česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2475  2476  2477  2478  2479  2480  2481  2482  2483  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hůlka      E-mail:      IP: uživatel1297    
Chci se zeptat kde bych moch sehnat rychle rozetu na jawu 21 kross okoli 60-65 zubů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel368    
vzdyt je na fichtlkramku
 
 
Datum: 28. srpna 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: michal5u      E-mail:      IP: uživatel1250    
zdravim,nevite jaky zamecek prijde na cz125/476 pod sedlo?jestli ma nejake oznaceni nebo jestli mam prijet do zamecnictvi a zkouset a zkouset,zkousel sem i ten od pincka ze riditek ale ten je takovej celej malej :-)-jo a prominte ze vam tu tak kazim pionyrovou seslost ale prisaham ze mi jeden taky v garazi stoji :-)diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Celková délka=41,5mm,délka válečku=15 mm, průměr =11mm.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel1275    
Čau draci mam problém mam fichtla po 2 výbrusu a když ho nastrtuju dam tam 1 a ve vysokech otáčkách mi to začne nijak prskat pak tam dam 2 a zase ve vzsokech otáčkách mi to začne prskat a to samí dělá trojka nejdrív se mi to přechlastávalo a byl spatnej ten ventil na výčku plovákoví komory tak sem ho vyměnil ted je to lepší ale furt jednička dvojka a trojka ve vysokých otáčkách prská a když jedu třeba jen na půl plynu tak to prská taky karburátor sem vyčistil a žádná změna!! nevim co stim plosim o radu dik marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 0:31
 
 
 
 
Jméno: Patton      IP: uživatel553    
mam taky motor po vybrusu a delalo mi to taky mel sem jehlu na poloze pro nejmensi silu a spotrebu tak sem ji dal na predposledni pozici [sila] a uz to nedela a vyc taha ale musim davat bacha abych nezadrel motor
 
 
Datum: 23. srpna 2007 0:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel413    
přesně tak zkus seřídit předstih
 
 
Datum: 21. srpna 2007 22:33
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel1299    
a cotak třeba předstih
 
 
Datum: 21. srpna 2007 8:46
 
 
 
 
Jméno: Clr      IP: uživatel1284    
to mayo : jj, mas recht ! zabeh rulez :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2007 7:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To akoze ten vybrus zabehavas alebo uz je zabehnuty po druhom vybruse?lebo ak ho zabehvas,tak ho nemas co hnat do otacok.Ak je uz po zabehu(aspon 1500km),tak ked prskat znamena vynechavat,tak palivovy kohut alebo upchana hlavna tryska.
 
 
Datum: 20. srpna 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: DEJF      E-mail:      IP: uživatel1295    
HELE MARKU SKUS SE KOUKNOUT NA KROUŽKY JESTLI NEJSOU POPRASKANÝ,A POŘÁDNĚ VYČISTI VALEC A KOKNI SE JESTLI TAM NEMÁŠ HRANU
 
 
Datum: 20. srpna 2007 13:27
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
Mam tokovej problem,koupil jsem si nové pístní kroužky na 20fichtla 6výbrus,jenže když jsem se je tam pokoušel dávat,já je tam nemohl nacpat:byly moc vysoký,tak jsem musel prohloubit tu drážku na pístu. Další tejden jsem si koupil kroužky do mustafa 2výbrus a zas to samé. To se teď vyráběj silnější nebo co?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 13:48
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
Nejsem blbej,nedavam je tam prvně.
 
 
Datum: 20. srpna 2007 13:48
 
 
 
 
Jméno: ,,Dave''      IP: uživatel1249    
a davas tam ty krousky dobre??? na pistu mas zamky do kterych ty krouzky musej zapadnout
 
 
Datum: 20. srpna 2007 13:46
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel1294    
no jestli se neco takovýho vyrábí v jiných rozměrech nevim ale spíš bych řek že to bude karbonem(uhlikem)v drážkách na kroužky a ten odstraniš tak ze vemeš prasklej starej krouzek a tim to seskrabes nebo ti pak zbejvá koupit novej pist
 
 
Datum: 20. srpna 2007 9:35
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      E-mail:      IP: uživatel600    
prosim potrebuju nutne sehan hridelku predlohy na pareza nevit o ni nekde ? koupim poslete linky nebo co mate za kazdou radu sem moc rad prosim shanejte a posilejte , prootze z fichtla je delsi a nejde tam dat tak ja potrebuju tu kratsi tak pls piste 305-034-138 neob mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 22:23
 
 
 
 
Jméno: jalav      E-mail:      IP: uživatel1293    
Čau fichtláci.Jsem stadionák.Dva roky skládám 11tku.Koupil sem karbes od Bartunka z Votic a je na prd.Nic v něm nefunguje.Všude teče benzin.Tak sem dal karbes z pindoura.Jel jak drak.Pak hrozná šleha do výfuku a uplně zmizel výkon.Předstih má 2.9.Tak proč nejede.volnoběh jde normal.Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel8869    
cau... a nevylítnul ti simering pod zapalovánim? to bych rekl že bude tim
 
 
Datum: 02. března 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
a neuvolnila se jehla soupatka a nespadla do emulzni trubice?mozna je to tim skoukni to
 
 
Datum: 20. srpna 2007 9:52
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel1294    
to ti asi nekde netesní
 
 
Datum: 20. srpna 2007 9:38
 
 
 
 
Jméno: med      E-mail:      IP: uživatel1292    
ča dá se někde sehnat nová lamela do spojky na pařeza?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 7:32
 
 
 
 
Jméno: Teor      IP: uživatel1093    
To je to samí akorát stim rozdílem že ta lamela je jedna
 
 
Datum: 21. srpna 2007 7:32
 
 
 
 
Jméno: med      E-mail:      IP: uživatel1292    
Ok tak to bude horší stahovák mám jen na kolo u primárního řetězu a když ten koš sundám tak už mi tam pude koš z mustanga?? ja spojku u pařeza eště nevyměnoval jen u 21 tak s tim nemám žádný zkušenosti
 
 
Datum: 20. srpna 2007 20:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
sundává se to stahovákem a mimochodem je to spojkový koš
 
 
Datum: 20. srpna 2007 19:07
 
 
 
 
Jméno: med      E-mail:      IP: uživatel1292    
No o tom sem taky uvažoval ale ta stara mi nejde sundat sundal sem tu lamelu a zbejva mi ta zadni strana s kolikama tak sem vodšrouboval takovou tu velkou matku ale stejne to nejde dolu tak nevim jak to sundat
 
 
Datum: 20. srpna 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Palo      E-mail:      IP: uživatel1260    
čau já mám taky pařeza a radím ti nekupuj novou ale dej si tam lamely celé i koš z mustanga já to tak mám a jede to o hodně líp věř tomu
 
 
Datum: 20. srpna 2007 9:12
 
 
 
 
Jméno: Teor      IP: uživatel1093    
Jo jasně,novou seženeš:Burza nebo Motohavel v Chrudimi
 
 
Datum: 20. srpna 2007 7:20
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
nová se dá koupit třeba na burze tam sem je taky kupoval
 
 
Datum: 20. srpna 2007 6:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
myslim ze novou nesezenes,budes muset okorkovat tu puvodni
 
 
Datum: 19. srpna 2007 22:14
 
 
 
 
Jméno: Szturc      E-mail:      IP: uživatel1260    
čau nevíte někdo jak mám zhlučnit výfuk hikone né aby to řvalo moc jen o něco víc???a nemáte tady někdo rozetu na fichtla z 75 zuby nebo i mín ale aby to bylo silnější hlavně????a co to pomuže ta rozeta???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2007 10:21
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel1210    
prořízni ho flexou-100% funguje
 
 
Datum: 26. září 2007 10:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já mam akorát normální rozetu na fichtla.Jestli máš zájem tak mi napiš na tomas29@seznam.cz
 
 
Datum: 20. srpna 2007 15:52
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel1093    
Tu rozetu s 75 zuby jsem měl na fichtlovi asi jenom 2dny než jsem zjisti že je na hovno,páč využiješ jenom 2a3rychlost a jede to šíleně pomalu,ale zas to má velkou sílu
 
 
Datum: 20. srpna 2007 7:23
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Kup si přední rozetku s 11 zuby je levnější
 
 
Datum: 19. srpna 2007 21:53
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Každej chce ztišit ty zhlučnit, pudo to blbě jedině že by si odebral z koncovky tu vatu jestli tam nějaká je ale ztratíš asi i výkon
 
 
Datum: 19. srpna 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: xxl      IP: uživatel1284    
hoi kluci, ma cenu davat za motor z jawa 23 500 ,- dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 23:30
 
 
 
 
Jméno: xxl      IP: uživatel1284    
to zipoman : jj to je recht, moc díky .
 
 
Datum: 19. srpna 2007 23:30
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Na dobírku bych motor nebral chce to ho vyzkoušet, může tam něco blbnout a oprava může bejt drahá
 
 
Datum: 19. srpna 2007 21:50
 
 
 
 
Jméno: xxl      IP: uživatel1284    
no to ví bůh, je to na dobírku. Nebo dají se někde sehnat tyhle motory ? díky
 
 
Datum: 19. srpna 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Pokud je v pořádku tak je to celkem dobrá cena
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: Stoklik      IP: uživatel413    
Čau Draci, dal jsem si do jawy 555 motor z jawy 20 (kulatej typ spojkového víka) protože motor z 555 půjde na GO. Ale ten 20 motor jede špatně, kompresi má dobrou. Motor nechce táhnout od spoda jako by se dusil, může to být způsobeno krátkým 555 výfukem, ten nemá tlumič. Jinak zatím tam nemám žádnej filrt, ale zkoušel jsem tam přidělat airbox z 21 a furt stejné, dneska jsem dělal předstih a taky to nepomohlo, trysky mám vyčištěné a tryska 2 zářez, měl jsem i ten co nejvejš ale moc to nechtělo jet. Je línej, ale chytá našlápnutí. Moc Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 22:47
 
 
 
 
Jméno: Stoklik      IP: uživatel413    
Bude to motor z 05 kulaté víko spojky (ten má i slabší výkon než 20,21,23 je to tak?)Karburátor nemám u sebe, ale když jsem ho porovnával z 21kovým tak je jinej - má jiné víčko plovákové komory, nemá ventil a benzín se zavírá jehlou která je na plováku, jinak trysky jsem popletl HT je 68 a TV 35. Ale teď tam mám karburátor z 21ky HT 68 a TV 38. Dneska jsem se v tom zase hrabal a zase jsem to šteloval (předstih) a už jde celkem dobře, jenže je tu problém s filtrem vzduchu. Airbox z fíka tam nenarvu a když jsem tam dal dvojitou silonku tak je málo vzduchu (zkusím jednu), filtr z 555 má menší průměr. Mám tam 13ti zubé kolečko a zdá se mi to stejně o dost línější než ten motor z 555 (ten měl 12) zkusím to 12 zubé kolečko tam dát a uvidím. Pak napíšu. Ještě mám jeden problém a to s karburátorem (z 21), když zavřu benzín tak mi z karburátoru začne kapat benzín a to z místa tam u kolínka, může to být způsobeno tím že nemám na jawě 555 hlavní stojan, ale boční - motorka je dost nakloněná. Díky
 
 
Datum: 21. srpna 2007 22:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dával jsi motor z 05 ? Karburátor 2914, HT=65. Motor 20 a 21mají karburátor 2917 PSb, HT 68, a TV 38.
 
 
Datum: 21. srpna 2007 15:22
 
 
 
 
Jméno: Stoklik      IP: uživatel413    
Zítra zkusím dát do výfuku tlumič, mám ještě jeden výfuk z 550 s tlumičem, ale když jsem tam měl motor z 555 tak šlapal pěkně i s tím výfukem bez tlumiče. Zkusím to a uvidím. Díky za rady. Dneska jsem zkoušel znova předstih, vyčistil jsem karbec, zkoušel jsem i jinej a furt stejný, od spoda se mu holt nechce i když jsem tam dal airbox z fíka, původní karbec je z 20ky měl trysky 89 a 35 a dal jsem tam z 21ky karbec 89 a 38 a nepoznal jsem žádnou změnu v těch tryskách. Jinak tady potkávám jezdit Pařeza 550 s motorem z fíka a orig výfukem 550. A nemá s tím problém. Hodně mi záleží na vzhledu proto tam nechci dávát vyfuk z fíka. Zítra se v tom zase pohrbu a uvidím :-) díkes
 
 
Datum: 20. srpna 2007 23:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To je způsobeno tim 555 výfukem.Dej tam jinej a bude to OK.
 
 
Datum: 20. srpna 2007 18:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jawa 05 měla tlumič sání s filtrem.Možná máš nyní chudou směs,protože vzduch je nasáván přímo bez odporu.Karburátor je tedy rozladěný.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 21:59
 
 
 
 
Jméno: raptor      IP: uživatel992    
nazdar draci. jak se dá spočítat obsah??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 20:13
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Spočítáš jakoby obsah podstavy válce*výška= vrtání*3,14*zdvih teda doufam
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:13
 
 
 
 
Jméno: prd      IP: uživatel202    
Jak se snižuje hladina v plovákové komoře? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
prihnes ten plisek co je ve vicku plovakove komory dolu
 
 
Datum: 19. srpna 2007 19:14
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel600    
zdarec redite nekdo 1:1 z naftou litr bena a litr nafty ? zkuste to, je to parada odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2007 16:23
 
 
 
 
Jméno: bzuk      E-mail:      IP: uživatel389    
No jo no.....další blbej nápad.Naftu tam nelijte....je to píčovina. Nejdřív fritovací olej,pak petrolej a teď zas nafta. Lejte tam co tam patří. Ty stroje si takove sračky nezaslouží.
 
 
Datum: 06. února 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1159    
buzno 1:1 s cukrem tak to mají zavodní fichtly a debili kteri v živote činost dvojdobeho ani z vlaku nevideli ten tvuj strep sa ti aj tu jizdu tak udvdači jak ty jemu z naftu asi ty co maš najezdené ja mám natlačené rikam daj mu cukr to bude teprva izda naftový magnáte
 
 
Datum: 06. listopadu 2007 20:57
 
 
 
 
Jméno: achab      E-mail:      IP: uživatel1287    
hm debilové nasipte si tam písek uvidite jak to pojede... kokoti,kilo cukru do benalu,M2T,nafta bez te o rity telata blbe!
 
 
Datum: 28. srpna 2007 9:09
 
 
 
 
Jméno: vasek      E-mail:      IP: uživatel1317    
Hele ja na 5.5litru naturalu dal celi M2T na 10litru a jeste sem tam nalil 05 litru nafti a jede to dobre a vubec se nezapecou pist krouzky
 
 
Datum: 23. srpna 2007 16:59
 
 
 
 
Jméno: Dzejar      E-mail:      IP: uživatel1298    
Co to tu řešíte za ptákoviny ?To myslíte vážně ,zasvinit si motor naftou,když je za stejnou cenu ?Já ji dávam to nejlepší,at to trochu jede !.Ale jako sranda je to dobrý !!!!!
 
 
Datum: 20. srpna 2007 23:29
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
a do nafty nemusíte dávat olej .........a čudí to jak prase
 
 
Datum: 20. srpna 2007 19:39
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
vy ste taky čůráci pijonýr na naftu jezdí ale jen když je ohřátej musí se dlouho ohřívat a pak jede normálně a žádnej v tom není rozdíl jestli je tram nafta nebo není jede to stejně
 
 
Datum: 20. srpna 2007 19:38
 
 
 
 
Jméno: luckas      IP: uživatel1275    
co seš to za ČURÁKA ti JEBE MOGORE
 
 
Datum: 20. srpna 2007 13:29
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
Dr.fik:von hlavně potom ten benzín nehoří víš
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:25
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
a nejlepší je kilo cukru na litr benzínu to je teprv potom jízda
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:22
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Vesničane, cukr se nedává 1:1 s benzínem,ale jak tvrdí voják Ivan Čonkin, na kilo cukru kilo hoven a to je pak samohonka.KOKOTE,při vší úctě, viděl jsi někdy naftu???
 
 
Datum: 19. srpna 2007 19:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To jo no.Ti to zalepí všechny kanály a dojel si.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:58
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
a nejlepší je kilo cukru na litr benzínu to je teprv potom jízda
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:48
 
 
 
 
Jméno: swejo      IP: uživatel1291    
Nazdar...menil som motor na 21 a ked som tam dal ten novy tak ked sa s nim chcem normalne na jednotke rozbehnut tak ked pustim spojku tak sa nic nestane akoby tam stale bol neutral co mam robit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: adsa      IP: uživatel14    
jestli jsem to spravne pochopil tak je to jen prkotina :-) zkontroluj jestli tam mas strceny tycky a kulicky v poradi nejdriv mala tycka, pak dlouha, kulicka mezi nimi, dyztak je doplň. Pak to sešteluj šroubkem na pravym viku motora, pokud to nebude mit vliv tak se podivej jestli tam nemaš strhanej zavit. Jeste pak sesteluj lanko spojky na riditkach :-) za 10 minut po problemu a frcis ;-)
 
 
Datum: 24. srpna 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vasek      E-mail:      IP: uživatel1317    
Hele tak si udelej spojku nebo mi zavolej na 721631420
 
 
Datum: 23. srpna 2007 16:51
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Našlápnout to jde ?Jestli ano, tak bude závada v převodovce.Vidlička, nebo řadící automat.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:18
 
 
 
 
Jméno: Prachy      E-mail:      IP: uživatel1290    
Čaute draci, hale mám problém když nastaretuju tak to chytne dobře rozjedu se a jedu do kopce asi po 150 m to začne vynechávat tak jedu dál a vynechává to do kopce jedu asi 500m a pak z kopce hodně prudkýho a bez plynua pak jedu po rovině tak 2x to vinechá a jede to normálně, ale pak když zastavim a necham to chvíli stát tak zase začne vynechávat a pak zase normálně a takhle pořád. nevim čím to je mam svíčku n 15c novou čistil sem plovákovku v tryskách bordel nemam a mam tam natural 95 s m2t ředěnej 1:33 mam ho asi měsíc a půl předtím stál 14 let v garáži. Předem dík za odvopěď. jo a ještě když to nastartuju tak mi teče víčkem plováku všechno je vevnitř OK ale taky nevim čim to je. Čaute odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1674    
vie to bude asi tým m2t
 
 
Datum: 30. listopadu 2007 18:36
 
 
 
 
Jméno: vilda      E-mail:      IP: uživatel1305    
ja mam fichtla staryho 39let a ředim m2t 1:50 a vitahnu to na 65km a nikdy mi to nevinechává skus jednou ředit vic a možna to bude lepší
 
 
Datum: 22. srpna 2007 8:59
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ventil ma zavriet ked ho jemne stlacis.A ked ho pustis,tak sa ma sam otvorit a pustat benzin.Ak sa vypne len ked ho stlacis fest,tak je na nic.
 
 
Datum: 20. srpna 2007 7:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Může blbnou ventyl zkus ho jakoby prstem zavřít jestli se ti vrátí a otevře, to že ti čoudí za kolínkem bude poznat spíš na výkonu a a hluku a ne na spotřebě
 
 
Datum: 19. srpna 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ventil nemusi byt dobry.Ked to dlho stoji,tak tam uschne tesnenie ci co a prestane to zavirat privod benzinu(stalo sa mi to).Vymen ho a skontroluj palivovy kohout,ci neni zaneseny.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 17:39
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
jak horký?
 
 
Datum: 19. srpna 2007 17:00
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ponoř plovák do horké vody.Budou-li unikat bubliny.je plovák vadný.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 16:00
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1290    
mezi vejfukem a kolenem
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:43
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
plovák i ventil sou v poho
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:35
 
 
 
 
Jméno: prachy      IP: uživatel1290    
jo a trochu splodin mi uchází mezi vejfukem a tlumičem tak jestli to neni tim (ta spotřeba)
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:33
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
plovák i ventil sou v poho
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Budˇnetěsní plovákový ventil,nebo je prasklý plovák.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Prachy      IP: uživatel1290    
Já ji mam akorát podle wiku.cz a ikdyž sem ji zmenšil tak to taky teklo a nevíc to děsně žere
 
 
Datum: 19. srpna 2007 15:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
To že ti teče benzín víčkem je moc velká hladina v plovákovce a to může bejt i důvod toho že vynechává, seřiď hladinu a snad to bude ok
 
 
Datum: 19. srpna 2007 14:55
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel472    
zdravim..nemate niekto dielensku prirucku pre 50/05 ako pdf aleebo ako obraazky...velmy by som ju potreboval.. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 10:45
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
zdravim takže jednu přiručku tady mám tak bych ti jí nechalza pár peněz nebo pár piv jinak jsem z hradce
 
 
Datum: 19. srpna 2007 10:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Stejskal      E-mail:      IP: uživatel993    
nemáte někdo schéma zapojení elektřiny na jawa 23 mustang?, chtelo by to nejaký jednodušší a přehledný, moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 9:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1289    
http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie&kde2=schem#
 
 
Datum: 19. srpna 2007 9:58
 
 
 
 
Jméno: achab      E-mail:      IP: uživatel1287    
cau lidi jake svicky mam dat do ČZ 125?predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 11:26
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Brisk N15C případně NR15C jestli nemáš odrušenou fajfku, nebo ekvivalent se stejnou tepelnou hodnotou od jinýho výrobce
 
 
Datum: 19. srpna 2007 11:26
 
 
 
 
Jméno: luckas      E-mail:      IP: uživatel1275    
Čawes draci mam takový problém mam fichtla po druhym výbrusu a nejde mi vysokých otáček jednička,dvojka,a trojku tam radši ani nedávam plosím o radu moc dík.. Čawes Lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 16:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Když mu tam nejde dát 1 ani 2.Tak to asi nebude v motoru,ale v převodovce.A jestli je to tak že mu to nejede na 1 a 2 tak ať to píše trochu víc srozumitelně.
 
 
Datum: 19. srpna 2007 16:16
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
má problém v motoru a né v převovdovce osle!!!!
 
 
Datum: 19. srpna 2007 14:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Proč bych jako neuměl číst??
 
 
Datum: 19. srpna 2007 11:54
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Něco s řadícím automatem!!! To může napsat jenom blbec! Ty neumíš číst??
 
 
Datum: 18. srpna 2007 22:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Asi bude něco s řadícím automatem.Skus to rozebrat a podívat se na pružinku
 
 
Datum: 18. srpna 2007 18:24
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1286    
Vyčisti karbec
 
 
Datum: 18. srpna 2007 17:24
 
 
 
 
Jméno: Venca00      E-mail:      IP: uživatel151    
Čus draci,když bych dal místo vzduchového filtru přes sání silonku budu muset zvětšit trysku,nebo bude stači pošelovat volnoběh a zářez na jehle?když tak na který zářez to mám dát dík moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 18:14
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel151    
Nemusíš mi tadyhrát chytrýho jo...vím co dělám,prostě jsem z nudy zkoušel blbosti,takže sklidni hormon...ale jinak dík za radu:-D
 
 
Datum: 20. srpna 2007 18:14
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
a proč to chceš dělat? To si myslíš že ti brutálně zvedne výkon? Když máš novej filtr v originálním airboxu tak to tahá mnohem líp než s nějakou fuseklí, věř mi taky sem za mlada dělal takový blbosti až sem zjistil že to je na ho*no, teď se orientuju s kámošem na úpravu vložky, to má trochu větší budoucnost když víš jak funguje dvoutakt, ale stejně je to taková loterie...
 
 
Datum: 19. srpna 2007 11:31
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
poznas sam kdyz se ti zacne pri plnym dusit je chuda smes = potreba vetsi trysku
 
 
Datum: 19. srpna 2007 0:07
 
<  2475  2476  2477  2478  2479  2480  2481  2482  2483  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:32:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu