česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  344  345  346  347  348  349  350  351  352  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: HANo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady :-( prosím o radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
 
 
Datum: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
Díky, pokusím se stím něco udělat ..
 
 
Datum: 06. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
 
 
Datum: 06. března 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih+odtrh
 
 
Datum: 06. března 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
 
 
Datum: 05. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15193    
dobrý den daly by se použí převodové kolečka z jawy 250 na fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze 175 pasují...
 
 
Datum: 06. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš já bych si jich rači uvázal na drát a táhaj to za sebú!To bych ani nepotřeboval fungující bzučák!Ešče aj křidýlku z kastróla!!!Toš tak!
 
 
Datum: 05. března 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně nasypat.....a protřepat, nemíchat
 
 
Datum: 05. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
dal bych je tam z nějakýho japonce, aspoň to bude mít šest qvaltů!!
 
 
Datum: 05. března 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zkus si je položit vedle sebe a myslím, že si odpovíš sám
 
 
Datum: 05. března 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
Dobrý den mám dotaz,mám jawu 50 když chci zařadit rychlost se spojkou kopnu 1 jenom to škitne co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dole na páce spojky musíš mít jen uplně minimální vůli. Ty jí budeš mít pravděpodobně moc velkou. Šteluje se to tím šroubkem ve víku
 
 
Datum: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
20
 
 
Datum: 05. března 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co nám třeba prozradit co máš za pincka?? ono totiž jawa 50 je poměrně široký pojem
 
 
Datum: 05. března 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
pokud vím tak to rozebrane nebylo.. :-) jak na tu spojku ?
 
 
Datum: 05. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A to začalo dělat samo nebo jsi to měl rozebrané? Podívej se na nastavení spojky, viděl bych to tak, že ti nevystavuje.
 
 
Datum: 05. března 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: BoB      IP: uživatel13011    
Nejezdí někdo na Kývačce v okrese Praha východ a poblíž ??? Jsme 2 draci na Jawa 125/355 a Jawa 350/360. Takže možnost vyjíždky nebo tak něco :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jezdím. ale nemám kývačku, mám péráčka 250. Stará Boleslav.
 
 
Datum: 14. března 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vie mi niekto poradiť či sa dá na tomto klaksóne naladiť niekde tón http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v2.html , myslím že by sa to malo dať, teda na tých starších to myslím bolo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No okej, dík, ja som len chcel vedieť.
 
 
Datum: 05. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
myslím že nejde stary klakson měl uprostřed membrány šroub a ten dolazoval její rozkmyt a tím i zvuk co vydává ...tu nic takoveho nejni proste troubí troubí ne hod o do popelnice ..co s tim potřebuješ?
 
 
Datum: 05. března 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdravím chci se zeptat u mustanga sem vyměňoval silonová pouzdra v př. vidlici staré jsem dostal ven tak že sem to z venku nahřál horkovzduškou a vyťuk tyčkou teď to dělám na pařezovy dolní už mám venku ale ty horní tam nějak drží nevíte někdo jak je vyndat jsou dost zdevastované. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15195    
Maznice mám dávno venku a že se kurví lak mi nevadí stejně ho renovuju tak se bude dělat novej
 
 
Datum: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
prostě je vymlat kulatinou která se těsne vejde do kluzaku a opře se o futro tim že to ohříváš tak kurvíš lak a krajně si mužeš vižíht trubku a změnit pevnost oceli....či jí zkroutit ..ps vyšrouboval si maznice??přez ně to nemužeš dostat a mustang je nemá
 
 
Datum: 05. března 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny příznivce Babetty. Přes zimu jsem na své Babettě 207/500 dělal generálku motoru a někdy minulej týden se pokusil o nastartování. Od šlapátek do motoru nešel přenést žádnej moment, ale když jsem otáčel setrvačníkem, tak se motor točil a přenášel moment na zadní kolo. Dnes jsem rozebral spojky a zjistil, že unašeč rozběhový spojky se dotýká bubnu startovací spojky na konusu kliky nebo nevím, jestli přímo tam, ale když unašeč se setrvačníkem utáhnu, nenašlápnu to. Unašeč je novej z fichtl krámku a oproti starýmu se liší zadní částí, která nemá konus jako u starýho unašeče a chybí i vybrání na filcový těsnění. Zkoušel jsem nasadit i starej unašeč a ten se opírá taky. Buben startovací spojky je nasazenej správně, segrovka tam drží. Nevím, kde je krpa. Leda, že by nová klika, kterou jsem dával do motoru má užší konus, jinak si to nedokážu vysvětlit. Nemá někdo s něčím podobným zkušenost? Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 5:32
 
 
 
 
Jméno: srsnomut      IP: uživatel15799    
Jeste neco nezapomel jsi tam dat tu ocelovou vymezovaci podlozku bez te ti to chodit nebude.
 
 
Datum: 10. července 2013 5:32
 
 
 
 
Jméno: srsnomut      IP: uživatel15799    
To vybrani na ten filc se zrejme nedela z duvodu ze se uz v dnesni dobe nedavaj otevrena loziska ale uzavrena ja jsem je tam dal taky odpada mazani.
 
 
Datum: 10. července 2013 5:28
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, akosi mi na musafovi prestal ísť tachometer, najprv som si myslel že to je len tým že tá matička čo to drží na tachometri sa zlomila, vymenil som lanko ale nepomohlo, teraz som rozobral koleso, ale neviem kde môže byť chyba myslím že bude asi vhodné toto (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html) vymeniť, ale neviem presne ako to mám vybrať, vie mi niekto poslať nejaký návod kde je k tomu nákres, resp. niekto niečo načmára, bol by som vďačný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15198    
Tak ti poviem, že som mal ten istý problém čo ty. Zo šnekom by nemalo byť nič. U mňa stačilo len !nové! lanko trochu rozklepať a už išiel. Takže skús všetky možnosti a zváž, či budeš míňať peniaze na to, čo je dobré.
 
 
Datum: 06. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej kolíky mám, vyskúšam to vyčistiť, a asi to aj objednám, keď už budem brať nejaké veci od sesu, nejako to hádam dám do kopy, nech viem koľko idem hehe :-D ďakujem za rady :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš v rozetě t ykolíčky které otáčí kolem c mechanismu tachometru?
 
 
Datum: 04. března 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
no já sem už to soukolí menil, a těžký to neni, teda pokud má člověk nářadí a trochu technické zručnosti, koupil sem přesně tuhle sadu, když sem vyndal svoje soukolí tak to větší kolo melo od šmíru a prachudost vyjet žlábek v ozubení, rozebral sem to tak že sem začal tim, že sem vyndal plechový kroužek který je na tý straně co se šnek nasazuje na rozetu, pod ním by měl bejt filcovek kroužek, dále když se podíváš na šneka ze strany jako když je namontovanej na motorce, tak je tam vidět dírka - přesněji je to nejtek co - trubička co drří to menší kolečko na svym místě, to musíš vyndat, uvolnit a pak by si měl to menší kolečko vyvyklat, uvidíš podle okolností,jo a pak na šneku tam kam se šroubuje lanko- náhon jsou pod to přírubou se zavitem dvě hrany měl by naně pasovat plochý klíč snad 12 - 13ka,a tim pak vyklavímy pohyby vyndáš náboj s malym kolečkem, jinak nevim jak ti to stručně popsat, takhle sem to vymontoval a opět složil- na tenhle postup sem přišel sám tak snad ti to pomůže Hodně zdaru
 
 
Datum: 04. března 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
to měnit nemusíš, bude stačit jak to vypucujes a složíš zpět, teda mi to pomohlo, jinak zkus správně natahnout lanko, bo to je hodně vada u new lanek na tacho
 
 
Datum: 04. března 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Čau draci potřebuju radu mám doma velký TP od motorky, motorka samozřejmě neexistuje ale TP není zrušený ani odhlášený je psán pořád na mého strejdu a chcu se zeptat jestli by šel přepsat na jineho držitele. Pojistka se neplatila více jak 25let to znamená budu platit nějákou pokutu za neplacení? četl jsem někde že se evidence neplacených pojistek vede od roku 2005 je tomu vážně tak nebo ne? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
čeče maš před sebou výzvu protože malokomu zbyde živí doklad a ne stroj bez papíru... šikovným fíglem by na tom šlo i vydělat jen zaleží co je to za stroj.... jestli kejva ..tak je to docela lukrativní ..možná by jim stačilo dokazat fotky že vozidlo ma jiný učel...skos jawamanii sou tam skušení borci co poradí ...mám zato že pokut to nebylo ani v registru ...nebylo na to nikda uzavřene povine tak to ani po tobě chtít nemužou ..ale tidle vychytávky se rok od roku mění skus manii a uvidíš ale rušit je to škoda pokutu by to možná ani nevyřešilo....
 
 
Datum: 05. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
strýc by musel na úřad aby mu vystavili malej TP a pak by musel jít zaplatit pojistku a potom může papíry prodat
 
 
Datum: 04. března 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
motorka nemá samozřejmě stk musel bych ho udělat?
 
 
Datum: 04. března 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
a jak si to udělal ? udělal jsi novou pojistku a zašel na úřad? přihlásit to? mám totiž jen velkej TP malý tp a spz už nejsou.. ani štítek to bych nahlásil jako ztrátu.
 
 
Datum: 04. března 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
já osobně bych se toho nebál,když jsem kupoval 350 tak minulej majitel na ní 10 let neplatil pojistku asi od roku 99 a nikdo se po tom nesháněl
 
 
Datum: 04. března 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat jestli se dává do oka teto brzdy http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paka_brzdy_mustang.html jak se to nasunuje na kříž neaké ložisko nebo jestli me tam stačí dat jen trochu vazelíny? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, dává se to jen na namazaný držák stupačky :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to dík
 
 
Datum: 04. března 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam mám myslím že len vazelínu.
 
 
Datum: 04. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
draci, chci postavit stadiona na silnici s cilem maximalni rychlosti. Videl jsem videa, kdy jedou vic jak stovkou. Co je mozne udelat nejvice s motorem? Kdo by s tim mohl pomoci? Kdo tuni mopedy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 5:55
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Diky, docela koukam, že jde z mopedu udělat 80ccm motor, to je mazec!!!
 
 
Datum: 07. března 2013 5:55
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
sorry za odkaz, stačí hledat a googlit - http://www.ms50.cz/_stu.html
 
 
Datum: 05. března 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
stejsky je někdo, kdo tuní motory ze stadionu?
 
 
Datum: 05. března 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kerosin, první věc, co mě napadla :-D.
 
 
Datum: 04. března 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vím o 156km/h na mopedu... jinak odpadá ježdění na benzínku, na benzín takovej moped už nejezdí...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi takhle stručně: chce to upravit válec (jestli chceš jet co nejrychleji tak ideál 4K nebo 5K), chce to plnou klikovku s ostrou broušenou ojnicí, závodní spojku s axiální vypínacím ložiskem, rychlou převodovku, nejlépe pořádný ložiska (i SKF někdy nestačí :-D ) Odlehčit kolo primárního převodu, je taky dost možný že se ti budou trhat tisícihrany na hřídelích.. pak určitě karbec 21mm nebo podle válce i větší. Válec dělá stejsky i 70ccm ale to už je extrém. Flákneš dopředu sekundát 15z a dozadu malou rozetku, odlehčíš z mopedu všechno co tam nemusí být a jedeš! :-D a představ si že tohle tě bude stát minimálně 40 000 :-D což je paráda =) představuješ si to tak trochu jak hurvínek válku...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
já se ptal stejskyho a cela uprava by vyšla asi na 14-15k to je valec klika s jiným zdvihem kvůli válci, samozřejmě převodovka a motor po GO v tip top stavu. nepočítá se do toho vape, karbec a podobne pičárny. Výfuk muže být origo
 
 
Datum: 04. března 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: ano upravený stadiony dokážou jet víc jak stovkou (110-120?), ale tyto stadiony už nemají z originálního motoru skoro nic. Nevím přesně co všechno se musí upravit, ale předpokládám válec, převodovka, spojka, zapalování a karbec, takže nic levnýho...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: cige      IP: uživatel13350    
Me vytahl stadak 80 bez upravenych prepooustecich kanalu a 12zubem a 35z rozetou. Momentalne nejede pac delam na nem pokrocilejsi upravy :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
stadion stovkou ? :-D tak mozna volnym padem z macochy :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: stárek      E-mail:      IP: uživatel15188    
Čus draci nevíte jestli by šel přivařit kohoutek od nádrže z 21 na mustangovou nádrž(mám tam zničený závit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Vytočit závit dovnitř a dát kohoutek z J21 normálně na vnitřní závit......nic bych nevařil......a když už tak mosazí...
 
 
Datum: 04. března 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel13743    
to ne to sem skoušel milionkrát ale nešlo to jediná možnost je to tam navařit a chci se zeptat jestli by to tam chytlo
 
 
Datum: 04. března 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nevar si to tam! bud si to projet zavitnici a udelej si novej zavit, nebo si kup matku na ten zavit co je na kohoutku a tu matku si tam navař.. ;-) at ti to jezdí!
 
 
Datum: 04. března 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Čau draci, můžete mi prosím napsat z jakého materiálu jsou kolečka v převodovce - Pionýr ? Díky za ochotu M. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 0:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Děkuji za odpovědi. Ještě jsem teda čekal od místních srandistů, že jsou dřevěná natřená stříbřenkou :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 0:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ocel, nejdřív se cementuje a pak kalí, zkušenej metalurg zakalí do správné hloubky
 
 
Datum: 04. března 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
myslim,že je to ještě cementovaný
 
 
Datum: 04. března 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Bude to kalená ocel
 
 
Datum: 04. března 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
železo bych řek :-D příp. ocel :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi      E-mail:      IP: uživatel15185    
Nazdár draci :-) prosím Vás o radu. Koupil jsem ČZ 175/487 parádní stroj, nicméně vada špatnýho relé dobíjení. Dal jsem druhý co mi doma zůstalo po Jawě, na volnoběžku na mě pomrkává kontrolka dobíjení, to je cajk to vím že dynama dělaj ale co mě trápí je že když jedu a chci čezetku pořádně vytočit tak se mi ta proklatá kontrolka rozsvítí znovu. A jelikož musíme svítit i přez den tak se mi často stává že když se snažím motor vytočit tak se milá kontrolka opět rozsvítí a motor zdechá a to do doby než vypnu světla, pak se to zase chytí. Co byste mi poradily, jaké máte zkušenosti se svícením přez den? Relátko je typově to samé co tam bylo 6V 75W a ukostřené minus. A žárovka kontrolky dobíjení je 6V 2W. Předem děkuji za rady a tipy mějte pěknej den. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás draci. Tak záhada nejspíš vyřešena. Šel jsem po věcech jak jste mi radily a ejhle držák uhlíku rozbitej. Uhlíky jsou na tom dobře mají ke dvoum centimetrům ale majitel který to měl přede mnou nejspíš věděl o vadě držáku uhlíků a snažil se uzávěr uhlíku zajistit jakýmsi rádoby izolovaným plíškem. To by ještě nebylo tak hrozný jen kdyby ten plíšek nepoškodil rotor... Takže další otázka zní: Seženu někde novej nebo aspoň funkční 75W rotor? Má ho Sesa zde na shopu? Jo a draci chtěl jsem Vám mockrát poděkovat za pohotové odpovědi. Jsem rád že se mezi námi najdou lidi kteří maj rozum na správném místě a jsou tak hodní že si nenechávaj zkušenosti pro sebe ;-)
 
 
Datum: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Kamaráde já to vyřešil regulátorem od firmy AEV kroměříž a 100% spokojenost světlá při zvyšování otáček blikají minimálně. Dynamo mám 45w ale koupil jsem si regulátor 75w protože chcu sehnat 75W rotor pro silnější výkon dynama. Závěr je takový že těch zhruba 550kč se vyplatí investovat já měl starý regulátor už přepálený (kontakty) a nedobíjelo to jak se tomu chtělo
 
 
Datum: 04. března 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
To jsem měl stando původně v plánu na 175/470.Chtěl jsem si to relé opravit doma sám ale asi po dvou týdnech snažení a laborování jsem ho radči odvezl jednomu mooc šikovnýmu pánovi který to relé zrepasoval a seřídil i se zapalkem,od té doby jsem spokojeným uživatelem:-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Hm....na péráku mam vyměklý pružinky z období sovětské invaze a uhlíky o délce cca 7-8mm a jede plnej na všechny kvalty....volnoběh drží se světlama cca nulu(klasicky se ručička mrská zleva doprava okolo nuly),bez světel jsem na volnoběh cca 0,25-0,50A v plusu....sory,ale podle mě je to rozhašený relé ...no je pravda že 477 jsem ještě nedělal....a jestli je podle vás relé na 477/487 peklo,tak si složte ze tří pokaženejch jedno zdravý jednocívkový relé 45W na stator a donuťte ho dobíjet ;-) a nepřebíjet :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo tohle mi to taky dělalo u 350 a bylo to uhlíkama s pružinkama
 
 
Datum: 04. března 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Jsou to uhliky,odskakují při vyšších otáčkách od komutátoru,vyměnit pružinky.Relé pokud máš nový,tak bych to asi neřešil-neseřizoval.
 
 
Datum: 04. března 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mě přesně todle dělal kondenzátor.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tohle jsem řešil na svojí 487 taky dost dlouho.. chce to koupit nové uhlíky i pružinky nebo dát o něco silnější, očistit řádně komutátor a vyškrábat díry mezi lamelami. Určitě pak seřídit relátko.. podívej se do nějaké dílenské příručky kterou běžně stáhneš třeba i na 477 to je stejné. Pak dej klidně vyšší volnoběh aby to dobíjelo i na něm běžně se mi stávalo že jsem stál na křižovatce a najednou to zdechlo. Takže takhle přeju hodně štěstí protože zápalko na tomhle stroji je boj! :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, měl bych prosbu. Jaký byste mě doporučili endurko 125ccm do 30 000 kč? Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Dík lidi :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
4T-nízká spotřeba,nízkej výkon,drahej servis....2T jede,ale musíš se o něj starat,víc žere.....opravy za kačku,pokud neděláš nicasil...
 
 
Datum: 04. března 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
125 4t?? jen to ne vždyť to si i moje 487 dá k večeři :-D to je pomsta.. za mě DT :-) ale rozhodni se sám. Aby zas pak někdo na mě nekydal že někomu něco vymlouvám apod..
 
 
Datum: 03. března 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak za mě uurčitě 2t... protože sem měl exc, tak muj názor neni objektivní, protože jakýkoliv jiný dvácový enduro se mi zdálo strašně líný :-D ... ale ideální by pro tebe bylo asi fakt to dt... je jich plno, na to že je to 2t tak to zas tak strašnou spotřebu nemá a otevřený to docela i jede, nemusíš to tlačit :-D ....
 
 
Datum: 03. března 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Takový endurko, na kterym budu moct lítat do školy, ale i taky se proletět na polňačkách a trochu si s tim zařádit.. :-) a právě nevim jestli 2T nebo 4T..
 
 
Datum: 03. března 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš jestli to má být spíš cestovní endurko nebo klasický...
 
 
Datum: 03. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych šel do DTéčka dobrá cena, dobrá motorka, kvalita!
 
 
Datum: 03. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a o čínskejch rádobymotorkách ani nemluvim... na ty zapomeň rovnou...
 
 
Datum: 03. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
pane bože jen ne Varadero :-D:-D
 
 
Datum: 03. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
enduro jje hrozně širokej pojem, musíš upřesnit co od toho čekáš... xt 125ccm 4t je enduro stejně jako ktm exc 125ccm 2t nebo wrko a přesto to jsou zcela odlišný motorky s uplně jinym výkonem a vlastnostma...
 
 
Datum: 03. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
DéTéčko 125 X ;-) Alebo iXTéčko 125 ale to je už trchu vácej penazí :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honda Varadero 125
 
 
Datum: 03. března 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: locoroco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, někde jsem slyšel že mi na STK můžou za 500,- vystavit tecničák na fichtla když od toho nemám žádný papíry ani nic podobného. Co je na tom pravdy? Dík. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to tak bylo tak by mely vsichni motorky i starsí auta na papírech, nemyslís? :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Tak to je pekná kravina :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic takovyho nejde
 
 
Datum: 03. března 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Ahoj, prosím jak se dá nejlépe udělat fichtl na sílu a ne na rychlost? Vím jen že se má dát větší rozeta a menší mototrové kolečko. Předem děkuju :-D. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: bohumil      IP: uživatel15094    
1975 )) a nespadls aj na hlavu nekdy? kolikrát sem četl tvoje připomínky, a myslel jsem, že máš tak 14 roku ))) , tož tak asi
 
 
Datum: 06. března 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj RoboSK!Toš dobre!Hranatý světlo je mimo hru!Ty tři zbývající to určitě nevyjedú!!!A pro úplnosť!Na nečem podobným jak s tým hranatým světlem akorát tam bylo startovní číslo 22 a pro MR 51,v předním kole ešče buben, sem si 21.září 1975 kolem 16:00 (při tréninku na MR v Dačicích) zlomil obě kosti nad kotnikem pravej nohy a bylo po závodění!!!Toš tak!A možeš radit dál!Samozřejmě pro teho fichtla (i gdyž mě se víc líbí Pionýr)!
 
 
Datum: 04. března 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No tak aj to ;-) Ale myslim ze hore je písané fichtl :-D :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
RoboSK!Myslíš to pravé s tým hranatým světlem?
 
 
Datum: 03. března 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Toš Oskare ! Uďelé si takovéto héblátko http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/532317_512854078739046_757520244_n.jpg jak mám já a problem nebude :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawa46!Toš na primáru se mě to líbí uš věc!Tam to neco donese!Děkuju!
 
 
Datum: 03. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primár* :-D překlep
 
 
Datum: 03. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle primář.. nedávno jsem dával 11z a je to fakt dost dobrý pokud ti to udrží spojka :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj RoboSK!No uš tam mám enom 10 zubú!Motor točí skoro 10 000 a pořád ten kopec nemožu vyjet!!!Co fčíl???
 
 
Datum: 03. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Maličkost ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Díky za radu.
 
 
Datum: 03. března 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Daj si tam 11z. sekundár a viac to nerieš ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka.L      IP: uživatel13349    
Ahoj, nevíte někdo jak se dá zjistit, jestli se mi do motor. oleje dostává benzin ? nejedná se o motorku ale o starou škodu 120 s mech. pumpu právě přes ní se mi tam asi dostává benál pač se pomaličku zvyšuje hladina oleje a voda to není. Nevíte jak to zjistit jestli je to opravdu benzin vím že se to dá podle čuchu ale jestli znáte někdo lepší způsoby sem s nimi, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud ti vyditelně přibývá olej takpodle čuchu by jsi to měl poznat, ale dost záleží kolik ti tam toho teče. Buď sežeň jinou pumpu nebo si vyměň membránu a bude to ok. Pokud to nezabere tak to benzín nebude, protože není jiná cesta kudy by se do oleje ve větším množství dostal.
 
 
Datum: 05. března 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud j evetsi spotreba nez byla a pribývá olej tak nejspis propousti pumpa... nic neobvykleho.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vzapálit měrku s olejem,pokud to chytne je to jasný.jinak rozbor
 
 
Datum: 03. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
znám jeden účinnej způsob a to zajít do kovoštoru za 3 minuty odšroubovat pumpu ze škodovky nebo favorita a dát jí tam a sledovat
 
 
Datum: 03. března 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13349    
Ahoj, když už mám více než rok řidičák na auto (B), můžu tedka řídit i moto 125ccm s aut. převodovkou nebo ro platí jen pro ty co maj řidičák na B až od ledna ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ses tu na to ptal a bylo ti odpovezeno.. je to dokonce na této stránce.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
jde to mužeš to řídit ;-) třeba skutr 125
 
 
Datum: 03. března 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: Nemáme      IP: uživatel5626    
Zdar borci mám takovej dotaz :-D nevíte jak by se choval karburátor z motoračky na jawě 21? díky za info .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se jak velký difuor má ten karbec z pily a jak velký ma pionýr... pak zjistíš že by to s ním jelo uplně nahovno ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:08
 
<  344  345  346  347  348  349  350  351  352  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.11.2025 11:43:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu