Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec fichtlaři, měl bych dotaz. Mám fika 05 a od tý doby co jsem ho koupil tak jednička je normálně dlouhá a dvojka krátká a díky tomu trojka moc netáhne. Po výměně primárního kolečka za 11z se to vylepšilo ale 3 stejně netáhne moc dobře, při zařazení se nedostane do těch otáček kdy je výkon a prostě to na tu trojku moc zezačátku nejde. A tak jsem přemýšlel, že bych vyměnil 2. převodový stupneň. Já si myslím že tam mam toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_5.html a chtěl bych ho vyměnit za http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4.html a chtěl bych se vás zeptat, jestli ty kolečka budou do sebe pasovat? Díky moc za rady. P.S. Jak byste to řešili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:52
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Jestli máš motor opravdu 05-někdo si to plete s 555 ,tak zřejmě někdo před tebou vyměnil mezi sebou kolečka dvojky .Ale pozor-05 má sice kolečka 18 a 20 zubů,ale jsou tenčí než 21,23.Motor 05 se pozná od 21,23 tak že má ložiska na klice 6302,21,23 má 6303.Kdyby to byl motor 555,ložiska kliky jsou 6202 a kartry pod válcem mají žebrování.Správné tovární osazení převodovky tedy je-rychlá dvojka-kolečko 20 zubů na hlavní hřídeli a kolečko 18 zubů na předloze.
Datum: 20. června 2009 10:52
Jméno: mozek52
IP: uživatel5546
 chtel bych nejakou motorku nazpusob MZ 125 nejaky takovy sportovni ale aby to bylo do 125cm3 a do 11KW
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:09
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Doporučuji ČZ 125/476... Na motoinzercích je toho plno a je to výborný stroj. Já ho mám už 5 let a jsem s ním stále spokojen... Těch 110Km/h to jede a silu to taky má. neni co řešit
Datum: 20. června 2009 16:09
Jméno: mozek56
IP: uživatel5546
 prosimte "kolecko" jaky je typ te tvoji motorky co mas tady na profilu??a muze se na tom jezdit od 16?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 10:01
Jméno: mozek56
IP: uživatel5546
 jj diky za info STANDO
Datum: 20. června 2009 10:01
Jméno: standa
IP: uživatel6443
 kolečkova motorka je ČZ-CAGIVA 180_487 cili obsah 180ccm a od 16 ji ridit bohuzel nemuzes..........
Datum: 20. června 2009 9:46
Jméno: Warden
IP: uživatel6442
 Zdarec borci nevíte jakej je rozdíl mezi jestli nějaký je mezi motorem z 23 mustanga a 21 pionýr.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:58
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 v dobovejch prospektech sem nasel graf z brzdy prvni serie ceskejch mustangů s 3 krouzkovym pistem a bylo to 3.8kone pri 6700 otacek jak psal vyspu....ono asi tech vsem znamejch 3 a půl kone byl garantovanej výkon vyrobcem....mozna byli stelovaný na 3.5 kone,ale treba s jinym serizenim mohl seriovy motor davat o kapičku víc,ovsem treba s vetsi spotrebou.....
Datum: 20. června 2009 23:58
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 byl to jen můj poznatek, alespon uz vim jak to teda je. dik
Datum: 20. června 2009 19:58
 Ty správný zdroje nejsou moc správný, ty motory se ničím nelišej, to že se udává různej výkon nebo otáčky je daný tim že to měřili jinou metodou, já mam třeba štítek z 20ky a ta má ten max výkon při 6700 ot. z roku 67
Datum: 20. června 2009 18:25
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Řekl bych že žádný... Mám mustanga i jawu 21 a na štítku je stejný výkon 3.5K/6500... Jediný rozdíl je jen v zapalování. Jawa 21 má obvykle 20W a mustangy mají už 30W... Nevim přesně který rok,ale ty novější 20/21 už mají taky 30W
Datum: 20. června 2009 16:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Správné zdroje uvádí u 23 nepatrně vyšší kompresi a maximální výkon je posunut o 300ot./min výše-6800ot./min oproti 6500ot./min
Datum: 20. června 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel6443
 žádnej
Datum: 20. června 2009 9:47
 Čus,draci nevíte kde bych sehndal samodobíjecí relé na ČZ 175?Existuje vůbec?dík všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 14:55
Jméno: Jara
IP: uživatel6465
 thx je to moje první motorka
Datum: 22. června 2009 14:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No koukám, že s motorkama teprve začínáš, ale žádný učený z nebe nespadl, každý musí nějak začít. Jinak to dynamo je pod pravým krytem motoru, rotor namontován na klice a stator s relátkem drží dva šrouby v bloku.
Datum: 21. června 2009 12:39
Jméno: Jara
IP: uživatel4682
 A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
Datum: 21. června 2009 9:16
Jméno: Jara
IP: uživatel4682
 A kde je vlastně u ČZ 175/450 dynamo?
Datum: 21. června 2009 9:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mají ho většinou všude, kde prodávají díly na Jawy, případně si ho můžeš objednat zde u Sesy. Ale pozor, jsou dva druhy, podle toho jak máš ukostřené dynamo.
Datum: 20. června 2009 21:32
Jméno: jara
IP: uživatel6048
 jj
Datum: 20. června 2009 13:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Také jsem o něčem podobném neslyšel, nemyslíš tím to elektronické, co se montuje na dynamo místo původního?
Datum: 20. června 2009 11:42
 co znamena samodobijeci rele?
Datum: 20. června 2009 8:55
Jméno: droga
IP: uživatel5567
 hoši pls...babeta...Dám do ní novou svíčku, ujedu 500metrů a přestane jet..vyjmu svíčku očistim dám a jedu 500metru..a zas přestane jet...čím to pls je? slyšel jsem že moc oleje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:43
Jméno: Vondrc
IP: uživatel6404
 Kamosovi tóhle dalo kdyz s tim jezdil po poli  Ted uz nejezdi protoze ma fika ale kdyz sme s tou babetou jeli po silnici tak to uz nedalo
Datum: 20. června 2009 14:43
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 No 500 metrů je dost málo zkus povolit šroub bohatosti směsi. Správně má být 1-1,5 otáčky, ale tomu nevěř to je někdy individuální já musím mít tři otáčky a mám svíčku krásně vypálenou na 1,5 otáčky jsem měl svíčku černou a brzo bylo po ni. Nebo je taky možnost, že máš hodně oleje v benzínu
Datum: 19. června 2009 22:10
 Ahoj chci se zeptat jestli se tu dá nakupovat velkoobchodně, tudíž o něco málo levněji. Všiml jsem si že při registraci se dá zadat IČO. Předem dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 11:00
 draku to ne,,ja sem to zavrhnull,, pac to delat ve velkem s toho bych se opupinkoval,,,sorac ses
Datum: 20. června 2009 11:00
Jméno: RealTekK
IP: uživatel680
 Nazdar draci.. Jak mám přepsat Fíka, aby mě to vyšlo co nejlevněji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel6441
 neexistuje levmejsi a drazsi spusob....existuje jen jeden standartni...evidencka,technická,povinny ruceni,úřad.....
Datum: 19. června 2009 23:46
Jméno: RealTekK
IP: uživatel680
 Nazdar draci... Je tu někdo kdo by mi dokázal vysvětlit jak změnit barvu v TP?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 23:51
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 Mě dali ještě takovej ten starej z dob socialismu a tam snad ani barva neni zapsana
Datum: 19. června 2009 23:51
Jméno: RealTekK
IP: uživatel6048
 Jenže já ho na sebe ještě nemám ani přepsaného... Budu mít rozebraneho pincka s papírama, které chcu použít na mojeho po generálce bez papíru... Takže jak mám postupovat teď???
Datum: 19. června 2009 22:16
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 sojdi na obecni urad a vem si sebou 50kc
Datum: 19. června 2009 22:06
Jméno: 20 x 220.100
IP: uživatel2997
 cus draci prosim vas co se stane kdyz zapojim elektriku na 20 tzn 20W jako u 220.100 tzn 30W, jako tak ze propojim civky, od predniho svetla to povedu paralelne k zadnimu... bude to mit nejakou vadu?? bude tam neco vyrazene z provozu?? nebo to bude uplne normalne fungovat jako u 220.100?? napiste mi pls aj klady a zapory pokud nejake jsou, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel6441
 bude to mit malou vadu.....civky nepropojis...jedna ti zbyde plonková a ze svetelne budes zivit 15+5W coz znamena,ze si 5W v minusu,takze to bude blbe svitit......
Datum: 19. června 2009 23:36
 cau draci uz si nevim radi z pionirem vse mam zestelovany jak ma byt a porad to nechce hodit jiskru i novi veci tam sou skuste mi poradit prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:17
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Špatně zapojená elektrika,nefunkční indukční cívka,nefunkční kondenzátor,nečistota na kladívku,přerušené vynutí zapalovací cívky,skrat na kterémkoliv kontaktu nebo něčem,Rozbitá fajka-svíčka... Trochu víc možností...
Datum: 20. června 2009 16:17
 čau hoši chtěl bych se zeptak , brácha má mustanga po GO a nechce mu to chitnout,, jiskru to hází ale nechitne to , jestli to nikdo ví tak at prosim poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:14
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, mam problem hrozne ale hrozne moc se mi hreje prevodovka, ma to na vliv ze neni zajetej valec ? kompet vsechno ale jezdim 10 a neudrzim na tom ruku, vubec neni zajetej furt plnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 10:09
Jméno: OndraT82
IP: uživatel6450
 Maš v tom olej?\r\n
Datum: 21. června 2009 10:09
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 z generalkou to nema vubec vliv, me jenom zajimalo jestli je to tim ze se mi ta prevodovka hreje no,at se hreje no,
Datum: 20. června 2009 11:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 rikas ze neni zajetej a ze jezdis furt plnej?BEJT TEN MOTOR TAK TI VYSKOCIM Z RAMU A NAKOPU TE DO PRDELE!!!  jinak pocitej s dalsi generalkou a to hodne brzo....
Datum: 20. června 2009 11:18
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Ty si...radsi nic skoda slov
Datum: 19. června 2009 22:35
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jasny no stim nic neudelam, ani nic delat nebudu, jak od zacatku je ten valec zadny zajizdeni, furt plnej nebo proste normlani jizda, ale ted to tocim a furt plnej  krouzky rachotej jak hovado ale 70 jede  ale ta prevodovka no to je horsi ale tak snad to bude ok, a doufam ze to loziska vydrzej ze se nesekne klika a letim
Datum: 19. června 2009 21:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je spatny ze nani neudrzis ruku neni to zajety jestli si to spatne zajizdel tak to budes mit stim problemi
Datum: 19. června 2009 20:45
 Nejspíš to bude tim že to nemáš zajetý ptž se hřeje válec a od toho se ohřívá i převodovka
Datum: 19. června 2009 20:28
 Zdarec závodníci mam řidičák na 125ccm a mam doma MZ-150ccm nešlo by to nějak udělat aby měla v tp 125ccm??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 16:23
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 LEGÁLNĚ NE... Šly by na to příhlásit papíry od nějaké ČZ 125 ale nevim esi by ti to prošlo na kontrolách a u policejních kontrolách... Možná by ti to prošlo ale na co pokoušet čerta. Zastaví tě nějaký policajt,který má taky takové koníčky Jawa,ČZ,MZ,Simson,Babetta-taky se v tom vyzná a si v prčicích...
Datum: 20. června 2009 16:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem se podival na prectich byl asi velkej tak jsem ho podle oka zmensil a on byl 0,9  a ja ze to studeny vynechava a nejede vic nez 60 a prestal tahnout tak jsem nasteloval asi na 1,4 a uz jde dobre ma hnedka jiny zvuk a jede uplne jinak. Zejtra je u Hostinyho zavod 50 tek jenze chtej smejdi 200 zado ze pojedu tak ze na ne ser.. Jenom nechapu ze stim malim prectihem to hodne tocilo. A uz to prestva blbnout stim ze se to nechtelo roztocit uz to chyta i tepli bez plynu na hned a svicka ma nadherne cihlovou barvu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 19:38
 zdarec, simvas co je vsehcno potreba sundat abych dostal ven motor z CZ 175/477? me vcera asi nekde po ceste ruply kouzky prvni a druhej (dnes jsem na tom byl jeste ve skole a zpet) - s prasklymi jsem dojel jeste asi 30km (od doby kdy jsem zpozoroval ze nechce chytat, prestava tahnout , zvoni atd ..) z kazdyho krouzky jsem ale vytahl dve casti , ale jeste jedna, mala u obou chybi, tak se bojim aby nebyla spadla dole u kliky ( uz se m ito jednou stalo u mustanga...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:13
 já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
Datum: 20. června 2009 14:13
 já sem airbox nevyndával. prostě sem motor chytil rukama a vytáhl (vytrhl) ven. dyť má jen 30 kg, to je nic..
Datum: 20. června 2009 14:13
 Kdyz jsem ja vyndaval motor z ramu tak jsem airbox nevyndaval. Sice to de blbe a potrebujes dost sily ale de to.
Datum: 20. června 2009 11:48
 Jozzo: ma , ale me chybel vetsi... na jedny strane zobacek je a na druhy ne... kdyz to dam jak byl krouzek tak ybch rek ze tak 5 mm chybvi...
Datum: 20. června 2009 9:19
 hehe nema nahodou u tech krouzku chybet kousek schvalne?
Datum: 19. června 2009 23:12
 jj,musis vyndat i airbox,to mezi kastlikama,odpojit elektriku z toho prostoru,atd...
Datum: 19. června 2009 22:13
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Prohlídni dobře výfuky a kolena .Někdy jsou zbytky kroužků tam.
Datum: 19. června 2009 19:05
 ja kdyz na to tak koukam tak me prijde ze se musi vyndat i ten vnitrni prostor jak je mezi kastlikama, jak je tam airbox, to tomu nevadi?
Datum: 19. června 2009 18:18
 sundej nádrž, válec, karburátor, všechny šrouby kolem motoru a pude ven.... ave- nepude lehce, musíš ho jakoby vyškubnout
Datum: 19. června 2009 18:14
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši kolik jste se svym fechtlem ujeli nejvice bez zastavení
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 17:17
 80km
Datum: 06. září 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 mam opacnou skusenost z fichtlama i s perakem.....cim víc letim,tim je ten motor chladnejsi.....nedavno sem jel na peraku do jesenice(53km) na zavody stadionů a drzel sem Peraka furt plnej kotel,cestovni rychlost 100-110 dle stoupani a kdyz sem prijel na misto tak byl valec skoro vlažnej....musim teda dodat,ze sem mel trochu bohatsi smes,protoze sem se v tom zase vrtal  Fichtly desne trpej na bohatost smesi a serizeny zapalovani.....pokud mas vse ok,jede perfektne,nevadne,nevaří....ale staci jen mit neco rozstelovany,tak je motor rozpalenej po 5-ti kilometrech....
Datum: 21. června 2009 0:05
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 200Km na plný plyn? To se mě nějak nezdá... Myslim že kdybys jel neustále na plný těch 10 Km tak z toho máš jaderný reaktor
Datum: 20. června 2009 16:40
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 20. června 2009 11:25
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 a to mate normalni seriovky nebo nějaky upravy
Datum: 19. června 2009 20:23
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 V útery 45km.
Datum: 19. června 2009 19:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skoro 280KM,ale pak se kouřilo od motoru  (na mustangu)
Datum: 19. června 2009 18:18
 Já 50Km!
Datum: 19. června 2009 18:14
 nevite nekdo kde sehnat uzamykatelne vicko na nadrz na dandy 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 19:37
 co vím tak to teče více lidem když je plná, to bych musel jezdit s poloprázdnou jinak to valí proudem přes zámek a mám plastovej
Datum: 19. června 2009 19:37
 ty vol to nikdo nepsal a proadalo se jich hafo,,, mozna to tece kdyz je plna,, ale fakt nikdo nic nerikal,,jiny se tusim neda splasit,, mas ten plasotvej?
Datum: 19. června 2009 19:27
 taky toto nekupuj je to krám měl jsem ho poteče tí přesto benzín
Datum: 19. června 2009 19:17
 drasku ted se to nedovezlo,, bude to tak za 2 mesice
Datum: 19. června 2009 19:14
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 borci ece otazecka k temu oleju... moze jeho hustota zapricinit ze babeta sa moc vytaca a neskoro radi? ... bo uz sem v koncoch ece skusim gufero a ten olej kupit jaky ma byt a potom uz fakt nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:50
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 hele jestli uz se ti nekdy dostal olej na spojku druhy rychlosti tak uz to nikdy neodmastis.. budes si je muset nechat znova nalepit oblozeni nebo koupit nove.. je to tak.. uz se to neda odmastit.. zalezi taky kolik oleje ti tam kdyztak nateklo.
Datum: 19. června 2009 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v nejhorsim to dej spravit tomu kdo spravuje babety ten to najde hnedka a mas potrapeni akorat ze za to zaplatis
Datum: 19. června 2009 19:40
 Dobry,sem tady prvně mam dotaz:u moji 21 mam novy kladivka novej kondik startovaci civka jiskri ale mezi kladivkama ani jiskricka neprolitne na svicce obcas alemalo taky nova jestli prosimvas nekdo vi co stim tak at mi rychle napise budu moc vdecnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 17:22
Jméno: Standa
IP: uživatel6435
 nemas nahodou spatnej kabel na fajfku a nebo fajfku? .........jiskra si vzdy najde nejkratsi cestu.....pokud neprojde kabelem(je asi prerusenej nekde vevnitr) najde si kratsi cestu......
Datum: 19. června 2009 17:22
|



|