Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zsar draci mam jawu 555 a chci vyleštit rafky jak to mam vyleštit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:18
 no pokud jsou chromované. tak zkus silichrom.. nebo i filcový kotouč na vrtačku... a pokud jsou stříbřenkové.. tak asi těžko....
Datum: 11. srpna 2009 12:18
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 19:09
 kupit sa to nedá ale dá sa to urobit,niaki sustruziar ti to urobi  ja tak som to robil ze pridal som inzerát "hladám sustruziara na malú sustruziarskú prácu tak ze poslem mu vykres a on to urobi a posiela mi to na dobierku"
Datum: 11. srpna 2009 19:09
 a nedalo by se to někde kupit?
Datum: 11. srpna 2009 12:51
 ja tak to mám s tymi redukcnimi miskami,,,nestalo to do vela peniaze bolo to len 5 eur
Datum: 11. srpna 2009 11:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Rekni frikulinovi
Datum: 11. srpna 2009 10:25
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, co si myslíte o vylití dobře odrezené nádrže benzinu odolnou barvou? Vydrží to? Má někdo zkušenosti? (jednalo by se o Epolex - základovka + benzinu odolná vrchní barva)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 9:18
 zdar dneska jsem si všiml že mam na mustangovy zasekli odpruženi na přední vydlici tak mi tata poradil at po tom klepnu no povolilo se to ale nepružítak asik je to suchý da se to nějak promazat abych to nemusel rozdělávat ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 18:15
 zdarec hele sundej přední kolo vymontuj nahoře matky a dole jak sou ty úchyty na přední kolo tak prvně zatoč s jedním doleva a pak s druhým a vyjede ti celá pružina---- rada když už to budeš dělat tak vyměn aji pouzdra v tlumičích pak ti to tak neklechtá v terénu i na silnici když brzdíš tak ti to táhne k jedné straně kdyžtak dej ty pružiny nový
Datum: 17. srpna 2009 18:15
 nahore mas takovy kloboucky a v nich sroubek...teda takhle to mam ja,kamos ma taky mustanga a vypada to u nej jinak nez u me...no ja proste povolim ten kloboucek a vytahnu ho i s pruzinou...ale jestli to tak mas jako ja tak nejdriv udelej jednu a pak druhou,jinak by se ti ty vydle zasunuli...
Datum: 11. srpna 2009 11:18
 cau mam dotaz jestli muzu dat do valce B pist A?diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 14:51
 podle me to pojede uplne normalne kdyz se to zajede,je to par setinek rozdil jenom,dyt dneska uz se ty pisty ani takhle netrideji
Datum: 11. srpna 2009 14:51
 Podle mího názoru ti to možna pojede,ale strašně mizerně.
Datum: 11. srpna 2009 10:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 mužeš ale ten pist se ti tam kkyve a budou unikat tlaky
Datum: 11. srpna 2009 9:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6942
 Cau draci hele nekde se tu sustlo ze se prej motor da zajet aji nejak rychleji nez normalnim zajizdenim nevite nekdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:39
 no taky to nebudu řikat, všichni by mně sežraly
Datum: 11. srpna 2009 21:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6942
 JAWA_ceZetak ® :a jak teda???
Datum: 11. srpna 2009 21:23
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 jo,ale u seriovyho motoru je to nerealizovatelny......to ze je nekdo dobytek a proste nezajizdi,je ciste jeho problem
Datum: 11. srpna 2009 10:19
 jo vím, ale všichni ti nakukají že to neni pravda......
Datum: 11. srpna 2009 10:08
 Zdar draci kdyz si koupim od Sesy to bezkontaktni zapalovani uz tto bude zase liny ze jo kdyz budu muset odpojit to moje tyristorove a nebo muzu zapojit todle bezkontaktni a jets k tomu to tyristorove ??? a co to ma vsechno za vihody to zapalocani ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:19
 Výhoda je, že to namontuješ a jezdíš. Je to spolehlivé. Kladívka musíš občas seřídit a namazat plsť. Ale jinak to myslím jede stejně jako dobře seřízená kladívka.
Datum: 11. srpna 2009 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když si pořídíš pionýří Vape (tedy máš-li na mysli tohle), tak musíš staré zapalko, případně tyristorové kompletně vyndat. Pro tebe to má za výhodu jen takovou, že se zbavíš kladívka. Světelnej výkon je 20W což odpovídá starší verzi zapalka pionýra. Máš-li ale 30W magnetto, tak si co se týká světelného výkonu pohoršíš. Ve slově výhody se píše tvrdé Y, jedná se o předponu VY. Fakt to bije do očí...
Datum: 11. srpna 2009 8:10
 Zdar hoši tak si to dneska valim po posekanym polu podel cyklostezky ne a na koncu je takova dira tak jsem do ni pribrzdoval a brzdim hlavne predkem no a sup kolo stalo riditka na levym dorazu  a ja na zemi  tak jsem na to cumel chvilu a pak jsem si nak debilne klekl kolenem primo na stred zrcatka ne tak zrcatko v pici rikam si no super tak jsem pozbiral ty strepy aby tam nepichl nakej kolega a mrdnul jsem je tam do kraku no rikam ja jsem vul nastesti mam jeste jedno zrcatko tak jsem hned valil do čendžnul jsem zrkadlo a zale litam ale tec .. kolik bude stat zrcatko užezat... mam takovej ten ctvercovej profil
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:32
 včera sem byl v jedné nejmenované firmě v Hodolanech v Olomouci a zadarmo mi to zrkadlop udělal  byl sem rád ako prasco
Datum: 11. srpna 2009 12:32
 no zajdi někam do nake vyrobny kde dělají se sklem.. nebo koupelnovým nábytkem.. udělej si šablonu.. a oni ti to uřežou.. myslím že to bdue otázka v desítkách korun
Datum: 11. srpna 2009 12:22
 Čau draci mám jawu 250 panelku s kývačkovími koly a sháním kryt řetězu,dají se koupit repliky ,ale dva druhy malý a velký,nechápu rozdíl prosím poradte.A ještě nevím rozměr hustilky pod sedlo,klasická je dlouhá.Díky a čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 2:18
 http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index&cPath=11&zenid=6n8lp90c6lqnn2log22ddejbt1 nebo tu maj tu i bandy
Datum: 12. srpna 2009 2:18
 http://www.motokramek.cz/dily-jawa-250-350-perak-kyvacka-panelka/ prubni to
Datum: 12. srpna 2009 2:16
 ty kryty sou rozdeleny myslim podle toho jestli je to mala nebo velka kejvacka
Datum: 11. srpna 2009 14:59
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 Čau lidi potřebuju poradit mám 21 fichtla a chtel bych jí předělat do crossu a nevim co s vidlí. Poraďte co bude nejjednoušší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 12:57
 a davali ste tam naky ty redukce?
Datum: 11. srpna 2009 12:57
 jo a vyšší trochu je
Datum: 11. srpna 2009 12:25
 no my sme s kámošem dali na pio taky vidli ze slimáka.. ale.. problém.. vbyteklo trochu oleje z jedné šavle jsk sme to tam montovali.. nak sme tomu nevěnovali pozornost.. no a já se na dvaceti metrech po rozjezdu zrakvil na prvním hrbu.. takže na olej bacha.. ale jinak to po dolití oleje snad bude pohodovka
Datum: 11. srpna 2009 12:24
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 ja právě nevěděl jestli sou ty ze simala vyší
Datum: 10. srpna 2009 22:10
 asi jo..vsichni kdo to maj si nestezujou....ale ja mam zatim to co je na tom webu
Datum: 10. srpna 2009 22:07
Jméno: amatér
IP: uživatel368
 ze simala by to stačilo?
Datum: 10. srpna 2009 22:05
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/prodlouzeni-prednich-vidlic__ takhle sem to udelal ja...to sou moje stranky,je to pak zvedly asi o 6 cm..podle toho jak das dlouhej sroub,,,no ze zacatku to staci ale chtelo by to silnejsi no...ja budu davat ze simsona...
Datum: 10. srpna 2009 22:02
 čest stala se mi takova věc jaksik jsem bechl do pist ze spodu a kousek kovu se odloup z dola ,co by se stalo kdyby se to zarovnalo a zabrousilo???jelo by to????jaké to má vyhody nebo nevyhody????Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:06
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 stalo se mi to na chrchlovi. je to ok...
Datum: 10. srpna 2009 22:06
Jméno: Zoid
IP: uživatel7025
 Zdarec chlapy. Chci se zeptat co můžu čekat od čz175/477 possilube za zradu pokud pojedu dálku chorvatsko atd cca 1000km. Moto bude po profi g.o. Motoru a zapalko vape. S touto motorkou nemam zkušenosti proto se ptám.např. (ráda se přidíra odchazejí ložiska atd.) ať odpovídají lidé co s motorkou už neco najeli. Nechci číst : kamarád říkal , slyšel jsem atd. Dík za seriozní odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:11
 já jni mám taky, a jediný problém že vibruje. jinak všechno OK, posilube bez problému, jen musíš kontrolovat a dolévat olej, do chrovatska si nalij plnou nádržku a vem si ještě jeden litr oleje, protož enádržka vyjde na cca 800 km.
Datum: 11. srpna 2009 10:11
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 vobčas ráda nedobijí ale když píšeš že máš VAPE tak to je bezproblému. Přeju štastnou cestu!
Datum: 11. srpna 2009 9:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Tata ji ma , jezdím na ní i já , je bezproblémová nalítal na ní hafo km
Datum: 10. srpna 2009 21:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..tak dneska sem si zapojil konečně chcípak..ale mam dotaz..mam indukčku 6v a chci ještě připojit světla..myslíte že to utáhne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 8:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tohle zapalko jsem viděl jen párkrát, ale co já vím, tak má světelný a zapalovací okruh oddělený. Takže indučka se světelem nemá nic společného.
Datum: 11. srpna 2009 8:12
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 a kery je svetelny pol kdyz mam zapalko z 05?
Datum: 10. srpna 2009 21:30
 na indukcku se svetla nedavaji,davaji se na svetelnej pol v zapalovani
Datum: 10. srpna 2009 21:26
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 tk ja mam v te knížce že jeden se dává na kostru,druhý do indukčky a pak to přepínače..nebo jak to je?
Datum: 10. srpna 2009 21:05
 odkdy se světla dávají na indučku?
Datum: 10. srpna 2009 20:56
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 čus seso myslíš že někdy do konce roku budeš mít válec a hlavu na 555???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:12
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a stejne je lepsi (pokud nemas) dat na 555 hlavu a valec od dvacitky protoze to lip jede, pokud nehledas 100% historickou presnost.
Datum: 10. srpna 2009 21:12
 draku sorac ale to nikdo nedela,,sesa
Datum: 10. srpna 2009 21:08
 cau draci pouzivam olej castrol2T jenze stoji 1L 150 to je dost davam ho 1:50 ale asi je to malo protoze mam najeto uz dost po GO a pist je porat cernejsi vic a vic jako dozadu ke klikovce takze se hreje i prevodovka ale neni to tak strasny, chci toho oleje davat vic a tak se ptam jestli nevite o nakym kvalitnim oleji kterej je levnejsi a da se sehnat bezne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 13:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 U nas ho maj jen za 138
Datum: 12. srpna 2009 13:07
 Mogul TSF staci,jezdim na nej
Datum: 11. srpna 2009 0:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zacinam uvazovat ze se vratim k M2T jenze asi by to moc zanaselo je fakt ze castrol karbonuje minymalne ale asi to jednou skusim jestli se zmensi vikon tak to nebudu pouzivat
Datum: 10. srpna 2009 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravíčko... bbudu ted dělat jednomu typkovi motor z čz 450 a chci se zeptat, jestli má někdo zkušenosti dat gufera místo labyrintu? připadně jakej rozměr gufer tam je a jestli dát třeba dvě za sebou, nebo udělat ještě nějakou rozpěru mezi ložiska...di za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:48
Jméno: magdalena
IP: uživatel6884
 hele dej mi adreasu tak já tam zajedu
Datum: 11. srpna 2009 10:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok....dik kolecko...
Datum: 11. srpna 2009 9:48
 pokud umis namontovat labirint tak bude tesnit stejne jak gufero,musis ale dat samozrejme novy loziska,jinak se ten labirint vytriska,labirint se ti navic jen tak neposere,gufero se posrat muze a kdyz je mezi loziskama tak se blbe meni
Datum: 10. srpna 2009 21:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok zajed odborníku... už jsem dělal 450 i 453, ale vždy jsem nechaval labyrint(kuli originalu) tenhle typek to chce ovšem do trakturku, takže bych tam chtěl hodit ty gufera..... každopadně jak jsem řek, čekam kdy ty, odborníku, zazvoníš u vrátek...(přště prosimtě když neumiš poradit, tak ani nepiš jo, dik moc)
Datum: 10. srpna 2009 21:17
Jméno: magdalena
IP: uživatel6884
 bejt tebou to necham na odborníkovi když tomu nerozumíš takový základní věci
Datum: 10. srpna 2009 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo a ještě jestli se daj ložiska pod prim. kolečkem vyrazit zkrz karter, nebo se musí vyrazit každý na svou stranu
Datum: 10. srpna 2009 20:38
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 pls potreoval bych odpovedi na ty to dve otazky..
1.http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id96961.html
2.http://www.fichtlkramek.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id96956.html
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:15
 cus mam dotas kdyz radim na jawe 21 tak nastartuju startovaci paku pak na miste macknu spojku zaradim 1 pak pridam plyn pak macknu znova spjku zaradim 2pomalu pustim spojku nebo rychle a pridam plyn a pak zase macknu pjku zaradim 3a pridam plyn je to spravne poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:07
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zhruba jo, ale tohle je popsane v manualu pro pionyra. na internetu ho najdes. nebo si na toho pincka sedni a vyzkousej, poznas co je dobre a co ne..
Datum: 10. srpna 2009 21:07
 Zdarec draci chtěl sem se zeptat jestli se dá na JAWU 21 sehnat válec s píste větší neš je průměr 40 ???...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:25
 Pls napsal by jsi mi na email a řekl přesný postup moc tě prosím.
Datum: 11. srpna 2009 10:25
 dělá se to z válce z 550/555...ten ma tlustsi steny...a pak se na to musi navarit zebra protoze serie to neuchladi...  ...pri takovem vrtani jsou uz ale taky hodne zvetsene tlaky na ojnici a celou klikovku...která odchází za dobu o dost kratsi nez u normálu
Datum: 11. srpna 2009 10:13
 A jak se to jako dělá?
Datum: 10. srpna 2009 19:39
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 pokud si ho nechas predelat tak sa dela 45mm jt 70 ccm
Datum: 10. srpna 2009 19:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:07
 Malej předstih = větši výkon v malích otáčkách. Velkej předstih = větši výkon ve velkých otáčkách. Pokud se pletu tak mě opravte
Datum: 10. srpna 2009 22:07
|



|