kompresorem a možná bych i uvažoval nad vyvařením karburátoru v octu.
Datum: 02. dubna 2014 7:37
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Zdravím , u čz 175/486 když nastavým předstich jezdí , ale když jsem naposledy jel tak po 2 hod. tak se něco pohlo . Předstih nenastavym - Zapalováni se nepohlo . klínek je v pohode . Je možné že se pootočí klika (to co drží kliku v ložiskách ze strany zapalovani) ?? Diky moc Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:54
 Hele díky moc , podle mého už není nic jinýho co by to mohlo dělat ?
Datum: 01. dubna 2014 20:54
 Zdar. Teoreticky je možné že se pootočil čep klikovky v setrváku. Je to ale málo častá závada, za celou dobu jsem se s tim setkal pouze jednou...
Datum: 01. dubna 2014 20:07
Jméno: Tomasvavra
IP: uživatel1434
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 19:20
 taky se přikláním k názoru že jsi udělal trošku blbost... i novější motory tam mají takový schodky
Datum: 02. dubna 2014 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 K nicemu...
Datum: 01. dubna 2014 22:40
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 Máš to moc pod urověn kliky, ale to by zas tak nevadilo. A ten okopanej povrch taky tomu nepřidá, takže to pojede stejně nebo hůř ale ten rozdíl ani nepoznáš
Datum: 01. dubna 2014 22:18
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Sání ve válci pionýra se hlavně lícuje proto, že je od výroby velmi nepřesně udělané a pokud se dobře opraví pak to jde poznat na otáčkach motoru+trošičku větší výkon. V klikovém prostoru bych problém s lícováním neviděl. Jinak co se týče leštění je to tak trochu minulost. Osobně mám zkušenosti s válcemi jak s vyleštěnámi kanálami tak bez vyleštění a rozdíl na výkonu žádný tak asi tak. Leští se hlavně výfukový kanál z důvodu zabránění usazování karbonu.
Datum: 01. dubna 2014 22:14
 nazdar kluci... ja bych rekl, ze kdyz ma smes hladkou cestu a nema se o co rozvyrit atd... tak je to jedine dobre. ten rantl je tam na hovno... proc by se jinak lestily kanaly a licovaly sani a vyfuk... prece aby to litalo  takze u me dobry. ale jeste bych rad slysel dalsi nazory
Datum: 01. dubna 2014 21:36
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Proč si to odebíral když si nevěděl jaký to bude mít vliv na výkon? Jako určitě od toho nečekej žádné změny.
Datum: 01. dubna 2014 20:23
Jméno: figy
IP: uživatel11718
 Zdar draci, mám možnost koupit odhlášený TP na jawa mustang. De to ještě za nějaký peníz přihlásit na mě? Nebo ty papíry nemá cenu ani kupovat? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 7:41
Jméno: Robo
IP: uživatel14641
 Kolečko- a keď je to odhlásené medzi rokmi 01-04 tak to ide prihlásiť ? A nevieš či to platí aj na slovensku ?  Dík
Datum: 02. dubna 2014 7:41
Jméno: figy
IP: uživatel11718
 Dobrá, díky moc
Datum: 01. dubna 2014 16:55
 Pokud to není odhlášeno někdy mezi roky 2001 až 2004, tak to nemá smysl kupovat...
Datum: 01. dubna 2014 16:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_kratsi_2_5cm_tvrda.html tahle tyčka je tvrdá jako ta dlouhá, nebo je to bláto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:34
 nezapomeń na kuličku mezině!
Datum: 02. dubna 2014 20:34
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 tvrdá
Datum: 01. dubna 2014 17:46
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Už víte tu novinku, že se na krámku bude prodávat replika motoru s výkonem zvýšeným na 7,5HP. Předpokládaná cena 3500kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 6:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak dnes už máme druhého a můžeme si přiznat že to byl apríl
Datum: 02. dubna 2014 6:23
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 este ze je ten april dneska
Datum: 01. dubna 2014 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jaký srandičky??
Datum: 01. dubna 2014 13:37
 To jsou pořád srandičky, prdelky...ale jestli to takhle pujde dál, tak to takhle dál nepujde...
Datum: 01. dubna 2014 13:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně .... koukám, že víš......
Datum: 01. dubna 2014 12:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jj, klapkáč se 4-kvaltem.
Datum: 01. dubna 2014 12:50
Jméno: Karel
IP: uživatel17018
 Zdur draci, mam takovy dotaz kdyz budu mit motor z ČZ 175 hranaty a koupim si z fichtlkramku tady ten valec z CZ 180 bude pasovat na te motor? a hlava taky? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 15:08
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Diky moc
Datum: 01. dubna 2014 15:08
 Zdar. Ano, válce jsou prakticky shodné, ten z ČZ180 má akorát z výroby rovnou třetí výbrus, aby se s obsahem dostali přes 175ccm..
Datum: 01. dubna 2014 12:57
Jméno: pavel
IP: uživatel17017
 Zdar draci. Mam 125/476-1 a mam Ko motor , mohu ho vyměnit za 476 ? Lze to prepsat v tp , nebo ne ? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 13:04
 Péro: Číslo lze vymazat, ale typ motoru musí sedět vždy. Jinak ten motor bych klidně vyměnil, 476 motor to je, ta jednička pouze značí, že motor byl určen pro olejové čerpadlo...
Datum: 01. dubna 2014 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zajdi na úřad a nech si z TP vymazat číslo motoru a pak si tam dej třeba 175
Datum: 31. března 2014 23:32
 zdar draci hodlam pulit motor budu měnit kliku a zaroven bych chtel i veskery gufera a loziska. aa ta ksem nejak nekde zahlidl ze se dava u nejakejch motoru jedno lozisko na kliku valeckovy aby se motor dal snadno rozebrat a nemusel se do sebe jakoze lisovat. nemate s tim nekdo zkusenosti? kde bych takovy lozisko sehnal a zda to vubec de? dik za odpoved a at to frčí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: Zetko
IP: uživatel17041
 nuz ako vidim tak môze byt nebudem sa hadat ale vravim ze som sa s tym este nestretol  ale origos od vyroby to tam nedavali nie? lebo uz par pinclosov som mal rozobratych na stole ale este som sa s tym nestretol
Datum: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 JAWA-ceZetak : vidíš to jsem nevěděl , ale co valivý odpor?není to spíš nevýhoda dávat válečkové ložisko?motor se zase tak často nepůlí při běžné jízdě
Datum: 31. března 2014 23:35
 zetko meles blbosti... ano normálně se válečkové ložisko dává na ček kliky a to na stranu která ve které při půlení nezustavá převodovka a to proto aby jak píšeš.. dal se motor rozpůlit bez rozsilování
Datum: 31. března 2014 22:10
Jméno: Zetko
IP: uživatel16992
 sewas to je nejaka blbost kazdy motor jawa 50 ma na bokoch gulickove lozisko .... valcekove mas iba na ojnici od klukovky .... ale to je na takych motoroch na ktorych sa da ojnica odmontovat od capu 2 srobami tam sa potom iba ihlicky vymenia lebo keby chces rozpolit klukovku za 1 tazko to ide a za 2 ked aj vymenis napr ojnicnu sadu zalozis spat zotrvacnik tak to musis dat na vyvazenie oni potom odvrtavaju zo zotrvacnikov tusim .... ja som tiez menil ojnicnu sadu doma ale iba zo stastim mi to ide asi som presne zalozil zotrvacniky a ide uz 2 roky bez problemov
Datum: 31. března 2014 21:36
Jméno: achmed
IP: uživatel6631
 čau draci mam takový problem pincka nastartuju bez problému drží volnoběh když se rozjedu jedničku semi podaří vytoči a když dam dvojku tak pincek přestane jet když mám plný plyn když ho dám na ůl tak jede normálně nevíte čim to může být mám podezdření na karburátor díky za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 9:21
Jméno: achmed
IP: uživatel17025
 problém vyřešen vysoká hladina v plováku byla opraveno a jezdí oukej
Datum: 03. dubna 2014 9:21
 Velká Tryska asi vněm něco je nebo odtrh.
Datum: 02. dubna 2014 20:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel17016
 Zdravim draci kde se da koupit 9 primar když SESA nemá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 16:11
Jméno: matysek
IP: uživatel11718
 V mototechně
Datum: 01. dubna 2014 16:11
|



|