česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2582  2583  2584  2585  2586  2587  2588  2589  2590  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel1    
nevíte čím to je když jedu a něco lupe v motoru čím rychleji jedu tím rychleji to lupe i když třeba fichtla jenom tlačím tak v tom lupe.Mužou to být ložiska??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych to vyděl na dost vyčochtanou převodovku nebo volnej prim řetěz.Ale spíš tu převodovku.Kamarádovy to tam taky klepe a nic si z toho nedělá.Zatím jezdí a v zimě prostě rozpůlíme a střeva vyměníme no.
 
 
Datum: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
nao a taky když tlačím dozadu tak se to sekne vždycky a nejde dál.a musím šlápnout na start páku a pak to povolí
 
 
Datum: 11. září 2006 19:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel88    
Bud ti ulitla segrovka ze spojky a loupe ti pruzinka o dekl nebo mas vytahanej retez. To dela moje CZ,kdyz ji tlacim dozadu.
 
 
Datum: 11. září 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Já bejt tebou tak ten motor vyndám a rozpůlim,určitě to bude vidět a když to budeš mít rozdělaný tak bych vyměnil ložiska i gufera,zas to dýl vydrží ;-)
 
 
Datum: 09. září 2006 21:21
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
lupe to pravidelně i když je vyplý motor(jen když jedu nebo tlačím).Na neutral to slaběji lupe ale když zařadím na jedničku tak to zesílí.Myslel jsem že to bude ozubeným kolečkem na řetaz 12ctkou ale vyměnil jsem ji za 13ctku a lupalo to stejně.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Keď to lupe na ľavej strane,môže to by? primárna re?az.A mne to lupalo raz aj na pravej strane.Dal som dolu kryt a videl som povolený príchyt statora.Dotiahol som a bolo.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Jak jako lupe?popiš to víc.....
 
 
Datum: 09. září 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdarek!Mam taky problem,ostala mi visiet 1 a nejde ani hore ani dole.Rozpolil som motor,ale nic podozrive som nespozoroval.Prosim vas poradte mi co s tym mam spravit aby to bolo take ako predtym.diky za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel39    
Cau Draku, to sem zazil uz na dvou fichtlech....... na jednom to byla praskla pruzinka v zasouvacim mechanismu, nebo jak se ten nesmysl jmenuje... kdyz rozpulis motor, tak to je v prevodovce nahore a vede k tomu tycka od radici paky........ a podruhy sem na tom mechanismu okem nic nevidel, ale asi byly nejak pokurveny zuby v ty radici kulise, tak sem to vymenil za jiny [starsi] a fichtl beha dal.....
 
 
Datum: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel1    
hele na ten čtyrkval na fíka stačí jen segment ze 175ccm nebo i kolecka??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2006 22:27
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Kolečka hřídele a hlavně nechat odlejt nový kartery a to ti nikdo neudělá a nebo to zeplatíš!!!
 
 
Datum: 08. září 2006 22:27
 
 
 
 
Jméno: FERNET1986 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar , dlouho jsem tu zas nebyl já ulejvák, možná si pořídím fichtli, mám mezeru ve znalostech a na internetu toho moc není, tedy prosím : Jaký je rozdíl mezi jawa 05 a 20???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2007 17:19
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel344    
05ky mely lepsi prevodovku
 
 
Datum: 05. března 2007 17:19
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel90    
A 05 sa vyznacovala vetsov zivotnostou a spolahlivostou boly dva zakladne typy 05 Standart a 05 Sport ale inak sa dost podobá 20 21 a do motora sedia sucastky z 20 takmer vsetky,bol to vlastne mezityp medzi 555 a 20
 
 
Datum: 11. září 2006 19:16
 
 
 
 
Jméno: urvanej      IP: uživatel73    
Jojo, tak to je, jenom bych ještě dodal, že pokud se řekne 20, tak to má revmaplechy, ale pokud se řekne 05, tak může i nemusí mít plechy. To že 05 jede pomaleji po rovině je daný tim, že má výkon v nižších otáčkách, ale má větší sekundární kolečko. Jinak jsou tam ještě drobný rozdíly v lankách a řídítkách, výkonu alternátoru. Jinak v podstatě rozdíl ve výkonu se dost schová do stavu vozidla. Takže udržovaná 05ka je lepší než normální 20ka.
 
 
Datum: 11. září 2006 9:27
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě doplním že 20 je novější tudíš má papírově větší výkon o neskutečných 0,5 kw.20tka jede rychlejš porovině a 05 je zase líp do kopců.
 
 
Datum: 08. září 2006 22:30
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jen upřesnim, ten motor z 05 není z pařeza, má jen upravený kartery z 555, 05 má trochu menší výkon než 20
 
 
Datum: 08. září 2006 21:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
Když ti to řeknu hodně zjednodušene tak rozdil je v motoru. 05 ma motor z pařeza a 20 ma už takovy motor jaky zname z mustangu jedenadvacítek a smaozdřejme z typu 20 ;-)
 
 
Datum: 08. září 2006 18:37
 
 
 
 
Jméno: Michal Tampier      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci mam takovej problem.V neděli kupuju fichtla.Je s papirama a bez STK.Já bohužel nemám zkušenost jak se co dělá tak se tu ptám. To jako majitel ho odhlasi da mi TP a já si ho přihlásim?A STK normálně zajdu udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2006 20:27
 
 
 
 
Jméno: Michal Tampier      E-mail:      IP: uživatel91    
Tak sem to dneska dořešil.Fík je na moje jméno a už pak jen po zimě na technickou.Docela lituju že sem přišel o původní TP co k fikovi byl.Ted sem dostal velkej a malej TP. SPZ mám 4S 5397 tak až mě uvidite tak mávejte :-)) DIKY za všechny rady a porady
 
 
Datum: 27. září 2006 20:27
 
 
 
 
Jméno: FERNET1986 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
+ ještě než pujdeš s ním( nebo od něj plná moc -v Brně chcou notářky ověřenou) aby to na tebe odhlásil musíš na své jméno uzavřít povinné ručení
 
 
Datum: 08. září 2006 12:40
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale zas takova to neni,,,berto tak ze cim driv budes vedet co je zac ta byrokracie tim driv budes vedet o cem to vubec je....Neboj to zvladnes, jen to potrebuje trpelivost, neboj, nebudes sam
 
 
Datum: 08. září 2006 9:46
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
No on to odhlásí, ty ho přebereš, pudeš na stk na evidenční prohlídku (to aby si přepsal skutečně to, co je v papírech), při tý příležitosti sfoukni stk. pak s papírem z evidenčky a uzavřenym povinnym ručenim pudeš na mů dopravní a tam to na tebe přepíšou. No neni to prdel.
 
 
Datum: 07. září 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel1    
Draci mislyte ze by sa na fichtla dal prirobyt PAVík a co nato na STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2006 19:10
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
určitě to jde,já za ním vozím kárku s trávou pro králíky :-) :-) :-)
 
 
Datum: 10. září 2006 19:10
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nebo? fichtl: jses zdravej kamo,,ono uz staci ze te vozim a je tu krasnu,,vzpamatuj se nebo uvidis co dokazu za neplechu
 
 
Datum: 10. září 2006 7:55
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Fichtlova odpověď zní "hen héééén hen kuck kuck chrrr brrrr ...." v překladu "dál nejedu je to těžký"
 
 
Datum: 08. září 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel39    
Moje rec, spis nez co by rikali na technicky bych se bal co by na to rikal fichtl :-]
 
 
Datum: 08. září 2006 20:52
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne na to zapomen ze by se fichtl s tim rozjel
 
 
Datum: 08. září 2006 9:25
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel94    
Draku nejdeto,myslím že PÁVa může táhnout motocykl nejméňe o 120ccm.Takže by ti to neprošlo....
 
 
Datum: 07. září 2006 21:18
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kucii, tedka sem videl toho new pareza se ctyrtaktem, tak me napadla zbesila vec: nemate nekdo prosimvas vykres toho motoru honda monkey 50ccm? bo jako jestli by sel nabastlit do pincka (hmm, akorat to ma retezovy kolecko na spatny strane...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motoscoot.cz/ zeptej se tady výrobce. Napasovat by to tam určitě
 
 
Datum: 08. září 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne,,ale dato fusku ho tam dostat,,pac ma velkou roztec v kostre
 
 
Datum: 08. září 2006 9:12
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel27    
Ten motor jsem viděl za 4000Kč (na moto salonu v Praze)
 
 
Datum: 07. září 2006 19:23
 
 
 
 
Jméno: konyk      E-mail:      IP: uživatel1    
Mam problem mam pioníra 50 typ 20 a dobre som zapojil elektriku ale ked zapnem svetla tak mi to chcipne.Nemoze byt nieco stymi cievkami zeby bola jedna v hajzlu a tie 2 to neutiahnu?prosim poradte nemozem chodit na nočne jazdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2006 21:02
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel39    
Hele draku, vim ze to zni nelogicky, ale pokud mas moznost si nekde pujsit indukcni civku [ta stribrna na ramu] tak ji zkus vymenit........ jsou veci mezi nebem a zemi, kterejm normalni lidi nerozumi...... myslim ze sesa by o tom moh vypravet, mam takovy pocit tohle resil na babete......
 
 
Datum: 08. září 2006 21:02
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a nebo mas vetsi zarovku a mas stavu zapojenou na jeden kontek na spinacce
 
 
Datum: 08. září 2006 9:00
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Tak třeba se ti ta cívka dotýká karterů a skratuje ti to nebo máš někde nezaizolovaný drát.
 
 
Datum: 07. září 2006 17:17
 
 
 
 
Jméno: prochy      E-mail:      IP: uživatel1    
zdravim...potreboval bych poradit jak a co mam delat kdyz chci pridelat blinkry na mustanga..jakou baterku a jak to propojit..? blikaj, nebo svitej...? jak se to spousti...? dik za pomoc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2006 22:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ja som videl mustanga s berkou aj dobíjaním.Každú svetelnú cievku mal osobitne usmernenú cez usmerňovač a nejako tam zapojil regulátor dobíjania.Len si nespomínam,kde to bolo.
 
 
Datum: 13. září 2006 22:27
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku budes muset vozit malou baterku a vzdy ji pak dobijet pres nabijecku, pac uz na dobijeni fichtl nema,,,jinak to blika, tedy pokud tam das prerusovac
 
 
Datum: 08. září 2006 8:51
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1    
seso prosim kolik je postovny a balny ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2006 7:24
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no draku to nerad slysim,,pac takova plecka (motorka) meni a degeneruje celou mentalitu k poradny motorce,,,,no uvidime zda te nekdy potkam na fichtlu
 
 
Datum: 14. září 2006 7:24
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
SESA: no moc nebrrrm. Ale nevadí, už mam jinej motor, střeva i vnějšek jako novej. Teď musim jen dát dokupy celýho fichtla, pak zase rozebrat, do laku a bude druhý brrrm. Jinak už sem si trochu polepšil na suzuki gs500e celokapotu (škola 20ky), ale to neznamená, že zanevřu nebo odložim fíky.
 
 
Datum: 08. září 2006 9:52
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Urvanej > taky bych rekl, jak ses na tom stara vojno uz ti to brrmm
 
 
Datum: 08. září 2006 8:49
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a při objednávce nad 6000 je myslim zdarma :o)
 
 
Datum: 07. září 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to bez rozdilu na vaze a velikosti,,,je to proste standart pro vsechno
 
 
Datum: 07. září 2006 13:28
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku sto kacek,,klasika
 
 
Datum: 07. září 2006 13:26
 
 
 
 
Jméno: prochy      E-mail:      IP: uživatel45    
kilo...mas to napsany v tech pravidlech...
 
 
Datum: 06. září 2006 21:08
 
 
 
 
Jméno: prochy      E-mail:      IP: uživatel45    
kilo...mas to napsany v tech pravidlech...
 
 
Datum: 06. září 2006 21:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar Draci!Čo to može by?,že mi fichtl po asi 100 metroch roztláčania začne chyta? až sa to rozbehne a ide.?ahá dobre a keď ho vypnem a chcem ho zase niekam ís?,tak sa to zase opakuje.Čo s tým?Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2006 15:47
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
No ja myslim ze je to predstih. To same to delalo i me, pak sem sesteloval predstih a bylo to ok.
 
 
Datum: 07. září 2006 15:47
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel1    
prosim jak se da seridit volnobeh když pridam plyn tak to 10sekund bezi a pak to chcipne prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel95    
diky majo
 
 
Datum: 12. září 2006 13:25
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Musíš pritiahnu? tú šrubku,čo je medzi tryskami.Doprava je voľnobeh väčší a do?ava menší.Pritiahneš ju celkom,nakopneš motorku a postupne povoľuješ,pokiaľ to už menej nejde.
 
 
Datum: 07. září 2006 19:07
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel1    
čest nevíte někdo kde stáhnu návod jak udělat čtyřkvalt na fichtla díííkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo to je on ale ta úprava je strašně drahá páč by sis musel nechat odlít nové kartery a to ti dneska zadáčo nikdo neudělá a za prach y se nedoplatíš !!!
 
 
Datum: 06. září 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel96    
http://pincek.mysteria.cz/web/t-4kvalt.html
 
 
Datum: 06. září 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci nevíte čim to je že mne svítí jenom potkávačky a dálkovy ne?,Diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prasklá žárovka,nefungující přepínač,špatný dráty,nekontaktující objímka žárovky
 
 
Datum: 06. září 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: Kubis      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec BOURACI,sehnal jsem VELOREX(sajdu) a schazi mi tam par vecicek.Nemel by jste nekdo doma neco:-) a nebo alespon malou radicku kde by se dalo neco sehnat?Dikas KUBIS:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2006 6:49
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Maliminká radička: http://jawamania.info sekce BURZA , http://veteran.cz
 
 
Datum: 06. září 2006 6:49
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
<<<<<<<<<<< VYPADEK WEB HOSTINGU MA ZA NASLEDEK ZE JSOU MESIC A PUL STARE PRISPEVKY A INZERATYA, TAK BACHA AT NEJSTE ZASKOCENY!!!!! >>>>>>>>>>>>>> odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2006 6:50
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso: netrap se tím,páč do týdne tady bude zase hafo novejch příspěvků.
 
 
Datum: 06. září 2006 6:50
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chybička se vloudila,ale to se stava .
 
 
Datum: 06. září 2006 5:19
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi jo hmmmmmmmmmmmmmm
 
 
Datum: 05. září 2006 20:43
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To naštve --- a ty nový příspěvky jsou ztracený?
 
 
Datum: 05. září 2006 20:38
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Mám teď rozpůlený motor - na Mustafovi.Co by jste zkontrolovali, respektive vyměnili? Já budu měnit samozřejmě těsnění, gufera, spojkové lamely a mezilamelu, chtěl jsem vyměnit i čepy a pouzdra na ojnici, ale jak jsem zde četl, tak to nejde bez speciálního nářadí.....A co taková ložiska - kdy se mají měnit? Mě se zdají v pohodě...Musím podotknout, že jsem puntičkář.. A když už mám tu motorku rozdělanou, tak tam vyměním, co bude potřeba...Podívám se i na brzdy. Jestli mi můžete nějak poradit, prosím napište, každou chvíli se sem dívám.Díky. Škodovku 105 ku jsem rozdělával nesčetněkrát, ale ta má přece jen 4 válce, takže když jeden nejel, tak to jelo aspoň na tři, al u Mustafa je to problém :-) ... Jó a jak se dá rozdělat klikový hřídel od rotoru dynama? Asi se to musí nějak vyrazit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No tak jestli to chceš opravdu dobře udělat tak mu vyměň i ložiska i futra pro hřídel v převodovce.Pak bys mohl ještě kouknout jestli primární řetěz nedře o karter a kdyžtak ho vyměnit (nejčstějš dře dole) a mohl bys koupit nový zajiš?ovací plechy pod matičky
 
 
Datum: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Borci potreboval bych vedet jak mam sundat pist a jestli budu muset pri vymene pistu kupovat novy cep a ty pojistky. Diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 19:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Čep ani pojistky nemusíš dávat nový.Když to sundaváš tak musíš sundat hlavu válce.Potom odšroubuješ karburátor z válce a poté válec sundáš ůplně.Vezmeš si nějaký špičatý kleště a vyndáš pojistky.Potom vezmeš šroubovák a vytlačíš čep ven a píst ti vypadne.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 19:08
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sory ja sem si to špatne precetl jestli chceš dávat novej píst tak je lepši dát i novej čep
 
 
Datum: 22. července 2006 13:11
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to musis odělat pojistky a vytlačit ten čep. Ty pojistky kup rači novy a čep nech stary
 
 
Datum: 22. července 2006 13:08
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřeboval bych přesněji vědět, jakou vůli může mít ojnice (čepy a pouzdra). A jaký to má vliv na chod motoru.Mám totiž teď rozpůlený motor. Protože, jak jsem se zde dočetl, není jednoduchá výměna ani těch čepů s pouzdry, natožpak celé ojnice.... Můj Mustang mi totiž jel každou chvíli jinak.. Chvílu jel dobře, pak zas ne... Hlavně když se zahřál, nebo stál celý den na slunci, tak byl skoro naroztlačitelný (nakopnout šel jen někdy ráno za studena). A často motor tak nějak vynechával - kuckal... musel jsem pořád podřazovat a znovu se rozjíždět a pumpovat benzín....A když jsem ho jednou musel tlačit z práce dom, tak jsem se naštval a rozdělal jsem ho, abych ho pořádně spravil..Ale financí moc není... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2006 19:27
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Kroužky můžeš vyměnit kdykoliv když jsou moc opotřebované tak je vyměníš.
 
 
Datum: 07. září 2006 19:27
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku, díky...Je to tak - taky se mi ozývá cinkání.... Když jsem rozdělal válec, tak jsem zjistil, že je takový lehce rýhatý.. Někde jsem četl, že je dobré to lehce přešmirglovat.No snad to bude lepší, co myslíš? Neměl bych vyměnit i kroužky? Mám dva, měřil jsem válec posuvkou a má 38,50 mm..Takže mám 2 výbrus...Prý nemá smysl měnit kroužky, jen po novém výbrusu, jaký máte názor ? Díky moc za odpovědi.Jsu vděčný.
 
 
Datum: 22. července 2006 15:11
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já mám ten čep taky vymlácený a zatím to neřeším.Projevuje se to tak že když jedeš tak se zmotoru ozývá takový cinkání jinak to na nic vliv nemá (myslím).To co popisuješ není následek vymlácenýho čepu.To máš závadu někde v karburátoru nebo v zapalovánjí.Tipoval bych svíčku nebo hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 22. července 2006 12:46
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1    
Čus draci. Prosím HELP, nemáte někdo odkaz nebo kontakt na borce, který vypaluje ozubení rozety podle dodaného řetězu? Potřeboval bych asi 60-65 zubů na krosinu, nemá když tak někdo? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku na http://www.gasgasmoto.cz a nebo někde v kutné hoře ale o tom nic podr. nevím
 
 
Datum: 21. července 2006 7:17
 
<  2582  2583  2584  2585  2586  2587  2588  2589  2590  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 20:30:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu