Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Zdar chlapi jake lanko by jste mi doporucili koupit ktomuto rychlopalu na fichtla? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 21:58
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 říkej mi jmenovec až budeš zaregistrovany  a jinak sem to trošku nepochopil s kyvačky akorat je potreba ho zkratit a žádny navod nevidím
Datum: 13. března 2013 21:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 13. března 2013 20:49
 tak to udělej podle toho návodu, co je tam napsaný ne
Datum: 13. března 2013 9:43
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel14803
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html
Datum: 13. března 2013 8:32
 Zdar,draci.Pojede někdo 1.6.2013 na sraz do Všelibic u Českého Dubu?Já startuji z Č.Lípy,kdyby někdo jel uvítám společnost i připojení se cestou.Dík,draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 15:12
 Kdyby něco,odkaz na akci je zde
http://hcracing.cz/
HEIL FICHTL
Datum: 13. března 2013 15:12
 Ahoj,je to klasika sraz padesátek,ale sjíždějí se tam i 175,250,350 a větší kubatury.Pojedu na pionýru,tak kdyby se někdo chtěl někde srazit cerstou nebo přidat,stačí se domluvit zavčasu - email je v záhlaví.A propo-záleží taky na počasí,fichtl není auto a v dešti se jede fakt blbě.Zatím to vždy klaplo,tak snad i letos to vyjde s počasím a bude to stát za to.
Kondor
Datum: 13. března 2013 15:11
Jméno: jony
IP: uživatel11667
 Já bych možná jel. Je to sraz jen pionýrů, nebo všech ČS motorek?
Datum: 13. března 2013 13:39
 jsem z Varnsdorfu možná bych se přidal na čem pojedeš ?
Datum: 12. března 2013 22:44
Jméno: 54
IP: uživatel6631
 čau draci prosím něvíte někdo jake ložiska patří do kol čz 125/453? jěště to nemam rozebrane a objednavam ložiska i do motoru tak je hned vymením i v kolech nebyly tam měněny už hodně let  žadny katalog ND jsem na netu nenašel ani žadny seznam dílu díky tak za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 22:25
 Patří tam ložisko 6302.... Dával jsem nový do ČZ 175/470.......
Datum: 12. března 2013 22:25
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Zduř draci poradte, jak byly na Jawě 20 široké linky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 10:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 linky byly široké podle toho jak se ta paní co je malovala vyspala
Datum: 13. března 2013 10:43
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na pionieroch boli linky široké bud 1,5 mm alebo 2mm
Datum: 12. března 2013 23:04
 Mam motor sachs 80 na originál zapalování točil 13000 otáček, zapalování odešlo nemohl jsem sehnat jiné tak jsem to upravil na pionýrové zapalování dotekový, tak se chci zeptat jestli to dotekové zapalování to bude stíhat někdo říká, že jo někdo že ne. motor startuje a běží ale nevím jestli jde do plnejch otáček, otáčkoměr nejde připojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:46
Jméno: jawa12
IP: uživatel15219
 stando diky zkusim jeste obrousit tu vačku defakto aby tam byl jen ten zub na otevření a zbytek obrousit aby byly kladívka pořád na tvrdo
Datum: 12. března 2013 21:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando!Tobě pořád dlužím nejaký info, ale pořád se k temu nemožu dokopat!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel15220
 Dej dvě pružiny na nový kladívko a udrží to i 12000ot/min. Origo kladiva(hlavně uvadlý) někdy od 9000ot/min odskakujou...nový držej až 10000ot/min......neni špatný upravit vačku a zbavit ji všeho za jiskrou za HU do DU aby měla delší krok dolu po jiskře... V podstatě tě na vačce zajímá jen zub na vačce cca 60° před HU a tak 30° za HU....zbytek se muže odbrousit aby kladívka po zbylých 270° byly natvrdo sevřený na sobě....hodně se tim sníží odskakování a v kombinaci s dvěma pružinama to 13000ot/min bezpečně dá jak bezkontakt  Doufam že si to pochopil
Datum: 12. března 2013 21:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa12!Já su plně přesvěčenej, že to stíhat bude!Pionýr mě točil kolem 10000 a závodní motor 125 kolem 11000.Všechno s klasickýma kladivkama a magnetem! Ešče se podiv kúsek spátky. Tam to popisuju taky, jak se negdo podobně ptal!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 20:36
Jméno: Petr
IP: uživatel15187
 Ahoj Draci,rnrnNevíte přesně kudy má být správně vedený náhon tachometru na Jawa 50/21 ? Ideální by bylo foto od zadního kola, kolem motoru, kudy prsíčkama apod. Na pionýru co jsem koupil byl tachometr nefunkční ( prdlý lanko náhonu ) a byl vedený přes zadní stupačku ( to byl možná i důvod zlomení lanka ) a pak nějak jak to šlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 16:43
Jméno: Venca
IP: uživatel15218
 Domeček náhonu dej tak aby výstup pro bowden byl dopředu. Domeček má z boku i zářez, kam zapadne výstupkem levý napínák..
Bowden jde podle kyvné vidlice dopředu, u staršího typu kyvky byl chycem plechem, držícím za šroub zadní stupačky. Dál vybíhá pod pravý straně rýmu nad notor, po motoru jde dopředu a u J20/21 vybíhá otvorem s gumovou průchodkou a jde do masky do rychloměru.
Datum: 12. března 2013 16:43
Jméno: Petr
IP: uživatel15187
 no ted koukám na nějaký fotky a ta část u kola do který je zašroubován náhon, je u všech pionýrů směrem dolů a já to mám nahoru
Datum: 12. března 2013 14:57
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci jakou má cenu kastlí v původním dosti zachovalém satvu pouze barva by chtla nová. Ale neryzatý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 9:47
 dej na aukro, tam se cenu dozvíš za 7 dní
Datum: 13. března 2013 9:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 *Z předválečné ČZ
Datum: 12. března 2013 14:26
Posl.aktualizace: 12. března 2013 17:33
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 podle mě to záleží na tom z čeho to je ale asi 500-1000
Datum: 12. března 2013 17:33
 Zdar SESO, mám dotaz, budou ještě chrániče páček z Trampa? Kdy a za kolik prosím tě? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 5:59
 asi az min za mesic,,jawa nema jednu stranu,,a nebo uz nebudou
Datum: 12. března 2013 5:59
Jméno: mates
IP: uživatel15126
 zdravím.chci se zeptat jak je to když mám mustanga na závody do kategorie klasikua je bez tp odhlášený a když budu sním jezdit na neveřejných komunikácích a vlastním řidičák na motorku a budu mět ohranou přilbu...co z toho mohu mít po zastavení policii?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:59
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích podle zvláštního právního předpisu tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích (§ 22/1a) bod 3);
5 trestných bodů
Pokuta ve správním řízení (Kč): 5000–10000
Zákaz činnosti: 6 měsíců-1 rok
Blokovou pokutu nelze udělit.
nejlepší by bylo sehnat nějakej techničák a přerazit štítek
Datum: 12. března 2013 21:59
 jde o to, čí ta komunikace bude... pokud tvoje, tak si tam jezdi třeba s tankem...  ale pokud ne a chytí tě, tak záleží na konkrétním policajtovi a jeho výkladu předpisů a taky tomu, jak se ráno vyspal ...
Datum: 11. března 2013 21:57
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau draci,prosím o radu ohledně Jawa 50 pionýr. Je nějaký rozdíl v rotorech zapalování 20 W a 30 W ? Díky za odpovědi. M
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:26
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Tak dneska jsem přepojil elektriku podle plánku, který mi poslal Robinn a už mi to i troubí  . A už to nepálí ani 15 W žárovku a svítí jako kráva  . Jen ta cívka co je na zadní světlo byla mrtvá... tak jsem prohledal depozit a našel 20 W stator a z něj vymontoval onu cívku, která po namontování zozsvítila žárovku. Chtěl jsem to zapojit podle schématu, ale na vyúínači co je na budce byla ulomená packa, takže jsem to neměl kam připájet. Tak jsem to zatím zapojil napřímo do zadního světla, než seženu nový vypínač.Jen teda to 20 W stator nezatroubí, když je zapnuté přední světlo. U 30 W mi to troubilo i při světlech. Díky všem za rady M.
Datum: 14. března 2013 23:26
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 JAWA_ceZetak ® - ikdyž jsem na el. blbej tak jestli jsem se Tě tímto možná přiblblým dotazem dotknul tak se ti hluboce omlouvám. Předpokládám, že někteří draci jsou rádi, že můžou někomu pomoci....
Danekod -ano teď mám 20 W ( 30 W se mi poškodil rotor ) zapojení jsem neměnil, protože to zapojení neodpovídalo standartímu schématu, ( kde jsou ty dvě " nezapalovací " cívky propojeny ). Jsou zapojeny tak, že z každé zvlášť jde jeden kabel někam nahoru. tak jsem to zapojil tak aby to alespoň svítilo. Zítra to vše překopu podle schématu co mi dole poslal Robinn. A ještě jsem zkoušel na tu cívku na zadní světlo připojit žárovku, ale nerozsvítila se. Danekod díky
Datum: 13. března 2013 23:59
 michale neni vubec pravda že ta malá cívka je na bzučák!!!! jestli umíš číst ve schematech tak si znovu přečti schema! .. malá cívka je pro zadní světlo... velká cívka napájí přední světlo a klakson.... už si v tom děcka udelejte pořádek!
Datum: 13. března 2013 22:52
 Usoudil jsem teda, že tam máš 20w zapalování, tak tedy vlevo nahoře je cívka (15w) pro přední světlo a bzučák, vpravo nahoře (malá 5w) je na zadní světlo a ta spodní je pro zapalování .. takže máš asi chybné zapojení klaksonu, jelikož při vypnutém světle to musí bzučet aspoň trochu, při zapnutém světle by to teoreticky bzučet nemělo .. jo ještě mě vlastně napadlo,předělával jsi elektriku ? 30w má odlišný zapojení elektriky! to určitě zkontroluj a podiv se na schémata na netu ..
Datum: 13. března 2013 20:03
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 netroubí ani při vypnutém světle a přidaném plynu  , ale startuje jak nikdy  . A ta pravá horní cívka je na bzučák? Mně se zdá že z ní neteče proud. Můžu to nějak zkusit ? třeba žárovkou? Na el. jsem tukan  Díky m
Datum: 13. března 2013 19:33
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 A zapoměl jsem když to světlo vypneš ,tak by to mělo troubit (když tak přidej plyn ať ti tam teče víc sťávy) a když ne tak je někde problem..
Datum: 13. března 2013 18:34
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Tu 15W tam skus ! A netroubí proto protože ta 25W žárovka to žere a taky nesvití uplně max. že jo ??? Na to že mě je 17 let tak fichtla jsem strávil hodně času .A tý elektroinstalace jsem se chtil proto že je to můj obor. tak doufám že ti to pošlape...
Datum: 13. března 2013 18:30
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Jo a ještě, světla jsou napájena z té levé horní...
Datum: 12. března 2013 23:39
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Díky Robinne, dnes jsem vymontoval poškozené 30 W zapalování a zaměníl je kompletně za 20 W které jsem našel doma. Startuje perfektně, ale 15 W žárovka mi shořela tak jsem dal 25W a ta drží. dále mám problém, že mi to teď netroubí. Jde nějakým způsobem zjistit zda ta cívka na statoru co má napájet bzučák není vadná ? Nebo není pro 20 W zapalování jiný typ bzučáku? A ještě jadna technická... na tom 20 W zapalování jde drát na kladívko z té pravé spodní cívky, ale u 30 W a na různých obrázcích jsem viděl že na kladívko jde drát z té levé horní ... Díky M
Datum: 12. března 2013 23:37
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
Datum: 12. března 2013 20:30
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Díky konny
Datum: 12. března 2013 14:20
 Rozdíl v rotorech je, 20W rotor má na sobě vyraženo číslo 05 a 30W rotor má vyraženo 20. Dále se liší umístěním magnetů a tuším, že i zářez na kolík co je na klikovce je v jiném místě
Datum: 11. března 2013 22:30
 podle mě je rozdíl v těch 10W...  bohužel jsem žádný 30W v rukách neměl, takže ti neřeknu která cívka je jiná... (pokud teda nějaká jiná je  )
Datum: 11. března 2013 22:00
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ano je
Datum: 11. března 2013 20:22
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau potrebuji pomoct mam babete 210 a začala mi vynechavyt a vyskykovat spojka když sem ji otevrel tak to bylo cele od oleje tak jestli to mohlo bejt ono a nebo jestli sem něco prehlídl bohužel to nemužu vyskoušet proto se ptam nemam karbec je praskle.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 10:32
Jméno: pepek
IP: uživatel15217
 cau nastartovat to de tamto vyskousim a uvidim moc dík
Datum: 12. března 2013 10:32
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 a nastartovat to jde bez problemu nebo to prokluzuje ?
rozdělelj oba dva bubny kompletně to vytahni ven rozdělej a perfektně to všechno odmasti (pakny, buben) a pak by bylo nejlepší vyměnit všechny gufera a O-kroužky co uvidiš, a když to pak nepomuže tak jedině vyměnit pakny v levem a pravem bubnu +pružinky v levem bubnu,a pak rozpulit motor a vyměnit hřidel přelohy
Datum: 12. března 2013 9:55
Jméno: pepek
IP: uživatel15217
 čau prosimte vubec se to nechce sama rozject a neredi to abych se nekdy rozjel a to je vimecne tak musim couvat dokud nesepne a kdyz povolim v tahu (uberu plyn) tak vyskoči vubec nevim.
Datum: 12. března 2013 9:39
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau trochu více to rozepiš co to dělá.. určitě ten olej tam nesmi byt ani kapka, a co dělá nerozjede se to nebo to neřadí ?
Datum: 11. března 2013 22:24
Jméno: Petr
IP: uživatel15169
 Zdar nejspíš prasklý nebo opotřebovaný gufero  rozpul motor přetěsni,vyměň
Datum: 11. března 2013 20:47
 cus draci koupil jsem motor na fichtla s novou klikou a nahradni kartery a dal mi k tomu kybl prevodovych kolecek a ruznych dilu dal jsem za to 300kc je to dobra cena ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 19:16
 neprodam delam nahradni motor
Datum: 13. března 2013 19:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14518
 za kolik nechas tu 'NOVOU' kliku ?
Datum: 12. března 2013 16:28
 No... Já to mám většinou zadarmo
Datum: 11. března 2013 20:11
 Ale jo, pokud to není jen opotřebenej šrot
Datum: 11. března 2013 19:51
 Ahoj seso, chtěl bych se zeptat to rozpínací relé co máš k 12v vape je vevnitř s odporem a cívkou nebo jenom cívkou? ten obrázek relátka je moc malej abych na něm přečetl jak jsou v něm vnitřnosti. Nebo pokud ho někdo na třindě máte a víte co má vevnitř. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 13:54
 už v pohodě našel jsem na to na netu pěkný schema. To Chong: mam doma docela dost relátek tak jsem chtěl použít nějaký z těch co sem mi povalujou v garáži
Datum: 12. března 2013 13:54
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
Datum: 12. března 2013 7:05
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dr. House!Mě zas připadá, že na víčku plováku je JIKOV!Na šoupátku to vypadá jak pšeš Ty!Ta vrchní fotka!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 21:59
 Ale je zase pravda že sesa má na každé ze dvou fotek asi jiný
Datum: 11. března 2013 22:27
 Já teda nechci nijak rejpat, ale na fotce vidím na víčku Made in PRC(Peoples Republic of China), věřím tomu že funguje dobře ale o tom turecku bych pochyboval
Datum: 11. března 2013 22:25
 turecko kdo jiny  facha dobre jen ted neni na sklade
Datum: 11. března 2013 19:52
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec draci,neznáte nějaké motorkářské písničky?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 7:51
Datum: 12. března 2013 7:51
 Wizard - Motorka http://www.youtube.com/watch?v=w_t7d4Pyq_8 , Steppenwolf - Born To Be Wild http://www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8 , Tři Sestry-Venda http://www.youtube.com/watch?v=lzlYdDnOooY , Tři Sestry-63 http://www.youtube.com/watch?v=dgXP3rT5X9k , AC/DC - Highway To Hell http://www.youtube.com/watch?v=YJQp7Id2ywE&list=AL94UKMTqg-9BHDcOxpipnyc2gKbjT_JFh , a tady nějaký anglicky zpívaný - dole se ukáže název skupiny - http://www.youtube.com/watch?v=Ttao7RmQwFM , http://www.youtube.com/watch?v=q8mm9J1RlM8 , jinak osobně mám nejradši od Tří sester stroj,enduro, a nebo Horkýže slíže Motorkářská,
Datum: 12. března 2013 7:38
 Co jsem řikal o těch odkazech, doprdele...  oddělit, z obou stran mezerama...
Datum: 11. března 2013 20:47
 http://www.youtube.com/watch?v=z8DvEMjfVso
Datum: 11. března 2013 20:28
Datum: 11. března 2013 19:07
 http://www.youtube.com/watch?v=n6mBnwQH58s
Datum: 11. března 2013 18:51
 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QfewPNdB65s&feature=endscreen
Datum: 11. března 2013 18:23
Datum: 11. března 2013 18:18
 Ahoj draci, nedávali jste někdo na Pionýra boční stojánek, třeba ten ze simsona? Jestli ano prosím o foto uchycení. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 18:23
 Tak tomu bych motorku nesvěřil, ale dík
Datum: 11. března 2013 18:23
Datum: 11. března 2013 18:20
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Čau,
Koupil jsem si také fichtla a když ho tak proháním, tak si říkám že v něm něco chrastí. A zjistil jsem že v něm chrastí odkapávač na benzín  Ta trubička ve který je závit, je na konci nějaká ožvejkaná a odkapávač pak nejde pevně přitáhnout ( mrcasí se ). Nenapadá vás nějaký elegantní řešení ? http://imagelink.cz/images/wp001911.jpg Dále by mě zajímalo, jaký gumy předních stupaček měla Jawa 50/21 v roce 1974 ( kulatý nebo plochý ? ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 23:47
 Hele to netušim, já je měl v takovym stavu, že to vypadalo jako by nebyly vůbec nijak upravený.  Ale vzhledem k tomu, že tam nebyly zbytky chromu, tak bych to tipoval na ten hliník.
Datum: 11. března 2013 23:47
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Maro323 a páčky ( spojka, brzda ), byla v hliníku nebo v chromu ?
Datum: 11. března 2013 18:25
 Já tam měl chrom
Datum: 11. března 2013 18:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 tak kulatý nebo plochý ? 
Chci ho dát do kupy tak jak byl v roce 1974...
Ještě jedna věc, nemám tam přepínač světel, bejvalej majitel tam měl nějakou debilní páčku. Tak chci koupit nový, ale netuším jestli tam byl chromový nebo Al...
Datum: 11. března 2013 17:20
 No, já mám pak kulaty na mustangu 81 rok, ale to originalitu nemohu potvrdit...
Datum: 11. března 2013 15:30
 i kdyby, kulaté tam stejně vypadají líp (podle mě), ty placate se hodi spíš na větší jawy
Datum: 11. března 2013 15:09
 Nevim no...já bych se nevsadil..  jen vim, že mám na 21 z 74. kulatý.
Datum: 11. března 2013 14:47
 Popravdě řečeno, já bych se vsadil, že na 21čce 74 rok byly ploché stupačky...
Datum: 11. března 2013 13:20
 k tomu odkapávači - mě pomohlo trochu si vyhrát s podložkama, měl sem ten samej problém- jednu podložku jsem dal hned na ten šroubek pak sem na to dal odkapovou misku a na to další podložku a utáh sem to na karburátor a bylo pro problému
Datum: 11. března 2013 7:41
 Kulatý..
Datum: 11. března 2013 0:05
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Čau Draci, chci se zeptat jesli by nešlo udělat pinckovi 12V zapalování... Jde jen o zapalování.. světla nepoužívám.. Indukční cívku zamozřejmě vyměním.rnA chci se vás zeptat je to dobrý nápad ? rnNevadí to svíčce, nebo mám koupit jinačí typ ?rnJe jedno jaký cívky propojim seriově ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 8:25
 když studuješ elektroniku tak dodá.. indukční cívka že škody 120 je ve skutečnosti 4V ... těch zbylích 8V dělá předřadný odpor
Datum: 12. března 2013 8:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kluk!No gdyž si spomenu s čím se se bavil kolem eletriky, elektroniky a Pionýra před 50ti rokama, toš mě to ešče pořád funguje!A mám aj starší věci.Chválím aj pokrok. Ale by mě zajímalo, gde bude dnešní elektronika za 50 rokú.Teda co se funkčnosti týká!!! A pokud studuješ eletriku, toš se zeptej vyučujících. Ti sú profesionáli!!! A potom nám ešče aj poradíš! Toš tak!
Datum: 11. března 2013 21:48
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Tak studuji elektriku tak proč si nepohrát
Datum: 11. března 2013 20:43
 tak to si teda věříš
Datum: 11. března 2013 20:41
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Lepší jiskru při startování, zapojení elektroniky...  rn
Datum: 11. března 2013 20:31
Jméno: hoch
IP: uživatel14454
 alespoň 6 koni
Datum: 11. března 2013 17:53
Jméno: HONZA
IP: uživatel15204
 Co si od toho slibuješ?
Datum: 10. března 2013 23:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám takový nepříjemý problém se škodou 120l, mám na hlavě válců takovou dírku kudy protéka chladící kapalina, je to v místě kde byl původně zalomený šteft, chtěl jsem to zavařit obyčejnou trafo svářečkou, ale trochu se to zalepilo, ale nejde to zavařit uplně, tak se ptám co stím, zda nevíte o někém šikovném lepidle kterým bych dírky kolem štefu a sfáru utěsnil nebo nějaký nápad
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče jedna skúška!Napiš na 2beo@seznam.cz !Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawass!Napiš na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:54
 travis: ALE je rozdíl prilepit ulomenou přepážku mezi řetězem a zapalkem a zalepit hlavu které je namáhaná uplně jinak
Datum: 11. března 2013 21:42
 kde se šteft tento nachází?
Datum: 11. března 2013 20:45
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
 Jsou na to lepidla npř epoxidové lepidlo jinak řečeno tekutý kov.Skus to a uvidíš.Já s tím lepidlem lepím zlomené bloky motoru a vše drží
Datum: 11. března 2013 17:15
 Trafem, no ty vole......
Datum: 11. března 2013 16:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyřízni tam závit a utěsni šroubem
Datum: 11. března 2013 10:06
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 lejt pilinya jiný věci do chladící soustavy je nanic,akorát to všechno zasere,dojdi si do kovošrotu a za 50,- si tam kup jinou hlavu na stodvacítku
Datum: 11. března 2013 10:00
 vařit hlavu trafem? nestačím se divit
Datum: 11. března 2013 8:32
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jestli to neni bůhví jaká ďoura tak si myslim by mohlo pomoct něco na tekoucí chladič - nějakej přípravek na netěsnosti ((stejnou službu udělalo kamarádovy lógrový kafe - trochu do chladiče a už netek,nebo do ohřátý kapaliny v chladiči klepnout vejce to taky funguje  ))
Datum: 11. března 2013 7:36
|



|