Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau chcu si vyjasnit jestli se dá do stadiona namontovat jiná vidlice, popřípadě jaká? nikde na netu jsem nenašel žadne navody díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2012 19:30
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Nenapsal jsi s jakým záměrem chceš měnit vidli.Já měl na Stadáku vidli ze Zetky typ 477.Vidli tam vpodstatě dáš jakoukoliv.Omezení je jen v průměru
sloupku řízení na "brýlích"a průměr misek pro ložiska.Dál je to jen otázka soustružení potřebných dílů.
Datum: 24. září 2012 19:30
 Jezdím závody mopedů, viděl jsem vidlici z horského kola, a z fichtla - vypadalo to fakt dobře a dobře to i tlumilo  ale nevím většina lidí co jezdí speciály mají origo - třeba s tvrdší gumovou vložkou a stačí to dokonce jeden borec co mu moped jede 120 jezdí na origo
Datum: 22. září 2012 14:15
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 byl jse párkrát na závodech stadionů v Jesenici a ani superupravený meměli jiný vidlice
Datum: 22. září 2012 14:09
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,šlo by tohle hodit na pincka?Nebo je lepsi DO?http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/10-1-Karburatory-cela-nabidka/0/5/185-Karburator-Bing-17-15
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 13:53
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 ještě jsem chtěl dodat, že jsem zapoměl heslo a proto se nemůžu přihlásit. Tedy se nijak neschovávám
Datum: 22. září 2012 13:53
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 koupil jsem si replikovej pio 21 a stadiona 22 a můžu říct, že to jede hodně dobře
Datum: 22. září 2012 13:47
 Odkaz jsem neprohlížel,ale adresa začíná názvem "Extrembike" takže nebrat....je to jen nějakej předraženej dovezenej replikátorskej šmejd....jináč průměr 17,5mm? Asi jak říkal Bakoun,co z toho? A to máš na seriovku? Nebo upravenej motor? Na seriovku víc než dostačuje origo karbec....origo karbec umí dokonce 9000ot/min a výkon okolo 6 koní,možná víc,to je málo? Ve větším karburátoru výkon nenajdeš...pouze zdlouhavé ladění,problémy a nic z toho....možná placebo efekt se dostaví.....origo válec má tak mizerně udělanej sací kanál,že i těch 17mm v originálu je až až..... válec se dá upravit,kanály vylepšit,pak to osadíš většim karbecem,lepšim výfukem a dějou se věci  ....to jen tak inspirativně,na podzim,na přemejšlení......až se jaro zeptá,co jsi dělal v zimě......
Datum: 22. září 2012 10:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Stejná velikost difuzoru jako u originál Jikovu, takže si moc nepomůžeš... ZA to sraní to stát nebude.
Datum: 21. září 2012 22:59
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 A ještě jeden dotaz  ,tohle by se nechalo na pincka namontovat,nebo je lepší VAPE?
Datum: 21. září 2012 21:49
Jméno: čečka
IP: uživatel14188
 čau.dneska jsem nakopl fika krasne držel volnobeh. dal jsem jedna a jel normalne ale potom jsem dal plnej a najednou začal vynechávat dvojka na plnej už nevynechavala.a když jsem znovu zkusil jedničku a plnej tak už to nevynechavalo proste to dela jenom za studena nevite čim to muže být?Jo a vadí moc když mam přepnutej řetaz?na co to ma vliv? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 20:40
 Škoda, že už tu zase není Franky, ten by takové příspěvky patřičně okomentoval  Já nemám nebo spíš nechci použít tu jeho slovní zásobu  Jenom by mě zajímalo co to je za GO když se nechá vytahaný řetěz a vyčochtaná rozeta. Příliš napnutý řetěz se více opotřebovává, stejně tak rozeta a sekundární kolečko a trpí ložisko a jeho uložení. A ty kolíky třeba roznýtovat pod lisem ty konce, přivařit nebo nějak jinak připevnit.
Datum: 22. září 2012 20:40
Jméno: čečka
IP: uživatel14188
 čate.jo myslel jsem si že stačí nechat chvili ohrat dekuju. Matronek  řesne to mi dela ten řetaz že mi občas chroupe tak se to snažím nastavit tak aby to nechroupalo.Vím že by to asi chtelo novej řetaz ale tedka sem to vytahl z pudy udelal GO tak tedka sem bez penez.Ale myslím si to zpravne že?že by to chtelo novej řetaz.A ještě jak jsou na rozete ty kolíky ony maj velkou vuli v tom bubnu co mysliš nechat tak nebo co stím díky
Datum: 22. září 2012 8:29
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Pokud necháš přepnutej řetěz, tak se ti rychleji opotřebuje sekund. převod, navíc pokud vletíš do díry, řetěz se ti vytáhne v jednom místě více, pak to při jízdě chroupe, pak se ti můžeš přetrhnout řetěz, vyštípat zuby na sekund. kolečku. Před jízdou pincka nech ohřát, já otevřu vrata, vyjedu ven, natočím ho, nahodím na sebe bágl, brejle, přilbu a rukavice, zavřu vrata, pustím světla a můžu jet.
Datum: 21. září 2012 22:32
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Hlavně tu vůli řetězu vyzkoušej, když na pinckovi sedíš. Pak by měl mít vůli těch 1,5 - 2 cm. Jinak dost ztrácíš na výkonu.
Datum: 21. září 2012 21:01
Jméno: fanda
IP: uživatel14493
 nech ho ohřát  dneska bylo docela chladno a řetěz? ten nech volněji tak 1a pul cm by měl mít vůly
Datum: 21. září 2012 20:29
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
Posl.aktualizace: 22. září 2012 19:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Určitě je to ušlechtilejší než lozit po diskotékách...
Datum: 22. září 2012 19:18
 Docela mě dostalo to měřeni s lambda sondou tlakoměrem apod. a taky rozvod rotačnim šoupátkem vzorce kterym vubec nerozumim nebo rezonátor s posuvnym kuželem atd. dělá ten člověk taky něco jinyho? Nebo jen ladi přemyšli a zkouši? Dá se ta diplomka někde stahnout?
Datum: 22. září 2012 17:12
 Ahoj, jaké máte zkušenosti s pneu 2,5-16 Mitas na zadním kole na Jawě 555, ty pláště jsou určeny na přední kola. Je to bezpečné, není to nelegální? Díky za zkušenosti.
http://www.cgs.eu/design/produkty/08-moto/h-04d.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 10:26
Jméno: Petr
IP: uživatel12894
 Je to bezpečné , když je to na silnici určený , tak musí být , ona je určená na předek kvůli dezénu , ten je takovej že vodí po asfaltu ale moc nezabírá , ale třeba na babettě 210 jí mám v zádu a uplně super a to občas jedu i po poli nebo po lese ,když jedu na houby  a na mustangu ve předu a dobrý a kámoš jí má na mustafu taky ve předu a dobrý  A neklouže moc na asfaltu ,na trávě to bude horší to je jasný  , jel jsem s fichtlem v dešti 60 a v zatáčkách je ta guma docela vyrovnaná , prostě je určená na asaflt no
Datum: 22. září 2012 10:26
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 já tu stejnou mám na jawa 555 vzadu a je dobrá ale na mokré trávě atd to klouže
Datum: 21. září 2012 20:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Možu se mýlit, ale bych řekl že jo.Šak rozměr odpovidá.Esli je ale nekde uvedeno jen pro přední kolo toš je zbytečný se o tem dohadovat.Už je to hodně dávno, ale ten vzorek pamatuju na 3,25-16 a jezdili sme je na JAWÁCH 250 aj 350.V předu aj vzadu.Já měl ze zatáček respekt ale kluci to pokládali hodně a byli spokojeni.Toč tak.
Datum: 21. září 2012 19:34
Datum: 21. září 2012 19:01
 Zdravím Draci  když jsem dnes jel projet svího mustafa přišel sem na to že nějak netáhne a vůbec nejde do otáček.. je možné že by to bylo tím že je tam moc oleje ? hulí to tedy nehorázně   podle mě je to snad tím olejem útže většina nádrže je ředěná 1:50.. a není tam M2T .. je to benzín do motorový pili ředěnej s lepším olejem..  ale ničemu by to vadit nemělo  jen mi jde o ty otáčky.. jestli je to tím napište koment díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:21
Jméno: David
IP: uživatel12679
 No, jestli ten kouř je černej a hodně to jako dýmí to tak bych řekl že to je gufero pryč a míchá se ti do motoru převodový olej. Zkus mrknout na kontrolní šroub jestli se olej z převodovky neztrácí.
Datum: 21. září 2012 20:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No nevím?Ředit benzín olejem?To se dělá jak?Mě to dycky zhustne!
Datum: 21. září 2012 18:51
 Cau lidi mam problem kdyz jedu pridam plyn na plno tak za par sekund to strasne strati vykon a zpomalí a začne to jakoby praskat do karburátoru. Motor by měl mít přeleštěné kanály a snad i zvětšený sací kanál jsou na něm větší trysky 
Kdyz je motor ohraty tak to abosultne stratí výkon a vubec nejede, a dela to kdyz se motor ohreje ale zacina to praskani uz na studenem motoru.. Prosim o radu zkousel sem ladit do nekonečna ale porad nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel14497
 To musíš zjistit sám. Když se mi odporoučelo CDi zapalování,tak lítali ohně ze sacího kanálu...důvodem bylo více jisker mezi DU a HU a zapálená směs se vracela do klikovýho prostoru
Datum: 23. září 2012 10:15
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14496
 ingjanjawa skusím uvidiím. standa co te k tomu vedlo.? nenasim odpovedi tohoto typu myslis spatne dily.? nebo jen spatne serizene.? v mem pripade to bude asi to druhe protoze mam celou novou elektriku, skusim ten vyfuk a uvidim... Sem rad za kazdou odpoved
Datum: 22. září 2012 20:10
Jméno: ingjanjawa
IP: uživatel14466
 S takovým praskáním jsem se setkal u pařezu, zde kvůli totálně ucpanému výfuku. Byla potřeba ho řádně dekarbonizovat 
Prohlídni vejfuk, jestli to je tím, je to ta lepší možnost
Datum: 22. září 2012 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel14494
 špatný zapalování
Datum: 22. září 2012 13:59
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14492
 nene vse v poradku, je to jakoby by se vracel benzin zpet do karburatoru a nebo by se v něm dokonce i spaloval.... Nevim co s tim ani nevim co presne to je.. Kdyby nekdo vedel co s tim prosim napiste
Datum: 22. září 2012 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 neudálo se ti něco v motoru? nesežralo to kroužky či tak?
Datum: 22. září 2012 8:27
 Zdravim draci.Mám čz 175/488, ale mam špatnej motor.Chci se zeptat zda by tam nešel třeba z kývačky nebo z čehokoliv.Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo 14495!Tech 125 sem viděl strašně málo a proto si pamatuju jak v Křižanovicích na srazu měl kluk 125.Počítal sem žebra aj štítek měl 125.Ale esli byl panel ze 175 to tvrdit nebudu ale viděl sem to tam.
Datum: 22. září 2012 23:32
 Spojka je k sehnání, výbrus asi 700Kč, zapalování - dá se sehnat a když ne existuje Vape nevidím problém to dát do provozu spíš bych řekl že to neumíš opravit, to ale není důvod dávat jinej motor. Jo a ČZ 125 panelka asi neexistuje
Datum: 22. září 2012 14:11
 Třeba z čz kývačky nebo z čz 125 panelky.
Datum: 22. září 2012 11:33
Jméno: Honza
IP: uživatel14495
 Bohužel je spojka na odchodu, chce to výbrus a taky zapalování.Tak spíš sehnat teda stejnej motor.Problém je že jsou málo k sehnání.
Datum: 22. září 2012 11:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Naroubovat nějaký motor by tam šel, ale toho přemýšlení a ty práce s tím! Jestli s tím chceš jezdit i po silnicích, tak by to neprošlo technickou. Mnohem jednodušší je motor opravit nebo nechat opravit, případně sehnat motor stejného typu.
Datum: 22. září 2012 10:41
 Copak je tomu origo že nejde opravit? Kejvačkovej motor rozodně ne...
Datum: 22. září 2012 8:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo!Myslíš z kývačky ČZ nebo JAWY?Z čehokoliv jako třeba z Pionýra nebo z motorovej pile?
Datum: 21. září 2012 18:56
Jméno: kaktus
IP: uživatel6631
 Tak jsem právě dočetl od stejskyho Diplomovou práci z vysoké školy  perfektně zpracovaná, fandím mu... neznám nikoho jiného kdo by byl takový šílenec do 2T motorů z fichtlů, stadionu, atd... moc pěkné
jen tak dál
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 22:26
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Klobou dolů před vším..., co stejsky udělal. Jen jsem od něho strašně dlouho nikde neviděl žádný komentář..., píše vůbec někde něco?
Datum: 23. září 2012 22:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando!Mockrát děkuju za info!Já byl mimo, tak sem neviděl, že mě informuješ.Ešče jednú díky moc!
Datum: 23. září 2012 0:38
Jméno: standa
IP: uživatel14494
 Oskare,má na ni odkaz na svém webu,takže to nic tajného asi není. Mužeš si ji asi klidně stahnout. Jeho web: http://www.ms50.cz/ záložka "DP" ....stačí kliknout..... Stejsky sem nechodí,takže si myslim,že ti ani neodepíše....spíše mu napiš na jeho mail,který taky najdeš na jeho webu.
Datum: 22. září 2012 11:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Standu!Stando prosím Tě, dá se ta diplomka stáhnout nebo budu muset mět povolení Stejskala?No nevím proto se ptám.A Ty mě připadneš věrohodnej.Než se mě ozve Stejskal.
Datum: 22. září 2012 11:06
 Četl jsem jí celý den,dokonce dvakrát,je to už nějakej pátek co visí na webu. Skláním se před jeho vytrvalostí. Spíš bych si chtěl přečíst ostrou verzi,ta veřejná je dost ořezaná.... Je úžasné,jak se mu podařilo skloubit dohromady školu,zájmy a ještě mu to vydělává..... fakt je dobrej......
Datum: 22. září 2012 10:56
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 je luxusní
Datum: 21. září 2012 20:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Nevím kdo sem dal adresu stejskyho Diplomky?Ale každopádně moc velký dík!No bude chvílu trvat než ju celú přečtu.Ale určitě přečtu!Neco takovýho se mě mělo dostat do ruk před 40 rokama!Esli se tu objeví stejsky a mohl bych prosit kdyby se mě ozval na:"2beo@seznam.cz".Byl bych moc rád.
Datum: 21. září 2012 19:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 PAN LADIČ! dotáhne to daleko... a budu jen rád, když se povozim na motoru jeho konstrukce
Datum: 21. září 2012 18:16
 http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=52644
Datum: 21. září 2012 18:08
 můžeš poslat odkaz ?
Datum: 21. září 2012 17:33
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Ahoj, co byste mi doporučili za nějakej lepší filtr na jawu 175/356 (kejvačka). Mám tam ten s tou drátěnkou a ten mi nepřijde moc dobrej, navíc to má v nízkejch otáčkách takovej divnej zvuk  . Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 11:32
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
Datum: 22. září 2012 11:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Marku ať Ti to jezdí a si s ňú spokojenej!!!
Datum: 22. září 2012 11:09
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Tak díky za vaše cenné rady. Přesvědčili ste mě, nechám ho tam.
Datum: 22. září 2012 7:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Marku!Súhlasím s předcházející radú!A ten zvuk.No proto, že tam náni papírovej filtr tak je slyšet sání.Ale tak to má byt!
Datum: 21. září 2012 19:39
 Nevím proč by nebyl moc dobrej.. teda jestli ho tam nemáš od výroby  a pokud nemáš nějak upravenej motor není důvod dávat jinej
Datum: 21. září 2012 15:43
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 Čau, nevíte někdo kdo upravuje válce na čtyřkanál? A kolik to tak stoji? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 10:59
 Kdybys chtěl dvoukanál,tak je běžně dělám v různých verzích,čtyřkanál zatim ne....
Datum: 22. září 2012 10:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No mě by zajímalo, proč Bakounovi neodpověděl Erik?A fichtlař radí dobře!Za chvílu idu číst STEJSKALOVU Diplomku.Tam bude šecko!
Datum: 21. září 2012 19:51
 jo dik za radu
Datum: 21. září 2012 16:41
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12913
 nebo Pavel Hozman na FB , myslím že aji admin dělá dobré válce .........
Datum: 21. září 2012 16:38
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12913
 : skus třeba ing. STEJSKALA , nebo věčinou nejlepší válce dělajou takový ti starší páni co se v tom drbaly už od mala
Datum: 21. září 2012 16:36
Jméno: fechtlař
IP: uživatel12913
 koukám zase diskuze každej chytrej , všechno umí umí udělat válec na úrovni , co já vím tak po 2K válci se hodně volí 4K , znám hodně lidí co má 4K , řekl bych že to nejrozšířenejší válec , ty nesmyslné řeči jako 20ceti kanal atd. no panebože , kdybyste mu rači poradili tu stranku a nedělaly tady chytrý ,
Datum: 21. září 2012 16:34
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Kua nebuďte sračky, dejte tam aspoň dvacetikanál.
Datum: 21. září 2012 16:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 A není ten čtyřkanál trochu málo ? Já sem nejčkon naladil 12 kanálů a je to naprostá bomba. Navíc můžu ty kanály odstranit, nebo libovolně přidávat.
Datum: 21. září 2012 16:04
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 lebo je to cool ....
Datum: 21. září 2012 15:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Důvod proč zrovna 4k?
Datum: 21. září 2012 15:21
 AHoj mel bych dotaz udelal sem eltrkiku na pincku 20tce a stvou me svetla, za tmy vubec nevidim na cestu, to svetlo sviti jakoby moc nahoru, neda se to nejak nasmerovat aby to svitilo níz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 22:26
 dík moc
Datum: 20. září 2012 22:26
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 na té stříbrné obímce co je v ní sklo máš nahoře takový velký šrub tak ten povolíš našteluš světlo jak chceš a dotahneš a máš to
Datum: 20. září 2012 22:23
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Čau mám rozdělanej motor na kývačce a zajímalo by mě co vše se dá vyleštit pro "zlepšení" výkonu? Jestli se tomu dá tak říkat  vím že se leští kanálky ale co dál? A čím to leštíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel14494
 Začistit nedostatky z výroby,kouknout jestli vše chodí jak má.....v tom motoru není moc co vylepšovat....dalo by se tam něco upravit,ale efekt bude,že bude víc točit...což nepotřebuješ....hlavně je humpoláckej...takže úpravy bych moc neřešil.....jooo mít hliníkovej válec z enduro verzí tak neváham....malou kliku,vyplnit klikovou skříň,kratší ojnici,přečasovat,případně přidat nějaký kanál do vložky otvíraný pístem,jinej lepší píst a jedeme...to už by mělo "nějaký" význam....ale seriovou tuctovku bych "neladil"...
Datum: 22. září 2012 12:07
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Mám 250 upravovat ji určitě nechci vše musí být origo jen chci aby byl motor co nejčistší a měl co nejlepší výplach a sání
Datum: 20. září 2012 21:31
 Kanály nelešti stačí je zahladit a zarovnat aby nikde nepřečnívali hrany zarovnat taky těsnění, ale na tak humpoláckym motoru jako je kývačka to nemá skoro žádnou cenu. máš 250 nebo 350? na netu se válej dobové návody na úpravy těhle motorů ale neníčil bych tak motor z veterána
Datum: 20. září 2012 21:28
 čus draci kdy má byt naka burza ..? jsem z uničova tak do 90 km od tama dik moc kdystk odkazi posilejte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 19:30
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
Datum: 21. září 2012 19:30
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdat nemožu přesně nastavit volnoběh na fechtlovi 20. zdalo se mi jakobi byl hodne vysoký tak sem ho trochu snížil, pak to ale začlo chcípat tak sem to vratil zpět a bylo to vpohodě. ale na druhý den jak sem to nastartoval tak to ten volnoběh nedrželo. když to nastartuju tak to jede jednu vteřinu na volnoběžné otáčky jak majů byt ale pak to začne zdechat a chcipne to. prostě to nemožu nastavit přesně. je na tom asi 700km od generalky. svička ma spravnou barvu tak už nevim prosim vas poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 23:34
Jméno: 125Kordy
IP: uživatel13327
 Volnoběh se mění podle teploty motoru.... Vyšší teplota vyšší volnoběh. Možná to bude tím.. Hodně štěstí.
Datum: 21. září 2012 23:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skontroluj kanáliky v karburatore a aj trysku voľnobehu a ešte má napadá že môže to byť aj opotrebením šupatkom
Datum: 21. září 2012 0:19
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci jaké názor máte na ČZ 125 476 chtěl bych si jí pořídit jako motorku na denní dopravu do školy. Je spolehlivá, nevýhody? Doporučili by jste mi ji?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 9:49
 Jezdím na ní přes rok a nepotkala mě jiná závada, jen že jsem si nepohlídal benzín v nádrži. Jinak kdykoliv přijdu, šlápnu a odjedu. Je teda pravda že je udělanej motor, elektrika a mě l jsem štěstí na fajn regulátor, to je základ. A to klepání jsou kecy, mně se neklepe.
Datum: 21. září 2012 9:49
 Pokud se dá trochu do pořádku tak je spolehlivá, mam s timhle strojem dobrý zkušenosti...
Datum: 20. září 2012 21:09
Jméno: kaktus
IP: uživatel6631
 čau jaký máte nazor na benzín VERVA + JAWA 21 na zavody? jede s tím lépe nebo hůř? díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 14:24
 ne nezasral jse mi karbec kvůli N85 ale jenom píšu že v N 95 jsou biosračky které zanáší kabec (když třeba přes zimu necháte plnou plovákovku usazuje se tam takový povlak) to u vervy se nestane... taky ale ta cena že ?....
Datum: 21. září 2012 14:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud to chceš na závody, tak počítej s tím, že to budeš muset přeladit (tryska, předstih, filtr, možná i sací kolínko) záleží na množství úprav motoru, protože jinak ti to pravděopdobně pojede hůř než na 95ku, jinak před zimou je i u seriovky ideální nalít do nádrže VERVU protože neobsahuje biosračky který ti při delším neježdění všechno zalepjej
Datum: 21. září 2012 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tobě už se zasral karbec kvůli N95?mě teda ne
Datum: 20. září 2012 22:05
 ale prej ten benál není tak suchej jak natural 95 také ho občas beru a hlavně největším + JE že NEobsahuje ty biosračky co jsou v NA 95 takže to pak nezasirá karburaci atd ba na opak celej pal systém to čistí.....
Datum: 20. září 2012 21:20
 jede to s tím stejně protože ty oktany nijak nevyužiješ
Datum: 20. září 2012 20:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Zdravím potřebuju poradit ten pán co jezdí po burzách a dobíjí magneta se jmenuje Libor Urbánek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 díky
Datum: 21. září 2012 22:38
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Magnety - Libor Urbánek tel:602430524, Velim.
Datum: 21. září 2012 11:37
 Moje digitální šuplera když ji zapnu načíta různé čísla a když ji vynuluju tak začne zas. Je to baterkou? nebo čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 21:20
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/meritko_pos_150mm_digitalni.html je to asi ona
Datum: 20. září 2012 21:20
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Musíš jí vytřít hadříkem do sucha. I pot z rukou vadí.
Datum: 20. září 2012 20:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 jsou to čínský klumpy
Datum: 20. září 2012 19:35
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim chystam se u ČZ477 predelat zapalovani ze 45w na 75w a tak se ptam co vsechno musim predelat. Staci predelat jen rotor ? 75w rele uz mam ... Stator je asi neoriginalni protoze je 45watovy a kostra +(asi kyvacka) ... nikde v prirucce jsem 45w zapalovani nenasel .. Bude mi to fungovat? Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 22:55
 Mám na prodej komplet stator 6V75W. Pěkný.rnplindak@rwm.cz
Datum: 06. listopadu 2012 22:55
 Potřebuješ jen 75W rotor a k němu příslušný regulátor. Statory jsou všechny stejný, bez ohledu co je na štítku. Celý dynamo se dá nabudit na polaritu jakou chceš - buď + na kostře nebo -
Datum: 22. září 2012 17:36
|



|