Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar Seso, budeš ještě prodávat šrouby k zadnímu světlu a šrouby co držej sedlo vzadu??? Dřív byli v shopu ale už tam nejsou. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2006 22:51
draku, prestali se delat, mam jen jednu skladem,,,pokud budes chtit, tak napis
Datum: 14. července 2006 22:51
 fictlaři zdravím, asi po 200 km jízdy se mi na mojí Jawetě sportce vysouvají gufera s kikové skříně,poraďte jak je zajistit,žádný tmel mi na to nepomáhá.Cybí tam drýžka na segerovku,vwlky motorky to již mají. Díky za rady.Sony
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2006 22:44
Draku, to slyším poprvé, červenej silikon to udrží. Jinak nedělal jsi motor a nové ložiska? Ložiska tam maj být zakrytá
Datum: 14. července 2006 22:44
 Zdar draci dnes sem měnil lameli ve spojcea moc to zabírá nevíte cim to je? jo a menil sem ten stelovací sroubek
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2006 13:55
jo skusim to trochu poštelovat a ja si myslim ze se to trochu ty korky oderu a bude to dorty
Datum: 14. července 2006 13:55
Spojka na pionýru je nejslabší místo tohohle stroje!!! Nešlo by to nějak seštělovat tím šroubkem?A nebo jezdi a ono si to sedne
Datum: 14. července 2006 12:10
Jméno: johnyppe
IP: uživatel1
 Zdar borci, dival sem se na puleni motoru jak ho popisuje jeden typek na netu a mel asi stejny problem co ted mam ja, me se ve valci spaluje prevodovy olej, hnusne to smrdi a kape mi mezi valcem a karterama. Asi budu mit taky blbe gufero na klice jak mel on, ale dival sem se na to a myslite ze je nutne pulit cely motor? To gufero je hned pod vikem tak sem mysel ze staci sundat ty kolecka. Nechce se mi pulit cely motor, se bojim ze to nedam dohromady  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2006 13:11
Jméno: johnyppe
IP: uživatel112
ne benzin to urcite neni, je to ten prevodak.. ja budu ted mit novy valec s vybrusem a novy vyfuk, tak nechcu aby se mi to sralo tim prevodakem.. diky chlapi
Datum: 13. července 2006 13:11
kape mezi válcem a karterama??? myslim že tam by to kapat nemělo, to by ti taky mohlo sát falešnej vzduch a moh by ti tam kapat i benzín což neni moc dobrý pro chod motoru, ty polochy musej bejt rovný a mezi nima těsnění pak by to kapat nemělo
Datum: 12. července 2006 22:38
Jak říkaj kolegové nic na tom není a aspoň ten motor přetěsníš a vyčistíš od stop po tom oleji. Rozebírání se neboj protože když to rozebereš tak už budeš vědět jak to složit.A kdyby ses někde zasek tak se zeptej,my poradíme.
Datum: 12. července 2006 21:14
bych rek ze kdybys to rozdelal a vymenil gufera a pretsnil to tak se nic nestane a uz to urcite kapat nebude a urcite se neboj ze to nezdelas taky sem se poprvy bal ale nic na tom neni !!!! JAWAŘUM A SESOVI ZDAR
Datum: 12. července 2006 19:54
Jasne, on ten borec to mel i s ocistou po oleji, ono to uděla sve ( vyplati se to, pac to je ve vnitr brutus zas) Jinak jestli to hces obýt, tak staci sundat vika a sundat kolecko a rotor a mas to
Datum: 12. července 2006 18:22
 zdar, mam problem, po ujeti tak 200 metru dachl chcipne a po napumpovani benzinu zase jede, zkousel sem pumpovat za jizdy a jel v poho ale jakmile sem prestal tak po 200 metrech chcip, trysky sem cistil.dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2006 17:41
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
neříkám že nemáš pravdu, ale jestli že má stale zmáčklej cupák tak má v podstatě zaplněnou komoru a stačí přitíkat i přicpaným kohotkem. jestli že nemá zmáčklý cupák tak jede na obsah komory a když se otevře ventil nemusí stihnout tak rychle zaplnit kom zaplnit plovákovou komoru. / je to z vlastní praxe/
Datum: 13. července 2006 17:41
caryfuk: kohoutem to nebude.Protože když drží cupovák tak to jede.To znamená že je to hladina
Datum: 12. července 2006 21:16
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
no podívej se na tu hladinu, a pak se podívej na palivový kohout jestli není přicpaný
Datum: 12. července 2006 12:35
Datum: 12. července 2006 0:41
je to hladinou v karbeci uz to tady psal mistr tak to zkus urcite je to tim !!!!!!!
Datum: 12. července 2006 0:06
Jj nasteluj hladinu to skus jako prvni.Kdybys nevedel tak na viku karbece je takovej pélisek kterej to uzavira tak ho prihni tak aby ten plovak byl co nejvis ale zase to nesmi pretejkat  A zadny kleste na to jenom ruce
Datum: 11. července 2006 23:49
je to urcite tim ze ti tam tece malo benzinu tak si zviš hladinuv karbecu!!!nebo druha min pravdepodobnejsi ze mas trochu ucpany sitko
Datum: 11. července 2006 23:37
to bude neco z ventilem skus ho vyšroubovat a očistit
Datum: 11. července 2006 21:55
 Zdarec seso hele chtel bych se te zeptat jestli nebudes nekdy mit ve shopu laminatou vanicku pod brisko,kryt na retez,tu gumu podyl vanicky a takovy maly kulaty gumky na brizko tam dolu aby se nepodrel ten velkej plech?Strasne bych to potreboval renomuju totiz J 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2006 20:07
Draku vanicku mam ve shopu, guma o te vim ale jeste sem nenasel dodavatele, kryt retezu ten se prestal zas delat,
Datum: 11. července 2006 20:07
 Zdar draci nevíte čím to je že mi ručička na tachometru tak skáče asi v rozmezí 10 km/h ale tak na 60 km/h už to jde normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2006 20:00
draku to je unavena pruzina rucicky, jedine vymenit za jinej
Datum: 11. července 2006 20:00
 Zdar draci nevite cim to je ze se na tachaču netočiju kilomatry ujety?ale rychlost se ukazuje ale asi to taky lakuje ta rychlost???poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2006 20:03
draku to je v tachu, vymen za jiny a nobo rozeber a utahni jednu hridelku se snekem
Datum: 11. července 2006 20:03
 Zdar draci. Nevíte jak mám na fichtla přidělat SPZ aby jsem do ní nemusel vrtat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2007 21:31
jak se podivas na e-shop tak tam je ten plastovy ramecek na znacku
Datum: 15. února 2007 21:31
Dal jsem to na dva šroubky. Měl jsem strach ze by jsem tu SPZ mohl zničit ale je to v pohodě.
Datum: 12. července 2006 9:37
Tak to je problem bez vrtani a abys tam mel spz tak nejlepší je to provrtat dve diry a sroubky a mas to.ale kdybys to fakt chtel bez vrtani tak bych mozna skusil oboustranou pasku ale nejdriv bych testnul jak to drzi abys ji pak nekde nestratil tu spz .
Datum: 11. července 2006 23:52
Já myslím že dvě dírky v SPZ vadit nebudou.A přišroubování je nejjistější způsob.
Datum: 11. července 2006 10:52
 Zdar draci,potřebuju helfnout,na STKáčku mi vytkly že mi nesvítí dobře přední světlo,nevíte čím to bude?Ale naštěstí jsem prošel  DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2006 20:52
draku nemas tam nahodou 6V25W misto 15W,,, jinak civky
Datum: 10. července 2006 20:52
 zdar draci,tak od dneška mám od polišů pokoj..mám konečně technickou a papíry na můj povoz. Stálo to jen 200Kč a ještě musím ale pro malej techničák.Jinak žádný problémy. Hodně výborně ujetých kilometrů...mějte se tu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2006 14:33
V kolikaati si dělal papíry??? a je to skupina AM?? jestli jo tak je to v poho a jak odepíšeš valim do autoškoly!!
Datum: 09. září 2006 14:33
Tak a? ti to dlouho vydrží
Datum: 11. července 2006 10:13
tak to ratuluji,,,,to patri k vyvoji, nejdriv bez, jen tak zda to bude bavit a pak ofiku na ostro. Co kdyby jsi to udělel rovnou a pak jsi přišel ana to ze to neni ono
Datum: 10. července 2006 20:50
 Zdarec draci,Jen bych bych se chtel zeptat jestli uz nekoho chytly bez papiru od 1.července ? A jak To dopadlo kdyžtak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2006 20:47
draku na to je brzy,,,,ale jinak kámoš bez přilby a bez techničáku 7 bodu dolu,,to jde ne
Datum: 10. července 2006 20:47
 Zdarec,tak v dílně mi stojí rozebranej fichtl.Tak sem si objednal pár věcí tak sem zvědavej jestli dojdou v pořádku a že to naladim a vyjedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2006 10:47
Jméno: Monty
IP: uživatel13
Když je to z fichtl krámku tak to dojde jedině v pořádku a nikdy jinak
Datum: 09. července 2006 10:47
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel1
 Draci myslite ze pude vyvest drat od civek na svetla, myslim ten drat co je na kostre.. potrebuju na neho zapojit usmernovac. DIky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2006 10:15
Když ten drátek od kostry cívky odpojíštak ti ta cívka přestane fachčit.Musíš ho nechat připojený na cívce a od něj vyvést kus kabílku.To byšlo.
Datum: 08. července 2006 10:15
 zdar seso, prosimtebe dokazal bys splasit nahon na tacho? teda myslim celej ten hlinikovej bazmek co se nasazuje na rozetu komplet vcetne sneka a ozubaku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2006 19:38
Jasne ale bez souokoli se snekem, jen hlinik by se nasel
Datum: 07. července 2006 19:38
Jméno: blee
IP: uživatel1
 cus draci, hele nemoh by se nekdo podelit o zkusenosti se zastavbou digi tachace z kole do fika? a uplne nejvic by me zajimalo, co to udela s bezdratovym tachem...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2006 23:14
Dneska sem potkal kámoše na simplovi a má tam sigmu a funguje naprosto spolehlivě a pučil sem si od kámoše fíka(protože můj nejezdí) a nemoh mě předjet
Datum: 08. července 2006 23:14
Jméno: Monty
IP: uživatel13
co ja vim tak Sigmy fungují i na mororkách bez problemu
Datum: 07. července 2006 20:35
draci dig. tacho musi bejt pro moto, jak ho date s kola, tak je to k nicemu,,,,,motorka je jedno velke magneticke pole a o tom to je,,,na kole neni zadne,,,,,jinak, chtel bych prodavat dig tacho tak za 500kc ale jeste ho nemam
Datum: 07. července 2006 19:41
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
vyspu> mam odrušenou fajffku, ale je to tachac za 59 Kč tak to bude možná tim
Datum: 07. července 2006 18:31
Kunka>a máš odrušenou fajfku nebo svíčku? Jestli jo tak to ruší asi zapalování, chtělo by to zkusit jinýho výrobce, myslim že Sigmy by měly bejt v poho Bezdrátovej by to asi taky rušilo, hlavně ty levnější, nevim je to jen můj názor, nemam s tim zkušenosti třeba mě někdo opraví
Datum: 07. července 2006 17:02
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
Ja nevim jak ostatním ,ale mě to blbne . Někdy něměří vůbec, nevim čim to je . Ale origoš je origoš, mě přijde ta ručička lepší .
Datum: 07. července 2006 15:26
 Zdravim. Prosim vás, kde bych sehnal klingerit na těsnění? Nemůžu ho nikde sehnat. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2006 19:43
draku to fakt nevim,,,,ale jednou tady bude, pac mam na nej zalusk,,,jedine instalateri
Datum: 07. července 2006 19:43
 Zdar draci jak se zdělává koš spojky??? předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2006 23:55
Je to podobný jako ta matička co drží řetězový kolečko pod pravým deklem.Je to prostě matice a je zajištěná plechem který je okolo ní zohýbaný.Ohneš trošku ten plíšek a musí to jít povolit
Datum: 07. července 2006 23:55
Jo tam je ve spodu jakejsui kroužek a neni to jeste nejakmjisteny treba segerovkama
Datum: 07. července 2006 22:12
musíš nejdřív odehnout ten zajiš?ovací plíšek a pak to musí jít povolit
Datum: 07. července 2006 11:26
http://www.wiku.ic.cz/popisy/20/katalog20/20-21.jpg tady se mrkni na díl číslo 10 . To je ta matice,je našroubovasná přímo na hlavní hřídeli převodovky
Datum: 07. července 2006 11:15
Tak v tom případě to máš nějaký divný .
Datum: 07. července 2006 10:32
Tonejde to sem skousal a to neni zadnej sroub,
Datum: 07. července 2006 7:28
Uprostřed spojkovýho koše? To je matka,musíš použít trubkovej klíč číslo 13.
Datum: 06. července 2006 23:16
no ta matka ale nejde protoze to neni matka to je jenom kolecko a nic.??,
Datum: 06. července 2006 22:14
Musíč vytáhnout těch pět segrovek.Sundáš ten horní plech a povolíš matku která je podnd ním.
Datum: 06. července 2006 22:05
 Zdar draci nevíte čim to je kdyz fichtla za studena celkem nakopnu ale za tepla vubec nic.Za studena startuje tak na 5x
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2006 23:58
Jo tak to je plovák.To samí mi taky dělal.Plovák je nejspíš děravej,natekl do něj benzín a už tak dobře neplave.Proto ti z karbecu pořád teče benzín a pionýr hůř jede za tepla.Můžeš se pokusit tu dírku v plováku najít a zaletovat cínem,ale lepší je koupit novej.
Datum: 07. července 2006 23:58
Ne ventilj je v pohode ale ten plovak nevim ale pod karbecem mne tece benal tak nevim treba toje tim plovakem tece to tama jak je koleno a karbec tak ten výstupek
Datum: 07. července 2006 22:32
Myslel jsem jestli ti zavírá ten ventilek ve víčku plovákovky.Někdy se stane že je tam bordel a pak to teče furt.A nebo můžeš mít děravej plovák (jako já).Vyndej plovák ven a zetřep s ním jestli tam vevnitř nešplouchá benzín.
Datum: 07. července 2006 11:17
JAk jako zavírá plovák a kladívka su v pohode...
Datum: 07. července 2006 7:30
Zkus odmastit kontakty kladívek (třeba štěteček a líh).No a nebo to může být moc bohatá směs.Koukni se jestli ti zavírá plovák.
Datum: 06. července 2006 23:19
Svíčku mam Brisk N15C
Datum: 06. července 2006 21:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
může to být svíčkou. třeba taková N7 to dělá
Datum: 06. července 2006 10:53
 Čau, jak už jsem říkal, vyskakovala nám 3 a teď už nejde ani zařadit. Nevíte, kde bych našel návod na rozebrání převodovky u Jawy 555? I kvůli těsnění mezi kartery, teče to tam. Ta převodvka co máme má hodně dobrou spojku, takže to konečně kdykoliv nakopnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2006 9:41
ee, tak to nee. Už sme tam s tatou daly tu starou, a až bude garáž, tak v zimě spravíme teda tu převodovku závadu asi víme, a uděláme pro mě crossku, s objemem 70 ccm. A dáme tam 11-kolco. To všechno abych potom neničil tátovýho veterána. S ním asi budu jezdit do školy.
Datum: 09. července 2006 9:41
Pokud chceš do převodovky tak musíš kompletně rozpůlit motor.Návod na půlení motoru je tady http://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm není to sice na 555 ale to je stejný. Kdybys měl při půlení s čímkoliv problém tak napiš buď sem a nebo mě na můj mejl. Ps: v tom návodu ten chlap používá stahovák na primární kolečko,ten taky budeš potřebovat.Pokud ho nemáš a budeš ho vyrábět tak to nedělej z pásovinky ale z pořádnýho vinglu nebo čtyřhranu aby se to neohlo.
Datum: 05. července 2006 19:45
|



|