slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  154  155  156  157  158  159  160  161  162  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
čus draci připravuji plechy na nástřik základu vše jsem očistil od barvy ale plechy mám pořád takové mastné nevíte čím je odmastit? Bojím se to vzít vodou a jarem aby to nezačlo korodovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aceton
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17051    
ředidlo a ta voda s jarem musí být horka aby se plechy ohřaloi a vše zaschlo
 
 
Datum: 10. dubna 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem motorku odmašťoval Perchlorem (nebo jak se to píše) .. Odmastilo to celkem pěkně .. :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
technický benzín je plně dostačující
 
 
Datum: 09. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
mě se osvědčil čistič brzd
 
 
Datum: 09. dubna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Použij technický benzín. Né klasický Natural...
 
 
Datum: 09. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Zdarec , draci chci se zeptat když budu mít válec na fichtlu s žádným nebo třeba 1,2,3 výbrusem bude to mít větší výkon a menší spotřebu než když budu mít třeba 8 výbrus ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Dole máš mail,tam stačí napsat,web ani FB nevedu.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Honza17      IP: uživatel14719    
Aha, Stando já se chtěl zeptat nemáš nějaký stránky nebo něco ?? Když bych si to rozmyslel a chtěl udělat třeba větší výbrus srovnat tu vložku trošku upravit kanálky můžu se na tebe obrátit ?? Kolik si tak za co účtuješ ??? Děkuji moc :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17048    
Osobní zkušenost je,že nejmíň žere slícovanej zarovnanej válec s opravenými nedostatky z výroby ve vrtání 39mm a s origo vyleštěnou hlavou a HT65 , VT 35 a čistým výfukem z j21 - doutník ... Dost jsem jich dělal a majitelé se dostávají v cestovním použití k 2,5L/100km ... Rychlost +/- 75km/h,,,,, Naprosto holá serie vždy krká okolo 3-3,5 L protože nejde tak hladce a někde řadíš dřív dvojku atd...a to se do tý spotřeby promítne negativně ....
 
 
Datum: 10. dubna 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a je to tu opět 8.výbrus je sotva 55 ccm,do 60tky to má ještě daleko
 
 
Datum: 09. dubna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Zdarec, čím menší je plocha válce, tím menší výkon. Ale neni tomu tak vždycky. Když uděláš poslední výbrus, tak se ti objem z 49,9ccm zvedne na nějakých 60ccm, ale když karbec neosadíš tryskou s větším průměrem, tak to nepujde ani poznat. Spotřeba samozřejmě roste se zvěčujícím se průměrem trysky. Čím víc výbrusů, tím větší objem a s tryskou s větším průměrem roste i výkon, ale ne nijak obvzlášť. Spíš tam, kdes musel řadit dvojku, tak ti to trojka napohodu utahne. Moje zkušenost :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: mirda      IP: uživatel16799    
Čus draci nevite kdebych našel navod na výrobu laditelný trysky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau do fichtla do převodovky patří převodový olej pp80? nebo jiný? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
zase tak blbej nejsem abych nepochopil že frit. volej lepí spojku a navíc je moc řídkej. strejda makal na JZD a toho oleje jsem mohl mýt kolik sudů jsem chtěl a když to 2 roky jelo dobře spojka vypínala, kvalty nekřupaly tak jenom proto abych měl dobrej pocit nebudu do toho kupovat volej za kilo kterej splní stejnej účel a to ty lameli byli ještě sjetý 0,6mm a jezdil jsem přes to dva roky každej den a hlavně o prázdninách to byl rok 2012 pak šel motor jinýmu chlápkovy do fichtla a do ted mu jezdí a se spojkou nemá žádnej problém...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hydrauliku do převodovky? Tak teď si tam dej třeba fritovací.. Do prdele to je takovej problém si koupit převodovej olej? Mají to na každý benzínce....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
je to šumak 80 či řidší 90 dej ferodo lameli a musí to chodit dalších 40 let
 
 
Datum: 11. dubna 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
kupil jsem sae 80-90W je žlutej jak benzín celkem i hodně hustej smrdí jak houby a chutná jak kopr je to on? dřív jsem do převodovky lil hydraulický olej a jezdil přes lamele 0,6mm asi 2 roky absolutmě bez problému
 
 
Datum: 10. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano pp80 nebo pp90
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci chci se zeptat jestli by šlo přidělat něják lanko přední brzdy do předu i když tam je štít ze zadní dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:46
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Kašli na brzdy s těma umí jezdi každé.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 0:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noo, když si k tomu přiděláš ještě drát s madlem, tak by to šlo :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle tvojich predchozich dotazu myslim ze se bavis o stadionu.. tak néé nejde to.. štít je jiný
 
 
Datum: 08. dubna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevymejšlej blbosti,jestli nemáš prachy tak tenhle za 300,- prodej a kup si za 300,- přední
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: BoJa      IP: uživatel10746    
Čau draci, dodělávám komplet motor na 550 ku, starou lamelu jsem nahradil novou FERODO. Máte někdo zkušenosti s ferodo lamelama - jak se chovají - neprokluzují nebo špatně vypínají? Když jsem ji tam dal, tak se mi donesly zprávy, že to není dobrá volba a lepší je korková klasika ... Dík za reakce .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale na převody méně pružnosti ono se to časem projeví co je správné.
 
 
Datum: 10. dubna 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17051    
je daleko tvrdší a vubec neklouže což je pro rozumnej provoz lepší .... ale videl sem krosa na kterem tak kravili se chcípaním na berzde a jizdou se zablokovanym kolem ve smyku teremu se udalo to že než by spojka klouzla totlně se ohoblovali hřídele v úpřevodovce od zubu ale spojka byla v super stavu proste vše šlo do převodovky místo toho aby klouzla.....ale pokut nejsi střelec je docela super žadne šlapaní do bahna při startu
 
 
Datum: 10. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
jo ferodo sou určitě lepší jak origo taky je mám na fichtloj a na stadionoj maj lepší přilnavost a vyšší životnost
 
 
Datum: 10. dubna 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S Feredo jsem nikdy neměl problém, ani s lamelama a ani brzdovým obložením...
 
 
Datum: 09. dubna 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: James      IP: uživatel16471    
Zdar Draci, nevíte někdo, jaká vůle má být na přeních teleskopech mezi pouzdrama a kluzákama u jawy 250 ? Pouzdra si dělám sám, tak ať vím. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádná..
 
 
Datum: 11. dubna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Zdravím, Mám problém na jawa pionýr 21, dělal jsem komplet motor( ložiska, gufera, klikovka ojnice) hlava válec píst kroužky všehno je fungl nové. Nakopnout jde na poprvé, ale ale drží tak 5 sekund a zdechne musím opakovat několikrát . Motor nechce běžet od spoda. na neutrál jde dobře, drží i volnoběh. Jak zmáčnu spojku dám 1 tak pomalu strácí výkon. když ho dostanu do otáček tak jede moc pěkně. Pak zařarim na 2 a opět nechce jet jen z kopce, když se dostává do otáček. Prostě jede jen v otáčkách. Filtr je novej, výfuk vypálenej vyčistěnej. Kdyby jste měl něko nějaký nápad předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Tak dík moc za rady problém je vyřešen. A filtrbox je utěsněn. bylo to cívkama v zápalku
 
 
Datum: 16. dubna 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co filtrbox?? máš ho utěsněný?? a jak tam máš zátky (pokud tam na ně jsou dírky)???
 
 
Datum: 09. dubna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17046    
To je jednoduché. Koukni se,jestli se šoupátko zvedá,když utahuješ šroub volnoběhu.... lepší rada mi nenapadá ... ovšem tato věc nemá naprosto žádnou souvislost s tvými problémy
 
 
Datum: 09. dubna 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17040    
Hladina je ok . volnoběh jde štelovat velice špatne. karbec jsem sundal pročistil i tu "pidi" dirku. ale jak jsem koukal na šoupátko tak se mi zdá v místě kde dosedá volnoběžný štelovací šroub tošku vydřené. je to možné tím?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17045    
Válec ač je jaký je (již se nebudu vyjadřovat ke kvalitě polských "replik";-) tak válec za to nemuže... Já bych šel po tom volnoběžnym okruhu a překontroloval hladinu.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17040    
válec je http://www.fichtlkramek.cz/nahled/valec_vrtani_382.html. na hladinu kouknu a napíšu. zatim díky moc
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17039    
Polovička origo karbeců má ucpanej volnoběžnej okruh vzduchu - nejde jen o trysku ale o vzdušník v difusoru a pidi dirku za šoupátkem - a o tý ani nikdo neví že tam je - to nejvíce ovlivňuje spodní spektrum otáček a volnoběh a dělá to tyhle problémy. Problém č.2 je že 3/4 respondentů zde na pokecu s těmito problémy maj hladinu že to skoro teče ven.... Sám jsem si to důkladně pročistil,seřídil a pio studenej chytá na první kop nohou a teplej na otočení startpáky rukou a bez plynu!!! A pak že to nejde ....
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jinak hladinu máš mít tak, že když to nastartuješ, necháš chvíli běžet, pak to zdechneš, zavřeš benzín (ideální je odpojit hadičku uplně), odšroubuješ víčko a když šroubovákem potopíš plovák až na dno, tak hladina musí být zároveň s horní částí plováku (tou obroučkou která zavírá ventil). Tohle je správné nastavení pro seriový motor.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak zaprvé, jehla nemá s hladinou nic spolešného, zadruhé jehla má být standartně v druhém zářezu zhora (v záběhu na třetí drážce). Ten nultý výbrus je originál válec nebo nový polák???
 
 
Datum: 08. dubna 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17042    
Je to 38 (0 výbrus). Jehlu už jsem zkoušel na všecny zbůsoby( na první zářez se to zdá nejlepší), plíšek taky.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak co hladina v karburátoru??
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co to je za válec???
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: Luki      IP: uživatel15967    
cus mam broblém z babetou 210 jednou jede potom zas ne netuším čím to muže byt dal jsem novou svíčku karburator jsem vyčistil benzin teče. ale stale to nechce jet a jak už to naskočí tak po vychladnutí už to nenakopnu. nevíte čím to muže být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přes vadné těsnění.
 
 
Datum: 08. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: Luki      IP: uživatel15967    
a přes co to všechno se muže sat ten falešný vzduch?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No výborně, takže zapalko máš asi ok.. Takže by to mohlo sát falešnej vzduch, nebo ten karbec nemáš vyčištěnej dobře..
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: luki      IP: uživatel17043    
ale svička házi jiskru modré barvy
 
 
Datum: 08. dubna 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vším a křišťálovou kouli tady asi nikdo nemá.. Co třeba zapalování?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Cechy      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj,Mám 350 péráka a trápí mě hlučný řazení,zuby to nejsou ale prostě to dělá dost velkej hluk,vždycky to cvakne až mám z toho trochu strach,oleje je tam maximum a spojka seřízená co na to může mít ještě vliv ? díky moc za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
obávám se, že to je prostě pérák - a to není žádnej japonec. mám péráka 250 a prostě to řadí s křachtnutím. cvaká samotný řadič, i zuby když jdou do sebe. ALE: ve starých karterech mohou být domečky ložisek vymačkané a nemusí už držet správný směr. konkrétně převodové kolo s nábojem může být trochu šikmo a hlavní hřídel převodovky se v náboji neotáčí zlehka, pak i při vypnuté spojce se hřídel točí právě od kola s nábojem (při jízdě). stalo se mi to a s úplně novou převodovkou jsem najel 2000 km a bylo po ní.
 
 
Datum: 10. dubna 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel10418    
Zdarec, mám mustanga a v něm vape. Fungovalo bez problémů, ale z ničeho nic se přestala házet jiskra. Když dám prst do fajky a prošlápnu, tak mě pokope. Ale jakmile napojím svíčku, tak neháže jiskru. Svíčku sem zkoušel dávat novou a pořád bez jiskry. Nějakej nápad? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Tak sem zdelal zapalovani vcetne rotoru z klikovky. Nic sem nezaznamenal, tak sem vsechno vratil zpatky. Startovaci kabel sem zastrihl (ikdyz byl videt cely svazek dratu), znovu nasrouboval, jak na inducku, tak na fajku a co se nestalo, jiskra jak z katalogu :-) takze asi nekde nejakej spatnej kontakt....uz zas frci jak ma
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17039    
Špatně ukostřeno a nebo problém ve VN kabelu či fajfce či svíčce eventuelně v elektroinstalaci motocyklu.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co fajfka, není "vymlácená" ? - A co VN kabel, nezůstal v něm pouze poslední drátek ? A co vzdálenost snímače od rotoru ?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 15:10
 
 
 
 
Jméno: Johan      IP: uživatel15931    
Cuus, dostal se mi do rukou motor na kterem byl delany vybrus 4b, vsechno se zda dobre, jenze kdyz k tomu dorazim a doutahnu hlavu se svickou, tak pist do hlavy narazi (uplne to klepe, mlati). Pritom by tam mela pasovat jakakoliv mam pocit ne? nezavisle na tom, ze tam je vybrus. Jeste tam muzu vratit puvodni pist s hlavou, ale je to skoda nevyuzit vybrus :/ co s tim...?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já měl osmej výbrus a hlavu jsem srazil tak že jsem vzal kulatej pilník a prostě kolem do kola vypiloval aby to bylo zkkosený a pak nasadil a těsnilo to dobře
 
 
Datum: 10. dubna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17039    
Zjevně máš hlavu s dírou 38,5mm a nebo krátkej válec. Utočit na soustruhu,je to čistá práce a je to na věky...
 
 
Datum: 08. dubna 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel17037    
Dystak zkus este tych víc těsnění pop válec, když by to nestačilo tak Malín pilnickem rovnoměrně spiluj o kousek hranu po celém obvode
 
 
Datum: 07. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Johan      IP: uživatel15931    
No to me napadlo taky, 3 sem tam mel, ale stejne to klepalo.. a s tim plechovym co se dava mezi to pak profukovalo, neslo to za boha dotahnout. A ta hranka by stacila jen o trosku srazit teda
 
 
Datum: 06. dubna 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
Původní píst tam rozhodně nevracej, ten máš o 0. 25mm menší průměr. Mylim právě od 4. vůbrusu už se musí srazit hrana hlavy. (píst už má větší průmět než je v hlavě), Takže bud si musíš zabrousit malinko hrany hlav (jako obvod splaovacího prostoru) nebo dat tak 3 těsnění pod válec nebo to plechový pod hlavuz
 
 
Datum: 06. dubna 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: Adiz      IP: uživatel16015    
Čus, chtěl jsem se zeptat jestli se již někomu stalo že měl zadní kolo zkřiva. Mám ČZ 175/477 a včera jsem si všiml že mám zadní kolo solidně křivě nasazené. Horní část pláště je přihlá k pravému tlumiči a spodní část k levému. Myslím že to bude těma silenblokama v uložení tlumiče protože je mám celkem popraskané, ale raději se zeptám. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17044    
a kolo jde propérovat normálně? kyvka se hejbe? když sundáš oba tlumiče, je kyvka pořád křivá? jestli jsou všechny odpovědi ano, tak máš ohnutou kyvku a silentblok tlumiče s tim moc nenadělá
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: Adiz      IP: uživatel16015    
Měl sem sundanej blatník ;-) ale spíše by mě teda zajímalo jestli se dají někde sehnat ty silen bloky nebo jak to správně nazvat..
 
 
Datum: 07. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pochybuju že tu někdo má křišťálovou kouli, aby ti řek, co tam máš špatně, ale myslim si, že když se na kolo podíváš zezadu (a třeba si sundáš zástěrku abys na to přádně viděl), tak snad uvidíš co tam je křivý..
 
 
Datum: 06. dubna 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: jawa50dandy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mám problém u mého fichtla . Za studena se dusí nejede a sotva drží volnoběh a když se zahřeje tak šlape jak hodinky nevíte čim by to mohlo být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17045    
Přijde mi normální že studenej dvoutakt kucká a nechce jet... Musí se trochec prohřát... Je to furt lepší než když studenej letí a teplej jede mizerně...
 
 
Datum: 08. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
chudá směs při studeném motoru.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci chci se zeptat jestli můžu do stadiona do převodovky nalejt olej co mám do motorky motul 10w40 pro spojku v olejové lazni a ještě jak je dělaná brzda vpředu na tom víku není nic o co by se zaseklo lanko jako u fichtla tam je takovej výstupek ,že se zasekne o to bowden tady ale ne tak nevim jak to příjde dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží, co jim na to říká spojka.. Ale třeba u závoďáku to nemůžeš nijak objektivně posoudit.. Tam vesměs ty spojky trpí o dost víc..
 
 
Datum: 09. dubna 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno v motorce ten olej taky maže převodovku a spojku, takže bych v tom takový problém neviděl...Vim o pár lidech, co to v mopedech jezdí, a neni s tim problém...
 
 
Datum: 09. dubna 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Do motorky 10W40 ale do 4T ne ? Do převodový skříně na 2T to nepatří!
 
 
Datum: 09. dubna 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolikrát za sezonu ho do toho motoru leješ? Když to teda není závoďák?
 
 
Datum: 08. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pp80 za 140 :o tolik ja ho kupuju za 75 :-D a eště nadávam že by to mohlo bejt levnější
 
 
Datum: 07. dubna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17038    
Moje zkušenost, jestli máš 140kč na PP80 kup si ho, vyhneš se problémům. S 10w 40 nic nezkazíš, ale po zahřátí motoru ti bude špatně vypínat spojka.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že to je dost podobný jako borec o pár článků níž, kterej zjevně ukradl otcovi Garden 4T ze sekačky na trávu, nalil to do fichtla a teď se diví, že mu nefunguje spojka.. Hele, vyser se na experimenty, dej tam, co tam patří, moc to nestojí a budeš mít klid..
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím 10w40 v závoďáku, myslím že je to gut ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Do převodovky doporučuju klasický převoďák 80 nebo 90. Tim motorkovym olejem ale asi nic nezkazíš. Jinak opěrka bowdenu je tam řešená uplně stejně jako na fichtlovi. Je možné, že máš ve předu zadní štít - ten opěrku nemá, neboď zadní brzda je ovládána táhlem.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17033    
Ahoj draci, mám problém se svým Stadionem, po zimě se mu nechce startovat. Nalil jsem nový benzín, vyčistil karbec a chytnul, ale šel asi 3minuty a pak zdechnul. Svíčka černá, tryska 52 - origo, jehla uprostřed na 2. zářezu. Vím, že to asi bude bohatou směsí, ale jak to nastavit. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17044    
michal: stáhni si radši někde příručku a celou si jí přečti, tobě to ušetří psaní spousty zbytečných dotazů a nám spoustu odpovědí, kterých už je na tomto fóru nepočítaně..
 
 
Datum: 08. dubna 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole a od čeho tam máš kontrolní šroub?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Ještě jsem se chtěl zeptat, kolik převodovýho oleje tam nalejt. Myslíte, že 0,3l stačí??
 
 
Datum: 06. dubna 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17035    
Děkuju za rady, zítra vyzkouším + vyměním svíčku a uvidíme co to udělá.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni jestli jsi dal dobře plovák (jestli vůbec zavírá) je to tam takové forové
 
 
Datum: 06. dubna 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: mato      IP: uživatel17034    
posunutím poistky ihly: vyššie- chudobnejšia zmes nižšie- bohatšia zmes
 
 
Datum: 06. dubna 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim chtěl bych se Vás zeptat jestli boční schránky a podsedlové plechy jsou stejné na ČZ 175/477 jako na ČZ 175/487 ?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17032    
nejsou i airbox je jináý
 
 
Datum: 06. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
zdar mám problém se spojkou na pio. za studena když nakopnu, spojku normálně zmáčknu a dám 1ku bez problému. ale když pak zahřátej motor chcípnu třeba si odskočím pak chci jet a motor je teplej tak nastartuju zmáčknu spojku dám jedničku v převodovce to zakřupe a fichtl má tendenci táhnou do předu a přitom páčku mám nastavenou tak že když jí zmáčknu jen milimetr tak už nakopávačka prokluzuje. Spojka je celá nová a i lanko ale je dost ohlá ta dlouhá tyčinka může to být tím?? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co máš napsaný v příručce?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Garden 4T :-D mám dát novej?
 
 
Datum: 06. dubna 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17032    
bud moc řídkej nebo hustej olej co tam mas?
 
 
Datum: 06. dubna 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14930    
Cau mam dotaz mam jawu555 a mam na ni hlavu z 21 a chci se zeptat mam dat jiny predstih nez je 2.8-3.mm dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
Tak 1,2 - 1,5mm před HU , je tam šíleně tvrdej kompresní poměr. Někomu z toho i odchází ty origo slabý ojničky.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
ČUS DRACI tak zase mám jeden dotaz koupil jsem si Tp na fichtla (jěště knížečka) a na první straně je napsáno JAWA typ 05 ... a na druhé je napsáno typ 20 (21) a kam se zapisuje do toho tp stk já jsem nikde nenašel žádnou kolonku pro to akorát tady mám asi 10 volných stran na přepis majtelů =D díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
někde to zapisujou přímo do tý knížečky, někde dozadu na místo pro držitele. ale je to jedno, hlavně když je protokol, známka a je to zapsaný v systému.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau. STK se do knížečky nezapisuje. Dostaneš jen protokol o stk. Já mám 20cítku z r. 1971 která je psaná na bráchy a mladá slečna na stk si to prohlížela, protože tu knížečku viděla poprvní v životě a nevěřila mě, že nemám velký techničák. Vyřešil to technik a stk jsem absolvoval bez problému. Napsáno Jawa 05, 20, 21 se poznačilo o jaký typ se jedná, ale to nikdo neřešil.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 10:00
 
<  154  155  156  157  158  159  160  161  162  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:13:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu