Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci budu si nechat upravovat válec jak je ta úprava ze světa motorů a chtěl bych se zeptat jestli se mi nebude přehřívat motor,jde mi o to že na krosových závodech jezdím klasiky a kdybych tam dal hvězdicovou hlavu nebo navařil žebra tak mě dají do speciálů(mažu olejem motul 510 a leju tam 100oktan benál..a ještě jedna otázečka když to budu zajíždět a budu tam mít jednokroužkovej píst zajíždí se to nějak jináč než ze dvou nebo to je stejný?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 14:10
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 akorát že s upraveným válcem tam jezdí každej druhej a už sem viděl ají bezkontakt že ho měl aby to nebylo poznat že tam nemá origo zapalování a další vniřní pravy skoro nikdo nejezdí v serii s origo motorem takže newím za co bych se měl stydět!!!!!
Datum: 23. června 2009 14:10
 preju ti aby te brzo odhalili ! styd se s upravenym motorem jezdit klasiky
Datum: 23. června 2009 12:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 trochu víc se to hřat bude.chce to ale ještě upravit hlavu.válec bych před složením potřel molykou.píst taky.jeden kroužek bývá tvrdší,takže záběh o něco delší.
Datum: 22. června 2009 22:06
 Nazdar draci chci se zeptat jak je možný že si hodně mustangů dává rychlost 80 Km/h ... je to možný? Dyť mají stejný motor jako šecky fichtle ne...? díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 20:30
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Aha tak tj no já mám Jawu 20 a dává mě to těch 65 po rovině myslel sem že to je to nejlepoší co můžu ze seriovýho motoru dostat pač takje to napsaný i v papírech
Datum: 25. června 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me jede po rovine zbydou 70 zalezi jaky jsou podminky. Skopce neni problem 80 ale to jsou moc velky otacky bojim se aby to prezil motor a kopce si davam za 3 bezne
Datum: 23. června 2009 15:09
Jméno: Standa
IP: uživatel6476
 mam jeden valec,kterej sel po rovine 80,z mirnyho pres 80,byl to dvoukroužek,ale bracha mi ho přidřel blbec,protoze tam dal obracene pist a nikdo o tom nevedel  ale jezdilo to tak rok  Jinej valec mi tolik nejel.....o ty presnosti souhlasim s Jawaracingem50....dobre je to videt v sacim a vejfukovym kanalu.....taky je dobry si šuplérou zmerit vzdalenosti a popripade pilnickama valec doladit a ono to pak "kurva" jede....stejna vec je slicovani prefuků s karterama,ale tam to nebejva tak špatný...myslim ,ze kdyz se takle doladi seriovej valec,tak by na dvoukruh mel jet kazdej 80 aspon z kopce......Jináč ja ted jezdim 40mm vrtání,3.kruhovej pist a po rovine 70,z kopce 75,ale ma zase tah do kopce....
Datum: 23. června 2009 10:25
 mam mustala ale porovine da stezi 70 a skopce 75 ale zere jak kdyby to byla 250
Datum: 22. června 2009 21:38
 me taky jede vic   ale kdyz mluvis o serii tak kdybys mel vedle sebe 5 valcu tak kazdej je jiný v jawe to delaly tak nejak baj oko 3,4desetiny zadna myra takze se pak nemuzes divit ze nejakej fekal jede a nejakej nejede....kdyz narais na valec kterej jede tak zas zere to si nevyberes!!
Datum: 22. června 2009 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zalezi jakej mustang a kde  . po rovine dam 75 , z kopce 80 urcite
Datum: 22. června 2009 20:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 SaintJimmy - to bys dal i ty s nějaky vyštelovanym, ne napul rozsipanym motorem
Datum: 22. června 2009 20:53
Datum: 22. června 2009 20:50
 Zdar omlouvam se, ale mam simsona a furt nemuzu prijit na to proc mi nesvitej svetla... zapalovani je v poradku... nevite cim by to mohlo byt prosim napiste je to pro me velmi dulezite.. diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u simaka to jde prez baterku a je tam zarovka 6V 35W tak se podivej jestli tam nemas jinou alspon to tak je u slimaka S 51 vim ze to sviti i s vyplim motorem takze to jde prez baterii
Datum: 23. června 2009 15:12
 Ahoj. Zapalování, nebo baterie jak ti píše Hanz, s osvětlením nemají nic společného. Světlo má svoji cívku a ihned po nastartování napájí světlo. Už to několik let nedělám ale mohl bych ti poslat emailem schéma. Ládík
Datum: 22. června 2009 22:42
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 možná je tuhá baterka,kabely,prasklá žárovka cokoliv
Datum: 22. června 2009 20:43
 hoj fichtlaři,mám velikanckej dotaz,co všechno musí obsahovat plná moc???,rád bych převedl fichtla na sebe.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 21:17
 Plná moc
__________________________________________________
Já, níže podepsaný .................... , narozen dne: ............, , bydliště: , .......................
rodné číslo: ……………, číslo. OP:………………..,
zplnomocňuji
pana .......................... bytem ..............................
rodné číslo: …................……………, číslo. OP:………………..,
aby mě zastupoval při převodu motocyklu značky: JAWA 50-23 mustang, výrobní číslo............, č t. průkazu ...............
registrační číslo:…………….. , ve prospěch své osoby a uděluji mu k tomuto úkonu souhlas.
V ........... dne 1.7.2009
Datum: 22. června 2009 21:17
 prosim o radu dávám do originálu Jawu 21 sport a chci se zeptat jestlio se tam dávali táke očka místo těct háčku na prsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 10:29
Jméno: Standa
IP: uživatel6476
 Hele takovy hubený háčky mela jen 05,první 20 a 21 meli takový velký tvrdý háky a pozdeji to šroubovací nahradil držák....ja mam 21(original) rok 71 a má ty velký háky....
Datum: 23. června 2009 10:29
 to mela jen 05ka...tusim
Datum: 22. června 2009 21:16
Jméno: Michal 2
IP: uživatel4285
 Draci jde rozsirit ridicak s A1 na B? A pokud jo je tam nejaka sleva?? dikess
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 15:30
 jawaracing50 nemá pravdu, rozšíření z A1 na cokoli vyššího tzn. A25kw nebo Aneomezený je jen 7vyuč hodin jízdy místo 13ti
Datum: 24. června 2009 15:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Z motorky "A1" to na auto "B" proste nerozsiris
Datum: 23. června 2009 19:18
Jméno: Michal2
IP: uživatel4285
 Je mi 16 a chcu si udelat A1 proto se ptam jestli si v 18 ti staci jenom rozsirit a bylo by to levnejsi... kazdopadne dik za odpovedi
Datum: 23. června 2009 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel6476
 Ve vetsine pripadu kdyz mas A1 a v 18 letech delas AB a nejsi vemeno,tak ti tu motorku udelaj za pakatel a treba se svezes jenom 2x aby sis tu motorku osahal na zkoušky.....Kdyz sem delal AB tak mi A nechali za litr a jel sem na tom 2x + 1x o zkousku....1x sem jel na 634(po 10 minutach klekla,dobijeni),pak sem jel jednou na ER-5 a zaverecky na 250 Rebelu..... pokud ho nepresvecis o tom,ze je zbytecny ty jizdy delat,tak to je pak drahý......Ja protoze na velký Jawě(175) sem jezdil uz v 13 letech,tak pro me nebylo nic novyho sednout na 350 s autoskolakem a jet  Vzdycky mi latil do helmy,ze jedu jak prase
Datum: 23. června 2009 10:37
 noo..já měl A1 a dělal jsem Ao + B a dostal jsem slevu 2 litry protože je to rošíření
Datum: 22. června 2009 22:54
 ani z A1 na A to nerozsiris protoze A1 je podskupina takze musis delat klasickej kurz rozsiřís to az z A na A(neomezeno)
Datum: 22. června 2009 21:17
 to nerozšiřuješ. A1 rozšíříš leda na A do 25 kw. B je uplně jiná skupina.
Datum: 22. června 2009 20:44
 ne neni
Datum: 22. června 2009 20:03
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi půjde na mě přepsat motorka, když jsem ji koupil od majitele který nebyl zapsaný v TP , ale měl ho majitel byl někdo jiný, ten je údajně odhlášený, tak jestli mi bude stačit moje kupní smlouva a kupní smlouva toho majitele který je zapsaný v TP s tím který mi ho prodal. děkuji doufám že to pochopíte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:41
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:31
 dobrej pisu jeste jednou mam jawa pionýr 20 nechce naskocit hazi jiskru ale nenaskoci dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:36
 moze to preto ze musis zostelovat predstich,alebo dá slabu iskru to moze za to ze más zly kondenzátor alebo zlé kladivo alebo zlá indukcná cievka,alebo len treba ocistit kontakty
Datum: 22. června 2009 19:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, jak muzu opravit to ze mi v tachometru pri jizde ta rucicka kmita od 0 do 60 km/h ? nevim vubec kolik jedu...diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 21:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Vzadu na rozetě musí být takové 2 kolíčky, kterýma je zachycený ten náhon tachometru. Někdy se staně že se ustřihnou nebo z nějakého důvodu vypadnou a ten náhon potom na té rozetě volně klouže a netočí se společně s kolem
Datum: 22. června 2009 21:08
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 to ti bude dělat ten šnek vzadu ten kousek rozety na kterým je ten šnek podmotej elektrikářskou izolepou aby to tam šlo těžko,mě ten tachometr neukazoval vůbec tak jsem to podmotal a funguje to bna 99%
Datum: 22. června 2009 20:04
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ono moze byt i blby tachometri ze to lanko je v nem hodne navolno a nekdy to zabere a jindy ne taky se mi to stalo nebo taky snek tachometru muze byt v nem lanko navolno
Datum: 22. června 2009 19:34
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ono moze byt i blby tachometri ze to lanko je v nem hodne navolno a nekdy to zabere a jindy ne taky se mi to stalo nebo taky snek tachometru muze byt v nem lanko navolno
Datum: 22. června 2009 19:34
 ja mal som novy náhon a ani tak to nelepsil
Datum: 22. června 2009 19:31
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 vymen náhon tachometru,bude někde natažený
Datum: 22. června 2009 19:30
 treba to vycistit s WD sprejom  mal som uz aj ja taky problem
Datum: 22. června 2009 19:29
 dobrej mam jawa pionýr 20 nechce naslapnout skousel sem tam dat novou svicku ale nic skousel sem to i roztlacit kdyz sem ho koupil jezdil ale pak 21 den uz nechtel naskocit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:20
 další dotaz,mam pionýra 21 Sport,ten s těma hladkejma plechama bez těch stříbrnejch lišt a mam tam hranatý světlo,to co je na mustangách,nikde sem to ještě neviděl mam ho akorát já,vyrábělo se to vůbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 14:46
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Já už jsem viděl nejméně tři 21 s hranatejma světlama.
Datum: 23. června 2009 14:46
 tie cú posledné typy pionyra
Datum: 22. června 2009 19:54
Jméno: flawa
IP: uživatel6470
Posl.aktualizace: 23. června 2009 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel6476
 Já mel doma jeste starsiho,vypadalo to jak skrizenej S22 s Jawetou Sport....motor 2 kvalt,razeni jako na Stadaku,taky zajimavej stroj....jizdni vlastnosti jako popisuje FK,ale hezky to sedelo v zatackach.......libila se mi jednoduchost motoru a pomerne slusný výkon ....bohuzel koupil sem to s puklou hrideli kterou sem nechal zavarit a prislusne upravit,ale stejnak praskala,tak šel do sveta....ale jsem rad ze sem se na nem aspon parkrat svez po vsi....tak dostal sem ho za 10 piv   tak co....
Datum: 23. června 2009 10:44
 Jo toho mám doma, akorát v dobrým stavu  jede fakt pěkne vytáhnu s nim 85 km/h , je to fakt super motorka, hlavně hrozně pohodlná a mnohem lépe sedí v zatáčkach a i po rovině než fichtl, ale nic prti fichtlu to je taky supr stroj  A jak tady psal FK Racing že se to snadnou rozhoupe tak to neni pravda mě to teda dělalo taky, ale bylo to starýma tlumiče, měli už stlačené pružiny, když jsem je vyměnil tak to bylo OK
Datum: 23. června 2009 8:57
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 Náhodou, tento starý simson je OK, mám to doma, ale né v tak rozpelešeným stavu. Jízda na tom je opravdu zajímavá,
zejména díky přední kyvné vidlici, která se při jakékoliv nerovnosti rozhopsá i na rovině, takže v zatáčkách je to doslova žůžo !
Motor je slaboučkej, ale jde úpně ztichoučka a řazení patou je také celkem zajímavé.
Datum: 22. června 2009 21:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pionýr je oproti téhle pomstě z wermachtu krasavec
Datum: 22. června 2009 21:48
 až na to že fecht se dělal dřív...
Datum: 22. června 2009 19:55
 Pionyr je krajsi
Datum: 22. června 2009 19:45
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 myslim jako podoba
Datum: 22. června 2009 19:28
 vy ste truhlíci. jawa 50pionýr se začal dělat v roce 1958 a ten simál je 1971 tak kdo čemu předchází?
Datum: 22. června 2009 19:27
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 taky sem si toho deska vsiml je tam naznak 555
Datum: 22. června 2009 19:21
 Zdrawím, dal jsem si na pionýra filtr n a karburátor z jawy 250 myslíte že to bude funguvat . Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 22:45
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Karburátor je velice citlivé zařízení, vývoji karburátoru pro daný typ motoru předcházejí složité výpočty, dále zkoušky na brzdě a někdy to pořád ještě není ono, musí se provádět i jízdní zkoušky. Karburátor, filtr i sání musí být dokonale sladěny, jinak může dojít i k poškození motoru. Karburátor z 250 na pionýra rozhodně nepatří.
Datum: 22. června 2009 22:45
Datum: 22. června 2009 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Udělals pěknou hovadinu filtr ještě jo,,ale karburátor ne. Leda bys byl hodně moc šikovný a celý bys to předělal (ale nemá to význam,výkon ti to asi nepřidá) A pokud chceš nějaký trochu lepší karbec,tak tam dej ze síma.
Datum: 22. června 2009 19:09
Jméno: David
IP: uživatel4989
 Čau hoši nevíte jak je to se značením trysek u jawy např350/640 čím větší číslo tím větší průtok?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:42
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 tak to by mělo být vždycky.
Datum: 22. června 2009 18:42
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 caw hele myslite ze MZ ETZ 150 je dobrá chtel bych si ji koupit tam jestli mi poradite treba z jakyho roku kolik by mela mit max. najeto a naky chyby a tak a jestli newite nakou stranku kde jsou oni naky technicky udaje dííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:10
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://mz-rider.wgz.cz/technicke-udaje
Datum: 22. června 2009 19:10
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 MZety jsou dobrý,ale když se to rozbije,tak se z toho posereš.  Hlavně koukej aby to mělo perfektní stav! Pokud máš prachy,tak si kup nějakou podobnou týhle http://www.motoinzerce.cz/motorky/mz/304606-etz-150.html
(když máš mz pěknou udělanou,tak za 2-3 kvalt se to zvedá na zadní) Měl to muj bracha a je na tom fakt pěkný svezení.
Datum: 22. června 2009 18:54
 čaute seso prosimte ty už nemáš tu gumovou spojku jak je propojenej airbox a karburator na čz 175/477 díky moc za odpoved dříve tady byla a ted je potřebuju a není tu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:24
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cau hele jak udela u čezeta 175 typ 450 aby mi to jelo bez baterky dííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 23:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud to budeš mít jako krosku, tak tam občas někdo upasoval zapalování z fichtla, ale musel se dát menší odtrh na svíčce. Jinak na svícení je to dost slabé, je tam navíc brzdové světlo. Jinak ale pokud ti to dobře dobíjí, tak baterka 4-5 let vydrží.
Datum: 22. června 2009 23:05
Jméno: kohut
IP: uživatel6469
 Nazdar . Chci se zeptet ci musi bejt na BABETE 207 ve fajce co jede na svicku takova mala poistka ? Nevadi kdyz sem tam dal fajku z fichtla ? Diki moc za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 17:02
 chytá ti to ? Jstli jo tak nní co řšit
Datum: 26. června 2009 17:02
 niektorá fajka má tam poistku a niektorá má tam len pruziaciu medenú jehlu  ,to nevadi ze dal si na to z fichtla
Datum: 22. června 2009 17:54
 Zdarec Draci...potřeboval bych radu....jelikož už nám tak trochu ruší speciál tak bych potřeboval vědět když tam začnu lejt naturál co se k němu míchá....moc Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 22:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Teplota spalování by se zvýšila tehdy když by se zvýšil kompresní poměr. Jeli pro motor předepsáno palivo 91 a použijeli se 95 a nezvýší se komprese, pouze trochu pomaleji hoří a je vhodné trochu zvětšit předstih, aby se plně využila energie spalování a palivo bez užitku nedohořívalo ve výfuku. Jinak natural 95 používám do různých dvoutaktů a zatím jsem žádný problém nezaznamenal. Ovšem u starých škodovek je nutno zvětšit předstih, jinak se občas propalují výfukové ventily.
Datum: 23. června 2009 22:03
 jak dlouho to bude možné, tak tam dávej speciál, pak klidně přejdi na Natural....ale maximálně 91čku....95ka má větší teplotu zážehu a může poškodit motor a kroužky.....kámoš dával Blue 99 z Benziny a rozežralo mu to u Mustanga nádrž a něják často mu praskaly kroužky.....pak začal dávat 91 oktanový a všechno v poho....
Datum: 23. června 2009 21:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přesně tak, olovnatá aditiva je nutno použít u starších čtyřtaktů kde je ještě litinová hlava a sedla ventilů nejsou ještě zalisovaná z jiného materiálu. Ale i tak se dnes olovo již z ekologických důvodů nepoužívá, bylo nahrazeno draslíkem. U dvoutaktů použití těchto aditiv nemá význam, zrovna tak jako použití různých přísad do oleje a benzínu, jsou to vyhozené peníze.Když chceš už pro motor něco udělat, tak mu dopřej kvalitní olej, pokud možno něco lepšího než M2T.
Datum: 22. června 2009 22:22
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Olovnatá aditiva to je hovadina,to se používalo do starých škodovek na ochranu ventilů.Do dvoutaktů se to nedává,jenom olej.
Datum: 22. června 2009 21:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 oil....nic víc neřeš
Datum: 22. června 2009 20:00
 Olovnatá aditiva, seženeš kdekoliv na pumpě, lahvička stojí cca. 85kč ted,ale nevím na kolik to je litrů, ale myslím že 25ml toho přípravku je na 15L benzínu.
Datum: 22. června 2009 17:54
|



|