Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Zdravím, dostlal jsem za flašku válec i s pístem(4. výbrus). Přikoupil jsem akorát kroužky, píst. čep apod. Problém nastal ale při nasazování válce na píst, i přesto že jsem válec i píst vydatně pomazal olejem, šel pořád hrozně ztuha. Ale nedbal jsem a zasunul tam píst. Bohužel to šlo čím dál víc ztěžka, takže jsem ani pořádně nedotáhl hlavu. Zkusil jsem jak to půjde prošlápnout a se startovací pákou jsem ani nehnul! Tak jsem nakonec někak válec krouživými pohyby vytáhnul, ale při vytahování se odlomil kousek píst. kroužku u zámku.... Nevím si s tím vůbec rady. Je to špatnou kombinací pístu a válce? Kroužky by měly být dobré, protože pasují do drážek.
Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 14:17
 drazky na pistu neber.. tam se ti to ploste musi vejit.. ale vem si valec a strc do nej ten pistni krouzek aby tam byl co nejrovnejc po obvocu.. jestli mezi koncemi pist. krouzku nejni alespon 1mm tak je to spatny a vem jemny pilnicek a zbrus si je.. kazdy co prodavajci by ti mnel rict kdyz krouzky nesedi uplne presne i kdyz jsou to ty nejvhodnejsi pro velikost valce.. topak je musis upilovat na koncich ne po obvodu.!!
Datum: 14. srpna 2009 14:17
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Bez krouřků to jde, ale měly by být správné, protože přesně pasují do drážek na pístu.
Datum: 14. srpna 2009 13:27
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 tak to zkus bez krouzu a uvidis jak to pude mozna jak jsi kupoval ty krouzky tak to blbe zmeril a dal ti o vybrus vetsi
Datum: 13. srpna 2009 20:40
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Zkoušel jsem tam dát i jenom jeden kroužek. Jsem si jistý že ten tam sedl dobře ale stejně to nebylo ono....
Datum: 13. srpna 2009 20:14
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 spatne jsi nasadil krouzky do zamku tim padem s ti odlomil ten kousek krouzku co zakriva zamek
Datum: 13. srpna 2009 10:56
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Píst je nový, takže nějaké čištění drážek by nepomohlo. Pokud to z úvodního textu nevyplynulo, tak válec je po výbrusu nejetý....Z toho leštění mám celkem strach. Je jěště nějaká jiná možnost, čím to může být?
Datum: 13. srpna 2009 10:07
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Píst je nový, takže nějaké čištění drážek by nepomohlo. Pokud to z úvodního textu nevyplynulo, tak válec je po výbrusu nejetý....Z toho leštění mám celkem strach. Je jěště nějaká jiná možnost, čím to může být?
Datum: 13. srpna 2009 10:00
Datum: 12. srpna 2009 22:31
 valec nemuzes lestit jinak to potom zadres,spis poradne vycisti drazky pro krouzky a musi to jit
Datum: 12. srpna 2009 22:13
 vylestit valec
Datum: 12. srpna 2009 22:00
 Čau draci jakej nejlepší převodový olej je do pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:04
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 A co znamená to číslo a ty písmena? Moc se v tom nevyznám
Datum: 13. srpna 2009 12:04
 tak dobre  diky!
Datum: 12. srpna 2009 22:49
Jméno: jirka25a
IP: uživatel7048
 olej do převodovky je pp90 jiný ne
Datum: 12. srpna 2009 22:46
 urcite
Datum: 12. srpna 2009 22:18
 JAWA_ceZetak urcite???
Datum: 12. srpna 2009 22:15
 PP90
Datum: 12. srpna 2009 22:13
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Čus.Mám problem s mojí čezetou125/488 R.V.93.Kdydz na ni jedu sám tak jede tech osmdesát až devadesát i rozjezdy sou dobry a tak což mě tak nejak vyhovuje protože v papírech je maximalka napsaná 90 .Ale když jedeme dva tak je líná jak svin hlavně rozjezdy a tak vůbec a hlavně žere 9litrů na 130km což mě sere uplně nejvíc.Už jsem vypalil vejfuk,vyčistil karbec,dekarbonizoval motor,přešel na lepší olej a vymenil filtr a pořad je líná.Mě napadá bohatost šměsi ale nevim kolik otaček jí mám nastavit.de mi hlavně o tu spotřebu snížit.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 9:39
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ještě se podívej na barvu svíčky,možná to máš moc bohatý. Jinak kup nový vzduchový filtr,důkladně vyčisti karburaci a palivovou cestu,pokud máš papírový palivový filtr,tak ho vyhoď. Jako další zkontroluj jestli ti někde nepřisává vzduch,jestli ti nepodfukuje pod hlavou,přetěsni všechny spoje výfuku a uvidíš,že to bude lepší. Ale zázraky od toho nečekej,to že 125tka žere víc jak 175 je normální,ale ty budeš mít příliš bohatou směs. Nebj se tu motorku pořádně točit,je na to stavěná a jinak ani nepojede
Datum: 13. srpna 2009 9:39
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 hod tam 175 motor a máš po prolémech když si necháš s techničáku vymazat číslo motoru tak benga nic nepoznaj
Datum: 12. srpna 2009 22:50
Jméno: Tom
IP: uživatel7047
 9litrů?? Vau!! tak to bych nechtěl mám 477 a jezdím 3,5l a to to nešetřím a ve dvou jedu 115 sám 130 po rovině
Datum: 12. srpna 2009 22:23
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co by si čekal od 125tky? Kolik vážíš? Kdysi sem míval 476tku a měl sem 85kg,nic moc to nejelo a ve dvou už vůbec.
Datum: 12. srpna 2009 21:59
 Hele honzule v dotazu neni napsáno kolik jsi najel.Tak prominˇ,já to bral podle mého moto a to už má pár km najeto 43000.Tak ten výbrus je jasnej.
Datum: 12. srpna 2009 21:49
 hele honzuje mam doma skoro to samy,napis na icq 204-156-619 a poradim ti
Datum: 12. srpna 2009 21:32
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 matys:to je rada fakt nad zlato!!!!!!!
vbulant:Valec vybehanej neni ten ma najezdeno jenom 5600km to je motorka ktera víc stala něž jezdila celych 15let
Datum: 12. srpna 2009 21:32
 Neni už vyběhlej válec? Já mám silnější moto a dělá mi to samé.Ve dvouch prostě nejede,příde kopec a leze jak šnek.Jedu sám a docela jede i do kopce.Dám výbrus a bude pokoj.
Datum: 12. srpna 2009 21:28
 me napada tak akorat si koupit jinou motorku
Datum: 12. srpna 2009 20:48
 cau jawa 20 a jawa 21 nema kounkstrucni rychlost do 45 km/h co.???
jako ma...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 0:07
 Já se díval do papírů a tam je napsáno 45km/h.Strejda ji má asi upravenou.Třeba APRILIA RS 50 MÁ šestistupnovou převodovku jede 45km a má 1,5KW.Po úpravě -9koní i víc.Ale DERBI GP 1 dělá bez úpravy 80km/h.Je to padesátka.
Datum: 13. srpna 2009 0:07
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Jawa Betku má můj strejc a má čtyři kvalty,ta má rychlost aspoň 70
Datum: 12. srpna 2009 22:53
 ale egzistuje mustang co bolo na vyvoz, má 45km/h
Datum: 12. srpna 2009 22:19
 Oba maj 60km/h.KORADO Solana50, Korado Via 2T/4T,Jawa Betka 50, Sachs 49ER,Bee50 a další ty mají do 45km/h.
Datum: 12. srpna 2009 21:15
Jméno: Musa
IP: uživatel7045
 zdarec potřebuju poradit chci si koupit mustanga 50 s STK. A nevím kolik dám za přepis díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 8:12
 přepis 300 pojištěí zhruba 300 a evidenčka všude je jiná od 130- 200 kč mě vyšel mustang přepsat se vším všudy 800
Datum: 13. srpna 2009 8:12
 Evidenčka 120Kč, přepis 500Kč stál u nás.
Datum: 13. srpna 2009 0:12
Jméno: jaro
IP: uživatel7044
 Zdravim všechny, jaký je rozdíl mezi válcem z 05 a 21? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 19:57
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 nejspis to poznas-o dost mensi prefuky
Datum: 12. srpna 2009 19:57
Jméno: jaro
IP: uživatel7044
 A poznám to napohled? nebo se to nějak musí změřit?
Datum: 12. srpna 2009 19:49
 vseky kanály sú iné takze vyfuk,saci,prepústacie,,,, ale obi dve valci stejne pasujú aj na 05 aj na 20,21,23 motor...
Datum: 12. srpna 2009 19:49
 sou jiny kanaly
Datum: 12. srpna 2009 19:46
 čau draci mam mustanga ale taky problem ,,,ve spodnich otackach proste zadnej vykon neda se na tom jezdit nez sevyskrabe na poradny tocky .. palivo OK predstih odtrh OK svicka OK indukckcka kondik meneny asi pred 4 mesicema nevim zkuste vy .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 21:49
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Zdar, mozna ti to nekde fouka a nasava falesnej vzduch, nebo ucpanej vejfuk, bohata zmes...
Datum: 12. srpna 2009 21:49
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdarez, hele mam problem- u mustanga se mi proklepala vzadu nadrz o kastlik - uz to tam bylo briv spravovany ale nevim cim - nema nekdo nejakej napad jak to zpravit tak aby to slo potom nejak zamaskovat prestrikanim??? nadrz se mi menit nechce. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 22:01
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 vidis no tak to kousek .
Datum: 12. srpna 2009 22:01
Datum: 12. srpna 2009 21:15
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jo diky za snahu - jsem z usti nad orlici takze si to domluvim nekde jinde - ale jinak dik.
Datum: 12. srpna 2009 20:19
 Nádrž si nech zaletovat autogenem a mosazí.Před letováním je třeba jí několikrát propláchnout.Pokud jsi z Jihlavy čí okolí mohu TI opravu domluvit.
Datum: 12. srpna 2009 19:42
 Zdar mam problem s mustangem.Chvilu mi jel a pak jakoby přestal jit benzin a proste nejel,svička odtrh ok přectich taky.Tak sem 2 krat vyčistil celej karbec a pak to na jedničku a na dvojku jelo v pohodě,ale jak tam dam trojku tak zas to stejny nevite proč?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 20:34
 Seštelůj karbec pořádně zviš hladinu v plovákovce a bude to dobrý -.............
Datum: 12. srpna 2009 20:34
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:23
Jméno: milan
IP: uživatel3189
 kamos tenhle typ jawy ma a je to docela dobra motorka ale jeto 4takt takze to trochu trva nez to dostane do otacek
ale maji 5 let a jeste se mu nevysrala
Datum: 15. srpna 2009 13:23
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jen povez chci se o tom dozvedet co nejvic ale zase to min zere ne???
Datum: 13. srpna 2009 15:01
 kazdej ma jinej nazor ale ja osobne mam k maloobemovym 4Taktum odpor
Datum: 13. srpna 2009 12:47
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jj díky
Datum: 12. srpna 2009 16:45
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jo a ta pojistka je ročně,jsem zapoměl dodat
Datum: 12. srpna 2009 16:09
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus,motorka to určitě dobrá je a konkrétně u tehle bych řekl i dobrá cena.Ale info o ní,ti nic nepovím,podle mě je to stejné jako dandy 125 cesťak.Přepis u nás stojí 500,-+samozřejmě evidenčka cca 120,- a pojištění,záleží u jaké pojišťovny ale zhruba bez bonusů těch 400,-až 700,-,já osobně platím 650,-,jsem zrovna vybral drahou pojišťovnu  .
Datum: 12. srpna 2009 16:08
 Čau draci zvedne mi výkon výfuk hikone za 300,-kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 20:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
Datum: 13. srpna 2009 20:52
Datum: 13. srpna 2009 15:03
Datum: 13. srpna 2009 14:56
 libor !!! pekni clánek ale nevedel si o tom ze autá majú 4T motori a pionyr NIE pionyr má 2 T motor co má uplne iny princip,,,,nebud taky odbornik,,,ked nerozumies tomu,,,,rozmislaj si radsej o tom ze co budú verit odstatni zaciatocniky!,,,budú dat na mieste vyfuku len trubku alebo ani to a vsetci budu pisat na fichtlkramku ze preco mi nezvisi vykon.....
Datum: 13. srpna 2009 13:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7053
 Tak to byl hustej týpek jako  Vedel hovno hazel machry  Jinak neupravenej Hikone ti nepridá nic,pouze ti veme spodek a dovoli motoru se lepe roztocit.......samozrejmne dokonalý vyfuk u 2T pridá az 30%výkonu,ale kolikrát sou ladiči rádi za 15-20%
Datum: 13. srpna 2009 10:45
 libore ty jsi prostě přechytračenej brilkatej blbeček co všechno ví a všemu rozumí žejo
Datum: 12. srpna 2009 21:42
 libore pust si animaci 2t motoru a pochopis k cemu je u 2t vejfuk,obecne dela tretinu vykonu,ty brozury psali lidi mnohem chytrejsi a zasvecenejsi nez ty nebo ja,takze ja bych ty brozury zase tak neodsuzoval
Datum: 12. srpna 2009 21:40
 jedinej koho fichtl potahal jsi ty! rika se proste 30% bez motorovej brzdy vyfuk neuelas sam mam zkusenost! nechapu jak muzes srovnavat 2T a 4T kdyz to je uplne neco jineho!!!!
Datum: 12. srpna 2009 21:34
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 pouze sem psal že s vykonem rostou pruměry potrubi a to plati u všech motoru stejně tak nemudruj jo a jinak když zvyšiš vykon motoru a necháš orginál vyfuk tak ti ty uravy jsou kničemu protože nedosáhneš toho vykonu takže se nauč ty řádně čist a nemusim si čist žádnou odbornou brožuru nato abych si udělal jednoduchý test odmontoval vyfuk z auta a motorky a vysledek? nechce to jet zvyšená spotřeba nestabilni otáčky kamaráde praxe neni brožura vyfuk u jakyhokoliv motoru slouži uplně ke stejnym věcem podle toho co jsi splodil jsi namyšlený arogantní dvouhvězdičkový pisálek ale to mi je fuk a jinak jeden piše 35% dalši 30% nedostanem se na 25% nebo na 20% no já jen tak že u piše každej něco jinyho on ty odborny brožury psal asi každou jinej člověk asi podle toho jak ho ten fichtl potáhal
Datum: 12. srpna 2009 21:28
 libore: jak rika jawacezetak nemel do kupy 2T a 4T je to uplnne neco jineho ze vyfuk dela 30% vykoénu je pravda v 2t vyfuku se deje takzvana rezonance ze odrazene plynu uzavrou vyf. kanal aby nesla cerstva smes do vyfuku u 4T se snazej plyny co nejrychlej vyplachnout z vyfuku ven spravny vyfuk na 2taktu je jedna z nejslozitejsich veci na celem motoru!!
Datum: 12. srpna 2009 21:22
 libore ty si zas chytrý jak rádio. neplět motor 2T a 4T. U 2T motorů zprávný výfuk udělá až 30% výkonu. kdybys uměl číst tak by sis přečetl odobrnou literaturu o ladědí 2T motorů a tam bys všechno zjistil.
Datum: 12. srpna 2009 21:05
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 35% možná na vykonu leda ubere když je zasfiněnej karbonem
Datum: 12. srpna 2009 20:49
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 O 35% že zvedne vyfuk vykon? to jako že z moturku co má 1,5kW bude mu 2kW??? dělej si srandu z někoho jinyho kdes natom byl? někdo moudrej povidal? pokud někdo má tuning auto kde má třeba bi turbo jestli vám to něco řká tak tam má jiny vyfukovy svody o většim pruměru a celej vyfuk sportovni kdyby tam měl orginál seriovej tak ho ten vykon roztrhá několik takovejch vyfuku sem viděl takže na pionyru laděnej vyfuk nezvedne vykon muže ho snižit protože motor nebude mit potřebný přetlak je to přimouměrny čim větši vykon tim větši vyfuk pokud si myslite že bez uprav motoru má ten vyfuk nějakej vyznam tak to v žádnym připadě jen zvedne spotřebu dej si koleno s většim pruměrem mezi karbec a válec taky jiny sáni než orginál do benzinu lej nějakou syntetiku hlavně ne komoušsky m2t po dědovi vyměň ložiska v kolech za novy dobře dfoukni kola aby si měl co nejmenši odpor a řádně vyčisti orginál vyfuk a projeď to potom tam zkus dat laděnej a uvidiš teprv pak ten rozdil že ten vyfuk kněčemu je věřte si čemu chcete já vim svy a zatim si stojim a ještě taková drobnost pro zvyšeni vykonu klapka sáni hvězdicová hlava pro lepši uchlazeni toho všeho atd. mužu klidně pokračovat je potřeba spousta dalšich věci... zvyšeni vykonu neni o vyfuku
Datum: 12. srpna 2009 20:20
 vyfuk je pre 2t motori medzi najdolezitejsimi castmi...
Datum: 12. srpna 2009 19:36
  vyfuk ked je dobry moze dat na vykon 35%
Datum: 12. srpna 2009 19:35
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 soused má hikone na babetě a jede mu pěkně ale má tam taky sáni asi z 555 je to takovy kulaty zvukto má jinej ale moc mu to neřve ale jen jinej vyfuk ti vykon nezvedne to si myslim že je až jako posledni
Datum: 12. srpna 2009 17:21
Datum: 12. srpna 2009 16:01
 mozem ti to doporicit ked nemás moznost vyrábat sám,,ako ja  ,,,pri urcenych otáckách to vla pomoze... inak tak to musis vyberiet z typi HIKONE ze jajprv vypocitás co chces a potom dozvies na http://www.hikone.cz ze aky typ má najblizsie rozmeri tomu co si vypocital...
Datum: 12. srpna 2009 16:00
 zvedne ti možná tak decibely
Datum: 12. srpna 2009 15:47
Jméno: !
IP: uživatel7041
 cau raci poradte co mam delat se spojkou...daval sem novy lamely a od ty doby to furt ladim poradne se mi to nepovede ani jednou naladit a kdyz jo tak se na tom jednou projedu a uz zas nefunguje ,jo a každej ladící sroubek co z toho vyndam je uplne zdeforomovanej...od ty doby co sem daval ty lamely mam najeto 100km
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 19:20
Jméno: !
IP: uživatel7043
 Mam tam dokonce dvě..
Datum: 12. srpna 2009 19:20
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 a co kuličku, kuličku mezi tyčky dals? Jestli ne, tak to je ten důvod, proč ti to mrví šroub a proč to nejde seštelovat.
Datum: 12. srpna 2009 14:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw seso,tusim ze to sem nepatri ale chtel sem se optat jestli jeste nekdy budou drapaky na fika.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 8:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 To je jenze ja tam nic jinyho vyhlidnutyho nemam a tady hafo veci tak bych byl byval rad vedej jestli to tu bude...
Datum: 13. srpna 2009 8:22
 Podívej se k JAKUBOVI tam něco je.
Datum: 12. srpna 2009 19:49
Jméno: Jirka
IP: uživatel7040
 Zdravim potreboval bych poradit vypadává mi trojka u pionýra 555 a nevim co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:07
 anebo povolené sekundární kolečko?
Datum: 12. srpna 2009 23:07
 nemaš moc naplý řetez?
Datum: 12. srpna 2009 19:49
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 kdysi sem měl fichtéla 21 koupl sem za 500 dělalo mi to to samy pak šlo řadit jen 1 a 2 byla to zlomená vidlička tak sem jej prodal za 1100  takže si myslim že i ty budeš mit nalomenou nebo zlomenou vidličku rozpul uvidiš
Datum: 12. srpna 2009 17:10
 Hol budeš muset půlit motor
Datum: 12. srpna 2009 15:22
 CUS! do simsonárske predné tlmice mozem dat brzdovú kvapalinu??? lebo niekto mi hovoril ze do tlmice mozrm dat brzdovú kapalinu,a kolko desilitrov treba do toho nalit??? sorri za otázku spolocne s simsonky,ale vydlu mám v mustanga  DAKUJEM.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:12
 jenco nemas zac...a sry ze sem se tak sekl v tech ml...to sem si fakt nebyl jistej
Datum: 12. srpna 2009 23:12
 NiCK_Da_DiCK dakujem ti to pekne , inak uz dozvedel som ze koko treba do toho nalit 34mililitrov
Datum: 12. srpna 2009 17:51
 ja myslim ze jo protoze brzdovka ma podobne vlastnosti jako hydraulicky olej....v simsonackejch teleskopech je olejove tlumeni ze?...takze jo...a melo by tam myslim byt neco okolo 100ml....pokud se pletu tak me nekdo opravte pls
Datum: 12. srpna 2009 17:15
 pic draci mam problem pretesnuju vidlice u trista padiny a nevym koli hydraulickyho oleje patri do kazdy vidlice dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:10
 Todle množství je u panelek,modely 638,639,640,641maji leje víc.Maji 200cm3.
Datum: 13. srpna 2009 22:10
 napis jakej typ
Datum: 12. srpna 2009 21:41
 Pro každý tlumič /rameno/ asi 150 cm3 tlumičového oleje.
Datum: 12. srpna 2009 20:06
 Ahoj draci. Jawa 250. baterka je ok,nové relé. ted jsem to nastartoval. Na volnoběh jede motor super i se zapnutymi světly.když jsem přidal plyn na střední otačky , otačky šli nahoru, dolů nahoru dolů nahoru dolů, plyn jsem držel pořád stejně. co to může být? na volnoběh jsem naměřil 5,79 V, při vyšších ot. 6,35V. co vyměnit uhliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 12:54
 Uhlíky se vetšinou mění, když jsou kratší než 7 mm. Jestli jich máš delší tak bych je nechal.
Datum: 12. srpna 2009 12:54
 cau draci, chci se zeptat: mam fika 05 r.v. 1965 s těma novějšíma blatníkama a mam tam karbec, ve kterém ten plovák jezdí na takové jehličce. Prostě ta jehlička není přidělaná k plováku. Dávali se na tyto typy i tyto karburátory? Já totiž slyšel, že 05 mají karbeci z S22 ale tam ten plovák je přidělaný na té jehle. Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 12:56
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 dávali se tam oba typy, někde jsem to četl ale už nevim kde. Já mam 05 z roku 1966 a mam standartní karbec
i zápalko. Na první 05 se dávalo pařezácký. Mam to tak daný na jinym motoru. Jinak ten karb ze S22 má i jiný airbox,
takový hlinikový s placatou kartuší. Je to i v katalogu ND.
Datum: 13. srpna 2009 12:56
 ja mam motor z 05 a mam tam ten karbec s jehlickou pridelenou k plováku..ty máš asi karbec z 21..:
Datum: 12. srpna 2009 12:30
Jméno: ikus
IP: uživatel7038
 zdarec chlapy,prosím vás vysvětlil by mi někdo co je to Nicasil??  dík moc a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 11:58
Jméno: mustang
IP: uživatel6633
 je v tom hliník hořčík a křemík
Datum: 12. srpna 2009 11:58
 Nikasil je vrstva nějakého (nevim jakého) kovu nanesená na stěny vyběhanýho válce
Datum: 12. srpna 2009 11:42
 Ahoj, Draci. Mam problem s elektrikou. Moje JAWA 250/ panel. když ji nastartuji chod motoru je perfektní i při jízdě bez zapnutých světel, ale když zapnu světla nebo blinkr nebo šlapnu na brzdu začne motor při jízdě nepravidelně vynechavat a při vovnoběhu po chvíli chcípne. Poradte mi, prosím, kde může být problém.Neznáte v okolí Třince nějakého motoelektrikaře? Děkuji za pomoc. Radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 22:02
 Pokud máš mech.relé podívej se na kontakty u relé,možná tam je pecka.
Datum: 13. srpna 2009 22:02
 Chtělo by se podívat, jestli máš dobře seřízený regulátor.
Datum: 12. srpna 2009 12:46
 baterka je ok. ted jsem to nastartoval. na volnoběh ok i se zapnutymi světly.když jsem přidal plyn na střední otačky , otačky šli nahoru, dolů nahoru dolů nahoru dolů, plyn jsem držel pořád stejně
Datum: 12. srpna 2009 12:14
Jméno: stalker
IP: uživatel4255
 To bude dobíjení a nebo máš tak vybitou baterku že už jde motor jen na svojí štávu co si vyrobí skus nabít baterii.
Datum: 12. srpna 2009 12:01
Jméno: honza
IP: uživatel7036
 ze sveho laickeho pohledu bych si myslel ze je to bud bateriim (ale pri jizde by to nemelo mit vliv) nebo dobijenim, zmer jake napeti ti jde pri zapnutem motoru do baterky bez svetel a pak to zkus se svetlama, pokud tam bude pokles (1-2v uz je vyrazny pokles) tak je problem v dobijeni
Datum: 12. srpna 2009 10:27
 moc nerozumiem toho... to neni mozné ze más v blinkru alebo niekde spatnú ziarovku? bud nesedi W watt alebo V napatie
Datum: 12. srpna 2009 10:20
|



|