Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Čau,
Koupil jsem si také fichtla a když ho tak proháním, tak si říkám že v něm něco chrastí. A zjistil jsem že v něm chrastí odkapávač na benzín  Ta trubička ve který je závit, je na konci nějaká ožvejkaná a odkapávač pak nejde pevně přitáhnout ( mrcasí se ). Nenapadá vás nějaký elegantní řešení ? http://imagelink.cz/images/wp001911.jpg Dále by mě zajímalo, jaký gumy předních stupaček měla Jawa 50/21 v roce 1974 ( kulatý nebo plochý ? ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 23:47
 Hele to netušim, já je měl v takovym stavu, že to vypadalo jako by nebyly vůbec nijak upravený.  Ale vzhledem k tomu, že tam nebyly zbytky chromu, tak bych to tipoval na ten hliník.
Datum: 11. března 2013 23:47
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Maro323 a páčky ( spojka, brzda ), byla v hliníku nebo v chromu ?
Datum: 11. března 2013 18:25
 Já tam měl chrom
Datum: 11. března 2013 18:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 tak kulatý nebo plochý ? 
Chci ho dát do kupy tak jak byl v roce 1974...
Ještě jedna věc, nemám tam přepínač světel, bejvalej majitel tam měl nějakou debilní páčku. Tak chci koupit nový, ale netuším jestli tam byl chromový nebo Al...
Datum: 11. března 2013 17:20
 No, já mám pak kulaty na mustangu 81 rok, ale to originalitu nemohu potvrdit...
Datum: 11. března 2013 15:30
 i kdyby, kulaté tam stejně vypadají líp (podle mě), ty placate se hodi spíš na větší jawy
Datum: 11. března 2013 15:09
 Nevim no...já bych se nevsadil..  jen vim, že mám na 21 z 74. kulatý.
Datum: 11. března 2013 14:47
 Popravdě řečeno, já bych se vsadil, že na 21čce 74 rok byly ploché stupačky...
Datum: 11. března 2013 13:20
 k tomu odkapávači - mě pomohlo trochu si vyhrát s podložkama, měl sem ten samej problém- jednu podložku jsem dal hned na ten šroubek pak sem na to dal odkapovou misku a na to další podložku a utáh sem to na karburátor a bylo pro problému
Datum: 11. března 2013 7:41
 Kulatý..
Datum: 11. března 2013 0:05
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Čau Draci, chci se zeptat jesli by nešlo udělat pinckovi 12V zapalování... Jde jen o zapalování.. světla nepoužívám.. Indukční cívku zamozřejmě vyměním.rnA chci se vás zeptat je to dobrý nápad ? rnNevadí to svíčce, nebo mám koupit jinačí typ ?rnJe jedno jaký cívky propojim seriově ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 8:25
 když studuješ elektroniku tak dodá.. indukční cívka že škody 120 je ve skutečnosti 4V ... těch zbylích 8V dělá předřadný odpor
Datum: 12. března 2013 8:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kluk!No gdyž si spomenu s čím se se bavil kolem eletriky, elektroniky a Pionýra před 50ti rokama, toš mě to ešče pořád funguje!A mám aj starší věci.Chválím aj pokrok. Ale by mě zajímalo, gde bude dnešní elektronika za 50 rokú.Teda co se funkčnosti týká!!! A pokud studuješ eletriku, toš se zeptej vyučujících. Ti sú profesionáli!!! A potom nám ešče aj poradíš! Toš tak!
Datum: 11. března 2013 21:48
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Tak studuji elektriku tak proč si nepohrát
Datum: 11. března 2013 20:43
 tak to si teda věříš
Datum: 11. března 2013 20:41
Jméno: Kluk
IP: uživatel13327
 Lepší jiskru při startování, zapojení elektroniky...  rn
Datum: 11. března 2013 20:31
Jméno: hoch
IP: uživatel14454
 alespoň 6 koni
Datum: 11. března 2013 17:53
Jméno: HONZA
IP: uživatel15204
 Co si od toho slibuješ?
Datum: 10. března 2013 23:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám takový nepříjemý problém se škodou 120l, mám na hlavě válců takovou dírku kudy protéka chladící kapalina, je to v místě kde byl původně zalomený šteft, chtěl jsem to zavařit obyčejnou trafo svářečkou, ale trochu se to zalepilo, ale nejde to zavařit uplně, tak se ptám co stím, zda nevíte o někém šikovném lepidle kterým bych dírky kolem štefu a sfáru utěsnil nebo nějaký nápad
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče jedna skúška!Napiš na 2beo@seznam.cz !Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawass!Napiš na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.
Datum: 12. března 2013 20:54
 travis: ALE je rozdíl prilepit ulomenou přepážku mezi řetězem a zapalkem a zalepit hlavu které je namáhaná uplně jinak
Datum: 11. března 2013 21:42
 kde se šteft tento nachází?
Datum: 11. března 2013 20:45
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
 Jsou na to lepidla npř epoxidové lepidlo jinak řečeno tekutý kov.Skus to a uvidíš.Já s tím lepidlem lepím zlomené bloky motoru a vše drží
Datum: 11. března 2013 17:15
 Trafem, no ty vole......
Datum: 11. března 2013 16:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyřízni tam závit a utěsni šroubem
Datum: 11. března 2013 10:06
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 lejt pilinya jiný věci do chladící soustavy je nanic,akorát to všechno zasere,dojdi si do kovošrotu a za 50,- si tam kup jinou hlavu na stodvacítku
Datum: 11. března 2013 10:00
 vařit hlavu trafem? nestačím se divit
Datum: 11. března 2013 8:32
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jestli to neni bůhví jaká ďoura tak si myslim by mohlo pomoct něco na tekoucí chladič - nějakej přípravek na netěsnosti ((stejnou službu udělalo kamarádovy lógrový kafe - trochu do chladiče a už netek,nebo do ohřátý kapaliny v chladiči klepnout vejce to taky funguje  ))
Datum: 11. března 2013 7:36
Jméno: Michal
IP: uživatel8367
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat někoho jestli by neposlal jaký šrouby mají patřit na jawa 50. Na celou jawu kompletně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 20:55
 Katalog ND...
Datum: 10. března 2013 20:55
 Zdravím všechny fanoušky staďákú, potřeboval bych poradit s mojí s11, mám motor po GO a karburátor z s22, válec i hlava je origo, a 54 tryska se mi zdá málo, výbrus je 38,25, tak zatím jezdím s laditelnou tryskou, tak bych potřeboval poradit jestli s tím má někdo zkušenosti a mohl by odhadnout jaká tryska by mi tam mohla fungovat, nechce se mi používat laditelná. předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 12:57
 S22 měla origo trysku 51, někdy se to maličko odlišovalo...
Datum: 11. března 2013 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 taky si myslím že měla 60tku,52 nebo 54 má s11
Datum: 11. března 2013 10:02
 Nejlépe sehnat nějakou sadu trysek, začít od největší a postupně zmenšovat, až to přestane dělat neplechu ve vysokých otáčkách. Radši nechat o něco větší, ať to nezadřeš, když pojedeš dlouho s plynem omotaným kolem zápěstí  Pokud to myslíš s úpravama vážně, nesmí ti být líto peněz za trysky.
Datum: 10. března 2013 23:27
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 seriová v s22 měla trysku 60
Datum: 10. března 2013 21:25
 zdary, chci se zeptat když turuju fichtla tak se podivně hádá v pravidelných intervalech může to být kondík??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Tak ho neturuj... Nevím kdy jsi se přesně probudil, ale každej kdo se okolo dvoutaktů pohybuje ví že se prostě dvoutakty hádaj. Je to dané konstrukcí nedokonalého vyplachování pracovního prostoru válce...
Datum: 12. března 2013 7:08
 co si pod tim představit? video by bylo lepší, může to bejt cokoliv,ale tipoval bych taky něco se zapalovánim, neni nic jednoduššího než to vyzkoušet
Datum: 11. března 2013 11:59
Jméno: marek
IP: uživatel289
 zdar nevite co by mohlo bejt fichtlovi když jednou táhne celou dobu krásně i na trojku a jindy zas nechce jet netáhne a hrozně strácí na trojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:39
 to je hrozně moc možností, uzpany saní- starej vzduch filtr, vysoká haldina- dusi se, nedotíká benzín, přehřejvá se indučka, vada v elektroinstalaci, špatný benzín atd atd... muze se pokracovat. Zalěží v jakým stavu pionýr je. Zde možná pomuže nejklasictejsi oprava pionýra, rozebrat komplet, zjistiš že tomu nic neni, složis to kloudne a snad to pomuže. Ale do toho se pouštět, pokud se ve fichtleš vyznáš...
Datum: 11. března 2013 15:39
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdarec draci,mám takovej problém.Půlil jsem motor z pionýra a dneska jsem ho dal do kupy,ale problém je v tom,že na neutrál mezi 1 a 2 něco v motoru,nevím jak to přesně nazvat,mlatí,chodí přes zuby...Na neutrál mezi 2 a 3 to nedělá..Kolečka v převodovce by měla být poskládána správně a žádnému kolečku nechyběl zub.Když na ten neutral mezi 1 a 2 zmáčknu spojku,to klepání se docela vytratí,ale stejně tam něco je..JInak motor jezdí,chytne na šlápnutí.Nevíte někdo v čem by mohl být problém?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 13:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 To broušení jsem nenavrhoval, protože by to chtěl brousit v ruce a netrefí těch 0,5mm a hlavně rovinu a budou mu ty kolíky ještě vyskakovat.
Samozřejmě to na soustruhu netočím kudlou, ale mám tam suportovou brusku
Datum: 11. března 2013 13:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kolečka nestáčet na soustruhu, ale brousit
Datum: 11. března 2013 10:09
 bacha na takovou banalitku co se stala mě -- nezapomentě dotáhnout nahoře na motoru řadící automat pak to taky dělá neplechu, nebo mi párkrát pomohlo vzít gumovou paličku a na motoru kde neni ještě namotovanej spojkovej koš poťukat na hřídelku a to samí na druhý straně u pastorku, zní to jako prasárna  ale může to pomoct
Datum: 11. března 2013 7:52
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Mně to dělá to stejné mezi 2 a 3. V týdnu jdu taky půlit. Údajně ohnutá vidlička...
Datum: 10. března 2013 22:35
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Aha  No se nedá nic dělat... ALe i tak díky
Datum: 10. března 2013 21:25
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Motor si složil dobře, ale jsou přehozený kolečka. To 20 zubové kolo má nepatrně delší kolíčky.
Máš teď delší dvojku, ale budeš to muset vrátit do původního stavu. Nevím jestli je to výrobní vada, ale setkal jsem se u několika 20 zubových koleček s rozdílnou délkou kolíčků. Jedny jsou o cca 0,5mm delší a je to znát při neutrálu. Nebo ty kolíčky utočit na soustruhu, ale za to mne tu asi ukamenují
Datum: 10. března 2013 20:57
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 No vidlička je nová tady z fichtlkramku,automat nevim,fungoval normálně předtím,a jakou má vuli předloha jsem nějak nezkoumal a abych pravdu řekl nevím kam vůli?Do stran?
Datum: 10. března 2013 18:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 těžko soudit ale řekl bych že to je v převodovce možná blbá vidlička ohlá či nekvalitní či ohlej automat ... prostě ti to vede kola přež zuby hřídelu... špatně vymezene...asi si to daš eště raz jakou vuli má předloha?
Datum: 10. března 2013 17:51
Jméno: JAWA 20
IP: uživatel14295
 cau draci mam krásnou dvacitku ale je bez papiru a chtel bych na ni udelat. myslite ze by to nak slo ?? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 12:54
Jméno: moonroe
IP: uživatel14760
 Jaká prdel? Podívej se jak jsi formuloval otázku!!!  Pak zjistíš, že jsem ti odpověděl na tvým způsobem položenou otázku
Datum: 11. března 2013 12:54
Jméno: JAWA 20
IP: uživatel14295
 ha ha ha strašná prdel ! dik moc
Datum: 10. března 2013 21:34
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 10. března 2013 21:28
Jméno: moonroe
IP: uživatel12528
 Tak řekni nějaké holce a třeba tě na ni udělá
Datum: 10. března 2013 19:15
 Sehnat papiry new stitek a narazit na nej cisla z tp..
Datum: 10. března 2013 17:18
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 10. března 2013 16:44
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vždy přestružit po nalisování
Datum: 10. března 2013 16:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 teoreticky to dražší je předstružene jestli sem to pochopil ale zaleží jak moc se to stahne nejni zaruka že to tam natlačíš a bude to ok ..
Datum: 10. března 2013 13:49
 Ahoj, pojedu na STK s Pionýrem, dělal jsem takovou renovaci, ne úplně zdařilou, ale tak spíše v detailech. Občas se udělá kapka benzínu pod klikovou hřídelí a má maličko vůli v krku řízení, dotažený to je, ale trochu s tím jde zaklepat. Byl u mě známej a říkal, že to dělá každej Pionýr, ať si s tím nelámu hlavu. Myslíte, že bude na technický problém? Jinak moto je po stránce vzhledu docela v pohodě. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 22:44
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 no jasně.... nejenom motorku dělá člověk pro sebe... věci jako světla, brzdy, pneu atd. jsou základ, to že to někdo šmelí a prochází mu to stk je jenom jejich problém a jsou sami proti sobě... já jenom, že kdyby měl člověk kecy, že technik nedělá co má, tak si vždycky najde něco, za co tě vylifruje...
Datum: 11. března 2013 22:44
 tady nejde o mouchy.to že ti to technik nekontroloval je jeho věc.A kdyby zkontroloval prošel bys ne?Tj. motorku jsi měl připravenou.Ale zde už jedou na stk bez světel a s dalšíma věcma a ještě se tím chlubí.
Datum: 10. března 2013 22:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fuj! * mi!! ... to dělaj ty lahváče
Datum: 10. března 2013 21:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, taky sem byl na stk s fichtlem na vozíku a technik zkontrolova akorát čísla, ale to mě nesere! Vim, že motorka svítila, brzdila, pneu v pohodě (i když ve předu 2.50), tak snad ho nebudu buzerovat, aby my na tom hledal mouchy ne? To že někdo jede na stk a motorka nesvítí ani třeba nejede je boj dotyčnýho... je to jenom a jenom jeho problém, kterej se mu třeba vrátí...
Datum: 10. března 2013 21:58
 názorný příklad jak to nedělat.hodně štastných km
Datum: 10. března 2013 21:56
Datum: 10. března 2013 20:52
 k čemu ti to je že jsi prošel bez světel?akorát jsi ojebal sám sebe.První policajt který tě zastaví ti vylepí za litr.a to už se vyplatí než kupovat novou žárovku za 60 kč,že?Technickou umím taky udělat aniž by toho pincka viděli na stanici?ale k čemu?Pro mě je priorita mít stroj v pořádku a netřást se před policajtama.Jak chceš jet v noci?Já bych si netrouf ani na kole bez světel.Někdo tě sundá a najdou tě až ráno.A rozbít si hubu v dešti kvůli sjeté gumě to není nic pro mě.už jsem na cestě párkrát ležel a není to nic příjemného.
Datum: 10. března 2013 20:44
 Řeči jako že někomu prošla kontrolou motorka která nesvítila jsou naprosto k ničemu...první problém je, že si někdo dovolí s těmahle závadama jet na STK, mě by hanba fackovala kdyby mi něco na mašině nefungovalo...druhá věc je, že technik sere na svojí práci, prostě flink...nicméně vůle v krku řízení je nepřípustná, rozhodně rozebrat, zkontrolovat, namazat, dotáhnout. A to nemyslim jenom kvůli technický, ale taky kvůli nějaký bezpečnosti...
Datum: 10. března 2013 18:54
Jméno: Roman
IP: uživatel6924
 já s pionýrem prošel na STK a ani to nesvítilo a zadek sjetej a nic neřek
Datum: 10. března 2013 13:27
 Vymen uložení v krku a máš po problému....
Datum: 10. března 2013 12:23
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 No dotažené by to být mělo, je to na kontramatkách. Doufám, že mi to dají.
Datum: 10. března 2013 11:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 technickou to asi projde jedine co sem měl problem byl jinej rozměr gumy u 125 čz jinak koukat na světla blinkry kryt řetězu barvu .... a vule nesměj bejt moc viditelne pokut to klepe tak to dá spíš jde o silony na vydli .... ale je pravda že to uložení spíš zarezá a všelijak zatuhá je z výroby dost stažene taky se mi nestalo že by tam byla hmatem znatelná vule ...a to sem viděl i ohnute krky na ramu a ložiska fungovali dobře....no co skus se na to podívat šikovně to rozdělat a kdyžtak šikovně vyměnit
pokut bude chybět 1 2 je lepší vyměnit všechny vyjde to na 50 a je klid ....
jinak samohřejmě fika před stk umej.....mastne fleky utří
Datum: 10. března 2013 9:46
 V krku řízení rozhodně každý pionýr vůli nemá, buď to není dotažené nebo je tam málo kuliček (patří jich 21 nahoru a 21 dolů) nebo je to celé blbě složené. Už jsem viděl různé šílenosti, jak to někdo dokázal poskládat.
Datum: 10. března 2013 0:17
 cau draci mam problem ... mam čz 125/453 normalne jaks taks jede a asi po 10 min . chcipla jakoby ju neco zaclo brzdit , po sundani valce jsem zjistil ze klikovka nejde tak lehce gumovou palickou jsem klepl v ose a klikovka sla jak ma lehce, znovu sme vse poskladal a to stejne se opakuje po 10 min jizdy znovu , nevite co s tim ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 co přihlá ojnice ?? když nasadíš valec na píst bez kroužku vem sparovou měrku nejsiljnější co ti do spary mezi nima vleze a objet to kolem do kola jestli někde nejni menší spara a naprotí větší měrka vazne či jde lechce ....ps benzín dotejká že
Datum: 10. března 2013 15:05
 klikovka se tocila ale trosku ztuha , po poklepani na osu ze strany zapalovani sla krasne lehce , jakoby se neco uvolnilo , valec a pist jsou v poradku
Datum: 10. března 2013 11:45
Datum: 10. března 2013 11:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 rozcentrovaná klika bud repase anebo jinej motor a přerazit čísla.... setrvaky jsou křivě slisovane c šepy a jak to je křive boční sili zapousobí na boční ložisko a to se kousne...doma to je neopravitelne musí se pulit motor....a poslad klikovka na repas....pokut chceš tento motor provozovat ......pokut jsi kliku na repasu měl tak je to na reklamaci kterou by ti měli uznat....
Datum: 10. března 2013 9:51
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 co si mm představit pod pojmem klikovka nešla...kde byla kouslá?..a píst a válec jsou teda ok??
Datum: 10. března 2013 6:57
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12708
 zdravim chtěl bych se zeptat jesti by házelo jiskru zapalko bez relátka ..je to jawa 175 kyvačka ..chtěl bych to jen tak na zkoušku ..a ještě bych se chtěl zeptat jak to zapojit bez toho relatka kdyby to šlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:11
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na statoru - jeden drát z budící cívky zůstane připojený na uhlík tak jak to bylo a druhý co byl spojený s odporem na relé ukostříš. Bez relé není odpojovaná baterie od dynama, když je motor v klidu a dynamo v otáčkách vyrábí příliš velké napětí a baterii přebíjí a spálí žárovky. Bez baterie a bez relé budeš muset ale děsně rychle pro nastartování tlačit.
Datum: 10. března 2013 9:11
 jak říkáš to relátko, neboli regulátor dobíjení je pouze k dobíjení.. tzn že to pojede i bez něj ale jen na baterku.... zapojíš to klasika... kabel z baterky na indučku na svorku 15 a druhou svorku z indučky s číslem 1 pripojíš na kladívko.... a samozrejme druhy pól z baterky ukostříš.
Datum: 09. března 2013 22:21
Jméno: Michal
IP: uživatel12195
 Čau, mám jawu 21 a z ničeho nic mě začali dost slabě svítit světla, klakson ten už ani netroubí. I při vytočeným motoru, to svítí pořád stejně. Zkoušel jsem vměnit cívky, zkontroloval jsem kabeláž, očistil kontakty, místo 25w žárovky jsem dal 15Wattovou. A pořád nic, už si nevím rady. Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 13:20
 nesvítí ti obě vlákna najednou?zkus ukostřit parabolu
Datum: 10. března 2013 13:20
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau hele dej tam jinej rotor asi už bude slabej...
Datum: 10. března 2013 9:22
Jméno: Romo
IP: uživatel15210
 Dobry Den ... Chcel by som sa spytat ze aky je rozdiel medzi 8v indukčnou a 6v... Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:35
 no prostě od nějakýho roku začali dávat 8 v indučku spojený pravdepodobne s tím, že začali dávat 30 w zapalko. pravdepodobnek olem roku 74
Datum: 11. března 2013 15:35
  Je to tak jako píše libor1. Ale pojede ti to s oběma.
Datum: 10. března 2013 0:19
 minimální, 8 V se dělala kvůli kolísání napětí, to kolísá podle otáček - může tam bejt i o něco málo víc než 6 V
Datum: 10. března 2013 0:15
 Po složitých výpočtech mi vychází 2V.
Datum: 10. března 2013 0:13
 Čau,chtěl jsem se zeptat,jestli někdo nezná čísla barev na modrošedivýho mustanga.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 19:04
 hele, jsou to socialistický stroje, a kdo žil v socialismu tak ví že bylo vše univerzální
Oranžová byrva na mustafa je stejná jak na š 120 z 80tych let, mám doma i číslo barvy v akrošu a ta modrá bude taky tak, pošleš fotku a doporučím ti číslo
Datum: 15. března 2013 19:04
 Přesný čísla nvm, ale nejvíce pry se tomu podobají kouřově šedá ral 7044 ale modrou jistě nevím. Slyšel jsem že červená by mohla být ral 3024 a ta modrá snad ral 5012. já budu stříkat mustanga najře a jdu do šedo oranžový kombinace a asi koupím oranžovou ral 2004 pokud nezjistít další info..
Datum: 11. března 2013 15:29
 cau mam takovy dotaz chtel bych se zeptat ze kdyz mam jawa23(mustang) na papiry jestli si je mozu dat na jawa20 jakoze myslim to tak ze bych vzal papiry z mustanga a predelal stitek ramu a dal to na pionyra jestli by to na technicke proslo..
diky za odpovedy/rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 19:40
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 určitě kámoš má taky mustafu a papírama z dvácy
Datum: 09. března 2013 19:40
 dobry den mam dotaz na jawu 23 poradte mi nejake vzhledove tuningy nebojte nema to papiry tak to muze vypadat vsemozne XD aby to vypadalo hezky a dale bych chtel poradit co mam vylepsit na motoru aby to dosahlo dobreho vykonu aby to nebylo drahe dekuji lukas sem vdecny za kazdou odpoved!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 no pokut ti to řadí a neklouže spojka moc tunit ani nejni co snad jen paradoxně ten výbrus a kratší kvalty do síly tj menší kolečko....fichton je zvaštní stroj a celkově rychlejší časy mám s malejma kolečkama na výstupu z motoru... jinak docela pěkne je udělat jsi deklík na zapalko z plexiskla aby bylo vidět jak jiskří kladívka...plexi někde čorneš spravidla
Datum: 10. března 2013 18:05
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 já dělal profi generálku a to mě vyšel přes 3000kč jen motor
 a on tunit za 800kč
Datum: 09. března 2013 21:39
 za 8 kil si muzes koupit nove loziska do motoru, nove guferka a jelikoz ti na vybrus uz nezbyde tak nove pisti krouzky a vzduchovy filtr (original samozrejme) .. kdybys napsal 8000 tak to uz muzeme diskutovat o nejake uprave
Datum: 09. března 2013 20:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 tak za 8 stovek si ho tak možná vopravíš
Datum: 09. března 2013 19:43
 mno dejmetomu do 800
Datum: 09. března 2013 19:20
 kolik jsi ochotný obětovat do motru abys mel ten dobrý výkon?
Datum: 09. března 2013 19:05
Jméno: Tomáš
IP: uživatel11191
 Čus draci vím že to sem nepatří ale potřeboval bych radu jaký olej de dobrej do 2 taktních motorů do soutěžních motorek (motokros) jestli castrol,motul,motorex a valvoline prostě nevím mužete někdo poradit někdo říká ten a tam ten říká jinej tak nevím díky tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:18
Jméno: Karel
IP: uživatel15301
 Castrol je sice drahej,ale je to záruka kvality!
Datum: 04. dubna 2013 9:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jezdil sem dost olejů... nejdřív motu 710, ale za ty prachy se daly sehnat lepší oleje! Pak sem přešel na midland, kterej jezdili u nás morci v MX a měli dobrou cenu a olej měl stejný specifika jako 710sítka... označení už si nepamatuju...
Datum: 10. března 2013 22:04
Jméno: pepek
IP: uživatel15212
 čau do crossu davam olej od agipu s gricínem je trochu draší ale šetří ten moter kterej je i po pul roce namazanej.používa ho spoustu dobrých motokrosařu který znám. toť moje rada tomáši
Datum: 10. března 2013 21:27
 Na značce podle mě v podstatě nezáleží, důležitá je specifikace...osobně používam oleje od Motorexu...
Datum: 09. března 2013 16:29
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci, chtěl bych se zeptat jestli by šla předělat jawa 21 na mustanga už mám přední blatník  ale zajímá mě jak tam napasovat nádrž a sedlo z mustanga? předpokladám že tlumiče a masku bych mohl nechat z 21 takže asi navařit trubku na ram na kterou bych chytil nádrž? a sedlo to nevim jak je přidělaný a jestli bych prošel na stk aniž bych musel něco přepisovat mám totiž v tp jawa 20 ale je to 21 takže bych měl 23 a v tp 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 13:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 jen nadrř ti nestačí vždyt to má pod sedlem i vzstuhu z tubky a ted bych kecal nemá mustang víc položenou přední šavli? se mi zda že má takovej strmější rejd.. o nutnosti navařit držáky na klakson blatník a kaslík nemluvim
Datum: 10. března 2013 13:44
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Mám kastlík i s víčkem, červenej a zevnitř černej. Pokdu chceš foto nebo máš zájem napiš maila a já napíšu.
Datum: 09. března 2013 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebude snažší si koupit vrakovýho mustanga, nebo alespoň rám a postavit to na něm? Nejenom, že rám z 21 zbytečně zničíš, ale ještě se s tim budeš zbytečně s*át... kdybys chtěl, mám jeden holej rám z mustanga navíc, můžu ti ho nechat...
Datum: 09. března 2013 16:46
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 já to tak mám  v TP mám J20 ale přitom je to J23 a nikdo nedelal caviky na stk, jinak není problém v dnešní době sehnat rám na mustanga
Datum: 09. března 2013 13:59
|



|