Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel4028
 zdravim,mam takovy problem,mam fichtla 21,vsecko jsem seřidil,chyta na prvni nakopnuti,ne volnobeh jede krasne,ale jakmile pridam plyn, pod plnym,a tak dve sekundy se toci na max tak se zacne dusit,a skoro chcipne,a ani rozjet se nepodari,vubec netahne,karbec mam vycisteny,a dobre pretesneny u valce i u kolinka,gufera mam nove,a elektriku sestelovanou,svicku novou,vubec netusim cim to je,vybrus sem nedelal,ani zadnou velkou zmenu,prosim poradte.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel6285
Datum: 03. června 2009 17:17
 TAK TU MAM DOTAZ,, MA NEKDO ZAJEM O KARBEC DELL ORTO 19,,,, ZA 1500KC,, JE TO PRUZKUM,, MAM NABIDKU,,, ALE HACEK JE V TOM ZE SE JICH MUSI NAKOUPIT KVANTA,,,, KARBEC 21 UZ NECHCU PAC TO UZ JE MOC NA PREKOPANE PIO,,, 19 JDE JAK DO KROSU TAK NA NORMAL FIKA,,, KARBEC MA MANUALNI SYTIC PRO LEPSI STUDENE STARTY  A TAK PISTE SVA UVAHY,,, JINAK LEVNEJSI TO FAKT NEMUZE BYT  DELL ORTO JE ORTO,,TO PAK MUSITE DO NEMECKA
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Zdenku co to meles za blbosti vzdyt je krasna
Datum: 12. srpna 2009 14:37
Jméno: Zvire
IP: uživatel6857
 ja bych klidne bral...
Datum: 26. července 2009 19:54
Jméno: Zdenek
IP: uživatel6294
 No tak ta hlava co je na obrázcích to je vrchol slévačského hnusu.Zapečený písek,póry a struska v tavenině a ten povrch no strašný a za tolik peněz??
Datum: 03. června 2009 21:04
 Klidně lez.....6kubíků spalovák je sériovka a ne závoďák.... Jinak tuhle hlavu mám doma taky....měl sem teda 2. Ta hlava vypadá decetně jak na mustangu tak na 20-21. Je to hezkej kus práce. Model je údajně Walter. Ten spalovák nevim kdo navrhoval já bych se s nim nestotožnil... Cena....co dodat no....standart....!
Datum: 03. června 2009 19:21
 Sem nevěděl že tu máš hvezdicovku
Datum: 03. června 2009 19:05
 ale mam,, ale bojim se frikulina ze mu lezu do zeli,,, jinak neni az takovej problem to nechat udelat,, tak jako ziskat nejaky orig model,, co nekdo udelal a pritom to nekopiroval http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2543.html jinak asi karbec bude za dva mesice s trema druhama trisek,, jen jeste nevim kteryma
Datum: 03. června 2009 18:22
Jméno: jawaracing50
IP: uživatel3382
 kdybs mel dellorto 21 black edition tak jsem zajemce, vim ze to neni jednoduche nakoupit hafo karburatoru co stim pak kdyz to nikdo nekoupi zj...
Datum: 03. června 2009 18:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Frikulin: Bing 21 je dneska temer k nesehnani... Jinak mne se libi, ze k tomu Dell Ortu sou trysky bez problemu k sehnani. S Bingem nevim, jak to je. Jinak co tim myslis kvalitnim karburatorem? Ja sem na tu svoji mrchu uvazoval bud o Amalu 19 nebo Dell Ortu 19. Muj motor by 19ka mela v pohode ukrmit. Takze mne se ta nabidka celkem zamlouva...
Datum: 03. června 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 Seso nemáš v rukávu i novinky s kterejma prisel jakuba?? On ma AMAL,ty Dell Orto....neplanujes taky nejakou hvezdicovou hlavu? Vzduchovy filtry? atd....
Datum: 03. června 2009 16:57
 Chci se zeptat,mám pionýra 21 a mám ho seriový,jen výfuk hikone,tak jestli bych mohl použít seso ten Dell Orto karburátor,jestli to něco přinese a tak.Dík za odpověd
Datum: 03. června 2009 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 rekl bych ze je to vybrona cena......a rekl bych ze je Dell orto docela v kurzu...ale je pravda ze mnohem vic lidi honí 21 orto a nemuze sehnat.....kuprikladu kdybych já shanel vetsi karbec,tak pujdu do nejlevnejsiho a lidmi overenyho karbecu...a mozna ho shanet budu   pokud.......
Datum: 03. června 2009 15:47
 Můj názor (pokud někoho zajímá....  ) je ten že 19mm je tak něak docela adekvátní co se týče pionýra (ačkoliv spousta lidí ví že jezdím 21mm ale to je jedno....) Osobně bych tenhle karbec nechtěl proto protože existují i lepší a když už bych investoval tak bych si koupil kvalitní karburátor. Je to ale pouze můj názor. Dellorta se jezdí a jezdit budou je to levnej dostupnej karbec nicméně pro ty co se ohlížejí míň na peníze (a rozdíl neni velký) jsou lepší karburátory....! Co se týče rozměru...důležitý je ale ostrej pionýr dokáže dost dobře jet s 19mm a 21mm už neni takovej rozdíl..to vim z vlastní zkušenosti...! Jel sem kros závod na Dell ortu 21 problém nebyl ale myslim si že mít tam svůj karbec uměl bych z toho dostat víc....! Toť můj názor...  Osobně nedám dopustit na Bing 21 (ačkoliv má difuzor "jen" 20mm) má ale hrubou nevýhodu ve váze. Kdo ho měl v ruce ví o čem mluvim a nejde ani pominout to že se čim dál hůř schání....
Datum: 03. června 2009 13:54
 Čau draci mám doma 05 a když jedu na hodně vysoký otáčky tak to začne cukat tak pustím plyn na chvíli a pak to jede chvilku tak 5 sekund ale nemůžu dát plnyý jinak to bude dělat to fůrt to samý.Tak sem zkoušel i cupovat a je to to samý .nechápu čím to už může být.....svíčka je opálena pěkně že má takovou cihlovatou barvu na konci a předsth je tak 1.5mm a chytá to pěkně..a na volnoběh se to nedusí ..........a karbec sem už profoukaval a trysky čistil a čistil jsem to taky ještě v plovákový komoře.a fůrt to cuká nevím čím to může být nevím si už rady.....poradte prosím děkuju za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 22:39
Jméno: totální magor
IP: uživatel1723
Datum: 03. června 2009 22:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo to neni nic proti tobě radku
Datum: 03. června 2009 15:40
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 mě to je jedno mysli si co chceš ja ti řikam jak to je....problem je ten že každej si tady něco myslí a filtruje to tady....ja sem vam chtěl jen poradit.....je vidět že nemáš ani ponětí jak karburátor funguje
Datum: 03. června 2009 15:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli to řikam špatně tak mě někdo kdo to ví na 100procent opravte
Datum: 03. června 2009 14:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 radku to že jehla ovlivnuje bohatost směsi jen ve středních otáčkách je podle mě blbost,jehla podle mě ti mění bohatost směsi jak v nízkých tak ve středních a vysokých! tomasi zkus pohnout s tou jehlou nebo s hladinou- jestli ti to předtim jelo tak ne podle mého zbytečné měnit trysku a pak na ní celý karbec stejně ladit
Datum: 03. června 2009 14:50
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
Datum: 03. června 2009 14:16
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 **tartovat*** omlouvam se
Datum: 03. června 2009 14:13
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 na jehlu nehrabej jehla ti ovlivňje bohatost směsi ve středních otáčkách,ve vysokých ti to ovlivňuje hlavní tryska ty jí máš moc velou musíš jí zmenšit na tolik aby motorr přestal ve vysokých otáčkách tarkovat(to je to cukání hlcení jak ti to dělá)
Datum: 03. června 2009 14:12
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 de ti tam mjoc benzinu.. prihni plysek v karbecu a dej uplne na nejhornejsi zavit jehly plysek (v plynu najdes)
Datum: 03. června 2009 13:10
Jméno: závislák
IP: uživatel1723
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/289180-valec.html čau kluci nevíte z čeho je tenhle válec ?? hlavně bych potřeboval vědět z čeho je ten karburátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:51
 http://pf62.wz.cz/navod_motor.html tady je o tom motoru, karbec je tam 24mm
Datum: 03. června 2009 12:51
 Je to válec z půdní frézy PF 62
Datum: 03. června 2009 12:50
Posl.aktualizace: 03. června 2009 20:31
Jméno: marffik
IP: uživatel866
 Primar mam orig., sekundarni kolecko orig 13z. a v zadu rozeta 70zubu, pri jizde pozadnim mi dost pomaha ze je to celkove zvednuty=vetsi uhel zadni kycne vidlice=celkove je pionyr kratsi, ale zaroven na stabilitu mozna horsi, urcite do porici jedu....
Datum: 03. června 2009 20:31
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 čau jak to zvedáš na zadní kolo napiš a jaký poříčí?
Datum: 03. června 2009 20:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Benesov
Datum: 03. června 2009 17:53
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
 ty jo jakej je to okres ?
Datum: 03. června 2009 17:52
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Byl sem minuly rok a povedeny zavod, tedka cekam na vyplatu, takze nepojedu  . Ale jinak muzu doporucit. Jede se na trati ro buginy a je tam dost mista k predjizdeni. V suchu to skrapeji mistni hasici... i organizace byla dobra.
Datum: 03. června 2009 17:39
Jméno: tomas
IP: uživatel6250
 Nice video,jaku tak mas rozetu,primar a sekundar??
Datum: 03. června 2009 13:22
Jméno: KOKO
IP: uživatel1337
 jÁ JEDU
Datum: 03. června 2009 12:54
Jméno: Torrman
IP: uživatel2942
 zdravím. borci, když me chybí pod sedlem tzv. ta gumova spojka sání na ČZ, je možne že to nejak ztrácí výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 16:47
Jméno: Torrman
IP: uživatel2942
 jj divne to prdi no... tak to jo, tak to bych to mel koupit dve ty mrchy za 90,-  , diky.
Datum: 03. června 2009 16:47
Jméno: Lasty
IP: uživatel6289
 Je to pravda, sam ji tam nemam a nema to tak pruzny zrychleni a este k tomu to tak divne PRDI
Datum: 03. června 2009 15:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Samozřejmě, protože motor saje falešný vzduch,který snižuje podtlak v rozprašovací komoře a ochudí palivovou směs.
Datum: 03. června 2009 14:32
 Zdarec, dneska jsem se doslech, že banzín speciál už nebude. Tak jsem se chtěl zeptat co se bude dávat do Pionýra. A ještě jsem se chtěl zeptat jakej benzín je nejlepší pro mustanga a jakým olejem to míchat a v jakém poměru. Ted nám řekli, že speciál s olejem pro dvoutaktní motory v poměru 1:20. A taky jakou používat směs aby to po zahřátí nechcípalo. Ted jsem tam měl to co píšu nahoře a v pohodě ale jak jsem tam dolil zbytek kanistru tak to po zahřátí chcípe a nejde nakoupnout. Je možný že na dně toho kanistru bylo více toho oleju? Zkrátka mě zajímá jak a co je dobrý lít do mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:31
 Hele lejte si tam co chcete třeba mejdlo nebo prací prášek mě je to jedno já jen řek svůj názor!!!!!!!!!!!!
Datum: 18. června 2009 18:31
 Na oleje.cz jsou informace o olejích na vysoké úrovni, ale simsonviglu.cz, už to simson musí každýho odradit.
Datum: 07. června 2009 16:53
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
Datum: 07. června 2009 12:49
 Pokud se svíčka zanáší, je to buď moc bohatou směsí nebo špatnou tepelnou hodnotou svíčky. Zabarvení zbytkama z oleje a benzínu je normální, ale nesmí toho být vrstva. Spalitelnost oleje je spíš otázka, jak často se musí čistit motor a výfuk. V tomhle uznávám, že je M2t horší než moderní oleje. Odkud máš informaci, že při 130°C skoro nemaže? Uvědomuješ si, že některý M2t jsou SAE 40 a některý SAE 50?
Datum: 04. června 2009 20:58
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
 Ono nejde jen o zkratování svíčky ta se snadno vyndá a vyčistí o mnoho víc jde jakou má ten olej spálitelnost a jak je jeho mazivost závislá na teplotě motoru a M2T ten už při 130stupních skoro nemaže takže to neni olej pro žádný valký trapiče a na zajíždění uplně nevhodný
Datum: 04. června 2009 20:30
 Většina M2t je normy API TB. Svíčka se mi zkratovala jen jednou a to proto, že jsem tam měl moc malou elektrodovou vzdálenost. M2t doporučuju.
Datum: 04. června 2009 17:15
 M2T je sracka největší nedoporučuju jím mazat ja leju Valvoline Durablend 2t je to polosyntetika a zvíšili se mi max otáčky o 500
Datum: 04. června 2009 16:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 M2T není recyklát, z vyjetých olejů se dnes automobilové oleje nedělají, dělají se z toho různé ropné produkty pro průmysl. Ale že je to shit, tak v tom s tebou souhlasím. Je to olej normy API TA, tedy prakticky bez aditiv. Dříve se ve starých Jawách dal použít, ostatně nic jiného nebylo. Ale když jsem ho dával do sekačky MF 70, tak to bylo peklo, ten smrad a neustálé čištění svíčky. Dnes používám olej Mobil1, syntetiku a můžu říct, že to je téměř jak se čtyřtaktem. Po smradu ani památky a na svíčku jsem dva roky nesáhl.
Datum: 04. června 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 mozna to bude tim ,ze vim z ceho se m2t delá a proto ho odsuzuju.......obcas kdyz u nas na dilne vidim,jaky sracky vozej do sberny sajrajtních olejů,tak si rikam,ze vubec nechapu,proc se ten fichtl na m2t nezadre hned   Vzdycky se mi fichtly kurvili po pul roce....vim proc.....ostrejsi jizda s m2t znamena jasnou smrt pro motor!!!!! Znam borce co jezdi deno denne 1km do prace a furt mu to jede na plno,ale on tomu nedava kotel a ten fichtl najede denne nnula,nula hovno......Pro Maresuk: Benzin kup nejakej,je to jedno.....a nalej do toho nejakej olej hlavne!!!!.....pomery si uz slysel....m2t minimalne 1:33 a normalni olej 1:40......doporucuji z dlouholete praxe pouzit normalni olej,treba Shell Advance SX.....nejlevnejsi nejkvalitnejsi mineralni olej...(pokud zanedbam m2t,coz neni olej  )....
Datum: 03. června 2009 23:15
 Maresuku, oleji je fuk, do kterýho benzínu ho naleješ.
Datum: 03. června 2009 21:16
 Jestli natural nebo special je to fuk. Special má oproti naturalu navíc aditivum proti vytloukání ventilových sedel. To má význam je pro starý čtyřtakty. Vyšší oktanové číslo nemá moc význam, protože je to odolnost proti samozápalu a když se samozápalem není problém u 91, tak nebude problém ani u 95. Vyšší odolnost proti samozápalu má i vedlejší efekt a to pomalejší hoření. To je ale zanedbatelný. Můj názor o M2t je, že je nesmyslo ho odsuzovat jen podle názvu, protože oleje pod tímto názvem vyrábí hodně značek. Mažu 1:30 M2t od Parama a jsem spokojenej. Nějak nechápu, proč někdo porovnává olej podle toho jak kouří.
Datum: 03. června 2009 21:14
 Tak já mám ted kanystr s 20 litry naturalu 95 a smíchám to s olejem M2T v poměru 1:40. Už to mám koupený a příště koupím kvalitní olej. Kterej olej je asi nejlepší k naturalu 95? V jakým poměru? Jejich tu dost nevim který vybrat.
Datum: 03. června 2009 21:10
 standa :Shell Advance SX 2T je opravdu dobrej.Teď sem na něj přestoupil z Mogulu TSF.Je o stovku levnější,specifikace maj oba stejný.A ten Shell i míň kouří.Když sem mazal TSF a naložil sem motorce tak kouřila,teď na Shellu nic.Přestoupil sem hlavně kvůli ceně,protote při poměru 1:30 by mě TSF zachvíly vycuclo
Datum: 03. června 2009 18:32
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pokud se nepletu tak oktanovy cislo neni nic vic/min nez odolnosti proti detonacim. A 1:100 do pionyra to zavani vrazdou s pouzitim zebelepsiho oleje. Zajimalo by me, jak vypada tvuj cep s futrem. Pro priklad manual k moji byvaly 125 Cagive udaval, ze se smes micha od 1:100 (volnobeh) az 1:60 v zatizeni a to byla vodou chlazena + nikasil (mensi tolerance, mensi treni). Takze 1:100 u pionyra je nesmysl. K M2T: je to sajrajt, co si budeme povidat. Ale urcite se nevyrabi recyklaci starych oleju, to by vyroba vysla mnohem draz a ten olej by se nemohl zaplatit, je to jeden z dost casto citovanych omyu a slycham ho pomerne casto... Jinak pionyra a pak Simsona v 16 sem mazal 1:40 Mogulem TSF. Pak sem presel Shell WSX Advance (polosyntetika) 1:40 a tedka jezdim Motul 510 1:30. Benzin dycky 95 natural. Do zavodaku pro dobrej pocit bud Carreru, nebo Shell V-Power. Zdalo se mi, ze to jede lip, ale mozna je to psychikou... Pragovku mazu 1:50 Motulem 710. To je ohledne oleju asi tak vsechno ode me...
Datum: 03. června 2009 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 to jsem rád  tamtoho chlápka nemuzu vystát  Samozrejmne ze to co tu Radek popsal je me moc dobre známe. Kombinace snizene hlavy a 100 oktanu je známa kombinace pro zrychlení a rychlejsi odrovnání seriovyho motoru
Datum: 03. června 2009 16:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceoktanový benzín při stejné kompresi hoří pomaleji, tudíž je nutno nastavit větší předstih, jinak u čtyřtaktu bude palivo dohořívat ve výfuku a budou se podpalovat výfukové ventily. U dvoutaktu menšího obsahu to tak nevadí.
Datum: 03. června 2009 16:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 asi se bavíš s jinym radkem  ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá,toto neplatí na motorech které mají vstřikování a snímač klepání tam si podle detonací ve válci motor sám upravuje dávku benzínu a přezkočení jiskry na svíčce,pokud něco o tom víš tak víš že některý motorky měli i přepínač 91 a 95 kdy člověk sám nastavil mechanicky řídící jednotce předstih zážehu aby to jelo na ten 95 benzín víc kdyby to bylo jak říkáš ty tak by žadny takovídle věci nebyli  zkus třeba 127 oktanovej benzín a uvidíš že to pojede uplně stejně pokud to nesešteluješ na tenhle benzín
Datum: 03. června 2009 16:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou
Datum: 03. června 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel6285
Datum: 03. června 2009 15:39
 1:20 liju já do stadiona - M2T a normální natural. Zezačátku se motor choval trochu divně (i když jsem měl spíš špatnej karburátor), ale pak to přestalo a teď to žene skoro 60km/h  Jinak kámoš míchá do fichtlů (20 a hooodně stará 05) natural a M2T 1:40....zatím bez problému, nějakej rok už na to jezdí
Datum: 03. června 2009 14:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 oktanoví číslo ti udává samovznítitelnost směsi pod tlakem takže když zvíšíš tlak ve spalovacím prostoru(kompresi) tak bys měl i zvíšit oktanové číslo benzínu jinak by mohlo docházet k samozápalům směsy a hlavně nikdy neposlouchej ty kecy jako že někdo jezdí na 91 a tet když natankoval 100 oktanovej benzín tak že to jede líp,je to blbost platilo by to v tom případě že bys zmenšil předstih,nevím co si kolega frikulin představuje pod pojmem kvalitní olej ale ja míchám kvalitní oleje 1:100
Datum: 03. června 2009 14:31
 Nikdy sem ani na speciál nejezdil.... Natural běžnej fík bere bez problému a pokud máš ještě o malininko krouhlou hlavu tak to i líp jede. 1:20 je zajížděcí poměr. Pro běžnej provoz neupravenýho pionýry bych pro futro volil 1:40 (ale kvalitní olej) pro jehlový ložisko by to mělo fungovat i 1:50 (opět opakuju- KVALITNÍ OLEJ....)
Datum: 03. června 2009 13:56
 zdar to mas jedno ja leju do mustafa natural95 a muzes tam dat i carreru100 fik potrebuje minimalne 84oktanovej benal ale ten us se nedela......olej v pomeru 1:30 a nejakej lepsi bych doporucil nez M2T treba mogul TS,TSF,2T nebo jakejkoliv jinej nez M2T.....jesi ti chcipe tak si pritahni volnobeh na vyssi otacky,to je nerest fiku nektery chytaj studeny i teply a nektery jen studeny nebo teply...je to normalni.ale stim kandakem je to mozny ze tam bylo vic oleje....zdar
Datum: 03. června 2009 12:22
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau Draci mám doma 05 a když jedu tak mě to na vysoký otáčky se dusí tak pustím plyn na 5 sekund a pak to zase jede těch 5 sekund a pak muím i cupovat a je to fůrt to samý dokola....nevítě co to může být?.......svíčka je pěkně opálená,předstih dobrej ...tak mám třeba tam dát jiný trysky....nebo co jinýho poradte prosím moc už mě to štve děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 9:15
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 mam taky 05ku... mam 68 trysku,na filtru na te krabici mam 1 díru otevřenou (ze 3ří ) ,pak tu trysku na pružince tak 1,50-2 celé otáčky a nedusí se to aji tou hladinou by to mohlo byt...
Datum: 03. června 2009 9:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vzedni hladinu v plovákovce
Datum: 03. června 2009 7:01
 Zdarec. Seso mám pro tebe návrh. Nebylo by dobrý obměnit nekterá el.schemata zapojeni na SESA-MOTO za schemata srozumitelnejsi??? Diky jednomu dotazu jsem se dnes dostal k tomuto http://www.motoelektro.cz/stazeni.htm a muzu rict,ze to sou schemata,ze by to zapojil i analfabet,coz o nekterych schematech na tvych strankach se rict neda  Ja sám sem si nektere radeji doma prekreslil,abych se v tom orientoval  Tady je dokonce videt origo barevne rozliseni kabelů,takze kazdý by mel hned jasno,ze zelenej kabel do prepinace a z prepinace sou svetla....Nechám to na tobe,ale myslim ze to je hodne dobrý!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 8:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ahoj Seso.. no jasně... CDI je z dětských nemocí venku a stejně tak i bezkontaktní stator... v nejbližší době se chystám hodit to na web. Nyní nás čekají s kámošem provozní a životnostní zkoušky. Povedlo se mi vyždímat z magnetta výkon takovej že můžu používat haogenku 40W/45W v přední lampě... Bohužel mi nevychází jezdit, tak se testů ujal kamarád. Dokonce jsme tak úspěšní, že se daří provozovat CDI i bez akumulátoru.. jediný co ve volnoběhu zdechne elektriku je klakson, prostě zatroubit (v zapojení bez AKU) ve volnoběhu spolehlivě zhasne motor  ... Ale to se bavíme o přední žárovce 40W. Plánujeme zatěžkávací zkoužku na pražském okruhu silnicí 101 (celkem 150km dokola a chcem to dát v jednom dni dvakrát), ale nejdřív v červenci, do tý doby se neurvu od práce na domě.. Chtěl jsem se stavit na dny kozla, ale každej víkend teď musím dělat se zedníkama, takže neradostný červen  Určitě se zea tebou ale s tím naším vynálezem stavím, mám zálusk na ty tvoje zadní chrom tlumiče...
Datum: 04. června 2009 8:19
 cus chongu,, tak jak dupou kralici,, co zapalovani,, uz je to doladeno?
Datum: 03. června 2009 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No moc bych ty schémata nechválil u Jawa 50/20 chybí zakreslenej zapalovací pól.. takžže pokud by jsi to podle toho schéma analfabeticky zapojil nedočkáš se jiskry
Datum: 03. června 2009 7:52
 draku vim o tom ,,ty schemata jsou bomba,, to na sesa ,, sem vsechny delel sam,, tekrat to byl pro me porod je vsechny nakreslit udela histroii a popis,,, tenkrat jsem na to byl pisnej,,dneska jse za to stidim,,ale neni cas to predelat a tak pokud mi je prekreslis tak je zmenim,,, jinak kopirovat cizi praci rozhodne nebudu s toho webu
Datum: 03. června 2009 6:14
Jméno: pták
IP: uživatel1723
 čau péra za kolik myslíte že bych mohl prodan jawu 555 která je bez tp a je na ní nová lak ral 3004 a motor z 21 a sedlo taky z 21 a nemám prsíčka ...co myslíte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 18:42
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ptacku vic jak 2000 za tp medpstanes  kdyz nema prsicka to mas 1500 dolu  , ten lak nikoho nezajima , nevim jak vypada ale stejne to bude na renovaci
Datum: 03. června 2009 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 pokud bys chtel vic,tak si ale uvedom,ze v podstate prodavas pareza bez motoru a bez prsicek + k nemu jako bonus motor z 21.....takovyhle veci se blbe prodavaji.....nic nenadelas
Datum: 03. června 2009 15:43
Jméno: pták
IP: uživatel1723
 tak to nemá cenu prodávat...jen do toho motoru jsem vrazil kolem 1000kč
Datum: 03. června 2009 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 za 1500 pokud jede....ale i tak to bude dost
Datum: 03. června 2009 9:37
Jméno: neltharion
IP: uživatel6271
 Čus draci , je stejnej píst ze 453 jako z čízy hranatý ? 476 tušim že to je...dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi mam dotaz kdyz budu nucen z neakyho duvodu den pred fichtl cupen vymenit pistni krouzky za novy ktery nebudou zajety vydrzej to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 10:38
 pude to poznat ale nesmíš to vytáčet po dobu asik pul nádrže
Datum: 03. června 2009 10:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo jen se snaž tak hodku před jezdit a netočit to
Datum: 03. června 2009 6:57
 Hoši vadí když mam u 516 vytahanou kliku že mi prej ůdajně píst trochu naráží do hlavy?Řikal mi to jeden chlap co sem mu to dal aby mi vyměnil hřídel od nakopávačky a chce za to 9000 a to tam nepočítá novou kliku nebo přelisování ojnice a počítá do toho i novou vložku válce,píst a kroužky příde mi to hrozně peněz když já jí koupil za 11000Kč a tak se chci zeptat jestli bych s tou klikou nemoch ještě jezdit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 to fechrider: Uz sem si zvyk,ze se veri vic lidem,kteri rikaji neco pozitivniho,nez lidem,kteri rikaj,ze je potreba neco opravit
Datum: 03. června 2009 23:18
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 jak říka standa dej to zrepasovat tak za 1200 nebo 516tka točí krapec víc otaček  až se ti to rozsype budeš muset koupit celou ojniční sadu a možná dělat novy výbrus, protože jehličky z ložiska ti vletí do valce (to se stalo i mě)
Datum: 03. června 2009 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 reknu ti druhou vec....az ti proleti ojnice blokem motoru tak budes cumet jak blbec
Datum: 03. června 2009 15:56
 Jj já si taky myslim,neska my volal a řikal že to dopočítal na 11000 a na to mu fakt seru protože já jí za 11000 koupil takže budu jezdit z vytahaným pístním ložiskem nebo pouzdrem nebo co tam je ale do hlavy je podle mě blbost že by to naráželo protože tak komprese by podle mě ten píst přitlačil spátky a ani my to nedělalo žádný rány když sem jeszdil,takže si myslim že to nevadí takže budu jezdit s tůtou ojinicí!
Datum: 03. června 2009 15:45
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
Datum: 03. června 2009 15:27
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
Datum: 03. června 2009 15:27
 No jo,skusit vypodložit válec nákým hliníkovík kusem co by byl ve tvaru jako těsnění neni špatnej nápad.Podle mě by to ničemu nevadilo!
Datum: 03. června 2009 7:00
Jméno: birel
IP: uživatel3837
 Jinak repase kliky(pokud není zadříta) neni problém udělat za 1500,-
Datum: 02. června 2009 22:19
Jméno: birel
IP: uživatel3837
 No dobré to rozhodně neni kdyý píst naráží do hlavy,mel bys ji vypodlozit,nebo zvednou válec....Jinak těch 9tis je opravdu hodně,kompletní motor není problém ehnat za 6tis...
Datum: 02. června 2009 22:16
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 je to drahej konicek,to víš.....bracha u krosky zaplatil 5000 za vrtulku vodniho cerpadla,dve loziska,gufero a tesneni.....nic nenadelas kdyz ti tece voda do oleje   Sa,ozrejmen existujou i jiny zpusoby jak to vyresit,9000 mi prijde prehnaný a pokud uz to nemas prejetý,tak neni duvod menit vlozku valce.....muzes si kliku nechat repasovat(ojinice bude draha),ale nevim kdo ti ten motor udelá......ale zase pokud se jedna o 10 000 za GO motoru z 516 tak to neni vubec spatna cena,az bych rekl ze je to bez práce.....
Datum: 02. června 2009 22:15
 čus! pls nerozdělával někdo z vás doma trachometr ze škody 120 ? mám ho totiž na 487 a povolil se mi ten číselník a když už je tacháč rozdělanej tak sem si řek že tam dám nějakej "lepší" ciferník, ale nevim jak sundat tu ručičku. Tahem to nejde tak jak ? poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 11:41
 Sundáš ji tahem ve směru osy, jinak ji ohneš, většinou to nejde moc dobře, když budeš měnit ciferník tak o něj můžeš zapřít 2 šroubováky a opatrně rovnoměrně vypáčit, když už to máš rozdělaný tak do pružinky co vrací ručičku natlač trochu vazelíny, ale jen málo a nastav vůli osičky aby byla minimální, potom ti nebude ručička vůbec lítat za jízdy, aspoň do tý doby než se to zase vymlátí..., a pak nezapomeň správně ustavit ručičku aby to ukazovalo dobře, já to dělám podle dalších 2 tachometrů, za pomoci kousku náhonu a vrtačky...hodně zdaru je to celkem piplačka
Datum: 03. června 2009 11:41
 dík, ale nechci tenhle funguje dobře
Datum: 03. června 2009 8:22
 zdar jesi chces tk ti za retka necham cely kulaty komplet budiky.mam doma 3je  .....dystak napis na email zdar
Datum: 02. června 2009 22:45
 Zdarec fichtlaři, chtěl bych se zeptat, když si koupím přímé sání vzduchu na fika budeme mě to žrát více benzínu než předtím? Když si koupím trysku s větším průměrem jestli se to změní a nebo když tam nechám originální. Já se rozhoduji a jeden říká to a druhý zase ono, tak mi poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:47
Datum: 02. června 2009 22:47
 soy...chcem menit kruzky na fichtlovi..ked donesem do predajne stare kruzky budu mi vedet podla toho dat nove kruzky??alebo podla coho sa to urcuje?? co mi staci donniest do predajne? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejlepsi kdyz si vezmes valec a ujazes jim ho reknes ze potrebujes do nej krouzky oni je vyzkousej jaky tam pasujou a taky to mas napsany napistu ale obcas to neni citelny a stejne obcas moc nesedej vem proste valec do prodejny
Datum: 02. června 2009 20:15
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar na jawa-čz 175 mam problem vymenil sem karburator z čz 175/477 za karburator takovy stary na ktery musela byt prechodka z valce na karb a s tim starym mi to zralo malo ale zase se to nechtelo drzet v otackach atd. a tak sem se chtel zeptat jestli se mi hodne zvysi spotreba. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:00
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci neska sem byl jezdit a fichtl ze začátku vynechává a pak když se zahřeje tak celkem jede ale stejně to není ono jezdil sem jen po rovině tak 1km asi 3x tak sem zkusil vyladit předstih zajel sem si to ještě jednou a pak sem jel z kopce a najednou to udělalo hhhhhhhhhhhhhhhhhhh z ničeho nic a nešla elektrika newíte proč?jo a ješte po těch 2km co sem najel byl celkem dost zahřátej ten fichtl když sem na něj dal nasliněnej prst tak už to syčelo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:58
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Tak tam dávaš málo oleje a maš velkou třecí sílu proto se to to hřeje koc.Jakmile tam nedáš olejtak se ti to může seknou ten píst dej pozor!!!!!!
Datum: 04. června 2009 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 to ze se to hreje muze spusobovat jak spatna svicka,tak chuda smes....to ze ti to kleklo bych ani nepripisoval predstihu,jak spise nejake vadne soucastce.....
Datum: 02. června 2009 22:18
Jméno: jawek
IP: uživatel5329
 to je divný já mám daný zapalko úplné nejvíc v pravo víc už by to snad ani nešlo by už nedošáhly ty držáky jak to drží ten nosník.tak nemohl by to dělat příliš malej předstih?
Datum: 02. června 2009 21:04
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 a do prava je věší předstih a do leva menší?
Datum: 02. června 2009 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 fichtl se hodne hreje kdyz je moc velkej prectich a ze ti to takhle blbne to je elektrykou poradne ji nasteluj odtrch 0,35-0,4 prectich 1,4-1,6 pak to jede suprove a ani se to moc nehreje nesmis to porad tocit
Datum: 02. června 2009 20:18
Jméno: Cim to je?
IP: uživatel6280
 Zdar.. uz delsi dobu mam prblemy s karbecem..nevite cim to muze byt,cely sem ho vycistil,profoukal secky diry,trysky profoukal...a svicka porad sucha..nevite cim to muze byt???  dik za rady fakt uz me to stve
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 gufero pod zapalovanim
Datum: 02. června 2009 22:29
Jméno: Cim to je?
IP: uživatel6283
 ona je se mi zda nejníže..jako myslis u jehly na plyn,?
Datum: 02. června 2009 21:26
 Posuň na jehle ten plíšek do spodnějšího zářezu, aby se ta jehla více zvedla a obohacovala směs.
Datum: 02. června 2009 20:10
 Kluci já se chci zeptat jestli se dělali i 125 se sajdou a když tak jaké typy je jedno jestli JAWA nebo ČZ díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel6284
 konkretne tohle sem jednou probiral s lidma z veteranklubu a prej ne!!! prej uz u 250 kejvacky mit sajdu byla vzacnost!! Sajdy byli vyhradne zalezitost dvovalcovych 350,ale rikam ze byli i vyjimky a nektere 250 meli sajdu od vyroby,ale to bylo spíše na prani zakaznika. Hlavne 125 by sajdu neutahla....vzdyt je to trosku silnejsi a tezsi fichtl  Sportky se sajdou nebyli vubec!! Sajdy s "19"kolama byly od Pullitru! Nemuzu rict,ze bych to vedel s naprostou presnosti,ale lidi s kterejma sem se bavil vedeli o kazde udalosti behem vyvoje znacky Jawa,anomalie,prototypy,vyjimky a Swine2 promin,ale budu verit 70-ti letymu dedkovi,kterej se v tom uz dlouho pohybuje.....mozna si videl cizu nebo jawu se sajdou,ale predpokladam ze to bude nelegalni bustl bez papiru......jinak sem videl na netu i sajdu s dvema fichtlama 
Datum: 02. června 2009 22:38
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jawa 125/355 nebo 125/453 + velorex 560 nebo velorex 561
Datum: 02. června 2009 19:49
 To pochybuju,125 by to neutáhla
Datum: 02. června 2009 19:34
|



|