Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw draci,nemam jasno s vyberem oleje do motoru do fika..Doma mam(a nic jinyho se mi nechce kupovat) M2T,pak castrol garden 2T a pak nakej Husqvarna low smoke takovej zelenj oznaceni nema zadny...Co byste doporucili mam normal futro na ojnici a 3 kroizak pist.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 20:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 M2T nahovno neni....Tahle motorka na tim jezdi prez 30 let a nez sem si tam dal 9 zuby primaro a 12 sekundaro tak jela hrube prez 70..  ...Jinak dik
Datum: 11. srpna 2009 20:05
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 cokoliv z toho co máš, i když spousta lidí tady ti bude tvrdit že M2T je nahovno. Pokud je to mazel po GO, drž se toho kastroulu nebo huskvárny, pokud máš nějakýho vylítanýho fichtla, tak jak jsem psal - je to jedno.
Datum: 11. srpna 2009 19:22
Jméno: lukyn
IP: uživatel6617
 cau chcu se zeptat jestli muzu ten jedno krouzkovej pist dat do originalniho motoru?a jestli ne tak jak mam ten motor upravit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 2:13
 nech udelat vybrus a pak se vyplati pak hvezdicovku hlavu pro vetsi kompresi bezkontakt pro vetší točky a jinej karburatur treba řízlej ze 175 čz aby stihal benzin i vzduch atd. a ses skoro na 6 tisicich pak este jestli se to vyplati
Datum: 12. srpna 2009 2:13
 Zdar mám další problém, pincek už mi jde pěkně do otáček ale na trojku skoro plný plyn jede z kopce cca 50km/h, řve to ale nejede. Problém musí být v karbecu protože jsem ho ladil a jako vždy rozladil....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:31
 Můj Mustang na tyhle čísla asi nevěří  ...když to podle nich sešteluju tak pořádně nejede...dělám to baj oko a tak dlouho jezdím a šteluju až to mám hotové
Datum: 11. srpna 2009 21:31
 Takže to může být i předstih jo? Mylím si že ho mám velký, dlouho jsem to nekontroloval. Na jawě 20 to má byýt asi 1,5 až 1,9 mm že?
Datum: 11. srpna 2009 18:09
 Problém může být i v zapalování (předstih a odtrh) já sem ho pořádně sešteloval a na asfatlu na rovice s větrem v zádech jsem to vytáhl na 70...
Datum: 11. srpna 2009 17:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Zdravim mám jawu 21 a chcem sa spítať aký ma byť predstih lebo na stránke http://www.jawa-50.cz/ sa píše že od 1,6-1,9mm a v knihe o MOTOCYKEL údržba a oprava sa úvádza 1,2-1,5mm tak ktoré hodnoty mám použiť???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:51
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Když jsem dal 1,5 mm, tak měl motor v nízkých otáčkách dobrej tah, ale zase nešel pořádně vytočit, pak jsem dal 1,8 mm, motor šel hodně točit, ale zase neměl takovou sílu a tak jsem ho nastavil na 1,7 mm a teď jezdí parádně, motor táhne opravdu pěkně a dá se i pěkně vytočit do plných otáček
Datum: 12. srpna 2009 23:51
 Já šteluju 1,4 mm. Motor pak má takový měkčí chod.
Datum: 11. srpna 2009 19:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 dyk já taky ale ted sem dělal go motorru a tak sem to měl ve svěráku se sundanou hlavou a tak sem tam dal 1.7
Datum: 11. srpna 2009 16:50
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
Datum: 11. srpna 2009 16:18
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to individuální já dávám 1.7 a jezdí parádně viď ale záleží na zbytku motoru
Datum: 11. srpna 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Ja verim hodnotam okolo 1.8mm......ja osobne jezdim predstih 1.8mm uz řadu let a prijde mi,ze to na nej jede nejlepe v celem rozsahu otacek.......
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 mam karburator z jawy 250 a chci ho zabudovat do fika....nemate nejaky zlepsovaky jak na to???jakou dat trysku a tak???hlavne jak udelat prirubu...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:30
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 nejrychlejsi rada bude sprav si koleno kup trysky a potom zistis ze mnel standa asi pravdu....
Datum: 11. srpna 2009 17:30
 jo diky ale nema tady nekdo rychlejsi radu nez abych psal maily ????
Datum: 11. srpna 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Dobre v galerii je foto Hallowenbike z vystavy motocykl 200x(uz nevim rok) a ma tam karbec z kejvacky,myslim ze je tam i mail,napiš mu
Datum: 11. srpna 2009 16:24
 jo to jsem presne potreboval cloveka ktery to s(z)kousel a radsi mi rekne abych si sehnal dell orto....to vim taky ze to s tim bude lepsi ale ja mam tohle a tak se ptam co s tim
Datum: 11. srpna 2009 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 uz jsem to skousel s karburatorem co se daval do peraků a malech kejvaček jawa,Jikov 24,koleno jsem udelal normalne z plocháče a ohle trubky. At jsem to otriskoval jakkoliv,tak to jelo spatne......vykasli se na to......radsi si sezen nejaky 19 Bing nebo Dell orto
Datum: 11. srpna 2009 15:21
 Zdarec, potreboval bych radu se zapalovanim mam 05 s dynamem. Pulil jsem motor a po slozeni nemuzu chytit jiskru. Predstih jsem zkousel delat pres zarovku a papirek ale nic to nedela. Co stim???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 15:21
 Podivej se jestli nemas vybehanou fajku nebo nekde roztrzeny drat pod izolaci, mne to delalo to same...
Datum: 13. srpna 2009 15:21
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec newite co mam z karkuratorem když necham pustenej benzin tak me fsechen vytece dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:35
 máš vysoko hladinu v plov. komoře nebo nemáš dotáhnuté víčko nebo ten šroubek s jehlou zespoda
Datum: 11. srpna 2009 17:35
 Skus ho seridit plovakovku to nikdy pomaha
Datum: 11. srpna 2009 15:00
 čau draci mám menší problém u mustanga jede, ale dochází mi benzín samozdřejmě si dokoupím ale když mám kohoutek na noirmál nestíhá to dotékat tak ho dám na rezervu a ta teče tak moc že to zase nestíhá odebírat a motor se ihned zadusí a chcípne. Když mám dost benzínu tak to nedělaá ale rád bych tenhle problém vyřešil ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:36
 zkus rozebrat palivový kohout, je tam takový kulatý gumový tešnění se čtyřmi dirkami, pod tou přepínací kličkou, to vyměň ( kup u Sesy  )) a mohlo by to být v poho
Datum: 13. srpna 2009 11:36
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 mam ten samej problem
Datum: 11. srpna 2009 15:17
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 17:45
 A slo by to i na kejvacku 250/353 ??? taky bych ho chtel,je dost dobrej
Datum: 11. srpna 2009 17:45
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 dík za odpověď a pasuje to i na průměr kolena?
Datum: 11. srpna 2009 15:01
 kamos ho tam mel a jelo to dost dobre,akorat to ma uplne jinej zvuk samozrejme
Datum: 11. srpna 2009 14:43
 cus.hoši mám problém s mím mustangem včera jsem jezdil a v pohodě všechno ok ale když sem chtel jet dom tak to začalo blbnout nevím proč z níčeho nic . rozjel sem se na jedničku dal sem dvojku a začalo to škubat tak sem přibrydil dal jedničku a dobrý ujel sem pár metrů a zdechlo to. tok sem napumpoval benál přeplavovacím kolíkem roztlačil a jel normálně. nevíte čím to bilo. dík za odpoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 14:14
 budu mit pionyra s papirama co mam udělat abych ho mohl na chvily odstavit a nemusel platit pojisku?kolik stoji pojistka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:25
 A pokud se nepletu tak abys mohl dát SPZ do depozitu musíš mít platnou technickou kontrolu
Datum: 27. srpna 2009 21:25
 Moto (respektive číslo + malý TP) dáš do depozitu, na úřadě kde se u vás přihlašují motorky a auta, tam ti to zapíší do velkého TP, ale pozor platí se za to (tuším že stovka) a pak můžeš zrušit pojistku u pojišťovny kde to máš pojištěný. Do depozitu to jde uložit myslím na rok, ale raděj se na to při ukládání - depozitování zeptej. Každopádně si myslím, že při ceně pojistného na fichtla a vynaloženému běhání - úsilí je možná lepší platit pojistku.
Datum: 13. srpna 2009 11:30
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Já platím 144 za rok, ale mám tam 115 měsíců bezškodního průběhu. Základ je kolem 280 -300 za rok.
Datum: 11. srpna 2009 15:50
 120 kč na rok hh tak to chci viděl kde
Datum: 11. srpna 2009 14:46
 fichtla muzes dat do depozitu,to tam das znacku a oni ti daj potvrzeni ze ji tam mas,a to nemusis platit pojistku,pak zajdes na urad a zase si znacku vemes
Datum: 11. srpna 2009 14:45
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jaj sem se překliknul to je odpověd na otázku níš pojistak se platí asi 120 kč na rok
Datum: 11. srpna 2009 13:59
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 dvacetjednička je těší než mustang
Datum: 11. srpna 2009 13:57
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 22:25
 Motory z považských strojíren sou dělané od oka...desetina milimetru sem desetina tam....to nikoho nezajímalo....z vlastní zkušenosti...
Datum: 11. srpna 2009 22:25
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Jezdil jsem na uplne vsech typech pincku od pareza pres 05 po dvoukrouzkovyho mustanga a uplne nejvic jede 05 s valcem,hlavou a karburatorem z 21  Ale jinak Pincek 20-21 i Mustang 23 jedou stejne.........
Datum: 11. srpna 2009 15:39
 jj kolecko má pravdu ...pionyr aj mustang má taky isty motor,karburátor,sekundárni prevod vsetko... 21 má hmotnost bez paliva 55kg a s palivem 65kg... mustang má bez palivem mustang je trosku lachsi lebo nemá takú velkú a tazkú plecharini ako 21 ale má vatsi palivovi nádrz a zmesti do toho 8,5l palivo takze s palivom mustang vázi tiez 65kg...
Datum: 11. srpna 2009 15:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja bych rekl ze jawa 2x by meli byt nepatrne lepsi ve vykonu hlavne kvuli filtru protze u mustanga to je vedeni !hrbolatou! hadici a z vlastni zkusenosti to dost ubyra..ale zase by to mustang mohl dohnat tim ze je lehci...
Datum: 11. srpna 2009 15:01
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 přesně tak je to uplně stejny, záleži jen na stavu motoru
Datum: 11. srpna 2009 14:59
 motory sou uplne stejny,nema to ani jinej karburator,akorat se menili o trosku hlavni trysky
Datum: 11. srpna 2009 14:46
 mustang má nepatrně silnější motor (to vyhnali karburátorem)!! Kámošovo mustan je rychlejší než moje 21 ale zase 21 je živější a víc do tahu ale je to v tom jak máš uělanej motor
Datum: 11. srpna 2009 14:10
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Moje 21 víc táhne než Mustang a jede i rychleji, oba vše seriové. Ale jde o to jak je máš seřízený, mělo by to být stejné.
Datum: 11. srpna 2009 14:05
 zdar draci potrebuju pomoct us se od rana seru s moji 250 mam tam zapalovani z fichtla a nejak se ji nechce na rostlaceni chytne ale ne a ne ji nakopnout poradte nekdo dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 to je normalni,kdyz nakopavas 250,tak se netoci tolik klika jako u fichtla a jiskra je tudiz slaba a nebo zadna......kdysi sme meli taky 175 krosku se zapalovanim z fichtla a delala to taky,pak jsme tam dali zapalovani z pareza a sklepli trochu svicku a chytala normalne......
Datum: 11. srpna 2009 15:27
 Parku jí na kopci
Datum: 11. srpna 2009 14:15
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..hele mazu olejem nejakym za 110 kc 2TC a nejak garden moto nebo tak nějak..ale doma sem našel u taty nějaky cinol M6A a je minerální myslíte že mam přejít z 2TC na ten cinol?Dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 13:21
Jméno: hanami00
IP: uživatel7028
 ahoj draci potrebol bych poradit s olejem do benzinu kamos rikal cosi o 100% sintetice ale nevim dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 10:38
 stačí obyčejnej motorovej olej do auta!(jen ne vyjetej  ) jezdilo to na to celou dobu, a je to i v papírech
Datum: 03. září 2009 10:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 zalezi kolik penez do teho ces dat... asi najrozumnejsi rieseni je polosyntetika co sa tyka ceny a kvality.... vybjer je na tebje. Osobne bych nekupoval najlacinsi ale jesli mas fika abo neco podobneho tak syntetika je skoro zbytecna... vklide to umazu aj nejake prumnerne.... oleje sa tu rozebirali uz hodnekrat tak kukni co sa tu uz probiralo a vyber si ....
Datum: 11. srpna 2009 13:21
 čau chlapi, jak sem dal 555 na vybrus, tak jak sem to zajel, zjistil sem, že mi ložiska na ojnici (nejspíš) začli zvonit.. Myslíte, že tak do listopadu to vydrží?? (za měsíc najedu tak cca 600 km) pak bych to rozdělal a dal kliku na repas.. jako jinak to lítá špicově a i ve dvou to jede dost.. A nejvíc mi to dělá kraval, když otevřu šoupě na plno ale otačky motoru jsou tak v pulce, a když to šoupe otevru tak, že si akorát udržuji otáčky, tak ten kravál (rachot) zmizí.. otevřu plnej a zas začne.. jakmile se vytočí do plnejch zmizí to
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 16:41
 zdarec no nevim v ložiskách bych to neviděl ale viděl bych to na to že to máš přidřený nebo zapečený kroužky a moc ti dřou o válec mrkni do válcu když to tím nebude tak už jedině ty ložiska. ale bejt tebou udělám to co nejdříve
Datum: 15. srpna 2009 16:41
Jméno: tm
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:11
 Čau draci, psal sem tady o jawetce a o elektrice. Tak sme sundali celý zapalování, všechn pořádn přichytili a tak, ale prostě to nechce házet jiskru. Takže bude špatná ta zapalovací cívka. Tak sme se rozhodli, že tam dáme provizorně indukčku (se kterou to před GO jezdilo). Tak se chci zeptat, jestli by někdo neměl schéma zapojení s tou indukčkou. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 11:12
 cus hoši. mislíte že když budu jezdit po silnici s papírama a tak že musím mít brzdový světlo a blinkry. mám mustanga. dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 16:17
 Blinkry jsou poviné na těch motorkách, na kterých ty blinkry mají být od originálu. Jinak ty motorky,které se vyráběly bez blinkrů ty blinkry mít nemusí (mustang,pincek...)
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 Nemusíš. Nicméně brzdové světlo bych u mustanga doporučoval dodělat, aby do tebe někdo nevlítl.
Datum: 11. srpna 2009 12:14
 dík.ale někdo mě řikal že je to poviný
Datum: 11. srpna 2009 11:36
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Na pionýru,mustangu,babettě,no prostě všem co se kdysi dělalo bez brzdového světla a bez blinkru,nemusíš tyto věci mít.
Datum: 11. srpna 2009 11:24
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 13:09
 hnusnejsi motorku jsem jeste nevidel pionyr je krasnejsi a o moc
Datum: 11. srpna 2009 13:09
 tohleto ej starší než simsony které se běžně porhánějí po českých vesnicích.. mylsím že ta cena je zatím celkem fajn =)
Datum: 11. srpna 2009 12:16
 len velmi zhruba  pionyr je krajsi...
Datum: 11. srpna 2009 11:43
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 řekl bych že pionýr je o dost pěknější než tento oplechovaný prskolet, ale výko to mělo určitě stejný
Datum: 11. srpna 2009 11:21
|



|