Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luky
IP: uživatel14930
 Cau mam dotaz mam jawu555 a mam na ni hlavu z 21 a chci se zeptat mam dat jiny predstih nez je 2.8-3.mm dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 8:19
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 Tak 1,2 - 1,5mm před HU , je tam šíleně tvrdej kompresní poměr. Někomu z toho i odchází ty origo slabý ojničky.
Datum: 06. dubna 2014 8:19
 ČUS DRACI tak zase mám jeden dotaz koupil jsem si Tp na fichtla (jěště knížečka) a na první straně je napsáno JAWA typ 05 ... a na druhé je napsáno typ 20 (21) a kam se zapisuje do toho tp stk já jsem nikde nenašel žádnou kolonku pro to akorát tady mám asi 10 volných stran na přepis majtelů =D díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 10:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 někde to zapisujou přímo do tý knížečky, někde dozadu na místo pro držitele. ale je to jedno, hlavně když je protokol, známka a je to zapsaný v systému.
Datum: 07. dubna 2014 10:33
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau. STK se do knížečky nezapisuje. Dostaneš jen protokol o stk. Já mám 20cítku z r. 1971 která je psaná na bráchy a mladá slečna na stk si to prohlížela, protože tu knížečku viděla poprvní v životě a nevěřila mě, že nemám velký techničák. Vyřešil to technik a stk jsem absolvoval bez problému. Napsáno Jawa 05, 20, 21 se poznačilo o jaký typ se jedná, ale to nikdo neřešil.
Datum: 07. dubna 2014 10:00
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 cau draci mam dotaz mam jawu 555 jaky mam dat odtrh a predstih aby to jelo a chytalo nejlepe dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 21:49
 předstih2,8-3,1 odtrh0,33-0,4
Datum: 05. dubna 2014 21:49
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci dnes sem složil motor ze stadiona a normálně vše fungovalo (spojka,řazení,) motor se točil ale ,když sem nasadil válec s pístem a hlavu tak to skoro ani nešlo otáčet, tak sem přidělal šlapky a je potřeba ukroutnou sílu navíc se mi zdá ,že píst jde něják moc blízko k hlavě dal sem tam tu plechovou podložku pod hlavu ale snad by to nemělo narážet ale nejde mi do hlavy jaktože skoro neotočím s tím motorem ,že by měl novej válec s pístem takoví tření ? a ještě jak je to se zapalováním ? hodilo by se schéma a nevím jaká cívka je zapalovací a jaká světelná
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:48
 Jiskra funguje u stadionu tak nějak Wi-Fi  Ne sory, na ten hnusnej drát, kterej jsem teď uklepal, jsem nějak zapomněl
Datum: 09. června 2014 8:48
 ano.. přesně tak.. drátek na kladívko... nebo myslis scorpio že jiskra přeskočí nějak z vlastní vůle?
Datum: 07. dubna 2014 21:11
 Drátek na kladívko třeba?
Datum: 07. dubna 2014 15:58
 Tak nevím, jakej drátek by měl bejt od zapalovací cívky...
Datum: 07. dubna 2014 7:26
 u cívek je to jasné.. ta z které vede VN kabel a ještě jeden drátek tak je zapalovací... jinak stadion ma na šlapátka dost silný převod takže bez dekompresoru jde hodně z těžka protočit motor
Datum: 06. dubna 2014 2:49
 No a máš správnej píst, válec a kruhy? Zapalování je řešený světelnou a zapalovací cívkou, víc si najdi v seznamu náhradních součástí.. Jen pro zajímavost, zapalovací cívku si u vývodu na kabel fakt dobře zaizoluj, jinak se z toho posereš
Datum: 05. dubna 2014 19:18
Jméno: hans175
IP: uživatel15653
 Ahojte prtaskl mi držák světla z horní strany co je přišubovaný k tlumiči jde o čz 175 487 bud vybracemi nebo sem někde narazil jel sem trochu po horší cestě trošičku se třepe dá se stím jezdit poradte je to velká závada mám to opravit hned nebo až přez zimu jinak je to skvělá motorka ještě mně nikde nenechala
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 0:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 co na to říct, ty sám snad vidíš jak velká závada to je, motorka tě kvůli tomu nikde nenechá, maximálně ti upadne světlo.. nebo to dej někomu šikovnýmu zavařit a máš klid..
Datum: 07. dubna 2014 0:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau která hlava z babety (po převrtání) de dán na fichtla kvůli lepšímu chlazení? už jsem zkoušel z dvojrychlostní díry jsou těsně u spalováku ale furt se tam nevejde díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 12:38
Jméno: Jony
IP: uživatel8149
 čau, známý má babettu (210) a prý mu za tepla vůbec nejde nastartovat.....Dneska se na ní jedu s multimetrem podívat a tak se vás ptám, čím by to mohlo být...Mám podezření na snímač otáček, nebo tyristor (který má spojený s indukční cívkou)... Nevíte prosím, jaké mají být hodnoty ODPORU u snímače a zapalovací cívky?? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:20
 Někde na netu to bylo popsaný, ale pokud je tam aspoň nějakej odpor, tak je to dobrý.. Jenže pokud to za studena chytne a za tepla ne, tak nehledej chybu v elektrice, ale v karbu
Datum: 05. dubna 2014 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, dá se někde sehnat kvalitní 6V 15/15W žárovka - nejlíp česká ? Tyhle čínský svítí naprd a hlavně nemají 15W ale 18-20. Vape pak málo svítí ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 23:07
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nesmyslný napětí to rozhodně neni, neregulovanej alternátor bude naprázdno vždycky dávat větší napětí než pod zátěží..
Datum: 04. dubna 2014 23:07
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Ještě doplním, že mi to dává bez žárovek nesmyslný napětí 12-13V na volnoběh. Nedělalo se i 12V?  Ale 6V žárovky nepraskají.
Datum: 04. dubna 2014 21:42
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jsem čekal že to bude svítit teda víc. Původní 30W zapalko svítilo 3x tolik. Ale ty starty a průběh motoru za to stojí.
Mám taky 15/15 a vzadu 5W ale jsou to celkem bludičky, za tmy pomalu nepoužitelný. Ještě je možnost dozadu šoupnout ledku. Mám to zapojené jako 30W zapalování, tím se prej zamezí praskání. Ale co jsem čet tak stačí původní 15W žárovka a šajnuje to 2x líp.
Datum: 04. dubna 2014 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Tak to seš šťastnej člověk. Mě 6V/15W + 6V/5W praská. A žárovka 6V/25W i bez zadní jen mžourá. Žárovky jsem měl z mototechny...
Datum: 04. dubna 2014 21:22
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 mam problem u jawy 21 rozlozil jsem zadni kolo a kdyz ho slozim neco tam dre o sebe ma to kolo rozperky nebo ne?ja si totiz myslim ze mne tam neco vypadlo nebo jinak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:05
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 uz sem na to prisel ja mam totiz polovysypany lozisko u brzdy jediny co nevim jak to mohlo jezdit
Datum: 05. dubna 2014 19:05
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mezi kolo a buben dej podložku a bude to cajk
Datum: 05. dubna 2014 12:28
 Zdar draci, když jedu z kopce na neutrál tak mi fechtl nějak chřastí viz video http://youtu.be/7x52jaESetY . Dál bych se chtěl zeptat jestly někdo nepozná co to chrastí tady : https://www.youtube.com/watch?v=RmvS7vJItOI&feature=youtu.be díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 10:14
 Dobře skusím to . a do válce se mrknu v tejdnu (nemám trobkovou 10 )
Datum: 06. dubna 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 No já video neposlouchal,jen sem reagoval na ten primár,chybně. Tohle cvakání lze snadno odstranit. Lehounce povol řadící automat na motoru a prašť na něj od strany řadičky aby zajel co nejvíc dozadu k sekundárnímu kolečku a pak utahni na krev. Oni už maj někdy ohlodanou aretační packu co zapadá do karteru a kartery v tom zářezu taky už mívaj vakl a když se to tam dá šejdrem víc k primáru tak pak rachtaj neutrály a někdy i vyskakuje trojka a když se do toho takle bací tak to odskočí dozadu a je to v poho. Ale časem se to uvolní a bude to na novo.
Datum: 06. dubna 2014 8:34
 Když sem natáčel video tak ten řetěz nebyl došponovaný po došponování to dělalo to samý
Datum: 05. dubna 2014 23:30
 pokud jsi to tlačil na neutrál, tak se primár nehýbal, ale jen převodovka a sekundár, tipl bych to na ten "náboj" sekundárního kolečka, jsou tam ok ložiska a nemáš přepnutý řetěz ? u toho druhýho videa těžko řict, takovej rezonující zvuk, jako kdyby něco bylo volného .. teď nevím jak je to s teorií, ale nemůžou zvonit žebra? na simsonech a dvácách bývají ti "antirezonanční" gumy ..
Datum: 05. dubna 2014 21:29
 To chrastění v převodovce sem myslel to jak je sylšel asi od 0:09 to právě chrastí víc a pak to cvakne a zas stichne
Datum: 05. dubna 2014 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to chrastění když to tlačíš podle mě jde z převodovky,je bud přiohlá nebo obroušená vidlička (řetěz to těžko bude když se motor netočí) a to druhý chrastění bude pístní čep
Datum: 05. dubna 2014 20:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mě to dělalo v převodovce dal jsem jiný kolečko to 18 zubý a hned to v neutrálu mezi jednočkou a dvoukou taky chrastilo i když jsem to nastartoval ale jak jsem zmáčkl spojku hned to chrastit přesdtalo ale pak toho nechalo
Datum: 05. dubna 2014 12:32
 Dobře dobře , díky borci  hlavně sem se ptal abych se tak ujistil aby třeba to třeba nebylo něco v převodovce a nebo klika
Datum: 04. dubna 2014 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel17031
 Odpověď dostaneš až to rozebereš  neunáhloval bych se..
Datum: 04. dubna 2014 22:35
 Lamely jsou ferodo nový od minulého léta ale spojka de docela stuha to bude ono ?  takže to bude chtít nový lamely ?
Datum: 04. dubna 2014 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 To se spíš vymačkali zuby na lamelách - to se děje u všech novodobých replik lamel,řetězem to nebude.
Datum: 04. dubna 2014 21:14
 Díky ale ten primár sem měnil asi před 3 rokama je možný že by se tak rychle vytahal ? je možný kdyby tam bylo mín oleje než má bejt že by to takhle chrastilo ? (olej mi uniká kolem startpáky)
Datum: 04. dubna 2014 20:37
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Moc poznat to není, ale to první bych typnul na vytahanej primární řetěz (pokud to chrastí od levého víka). Druhé řinčení je pro dachla typický, ale videjko zkresluje.
Datum: 04. dubna 2014 20:34
Jméno: ad
IP: uživatel16861
 Ahoj co musim udelat kdyz majitel neplatil pojistku ? Ja se to ted bojím koupit. Myslím ze to neplatil 2 roky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:21
 Hlavně sepište kupní smlouvu..
Datum: 05. dubna 2014 19:21
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Ty nemusíš nic, následky si ponese majitel. Pokud to koupíš a hned pojistíš tak můžeš bejt v klidu.
Datum: 04. dubna 2014 20:35
 Zdar draci mám promlém koupil jsem si pionýra 20 když ho roztláčím občas blafne tak +- jednou za 20 m svíčka nová a mokrá když jí vytáhnu kladívka čistý akorát si nejsem jist tou jiskrou furt se my sdá že by měla mít jinou barvu a že by mohla bejt větší čímto může bejt ??? díky za odpovědi zkoušel jsem snad už všechno =D
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 nastav předstich + odtrh + karbec a pöjede
Datum: 05. dubna 2014 17:57
Jméno: mischelnike
IP: uživatel17029
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přesně tenhle jsem měl. S originál zapalováním mi normálně fungoval. S Vape samozřejmě ukaozal 2-krát tolik.
Datum: 04. dubna 2014 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Měl jsem podobnej. Nemužu doporučit,lezli z toho hausnumera a když už to ukazovalo něco kloudnýho tak jen když sem držel motor ve stejnejch otáčkách delší chvíli... Když jsem dal odrušenou fajfku tak to bylo lepší,ale furt to v přechodových režimech ukazovalo kraviny a mělo to hrozně zbržděnou odezvu na změny otáček... Třeba jsem řadil v 8600 ot/min a to číslo tam viselo ještě pár sekund zaseklý,pak tam skočili otáčky v kterejch se začal roztáčet vyšší kvalt,pak to ve zrychlení chvíli psalo kraviny,jak začli otáčky narůstat pomaleji tak už to začlo zas trhavě ukazovat a pak vše znova .... A prej to trhavý zobrazení dělaj skoro všechny ty zahradní otáčkoměry...ten šum vysvětlit neumim...zapalování jsem měl Vape i CDI 12V,svýčky vždy N14C ... možná to chce NR14C,nebo jak se jmenujou odrušený svíčky??? Nevim...
Datum: 04. dubna 2014 17:25
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 čus draci nevíte kde mi na kladně stříknou Fíka? za rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 6:34
 Toho z Tuchlovic můžu doporučit, párkrát jsem u něj byl pro díly a fakt krásná práce, je to prostě profík.
Datum: 05. dubna 2014 6:34
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Známej z motoservisu co renovoval starou čízu tak platil za lak 10 nebo 15 teď už si to nepamatuju přesně. Mě kámoš nalakoval pio za necelých 1500,- + litr za práci a taky cajk...lakovali jsme to u něj v garáži obyč pistolí...plnič,vybrousit,plnič,vybrousit najemno pod vodou,první vrstva,druhá vrstva a něco ještě potřetí ... Lakovali jsme to syntetikou a pak v garáži pořádně zatopili bufikem až se tavili šroubováky a lak mam fajn...občas je někde malinko do pomeranče a něco se taky nepovedlo úplně TOP jak z lakovny,ale jinak supr... Třeba to taky zmáknete s někym kdo tomu hoví...
Datum: 04. dubna 2014 16:34
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 stando co si mám představit pod pojmem vyšší cena +,-
Datum: 04. dubna 2014 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Kaleta v Tuchlovicích ti udělá úžasnej lak TOP kvality,ale té kvalitě odpovídá i trochu vyšší cena.
Datum: 04. dubna 2014 13:03
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 zručný snad trochu jsem ale stašně se toho bojím že budu mít pomeranč mám kompresor jen 24lit a myslím že na mojí pistoli Kovofiniš RS 10 je to malý vzdušník
Datum: 04. dubna 2014 12:18
 mne stala barva 1200 udělal sám. pokud jsi trochu zručný zvládneš to taky.
Datum: 04. dubna 2014 11:48
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 zdar chlapci. mam ČZ 250.455 a strašně se mi přechcává...pustim benzín a trošku napumpuju a za chvilku začne kapat benzín z pod tej gumovej přechodky mezi filtrem a karbecem a za chvilku mam pod karbecem jezeroo  plovák má být tím špičatým koncem nahoru ne ?,když to chci roztlačit tak mi stíká benzín po koleni dolu :-/ a když se mi to podaří roztlačit konečně tak to jede parádně a jak dojedu tak vypnu kohout benzínu a všechen benzín vyteče z karbece ven :-/nevím co s tím :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Úplně normálně ti nezavírá plovák... To nemusíš štelovat jehlu ... Nějak zabruš kónusy proti sobě aby to zavíralo a bude to cajk.... To že je vysoká hladina je možný,ale ta štelovat nejde,takže jedině jestli neni děravej plovák...
Datum: 04. dubna 2014 15:10
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 hele a na jakým má být zářezu od zhora jehla ?
Datum: 03. dubna 2014 21:43
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 však já vím  ale zkusit to mužu  to bude nějaká prkotina beztak
Datum: 03. dubna 2014 21:05
 Probůh...zjisti, kde je závada, neměň zbytečně karbec...od počítače do toho karburátoru nevidim, to musíš kouknout ty.
Datum: 03. dubna 2014 21:02
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 to je pěkný  zítra zkusím dát karbec ze 175  kdyby náhodou to fungovalo tak mám vyměnit nějaký trysky nebo to na něj pojede ?
Datum: 03. dubna 2014 20:39
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Úplně stejný problém jsem měl na ČZ 180 a nikdy jsem na to nepřišel co s tím je, vyměnil jsem plovák i celý karburátor
po výměně karburátoru byl chvíli klid ale po půl hodině jízdy to bylo zase, a motorka šla z domu
Datum: 03. dubna 2014 20:37
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 čau,však jsem na to koukal a taky si myslím že to seštelovat nejde...vůbec nevím a plovák je dobrej.
Datum: 03. dubna 2014 20:30
 Zdar. Na tomhle hladinu nenašteluješ. Vyndej plovák a podívej se, proč nezavírá...jiná závada tam prakticky nemůže být...
Datum: 03. dubna 2014 20:21
Jméno: čz 250
IP: uživatel17010
 sem to studoval a přemejšlel jsem jak se tam asi šteluje hladina a nepřišel jsem  a pincka to je lehký ale tady nevím :-/ a neviš jak má být ta hladina ? to je že pustím benzín a pak změřit kolik tam je benálu ? stejně to je divný... teď jsem jí po dlouhé době vytáhl a tohle dělá a dřív jezdila normálně :-/
Datum: 03. dubna 2014 20:14
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 ano jehla má být nahoru aby ten kužel zavíral přívod paliva// bud je špatná hladina nebo máš jeblej plovák to spíš protože u velkejch jaw se hladina šteluje co já vím posouváním plíšku na zářezech plováku na ty tyčince s jehlou// kup ten novej plovák
Datum: 03. dubna 2014 20:05
Jméno: adam
IP: uživatel16861
 ahoj od kolika let si mohu na sebe napsat motorku? Je mi 15 A nevím jestli si ji muze prepsat na sebe .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17030
 vlastnit to mužeš ale k přepisu s tebou musí jít zakon ej zastupce a da k tomu souhlas jinak to po 18 let nejde
Datum: 04. dubna 2014 18:58
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 věkově to omezený neni, jen do určitýho věku (nejspíš 18 let) potřebuješ souhlas zákonného zástupce
Datum: 03. dubna 2014 20:10
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 20:39
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Bude ti kostřit pól k víku - dává se pod něj větinou nějaký trvdší papír (těsnění) a je to ok.
Datum: 04. dubna 2014 20:39
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nepřiskřípneš si tim krytem nějakej kabel? taky by to mohl dělat nějakej nevhodně se uzavírající magnetickej tok od magneta, ale těžko říct bez konkrétní fotky..
Datum: 03. dubna 2014 20:12
Jméno: pool
IP: uživatel17024
 Zdravím draci, lakuji některé díly na motorce, mám barvu od lakýrníka a ona mi strašně dlouho schne a i potom je na vrip měká. co stím . prostě jen počkat, děkuji za názory poolrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 20:13
 když jsem přivezl věci z laku, tak byla taky dost měká - bylo mi řečeno "nech to přes den na slunci" tak jsem vyndal díly na multicaru a nechal je tam od rána do večera, tohle s týdenním rozestupem 2x za sebou a ted je to hezky tvrdý
Datum: 03. dubna 2014 20:13
 co za barvu ti ro dal? syntetiku, akrylát, polyuretan?
Datum: 03. dubna 2014 16:16
Jméno: Daniel
IP: uživatel17026
 Nebo ti do ní zapomněl dát tužidlo, to už se nám taky jednou stalo  ..
Datum: 03. dubna 2014 15:41
 já si myslím že ti dal nějakou co se musí zapékat
Datum: 03. dubna 2014 8:57
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau pánové jenom mě tak napadlo, když jsme u všelijakých dotazů. Zajímalo by mě jestli někdo z Vás vlastní pionýra ne se stupačkama, ale jak se původně vyráběli se šlapátkama. Už si nevzpomenu jaký to byl typ, ale bylo to nějak asi před Jawa 50 typ 555. A nebo co víte o prototypu Jawa 50 Mistral, kterého byly původně vyrobeny jenom 3 ks. Bylo to asi dělaný s Italama. Který rok to byl nevím, ale je to asi 38 let. Mě bylo 16 vím, že to bylo ve Světě motorů(časopis) Tak zhánějte informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 9:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Já k tomu prospekty doma mám. Jde o jestli někdo vlastní pionýra se stupačkama a to se na googlu nedovím. S těma stupačkama to je 550 a tomu se neříkalo pařes. Dnes jsem do toho vešel jak píšeš a v reakcích je aji napsáno jak Mistral má perfektní zvuk. To by mě zajímalo kde ho slyšel.
Datum: 04. dubna 2014 9:38
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 03. dubna 2014 13:09
Jméno: Džordžína
IP: uživatel16982
 Zdravím, oloupala se mi troška barvy z paraboly u světla.. Prolezu s tím na technickou?Kontroluje se u fíka něják svítivost? A nevíte čím bych to mohl vyřešit?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 23:13
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 watty se vždycky přizpůsobí, ale pokud nemáš na stk známýho, se kterym to zaručeně projde i bez zadního světla, tak bych dozadu kvůli technický tu žárovku dal, ve dne stejně nepoznaj že to svítí trošku míň.. i když mně dvakrát prošel technickou pionýr na káře za autem a to sem tam nikoho neznal, tak kdo ví..
Datum: 04. dubna 2014 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Teď v dohledný době mi čeká STK na J21 a hrozně se těšim. Pio je pár let po laku a chytá na první i teplej a to budou čumět,to se moc nevidí  Jen musim nějak uhájit že mi kvůli Vape nesvítí vzadu světlo,nezbejvaj mi na něj watty
Datum: 04. dubna 2014 21:30
 jak jsem přijel na stk tak jsem byl středem pozornosti a chtěl se technik projet  A když se projel tak mu zhaslo světlo  Pak řiká: "Nesvítí vám světlo" a já jsem mu na to řekl: " já jsem s tím ted nejel....vám nesvítí světlo"  Myslím že svítivost neměla vliv.
Datum: 04. dubna 2014 21:11
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mě tohle u fíka napsali do lehkejch závad a ještě ošlapaný stupačky a potrhaný sedlo
Datum: 03. dubna 2014 20:54
 neni to barva, ale napařený hliník.. a ano projde to.. svítivost ti u motorky ke je magneto určitě nikdo kontrolovat nebude
Datum: 02. dubna 2014 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když jsem byl natechnický s mustangem tak ani nechtěl světla vidět,stejně každej fichtl svítí jinak
Datum: 02. dubna 2014 21:54
|



|