Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 PÍŠU TU ZNOVA PROTOŽE SEM VČERA NEDOSTAL ODPOVED. Zdar draci,mám takovej problém jedná se o babettu 210 když odděláte na levé strane černej kryt tak tam máte ty 2 bubny tak ten levej na nej potřebujete ten stahovák aby jste to rozdelali a mam problém že sem tu babetu koupil a nekdo předemnou se v tom rejpal a kdyz tam chcu ten stahovák našroubovat tak tam není do čeho by se to našroubovalo páč na tom bubnu ze vnitř je strhlej závit a ten stahovák se nemá o co zapřít takže nevím jak jinak ten buben sundám je i jiná možnost než tym stahovákem když to nejde? Diky za každou radu a omlouvám se za případné chyby (psal jsem to na rychlo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 0:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 21. září 2012 0:16
Jméno: whats up?
IP: uživatel14489
 A co trojramenny alebo dvojramenny stahovak....
Datum: 20. září 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 napasovat tam nějakej stahovák a bodnout ho svářečkou by nešlo?
Datum: 20. září 2012 20:01
Jméno: L
IP: uživatel13665
 ještě zkus jestli tam nepasuje normálni metryckej závit stahovák má jemnej taky se mi to stalo nějakej blb tam narval stahovák s obyč závitem a buben se musel vyrazit ale předtym sem si ho trochu nahřál ale ne moc ale bacha na kliku ať se neohne jinak ti neporadimještě leda troramenym nebo podobnym stahovákem by to mohlo jit ale nezkoušel sem to
Datum: 20. září 2012 15:28
Jméno: moonroe
IP: uživatel14486
 Zdar, dneska jsem jel na Mustangovi do školy a najednou z ničeho nic začal vynechávat motor. Tak jsem vymontoval svíčku - OK, trysky - OK, karbec jsem čistil včera. Jiskru to házelo. Mi se zdá že tam jde asi málo benzínu, ale nevím. Z nádrže do karburátoru přitéká dost benzínu. Poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 21:39
Jméno: moonroe
IP: uživatel12528
 Vyměnil jsem ho a nic
Datum: 21. září 2012 21:39
Jméno: fanda
IP: uživatel14493
 nebo zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 21. září 2012 20:35
Jméno: moonroe
IP: uživatel12528
 Tak to kde zapadává jehla to nemám vyčištěné. Ale začne to blbnout vždy když tam mám kvalt a až při vysokých otáčkách. Předstih ani odtrh nemám nastavený dobře, jelikož odtrh mám 0,8 mm. Při 0,4-0,5 to neháže jiskru. Takže předstih mám nějaký od oka
Datum: 20. září 2012 21:46
 Máš dobře nastavený předstih a odtrh a dává to pravidelnou jiskru
Datum: 20. září 2012 14:46
Jméno: jawar
IP: uživatel14082
 Vyčistils v karbecu i to kam zapadává jehla to se stává dost častou chybou!
Datum: 20. září 2012 14:36
Jméno: ff
IP: uživatel13778
 tak je ucpany ventil ve vicku u karburatoru
Datum: 20. září 2012 11:33
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Měl bych dotaz kolik mm mají mět lamely na pařeza (Jawa 550) ? nejsem si jisty děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 17:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dane!No řekl bych , že tolí, aby neštrejchaly kov na kov.
Datum: 20. září 2012 17:11
Jméno: jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci mám problém skládám motor jawa 21 a jak se tam musí ta řadička protočit před slisováním tak mne nejde protočit nevíte co tomu je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 20:26
Jméno: jawar
IP: uživatel14082
 problém vyřešen byla tam chyba v převodovce
Datum: 20. září 2012 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel14487
 jak nejde? dělá se to u otevřenýho motoru kde tomu nemá co bránit, pokud to nejde tak už si to stáhnul moc a musíš to zase rozlousknout
Datum: 20. září 2012 18:17
Jméno: jawar
IP: uživatel14082
 *startovačka
Datum: 20. září 2012 14:33
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dyž už toš aj já!Dyž se vymýšlaly a aj vyráběly tyto motory, tak nikdo netušil, že bude nejaký M2T.A kdekdo naň nadává.Mladí kluci z okolí by ho do 350 nenalíli.A kolena a výfuky čistijú pořád.Nevím kdy kdo moju čistil přede mnúJá za 5 rokú a 30 000 km nepoznám. že bych měl čistit výfukovú soustavu.A pro zajímavost sem sundal hlavu abych viděl co je tam karbonu.A výsledek?Hlavu sem vytřel hadrú a byl vidět enom hliník.A nejezdím jak za mlada co to jede!A dyž moc tak 80km/h.A to vozítko je JAWA 250/592 r.v. 1971.A samozřejmě M2T.A ten sem před 40 rokama lil do závodní motorky kerá točila 11 000 otáček za minutu.A nezedřel sem ju nikdy!A ze srandy odpovidám na dotaz co leju do benzínu za olej?jJaký olej šak mám čtyřtakt.A všecí se řehtajú protože znajú moju motorečku.Toš tak!
Datum: 21. září 2012 20:22
 dwein - smes + predstich + decka jazdia 1plný 2 plný 3 plný, takze kým sa motor nedostane do otácok zere strasne bohatú zmes...
Datum: 21. září 2012 16:31
 M2T .. to je téma na dlouho  každej má jiný názory! Osobně podle mých zkušeností je pravda že při přesném nastavení zapalování, karburátoru a dobré svíčce M2T do sériovky úplně stačí. To jestli karbonuje nebo ne je věc další tak jak už tady píše čezeťák když se jezdí po nějakejch polňačkách kolem vesnice tak karbonuje každej olej protože se motor buď nestihne dostatečně zahřát a nebo se přehřívá.. Na delších štrekách je to úplně o něčem jiným! Ikdyž osobně na M2T málokdy jezdím protože mám na čz 487 kit na 215ccm, sníženou hlavu, jiný časování a otáčky jdou taky výš než na klasiku tak používám Motul 100 motomix http://www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/eshop/40-1-Oleje-kapaliny-spreje/0/5/3244-Olej-Motul-100-Motomix-2T-1L je to skutečně špica mezi minerály a všem kdo najezdí ročně tisíce ho můžu jen doporučit!
Datum: 21. září 2012 15:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pletou se tady hrušky s jabkama... ono je M2T a M2T. Ať se to jmenuje třeba M2Syfl, ale má to API TC, JASO fc, tak bych to na to s fekálem bez starostí jezdil. pokud budeš mít správně nastavenou směs, zapalování, nikde ti to nebude přisávat a budeš mazat ve správném poměru, tak se ti ten motor nemůže kousnout.
Datum: 21. září 2012 12:08
 jo to je pravda když to člověk projede někdy 20-30 km a víc tak se to vypálí (odkarbonuje samo)
Datum: 20. září 2012 21:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 Dětem to karbonuje většinou proto, že neumějí nastavit správně předstih a smě. Na m2t jezdíme už dvacet let a je to ten nejvícnejlepší volej na celým tomhle světě.  Ámen.
Datum: 20. září 2012 20:50
 péro: sedíš si na očích? píšu že jsem ještě nikdy nedekarbonoval... jen jednou jsem na číze ze zvedavosti rozebral výfuk.. no a nebylo co čistit... motor jezdil 50tis na M2T a nikde žádný karbon..... ono to chce občas vzít za plyn a jen větší trasy v kuse a né jeden kilometr jak důchodce a pak to zase schovat
Datum: 20. září 2012 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jasně že se dá jezdit na M2T myslím to obyčejný,ale kdo má pak pořád čistit vejfuk a ty sračky co všude tečou pak z toho jsou akorát za*raný nohavice
Datum: 20. září 2012 20:14
 Jezdím na M2T už dlouho a bez problémů
Datum: 20. září 2012 20:10
 baví mě číst názory místních dětí
Datum: 20. září 2012 19:39
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 akorát jestli to není nějaká voda obarvená na červeno, protože to prodává jen tato pobočka nikdo jinej, uvidíme co to provede
Datum: 20. září 2012 19:25
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 jelikož moje spotřeba oleje ročně je kolem 10L tak sem hledal nějakej API TC co nejlevnějc: jinak doteď sem jezdil na mogul ts s kterým sem byl spokojen, ale kupoval sem ho za 115. Vyzkousím jednu sezonu tady tento olej a uvidí se.
Datum: 20. září 2012 19:00
 fichtl patrí do triedy " tepelne vysoko zatezené motory" takze potrebuje hustý olej predovsetkým
Datum: 20. září 2012 18:52
 zase debata o olejích klasika  Já chtěl taky jezdit na TSFko ale je drahé u nás 500ml přes 130 kč proto koupím raději valvoline motorcycle 2 T který sice stojí 200kč ale je toho litr. a jeto minerál který je přímo určen pro starší motocykli apod je to tam přímo napsané ... Já stejně za rok vyjedu max 2 ty pyxle takže pohoda..... (mám ještě enduro)
tady cosi kdosi dával kdysi na motorkářích 
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 20. září 2012 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel14488
 Ano,M2T s API TC,JASO FC je dobrej olej na úrovni dobrejch minerálů,ten mohu doporučit....a do seriovýho fichtla a starejch Jaw patří,protože neni předředěnej.....poměr 1:33 ....to m2t s kterým máte všichni špatné zkušenosti jsou ty "oleje" s API TA/B....
Datum: 20. září 2012 18:47
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 chtěl bych opravdu vědět co zkazím poměrem 1:30 , prostě už to neřeším , rači přidám pár kč a koupím lepší olej a mám jistotu :..))
Datum: 20. září 2012 18:11
 pepa: to bude rukama a né olejem!
Datum: 20. září 2012 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 M2T si li do nějaké číny , aha a hlavně že já sem stímto olejem měl problém furt , jednou se mě přidřel válec , podruhé jsem nestíhal čistit karbon co sem tam měl za týden to bych s jiný ojejem něměl ani za rok ježdění , a navíc se špatně spaluje tento M2T , a možná ho dřív jezdili protože něměly peníze na lepší a navíc v té době se ani jiný oleje nedělali .....
Datum: 20. září 2012 17:05
 zdejší děti by si měly uvědomit že M2T je olej právě pro tyhle staré motorky. prakticky na stejném oleji jezdili naši dědové a přesto po nich máme plně funkční motorky. to pak asi nebude tak špatný olej že?
Datum: 20. září 2012 16:51
 leju do benzínu ty podle vás "největší sračky" . čily M2T, převodový olej, motorý olej, mix s naftou a tak... a za 10 let jsem nezaznamenal že by se něco pokazilo, vydřelo, zadřelo.. a ještě nikdy jsem ani nedekarbonoval.. čím to ais bude?
Datum: 20. září 2012 15:35
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 plně souhlasím s čezeťákem......lepší olej ti výkon nikdy nepřidá, je sice možné, že m2t víc karbonuje, ale myslím, že bysme si měli uvědomit, že na tento olej tyto motorky jezlidily min 20 let a ještě nikdy jsem neslyšel, že by někdo kvůli m2t oddělal motor....ale dělej jak myslíš.....
Datum: 20. září 2012 15:33
 Já nemám nic proti ničemu, ale z 30Kč moc nezbohatneš, takže bych to neřešil.
Datum: 20. září 2012 14:52
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 já mám kývačku a doteď sem jezdil na TS, tak u něj teda zůstanu, jen sem se chtěl zeptat abych tam nalil stejnou kvalitu akorát o 30 kč dražší.
Datum: 20. září 2012 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 Mě to je jedno kup si co chceš , ale já bych nekoupil M2T , jezdím Valvoline , nedávno sem jezdil mogul TS ještě předtím jakejsi Castrol ten byl dobrej ani žádnej karbon , teď skusím něco jinýho , pokud máš rád svého fechtla tak do něj li něco lepšího , sice ten M2T má API-TC+, JASO FC, ale osobně bych tomu nevěřil .....
Datum: 20. září 2012 10:10
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 dyt má stejne specifikace jako mogul ts nebo tsf, akorát to bude pravděpodobně minerál. PEPA - jakej olej liješ?
Datum: 20. září 2012 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 tak tomu bych moc nevěřil , prostě je to olej nanic celej M2T ......
Datum: 20. září 2012 9:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Má to API-TC+, JASO FC, do sériáka postačující...
Datum: 20. září 2012 9:23
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 takže mám radši zůstat u mogulu ts?
Datum: 20. září 2012 7:54
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 Právě že má to api-tc tak si taky myslím že by nemusel být špatný
Datum: 20. září 2012 7:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 API-TC, nemusel by to bejt špatnej olej... s ohledem na cenu samozřejmě
Datum: 20. září 2012 7:35
Jméno: L
IP: uživatel13665
 kup si něco lepšiho na tohle se vyprdni škoda peněz
Datum: 19. září 2012 23:29
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 souhlasím s MUMU je to de**** olej kterej nemaže a zakarbonovonává motor jak svině .... tenhle olej bych nenalil ani do nejhorší motorky co bych měl
Datum: 19. září 2012 22:43
 Mumu: co máš proti M2T?? mohl by jsi mi podrobně popsat proč je tak moc špatný? a nebo si to jen někde slyšel a chceš být COOL tak jdeš s davem?
Datum: 19. září 2012 22:10
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 Mě je jen divný že je to červený.. že by se náš starý známý M2T přebarvil aby nás zmátl nebo je to fakt lepnějaký lepší M2T
Datum: 19. září 2012 22:00
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 Tak pro mě jo
Datum: 19. září 2012 21:54
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 19. září 2012 21:50
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Čau seso ještě před dovolenou sem u tebe dal obědnávku došla ti nebo mam udělat novou? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 22:20
 draci jak muzu vedet o co se jedna kdyz nevim ani meilovku ani prijmnei,,vzdyt nejsem deda vsevjed  napis mi mail
Datum: 19. září 2012 22:20
 Lama dotaz. Jsem pionýrař a po dlouhé době jsem zase koupil větší motorku....péráka 250. Chci se zeptat, jak se má chovat ampérmetr ve spínačce, když mám slabší baterku a za běhu motoru rosvítím světla. Podle mě by se mělo sepnot relé a dobíjet to baterku ne ? Mě ampermetr jde do mínusu a motor chcípne  . Takže to nedobíjí nebo je jen moc slabá baterka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 23:43
Jméno: L
IP: uživatel13665
 dolit, nabit baterku... za chodu se nabiji přebytkem el.nergie a pokud máš velkej odběr tak se ti nic nedobije tim pádem musiš zvyšit otáčky motoru pokud je špatná baterka tak ani to nepomuže když zhasneš světla tak by ampérmetr neměl jit do minusu jak s rožlejma
Datum: 19. září 2012 23:43
Jméno: Kotry
IP: uživatel7949
 Zdavím, prosím nevíte někdo kolik je servisní limit klasického řetězu pro pionýra. Mám na mysli určitou max. délku řetězu na určitý počet článků. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Kotrymu neporadím.Ale Yuri na toto sem už aj zapomněl.Díky za připomenutí!
Datum: 21. září 2012 20:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 21. září 2012 0:31
 Zdravím.. Mám Babetu 207 a pořád mi na ní praskají žárovky, vůbec nevím co s tím. Koupil jsem i usměrňovač napětí 12V a ten schořel. Stačí ject na víc než čtvrt plynu a můžu jít pro nové žárovky. Pokud někdo víte co s tím, tak mi prosím poraďte, děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 15:36
 a na jaký proud jsi ten usmernovač koupil? aspon na 8 ampér?
Datum: 20. září 2012 15:36
Jméno: L
IP: uživatel13665
 to je problém kterej sem řešil dlouho a nakonec sem ho nevyřešil podivejse jak daleko máš světelny civky od rotoru měl by tam jit prostrčit list papiru z klasickych novin (ale ne z těch voskovanych ty jsou tenši) pokud to bude natěsno tak ji povol a dej ji dál od rotoru vule jsou minymálni to co si koupil myslim neni usměrňovač ten by ti dával ze střidavyho proudu stejnosměrnej to znamená misto fáze a nuláku by ti lezlo + a - (babety nemaji na alternátoru usměrňovač) pomoci diody která nevraci proud(je jednosměrná) v omezovači napěti je nejspiš odpor kterej omezi napěti na danou hodnotu já jsem ten problém řešil blbě ale pomohlo to nasadil jsem 12v žárovky a kde sem nemusel tak sem nesvitěl ale letos se něco stalo a už mi to jde normálně na 6V možná by chtělo proměřit civky já to asi budu řešit novejma ještě mě napadlo ložisko na klice zda nemá vule a timpádem by se rotor moh přibližit ke statoru
Datum: 20. září 2012 15:19
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 čus draci.. hele chtěl jsem si koupit na fichtla počítač motohodin ale i s otáčkama.. máte to někdo je to dobrý?? stoji to docela dost  ... no nevim na fichtla  popřípadě jakej doporučíte ?  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 14:13
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 já bych se přikláněl k tomu, že bych ty peníze vrazil do náhradních dílů, nebo třeba do VAPE
Datum: 22. září 2012 14:13
Jméno: filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 22. září 2012 17:40
 šel, ale pokud máš slabší dynamo (počítám 45W), tak z něj s 75W regulátorem nesmíš odebírat víc než je výkon dynama, jinak ho utavíš.
Datum: 22. září 2012 17:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 šel, schéma najdeš na netu...
Datum: 20. září 2012 11:24
 Čau draci mám dotaz potřeboval bych znát vnější průměr hrdla tohoto karbecu (abych věděl jak udělat sání a spoj hadicí) nebo seso byl bys tak hodnej a změřil mi to prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:35
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_21_difuze.html
Datum: 19. září 2012 18:35
Jméno: bohuš
IP: uživatel14188
 nazdar kluci,chci se zeptat mam jawu 21 a jak ma aiebox na sání takovou tu trubičku vadí když ji tam nemam? myslíte že to ma vliv na výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:22
Jméno: kaktus
IP: uživatel6631
 ahoj doma mi leží starý píst do fichtla a uvažoval jsem o tom že bych ho použil na experiment kdybych vzal a do pístu přidělal dva přepouštěcí pomocné kanalky pod pístním kroužkem na vrchní straně u sacího otvoru jelo by to když je motor, seriový? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 19:31
 ny obycejnem valci to bude uplne bez uzitku
Datum: 19. září 2012 19:31
Jméno: kaktus
IP: uživatel6631
 jo za prvním ...
Datum: 19. září 2012 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel14484
 Myslíš ZA prvním kroužkem,že ? Samozřejmně že když okna v pístu nebudou plnit žádný kanál,tak jsou tam na nic....že....domyslet
Datum: 19. září 2012 18:12
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Čau zdarvím zkušeny Jawaře. Generálkuju motor na 250 kývačce a jelikož ho mám na stole poprvé zajímalo by mě zda povolit i tyhle šroubky co zakrývá vačka řazení ( ty tři šroubky mám domalovany červeně). Mám trach že když to povolím aby se mi nerozsypal řadící mechanismus nebo tak něco a samo že když to nepovolím abych něco nevyštíp  Toho zaškrkaného si nevšímejte je to první obrázek co na mě vyplivnul google http://imageshack.us/photo/my-images/84/roubkyj250.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 19:55
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 jestli se nepletu tak jsou tam dva sroubky stejne velke, které drzí kontaktnici neutralu, ty povolovat nemusis sou to myslí čtverky šrouby. Jinak motor je spojen tuším šestkama šroubama kterých má bejt 10 + případně šroub na kterým je přišroubovanej poloautomat ve spodní částí takovej dlouhej, povoluje se 10 klíčem, ale už je to taky delší doba, tak snad tady nekecám kraviny, určitě mě někdo doplní případně opraví
Datum: 19. září 2012 19:55
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Ik: Paráda, díky stáhl jsem si vše jen ten katalog ND mě nenapadl
Datum: 19. září 2012 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo a když si nejseš něčim jistej, tak si stáhni ktalog ND a v něm máš všechno rozkreslený...
Datum: 19. září 2012 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty nepovoluj... jic by se teda nestalo, ale je to zbytečný, ty šroubky pouze držej kontaktnici neutrálu...
Datum: 19. září 2012 19:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:06
Jméno: Korek
IP: uživatel14556
 Zdarec, nevím jestli už není pozdě, ale stačí na to klidně i klasický stahovák co má takové dvě ramena, kde konci jsou dva zobáčky a uprostřed je šroub. Zahákneš to po obvodu, přitáhneš šroub a je to.
Datum: 10. října 2012 19:06
Jméno: pampuch
IP: uživatel12424
 Ahoj, prosim vás který motorky maj automatický vypínání spojky při řazení ( při pohybu řadičky )? Vim že to maj hranatý čezety. Maj to i kejvačky, panelky a péráky? Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 20:55
 Taky sem to zkoušel na kámošovo ČZ a funguje to pěkně, i rozjezdy přez to sou v pohodě.
Datum: 19. září 2012 20:55
 Je to vymakanej patent, sám jsem to využil když mi prasklo lanko spojky, nebo když jsem v levé ruce něco vezl, rozjedeš se krásně přes řadící páku, ale nesmíš na to moc zapomínat v koloně u semaforu
Datum: 19. září 2012 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel14484
 Mam to u péráka,po seřízení funguje perfektně i na stoletých lamelách který někdy přikluzujou.....rozjedeš se i na nožní páku.....za jízdy lze řadit bez páky spojky.....jen to má nevýhodu,nesmíš zapomínat nohu na řadičce....
Datum: 19. září 2012 16:54
 to jako že nemusíš mačkat páčku spojky ? ....
Datum: 19. září 2012 16:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 umé 350/634 (1981) to funguje bez problémů a u čz 175/450 (1960) to funguje taky krásně
Datum: 19. září 2012 15:19
 V podstatě všechno od péráka, snad akorát první 634 nebo některý bizony to neměly...mam to na 5 mašinách a funguje to super.
Datum: 19. září 2012 14:32
Jméno: Šefčík
IP: uživatel13503
 Viděla jsem to na 250 kejvě, ale moc to nefungovalo. Asi byla posunutá hřídel, nebo něco omletý. Má to taky ČEZETA 501/2/5.
Datum: 19. září 2012 14:07
Jméno: pampuch
IP: uživatel12424
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Koupil jsem si VAPE na jawu 90 a v návodu je napsáno, že výkon alternátoru je 6V a v závorce napsáno alternativně 12V. Potom jsou tam dva grafy co zobrazujou výkon alternátoru. Jeden 6V co má asi 22W od cca 1000 otáček a vedle 12V co má výkon asi 70W od cca 3500 otáček. Chtěl bych se zeptat jak to udělat aby to dávalo těch 12V a 70W. Dal bych tam baterku, aby to při nízkejch otáčkách žralo z baterky a při vyšších se to zase dobilo. Lepší než těch 22W. Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 15:21
 neuděláš to nijak.. bud koupíš 6V a nebo 12V .. pokud si koupil 6V tak z toho 12V nedostanes..
Datum: 19. září 2012 15:21
Jméno: ondra
IP: uživatel12952
 zdar draci,mám problém,když tam kopnu kvalt,pružiny spojky-spojkovej koš mi dře kryt spojky...nevíte čím by to mohlo být?dík ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 6:56
Jméno: ondra
IP: uživatel12952
 je to možný,ten koš se mi zdál volnější ale myslel jsem ze to jsou jen volně ty cepy na něm,až budu doma,zkusím
Datum: 19. září 2012 6:56
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nemáš jen povolenou matku ,která drží ten koš na hřídeli ?
Datum: 19. září 2012 6:43
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13426
 Zduř... Učil jsem segru na fíkovi a ona tam kopla 2ku bez spojky... Začal blbnout řadíci mechanismus, tak jsem to rozpůlil a Je špatnej řadící automat... nepadne tam 3ka (automat zařadí ale kolečka do sebe už nezapadnou)... jen je to trochu líže o sebe a jinak nic zkoušel jsem tam dát jiný řadící automat ale ten nejde vůbec (je zkroucený) Prostě tam tu rychlost nedorazí... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 22:02
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
Datum: 18. září 2012 22:02
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 a vidličku ohlou nemáš??
Datum: 18. září 2012 22:01
 ohlá vidlička? něbo očesané kolíky na kolečku?
Datum: 18. září 2012 22:01
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13426
 poraďte co s tím
Datum: 18. září 2012 21:31
|



|