Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar omlouvam se ale potreboval bych nekoho kdo rozumi simsonum jetli tu nekdo je tak at napise, u simsona jsem menil motor a ted mi nesvitej svetla ale blinkry blikaj nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 9:15
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 jesi si mel magneto na 12V a vymenil ho za 6 tak mas smulu po vybiti byterky nepujdu asi ani blinkry ale nevim
Datum: 07. června 2009 9:15
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 to ude tim ze blinkry jsou zapojeny na baterku.. ne z motoru
Datum: 06. června 2009 23:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci mel jsem problem u pionyra ze jsem mel slabou jiskru tak jsem tam dal zapalovani z 05 a bylo to to sami pritom na druhym pionyru slo normalne tak jsem vycistil vypinac byl celej od mosaznejch pilin strasne se to drelo nechapu proc tak jsem vycistil slozil a porad slaba jiskra tak jsem si hral skoro celej den se zapalovanim vzal jsem puvodni stator celej rozebral vycistil izolace neposkozeny a nic tak znova jsem rozebral dal z druhyho pio. kondik civku a zase nic bylo to jen horsi uz to nedalo skoro zadnou jiskru jen do ruky s fajfky tak jsem to zase sundal a zjinyho statoru dal hnusny kladivko spinavou izolaci jen jsem to ocistil hadrem ,civku kterou jsem umyl v petroleji a kondik a znova skusil a uz to jde akorat by me zajimalo cim to vlastne bylo?? urcite neco na statoru ale co?? kladivko jsem skusil novy a nic!! vsechno jsem umyl petrolejem vytrel a namazal co je trebaa nic!!! nemuze to bejt tim ze jsem namocil ty izolace do petroleje alehadrem jsem je vysusil!! je zajimavy ze s elektrykou z 05 to bylo slaby dal jsem novejsi elektryku a bylo to to sami ale jeloto i kdyz byla mala jiskra na vykomu to neni znat pak jsem to celi umyl a nic . proste to nechapu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 19:58
Jméno: trotl
IP: uživatel1723
 no mě se to s tím petrolejem taky moc nezdá  já jsem teda vždicky všechno myl technickým benzínem protože jsem ho měl asi 10 litrů  a vždicky to fungovalo
Datum: 07. června 2009 19:58
Jméno: Standa
IP: uživatel6326
 namočit izolace do petroleje....vybornej napad!! Si zaklepej na čelo
Datum: 07. června 2009 12:32
 no hele muže to být rotorem že už má malou magnetickou sílu nebo indučkou a nebo ten kabel od indučky na fajfku a nebo fajfka, jestly chceš tak si vem moje icq 556223113 a mužeme pokecat já bych ti poradil už mam za sebou 21 fichtlů
Datum: 06. června 2009 21:22
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec hele prosim vas jake mate zkusenosti s chromovanim kanalu kolik vas to stalo ...je lepsší překopat celej valec na tuningovy rozmery kanalu ?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 20:16
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 potřebuju poradit mam pincka 05 a pod spojkovím víkemje dlouhá tyčinka(11cm) , pak je tam kulička a pak mala tyčinka(2,5cm) když to tam ale dam tak tam to víko nejde nasadit... nema tam byt jen kulička a na ni ta velka tyčinka ???? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:22
Jméno: kuba
IP: uživatel6440
 ja tam mam obě tyčky i kuličku a mam to uplně utáhlý a v poho
Datum: 19. června 2009 20:22
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 hoši mate pravdu... dikec
Datum: 08. června 2009 19:24
 jj,pouze dlouha tycka a kulicka
Datum: 06. června 2009 23:58
 Na 05 je jen dlouhá tyčka a kulička v pravým víku!
Datum: 06. června 2009 23:51
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 ale to se tam nevleze .... mam skusit povolit co nejvíc na víku ten šroub aale aji tak je to moc vystouplííí,... akorat je to jen když je tam kulička a na ní ta velká tyčinka ale nezabíra spojka která předtím byla poladená
Datum: 06. června 2009 20:03
Jméno: swat
IP: uživatel5783
 ne musí tam byt i ta 2.5cm
Datum: 06. června 2009 19:59
 Zdarec lidi, nevíte někdo o nějaky moto techně kde se dají koupit levně náhradní díly na fichtla 555 ?? kromě sesa-shopu, bezva krámek ale bohužel neseženu tady vše potřebný na renovaci  díky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:24
Datum: 07. června 2009 13:24
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 aukro.cz
Datum: 06. června 2009 19:30
 Zdarec lidi, zajímalo by mě, když mám řidičák na auto, nic víc tak jestli mohu řídit fichtla s konstrukční rychlostí 60 km/h ?? .. Už se to tady určitě rozebíralo, ale nemohu to najít.. Díky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:04
 Dejv, právě že to až tak jednoduché není, pokud má sk. B vydanou 2001 a později tak v řidičáku má jen to B! A může jezdit na fichtlu - nemůže, může jezdit na babetě - může. Je potřetřeba znát zákon...
Datum: 12. června 2009 19:04
 Jednoduše. Co máš napsaný v řidičáku tak to můžeš řídit... tečka. Přes to nejede vlak
Datum: 12. června 2009 0:02
Datum: 08. června 2009 11:44
 jen upřesnění, do konce r. 2000 se automaticky ke sk. B dávala sk. M (50ccm) dnes označovaná jako A1 + kód 150
od r. 2001 sk M zaniká a čas se nedává nic, od r. 2006 opravňuje sk. B ať už je vydána kdykoli k řízení vozidel sk. AM (do45km/h)
takže odpověď na dotaz: pokud jsi sk. B získal před r. 2001 tak ano, pokud později tak ne...
Datum: 08. června 2009 11:41
Jméno: Ales
IP: uživatel6317
 jo a este me napadlo, nešlo by v technickým průkazu změnit rychlost na 45 km/h?? .. kterej polda bude zkoumat z kterýho to je roku a jakej to je typ, tak o co by slo, stejnak muj fichtl vic nez 50 nepojede  piste piste názory
Datum: 07. června 2009 16:48
Jméno: Ales
IP: uživatel6317
 tak teda nevim .. nejspis mate pravdu  , přečetl jsem si taky zákon a ten vypovídá v tom, že kdo drží skupinu B tak má automaticky Am s max. konstrukční rychlostí do 45 km/h ... ověřoval jsem si to i na dopravní policii ČR a tam v tom mají pěkný zmatky, ptal sem se jednoho poldy a ten mi trvdil že nemůžu a zeptal jsem se další den jinýho a ten mi tvrdil zase že jo, takže ani policie si není v tomhle problému jistá
Datum: 07. června 2009 16:46
 Pan Pulic> docela by mě zajímalo čim Standa mystifikuje, to co napsal je pravda, jak si i ty potvrdil ve svým dalším přispěvku..., jinak i ten kdo nemá vyznačenou skupinu AM (nevim jestli se to vyznačuje když si uděláš B a předtim si neměl AM) ale má B tak může jezdit na mopedu, ten zákon má totiž zpětnou platnost...
Datum: 07. června 2009 13:34
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 V soucasne dobe (od 1. cervna 2006) sou drzitele skuiny B opravneni i k řízení mopedů a malých motocyklů s nejvyšší povolenou rychlostí max. 45 km/h (AM). Skupina A1 s kodem 150de davalo pred 1.6. 2006. Takze takhle...
Datum: 07. června 2009 13:00
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 07. června 2009 12:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Standa, jestli znas kazou skulinku ve vyhlasce, tak to urcite ne v soucasny dobe u nas platici, protoze skupina A1 s kodem 150 (co se dava k autu) je do 50ccm bez omezeni. Zase tu mystifikujes...
Datum: 07. června 2009 12:42
Jméno: magor
IP: uživatel1723
 ted dělám řidičák na A1 a učili jsme se že když si uděláš B tak k tomu dostaneš akorát AM ( 45km/h)
Datum: 07. června 2009 12:24
Jméno: magor
IP: uživatel1723
 ted dělám řidičák na A1 a učili jsme se že když si uděláš B tak k tomu dostaneš akorát AM ( 45km/h)
Datum: 07. června 2009 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel6326
Datum: 07. června 2009 12:06
 souhlasim s fikusem,dneska dostanes k skupine B automaticky skupinu Am, i kdyz to neni napsany v ridicaku, ptal sem se na to v autoskole a cetl jsem si to ve sbirce zakonu,tam je to napsany jasne...
Datum: 07. června 2009 0:00
 jestli nemáš v řidičáku vyplněnou kolonku A1 a v poznámkách u ty a1 nemáš kód 150 tak můžeš řídit jen moto s největší konstrukční rychlostí 45 km/h (což splňuje jen typ 550), jestli tam máš ten kód 150 tak můžeš řídit všechny padesátky bez ohledu na konstrukční rychlost...
Datum: 06. června 2009 23:57
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Dřív se k řidičáku na auto dával i řidičák na 50ccm, pak to na nějakou dobu zrušili (ti co to nemají si můžou na DI zažádat o dopsání) a teď už to zase automaticky dávají!!!
Datum: 06. června 2009 21:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyby, k autu dneska nemas nic to bys to tam musel mit napsany!!!!!!!!!!!! ptal jsem se na to jednoho cajta
Datum: 06. června 2009 20:53
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Kdo dělal řidičák na auto za komančů, tak mohl řídit i pionýra, ale kdo dělá na auto teď, tak může řídit motorky do 50 ccm s konstrukční rychlostí do 45 km/h, což pionýr nesplňuje (splňuje to vlastně pionýr 550 a 555, typy 05,20,21,23 mají vyšší konstrukční rychlost).
Datum: 06. června 2009 20:40
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 no myslim ze muzes a myslim ze kdyz mas v ridicaku kod 150 tak jo ale nevimtata ma na auto a k tomu automaticky i na pincka a tak ale delal ridicak za komancu tak nevim jk to je ted
Datum: 06. června 2009 20:19
Jméno: Mihal
IP: uživatel6318
 nemozes
Datum: 06. června 2009 20:10
 zdarec lidi, přestavuju staryho pionýra (typ 555 rok výroby 1962) a potřeboval bych poradit s elektrikou. Mam ji komplet rozebranou, sice to mám poznamenaný, ale půlka drátů když jsem to odpojoval byla přetrhaná, tak jestli nemá někdo přehledný schéma co kam zapojit, popř. jestli s tim někdo nemá svý vlastní zkušenosti. Díky moc za příspěvky a převážně rady=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 19:17
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 Caw draci,skousel uz nekdo z vas si dat na fichtla karbec ze simsona??Nebo resp. staci????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 21:18
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 Kus,a neco z ceho se da vzyt ??
Datum: 16. června 2009 21:18
 karbec ze simsona má menší difuzor, takž eto pojede ještě hůř
Datum: 07. června 2009 15:34
 Co vubec na zapalování z fichtla vytváří proud?
Hledal jsem na internetu,ale nenašel jsem.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 20:38
 ale základní princip toho všeho je elektro-magnetická indukce
Datum: 06. června 2009 20:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V setrvačníku jsou zality segmentové magnety.Rotací setrvačníku a magnetického pole,které budí magnety,se indukuje ve
statorových cívkách střídavé napětí.
Datum: 06. června 2009 20:03
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 díky
Datum: 06. června 2009 19:50
 Magneto, je jak název napovídá magneticky aktivní. Otáčí se rychlostí jakou se točí motor. Kolem magneta jsou tři cívky. Dvě světelné a jedna zapalovací. Tím jak se magneto otáčí se na cívkách indukuje elektrické napětí, čím jsou otáčky větší tím je i větší napětí.
Datum: 06. června 2009 19:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pardon - na jakym
Datum: 06. června 2009 19:30
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A na jaym principu?
Datum: 06. června 2009 19:30
 magneto
Datum: 06. června 2009 19:18
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 hele musi se upravovat fichtl kdyz bych tam chtel tu hvezdicovou hlavu mam 21 diiiiiiiiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:44
 Když mám na pionýru karburátor z 90 tak tam musím mít i bowden....jak ce to s rychlopalem vleze tam ten bowden?(Jawa 23 mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:32
 Zdravím mám dotaz sehnal jsem karbec z motorové pily tillotson 19mm mám upravenou hlavu ,válec atd. jak to je s tim podtlakem musí jít hadička přimo z kliky nebo stačí když to bude tahat podtlak ze sacího kanálu? dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 18:27
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 ahoj mam strzenej závit na vypoustecim sroubu na mustangoj.jak to mam opravit?slo by to treba zalepit na pevno?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:02
 PŘESNĚ TAK.PŘETÁHNOUT ZÁVIT NA DESÍTKU.
Datum: 13. června 2009 13:02
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 nic nevrtej to je zbytecny je to 8mm zavit strhlej vem 10tku sadu zavitniku a prerez to.tech par pilin prevodovka semele...tky sem to tak udelal
Datum: 07. června 2009 13:52
 To jsem myslel převrtat na větší díru.
Datum: 06. června 2009 18:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebo este jednodusejc umyj ten sroub v benzine a tu diru dobre ocisti at neni mastna a pak ten sroub omatlej selikonem a dej ho tam
Datum: 06. června 2009 18:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 do hlniku udelej rovnou vetsi zavit tam to je zbytecny prevrtavat a zalepit by to slo treba motorovym selikonem ale musel bys to dobre ocistit pak tam strcit naky kolecko a zaplacnout toselikonem treba na dvakrat jinak ti to vypadne vyttece
Datum: 06. června 2009 18:12
 Převrtat a vyříznout větší závit.
Datum: 06. června 2009 18:08
 Zdar dneska sem šeal skontrolovat předstih u 21. po 4000 km. A zjistil sem že je vic jak 2 mm, tak sem ho trošku stáhnul na 1,7- 1,8, a přidal sem na předstihu byl dost malej, tak sem dal přesně podle mněrky 0,4. vyčistil sem svičku ocelakem a proste nejede.. Od tej doby sem skoušel všechny hodnoty předstihu a odtrhu a furt nic i svičky sem tam skoušel jiny, pak sem dal předstih 1,7 malej odtrh vysušil sem svíčku a jel ale truchu vynechával. tak sem to chtěl ještě vyladit ale zas to nejde  prostě cely odpoledne stracený. Děkuju za všechny rady... podotýkám že sem mněřil přesně, a jiskru dává velkou krásnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:47
 já teda nevym já mám taky dachla a když mu udělám předstih co má dachl mýt tak vubec nejede de blbe za plinem a vubec netahá a už leta mu dělam předstih 2,5 a dachl lítá skoro všude za tři ale ten potřebuješ udělat co nejpřesnějš. když ho neuděláš přesně začne ti to střílet.
Datum: 13. června 2009 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 kup si novou vačku
Datum: 06. června 2009 23:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud se hreje moc tak je velkej prectich ja si myslim ze to meris spatne ja taky na mereni nesundavam hlavu ale merim to presne suplerou skus to premerit
Datum: 06. června 2009 20:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Problém je v tom, že svíčka v hlavě válce u pionýra není souosá s pístem.Když nesundáš hlavu,jsou naměřené hodnoty větší
než je skutečnost.
Datum: 06. června 2009 19:37
 Ne celá elektrika je v pořadku a hlavu sem nemněl sundanou
Datum: 06. června 2009 18:19
 protože když sem ho studenej nakop tak vubec nechtěl běžet musel bejt pod plynem a když chcípl tak jsem pak moch roztlačet a nechytl... a taky se hodně hřál!
Datum: 06. června 2009 18:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 at to nastavim u miho jak chci tak to jede chyta ale jak se vtom zcnu hrabat sundam treba kladivko tak uz to pak nekde skratuje nejspis a nejede to nechapu a nemuze se ti dotykat neco kostry treba pri nasazovani vika jestli si neskrip kabel??
Datum: 06. června 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stou elektrykou u fichtla to je na hov.. nemel si sundanou hlavu na to merení??
Datum: 06. června 2009 18:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Proč se do toho hrabeš když to jede dobře? Dej tam ten původní předstih a je vymalováno!
Datum: 06. června 2009 18:12
 zdarec... hele, kolik má bejt oleje v tlumičích u 175/356 a 175/450 de-luxe? je to stejný jako z tím olejem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:25
 dobrý... už sem to našel na netu, ale jinak dík..
Datum: 07. června 2009 0:25
 já sem debil..  zapoměl sem napsat v zadních...
Datum: 06. června 2009 23:58
 U 356 má bejt 100ml v každý vidly
Datum: 06. června 2009 21:47
Jméno: tomin
IP: uživatel6314
 Zdravim,chtěl bych slyšet názor na upravu ve stylu karburátor z mz 150 do fichtla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 23:57
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 stary 125 ETZ meli 22mm,ale 90% ma karbec 24mm....ten 22mm na starou MZ je takrka nesehnatelnej....
Datum: 06. června 2009 23:57
 mz 150 ma hodne velkej difuzor uz nevim kolik ale jednou se me na to nekdo ptal rikal me ten prumer difuzoru uz si to nepamatuju ale bylo to na fichtla hodne moc tusim 26mm nejsem si jistej pro upraveniho pionýra se optimalni 19-21mm!
Datum: 06. června 2009 18:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Pokud tam budeš mít origo válec tak to nejspíš, ani nepojede a bude se uchlástávat atd...
Pokud tam budeš mít upravenej válec s menšíma triskama a jiným kolínkem tak by to nejspíš šlo záleží jakej to má difuzor.
Datum: 06. června 2009 17:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Posl.aktualizace: 06. června 2009 17:12
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 06. června 2009 23:10
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 na to ze to byl 1 rocnik tak to bylo docela dobry  byly i pekny pady nektery
Datum: 06. června 2009 23:10
Jméno: tom
IP: uživatel2073
 Čau draci, mám podezření že mě zvoní něco ve válci.Ale nevím co toje.Tak sem to nahrál- http://uloz.to/1898465/v014.wav Nevíte někdo co by tam mohlo zvonit ??Jinak fichtl jezdí dobře -+60km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:50
 STOPROCENTNĚ FUTRO NA OJNICI.
Datum: 13. června 2009 13:50
Jméno: jawan21
IP: uživatel1640
 To bude jezedácká vůle v ojničnim pouzdře a pistnim čepu, a nebo špatny kroužky, jako dá se stim jezdit pokud to dělá to pouzdro ale je lepši to vymněnit, dělá ti to i za jizdy naky zvuky?
Datum: 06. června 2009 21:46
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 cawe to bude pistni krouzek urtice vypad ze zamku sundej valec a koukni se
Datum: 06. června 2009 16:31
Jméno: paja
IP: uživatel1386
 Dobrý den všem, prosímvás, čím může být způsobena obrovská vůle řadící páky na 150C?Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:04
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 vule v tisicihranu a nebo uvnitr motoru je prepakovani a pruzina...pokud prdne pruzina kvalty se blbe radi..
Datum: 07. června 2009 0:04
|



|