česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1752  1753  1754  1755  1756  1757  1758  1759  1760  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4028    
zdravim,mam takovy problem,mam fichtla 21,vsecko jsem seřidil,chyta na prvni nakopnuti,ne volnobeh jede krasne,ale jakmile pridam plyn, pod plnym,a tak dve sekundy se toci na max tak se zacne dusit,a skoro chcipne,a ani rozjet se nepodari,vubec netahne,karbec mam vycisteny,a dobre pretesneny u valce i u kolinka,gufera mam nove,a elektriku sestelovanou,svicku novou,vubec netusim cim to je,vybrus sem nedelal,ani zadnou velkou zmenu,prosim poradte.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Problem bych hledal v hlavní trysce ci jejím blízkém okolí.....sice rikas ze si vse seridil,ale vycistil sis karbec a trysky?? Me tohle vzdycky delaj fichtly,ktery ozivim po 20.letech ve stodole....obcas pomuze trosku zvednout hladinu a jehlu,nekdy dát(udelat) vetsi trysku......posledni takle seřízený model jel 80 a na jednicku se zvedal:-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK TU MAM DOTAZ,, MA NEKDO ZAJEM O KARBEC DELL ORTO 19,,,, ZA 1500KC,, JE TO PRUZKUM,, MAM NABIDKU,,, ALE HACEK JE V TOM ZE SE JICH MUSI NAKOUPIT KVANTA,,,, KARBEC 21 UZ NECHCU PAC TO UZ JE MOC NA PREKOPANE PIO,,, 19 JDE JAK DO KROSU TAK NA NORMAL FIKA,,, KARBEC MA MANUALNI SYTIC PRO LEPSI STUDENE STARTY :-) A TAK PISTE SVA UVAHY,,, JINAK LEVNEJSI TO FAKT NEMUZE BYT :-) DELL ORTO JE ORTO,,TO PAK MUSITE DO NEMECKA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Zdenku co to meles za blbosti vzdyt je krasna
 
 
Datum: 12. srpna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Zvire      IP: uživatel6857    
ja bych klidne bral...
 
 
Datum: 26. července 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel6294    
No tak ta hlava co je na obrázcích to je vrchol slévačského hnusu.Zapečený písek,póry a struska v tavenině a ten povrch no strašný a za tolik peněz??
 
 
Datum: 03. června 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně lez.....6kubíků spalovák je sériovka a ne závoďák.... Jinak tuhle hlavu mám doma taky....měl sem teda 2. Ta hlava vypadá decetně jak na mustangu tak na 20-21. Je to hezkej kus práce. Model je údajně Walter. Ten spalovák nevim kdo navrhoval já bych se s nim nestotožnil... Cena....co dodat no....standart....!
 
 
Datum: 03. června 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sem nevěděl že tu máš hvezdicovku
 
 
Datum: 03. června 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale mam,, ale bojim se frikulina ze mu lezu do zeli,,, jinak neni az takovej problem to nechat udelat,, tak jako ziskat nejaky orig model,, co nekdo udelal a pritom to nekopiroval :-) http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2543.html jinak asi karbec bude za dva mesice s trema druhama trisek,, jen jeste nevim kteryma
 
 
Datum: 03. června 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50      IP: uživatel3382    
kdybs mel dellorto 21 black edition tak jsem zajemce, vim ze to neni jednoduche nakoupit hafo karburatoru co stim pak kdyz to nikdo nekoupi zj...:-)
 
 
Datum: 03. června 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Frikulin: Bing 21 je dneska temer k nesehnani... Jinak mne se libi, ze k tomu Dell Ortu sou trysky bez problemu k sehnani. S Bingem nevim, jak to je. Jinak co tim myslis kvalitnim karburatorem? Ja sem na tu svoji mrchu uvazoval bud o Amalu 19 nebo Dell Ortu 19. Muj motor by 19ka mela v pohode ukrmit. Takze mne se ta nabidka celkem zamlouva...
 
 
Datum: 03. června 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Seso nemáš v rukávu i novinky s kterejma prisel jakuba?? On ma AMAL,ty Dell Orto....neplanujes taky nejakou hvezdicovou hlavu? Vzduchovy filtry? atd....
 
 
Datum: 03. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Radiomen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chci se zeptat,mám pionýra 21 a mám ho seriový,jen výfuk hikone,tak jestli bych mohl použít seso ten Dell Orto karburátor,jestli to něco přinese a tak.Dík za odpověd
 
 
Datum: 03. června 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
rekl bych ze je to vybrona cena......a rekl bych ze je Dell orto docela v kurzu...ale je pravda ze mnohem vic lidi honí 21 orto a nemuze sehnat.....kuprikladu kdybych já shanel vetsi karbec,tak pujdu do nejlevnejsiho a lidmi overenyho karbecu...a mozna ho shanet budu:-D:-D pokud.......
 
 
Datum: 03. června 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj názor (pokud někoho zajímá....:-D ) je ten že 19mm je tak něak docela adekvátní co se týče pionýra (ačkoliv spousta lidí ví že jezdím 21mm ale to je jedno....) Osobně bych tenhle karbec nechtěl proto protože existují i lepší a když už bych investoval tak bych si koupil kvalitní karburátor. Je to ale pouze můj názor. Dellorta se jezdí a jezdit budou je to levnej dostupnej karbec nicméně pro ty co se ohlížejí míň na peníze (a rozdíl neni velký) jsou lepší karburátory....! Co se týče rozměru...důležitý je ale ostrej pionýr dokáže dost dobře jet s 19mm a 21mm už neni takovej rozdíl..to vim z vlastní zkušenosti...! Jel sem kros závod na Dell ortu 21 problém nebyl ale myslim si že mít tam svůj karbec uměl bych z toho dostat víc....! Toť můj názor...:-) Osobně nedám dopustit na Bing 21 (ačkoliv má difuzor "jen" 20mm) má ale hrubou nevýhodu ve váze. Kdo ho měl v ruce ví o čem mluvim a nejde ani pominout to že se čim dál hůř schání....
 
 
Datum: 03. června 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mám doma 05 a když jedu na hodně vysoký otáčky tak to začne cukat tak pustím plyn na chvíli a pak to jede chvilku tak 5 sekund ale nemůžu dát plnyý jinak to bude dělat to fůrt to samý.Tak sem zkoušel i cupovat a je to to samý .nechápu čím to už může být.....svíčka je opálena pěkně že má takovou cihlovatou barvu na konci a předsth je tak 1.5mm a chytá to pěkně..a na volnoběh se to nedusí ..........a karbec sem už profoukaval a trysky čistil a čistil jsem to taky ještě v plovákový komoře.a fůrt to cuká nevím čím to může být nevím si už rady.....poradte prosím děkuju za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: totální magor      IP: uživatel1723    
no radku ty jsi opravil páju že na jehle nejsou závity ale zápichy a já tam mám spíš zářezy :-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo to neni nic proti tobě radku
 
 
Datum: 03. června 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
mě to je jedno mysli si co chceš ja ti řikam jak to je....problem je ten že každej si tady něco myslí a filtruje to tady....ja sem vam chtěl jen poradit.....je vidět že nemáš ani ponětí jak karburátor funguje
 
 
Datum: 03. června 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli to řikam špatně tak mě někdo kdo to ví na 100procent opravte
 
 
Datum: 03. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
radku to že jehla ovlivnuje bohatost směsi jen ve středních otáčkách je podle mě blbost,jehla podle mě ti mění bohatost směsi jak v nízkých tak ve středních a vysokých! tomasi zkus pohnout s tou jehlou nebo s hladinou- jestli ti to předtim jelo tak ne podle mého zbytečné měnit trysku a pak na ní celý karbec stejně ladit
 
 
Datum: 03. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
jo a ještě něco na jehle sem si nikdy nevšiml závitů:-D:-D:-Dto mě docela pobavilo:-D:-Dja sem na jehle měl vždycky na fíkoj zápichy ale to je jen detajl:-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
**tartovat*** omlouvam se
 
 
Datum: 03. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
na jehlu nehrabej jehla ti ovlivňje bohatost směsi ve středních otáčkách,ve vysokých ti to ovlivňuje hlavní tryska ty jí máš moc velou musíš jí zmenšit na tolik aby motorr přestal ve vysokých otáčkách tarkovat(to je to cukání hlcení jak ti to dělá)
 
 
Datum: 03. června 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
de ti tam mjoc benzinu.. prihni plysek v karbecu a dej uplne na nejhornejsi zavit jehly plysek (v plynu najdes)
 
 
Datum: 03. června 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: závislák      IP: uživatel1723    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/289180-valec.html čau kluci nevíte z čeho je tenhle válec ?? hlavně bych potřeboval vědět z čeho je ten karburátor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pf62.wz.cz/navod_motor.html tady je o tom motoru, karbec je tam 24mm
 
 
Datum: 03. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to válec z půdní frézy PF 62
 
 
Datum: 03. června 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: Marffik      E-mail:      IP: uživatel866    
Zdravím tak kdo zvás jede do poříčí 6.6.2009??+ malý zablbnutí:-D http://www.youtube.com/watch?v=qRKtUGkQ_co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: marffik      IP: uživatel866    
Primar mam orig., sekundarni kolecko orig 13z. a v zadu rozeta 70zubu, pri jizde pozadnim mi dost pomaha ze je to celkove zvednuty=vetsi uhel zadni kycne vidlice=celkove je pionyr kratsi, ale zaroven na stabilitu mozna horsi, urcite do porici jedu....:-)
 
 
Datum: 03. června 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
čau jak to zvedáš na zadní kolo napiš a jaký poříčí?
 
 
Datum: 03. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Benesov
 
 
Datum: 03. června 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel6205    
ty jo jakej je to okres ?
 
 
Datum: 03. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Byl sem minuly rok a povedeny zavod, tedka cekam na vyplatu, takze nepojedu :-(. Ale jinak muzu doporucit. Jede se na trati ro buginy a je tam dost mista k predjizdeni. V suchu to skrapeji mistni hasici... i organizace byla dobra.
 
 
Datum: 03. června 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel6250    
Nice video,jaku tak mas rozetu,primar a sekundar??
 
 
Datum: 03. června 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: KOKO      IP: uživatel1337    
jÁ JEDU
 
 
Datum: 03. června 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Torrman      IP: uživatel2942    
zdravím. borci, když me chybí pod sedlem tzv. ta gumova spojka sání na ČZ, je možne že to nejak ztrácí výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Torrman      IP: uživatel2942    
jj divne to prdi no... tak to jo, tak to bych to mel koupit dve ty mrchy za 90,- :-) , diky.
 
 
Datum: 03. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6289    
Je to pravda, sam ji tam nemam a nema to tak pruzny zrychleni a este k tomu to tak divne PRDI
 
 
Datum: 03. června 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Samozřejmě, protože motor saje falešný vzduch,který snižuje podtlak v rozprašovací komoře a ochudí palivovou směs.
 
 
Datum: 03. června 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Zdarec, dneska jsem se doslech, že banzín speciál už nebude. Tak jsem se chtěl zeptat co se bude dávat do Pionýra. A ještě jsem se chtěl zeptat jakej benzín je nejlepší pro mustanga a jakým olejem to míchat a v jakém poměru. Ted nám řekli, že speciál s olejem pro dvoutaktní motory v poměru 1:20. A taky jakou používat směs aby to po zahřátí nechcípalo. Ted jsem tam měl to co píšu nahoře a v pohodě ale jak jsem tam dolil zbytek kanistru tak to po zahřátí chcípe a nejde nakoupnout. Je možný že na dně toho kanistru bylo více toho oleju? Zkrátka mě zajímá jak a co je dobrý lít do mustanga. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
Hele lejte si tam co chcete třeba mejdlo nebo prací prášek mě je to jedno já jen řek svůj názor!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 18. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na oleje.cz jsou informace o olejích na vysoké úrovni, ale simsonviglu.cz, už to simson musí každýho odradit. :-)
 
 
Datum: 07. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel1196    
 
 
Datum: 07. června 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se svíčka zanáší, je to buď moc bohatou směsí nebo špatnou tepelnou hodnotou svíčky. Zabarvení zbytkama z oleje a benzínu je normální, ale nesmí toho být vrstva. Spalitelnost oleje je spíš otázka, jak často se musí čistit motor a výfuk. V tomhle uznávám, že je M2t horší než moderní oleje. Odkud máš informaci, že při 130°C skoro nemaže? Uvědomuješ si, že některý M2t jsou SAE 40 a některý SAE 50?
 
 
Datum: 04. června 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel1196    
Ono nejde jen o zkratování svíčky ta se snadno vyndá a vyčistí o mnoho víc jde jakou má ten olej spálitelnost a jak je jeho mazivost závislá na teplotě motoru a M2T ten už při 130stupních skoro nemaže takže to neni olej pro žádný valký trapiče a na zajíždění uplně nevhodný
 
 
Datum: 04. června 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina M2t je normy API TB. Svíčka se mi zkratovala jen jednou a to proto, že jsem tam měl moc malou elektrodovou vzdálenost. M2t doporučuju.
 
 
Datum: 04. června 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
M2T je sracka největší nedoporučuju jím mazat ja leju Valvoline Durablend 2t je to polosyntetika a zvíšili se mi max otáčky o 500
 
 
Datum: 04. června 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
M2T není recyklát, z vyjetých olejů se dnes automobilové oleje nedělají, dělají se z toho různé ropné produkty pro průmysl. Ale že je to shit, tak v tom s tebou souhlasím. Je to olej normy API TA, tedy prakticky bez aditiv. Dříve se ve starých Jawách dal použít, ostatně nic jiného nebylo. Ale když jsem ho dával do sekačky MF 70, tak to bylo peklo, ten smrad a neustálé čištění svíčky. Dnes používám olej Mobil1, syntetiku a můžu říct, že to je téměř jak se čtyřtaktem. Po smradu ani památky a na svíčku jsem dva roky nesáhl.
 
 
Datum: 04. června 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
mozna to bude tim ,ze vim z ceho se m2t delá a proto ho odsuzuju.......obcas kdyz u nas na dilne vidim,jaky sracky vozej do sberny sajrajtních olejů,tak si rikam,ze vubec nechapu,proc se ten fichtl na m2t nezadre hned:-D:-D Vzdycky se mi fichtly kurvili po pul roce....vim proc.....ostrejsi jizda s m2t znamena jasnou smrt pro motor!!!!! Znam borce co jezdi deno denne 1km do prace a furt mu to jede na plno,ale on tomu nedava kotel a ten fichtl najede denne nnula,nula hovno......Pro Maresuk: Benzin kup nejakej,je to jedno.....a nalej do toho nejakej olej hlavne!!!!.....pomery si uz slysel....m2t minimalne 1:33 a normalni olej 1:40......doporucuji z dlouholete praxe pouzit normalni olej,treba Shell Advance SX.....nejlevnejsi nejkvalitnejsi mineralni olej...(pokud zanedbam m2t,coz neni olej:-D)....
 
 
Datum: 03. června 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maresuku, oleji je fuk, do kterýho benzínu ho naleješ.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli natural nebo special je to fuk. Special má oproti naturalu navíc aditivum proti vytloukání ventilových sedel. To má význam je pro starý čtyřtakty. Vyšší oktanové číslo nemá moc význam, protože je to odolnost proti samozápalu a když se samozápalem není problém u 91, tak nebude problém ani u 95. Vyšší odolnost proti samozápalu má i vedlejší efekt a to pomalejší hoření. To je ale zanedbatelný. Můj názor o M2t je, že je nesmyslo ho odsuzovat jen podle názvu, protože oleje pod tímto názvem vyrábí hodně značek. Mažu 1:30 M2t od Parama a jsem spokojenej. Nějak nechápu, proč někdo porovnává olej podle toho jak kouří.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Tak já mám ted kanystr s 20 litry naturalu 95 a smíchám to s olejem M2T v poměru 1:40. Už to mám koupený a příště koupím kvalitní olej. Kterej olej je asi nejlepší k naturalu 95? V jakým poměru? Jejich tu dost nevim který vybrat.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
standa :Shell Advance SX 2T je opravdu dobrej.Teď sem na něj přestoupil z Mogulu TSF.Je o stovku levnější,specifikace maj oba stejný.A ten Shell i míň kouří.Když sem mazal TSF a naložil sem motorce tak kouřila,teď na Shellu nic.Přestoupil sem hlavně kvůli ceně,protote při poměru 1:30 by mě TSF zachvíly vycuclo
 
 
Datum: 03. června 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Pokud se nepletu tak oktanovy cislo neni nic vic/min nez odolnosti proti detonacim. A 1:100 do pionyra to zavani vrazdou s pouzitim zebelepsiho oleje. Zajimalo by me, jak vypada tvuj cep s futrem. Pro priklad manual k moji byvaly 125 Cagive udaval, ze se smes micha od 1:100 (volnobeh) az 1:60 v zatizeni a to byla vodou chlazena + nikasil (mensi tolerance, mensi treni). Takze 1:100 u pionyra je nesmysl. K M2T: je to sajrajt, co si budeme povidat. Ale urcite se nevyrabi recyklaci starych oleju, to by vyroba vysla mnohem draz a ten olej by se nemohl zaplatit, je to jeden z dost casto citovanych omyu a slycham ho pomerne casto... Jinak pionyra a pak Simsona v 16 sem mazal 1:40 Mogulem TSF. Pak sem presel Shell WSX Advance (polosyntetika) 1:40 a tedka jezdim Motul 510 1:30. Benzin dycky 95 natural. Do zavodaku pro dobrej pocit bud Carreru, nebo Shell V-Power. Zdalo se mi, ze to jede lip, ale mozna je to psychikou... Pragovku mazu 1:50 Motulem 710. To je ohledne oleju asi tak vsechno ode me...
 
 
Datum: 03. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
to jsem rád:-) tamtoho chlápka nemuzu vystát:-D Samozrejmne ze to co tu Radek popsal je me moc dobre známe. Kombinace snizene hlavy a 100 oktanu je známa kombinace pro zrychlení a rychlejsi odrovnání seriovyho motoru:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Víceoktanový benzín při stejné kompresi hoří pomaleji, tudíž je nutno nastavit větší předstih, jinak u čtyřtaktu bude palivo dohořívat ve výfuku a budou se podpalovat výfukové ventily. U dvoutaktu menšího obsahu to tak nevadí.
 
 
Datum: 03. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
asi se bavíš s jinym radkem :-) ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá,toto neplatí na motorech které mají vstřikování a snímač klepání tam si podle detonací ve válci motor sám upravuje dávku benzínu a přezkočení jiskry na svíčce,pokud něco o tom víš tak víš že některý motorky měli i přepínač 91 a 95 kdy člověk sám nastavil mechanicky řídící jednotce předstih zážehu aby to jelo na ten 95 benzín víc kdyby to bylo jak říkáš ty tak by žadny takovídle věci nebyli;-)zkus třeba 127 oktanovej benzín a uvidíš že to pojede uplně stejně pokud to nesešteluješ na tenhle benzín:-)
 
 
Datum: 03. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou
 
 
Datum: 03. června 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Jestli je uzivatel Radek ten Radek,se kterym sem se hadal 2 dny o tom ze m2t je recyklát sraček,tak nas opet ceka zajimava a dlouha diskuse:-D:-D Kolega Frikulin ví,o čem mluví a nedovoloval bych si jeho slova spochybňovat!!!! Pokud nekdo maze 1:100 plnou syntetikou,tak je to jeho vec,ale pro fichtla je to nepripustné!!! O kvalitach M2T se bavit nebudeme,to je známá kapitola. K pouziti lepsiho mineralniho oleje v pomeru 1:40 se také priklaním....po zajetí je mozna i nejaka levnejsi polosyntetika.... Jinak pokud zde padne slovo kvalitnejsi olej,tak to v prekladu znamena vsechno jinyho nez m2t:-D:-D Samozrejmne nevidim duvod,proc nejezdit na natural....jezdi to na nej taky. A ba na ten 100 oktan to prej sakra letí proti specialu!! Potvrdilo to u hodne lidi nezavisle na sobe! Ja osobne jezdim na Speed mix 2T od Motorexu a na Special 91,ale cas od casu i na Natural 95.....po té co jsem se doslechl o kvalitách oleje Shell Advance SX planuju prestup na minerál.....hlavne mi laka ta cena 105/litr .....
 
 
Datum: 03. června 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
1:20 liju já do stadiona - M2T a normální natural. Zezačátku se motor choval trochu divně (i když jsem měl spíš špatnej karburátor), ale pak to přestalo a teď to žene skoro 60km/h :-D Jinak kámoš míchá do fichtlů (20 a hooodně stará 05) natural a M2T 1:40....zatím bez problému, nějakej rok už na to jezdí
 
 
Datum: 03. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
oktanoví číslo ti udává samovznítitelnost směsi pod tlakem takže když zvíšíš tlak ve spalovacím prostoru(kompresi) tak bys měl i zvíšit oktanové číslo benzínu jinak by mohlo docházet k samozápalům směsy a hlavně nikdy neposlouchej ty kecy jako že někdo jezdí na 91 a tet když natankoval 100 oktanovej benzín tak že to jede líp,je to blbost platilo by to v tom případě že bys zmenšil předstih,nevím co si kolega frikulin představuje pod pojmem kvalitní olej ale ja míchám kvalitní oleje 1:100
 
 
Datum: 03. června 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy sem ani na speciál nejezdil.... Natural běžnej fík bere bez problému a pokud máš ještě o malininko krouhlou hlavu tak to i líp jede. 1:20 je zajížděcí poměr. Pro běžnej provoz neupravenýho pionýry bych pro futro volil 1:40 (ale kvalitní olej) pro jehlový ložisko by to mělo fungovat i 1:50 (opět opakuju- KVALITNÍ OLEJ....)
 
 
Datum: 03. června 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar to mas jedno ja leju do mustafa natural95 a muzes tam dat i carreru100 fik potrebuje minimalne 84oktanovej benal ale ten us se nedela......olej v pomeru 1:30 a nejakej lepsi bych doporucil nez M2T treba mogul TS,TSF,2T nebo jakejkoliv jinej nez M2T.....jesi ti chcipe tak si pritahni volnobeh na vyssi otacky,to je nerest fiku nektery chytaj studeny i teply a nektery jen studeny nebo teply...je to normalni.ale stim kandakem je to mozny ze tam bylo vic oleje....zdar
 
 
Datum: 03. června 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau Draci mám doma 05 a když jedu tak mě to na vysoký otáčky se dusí tak pustím plyn na 5 sekund a pak to zase jede těch 5 sekund a pak muím i cupovat a je to fůrt to samý dokola....nevítě co to může být?.......svíčka je pěkně opálená,předstih dobrej ...tak mám třeba tam dát jiný trysky....nebo co jinýho poradte prosím moc už mě to štve děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR...      IP: uživatel5809    
mam taky 05ku... mam 68 trysku,na filtru na te krabici mam 1 díru otevřenou (ze 3ří ) ,pak tu trysku na pružince tak 1,50-2 celé otáčky a nedusí se to aji tou hladinou by to mohlo byt...
 
 
Datum: 03. června 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vzedni hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 03. června 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Seso mám pro tebe návrh. Nebylo by dobrý obměnit nekterá el.schemata zapojeni na SESA-MOTO za schemata srozumitelnejsi??? Diky jednomu dotazu jsem se dnes dostal k tomuto http://www.motoelektro.cz/stazeni.htm a muzu rict,ze to sou schemata,ze by to zapojil i analfabet,coz o nekterych schematech na tvych strankach se rict neda:-( Ja sám sem si nektere radeji doma prekreslil,abych se v tom orientoval:-) Tady je dokonce videt origo barevne rozliseni kabelů,takze kazdý by mel hned jasno,ze zelenej kabel do prepinace a z prepinace sou svetla....Nechám to na tobe,ale myslim ze to je hodne dobrý!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ahoj Seso.. no jasně... CDI je z dětských nemocí venku a stejně tak i bezkontaktní stator... v nejbližší době se chystám hodit to na web. Nyní nás čekají s kámošem provozní a životnostní zkoušky. Povedlo se mi vyždímat z magnetta výkon takovej že můžu používat haogenku 40W/45W v přední lampě... Bohužel mi nevychází jezdit, tak se testů ujal kamarád. Dokonce jsme tak úspěšní, že se daří provozovat CDI i bez akumulátoru.. jediný co ve volnoběhu zdechne elektriku je klakson, prostě zatroubit (v zapojení bez AKU) ve volnoběhu spolehlivě zhasne motor :-D ... Ale to se bavíme o přední žárovce 40W. Plánujeme zatěžkávací zkoužku na pražském okruhu silnicí 101 (celkem 150km dokola a chcem to dát v jednom dni dvakrát), ale nejdřív v červenci, do tý doby se neurvu od práce na domě.. Chtěl jsem se stavit na dny kozla, ale každej víkend teď musím dělat se zedníkama, takže neradostný červen :-) Určitě se zea tebou ale s tím naším vynálezem stavím, mám zálusk na ty tvoje zadní chrom tlumiče...
 
 
Datum: 04. června 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus chongu,, tak jak dupou kralici,, co zapalovani,, uz je to doladeno?
 
 
Datum: 03. června 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No moc bych ty schémata nechválil u Jawa 50/20 chybí zakreslenej zapalovací pól.. takžže pokud by jsi to podle toho schéma analfabeticky zapojil nedočkáš se jiskry :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku vim o tom ,,ty schemata jsou bomba,, to na sesa ,, sem vsechny delel sam,, tekrat to byl pro me porod je vsechny nakreslit udela histroii a popis,,, tenkrat jsem na to byl pisnej,,dneska jse za to stidim,,ale neni cas to predelat a tak pokud mi je prekreslis tak je zmenim,,, jinak kopirovat cizi praci rozhodne nebudu s toho webu
 
 
Datum: 03. června 2009 6:14
 
 
 
 
Jméno: pták      IP: uživatel1723    
čau péra za kolik myslíte že bych mohl prodan jawu 555 která je bez tp a je na ní nová lak ral 3004 a motor z 21 a sedlo taky z 21 a nemám prsíčka ...co myslíte?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ptacku vic jak 2000 za tp medpstanes :-) kdyz nema prsicka to mas 1500 dolu :-) , ten lak nikoho nezajima , nevim jak vypada ale stejne to bude na renovaci :-)
 
 
Datum: 03. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
pokud bys chtel vic,tak si ale uvedom,ze v podstate prodavas pareza bez motoru a bez prsicek + k nemu jako bonus motor z 21.....takovyhle veci se blbe prodavaji.....nic nenadelas
 
 
Datum: 03. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: pták      IP: uživatel1723    
tak to nemá cenu prodávat...jen do toho motoru jsem vrazil kolem 1000kč
 
 
Datum: 03. června 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
za 1500 pokud jede....ale i tak to bude dost
 
 
Datum: 03. června 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: neltharion      IP: uživatel6271    
Čus draci , je stejnej píst ze 453 jako z čízy hranatý ? 476 tušim že to je...dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi mam dotaz kdyz budu nucen z neakyho duvodu den pred fichtl cupen vymenit pistni krouzky za novy ktery nebudou zajety vydrzej to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to poznat ale nesmíš to vytáčet po dobu asik pul nádrže
 
 
Datum: 03. června 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo jen se snaž tak hodku před jezdit a netočit to
 
 
Datum: 03. června 2009 6:57
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši vadí když mam u 516 vytahanou kliku že mi prej ůdajně píst trochu naráží do hlavy?Řikal mi to jeden chlap co sem mu to dal aby mi vyměnil hřídel od nakopávačky a chce za to 9000 a to tam nepočítá novou kliku nebo přelisování ojnice a počítá do toho i novou vložku válce,píst a kroužky příde mi to hrozně peněz když já jí koupil za 11000Kč a tak se chci zeptat jestli bych s tou klikou nemoch ještě jezdit! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
to fechrider: Uz sem si zvyk,ze se veri vic lidem,kteri rikaji neco pozitivniho,nez lidem,kteri rikaj,ze je potreba neco opravit:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
jak říka standa dej to zrepasovat tak za 1200 nebo 516tka točí krapec víc otaček:-Daž se ti to rozsype budeš muset koupit celou ojniční sadu a možná dělat novy výbrus, protože jehličky z ložiska ti vletí do valce (to se stalo i mě):-)
 
 
Datum: 03. června 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
reknu ti druhou vec....az ti proleti ojnice blokem motoru tak budes cumet jak blbec
 
 
Datum: 03. června 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj já si taky myslim,neska my volal a řikal že to dopočítal na 11000 a na to mu fakt seru protože já jí za 11000 koupil takže budu jezdit z vytahaným pístním ložiskem nebo pouzdrem nebo co tam je ale do hlavy je podle mě blbost že by to naráželo protože tak komprese by podle mě ten píst přitlačil spátky a ani my to nedělalo žádný rány když sem jeszdil,takže si myslim že to nevadí takže budu jezdit s tůtou ojinicí!
 
 
Datum: 03. června 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
 
 
Datum: 03. června 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
 
 
Datum: 03. června 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo,skusit vypodložit válec nákým hliníkovík kusem co by byl ve tvaru jako těsnění neni špatnej nápad.Podle mě by to ničemu nevadilo!
 
 
Datum: 03. června 2009 7:00
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel3837    
Jinak repase kliky(pokud není zadříta) neni problém udělat za 1500,-
 
 
Datum: 02. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel3837    
No dobré to rozhodně neni kdyý píst naráží do hlavy,mel bys ji vypodlozit,nebo zvednou válec....Jinak těch 9tis je opravdu hodně,kompletní motor není problém ehnat za 6tis...
 
 
Datum: 02. června 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
je to drahej konicek,to víš.....bracha u krosky zaplatil 5000 za vrtulku vodniho cerpadla,dve loziska,gufero a tesneni.....nic nenadelas kdyz ti tece voda do oleje:-D:-D Sa,ozrejmen existujou i jiny zpusoby jak to vyresit,9000 mi prijde prehnaný a pokud uz to nemas prejetý,tak neni duvod menit vlozku valce.....muzes si kliku nechat repasovat(ojinice bude draha),ale nevim kdo ti ten motor udelá......ale zase pokud se jedna o 10 000 za GO motoru z 516 tak to neni vubec spatna cena,az bych rekl ze je to bez práce.....
 
 
Datum: 02. června 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus! pls nerozdělával někdo z vás doma trachometr ze škody 120 ? mám ho totiž na 487 a povolil se mi ten číselník a když už je tacháč rozdělanej tak sem si řek že tam dám nějakej "lepší" ciferník, ale nevim jak sundat tu ručičku. Tahem to nejde tak jak ? poraďte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundáš ji tahem ve směru osy, jinak ji ohneš, většinou to nejde moc dobře, když budeš měnit ciferník tak o něj můžeš zapřít 2 šroubováky a opatrně rovnoměrně vypáčit, když už to máš rozdělaný tak do pružinky co vrací ručičku natlač trochu vazelíny, ale jen málo a nastav vůli osičky aby byla minimální, potom ti nebude ručička vůbec lítat za jízdy, aspoň do tý doby než se to zase vymlátí..., a pak nezapomeň správně ustavit ručičku aby to ukazovalo dobře, já to dělám podle dalších 2 tachometrů, za pomoci kousku náhonu a vrtačky...hodně zdaru je to celkem piplačka ;-)
 
 
Datum: 03. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík, ale nechci tenhle funguje dobře
 
 
Datum: 03. června 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jesi chces tk ti za retka necham cely kulaty komplet budiky.mam doma 3je:-D.....dystak napis na email zdar
 
 
Datum: 02. června 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: škodováček      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdarec fichtlaři, chtěl bych se zeptat, když si koupím přímé sání vzduchu na fika budeme mě to žrát více benzínu než předtím? Když si koupím trysku s větším průměrem jestli se to změní a nebo když tam nechám originální. Já se rozhoduji a jeden říká to a druhý zase ono, tak mi poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar pokud koupis primej filtr tk kup 72trysku a spotrebu neres dyt ficek zere 3l na 100kilaku:-Dveme si to o 2deci vic:-):-):-)
 
 
Datum: 02. června 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: matus      E-mail:      IP: uživatel6281    
soy...chcem menit kruzky na fichtlovi..ked donesem do predajne stare kruzky budu mi vedet podla toho dat nove kruzky??alebo podla coho sa to urcuje?? co mi staci donniest do predajne? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejlepsi kdyz si vezmes valec a ujazes jim ho reknes ze potrebujes do nej krouzky oni je vyzkousej jaky tam pasujou a taky to mas napsany napistu ale obcas to neni citelny a stejne obcas moc nesedej vem proste valec do prodejny
 
 
Datum: 02. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
Zdar na jawa-čz 175 mam problem vymenil sem karburator z čz 175/477 za karburator takovy stary na ktery musela byt prechodka z valce na karb a s tim starym mi to zralo malo ale zase se to nechtelo drzet v otackach atd. a tak sem se chtel zeptat jestli se mi hodne zvysi spotreba. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
čau draci neska sem byl jezdit a fichtl ze začátku vynechává a pak když se zahřeje tak celkem jede ale stejně to není ono jezdil sem jen po rovině tak 1km asi 3x tak sem zkusil vyladit předstih zajel sem si to ještě jednou a pak sem jel z kopce a najednou to udělalo hhhhhhhhhhhhhhhhhhh z ničeho nic a nešla elektrika newíte proč?jo a ješte po těch 2km co sem najel byl celkem dost zahřátej ten fichtl když sem na něj dal nasliněnej prst tak už to syčelo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Tak tam dávaš málo oleje a maš velkou třecí sílu proto se to to hřeje koc.Jakmile tam nedáš olejtak se ti to může seknou ten píst dej pozor!!!!!!
 
 
Datum: 04. června 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
to ze se to hreje muze spusobovat jak spatna svicka,tak chuda smes....to ze ti to kleklo bych ani nepripisoval predstihu,jak spise nejake vadne soucastce.....
 
 
Datum: 02. června 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawek      IP: uživatel5329    
to je divný já mám daný zapalko úplné nejvíc v pravo víc už by to snad ani nešlo by už nedošáhly ty držáky jak to drží ten nosník.tak nemohl by to dělat příliš malej předstih?
 
 
Datum: 02. června 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
a do prava je věší předstih a do leva menší?
 
 
Datum: 02. června 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
fichtl se hodne hreje kdyz je moc velkej prectich a ze ti to takhle blbne to je elektrykou poradne ji nasteluj odtrch 0,35-0,4 prectich 1,4-1,6 pak to jede suprove a ani se to moc nehreje nesmis to porad tocit
 
 
Datum: 02. června 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Cim to je?      IP: uživatel6280    
Zdar.. uz delsi dobu mam prblemy s karbecem..nevite cim to muze byt,cely sem ho vycistil,profoukal secky diry,trysky profoukal...a svicka porad sucha..nevite cim to muze byt???:-(dik za rady fakt uz me to stve odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
gufero pod zapalovanim
 
 
Datum: 02. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Cim to je?      IP: uživatel6283    
ona je se mi zda nejníže..jako myslis u jehly na plyn,?
 
 
Datum: 02. června 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posuň na jehle ten plíšek do spodnějšího zářezu, aby se ta jehla více zvedla a obohacovala směs.
 
 
Datum: 02. června 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci já se chci zeptat jestli se dělali i 125 se sajdou a když tak jaké typy je jedno jestli JAWA nebo ČZ díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
konkretne tohle sem jednou probiral s lidma z veteranklubu a prej ne!!! prej uz u 250 kejvacky mit sajdu byla vzacnost!! Sajdy byli vyhradne zalezitost dvovalcovych 350,ale rikam ze byli i vyjimky a nektere 250 meli sajdu od vyroby,ale to bylo spíše na prani zakaznika. Hlavne 125 by sajdu neutahla....vzdyt je to trosku silnejsi a tezsi fichtl:-D Sportky se sajdou nebyli vubec!! Sajdy s "19"kolama byly od Pullitru! Nemuzu rict,ze bych to vedel s naprostou presnosti,ale lidi s kterejma sem se bavil vedeli o kazde udalosti behem vyvoje znacky Jawa,anomalie,prototypy,vyjimky a Swine2 promin,ale budu verit 70-ti letymu dedkovi,kterej se v tom uz dlouho pohybuje.....mozna si videl cizu nebo jawu se sajdou,ale predpokladam ze to bude nelegalni bustl bez papiru......jinak sem videl na netu i sajdu s dvema fichtlama:-D:-D
 
 
Datum: 02. června 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jawa 125/355 nebo 125/453 + velorex 560 nebo velorex 561
 
 
Datum: 02. června 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
To pochybuju,125 by to neutáhla
 
 
Datum: 02. června 2009 19:34
 
<  1752  1753  1754  1755  1756  1757  1758  1759  1760  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 14:26:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu