česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  322  323  324  325  326  327  328  329  330  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15387    
Tak přesně Laurin a Klement dvacátá léta
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15381    
Asi budeš moc mladý.Je to přeci směrovka(blinkr)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: cigan      IP: uživatel12628    
Ahoj je takovej ten šroub co se dáva na nakopavacku stejnej jako na starych kolech liberta v šlapadlech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
V telecích letech jsem klínky vyráběl ze šroubů M8... Jakejkoliv klínek kterej tam vleze je dobrej ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, je já ho taky používám
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo je
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Ne v kolech je menší
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
myslím, že jo
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel14571    
Dobry den nevite jaky je odstín zelene jawy 555. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jawak&Čezeťak      IP: uživatel15380    
Zdar draci, vlastním Jawu 555 se kterou jsem nesmírně spokojen, 12 let stála v boudě a chytla po 10 šlápnutí jak hodinky.. Byl jsem nadšenej :-) Teď si ji spravuji a sháním takovej ten kónus (kužel) kterej drží řidítka.. Respektive najíždí zespodu řidítek na šroub. kterej to potom upevňuje,.. Nemohu tento díl na fichtlkramku ani nikde najít,.. Nevíte kde bych to mohl sehnat..? Díky předem za ohlasy :-) [Jawak&Čezeťak] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Kovo      IP: uživatel14082    
Jde i vyrobit vlastníme firmu kovoobrábění vyrobil jsem si ho za pomoci CNC soustruhu a CO svářečky
 
 
Datum: 20. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jawak&Čezeťak      IP: uživatel15380    
Super, díky moc to mě vubec nenapadlo, shodou okolnosti pár kol dávám do šrotu, tak už vím co si z nich ještě vezmu :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
de tam z kola já tam mam ze skládačky
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, potřebuju poradit. Po sejmutí pravého deklu co skyrývá zapalování tak jak je sekundární kolečko tak když jsem za ně chytnul tak to mělo dosti vuli dostrany i dozadu a dopředu i ta hřídel na které to drží. Myslel jsem, že by mohlo být vychozené kufero nebo ložisko. Po sundání motoru jsem oddělal sekundární kolečko, vyloupl gufero. Jenže ted se mi zdá, že to takovou vuli nemá. Když chytnu jen tio hřidel (kliku) jakou by to mělo mít vuli? nebo žádnou?. Jinak bych musel pulit a vyměnit i ložisko zda to nepomůže. Kdyby byl vymačkaný karter tak bych to přeskládal do jiných ale ještě se raději zeptám zda s tímto má někdo zkušenosti.Prosím o radu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14996    
urad snese všechno ja ale měl problem protože sem to dělal s evidenčkou a s jiným číslem motoru ..už novým...doporučuju to udělat eště se stavajícíma kartrama a pak to je šumák
 
 
Datum: 20. dubna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě se chci zeptat, co mě čeká, když si chci s velkého TP vymazat číslo motoru? zda, to jde a jaký by byl postup? děkuji.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jsem to omrknul důkladně a když chytnu tu hřídelku tak se to mele i s ložiskem v kartru.. když to schrnu tak ty moje kartry stojí za prd, je tam víc vad tak to rozpůlím a dám to do jiných co jsou v pořádku.. a bude po problému :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůle by tam správně být neměla...na druhou stranu ta hřídelka je uložena ještě v jednom ložisku co je v deklu zápalka, takže by to takovej problém být neměl...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dodám že se jedná o motor na mustanga
 
 
Datum: 20. dubna 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím draci, mám problém s jawou 350/634 motor byl po go asi před 20lety, za tu dobu se najelo jen 80km, potom motorka stála asi cca 15 let v kulně, dnes jsem ji ráno vytáhl ven. Vyčistil jsem trisky, karburátor i když se zdálo že to je čisté tak i tak jsem stejně skontroloval co se dalo. Motorka nechtěla moc chytit, ale když jsem jí stříknul pod svíčku trošku benzínu do obou válců tak mi chytla hnedka ale pak běžel jen levý válec pravý vůbec nepálil nebo spíše asi neměl co pálit mi tak přišlo. Svíčka totiž jiskru dává a není mokrá.. jen lehoučce, nevíte někdo co stím ? Jestli to je pístními kroužky nebo písty. I když si myslim že když byla přikryta plachtou občas prošlápnuta ale skoro vubec nejetá že by motorově měla být v pořádku. Byl bych rád za nějáký odborný rady, byla by takový motorky škoda. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám Jawu 350/634, dělalo to skoro stejný problém.... Při volnoběhu mi několikrát svítila kontrolka dobíjení, až motorka zdechla a už nešla nastartovat.... Dynamo dává málo šťávy při volnoběhu a všechno táhne baterka...... Vyřešil jsem to instalací Vape a mám klid, už nemusím řešit zapalování a dobíjení..... Nevím jak starou máš baterku, ale podle toho co píšeš bude asi špatná... kup baterku 6V 11Ah......
 
 
Datum: 22. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hah baterou mě to fakt nenapadlo, při tom dynamu ano že by to dalo více šťávy, je pravda že občas kontrolka svítí na volnoběhu, ale baterku jsem nabil na plno za 2 hodky byla plná a vydrží tak 2 dny svítit dobře 3 den už takovej slabej pokles na kontrolce je znát.. Tak to je v pytly páč nevim kde takovou bterku koupit a kolik stojí je to starý stroj a pro mě hodně cenný. Mrknu na baterku skusim si pučit ještě od jednoho člověka a jestli to pomůže tak to bude fajn. Díky moc
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při měření musí být baterka O.K a plně nabitá............
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ti to dobíjí? jediný, co mě napadá je, že při vysokých otáčkách dynamo dává víc šťávy do baterky a pálí oba válce.... Při nízkých to nestíhá........... Změř na baterce při volnoběhu a potom při vyšších otáčkách kolik dává dynamo voltů.....
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jsem dnes provedl vše co jste poradili, stejně nic, ale zarazilo mě že když jsem jí vytočil do vysokých otáček tak zapálil a běžel a jak spadli nizký otáčky tak už nepálil.. Skoušel jsem i hýbat s kladívkem jestli to pomůže ale marná snaha. Tak mě napadlo jestli nejsou špatný kroužky, je to možný ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Uf, dobře. Díky vám za radu, cením si toho a snad se pohnu z místa.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15384    
Myslim že půlit nemusíš. Gufero bude v misce zvenku pod zapalovánim. Ale měnil bych rovnou obě. Ať se daří.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aha, čili když by bylo špatný tak pulení motoru se nevyhnu no to je žůžo, tak doufám že to bude opravdu jen to zápalko nebo výfuk :/ karburátor jsem kupoval nový i svíčky, předstih jsem seřizoval, ale je možný že třeba špatně. No uvidim co na mě bafne zítra z výfuku když dnes z nádrže na mě vykouknul pavouk :-), ale to už jsem vyčistil a vypískoval. No budu muset hledat při nejhorším nechám někde v servisu na tydle stroje udělat znvoa go motoru, fichtlika zvládnu, ale takovej motor to si netroufám. No děkuju vám za rady, vážím si toho :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
No nejsem na tyhle velký motory moc znalej,ale 20let stojící stroj má skoro vždy ztvrdlá gufera,takže je možný že gufero pod zápalkem fouká. Proto šel jen levý válec. A nebo blbě seřízený kladívko pravýho válce. A nebo oboje. A nebo máš ve vejfuku vosí hnízdo či jinej sajrajt. Hledej kámo ;-) Náhodou- když přehodíš fajfky a svíčky,tak co? Jestli jde furt jen levej,tak jsou fajfky a svíčky dobrý...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám otázku, gufero ? A jaký, jestli na klice to je dobrý. Jinač moc díky, výfuk mě nenapadl vůbec, zapalování jsem seřidil podle jedný starý knížky tak snad to je dobře, napadlo mě zapalování že by byl pravý válec blbě seřízen myslim tím předstih a odtrh atak.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčistit kompletně palivový systém( nádrž, kohoutek, karbec,vzduch, filtr), zkontrolovat zapalování.......
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Kladívko,odtrh,svíčka,fajfka,indučka,gufero,výfuk....zkontroluj vše....
 
 
Datum: 20. dubna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15379    
Cau mam dotaz nevite nekdo jestli se da do riditek dat naky lozisko misto tech kulicek... popriklade kolik tech kulicek tam ma byt a jestli se davaji i zespoda dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jsou to 5mm kuličky a je jich 21 dole a 21 nahoře celkem 42
 
 
Datum: 20. dubna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15378    
Čus draci potřebuju radu mam fichtla normálně jede ale po ujetí cca3km se ohřeje a nejede cuká a dusá se nevíte co stím svíčku jsem dal novou benzín tam je trysky jsou čisté a karburátor taky jiskru dává nevíte co stím předem díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká je směs(barva svíčky), a nepřidřel jsi to třeba někdy? popřípadě zkus jinou indučku nebo kondík
 
 
Datum: 20. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau měl bych pár dotazů jak máte chycený origo airbox ke karbci ja to mám chycený pomocí manžety z tlumiče stáhnutý tou plastovou paskou ale vždy se to sesmekne a začne pálit,další věc dával sem 11z kolečko před tím 12 a jak jsem to jel prosjet tak sem zkusil teren i silnici a všimnul jsem si ,že to jede něják podle nálady chvíly jo chvíly ne:-D ale vyměnil sem svíčku ze 17 na 15 a asi se to zlepšilo ale jak sem jel po silnici tak když sem dal na 3kvalt plnej tak se to jakoby začlo dusit a zpomalovat ale na 3/4 plynu to jelo jak má tak mě napadlo jestli třeba není potřeba přenastavit jehlu na 1.zářez aby teklo víc benzínu co vy na to ted mám jehlu na 2.zářez ale jestli třeba jak to ted rychlejc spaluje jestli to stíhá dotékat ... dík za odp, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
airbox jsem ke karbeci přidělal takovým tím plíškem co se stahuje šroubkem (nevím jak se to jmenuje...) a drží....
 
 
Datum: 08. září 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
koleno aiboxu nahrát a vytvarovat do tešna.... anebo uříznout a nastavit gumovou hadicí ... z mustanga.. podle mě jak se to musí s 11 zubem točit tak se motor přehřívá....ja bych zvětšil předstih ....to by tomu mělo nepatrně předejít ale klesne výkon... a ani to stačit nemusí ale hraj si ....možná až pak bych to nakrmil směsí bohatší směs take napomahá lepšímu chlazení....ale to až po předstihu ......prostě to chchce naldit a zamysled se ..já tuším todle řešení dají ostatní nějake připomínky
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Ahoj draci ... mám problém na jawě 21 ... urval sem řadičku tak sem si jednoduše řekl že ji vyměním ... sundal jsem převlečné matky a ta postvůra nejde vyndat z motoru xD jestli to tam ten předemnou rval na silu nevim nebo to tam zarezlo .. netuším ... zkoušel sem to mazat a jemně potom klepat abych ještě neco nezmrvil ale ani se to nehne ... prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nechápu co řešíš..jestli ji budeš kupovat novou tak do toho flákni pořádně ať to vyletí a vyměn to...stejně bych na tvým místě nekupoval novou a raději si to přivařil....
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jestli ti nejde vyndat čep z motoru skus to vyšroubovat
 
 
Datum: 20. dubna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nejde ti sundat ten čep, anebo saltpaka?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel15296    
zdarec muze my nekdo poradit jakou svicku na leto koupil jsem si svicku na zimu a fungovalo to bez problemu ale ted se oteplilo a nechce chytat tak prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: fichtlking      E-mail:      IP: uživatel14930    
N15C
 
 
Datum: 22. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Já používam svíčky,které dávají jiskru. Výrobce ani tepelná hodnota nemají vliv na studený start.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jezdím na NGK B8HS
 
 
Datum: 20. dubna 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel13713    
Čau draci mam otazku. Můžu na sebe přihlasit motorku ikdyž nejsem plnoletý? Někdo řika ne někdo jo u někoho sem četl že měl problem s odhlašením. Jak to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel13713    
Aha tak to je cajk moc nechci otravovat rodiče.. jinak je mi 17 a chci to na 2 sezony
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
majitelem být mužeš akorád tě pochopitelně musí doprovodit zakoný zastuce..rodič..a myslím že se píše i do provozovatele a automaticky to padá když ti je 18....prostě řekni tátovi at si uděla den volna a udělejte spolu celý přepis..pojistovnu .. stk a neměl by být problém....no nvm kolik ti je ale jestli ti je 15 16 rok dva odjezdíš a pak to zrušíš nee? si kupuješ mašinu na sezonu?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, chci se zeptat jakou barvu použít na lakování nádrže uvnitř. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam dvousložkovou epoxidovou...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny, chcu se zeptat, zda-li již někdo zkoušel doma vyrábět molitanový vzduchový filtr, jak postupoval,konstrukce, zamezení nasátí H2O,... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
To bude asi druhý důvod,proč se molitanové filtry impregnují.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
presne tak mel sem orezanou houbu na myti aut do hadice co nasazujes normalne na karbec a jelo to s tim lehce lip ae jak rika pepa ve spojeni s benzinem se rozpada a sniztuje se jeji pruchodnost takze bych to neresil
 
 
Datum: 20. dubna 2013 8:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
nacpal bych tam z nečeho jineho ... propojil hadicí jak z mustanga.. jinak molitam nedávat za 2 roky v benzínu ti to postupně sežere....
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15371    
zdravim mam dotaz fichtl mi chrasti. cim to muze byt? krouzky?klika? pulit se mi to moc nechce ale vybrus bych kdyztak udelal. a jeste mam jednu vadu kdyz pridam plyn tk se zadusi a pk roztoci jako ze nereqguje hned. co stim?(karbes vycisten, serizen, svicka nova) diky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
No já bych to napřed rozebral ;-) Online tady do toho nikdo nevidíme a od monitoru nezjistíš proč to chrastí ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15376    
ja si prave taky myslim krouzky, takze udelam vybrus a uvidim:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Jestli ti to chrastí tak to budou kroužky v prdeli,jestli to zvoní tak je to klika.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel15373    
Aha, sorry. Teď jsem si všimnul že ti to jde z válce, Hned jak jsem si to totiž přečet mě napadnul řetěz, protože sem si vzpoměl na věčně chrastící rozvoďák u felicie :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel15373    
Koukni se jestli to nejde zpod levýho víka, může to dělat primární řetěz :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
nemáš moc nový či naopak moc starý kroužky???
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Mičl      IP: uživatel8325    
skuš sundat hadici od vzducháče u karbecu nastartuj a kouknise jestli se nehejbe šoupák (jak drží jehlu), když přidáš možná bude chrastit ... já to mám taky tak ten můj už je ošoupanej :-) .. možná to bude tím :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15372    
ten dotazenej jde. to jde z valce kdyz dam.vic plynu nebo kdyz to vytocim
 
 
Datum: 19. dubna 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
dotáhni si motor v rámu a přestane chrastit
 
 
Datum: 19. dubna 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15370    
Zdravím, mám takový dotaz. Mam jawu 21, ale neměla placené povinné ručení od 2002. A mam papíry od mustanga s placeným ručením. Tak se chci optat, zda by šlo tu 21 přihlásit na papíry mustanga jako přestavbu. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel15374    
Není třeba dělat přestavbu.Stačí přehodit štítek na kostře a udělat výměnu čísla motoru.Nejlepší je nechat udělat výmaz čísla motoru v TP a pak se tam dá dat jakýkoli motor.Ale neplatný ručení nic neznamená.Normálně ho zaplať a budeš jezdit dál.
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
pokud neni placeny od 02 tak žádnou pokutu platit nebudeš ale z toho mustanga na 21 to de
 
 
Datum: 19. dubna 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: Trinom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko. Řeším problém s náhonem tachometru. Koupil jsem tady sadu ozubených koleček náhonu, ale jak jsem následně zjistil, tak to nebude jen tak vyměnit. Na dílu s rozetou by měly být nějaké výstupky, které tam ale nemám. V jednom místě to vypadá, že tam někdy něco možná bylo, tak by mě zajímalo, jak to má být správně. Druhá věc se týká toho šneku, do kterého se zasouvá lanko. U tohoto pionýra nebylo to velké ozubené kolečko náhonu, takže šnek kvalitně zatuhl za ty roky stání. Jak ho dostat ven a vyměnit za ten, co přišel? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: neverhood230      IP: uživatel15377    
Zdravim prosim Vas ako sa vytahuje ten snek vcera som to skusal proste je to zalisovane z oboch stran+je tam kolik ktory som vytiahol. Vytlka sa to von ci ako ? Dakujem
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: Trinom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže tam ten šnek je nalisovanej? To mě moc teda netěší.
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Takže problem s těma výstupkama, v rozetě jsou dvě ďůrky a já to vyřešil tak že sem si na to nastřihal hřebík zabrousil ho a pak to jen nasadil udělal sem to tak na dvou pionýrách a vše funguje jak má. Ten šnek by měl jít vytáhnou taky s tím mám zkusenosti akorát se nesmí poničit závit na který se to šrubuje lanko ;-) a když se ti to podáří vytáhnou tak už tam jen dej druhé slož to a je to ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: eNGe      IP: uživatel14229    
čus draci.. netahá mi fichtl... jinak vše ostatní se zdá že je oka.. zkoušel jsem čistit karburátor, hadičky i palivový filtr... už si fakt nevím rady... díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
no když už vše čistíš skus vybrat výfuk .... a co svíce jakou má barvu
 
 
Datum: 19. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím Vás, scháním rozetu která by měla nějakých 60 zůbů a dala se vařit, takže žádnej dural jak se dává oriho na krosky. Nevíte prosím někdo o něčem? Dřív jsem měl z hnojního pásu ale už je KO, ta by byla nej Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14713    
ja sem zašel do JZD a zeptal sem se na to kolo z pasu na hnuj jeden chlapek mi to kolo dal a dal druhej i navařil ještě stači udělat napinak řetězu a mam to hotovy ma to 75 zubu ale nevim ještě jak to jede
 
 
Datum: 19. dubna 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
u nás se dají koupit jen samotné věnce s různýmy počty zubů , potom stačí rozetu osoustružit a navařit novej věnec
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A tech 75 je moc? Nebo zadej :"rozeta 60 zubú" a uvidíš co se Ti jich tam objeví. A né dural! Toš tak!
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jé díky =)) nene, měla 60 a byly 2 u sebe tak se švajcem jedna upálila a vyrobili jsme si z ní k moto. je jednolitá bez výkrojů tak se dalo vařit všude
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj LoukotMAN! Šak tá měla 75 zubú. Néé? Negdy v lítě nebo na podzim sem nekemu radil gde ju sehnat, teda kúpit. Tuším to byl Kuba. No gdyž Ti nigdo neporadí, toš Ti po neděli zkusím neco najit! Toš tak.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi,mám menší problem s výfukem na fichtlovi,mám na spoji mezi kolenem a fichtlem azbestovou šňuru,ale strašně se mi to zasírá a ten výfuk slabě dřzí a docela se hýbe,myslíte že by bylo dobré svařit to koleno s výfukem v tom spoji dokupy?.....díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
A máš výfuk přichycen u kříže? u J 20 je ohlý plíšek ke kterému se přišroubuje, u J 21 a 23 se musí plíšek pod stupačku přišroubovat.
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není uvazaný drátem mám ho normálně přišroubovaný,ale hýbe se v tom spoji...
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No esli sem dobře pochopil, že výfuk slabě drží a docela se hýbe, toš mě to připadne, že je uvázanej drátem a to potom nepomože vúúúbec nic. Toš tak!
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cerveny tmel na motory to taky přežívá
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,tak skusím to eště jednou přetěsnit tou azbestovou šňurou
 
 
Datum: 18. dubna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
v žádným případě!!! to potom ani nevypálíš a bude to ještě horší vytrhnou se ti štefi z válce těma vybracema prostě je to kravina to svařovat!!!
 
 
Datum: 18. dubna 2013 20:48
 
<  322  323  324  325  326  327  328  329  330  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:02:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu