Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michael
IP: uživatel1599
 seso ! ja jsem slysel ze fichtl kramek konci je to pravda ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 17:34
Jméno: sesa
IP: uživatel1763
jen co udejdnu na okamcik na Slovensko,,uz je tu fama,,,,
Datum: 16. prosince 2007 17:34
kto ti to nerozpraval?
Datum: 15. prosince 2007 23:10
Jak si na to kurva přišel??Vždyť sotva začal.Pevně věřim že to pravda NENI.
Datum: 15. prosince 2007 20:56
Jméno: sfin
IP: uživatel1756
 Kluci jak se vam libi znacka simson je to spolehliva znacka alebo nic moc potrebuju to vedet diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 16:14
Jméno: Js
IP: uživatel340
Fichtl je lepší, z několika důvodů: československá výroba, jednoduší, líp a rychleji jede, lépe startuje, lépe se schání.
Datum: 08. ledna 2008 16:14
simson je spolehlivejsí
Datum: 22. prosince 2007 12:34
Jméno: opi
IP: uživatel1686
fichtl je lepsi
Datum: 16. prosince 2007 18:31
Ja by si pořídil Fichtla je to spolehlivý stroj a jede mi v pohodě 70km a seženež na něj všechno a za babku o proti Simalovi na kterým sem před měsícem měnil zapalko který mi odešlo a stuha jede 60 a prodávám ho a sere se
Datum: 16. prosince 2007 15:44
Tie videa o dodal Frikulin potvrdzuju tvrdenie,ze fichtl ide rychlejsie.
Datum: 16. prosince 2007 11:06
lukawe555:Tak potom beriem spat co som povedal.Prepac.Mozno to vedne kvoli tomu,ze to este nemas tak zabehnute(neviem kolko km mas najazdenych od GO).Alebo mas teplu sviecku.Moje skusenosti su take,ze fichtl ide rovnako alebo lepsie.Kazdopadne sa taky experti s polorozpadnutymi fikmi co chcu obehat simsona najdu.,,,,,,som zo Slovenska
Datum: 16. prosince 2007 11:00
Jméno: Bubák
IP: uživatel1764
lukawe555: ale dkyz se o nej staras tak mu ten cas dojde az za dlouho.. ja kdyz jsem kupoval mustnaga.. tak jsem taky vic spravoval nez jel.. nedavno je motor po go a uz je to v pohodoe.. ted se mi teda vysralo jedno lozisko v prevodovce, ale to prisuzuju tomu ze jsem jezdil malo prevodovyho oleje...
Datum: 16. prosince 2007 10:57
Kua maj to byt dyžtak dva odkazy
Datum: 16. prosince 2007 10:30
Tak sem e juknul na youtube.com a našel jsem dvě videjka simson vs jawa
Datum: 16. prosince 2007 10:30
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1761
majo mú fichtl jede 70 bez problému a má stk a já na nem jezdím každý den tak 10kilákú ale až dojde jeho čas tak se sere a majo odkát si??a včil tam mám uplne nový motor po GO
Datum: 16. prosince 2007 9:09
Jméno: radim
IP: uživatel202
No tak ja mám taky mustanga,je to spolehlivý stroj,no a když už se něco posere,tak to není zas nic tak strašného(moc věcí na pokazení tam není  ),ale na ježdění ve dvou je 100%lepší simal,škoda jen,že fichtly neměly 4kvalt....
Datum: 16. prosince 2007 7:12
To zalezi kus od kusu a jak k tomu clovek chova.Ja mam Mustnga na papieroch a skusenosti mam take jak popisuje martinek.Ziadny problem uz dost dlho.Staci pravidelna udrzba.Bratranec ma Simsona a viac ho opravuje jak sa vozi.Takze asi tak.Ale je pravda,ze Simal ma vyhodu blinkrov,brzdovky atd.Ale ak sa nieco stane s elektrikou(nezvykne sa stavat casto),tak je to dost narocne.Na kazdy typ Simsona existuju rozne schemy(A,B,C...),dratov je tam do zblaznenia.Zatial co na fika su vlastne dva druhy(20 a 30W zapalko) na vsetky tri typy a su tam 4drotiky.A ked sa chce,blinkre sa daju zrobit aj na fichtla.Staci dolozit baterku.Ale zas nemozte porovnavat Simala,ktory je vyrobeny o 10-20rokov neskor jak fichtl.Viezol som sa na simsone a aj na mustangu.Je tam citit 4kvalty,ale maximalku mal mensiu jak ja na Mustangu(asi mensi sekundar).Tahalo to pekne.Ja by som si Simsona aj kupil,ale odradza ma o dost vyssia cena jak u fika a zas taky uzasny ten simal nie je.
lukawe555:Najprv si daj fichtla dokopy a potom porovnavaj so Simsonom.
Datum: 15. prosince 2007 23:20
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1761
simson je určite lepší než fichtl kamoš má simsona a já fichtla zapalko se mu nesere a furt háže iskru to mne se sere furt jeli sme tak 5kilákú a kamoš jel furt svojím tempem a mne uš sa topili tesnená má smjerovky na fichtlu musíš rozkládat rukama simál je spolehlivjejšíííííííí!!!!!!!!!!!!!!!kup si simála
Datum: 15. prosince 2007 21:28
Fichtl je určo lepší než simál.Aspoň teda pro mě.Dobře se na něj sháněj díly a je i spolehlivější než simál.Bejt tebou si koupim fichtla,je i levnější
Datum: 15. prosince 2007 20:59
Jméno: deda
IP: uživatel556
No je pravda ze ma blinkry a otaclomer ale to je vse co je na nem dobry.Ja mam fichtla a kamos simsona a jeli sme tak 500 m na plnej a kamosovy se to zacalo prehrejvat ale fichtl jel furt jako drak.Tak nevim ale podle me je fichtl spolehlivej stroj.
Datum: 15. prosince 2007 20:46
Jméno: martinek 12
IP: uživatel1411
je celkem dobry ale kdyz se ti posere zapalko to se posira dost casto tak si pekni otevre penezenku kdyz mas dobreho fichtla jako mam ja tak je lepsi fichtl me se uz 2 roky vubec nic neposralo startuje na poprve mam papiry a nikdy me nenechal to je jenom na tobe
Datum: 15. prosince 2007 20:18
Jméno: milis
IP: uživatel1760
je to nejlepší stroj ze všech padesátek !!! ( teda pro mě )
Datum: 15. prosince 2007 20:16
no neni to spatnej stroj ale kazdymu 2 simsonovy se vysere zapalovani!!!!
Datum: 15. prosince 2007 20:14
Jméno: mara
IP: uživatel426
neni to marnej stroj jede to prez 70, 4 kvalty a ma to blinkry narozdil od fika
Datum: 15. prosince 2007 20:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
 draci kdo ma skusenosti s vidlema ze simsona dneska jsem je daval na mustafa brejle jsem nechal z fika a mam takovej blbej problem kdyz podrzim kolo mezi nohama tak nemi problem zatocit s riditkama - nehejbe se to v brejlich ale ve vidlich zkousel jsem je jakoby pootocit aby pruziny byly prepjaty i naopak ale porad to ma vuli tak nevim co stim pritom jsem to mel rozdelany a nic tam snad nechyby pls HELP
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:28
zdar, u simsona ty tlumiče drží u sebe blatník, proto se nehejbou. musíš udělat takovej úchyt tlumičů, jde o dva úchyty propojený pásovinou, mě to dělali taky a ted se ani nehnou.
Datum: 15. prosince 2007 17:27
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Ahojte, prosim na com jen ten labyrind??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 18:11
je to něco jako gufero.ale je z hliníku.jeto mezi ložiskama na klice.
Datum: 15. prosince 2007 18:11
Jméno: martin fichtlar
IP: uživatel1519
 potrebuju sehnat jety drapak na fichtlacky zadni kolo.Nevite kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 16:21
Jméno: Lori3
IP: uživatel1651
ICQ ti dam... 351-403-339
Datum: 15. prosince 2007 16:21
Jméno: martin fichtlar
IP: uživatel1519
Lori3 das mi prosimte email?Diky
Datum: 15. prosince 2007 10:07
Jméno: Lori3
IP: uživatel1651
U mě
Datum: 15. prosince 2007 8:54
Jméno: eroman
IP: uživatel1337
 Zdar nevíte čím to je že mi v nádrži ubejvá benzín?????????????????????????????????????????????????,Ale jen kdyz jezdym!!Když mám fychtla zaparkovaneho tak ne!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 10:48
Pokud ti ulívá za jízdy a je to velký únik tak zaparkuj otevři palivový kohout a dívej se. Buď je to hadička nebo v plovákovce že se ti přeplavuje neustále. Mně taky ubýval a bylo to tím že jsem otočil ten plíšek v plovákovce. Po cestě za mnou byla benzínová stopa.
Datum: 15. prosince 2007 10:48
kua teky jsem mněl ten problém, vyřešil sem to tak, že se s fektlem prestal jezdit a uala benzín neubývá
Datum: 15. prosince 2007 10:45
to bude tím ... že máš asi děravou nádrž...
Datum: 15. prosince 2007 10:24
Jméno: monax
IP: uživatel53
To bude tim ze mas nastartovany motor a jezdis To vis motor nejede na vzduch ale na benzin kéééž by to šlo zastavit
Datum: 15. prosince 2007 9:42
Tuhle závadu mám taky a ne a ne ji odstranit.Zkus se odstrkovat nohama a pro ulehčení si můžeš sundat motor i nádrž.
Datum: 14. prosince 2007 23:09
Jméno: buben
IP: uživatel770
tak si ho postav pred sebe dej si tam plnou nadrz a jen se na nej divej ty kopyto!!!!!
Datum: 14. prosince 2007 23:07
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ty si blb, a na co jezdis? plyn to nebude
Datum: 14. prosince 2007 22:47
 Cau seso chtel bych se zeptat kdy zase budete mít ty tachometry na Jawu 21 nebo jestli jeste nejaky nemate diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 16:01
Jméno: Dan21
IP: uživatel1758
Jj Diky
Datum: 15. prosince 2007 16:01
Jméno: sesa
IP: uživatel1763
presne sem na Slovesku,,tacha budu za 4mes
Datum: 15. prosince 2007 13:44
Jméno: Lori3
IP: uživatel1651
Sesa myslim odcestoval...
Datum: 15. prosince 2007 8:54
Jméno: lozisko
IP: uživatel1519
 ahoj nasel jsem doma dve loziska firmy ZKL na jednom je naspsano 6303-2ZR a na druhem 6303AZR a jsou k tomu jeste zapouzdreny nevite jak ty krytky tech kulicek vyndat?a co znamenaji ty pismenka .Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 23:18
Je to o tepelné roztažnosti,kvalitě(cena-ne všude potřebuješ supr ložisko)-rychloběžné nebo pomaloběžné otáčky.Co přesně ty čísla označují se určitě dozvíš na netu.Toto označení bude asi značit zapouzdřené ložisko (ZR).
Datum: 14. prosince 2007 23:18
Jméno: lozisko
IP: uživatel1519
zadny drazky po obvode na tom nejsou a stema pismenama jsem slysel neco ze jsou volnejsi rada jsou C a presnejsi A no a ty volnejsi se davaj na klikovky kvuli tepelne roztaznosti.
Datum: 14. prosince 2007 22:22
Jméno: snake
IP: uživatel1756
To vyndas jednoducho srubovakem tensim to vylupnes ja sen to bil tyn a v poho islo a ty cisla nemaju ty loziska drazky na boku po obvode, ? ty cisla to mas jedno hlavne ze je to 6303 da sa to do kartetu a to daj dole ty pouzdra a naraz ich tam a jezdi
Datum: 14. prosince 2007 22:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 čest kde sezenu tu velkou pruzinu na poloautomat na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 10:46
u mně doma, ale musel by sis toho vzít víc
Datum: 15. prosince 2007 10:46
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
v mototechne v rakovniku
Datum: 14. prosince 2007 22:25
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 cus,chtel jsem se zeptat jestli ma nejakej ucinek kdyz vylestim pist,klikovou komoru,hlavu a prepousteci kanaly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 14:11
Jméno: Jakub MECH
IP: uživatel1058
Rozhodne vylestit kliku a klikovou skrin a prepousteci kanaly ze spalovacim prostorem ale pist nelesti a vyfukovy kanal taky vylesti a vylesti vevnitr taky koleno to pomaha na odpych odspoda
Datum: 16. prosince 2007 14:11
Jméno: Bubák
IP: uživatel1757
kdyz vylestis hlavu, pist a vyfukovy kanal tak se ti tam nebude usazovat karbon a bude to lepsi (i kdyz ja jsem dnes sundaval hlavu, valec po vybrusu asi 150km , na pistu ani znamka pouzivani (jako ze tam nebyl vubec karbon) pritom pist jsem nelestil , nic... a jindy tam vzdycky mivam vrstvy... )
Datum: 14. prosince 2007 21:43
Nic se nestane možná jen když vyleštíš přepouštěcí kanál . No v tom příp.budeš akorát mě t větší spotřebu
Datum: 14. prosince 2007 21:20
Jméno: sfixx
IP: uživatel1756
 Kluci potrebuju radu mam simaka a chci si koupit ten 70-tkovy valec aj pist proste vsechno a nevim ci mi to pomuze v necem ci bude motorka lepsi a silnejsi
diki za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:06
 dete do píče čuráci
Datum: 14. července 2009 10:06
ondrej:Mozno je to tym,ze to ani 60 nie je.Poliakom sa verit neda.
Datum: 15. prosince 2007 19:24
4majo má pravdu 70kovej válec nepasuje na kartery 50 ccm, kup si 60kovej set nejlépe na motomax s.r.o. a bude vše ok kliki měnit nemusíš u 60ky je to zbytečný
Datum: 15. prosince 2007 17:20
Akurat ze valec 70ccm nepasuje to karterov 50ccm.tam pasuje len 60ccm.Pre 70ccm kartery musis upravit.PLus je to vecsia zataz na kliku a loziska.A bude to mat lepsi tah.Maximalku ani moc ne.Aj ked pojde hore aj ta.
Datum: 14. prosince 2007 23:06
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
jo tak tady od toho polaka ma bratr 60tku valec na fika a vubec to neslape,a krouzy co mu k tomu dal byli tak tvrdy ze nesli ani nasadit
Datum: 14. prosince 2007 21:15
Jméno: zeli
IP: uživatel175
http://aukro.cz/item282296820_tuning_simson_70_cm_nova_sada.html#photo vypada to na novy
Datum: 14. prosince 2007 21:10
No počítej s tím že pokud máš 50tku a chceš 70tku tak ti odejde klika a ložiska jedině když to vše předěláš tak pojede ,počítám tak rok a si zase v prdeli budeš to dělat pořád do kolečka nic tím nevyřešíš , chvilku pojede a pak zas oprava šak uvidíš . no jestli budeš muset zvětšit otvor pro nasazení válce tomu nerozumim. podle mě je to dost velká sázka na to aby ti to jelo tak jak má -.
Datum: 14. prosince 2007 21:07
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
bude to akorat lip tahnout,ale musis to suprove zajet,kamos ma 60ccm a jede to suprove pod otackama,ale ja mam 50ccm a docela se ho drzim,ale kdy to budes kupovat tak zalezi na tom jestli to bude prebrousena 50tka nebo orig.70tka jestli original 70 tak budes muset zvetsit otvor pro nasazeni valce protoze ta vlozka je moc silna
Datum: 14. prosince 2007 20:42
 ahoj, nevíte někdo originál číslo barvy na jawa mustang (modrá)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 21:11
No jak si to čtu tak nevím jestli si už někdy stříkal moped si kup syntetiku a dej na to lak . vydrží ti tak 3 roky pokud to máš garážovaný.
Datum: 14. prosince 2007 21:11
 Caw draci  potrebuju radu kdyz mam v TP jiny cislo motoru a rámu a jinou barvu tak kdyz pujdu na STK přepíšou my to ?musej my preci vydat novy TP?ne?
Diky moc lidi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 16:23
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Cau ted jsem kupil jeste jednoho pincka 20 a nema stítek ani cisla na motoru?mam koupit stitek a narazir cisla podle TP
Datum: 22. prosince 2007 16:23
Když jsi tam to číslo nenašel tak to je OK.Jak píše Majo,tak na fichtlovi už číslo extra na rámu není.Takže kup jen ten štítek a naraž potřebná čísla(dej si záležet a pozor na správnou velikost čísel-raznic)
Datum: 16. prosince 2007 21:02
Na starom stitku to musis mat.Zhoduje sa s cislom motora.jak uz tu bolo povedane.
Datum: 15. prosince 2007 23:31
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
cislo ramu na stitku nemam jeom motoru a ty dalsi picoviny
Datum: 15. prosince 2007 19:43
Na fiku je cislo ramu len na stitku.Na rame nie je.
Datum: 15. prosince 2007 19:25
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Jaktoze kdyz nenajdu cislo ramu mam vyhrano hledal jsem ho a nenasel
Datum: 15. prosince 2007 17:47
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
Dík Danzi hele a jeste neco takze kupim novy stitek a narazim svoje cisla podle TP to uz vim ale nevis kde mam hledat cislo rámu?
Datum: 15. prosince 2007 17:47
Jo a na STK ti nic nepřepíšou.Od toho je dopravka v místě tvého bydliště-městský úřad,magistrát...
Datum: 14. prosince 2007 22:11
Číslo motoru se již neregistruje-takže je z obliga,barvu ti beze všeho přepíšou-možná budou chtít vidět v reálu,Rám-jestli na něm nenajdeš číslo-mimo štítek,tak máš vyhráno,jinak ...nemohu tak radit.Kup si štítek a nech si ho narazit svými daty,které potřebuješ (dle TP).Jinak,když nechceš dělat černotu,tak lze oficiálně přerazit číslo rámu (VIN)-něco to stojí.
Datum: 14. prosince 2007 22:09
číslo motoru můžeš dát výmaz motoru, rám nemůžeš nijak měnit , jo a barvu to není problém . No za všechno zaplatíš ,barva se mě zdá 10-20 kč no za pakatel
Datum: 14. prosince 2007 21:21
číslo motoru můžeš dát výmaz motoru, rám nemůžeš nijak měnit , jo a barvu to není problém . No za všechno zaplatíš ,barva se mě zdá 10-20 kč no za pakatel
Datum: 14. prosince 2007 21:15
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
jako to cislo na motoru musim prerazit na to co je v TP?
Datum: 14. prosince 2007 20:03
A cislo motora pises do kolonky cislo stroja.
Datum: 14. prosince 2007 20:01
Na STK cisla nemenia.Nemenia ich nikde.Da sa akurat vymazat cislo motora z TP.Cisla si musi prerazit,ale to uz vies.
Datum: 14. prosince 2007 19:59
Na STK cisla nemenia.Nemenia ich nikde.Da sa akurat vymazat cislo motora z TP.Cisla si musi prerazit,ale to uz vies.
Datum: 14. prosince 2007 19:59
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
jeste neco cislo motoru jse pise na stitek do kolonky cislo stroje?diik
Datum: 14. prosince 2007 19:56
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
mooooc dik
Datum: 14. prosince 2007 19:47
Jméno: Spojka
IP: uživatel41
Datum: 14. prosince 2007 19:35
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
ale vzdyt vydavaj novy TP ne?kdyz jdes na STK tak preci reknu ze mam kazdou vec jinou a napisou cisla a basta
Datum: 14. prosince 2007 19:34
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
aha
Datum: 14. prosince 2007 19:33
Jméno: spojka
IP: uživatel41
no někdy se prodával za 100,- na netu někde...kdysi sem to viděl
Datum: 14. prosince 2007 19:30
Jméno: spojka
IP: uživatel41
no někdy se prodával za 100,- na netu někde...kdysi sem to viděl
Datum: 14. prosince 2007 19:30
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
ale kde sezenu stitek bez cisel ?
Datum: 14. prosince 2007 19:28
Kup si štítek na ten vyraz číslo rámu a dej ho na rám a je to číslo motoru nekontrolují a barvu by ti mely napsat do závad a pak prepsat.
Datum: 14. prosince 2007 18:59
Jméno: Vasek
IP: uživatel1680
práve ze kupuju doklady a spz a pojistku na fíka 21tku a nic nebude souhlasit
Datum: 14. prosince 2007 18:29
to nevym jedině kdy byz mel stary tp. já sem dostal nové papíry až při přepisu a měl jsem jiný motor ale rám stejný
Datum: 14. prosince 2007 18:25
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Posl.aktualizace: 15. prosince 2007 15:29
Jméno: tobi
IP: uživatel14
a jaké jiné lanko než původní? problém s tím bílým zobáčkem sem vyřešil tak, že jsem seřezal kus plechu ohnul ho do tvaru U - tím se sevřel a funguje to
Datum: 15. prosince 2007 15:29
Podle mě je dobrej... i s origo lankem!
Datum: 14. prosince 2007 18:43
Jméno: karlos
IP: uživatel942
je dobrej , ale starý lanko do něj dát nemůžeš
Datum: 14. prosince 2007 18:06
Jméno: michal
IP: uživatel650
zdar tobi,,měl jsem stejný problém,a taky jak je vevnitř takovej ten bílej zobáček jak tam do něj dáváš lanko tak ten se mi vždycky rozevřel a lanko mi vypadlo,,takže já s ním mám špatné zkušenosti
Datum: 14. prosince 2007 17:28
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 16:28
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 čau neví někdo jestli když chci namontovat přední tlumiče s 640 do čz 175/477 tak jestli musim měnit brýle. Jestli ano tak za jaké?
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 16:04
 Ahoj konstrukteri  potrebuju poradit znemil jsem ulozeni zadniho lumice na kyvnym rameni smerem dopredu kvuli toho abych mel vys zadek jenomze mam tam tlumice z mustanga(s tou venkovni pruzinou) a pripada mi to ze je to moc mekky tak bych potreboval sehnat nejake tvrdsi tlumice asi z ČZ a meli by byt o neco delsi nez ty z mustanga.Prosim pomozte mi moc me to bavi ale nemam moc informaci kde co a za kolik koupit.Diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 16:24
a jsou ty ze simsona o neco delsi nez ty fichtlacky? a jsou o neco tvrdsi?Diky
Datum: 14. prosince 2007 16:24
Zdar, zkus si sehnat tlumiče ze Simsona, kamoš to tak taky udělal a v pohodě.
Datum: 14. prosince 2007 15:46
Pred tym,nez si tie tlmice posunul,si mal skusit dvihnut zadok navarenim nejakeho profil do U na origo uchyty.A ked by to aj tak bolo mekke,potom zhanat tlmice s CZ.
Datum: 14. prosince 2007 15:40
Jméno: Pepeepk
IP: uživatel1337
 Zdar mate někdo na fichtlovi bekzkontaktní zapalování??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2007 18:28
JA ho mam a jsem s nim v celku spokojen vyráběl mi ho kamarád ktery se v tom vyzna a ma ruzné druhy tak jestli bys chtel tak mi na pis na icq tady je 473765823
Datum: 29. prosince 2007 18:28
Jméno: Já
IP: uživatel1337
Zdar tak mi ho prosim tě pošli díík.
Datum: 19. prosince 2007 21:50
Jméno: Antonín Bačík
IP: uživatel820
zdar ja nemam ale mám na to plánek... jestli chceš pošlu ti ho na mail pošli mi ho..muj je djradeon@centrum.cz
Datum: 16. prosince 2007 18:38
 zdar,sem se to vubec nehodi ale potrebuji pomoc,na simalu musim mit porad danej sitic aby to vubec jelo,nevite cim to muze byt,mam novy loziska gufera,motor je super zatesnenej,nova klika,novy valec,karbec je taky ok,vse je proste ok a ta sracka nejede,prosim pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 20:30
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ale ja mel pucenej karbec z jinyho simala kterej leti jak drak a s tim mi to vubec nejelo,jinak uz mam vsechno vyskouseny a porad to nejde,akorat jestli to nemuze byt spatnej predstih ale to mam stejne jako jiny simali
Datum: 14. prosince 2007 20:30
zkus vycistit palivovej kohout
Datum: 14. prosince 2007 15:10
No tak to mas problem v karbecu jde ti tam chuda smes,zvedni jehlu nebo zvys hladinu,proste musis obohatit smes a jeste muzes dat vetsi trysku do karburatoru
Datum: 14. prosince 2007 12:07
Jméno: ...král artuš...
IP: uživatel1643
 zdravím ve spolek  nemate nekdo zkusenost z narvaním zadniho kola z třindy do fichtla?...jestli jo tak rady by pomohly...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2007 17:23
Jméno: ...král artuš...
IP: uživatel1643
ono de o trošku přetavbu, ale to uvidite až na jaře, o rychlost tady nejde jde prave o tu rozetu...to víš stary motor tam taky nebude a stara rozeta by to nevydržela...
Datum: 14. prosince 2007 17:23
co su to za napady?Akoze ti to pojde o 20km/h viac?,,,Fakt mi nejde do hlavy podstata tohto pocinu.,,,Inac koleso z trindy,ma iny priemer osky.To je prvy zavazny problem.A druhy zavazny problem je,iny system uchytenia rozety.Takze sa na to vyser,lebo je to sprostost ktora k nicomu nevedie,nicomu nepomaha a este sa ani neda splnit.,,,Ale narvat tam motor z trindy,to je uz ina hovadina!Kzadopadne realnejsia ako toto tu.
Datum: 14. prosince 2007 15:45
|



|