Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Chci se zeptat kde bych moch sehnat rychle rozetu na jawu 21 kross okoli 60-65 zubů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2007 12:21
Jméno: ondra
IP: uživatel368
vzdyt je na fichtlkramku
Datum: 28. srpna 2007 12:21
 zdravim,nevite jaky zamecek prijde na cz125/476 pod sedlo?jestli ma nejake oznaceni nebo jestli mam prijet do zamecnictvi a zkouset a zkouset,zkousel sem i ten od pincka ze riditek ale ten je takovej celej malej  -jo a prominte ze vam tu tak kazim pionyrovou seslost ale prisaham ze mi jeden taky v garazi stoji  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 14:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Celková délka=41,5mm,délka válečku=15 mm, průměr =11mm.
Datum: 21. srpna 2007 14:48
Jméno: marek
IP: uživatel1275
 Čau draci mam problém mam fichtla po 2 výbrusu a když ho nastrtuju dam tam 1 a ve vysokech otáčkách mi to začne nijak prskat pak tam dam 2 a zase ve vzsokech otáčkách mi to začne prskat a to samí dělá trojka nejdrív se mi to přechlastávalo a byl spatnej ten ventil na výčku plovákoví komory tak sem ho vyměnil ted je to lepší ale furt jednička dvojka a trojka ve vysokých otáčkách prská a když jedu třeba jen na půl plynu tak to prská taky karburátor sem vyčistil a žádná změna!! nevim co stim plosim o radu dik marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 0:31
Jméno: Patton
IP: uživatel553
mam taky motor po vybrusu a delalo mi to taky mel sem jehlu na poloze pro nejmensi silu a spotrebu tak sem ji dal na predposledni pozici [sila] a uz to nedela a vyc taha ale musim davat bacha abych nezadrel motor
Datum: 23. srpna 2007 0:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
přesně tak zkus seřídit předstih
Datum: 21. srpna 2007 22:33
a cotak třeba předstih
Datum: 21. srpna 2007 8:46
Jméno: Clr
IP: uživatel1284
to mayo : jj, mas recht ! zabeh rulez
Datum: 21. srpna 2007 7:07
To akoze ten vybrus zabehavas alebo uz je zabehnuty po druhom vybruse?lebo ak ho zabehvas,tak ho nemas co hnat do otacok.Ak je uz po zabehu(aspon 1500km),tak ked prskat znamena vynechavat,tak palivovy kohut alebo upchana hlavna tryska.
Datum: 20. srpna 2007 22:22
HELE MARKU SKUS SE KOUKNOUT NA KROUŽKY JESTLI NEJSOU POPRASKANÝ,A POŘÁDNĚ VYČISTI VALEC A KOKNI SE JESTLI TAM NEMÁŠ HRANU
Datum: 20. srpna 2007 13:27
Jméno: George
IP: uživatel1093
 Mam tokovej problem,koupil jsem si nové pístní kroužky na 20fichtla 6výbrus,jenže když jsem se je tam pokoušel dávat,já je tam nemohl nacpat:byly moc vysoký,tak jsem musel prohloubit tu drážku na pístu.
Další tejden jsem si koupil kroužky do mustafa 2výbrus a zas to samé.
To se teď vyráběj silnější nebo co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 13:48
Jméno: George
IP: uživatel1093
Nejsem blbej,nedavam je tam prvně.
Datum: 20. srpna 2007 13:48
Jméno: ,,Dave''
IP: uživatel1249
a davas tam ty krousky dobre??? na pistu mas zamky do kterych ty krouzky musej zapadnout
Datum: 20. srpna 2007 13:46
no jestli se neco takovýho vyrábí v jiných rozměrech nevim ale spíš bych řek že to bude karbonem(uhlikem)v drážkách na kroužky a ten odstraniš tak ze vemeš prasklej starej krouzek a tim to seskrabes nebo ti pak zbejvá koupit novej pist
Datum: 20. srpna 2007 9:35
 prosim potrebuju nutne sehan hridelku predlohy na pareza nevit o ni nekde ? koupim poslete linky nebo co mate za kazdou radu sem moc rad prosim shanejte a posilejte , prootze z fichtla je delsi a nejde tam dat tak ja potrebuju tu kratsi tak pls piste 305-034-138 neob mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 22:23
 Čau fichtláci.Jsem stadionák.Dva roky skládám 11tku.Koupil sem karbes od Bartunka z Votic a je na prd.Nic v něm nefunguje.Všude teče benzin.Tak sem dal karbes z pindoura.Jel jak drak.Pak hrozná šleha do výfuku a uplně zmizel výkon.Předstih má 2.9.Tak proč nejede.volnoběh jde normal.Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 14:02
Jméno: Jirka
IP: uživatel8869
 cau... a nevylítnul ti simering pod zapalovánim? to bych rekl že bude tim
Datum: 02. března 2010 14:02
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
a neuvolnila se jehla soupatka a nespadla do emulzni trubice?mozna je to tim skoukni to
Datum: 20. srpna 2007 9:52
to ti asi nekde netesní
Datum: 20. srpna 2007 9:38
 ča dá se někde sehnat nová lamela do spojky na pařeza??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 7:32
Jméno: Teor
IP: uživatel1093
To je to samí akorát stim rozdílem že ta lamela je jedna
Datum: 21. srpna 2007 7:32
Ok tak to bude horší stahovák mám jen na kolo u primárního řetězu a když ten koš sundám tak už mi tam pude koš z mustanga?? ja spojku u pařeza eště nevyměnoval jen u 21 tak s tim nemám žádný zkušenosti
Datum: 20. srpna 2007 20:47
Jméno: michal
IP: uživatel650
sundává se to stahovákem a mimochodem je to spojkový koš
Datum: 20. srpna 2007 19:07
No o tom sem taky uvažoval ale ta stara mi nejde sundat sundal sem tu lamelu a zbejva mi ta zadni strana s kolikama tak sem vodšrouboval takovou tu velkou matku ale stejne to nejde dolu tak nevim jak to sundat
Datum: 20. srpna 2007 15:27
čau já mám taky pařeza a radím ti nekupuj novou ale dej si tam lamely celé i koš z mustanga já to tak mám a jede to o hodně líp věř tomu
Datum: 20. srpna 2007 9:12
Jméno: Teor
IP: uživatel1093
Jo jasně,novou seženeš:Burza nebo Motohavel v Chrudimi
Datum: 20. srpna 2007 7:20
Jméno: michal
IP: uživatel650
nová se dá koupit třeba na burze tam sem je taky kupoval
Datum: 20. srpna 2007 6:49
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze novou nesezenes,budes muset okorkovat tu puvodni
Datum: 19. srpna 2007 22:14
 čau nevíte někdo jak mám zhlučnit výfuk hikone né aby to řvalo moc jen o něco víc???a nemáte tady někdo rozetu na fichtla z 75 zuby nebo i mín ale aby to bylo silnější hlavně????a co to pomuže ta rozeta????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2007 10:21
Jméno: tuning
IP: uživatel1210
prořízni ho flexou-100% funguje
Datum: 26. září 2007 10:21
Já mam akorát normální rozetu na fichtla.Jestli máš zájem tak mi napiš na tomas29@seznam.cz
Datum: 20. srpna 2007 15:52
Jméno: George
IP: uživatel1093
Tu rozetu s 75 zuby jsem měl na fichtlovi asi jenom 2dny než jsem zjisti že je na hovno,páč využiješ jenom 2a3rychlost a jede to šíleně pomalu,ale zas to má velkou sílu
Datum: 20. srpna 2007 7:23
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Kup si přední rozetku s 11 zuby je levnější
Datum: 19. srpna 2007 21:53
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Každej chce ztišit ty zhlučnit, pudo to blbě jedině že by si odebral z koncovky tu vatu jestli tam nějaká je ale ztratíš asi i výkon
Datum: 19. srpna 2007 21:52
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
 hoi kluci, ma cenu davat za motor z jawa 23 500 ,- dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 23:30
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
to zipoman : jj to je recht, moc díky .
Datum: 19. srpna 2007 23:30
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Na dobírku bych motor nebral chce to ho vyzkoušet, může tam něco blbnout a oprava může bejt drahá
Datum: 19. srpna 2007 21:50
Jméno: xxl
IP: uživatel1284
no to ví bůh, je to na dobírku. Nebo dají se někde sehnat tyhle motory ? díky
Datum: 19. srpna 2007 21:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Pokud je v pořádku tak je to celkem dobrá cena
Datum: 19. srpna 2007 20:18
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
 Čau Draci, dal jsem si do jawy 555 motor z jawy 20 (kulatej typ spojkového víka) protože motor z 555 půjde na GO. Ale ten 20 motor jede špatně, kompresi má dobrou. Motor nechce táhnout od spoda jako by se dusil, může to být způsobeno krátkým 555 výfukem, ten nemá tlumič. Jinak zatím tam nemám žádnej filrt, ale zkoušel jsem tam přidělat airbox z 21 a furt stejné, dneska jsem dělal předstih a taky to nepomohlo, trysky mám vyčištěné a tryska 2 zářez, měl jsem i ten co nejvejš ale moc to nechtělo jet. Je línej, ale chytá našlápnutí. Moc Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Bude to motor z 05 kulaté víko spojky (ten má i slabší výkon než 20,21,23 je to tak?)Karburátor nemám u sebe, ale když jsem ho porovnával z 21kovým tak je jinej - má jiné víčko plovákové komory, nemá ventil a benzín se zavírá jehlou která je na plováku, jinak trysky jsem popletl HT je 68 a TV 35. Ale teď tam mám karburátor z 21ky HT 68 a TV 38. Dneska jsem se v tom zase hrabal a zase jsem to šteloval (předstih) a už jde celkem dobře, jenže je tu problém s filtrem vzduchu. Airbox z fíka tam nenarvu a když jsem tam dal dvojitou silonku tak je málo vzduchu (zkusím jednu), filtr z 555 má menší průměr. Mám tam 13ti zubé kolečko a zdá se mi to stejně o dost línější než ten motor z 555 (ten měl 12) zkusím to 12 zubé kolečko tam dát a uvidím. Pak napíšu. Ještě mám jeden problém a to s karburátorem (z 21), když zavřu benzín tak mi z karburátoru začne kapat benzín a to z místa tam u kolínka, může to být způsobeno tím že nemám na jawě 555 hlavní stojan, ale boční - motorka je dost nakloněná. Díky
Datum: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dával jsi motor z 05 ? Karburátor 2914, HT=65. Motor 20 a 21mají karburátor 2917 PSb, HT 68, a TV 38.
Datum: 21. srpna 2007 15:22
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Zítra zkusím dát do výfuku tlumič, mám ještě jeden výfuk z 550 s tlumičem, ale když jsem tam měl motor z 555 tak šlapal pěkně i s tím výfukem bez tlumiče. Zkusím to a uvidím. Díky za rady. Dneska jsem zkoušel znova předstih, vyčistil jsem karbec, zkoušel jsem i jinej a furt stejný, od spoda se mu holt nechce i když jsem tam dal airbox z fíka, původní karbec je z 20ky měl trysky 89 a 35 a dal jsem tam z 21ky karbec 89 a 38 a nepoznal jsem žádnou změnu v těch tryskách. Jinak tady potkávám jezdit Pařeza 550 s motorem z fíka a orig výfukem 550. A nemá s tím problém. Hodně mi záleží na vzhledu proto tam nechci dávát vyfuk z fíka. Zítra se v tom zase pohrbu a uvidím  díkes
Datum: 20. srpna 2007 23:40
To je způsobeno tim 555 výfukem.Dej tam jinej a bude to OK.
Datum: 20. srpna 2007 18:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jawa 05 měla tlumič sání s filtrem.Možná máš nyní chudou směs,protože vzduch je nasáván přímo bez odporu.Karburátor je tedy rozladěný.
Datum: 19. srpna 2007 21:59
Jméno: raptor
IP: uživatel992
 nazdar draci. jak se dá spočítat obsah???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 20:13
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Spočítáš jakoby obsah podstavy válce*výška= vrtání*3,14*zdvih teda doufam
Datum: 19. srpna 2007 20:13
Jméno: prd
IP: uživatel202
 Jak se snižuje hladina v plovákové komoře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 19:14
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
prihnes ten plisek co je ve vicku plovakove komory dolu
Datum: 19. srpna 2007 19:14
Jméno: kokot
IP: uživatel600
 zdarec redite nekdo 1:1 z naftou litr bena a litr nafty ? zkuste to, je to parada
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2007 16:23
No jo no.....další blbej nápad.Naftu tam nelijte....je to píčovina. Nejdřív fritovací olej,pak petrolej a teď zas nafta. Lejte tam co tam patří. Ty stroje si takove sračky nezaslouží.
Datum: 06. února 2011 18:26
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1159
buzno 1:1 s cukrem tak to mají zavodní fichtly a debili kteri v živote činost dvojdobeho ani z vlaku nevideli ten tvuj strep sa ti aj tu jizdu tak udvdači jak ty jemu z naftu asi ty co maš najezdené ja mám natlačené rikam daj mu cukr to bude teprva izda naftový magnáte
Datum: 06. listopadu 2007 20:57
hm debilové nasipte si tam písek uvidite jak to pojede... kokoti,kilo cukru do benalu,M2T,nafta bez te o rity telata blbe!
Datum: 28. srpna 2007 9:09
Hele ja na 5.5litru naturalu dal celi M2T na 10litru a jeste sem tam nalil 05 litru nafti a jede to dobre a vubec se nezapecou pist krouzky
Datum: 23. srpna 2007 16:59
Co to tu řešíte za ptákoviny ?To myslíte vážně ,zasvinit si motor naftou,když je za stejnou cenu ?Já ji dávam to nejlepší,at to trochu jede !.Ale jako sranda je to dobrý !!!!!
Datum: 20. srpna 2007 23:29
Jméno: Beny
IP: uživatel692
a do nafty nemusíte dávat olej .........a čudí to jak prase
Datum: 20. srpna 2007 19:39
Jméno: Beny
IP: uživatel692
vy ste taky čůráci pijonýr na naftu jezdí ale jen když je ohřátej musí se dlouho ohřívat a pak jede normálně a žádnej v tom není rozdíl jestli je tram nafta nebo není jede to stejně
Datum: 20. srpna 2007 19:38
Jméno: luckas
IP: uživatel1275
co seš to za ČURÁKA ti JEBE MOGORE
Datum: 20. srpna 2007 13:29
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
Dr.fik:von hlavně potom ten benzín nehoří víš
Datum: 19. srpna 2007 20:25
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
a nejlepší je kilo cukru na litr benzínu to je teprv potom jízda
Datum: 19. srpna 2007 20:22
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Vesničane, cukr se nedává 1:1 s benzínem,ale jak tvrdí voják Ivan Čonkin, na kilo cukru kilo hoven a to je pak samohonka.KOKOTE,při vší úctě, viděl jsi někdy naftu???
Datum: 19. srpna 2007 19:18
To jo no.Ti to zalepí všechny kanály a dojel si.
Datum: 19. srpna 2007 15:58
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
a nejlepší je kilo cukru na litr benzínu to je teprv potom jízda
Datum: 19. srpna 2007 15:48
Jméno: swejo
IP: uživatel1291
 Nazdar...menil som motor na 21 a ked som tam dal ten novy tak ked sa s nim chcem normalne na jednotke rozbehnut tak ked pustim spojku tak sa nic nestane akoby tam stale bol neutral co mam robit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 21:36
Jméno: adsa
IP: uživatel14
jestli jsem to spravne pochopil tak je to jen prkotina  zkontroluj jestli tam mas strceny tycky a kulicky v poradi nejdriv mala tycka, pak dlouha, kulicka mezi nimi, dyztak je doplň. Pak to sešteluj šroubkem na pravym viku motora, pokud to nebude mit vliv tak se podivej jestli tam nemaš strhanej zavit. Jeste pak sesteluj lanko spojky na riditkach  za 10 minut po problemu a frcis
Datum: 24. srpna 2007 21:36
Hele tak si udelej spojku nebo mi zavolej na 721631420
Datum: 23. srpna 2007 16:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Našlápnout to jde ?Jestli ano, tak bude závada v převodovce.Vidlička, nebo řadící automat.
Datum: 19. srpna 2007 15:18
 Čaute draci, hale mám problém když nastaretuju tak to chytne dobře rozjedu se a jedu do kopce asi po 150 m to začne vynechávat tak jedu dál a vynechává to do kopce jedu asi 500m a pak z kopce hodně prudkýho a bez plynua pak jedu po rovině tak 2x to vinechá a jede to normálně, ale pak když zastavim a necham to chvíli stát tak zase začne vynechávat a pak zase normálně a takhle pořád. nevim čím to je mam svíčku n 15c novou čistil sem plovákovku v tryskách bordel nemam a mam tam natural 95 s m2t ředěnej 1:33 mam ho asi měsíc a půl předtím stál 14 let v garáži. Předem dík za odvopěď. jo a ještě když to nastartuju tak mi teče víčkem plováku všechno je vevnitř OK ale taky nevim čim to je. Čaute
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2007 18:36
vie to bude asi tým m2t
Datum: 30. listopadu 2007 18:36
ja mam fichtla staryho 39let a ředim m2t 1:50 a vitahnu to na 65km a nikdy mi to nevinechává skus jednou ředit vic a možna to bude lepší
Datum: 22. srpna 2007 8:59
Ventil ma zavriet ked ho jemne stlacis.A ked ho pustis,tak sa ma sam otvorit a pustat benzin.Ak sa vypne len ked ho stlacis fest,tak je na nic.
Datum: 20. srpna 2007 7:28
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Může blbnou ventyl zkus ho jakoby prstem zavřít jestli se ti vrátí a otevře, to že ti čoudí za kolínkem bude poznat spíš na výkonu a a hluku a ne na spotřebě
Datum: 19. srpna 2007 20:16
Ventil nemusi byt dobry.Ked to dlho stoji,tak tam uschne tesnenie ci co a prestane to zavirat privod benzinu(stalo sa mi to).Vymen ho a skontroluj palivovy kohout,ci neni zaneseny.
Datum: 19. srpna 2007 17:39
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
jak horký?
Datum: 19. srpna 2007 17:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ponoř plovák do horké vody.Budou-li unikat bubliny.je plovák vadný.
Datum: 19. srpna 2007 16:00
Jméno: prachy
IP: uživatel1290
mezi vejfukem a kolenem
Datum: 19. srpna 2007 15:43
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
plovák i ventil sou v poho
Datum: 19. srpna 2007 15:35
Jméno: prachy
IP: uživatel1290
jo a trochu splodin mi uchází mezi vejfukem a tlumičem tak jestli to neni tim (ta spotřeba)
Datum: 19. srpna 2007 15:33
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
plovák i ventil sou v poho
Datum: 19. srpna 2007 15:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Budˇnetěsní plovákový ventil,nebo je prasklý plovák.
Datum: 19. srpna 2007 15:27
Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
Já ji mam akorát podle wiku.cz a ikdyž sem ji zmenšil tak to taky teklo a nevíc to děsně žere
Datum: 19. srpna 2007 15:12
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
To že ti teče benzín víčkem je moc velká hladina v plovákovce a to může bejt i důvod toho že vynechává, seřiď hladinu a snad to bude ok
Datum: 19. srpna 2007 14:55
 zdravim..nemate niekto dielensku prirucku pre 50/05 ako pdf aleebo ako obraazky...velmy by som ju potreboval.. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 10:45
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
zdravim takže jednu přiručku tady mám tak bych ti jí nechalza pár peněz nebo pár piv jinak jsem z hradce
Datum: 19. srpna 2007 10:45
 nemáte někdo schéma zapojení elektřiny na jawa 23 mustang?, chtelo by to nejaký jednodušší a přehledný, moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 9:58
Jméno: kuba
IP: uživatel1289
http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie&kde2=schem#
Datum: 19. srpna 2007 9:58
 cau lidi jake svicky mam dat do ČZ 125?predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 11:26
Brisk N15C případně NR15C jestli nemáš odrušenou fajfku, nebo ekvivalent se stejnou tepelnou hodnotou od jinýho výrobce
Datum: 19. srpna 2007 11:26
 Čawes draci mam takový problém mam fichtla po druhym výbrusu a nejde mi vysokých otáček jednička,dvojka,a trojku tam radši ani nedávam plosím o radu moc dík.. Čawes Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 16:16
Když mu tam nejde dát 1 ani 2.Tak to asi nebude v motoru,ale v převodovce.A jestli je to tak že mu to nejede na 1 a 2 tak ať to píše trochu víc srozumitelně.
Datum: 19. srpna 2007 16:16
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
má problém v motoru a né v převovdovce osle!!!!
Datum: 19. srpna 2007 14:08
Proč bych jako neuměl číst??
Datum: 19. srpna 2007 11:54
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Něco s řadícím automatem!!! To může napsat jenom blbec! Ty neumíš číst??
Datum: 18. srpna 2007 22:55
Asi bude něco s řadícím automatem.Skus to rozebrat a podívat se na pružinku
Datum: 18. srpna 2007 18:24
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Vyčisti karbec
Datum: 18. srpna 2007 17:24
 Čus draci,když bych dal místo vzduchového filtru přes sání silonku budu muset zvětšit trysku,nebo bude stači pošelovat volnoběh a zářez na jehle?když tak na který zářez to mám dát dík moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 18:14
Jméno: Vyspu
IP: uživatel151
Nemusíš mi tadyhrát chytrýho jo...vím co dělám,prostě jsem z nudy zkoušel blbosti,takže sklidni hormon...ale jinak dík za radu
Datum: 20. srpna 2007 18:14
a proč to chceš dělat? To si myslíš že ti brutálně zvedne výkon? Když máš novej filtr v originálním airboxu tak to tahá mnohem líp než s nějakou fuseklí, věř mi taky sem za mlada dělal takový blbosti až sem zjistil že to je na ho*no, teď se orientuju s kámošem na úpravu vložky, to má trochu větší budoucnost když víš jak funguje dvoutakt, ale stejně je to taková loterie...
Datum: 19. srpna 2007 11:31
Jméno: mara
IP: uživatel426
poznas sam kdyz se ti zacne pri plnym dusit je chuda smes = potreba vetsi trysku
Datum: 19. srpna 2007 0:07
|



|