Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus.mám mustanga a do motora mi teče moc benálu občas se namočí svíčka a nejede to . dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 8:42
 treba to dat na 2. zárezu z hora
Datum: 31. července 2009 8:42
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 na 1\r\n
Datum: 31. července 2009 8:37
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Na jakým zářezu máš jehlu???
Datum: 31. července 2009 7:55
 ahoj draci..nevite nekdo kolik se dava do ČZ 125/476 převodového oleje?..a hlavně jaky prevodový olej.diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 9:05
 převodový PP90, a dává se cce litr. dyt na boku je měrka, tak lek dokud nepoteče
Datum: 31. července 2009 9:05
Jméno: stiv1251
IP: uživatel6918
 dobrej.chtěl sem se zeptat projdu technickou kdyz sem si fichtla vyvišil??sviti brzdi kola sou vycentrovany atd.tkle to vypada:http://uloz.to/2206243/foto-dachl.jpg a 2 foto:http://uloz.to/2206246/dachl.jpg
dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 10:11
Jméno: stiv1251
IP: uživatel6918
 nn ty sou z yamahy dt 125 a musel sem rozsirovat ty drzaky
Datum: 02. srpna 2009 10:11
 hele,ty predni tlumice mas ze simsona vid? a sli tam dat normalne bez jakejch koli uprav?
Datum: 01. srpna 2009 9:44
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hochu nezlob se na me ale tohle nema na silnici co delat, jezdi stim na polnacky bo do nej dej do 300 a kup origo plechy
Datum: 31. července 2009 20:31
 Tohle neprojde ani hovno
Datum: 31. července 2009 13:59
Jméno: stiv1251
IP: uživatel6918
 to bych to musel celi snizit?? spatky???
Datum: 31. července 2009 12:26
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 přesně jak to říká martin
Datum: 31. července 2009 12:22
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 nebo na technickou dej vše co tam patří a pak to předělej zpět
Datum: 31. července 2009 11:57
Jméno: lump
IP: uživatel6923
 projde cokoliv, jen mosíš dat aspon 200 korun, nejdřív si zajdi za technikama, snad tech trotlu je ted dost, minimálne jeden na stk, ale jinak v poklidu, a až co oni řeknu, běž to zaplatit
Datum: 31. července 2009 10:32
Jméno: Standa
IP: uživatel6920
 ani tam s tim nejezdi,vyhodej te s tim sotva tam vlezes.........
Datum: 31. července 2009 10:08
Jméno: stiv1251
IP: uživatel6918
 mam jenom ořezany plechy a a ve predu jiny tlumice a vzadu sou vyviseny.
Datum: 31. července 2009 7:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 mám starý notebuk tak to neoteřu ale jestli máš zásah do konstrukce vozidla tak to může být problém jde o to jaký bude ten kdo bude dělat technika na STK
Datum: 31. července 2009 6:53
 zdravim chtel sem se zeptat jestli bude neaky problem s prevodem moto čz 175 kdyz mam plnou moc (papirově)mam oba dva tech prukazi jen uz je to pul roku od sepsani smlouvy za odpoved predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 8:07
 pokud máš techničáky není problém předevčírem sem byl přepisovat motorku. žádná plná moc nebo kupní ssmlouva je vůbec nezajímá. důležité je mít evidenční kontrolu a pojištění. A pak ještě vypsat žádost o v registru vozidel ... ale to titam všechno řeknou.
Datum: 31. července 2009 8:07
 Zdar hele ja jsem šel přihlásit mustanga na mě až po roce od koupení tak ja nevidím problem nikdo se me na nic neptal
Datum: 31. července 2009 7:46
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jde o to jak dlouho platí plná moc zajdi tam vždy co nejdřív a vyhneš se problémům
Datum: 31. července 2009 5:35
Jméno: michal
IP: uživatel41
 zdar chlapi mam problém s fichtlem.vždycky kdyš jedu tak mi jede na plno a mám ruku s plynu a i na neutrál to jde do vysokých otáček.první jsem sy myslel že je to lankem ale mám nové a furt to dělá.skoušel jsem vyměnit jehlu,šoupátko,pružinku a furt nic.nevím co sním.díky za odpovědi.čuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:47
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 gufero !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 31. července 2009 10:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 nebo zkontroluj těsnění
Datum: 31. července 2009 0:56
Jméno: buben
IP: uživatel770
 nejspis ti to prisava falesny vzduch pod zapalovanim, tim padem mas i vysoky otacky....predpokladam ze ti nejde snizit ani volnobeh....takze vymenit gufero pod zapalkem
Datum: 31. července 2009 0:12
Jméno: dave
IP: uživatel6916
 Zdar draci..koupil jsem si vejfuk hikone, upravil jsem ho tak aby sem ho dostal na dachla...fichtla jsem nastartoval a nádhernej zvuk, jenomže!!!Ve vysokej otáčkách třeba na trojku nebo na pul plynu dvojky nák cuká....nebo když sem jel na plnej trojky tk uplně vypnul....třeba když nastartuju fichtla tk se chci rozjet a on zakuscká a chcípne....myslím si jestli by to třeba nevyřešil sportovní vzduchovej filtr a tryska 72 co prodává sesa....aby to mělo víc vzduchu a benzínu....díky za odpovědi a návrhy.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 11:05
Jméno: dave
IP: uživatel6916
 jo jasný....tkže myslíte že už to ničím jiným asi nebude co??
Datum: 31. července 2009 11:05
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 On myslí hladinu benzínu v plovákovce ne.. no to zvýšíš tak že přihneš ten plíšek nahoru maličko ..
Datum: 31. července 2009 10:03
Jméno: dave
IP: uživatel6916
 Hele a jak mu mám zvednout hladinu...odtrh a předstih má seštelovanej....takže to už asi ničím jiným nebue??
Datum: 31. července 2009 9:06
 a hlavně mu trochu zvedni hladinu aby stihalo palivo a filtr je taky duležitej
Datum: 31. července 2009 2:29
Jméno: michal
IP: uživatel41
 třeba si zešteluj přetstich a odtrch
Datum: 30. července 2009 23:49
 hoj draci uz sem tu nekolikrat psal je mi to uz blbé ale stejne prosim o radu. takze rekapitulace na mustangu mam cely motor po GO uplne vse nove krome kartrú a zvuk??: no v celku pekny kdyz jedu ale na volnobeh nebo kdyz jej nakopnu a je chladny tak humus, zvuk je takovy zvonivy mlativy presne takovy zvuk jako kydyby jel na sucho pritom sem k vuli tomu koupil i olej valvoline a s pomerem 1:25 jej micham predstih mam 1,5 pred HU a stejne hruza uz si s tym nevim rady jak sem tu jiz psal dal sem do toho hruzu penez aby to melo pekny zvuk a pekne jelo a stajne humus (ale aspon to jezdeni se vyplnilo ale co je to za motor kdyz jede sice pekne ale zvuk nic moc) napadlo me jestli to nemuze delat ten polsky valec (coz je asi blbina) a nebo olej a nebo benzin a nebo uz fakt nevim co (jinak ten zvuk jak sem popisoval jako kdyz ve valci lita kulicka temer vymizel s radnym postelovanim predstihu) prosim poradte uz z toho nemuzu jak rikam zvuk to ma jako kdyz to jede na sucho myslite ze to nema spojitost s timto???: http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id94766.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 17:01
 mily tome promin, ale uz mi trosku zacina dochazet trpelivost, abych te uvedl na pravou miru tak slovo honit to znamena mezi auto-moto mechniky vseobecne: vytáčet motor do vysokch otácek, davat mu porad plny plyn, drtit to do kopcu co to de..... a spousty jinych veci ktere se muzou az po zajeti ale i tak se motor nici, nekolikrat sem tu zduraznoval ze uz sem na nem najel pres 1100 km A NIC PODOBNEHO TOMU CO JSEM VYPSAL SEM JESTE NEDELAL S TIM MOTOREM NEDELAL!!!!!!!!!!!!!!!!! tak si priste poradne procti prizpevky nez nekomu neco zacnes psat, jo a taky motor od fichtla se zajizdi nejmene 1500 km a ne 500 a prvnich 600 se nesmi jezdit ve 2, na to si uz celkem davam bacha protoze je nezpravuju prvi den, jinak jaky ma motor zvuk bez tlumice vim nejsem zacatecnik ale taky bych s nim nemohl jezdit takove streky jeke jezdim protoze dvoutakt potrebuje presne delky a odpory ve vyfuku coz bych tim celkem pos.... a straci to potom vykon, pionyru mam 11 a tento je 1. co mi popisovany problem, udelal tak sem se tu jen zeptal jestli nekdo nema podobne zkusenosti s tim co mi to dela, zatim mi tu odpovedelo jen par lidi inteligentne, zbytek tu jen stupidne opakuje ze to nesmim honit COZ JA VIM, takze pokud mi jeste nekdo budete chtit poradit tak prosim JEN INTELIGENTNI A SMERODATNE ODPOVEDI K TOMUTO PRISPEVKU predem dekuji
Datum: 31. července 2009 17:01
 hele jak muzes po geo nebo po maly renovaci moto honit to ¨nechapu musis pomalinku a ne to dat hned plnej az spravne po 500km bysi mel dat plnej rozumim tomu sem mechanyk tak vym sve tak si nech poradit tet ti muzu poradit sundej hlavu a vymen krouzky atd a pak to zajizdej ale pomalinku jo a olej radim castrol protoze ten davam do vseho do babetty jawy 21 atd a sem snim spokojen tak jedine tohle jeste kup a jestli chces mit sportovni zvuk motorky tak jedine tam dat jiny vyfuk a nebo sy vyndej tlumic a uvidiz jaky to bude mit zvuk tak cus a nedelej takovy kraviny cus a uc se co maz delat kdyz udelas geo......
Datum: 31. července 2009 10:18
 po tolika km to krouzky nebudou,hele nedal si obracene pist?to by odpovidalo
Datum: 31. července 2009 9:56
 no tak s tema hranama me to nenapadlo ale nevim no protoze po 1135 km ktrere jsem vcera zavrsil bych rekl ze uz by to melo davno byt i kdyz 1500 km jak pisou v knizce (v navodu k jawe 50) jeste nemam, a k tomu jestli to honim tak asi ne a jestli jo tak uz nevim jak mam jezdit protoze sem jeste nedal vic jak 1/3 plynu netocim to do vysokych vubec, do kopcu kdyz vidim ze uz motor nemuze tak radsi zpomalim a podradim (zpomalim proto aby nemel pri podrazeni velke otacky) nejel sem jeste vic jak 55 Km/h a to uz bylo max normalne jezdim tak tech 50, na jednicku max do 15 - 20, na 2 max do 30 - 35, na 3 jak sem psal max 50-55 tyto rychlosti jsou kdyz zpecham coz se neda srovnat s rychlostma na druhych zajetych fichtlech, kdyz jedu na vyjizdky tak jsou jeste mensi, no a kdyby krouzky zapecene byly tak nevadi to, kdyz v zabihani motoru sundam valec?? je to sice tak napsane v knizce (navodu) ale moc se mi do toho nechce vrtat (i kdyz sem to delal nejmin 1000x) protoze to tam vsechno seda akdyz tam dam nove krouzky tak to asi taky nebude to prave orechove pro novy valec ktery byl zvykly na jine krouzky, a jak dlouho to pak budu muset zajizdet??? zase 1500 km??? jak pisou v knizce navod k obsluze jawa 50 typ 20, 21, 23, 23A, nebo min?? jedu za par tydnu na nem do cech takze mi to zase az tak nevadi jestli 1500, a myslite ze to nemuze byt tim mazanim??? protze jak sem psal kdyz jedu zvuk ma pekny akorad na volnobeh je to hruza presne jako by mlatil na sucho, a jeste jedna vec kdyby byly zapecene krouzky tak by tak dobre nejspis netahnul na 1/3 plynu tahne jak kdysi na 2/3, fakt je ze kdyz sem kdysi zapecene krouzky mel tak to nejak extremne poznat neslo ale co vy na to???
Datum: 31. července 2009 7:09
 a nemas este moc ostry hrany krouzku?az se trosku obrouseji tak to zvonit prestane
Datum: 30. července 2009 22:48
Jméno: danmachrfichtl
IP: uživatel3937
 cau draku delam to uplne stejne jako ty dal sem tam ulne vse novy krome karteru zitra to dodelavam uz jen spojku a blbne tito protoze to honis ne fest a ty pistni krouzky sezz zdrejme pridreli to je spatny dávej tam vic oleje doporucuji husqvarnovej ten tmyve zeleny a jezdit na male otacky a max.na pulku plinu a z najezdis tech 300km tak je to konecne zajety a muzes jezdit normal zkus to a ozve se mi
Datum: 30. července 2009 22:30
Posl.aktualizace: 31. července 2009 13:52
 takový hajzly bych střílel to snad neni možný.
Datum: 31. července 2009 13:52
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6924
 coby ste čekali vod cikánů toje jajich mentalita.
Datum: 31. července 2009 12:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to si jako chtěli dokázat svojí debilitu?
Datum: 31. července 2009 12:41
 ikarus  je neco jako karosa pod licencí diť nic skoda slov cert je vem
Datum: 31. července 2009 12:12
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 ja to neprožívam rikam ze je to jejich věc, ale nechpu proc ho zničili
Datum: 31. července 2009 11:46
Jméno: Standa
IP: uživatel6920
 vsechno moc prozivate.......hlavne je to uz starý
Datum: 31. července 2009 10:16
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja by jsem jim nejradsi nakopal prdel,mlatit takoveho mustanga,by sem jim nejradsi udelal to co oni udelaly tom mustangovi,vubec neviju jakou to ma hodnotu,to vypadalo ze to jsou nejasi cigáni
Datum: 31. července 2009 9:35
 jo je to škoda, ale rozhodně sem nad tim nebrečel. hrozně to hrotíte pánové. jo jinak golias, Ikarus je maďarskej
Datum: 31. července 2009 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel6918
 já málem brečel takovej pěknej mustang.a voni ho skurví jen tak kdybych videl jak todle někdo dělá s fichtlem dostal by přes držku že by čuměl.a ty maďary mučit mučit a mučit
Datum: 31. července 2009 5:51
 pronárod cikánů nic víc,nevyráběj nic užitečnýho ani vlastní automobilku nemaj škoda mustanga moh z něj mít někdo radost eště
Datum: 31. července 2009 2:10
Jméno: jozo
IP: uživatel2597
 Joan Jett I love rock and roll
Datum: 30. července 2009 21:50
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ale dal jim zabrat debilum
Datum: 30. července 2009 21:50
 ty hajzly dostat pod ruku tak by videli
Datum: 30. července 2009 21:49
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 je to jejich věc!!!ale toto fakt nechapu ten mustang byl pěkný, proč ho raději neprodali,nj ničit umí každý, ale spravit to už je horší
Datum: 30. července 2009 21:49
 kurvy jednz maďarské....to byli dycky hajzlové....bych lidi co dělají s fichtlama tohle vyhladil....všechny...čechy, maďary, slováky, bulhary rumuny....no prostě všechny kteří páchají tohle na fichtlích.....
Datum: 30. července 2009 21:42
Datum: 30. července 2009 21:36
 tupci nom ale né všichni jsou takový. jinak nevíte co to u toho hraje za hudbu????
Datum: 30. července 2009 21:31
 Maďaři jsou holt divný.
Datum: 30. července 2009 21:30
 Zdar draci, Slyšel jsem, že když dáte do Mustanga jednokroužkovej píst, vějířovitou hlavu válce, když změníte úhly kanálů a plno dalších věcí, tak že prej bude lítat 90km/h. Je to pravda nebo blbost???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:11
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 sice hezky 15/55 ale pak ti to prd vyjede .. nebude met silu do kopca...
Datum: 06. srpna 2009 18:11
 to ani nemusis predelavat staci kombinace 15-55 a pojede taky 80-90
Datum: 04. srpna 2009 18:08
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
Datum: 02. srpna 2009 16:53
 Jo ideto skusto pak dobře vyladit sice se to dobřeříká nebo píše ale to ladění není jen tak
Datum: 30. července 2009 22:09
 ja vytiahol som z toho 75km/h pod 100kg a aj mustos mal originálnu váhu pri sekundákou 12/55
Datum: 30. července 2009 21:24
Jméno: Torrman
IP: uživatel2942
 Zdravím. Mám čízu 175/477 s řetězovým kolečkem o 16 zubech a když chcu zkusit maximalku tak z toho vyždímu tak max. 90-95 a to je za mnou kouře jako prase ... zda se mi to málo, motor je v podstate po go , ješte před go mě to litalo třeba i 110... nevite cim to je? A ješte když jsem se zminoval o tom kouřu, jak by se měl správně michat ten olej? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 0:56
Jméno: Torrman
IP: uživatel2942
 a jak bych mel připadně ten karbec seřidit? ... jinak jak jsou pod sedlem takovy dve kolečka ze sání, ja na nich nemam ty gumy, když přidam vic plynu tak to jakoby prdí - třeba je nejaky špatny sani a tim i jizdni vlastnosi motorky, co myslite?
Datum: 05. srpna 2009 0:56
 zdarec hele čadí skoro každe 2takt ale když tam naliješ spešl+mogult TSF a dáš tam 1:35 až 1:40 tk ti to pojede na maxxximum alehodně záleží na motoru a na krbecu
Datum: 04. srpna 2009 17:49
Jméno: Tom
IP: uživatel6941
 Naturál teda
Datum: 02. srpna 2009 0:46
Jméno: Tom
IP: uživatel6941
 Na neutrál nejezdi jestli nechceš odrovnat motor sou to starý motory leda ,že bys přidával aditiva ale to si myslím že se nevyplatí jezdi na spešl a řeď 1:50 jako to dělám já a kouře moc není a jede to super mám 16cku a jezdím 125 a max je 130
Datum: 02. srpna 2009 0:46
 jo už se ji moc nechtělo , kouře za mnou jak prase heh. Jak to teda je s tim poměrem? A ja tam davam special s olejem Mogul 2t, co by se stalo kdybych přešel na neutral, když to zřejme celou dobu jezdilo na special?
Datum: 31. července 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel6920
 goliaši promin,ale velkej panak je 0.05l,což je půl deci a půl deci na 5 litru benzinu je pomer 1:100 a to je sakra malo
Datum: 31. července 2009 10:19
 1:40 (velkej paňák oleje na 5l benzínu)ted este jestli si od ty doby nepřibral ne te kravina  a vytočíš 4 na doraz nebo uz se jí potom nechce? ja mam 487 a po zajetí v bezvetří (záleží na trati) necellích 115 km/h a sekundaro 16 zubu jezdim na natural 95 a motul 510 a na special jezdi na piču do kopců a s tim kouřem lechce vytočená skoro nekoří ale na plnej čadí každej 2 takt
Datum: 31. července 2009 2:23
 zdar draci. když dám novou síčku tak mě tam vidrž 14 dní a potom nehází jiskru a taky mě teče moc benálu do motora. a potom se namočí svíčka a nejede to. díky zarady a fechtlů zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 11:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je pravdou, že svíčky Brisk nejsou žádná špička, ale jestliže motor špatně spaluje, tak se brzy zanese každá svíčka a přestane fungovat.
Datum: 31. července 2009 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel6920
 to bude svickou......nový brisky nic nevydržej
Datum: 31. července 2009 10:57
 jaký těsnění
Datum: 31. července 2009 7:24
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 možná máš moc oleje,nebo velká tryska v karbecu ,nebo těsnění nebo šoupátko
Datum: 31. července 2009 5:39
Jméno: karbec
IP: uživatel5457
 čawte napíšte mi ako ste napasovali na karbec vzduchový filter z jawy 250 lebo nepasuje tam bez úprav a akú trisku ste tam dali a či ste zvečšili hladinu v karbeci a ako to s tým jede no proste napíšte svoje skúsenosti Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 20:20
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 Cau hosi. Dnes sem se dal do puleni motoru, zatim slo vse hladce. Tedka chci oddelat rotor a podle navodu mam do diry po vačce (šišatý váleček) nasroubovat sroub (6 cm hluboko) dokud mi rotor nezustane v ruce. Ja to tak udelal a nic me v ruce nezustalo, mam sroubovat dal? de to uz pekne ztuha a ja su takovej silak ze urvu hlavicku sroubum  nebo se provrtam az do jadra zeme (ironie  ). Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:49
 Hej a sroubujes urco 8 sroub 13 klic a kdyz tak zaber
Datum: 31. července 2009 20:49
 ty vole ja se vsadim ze si tam zasrouboval sestku sroub misto osmicky,pac me se este nikdy nestalo ze bych v rotoru zalomil sroub,kdyz rotor nechtel slezt tak se mi vzdycky strhnul zavit v rotoru,precejenom je to jenom kousek zavitu v hliniku,a pak pride na radu dvouramenej stahovak
Datum: 30. července 2009 22:40
 Když už jste u toho....jak bych měl vyvrtat šroub?? konkrétně ten, na který se nasouvá hlava a válec....??? díky
Datum: 30. července 2009 22:28
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 haůlvne nic nevrtej , navar hlavicku na ten zavit a odsroubuj ! a priste to delej s pevnostim srubem ! dej na moje rady...
Datum: 30. července 2009 22:28
 leito: jak nemá nárok? mně spo podařilo urvat hlavu ze šroubu M12 a to sem točil jen blbou ráčnou (holt sem ho chtěl utáhnout pevně)
Datum: 30. července 2009 21:47
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 achjo  , podarilo se mi to, ceho sem se obaval... jen tak v klidku si sroubuju a najednou křup  zalomil se mi tam ten sroub.... tak ted sem bezradnej... jediny co me napada tak to vyvrtat... no to sem to dopracoval... fichtlu zdar
Datum: 30. července 2009 20:59
 Musis zabrat  A tu hlavicku sroubu nemas narok urvat (pokud teda nemas nakej sit šroub) A hlavne ten rotor necim zapri ,jinak to nepovilis
Datum: 30. července 2009 20:26
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj draci,jaký máte zkušenosti s motorovým olejem Oleo Mac Prosint?,v jakým poměru mícháte,nerozpouští karbon?,díky Všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 15:00
 Ja ho leju v pomeru 1:40 a sem plne spokojen
Datum: 31. července 2009 15:00
 sintetika no jo do fika je to luxus a karbon  ten trošek se dá vzít dráťákem
Datum: 31. července 2009 2:27
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdary, potrebuju poradit. Prodavam simsona a ten chlap chce na nem odjet jeste nez se prepise, rikal mi ze na odhlaseni simsona mi staci jenom jeden technicak, nerek kterej. Staci teda kdyz du odhlasit simsona mit sebou jenom jeden technicak?? a kterej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebyl bych si tim tak moc jistej..... je to o lidech, na který u přepážky nazazíš, ale mě to prostě odhlásit bez maleho tp nechtěla...
Datum: 31. července 2009 16:34
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 sepiš smlouvu a dej mu malý techničák ten je potřeba pro jízdu na silnici s velkým tachničákem zajdi na inspektorát a tam necháš přepsat majitele on pak říjde u sebe doma zapsat jako nový majitel s platnou pojistkou a oni mu vydají nový malý techničák a ty odhlásíš u pojišťovny a je konec\r\n
Datum: 31. července 2009 5:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 údajně by měl stačit pouze velkej tp, ale já, když jsem s hodou okolností taky prodával simpla, tak jsem si nechal jen velkej a malej tp jsem dal tomu chlapíkovi, a pak jsem mu musel volat, at mi ho pošle zpět, protože ta na uřadě chtěla oba, a malej si pak myslim nechala,..... na zakladě velkýho odhlášenýho na noveho majitele mu na jeho uřadě vydají malej tp novej........ ale setkal jsem se i s tim, že malej tp odevzdával až novej majitel, když si to byl přepsat na sebe.......každopadně bejt tebou necham si oba
Datum: 30. července 2009 20:00
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 myslim ze malej ale nwm jiste
Datum: 30. července 2009 19:59
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau kluci čím by mohlo být to že když se rozjíždím a chci vytočit jedničku tak se to jakoby v určitých otáčkách zastaví než to přejde do vysokejch. Ve vysokých otáčkách to jede dobře ale ten přechod z nízkých do vysokých otáček jedlouhý. Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 20:32
 To me taky delalo, nastavil jsem znova predstih a odtrh. A jeste koukni pod plovak jestly tam nemas bordel a nebo to bude tou jehlou.
Datum: 30. července 2009 20:32
 na jakym zarezu mas jehlu
Datum: 30. července 2009 19:35
 Zdar, mám takovou otázku, kde mají být přesně na kývačkách navlečeny takové ty černé gumičky. Nevím jestli na hraně na plechách pod sedlem, nebo na hranách kastlíků. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 19:41
 Mají byt na podsedlovejch plechach a taky na predni masce jak je rozdelena na horni a spodni dil.
Datum: 30. července 2009 19:41
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6912
 hoši vy ste mně sem něgdo napsal že moped stadion s11 při jistejch úpravách dá až 130 km/h tak mně by zajmalo co jeto všechno za úpravy a co by to všechno stálo. Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 21:32
 Nevim jestli zrovna 130km,to musi byt fakt hranice.otazka je co takovej motor vydrzi(teda jestli je se to da nazvat jeste motorem ze stadiona)Kazdopadne jak bylo jiz receno musi se prekopat od zakladu vechno!A o penezich nemluve!
Datum: 02. srpna 2009 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten tom má asi opravdu zajímavý stroje na dědovým mopedu je všechno v originále a po rovině z něj dám 55 a z kopce 60km/h
Datum: 31. července 2009 23:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tom- no jo tvoje babeta
Datum: 31. července 2009 17:14
Jméno: mapro.
IP: uživatel6847
 http://www.youtube.com/watch?v=_cwhaHa0woU&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=h7UBPKW5RAA&feature=channel_page
Datum: 31. července 2009 10:38
Jméno: mapro.
IP: uživatel6847
Datum: 31. července 2009 10:37
 cus prosim vas vyste idioti stadion s11 vam neda vic jak 50km a kdyz sem ja dal do babetty sportovni filtr v hodnote 100kc udelal sem tam naky upravy tak my to jede tak o 5km vic ale ne ze stadion pojede 130 nebo kolik tam je vyste uplne trapny ne a v takovy rychlosti byste museli to cely predelat protoze byste to neudrzeli tak si konecne zapnete mozky a ani vam to stejnak po vsech upravach tolik nepojede maximum 60km ale z kopce tak jako fakt cest
Datum: 31. července 2009 10:26
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hmmmm asi na tom neco bude, ale nešel bych do toho jestli ti tu praci co říká standa neudělá nějakej kamos nebo znamej tak tě to vyjde na dost peněz,to už radeji koupit větší kubaturu než 50ccm.
Datum: 31. července 2009 1:00
Jméno: standa
IP: uživatel6917
 neni to jentak.....sezen si nekoho,kdo ti udela valec......sezen si nekoho,kdo ti udela kliku,podle valce si sezen karbec a vejfuk+vhodný zapalovani a vhodnou hlavu(odlitek).......neni to prdel.....ale stadaky jezdej fakt hodne no.......
Datum: 30. července 2009 23:28
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To že mohou jezdit opravdu rychle jsem se sám přesvědšil když se jezdili přes naší vesnici závody a tak polovina jela po dálnici a opravdu to kalili přes sto km/h
Datum: 30. července 2009 21:28
Jméno: moony
IP: uživatel6609
Datum: 30. července 2009 19:56
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hej ty vole vždyt to je jen kolo s malým motorkem a dvuma kvaltama a ty chces potom 130 jo,ale ta Macocha je good napad a kdyby sis jeste na to sedl tak by jsi z macochy jel no to by jsi uz letěl i vic.
Datum: 30. července 2009 19:50
 dej tam moto z nějakýho 1000 a bude ti to lítat i víc...tyvole sorry ale poslední příspěvky sou jak když se všichni zcvokli....alkohol místo benzínu, stadion 130km/h....
Datum: 30. července 2009 19:36
 Nejlevnější a nejspolehlivější úprava na tuto rychlost je velmi jednoduchá !!
Pusť to z Macochy a dá to i víc !!!  )
Datum: 30. července 2009 18:40
 čus draci sem uplně hotovej z fichtla nedává mi jiskru před týdnem jsem se s tim páral a když sem to už konečně dal dohromady tak dával pěknou potom sem koupil novej kondenzátor dal jsem to tam všechno a nic tak sem to všechno přešteloval jako je odtrh,odizoloval sem kladívka,sešteloval jsem startovací pól,kostra dobrá a když to prošlápnu tak nic mam tam novou indučku od kámoše kondenzátor na jeho pionýrovi funguje a proste neim co s tim. předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 18:41
 čau bud ti to někde probíjí (špatná izolace) nebo máš něco špatně připojené, popřípadě nemáš zapojené
Datum: 30. července 2009 18:41
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6911
 čau kucí na jaký stránce sou ty elektronický testy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 17:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 30. července 2009 17:58
Datum: 30. července 2009 17:02
|



|