Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 ČUS kluci potřeboval bych poradit, potěbuju naladit předstih jaký jsou pro to rozměry ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 18:02
 Odtrh 0,3 - 0,4. Předstih bývá nejideálnější kolem 1,5 nebo 1,6 ale jak tu píšou pode mnou někdy to mlže být jinak.
Datum: 10. dubna 2013 18:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli u fichtla tak musíš zkusit tak od 1,2mm až po 1,9 každý to chce trochu jinak, ale když dáš třeba 1,4 tak by ti to jet mělo
Datum: 10. dubna 2013 14:50
 je to v technické dokumentaci
Datum: 09. dubna 2013 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nemůžu ti poradit,protože nevím u čeho to chceš nastavit
Datum: 09. dubna 2013 21:50
 kluci jakto ze to haze bylou jiskru (jawa23) jak to mam udelat aby to hazelo modrou jiskru diky hosi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 22:20
 teď mě napadlo to samý
Datum: 09. dubna 2013 22:20
 Nebo ještě přehozený kabely na svorkách indukční cívky (1 a 15)
Datum: 09. dubna 2013 21:25
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Buď svíčka nebo cívka se hlasí o výměnu....
Datum: 09. dubna 2013 21:15
 Tak ted bych prosil o radu mam mustafa ktereho sem pulil motor,pak sem to slozil mno a hral sem si stim asi 5 hodin ani nic aby mi to alespon skytlo roztlacoval jak debil a ono nic ani skyt tece tam benzin,predsti vypada ok,kladivka a elektrika dobre zapojena jiskru to haze velkou jak svina svoska je nova atd... prosim moc o kazdou ranu sem vdecny dekuji draci ahojXD
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 20:59
Jméno: Vaky
IP: uživatel15340
 rozhodně vyměnit svíčku,a řádně přeplavit karbec,až z karboše pochčije benzín
Datum: 10. dubna 2013 20:59
Jméno: lukys
IP: uživatel14930
 mno svicka je mokra zapalko je nove tak nevim nevim XD
Datum: 10. dubna 2013 19:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15335
 já bych spíž ze hry eliminoval zapalko a stav motoru a skusil byc stříknout trochu bena d valce pd svíčku a skusil t našlapnout jestli bafne je to v karburaci..jestli ne mtor zapalování
Datum: 09. dubna 2013 22:58
Jméno: Martin
IP: uživatel14808
 jaká je svička mokrá suchá? venku házet jiskru může ve válvi nemusí.
Datum: 09. dubna 2013 21:23
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Zdar draci jak poznám špatnej předstih u fichtla ? nedržel by volnoběch? a nešel moc vytočit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 21:18
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 těžko říct na dálku se to blbě popisuje jak to udělat skus otočit vačkou o 2 mm
Datum: 09. dubna 2013 21:18
Jméno: Johny
IP: uživatel13752
 Přidej (víc utáhni na šroubku) Fichtl se dusí a nedrží volnoběh tak to poznáš
Datum: 09. dubna 2013 19:40
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel15244
 dobrý den, chtěl bych udělat ,,go motoru,, jawa 20... ovšem nevím vůbec co mám koupit..... chtěl bych ho do síly udělat... proto vás prosím jestli by jste mi nevypsal někdo
co budu potřebovat kolikati zubatý kolečka... nebo tak něco... moc vás prosím o odpověď.. s pozdravem Buršík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 16:00
Jméno: kojot92000
IP: uživatel15347
 Ja má pravdu, a asi tak to řeším i já  .....
Datum: 12. dubna 2013 16:00
Jméno: Ja
IP: uživatel11988
 Pepo tak ti nevim. Vypsal jsi nam tady celej motor na fichtla krome karteru.. Dotaz: "Na co si budu kupovat silikon, kdyz mam sadu tesneni?" Takze asi tak.. Vymenil bych urcite vsechny loziska v karterech a pouzdra, ty budou vycvachtany urcite. Pokud s klikou problemy nebyly, nevidim duvod ji menit, snad jen kouknout na vuli valecku, kdyztak poslat na repas. Prevodovku jako takovou bych neresil vubec, na te se nema vubec co posrat, pokud na tom nesedelo hovado a ani to nezvladne ohoblovat zuby. Jinak bych urcite vymenil startovaci segment, ten miva vzdycky nacatej prvni zub a zasekava se. Pokud za jizdy nevyskakuji rychlosti, automat bych neresil.. Urcite bych tomu dal novy spojkovy oblozeni, primarni retaz, kladivko a kondik pro jisotu.. Valec posli na vybrus k p. Padalikovi, prijde ti s pistem, cepem a krouzkama a nemas co resit. Vlezes se do 3000 a jeste ti zbyde na pivo
Datum: 11. dubna 2013 21:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 no zdařile jsou pajovi stranky jawa 50 vwz.cz noco to máme výbrus 500 ložiska na nich máš napsane čísla např 6202 na kliku koncovka C3 jinak jen podle čísla .... doporučuju ti zvážit i komplet nový řadící automat za cca 700 je to soustava lisovaných plechových dílu a pružin ktere se všelijak kroutí a ošoupávají... nekupuj ho po dílech ale jako komplet vyděl jsem ho ted někde v e schopu na moravě cena asi 550 s poštovným 700....ale kupovat to po dílech tě vyjde dráž a mužeš to blbě složit.... dál rozvaž co s klikovkou jestli je tvá ok nebo jí dáš repasovat..anebo koupíš crk .....je to bezpochyb nejdražší součást motoru... dál sadu těsnění sice made in hungary ale má v sobě i těsnění pod karbec a výfuk co jedno stojí 30 a celá sada 70.... gufera maj na sobě všechny rozměry napsané taky.... doporučuju klasická černá maj je v obchodě s ložisky i v motoschopech... silikon na motory .... a pak jen pešlivě zhodnoti díly převodovky ..futra předlohy ožužlane zuby na kolechech ...a ještli nebude oleštěna řadící vidlička ... dál zvážit stav přimárního řetězu a asi nejrozumější je vyměnit celou spojku..na koši se často ohýbají tyčky pro pružiny lameli nove stejně jako plech mezi ně pružiny také kvuli délce a stejnoměrné síle .... umyslně vynechávám kompromisy a dávám vše nové ..je to to na tobě jak se to rozhodneš a kolik máš peněs..
Datum: 10. dubna 2013 12:35
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Já dávám vždy vše gufera,ložiska,pouzdra,lamely
Datum: 09. dubna 2013 21:17
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím, radím ti podívej se na youtube tam jsou ty GO motorů natočené a zrovna napsané co měnil...
Datum: 09. dubna 2013 20:46
 Ahoj, uvažoval jsem o renovaci skútru ČZ, spojené s citlivou modernizací. Koukal jsem, že se vyrábí celá řada dvoutaktů s katalyzátorem, napadlo mě zda by nešel umístit u staré motorky do tlumiče výfuku. Je mi jasné, že by to mohlo snížit výkon a změnit zvuk atd. Myslíte, že je něco takového proveditelné? Je to jen nápad, vím že u 2T jde hodně o olej a seřízení a katalyzátor by byl asi jen luxus navíc. Taky jsem koukal po ojnici na jehlách u pístu, to taky mírně sníží potřebu oleje, ale zase vím, že to má i zápory, když se vysype ložisko, tak je asi konec i s válcem... Díky za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 19:05
 Katík je blbost...ten motor si o nějakých emisních limitech může nechat jenom zdát. Určitě tam nic necpi. Můžu se jenom zeptat kam tim míříš? Kouřivost nebo co?
Datum: 09. dubna 2013 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ee katalizátor na vetroše a 2 takt necpat ..co nemám nemuže se pos.... spíš bych dal krasny chromovaný originál....no motor zlikviduje i prasklá segrovka .... crk je kvalitnější než originální díli a po tom co sem musel kuchat 175 po laku a nově repasovanou a zvonící klikou pokut na to máš je to adekvátní řešení..a nemusí se tolik mazat...
Datum: 09. dubna 2013 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 přesně taktyhle supermoderní vyfikundace jsou k ničemu v tomhle případě a od katalyzátoru u 2T moc nemluvte nebo to nějakej vzdělanec nařídí a budeme za chvilku platit ekodan u na motorku
Datum: 09. dubna 2013 19:00
 Ahoj, katalyzátor že by byl luxus navíc? To je spíš zbytečný snížení výkonu ne? Stejně jako díra do výfuku a z ní vyvedená hadička zpět do sání. To jsou první věci který lidi odstraňujou po koupi.
Datum: 09. dubna 2013 18:55
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 zdar draci,prosim o radu,zajíždím válec po výbrusu (pruměr 49.5)mam jehlu na 4 zářezu od vrchu,za studena jede už docela pěkně,nijak se nedusí a otáčky pěkně držej  ale jak se ohřeje tak už se to zhoršuje,na neutral to chcípne a po přidání plynu se to nejdřív přidusí a pak se dostane teprve do otáček tak nevim co s tim,dneska jsem sešteloval pořádně předstih 1.6 od horní uvratě ale pořád to je stejný,poradíte mi co s tím ?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 14:49
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 joo soráč,překlep
Datum: 10. dubna 2013 14:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 tak já to bral že kolega místo 3 napsal 4 jinak by ch mu poradil karbec z 250.....
Datum: 10. dubna 2013 12:45
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Docela by mě zajímalo jak jsi na fichtlovi vyvrtal 49.5
Datum: 10. dubna 2013 8:22
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 taky mě napadla právě ta bohatost,je docelas černá no  tedka jsem se byl podívat,zejtra to vyzkouším,díky
Datum: 09. dubna 2013 18:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ja byc si hlídal bohatost směsi podle svíčky a možná bych to nechal sednout.....to že to nedrží volnoběh muže být výbrusem je eště těsný...jakou barvu má svíce?
Datum: 09. dubna 2013 18:50
 Co jehlu na třetí zářez? Možná to je bohatá směs...
Datum: 09. dubna 2013 18:49
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, prosím o radu. Je záměnný řadící automat Jawa 05 a Jawa 555 ? Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 23:28
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 péro díky  Když jsem ho měl v pařezu tak kvalty držely
Datum: 09. dubna 2013 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 mělo by to fungovat hlavně zkontroluj tu pružinku na tom zobáčku co zapadá do stromečku aby nebyla unavená,pak vyskakujou kvalty
Datum: 09. dubna 2013 21:55
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Díky Pepo. Tak v tom případě byl v motoru J 05, který jsem koupil automat z J 20 - 23... To se projevovalo tak, že při neutrálu mezi 3 a 2 v motoru něco drnčelo. Po sejmutí víka spojky a prim. řetězu jsem rukou točil spoj. košem a přesně 6 x za jednu otáčku to cvakalo. Po rozpůlení výstupní kolečko vypadlo z ložiska, ve kterém vůbec nedrželo. Tak jsem předpokládal, že je závada způsobena tím kolečkem, protože mimo jiné mezi sekundárním kolečekem a ložiskem byla jakási nestandartní vložka. Po osazení karteru novými ložisky a zánovním výstupním kolečkem jsem převodovku " nasucho " naskládal do karterů a zkoušel řadit... to šlo, ale neutrál mezi 2a3 jako by tam nebyl. Tak jsem sejmul 1/2 karteru a zkoušel řadit jen v " půlce " bloku. Při zařazení neutrálu mezi 2 a 3 zůstala trojka asi na 20 procent stále zařazená .... To už mně přišlo divný a měl jsem podezření, že řadící automat je z jiného typu ( byl tam ten co má na té " zubatce " plošky ) Tak jsem šel najít ten 555 . Po namontování to mezi 2 a 3 vyřadilo, ale nechtělo to zařadit 1. Všiml jsem si že vnější táhlo automatu 555 je vychýlené tak jsem vyndal segerovku a na tisícihranu pootočil do " přijatelné " polohy. Po nasázení převodovky do karterů jsem jsem zkoušel řadit a všechny kvalty včetně neutrálů jdou zařadit  Tak doufám, že po smontování celého motoru pojede.
Datum: 09. dubna 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ano je
Datum: 09. dubna 2013 18:36
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 čawes draci chci se zeptat jak mam zapojit celou ekektriku co nejsnadněji (na fichtlu do crossu) tak aby to běželo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 23:17
 no pokud nepotřebuješ světla a klakson tak ty dvě světelný cívky(bejvaj propojený) odpojíš, nebo vyndáš a necháš tam jenom tu co od ní vede drátek ke kladívkum, jednoduchý
Datum: 11. dubna 2013 23:17
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 prosimvas nakreslete my třeba obrazek ... jen tak přibližný náčrt elektrika neni moje silna stranka ...
Datum: 11. dubna 2013 18:21
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 takže od těch cívek v zapalování žádný kabely vést nemusí ?
Datum: 10. dubna 2013 18:00
 já s tim na kámošovym fichtlu neměl problem ( on to ta traky chtěl jednoduše a navíc na fichtlu neměl světla  ), někdo to zapojí tak že zkrtuje cívku, ale mě příde lepší ji prostě odpojit od šťavy  je to takový nenásilný, ne na hulváta
Datum: 09. dubna 2013 23:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 libor1 --- presne tak to mám , a funguje moc dobre !
Datum: 09. dubna 2013 18:09
 na krátko - povedeš jeden drát z cívky na kladívka(tam kam se zapojuje kondík),a jeden drát od kladívek k vysokonapětové civce,a jedn pól té cívky ukostříš, pokud bys chtěl chcípák tak dáš vypínač na drát co vede od kladívek k vysoko napětové cívce, mě to tak fungovalo
Datum: 09. dubna 2013 17:36
 zdarec, potřeboval bych rychlou odpověd a radu. Při skládání krku řízení u simsona. Tak do spodní misky dám veneček prostrčím brýle, do horní misky dám veneček a jak se tam dává ta první velká matka, tak ta se dotahuje normál na doraz nebo jen trochu rukou? právě když to dotáhnu na doraz tak se řízení posekává a jde strašně blbě. Když ji povolím a stáhnu ji nepatrně dám brýle, podložku a utáhnu vrchní matku tak jde řízení bez problému. Právě nevím, zda tu první velkou matku utáhnout co to je nebo jen lehce rukou a poskládat zbytek. Jde mi o to, aby se nepovolila atd. prosím kdo ví, poradte. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 17:02
 díky moc chlape
Datum: 09. dubna 2013 17:02
 Cau dotahuj do te dobi dokud v krcku nebude vule aby pak pri brzdeni predni brzdou ti to tam nechodilo a tu druhou matku dotahni na doraz
Datum: 09. dubna 2013 16:51
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau draci, jaké máte skušenosti s ferodo spojkou na 05 ce
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 22:57
 mě na 20 odešla po roce a půl, prostě se lamelyna straně blíž k plechový mezi lamele totalně obrousily až na plech(spojka byla seřízena správně) a celkově to ferodo bylo jaksi nacucaný olejem a postupně se oloupalo
Datum: 09. dubna 2013 22:57
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Já mám ferodo na standartní 21 ce a kámoš má taky 05 ku a jemu nabobtnala a zníčila se...
Datum: 09. dubna 2013 21:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 pohoda olej pp 80 a nepatrně bych řek že vydrží víc.....ale i korek plní funkci spolehlivě....proč se ptáš?
Datum: 09. dubna 2013 18:43
Jméno: dawe
IP: uživatel14188
 čaute, potřebuji porad mam jawu 21. ještě před zimou jela normalně.Přes zimu sem ji měl v teple.Ted po zimě když chci nastartovat nakopávačkou tam to střílí do výfuku.Když rostlačím tak volnoběh normalně drží na jedničku jede taky normalně a když dam dvojku tak začne první strácet výkon a zdechat.Jakoby to nechtelo hazet jistkru,ale když zase podřadím na jedničku tak zase jede.Poradáte prosím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 15:56
 vše co můžeš a umíš pročisti, zkouknul bych zapalování, předstih odtrh,kladívka (pecka-kráter), svíčku(jestli neni pecka na svíčce), kondenzátor, a pak klidně i karburátor - i když v tom bych hlavní příčinu neviděl
Datum: 09. dubna 2013 15:56
Jméno: martin
IP: uživatel15332
 zdravim, chci se zeptat jestli nekdo nevi o nejake burze v okoli prahy kde maj dily na pionyry. znam Nupaky mivaji neco?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 16:01
 skoro na každé burze se něco na fichtly najde, ať už mezi ostatníma dílama na motorky tak i ve veteši, já se teď pojedu jen tak na čumendu asi podívat do tý Velký Dobrý, a teď jsem si vzpoměl ještě na Hobšovice u Slaného Auto-moto burza 13.04.2013
Datum: 09. dubna 2013 16:01
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Nupaky jak kdy, ale většinou je toho na pionýry dost, hlavně tam moc nebývají prováskáři s předraženým zbožím
Datum: 09. dubna 2013 14:44
 Já jezdim na burzu Velká Dobrá. Z Praha to máš kousek po dálnici směrem na Karlovy Vary...
Datum: 09. dubna 2013 13:45
Jméno: blboun
IP: uživatel15331
 5q na jawa 350 panelka asi udelat nepujde co?  ale zesel by se vazne :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 16:05
 jak píše kolečko, lidi se už tou dlouhou zimou nudí a neví co by vymejšlely za "ušlechtilejší" nápady, nechci nějak prudit - ale je snad lepší si dělat na svý mašině údržbu a snažit se ji provozovat k vlastní spokojenosti tak jak se služí na tak pěkné stroje který nám tu předkové nechaly  a nic neprznit, než toto
Datum: 09. dubna 2013 16:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 a co takhle tam narvat převodovku z mz????
Datum: 09. dubna 2013 14:07
 Teoreticky jde, prakticky je to blbost. Zima je dlouhá, doufam že brzo přijde dobrý počasí a lidi se přestanou nudit
Datum: 09. dubna 2013 12:57
Jméno: Mik
IP: uživatel14665
 Zdar draci, potrebujem poradiť. Mám od Sesu kúpenú novú repliku dútnikového výfuku na jawu 20 a idem k tomu zháňať výfukove koleno. Chcem sa spýtať, aké koleno je dobré k tejto replike dútniku použiť? S falcom, alebo bez falcu? Lebo tá replika nemá výlisok pre falc. Teda sa mi zdá. Takže neviem, aký typ kolena zvoliť. Tak prosím poraďte. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 12:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 akorád mě omluv že neznám koleno s falcem a bez falcu turecke repliky jsou vždy na stupačky a o 3cm delší ...je vidět že v turecku mo kvalitní silnice nemaj...jestli vemeš od sesy má tu napsane jake koleno je na stupačky a jake na plechy...v obchodě to musíš mít v oku ale ja si všim že těch turku či indu na stupačky je nadbytek.....jde to tam narvat ale lauf čumí nahore jak p.... zase tolik nechytáš
Datum: 10. dubna 2013 12:56
 přesně postule, já s tim taky párkrát laboroval když sem byl mladší, měl sem na svý dvacítce předělaný stupačky z revmáče, pak sem to předělal na kříž z mustanga, tak opravdu pozor na záměnu
Datum: 09. dubna 2013 23:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 bacha na to koleno na stupačky a na 20 jsou jine stupačkový lauf jde jakoby nahoru u 20 rovně ..ostatní doplní a sesa to tu má popsane co je na 20 a co na 21...
Datum: 09. dubna 2013 19:06
 čau, mam dementni problem, kdyz hodim vzduchaáč na fichtla tak ztratí tah, je prostě o dost slabší, filtr sem daval novy, jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a hladina je seštelovaná dobře, nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 12:04
 Skus si pohrát s tou jehlou, může se stát, že když dáš nový vzdchový filtr, tak má menší odpor vzduchu a v difuzoru je menší podtlak, tím pádem má směs jinou bohatost. A jinak, čistý výfuk by měla být samozřejmost.
Datum: 09. dubna 2013 12:04
Jméno: D
IP: uživatel13941
 Zkus vypálit vyfuk, mělo by to pomoct
Datum: 09. dubna 2013 3:32
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 čau draci od koho se dá sehnat nejvýkonější válec na fichtla ? pan Muller? Stejsky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 9:56
Jméno: CZman
IP: uživatel14642
Datum: 09. dubna 2013 9:56
 taky doporučuju, jsem taky vlastník úpravy od Standy
Datum: 09. dubna 2013 9:06
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Standa.Hrbek@seznam.cz doporucuju, borec, udela to za malo,výbrus, má to výkon, sílu, poradí při ladění, dá nějaké tipy,... fakt ferový chlapík  sam jezdim jeho upravu a BOMBA, no stres maximal 90-95km/h, snizena hlava, tryska 72, origo filtr,... no proste BEZVA uprava
Datum: 08. dubna 2013 22:45
 Ahoj, prave sem slozil motor po GO u 05. Chytnul na poprve ale nejde mi zmacknout spojka. Je uplne tvrda. Jo sou tam novy ferodo lamely. Co stim muze bejt? Nechce se mi zas pulit motor.
Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:34
 to možná neseřídíš ale pokud závity sedí na sobě,jek tam dostaneš segerovky?když nemají lamely prostor v řetězu jek je tam dostaneš?Tahle diskuze mě přestává bavit,protože první odpověd je 8 dubna,dnes je 12 a my se tu dohadujeme o hovně.A ten blbec,co tvrdí že není amatér a přitom chce půlit kvůli spojce to není schopný doted to dát dokupy z nás má akorát srandu.
Datum: 12. dubna 2013 23:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci, keří chcete poradit! Vy se tady snažíte a tazatel krom dotazu akorát řekne, že néni žádnej amatér! To mám nejrači!!! Toš tak.
Datum: 12. dubna 2013 22:24
 Postul: dost možná, ale neseřídíš jí tak aby vypínala. Přítlačák sice oddálíš, ale lamyly se stejně neodlepí - nemají prostor, nepustí je zuby - spojka bude furt unášet. Zmášknout taky nemusí jít proto,
že má špatný pružinky, který jsou v klidovým stavu hodně stlačený a závity už sedí na sobě
Datum: 12. dubna 2013 20:30
 jenže zmáčknutím spojky pouze oddálíš to víčko ve kterém jsou misky a pružinky a tím se lamely pouze uvolní.kdyby byly obráceně spojka by zmáčknout stejně šla
Datum: 10. dubna 2013 21:22
 kolečko: Lukáši, setkal jsem se s obrácenýma lamelama jen jednou a páčka zmáčnout nešla (možná trošku jo, ale bylo to spíš pružení lanka), zuby tě prostě nepustí víc než je šírka řetězu
michal: hoď se do klidu, lk a kolečko mají pravdu
Datum: 10. dubna 2013 20:19
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pošli citaci kolečkova příspěvku, kde se nechová slušně... ono ptrochu popichující odpověď dá tazateli (pokud má něco v hlavě) víc, než polopatickej návod co jak má udělat, jak pro dementa... ten ho nikam neposune, ale i když napíšeš kritiku, i když si o tobě tazatel myslí co chce, furt má nějakej podnět něco udělat... proč prostě tu spojku nerozebere? proč se tady radši ptá a pak se ohání, že neni žádnej amatér? Když se ptám, alespoň nemachruju...
Datum: 09. dubna 2013 23:26
 Michal: Odpojit tě můžu klidně já, práva moderátora tohoto fóra mám už dost dlouho, ale to je teď vedlejší a nepodstatné. Tvoji kritiku beru pouze jako nějaké výkřiky do tmy, ničím nepodložené...přiznávám, že mě to trochu uráží, ale myslim že i tak usnu docela spokojeně. A též by sis mohl zamést před vlastním prahem, píšeš tu o nějakých pravidlech. Já zde nikoho neurážím, snažím se ke všem chovat slušně. To se o tvém příspěvku na mojí adresu rozhodně říct nedá...
Datum: 09. dubna 2013 21:46
 umím si to představit:složím spojku,nejde tak usedám k internetu,že?zapoj hlavu,něco je špatně.Nejsme jasnovidci abychom ti přesně řekli co jsi tam zdupal.Lamely máš správně?Jdou lamely na koš volně?šnek ve víku má prostor?
Datum: 09. dubna 2013 20:37
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 ...není to nějaký rejpání ? Vždyť ty tady nic jinýho neděláš....
Datum: 09. dubna 2013 20:17
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 další chytrák ...on line ... tak to mi uniká smysl tohoto fóra...Ty vole když mám nějakej problém tak se zeptám!!! A když ti dělá potíže odpovědět tak se na to vyser a nikomu nic neříkej !!!! a hlavně nikomu neraď ! Ty tady na tu diskuzi máš nějaký práva ?! A to kolečko co tam máš napsaný ti chybí asi někde jinde .... Omlouvám se adminovi a doufám že mne neodpojí, ale v pravidlech se mj. píše budu se chovat slušně a ta slušnost mně v případě příspěvků kolečkáře jaksi chybí.... Jestli máš nějakej mindrák tak dál kritizuj lidi co chtějí poradit.....Přeji ti aby jsi dostal rozum a úctu k lidem....
Datum: 09. dubna 2013 20:15
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 nejsem marlboro ale jo, jde to tam tak akorat a na roztahnuti lamel neni misto...Měl jsem to tak po jednom expertovi
Datum: 09. dubna 2013 19:12
 marlboro: A bránilo by to zmáčknutí spojkové páčky?
Datum: 09. dubna 2013 18:38
 máš opačně daný lamely, proto ti spojka nerozepne - nepustí jí šířka řetězu. Obložení musí být zubama k sobě
Datum: 09. dubna 2013 18:00
 Osobně bych tenhle problém řešil tak, že bych šel do garáže a podíval se co tomu je...za 15 minut už by nebylo co řešit. Neni to nějaký rejpání, jenom chci říct že motorky se dají opravovat i jinak než online...
Datum: 09. dubna 2013 9:53
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nejseš amatér a ptáš se na tohle? nejseš amatér a chceš kvuli spojce pulit motor? Tak to jo...
Datum: 09. dubna 2013 9:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15328
 dobránzpráva je žen pulit opravdu nemusíš ale jedine co mě napada jsou otočene lameli anebo moc silne z výroby.....prostě víko dolu spojku rozhodit lameli ototčit zuby k sobě a jestli zubama isebe jsou tak zabrousit smirkem na rovne desce
Datum: 09. dubna 2013 8:23
 Nejsem zadnej amater. Steloval jsem to skoro hodinu a nic furt to nejde zmacknout.
Datum: 09. dubna 2013 7:02
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. dubna 2013 22:58
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, zajímalo by mě jestli je možné řídit čz 175 / 505 rikša s řidičákem A1 ( od 16 let ) ? 
já myslím že ano, protože do výše zmíněné skupiny patří motorové tříkolky do 15 KW, a není uvedeno jestli má být hnané jedno kolo nebo dvě
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 21:45
 Velorex jestli se nepletu tak spada do skupiny B to jest ridicak na auto  ale nevim jestli staci na motorku
Datum: 08. dubna 2013 21:45
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Já si myslím že určitě můžeš, stejně tak by to mělo platit i na Velorexe.
Datum: 08. dubna 2013 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 podle toho, jak to chápu z novely zákona tak opravdu ano...
Datum: 08. dubna 2013 21:12
Jméno: Cuky01
IP: uživatel15323
 DObrý den mám takový dotaz je normální že když mi na 350/639 spadne řetěz tak se tím zničí převodovka? Poprvé mi spadl řetěz a "kousl se" a hned praskl předlohový hřídel. A včera na dalším motoru se mi po 3 měsících stalo to samé praskl mi řetěz a namotal se na primár a už mi nejde jednička jen 2,3,4 a docela rachtá tudíž předpokládám že kolečko šlo do kytek. Tak se ptám to je u Jawy normální? Že kvůly řetězu odejde gearbox?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 23:47
 nemáš to náhodou nějakou překopávku na kros?při velkém propružení může dojít k úplnému napnutí řetězu a následnému přetržení řetězu nebo poškození převodovky.Osobně si myslím,že pokud se ti rafne řetěz,uhasíš motor a jdeš na držku se zablokovaným zadním kolem.Maximálně by mohl namotaný řetěz udělat paseku kolem kolečky
Datum: 12. dubna 2013 23:47
 píšeš: praskl řetěz a namotal na primár.... myslíš spíš sekundár ne? Primární převod je z kliky na přeovodovku (přes spojku), sekundární je z výstupu převodovky na zadní kolo  Ještě jsem neslyšel, že by se vlivem spadlýho řetězu u 638 zničila převodovka, ale možný to je. Pokud se řetež na tvrdo rafne a převodovka dostane hodně velkej štos, tak je dost možný že se ulomí nějakej zub
Datum: 11. dubna 2013 22:59
Jméno: Cuky01
IP: uživatel15323
 To vím že by padat neměl ale zkrátka stalo a mě se jen nezdá to, že se pokaždé řetěz zasekne. Mám ještě kavu ktx 250 a na té když spadne řetěz ( kvůly špatné rozetě) tak se jen sem tam protočí a konec nezablokuje se. Nu nic asi se stím faktem budu muset smířit
Datum: 09. dubna 2013 9:35
 Ono je to v podstatě normální...představ si kolik váží písty, ojnice, těžká klikovka, primární převod s těžkym spojkovym košem atd...tohle všechno rotuje s docela velkym počtem otáček, tudíž moment setrvačnosti je značnej...a ty to všechno během zlomku sekundy zastavíš a necháš působit na jeden až dva zuby v převodovce...takže poškození převodovky mi v tomhle případě přijde docela pochopitelné. Jinak kluci maji pravdu že pokud je sekundární převod v pořádku, tak by řetěz padat neměl.
Datum: 09. dubna 2013 7:34
 Tp ano ale zkrátka se někdy stane že spadne ale např. jak jsem psal teĎ mi řetěz prasknul a tomu asi nezabráním a to jsem kupoval řetěz pevnější na motocross. A poprvé mi spadl jednou jedinkrát po 2 letech užívání
Datum: 09. dubna 2013 4:58
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 asi tak... zjisti a odstraň příčinu padání řetězu... vyjde tě to rychleji i levněji, než po každym spadnutí řetězu půlit a dělat převodovku....
Datum: 08. dubna 2013 21:15
 řetěz by normálně neměl padat
Datum: 08. dubna 2013 21:06
|



|