slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1638  1639  1640  1641  1642  1643  1644  1645  1646  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Caw draci,nemam jasno s vyberem oleje do motoru do fika..Doma mam(a nic jinyho se mi nechce kupovat) M2T,pak castrol garden 2T a pak nakej Husqvarna low smoke takovej zelenj oznaceni nema zadny...Co byste doporucili mam normal futro na ojnici a 3 kroizak pist.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
M2T nahovno neni....Tahle motorka na tim jezdi prez 30 let a nez sem si tam dal 9 zuby primaro a 12 sekundaro tak jela hrube prez 70..:-D...Jinak dik
 
 
Datum: 11. srpna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
cokoliv z toho co máš, i když spousta lidí tady ti bude tvrdit že M2T je nahovno. Pokud je to mazel po GO, drž se toho kastroulu nebo huskvárny, pokud máš nějakýho vylítanýho fichtla, tak jak jsem psal - je to jedno.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel6617    
cau chcu se zeptat jestli muzu ten jedno krouzkovej pist dat do originalniho motoru?a jestli ne tak jak mam ten motor upravit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 2:13
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech udelat vybrus a pak se vyplati pak hvezdicovku hlavu pro vetsi kompresi bezkontakt pro vetší točky a jinej karburatur treba řízlej ze 175 čz aby stihal benzin i vzduch atd. a ses skoro na 6 tisicich pak este jestli se to vyplati
 
 
Datum: 12. srpna 2009 2:13
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám další problém, pincek už mi jde pěkně do otáček ale na trojku skoro plný plyn jede z kopce cca 50km/h, řve to ale nejede. Problém musí být v karbecu protože jsem ho ladil a jako vždy rozladil.... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj Mustang na tyhle čísla asi nevěří :-D ...když to podle nich sešteluju tak pořádně nejede...dělám to baj oko a tak dlouho jezdím a šteluju až to mám hotové :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to může být i předstih jo? Mylím si že ho mám velký, dlouho jsem to nekontroloval. Na jawě 20 to má byýt asi 1,5 až 1,9 mm že?
 
 
Datum: 11. srpna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém může být i v zapalování (předstih a odtrh) já sem ho pořádně sešteloval a na asfatlu na rovice s větrem v zádech jsem to vytáhl na 70...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Zdravim mám jawu 21 a chcem sa spítať aký ma byť predstih lebo na stránke http://www.jawa-50.cz/ sa píše že od 1,6-1,9mm a v knihe o MOTOCYKEL údržba a oprava sa úvádza 1,2-1,5mm tak ktoré hodnoty mám použiť??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Když jsem dal 1,5 mm, tak měl motor v nízkých otáčkách dobrej tah, ale zase nešel pořádně vytočit, pak jsem dal 1,8 mm, motor šel hodně točit, ale zase neměl takovou sílu a tak jsem ho nastavil na 1,7 mm a teď jezdí parádně, motor táhne opravdu pěkně a dá se i pěkně vytočit do plných otáček ;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já šteluju 1,4 mm. Motor pak má takový měkčí chod.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
dyk já taky ale ted sem dělal go motorru a tak sem to měl ve svěráku se sundanou hlavou a tak sem tam dal 1.7
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Ja totiz predstih steluju od oka stejne uz asi 5 let a az kamarad mi ho premeril a zjistili sme ze je to 1.8mm:-D:-D Ja nepouzivam totiz ani merky ani šupleru,ja to serizuju od oka:-D:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
to individuální já dávám 1.7 a jezdí parádně viď ale záleží na zbytku motoru
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Ja verim hodnotam okolo 1.8mm......ja osobne jezdim predstih 1.8mm uz řadu let a prijde mi,ze to na nej jede nejlepe v celem rozsahu otacek.......
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam karburator z jawy 250 a chci ho zabudovat do fika....nemate nejaky zlepsovaky jak na to???jakou dat trysku a tak???hlavne jak udelat prirubu...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
nejrychlejsi rada bude sprav si koleno kup trysky a potom zistis ze mnel standa asi pravdu....
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky ale nema tady nekdo rychlejsi radu nez abych psal maily ????
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Dobre v galerii je foto Hallowenbike z vystavy motocykl 200x(uz nevim rok) a ma tam karbec z kejvacky,myslim ze je tam i mail,napiš mu
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to jsem presne potreboval cloveka ktery to s(z)kousel a radsi mi rekne abych si sehnal dell orto....to vim taky ze to s tim bude lepsi ale ja mam tohle a tak se ptam co s tim
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
uz jsem to skousel s karburatorem co se daval do peraků a malech kejvaček jawa,Jikov 24,koleno jsem udelal normalne z plocháče a ohle trubky. At jsem to otriskoval jakkoliv,tak to jelo spatne......vykasli se na to......radsi si sezen nejaky 19 Bing nebo Dell orto
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel7030    
Zdarec, potreboval bych radu se zapalovanim mam 05 s dynamem. Pulil jsem motor a po slozeni nemuzu chytit jiskru. Predstih jsem zkousel delat pres zarovku a papirek ale nic to nedela. Co stim??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: fox1082 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podivej se jestli nemas vybehanou fajku nebo nekde roztrzeny drat pod izolaci, mne to delalo to same...
 
 
Datum: 13. srpna 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec newite co mam z karkuratorem když necham pustenej benzin tak me fsechen vytece dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš vysoko hladinu v plov. komoře nebo nemáš dotáhnuté víčko nebo ten šroubek s jehlou zespoda
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel7030    
Skus ho seridit plovakovku to nikdy pomaha :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám menší problém u mustanga jede, ale dochází mi benzín samozdřejmě si dokoupím ale když mám kohoutek na noirmál nestíhá to dotékat tak ho dám na rezervu a ta teče tak moc že to zase nestíhá odebírat a motor se ihned zadusí a chcípne. Když mám dost benzínu tak to nedělaá ale rád bych tenhle problém vyřešil ... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus rozebrat palivový kohout, je tam takový kulatý gumový tešnění se čtyřmi dirkami, pod tou přepínací kličkou, to vyměň ( kup u Sesy :-))) a mohlo by to být v poho
 
 
Datum: 13. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: kostitras      IP: uživatel6983    
mam ten samej problem :-(
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
zdarec, chtěl bych se zeptat, jestli by šel tento výfuk http://www.ramira.pasaz.cz/detail-60010-ladeny-vyfuk-mz150-cerny/ na čz 125/476, jestli s tím někdo máte zkušenosti tak napište. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A slo by to i na kejvacku 250/353 ??? taky bych ho chtel,je dost dobrej
 
 
Datum: 11. srpna 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
dík za odpověď a pasuje to i na průměr kolena?
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos ho tam mel a jelo to dost dobre,akorat to ma uplne jinej zvuk samozrejme
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus.hoši mám problém s mím mustangem včera jsem jezdil a v pohodě všechno ok ale když sem chtel jet dom tak to začalo blbnout nevím proč z níčeho nic . rozjel sem se na jedničku dal sem dvojku a začalo to škubat tak sem přibrydil dal jedničku a dobrý ujel sem pár metrů a zdechlo to. tok sem napumpoval benál přeplavovacím kolíkem roztlačil a jel normálně. nevíte čím to bilo. dík za odpoědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: p      E-mail:      IP: uživatel5311    
budu mit pionyra s papirama co mam udělat abych ho mohl na chvily odstavit a nemusel platit pojisku?kolik stoji pojistka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: xxx      E-mail:      IP: uživatel1122    
A pokud se nepletu tak abys mohl dát SPZ do depozitu musíš mít platnou technickou kontrolu
 
 
Datum: 27. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moto (respektive číslo + malý TP) dáš do depozitu, na úřadě kde se u vás přihlašují motorky a auta, tam ti to zapíší do velkého TP, ale pozor platí se za to (tuším že stovka) a pak můžeš zrušit pojistku u pojišťovny kde to máš pojištěný. Do depozitu to jde uložit myslím na rok, ale raděj se na to při ukládání - depozitování zeptej. Každopádně si myslím, že při ceně pojistného na fichtla a vynaloženému běhání - úsilí je možná lepší platit pojistku.
 
 
Datum: 13. srpna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Já platím 144 za rok, ale mám tam 115 měsíců bezškodního průběhu. Základ je kolem 280 -300 za rok.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
120 kč na rok hh tak to chci viděl kde
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtla muzes dat do depozitu,to tam das znacku a oni ti daj potvrzeni ze ji tam mas,a to nemusis platit pojistku,pak zajdes na urad a zase si znacku vemes
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
jaj sem se překliknul to je odpověd na otázku níš pojistak se platí asi 120 kč na rok
 
 
Datum: 11. srpna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
dvacetjednička je těší než mustang
 
 
Datum: 11. srpna 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: p      E-mail:      IP: uživatel4967    
jede jawa 21 huř než mustang? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motory z považských strojíren sou dělané od oka...desetina milimetru sem desetina tam....to nikoho nezajímalo....z vlastní zkušenosti...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Jezdil jsem na uplne vsech typech pincku od pareza pres 05 po dvoukrouzkovyho mustanga a uplne nejvic jede 05 s valcem,hlavou a karburatorem z 21:-D Ale jinak Pincek 20-21 i Mustang 23 jedou stejne.........
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj kolecko má pravdu ...pionyr aj mustang má taky isty motor,karburátor,sekundárni prevod vsetko... 21 má hmotnost bez paliva 55kg a s palivem 65kg... mustang má bez palivem mustang je trosku lachsi lebo nemá takú velkú a tazkú plecharini ako 21 ale má vatsi palivovi nádrz a zmesti do toho 8,5l palivo takze s palivom mustang vázi tiez 65kg... ;-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ja bych rekl ze jawa 2x by meli byt nepatrne lepsi ve vykonu hlavne kvuli filtru protze u mustanga to je vedeni !hrbolatou! hadici a z vlastni zkusenosti to dost ubyra..ale zase by to mustang mohl dohnat tim ze je lehci...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
přesně tak je to uplně stejny, záleži jen na stavu motoru
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory sou uplne stejny,nema to ani jinej karburator,akorat se menili o trosku hlavni trysky
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang má nepatrně silnější motor (to vyhnali karburátorem)!! Kámošovo mustan je rychlejší než moje 21 ale zase 21 je živější a víc do tahu ale je to v tom jak máš uělanej motor :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Moje 21 víc táhne než Mustang a jede i rychleji, oba vše seriové. Ale jde o to jak je máš seřízený, mělo by to být stejné.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potrebuju pomoct us se od rana seru s moji 250 mam tam zapalovani z fichtla a nejak se ji nechce na rostlaceni chytne ale ne a ne ji nakopnout poradte nekdo dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
to je normalni,kdyz nakopavas 250,tak se netoci tolik klika jako u fichtla a jiskra je tudiz slaba a nebo zadna......kdysi sme meli taky 175 krosku se zapalovanim z fichtla a delala to taky,pak jsme tam dali zapalovani z pareza a sklepli trochu svicku a chytala normalne......
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Parku jí na kopci:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravim..hele mazu olejem nejakym za 110 kc 2TC a nejak garden moto nebo tak nějak..ale doma sem našel u taty nějaky cinol M6A a je minerální myslíte že mam přejít z 2TC na ten cinol?Dik za rady..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: hanami00      IP: uživatel7028    
ahoj draci potrebol bych poradit s olejem do benzinu kamos rikal cosi o 100% sintetice ale nevim dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel7265    
stačí obyčejnej motorovej olej do auta!(jen ne vyjetej :-D) jezdilo to na to celou dobu, a je to i v papírech
 
 
Datum: 03. září 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
zalezi kolik penez do teho ces dat... asi najrozumnejsi rieseni je polosyntetika co sa tyka ceny a kvality.... vybjer je na tebje. Osobne bych nekupoval najlacinsi ale jesli mas fika abo neco podobneho tak syntetika je skoro zbytecna... vklide to umazu aj nejake prumnerne.... oleje sa tu rozebirali uz hodnekrat tak kukni co sa tu uz probiralo a vyber si ....
 
 
Datum: 11. srpna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, jak sem dal 555 na vybrus, tak jak sem to zajel, zjistil sem, že mi ložiska na ojnici (nejspíš) začli zvonit.. Myslíte, že tak do listopadu to vydrží?? (za měsíc najedu tak cca 600 km) pak bych to rozdělal a dal kliku na repas.. jako jinak to lítá špicově a i ve dvou to jede dost.. A nejvíc mi to dělá kraval, když otevřu šoupě na plno ale otačky motoru jsou tak v pulce, a když to šoupe otevru tak, že si akorát udržuji otáčky, tak ten kravál (rachot) zmizí.. otevřu plnej a zas začne.. jakmile se vytočí do plnejch zmizí to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec no nevim v ložiskách bych to neviděl ale viděl bych to na to že to máš přidřený nebo zapečený kroužky a moc ti dřou o válec mrkni do válcu když to tím nebude tak už jedině ty ložiska. ale bejt tebou udělám to co nejdříve
 
 
Datum: 15. srpna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec jakej drat je od světlel a kam ho mam zapojit http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_481.html dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, psal sem tady o jawetce a o elektrice. Tak sme sundali celý zapalování, všechn pořádn přichytili a tak, ale prostě to nechce házet jiskru. Takže bude špatná ta zapalovací cívka. Tak sme se rozhodli, že tam dáme provizorně indukčku (se kterou to před GO jezdilo). Tak se chci zeptat, jestli by někdo neměl schéma zapojení s tou indukčkou. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus hoši. mislíte že když budu jezdit po silnici s papírama a tak že musím mít brzdový světlo a blinkry. mám mustanga. dík za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blinkry jsou poviné na těch motorkách, na kterých ty blinkry mají být od originálu. Jinak ty motorky,které se vyráběly bez blinkrů ty blinkry mít nemusí (mustang,pincek...)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusíš. Nicméně brzdové světlo bych u mustanga doporučoval dodělat, aby do tebe někdo nevlítl.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: musta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík.ale někdo mě řikal že je to poviný
 
 
Datum: 11. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Na pionýru,mustangu,babettě,no prostě všem co se kdysi dělalo bez brzdového světla a bez blinkru,nemusíš tyto věci mít.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemuzu si pomoct,ale tenhle simson se strasne podoba pionyrovi : http://aukro.cz/item704921928_schwalba_skutr_simson_v_budoucnu_pekny_vetranek.html :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hnusnejsi motorku jsem jeste nevidel pionyr je krasnejsi a o moc
 
 
Datum: 11. srpna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohleto ej starší než simsony které se běžně porhánějí po českých vesnicích.. mylsím že ta cena je zatím celkem fajn =)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len velmi zhruba :-D pionyr je krajsi...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
řekl bych že pionýr je o dost pěknější než tento oplechovaný prskolet, ale výko to mělo určitě stejný
 
 
Datum: 11. srpna 2009 11:21
 
<  1638  1639  1640  1641  1642  1643  1644  1645  1646  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:08:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu