Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Nazdar, chtěl bych se zeptat, když odpojím indukční cívku, měla by přeskakovat jiskra na kladívku, jen díky zapalovací cívce? nebo je to kravina a jak kdyžtak poznám, jestli je zapalovací cívka vadná
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2012 19:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 děkuji nevím s čím sem si to spletl, že má 2 zap. cívky, no byla to ta zapalovací, našel sem náhodou jinou, ani sem o ní nevěděl, tak jsem ji vyzkoušel a pionýr už jede, ještě jednou díky
Datum: 16. září 2012 19:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!Zapalovací cívka je jenom jedna.Světelný sú dvě.Pokud nemáš zapojenú tu správnú tak to taky nemusí házet jiskru.A jak poznáš esli je dobrá? Dyž použiješ slabší žárovku tak bude při šlapání na páku poblikávat.Nebo při silnější žárovce možeš zkusit pincka tlačit a pak se musí rozsvítit.Dyž se nerozsvítí tak je špatná nebo není ukostřená.Taky kladivko aby nemělo sedranej fíbr a nebo aby bylo odizolovaný.A ešče možeš zkusit odpojit zapalovací cívku od kladivka a indučku odpojit od kostry a zapojit tam baterku mezi kostru a indučku.Pokud hází tak je chyba v cívce.Dyž né tak v kladivku nebo kondenzátoru.Teď mě napadlo snáď nemáš zapojený ty cívky spolem.To by taky asi neházelo.Toš tak.Máš se čím bavit.Snáď se podaří najit chybu.
Datum: 14. září 2012 22:33
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 No a když mám dobrou indukční cívku, a přesto to nehází jiskru. Jak bych poznal, že je špatná zapalovací cívka, a jelikož jsou dvě, tak jak nato. Ještě asi prvně vyměním kondenzátor, tím by to taky mohlo být že? a potom už bude vše kromě těch cívek vyměněný. zatím děkuji
Datum: 14. září 2012 21:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!Stane se.Předpokládám, že máš zapalování zapojený tak,že od kladivka ide drát na indučku a potom na spínačku.A druhej konec indučky ukostřenej.Pak by to jiskřit i při odpojený indučce mohlo.A jak poznáš dobrú indučku?Dyž vemeš nejakú baterku, Třeba aj plochú nebo 4 tužkový zapojený do série a prřipojíš je na indučku.Předtím ale musíš připojit svíčku a kostru prřipojit na jeden konec indučky.Když na moment připojíš baterku a při odpojení Ti musí skočit na svíčce jiskra.Ešče by to aj chtělo připojit na indučku kondenzátor.Ale mělo by to aj bez něho.Pokud je svíčka dobrá a baterka taky a neskočí tak je indučka pravděpodobně špatná.A pokud to nezneužiješ tak já su Oskar 2. bez vy!!!
Datum: 14. září 2012 20:53
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Ajo promiňte já su blbej je to 20 pincek.
Datum: 14. září 2012 20:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!No aj bych poradil ale dyž nevím na čem?
Datum: 14. září 2012 14:04
Jméno: filip
IP: uživatel14460
 da se nekde sehnat 5 rychlostni revodovka na 350/639 ? dela se takove neco vubec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 19:05
Datum: 14. září 2012 19:05
Datum: 14. září 2012 18:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj filipe!Na 639 nevím esli se dělala a pokud ano esli by tam vlezla.Jawa 350/634 kdyci měla 5 kvaltú.Používal je hradní doprovod.Ale esli měla kartry stejný jako 4 kvalt to nevím.A taky sem nekde viděl na netu fotky tý 634.Ale za boha si nezpomenu kde.Určitě nekde kolem JAWY!Toš tak!Ať to najdeš!
Datum: 14. září 2012 14:29
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Ahoj draci. Renovuji Jawu 250 pérák a budu na ni dávat novou SPZ na přední blatník. Co na ní má být napsáno? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 22:10
 na tvým místě bych tam dal rok výroby, ale záleží na každým..
Datum: 13. září 2012 22:10
Jméno: honza
IP: uživatel13068
 čau draci jednou sem jezdil na 21 a povolil se mi pravý kryt, dojel sem dom kryt sem dotáhl a zjistil sem že je roštelovaná spojka nešlo to nakopnou ani roztlačit tak sem ju šteloval ale nevišteloval za studena to jde roztlačit a jet a le za tepla jenom z prudkého kopce prosím o radu podle mne jsou lamely v prdeli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 14:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj honzo!Tým, že se Ti povolil kryt se nemohly lamely dostat tam kde ty píšeš ža sú!To by byla velká náhoda.Možná se Ti pokřivila spojková tyčka a proto nejde spojka seřídit.Tu tyčku zkus vytahnút a potom to zkus.Při troše citu a opatrnosti by se převodovce nic stat němělo.A pokud bude ešče klúzat tak potom sú ty lamely tam kde si psal.
Datum: 14. září 2012 14:17
Jméno: karel
IP: uživatel14459
 zdravim. Prosim vás dali byste mi sem někdo odkaz na stažení návodu k obsluze na jawu 250/592 já jsem to nikde nemohl najít. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 13:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Karle!Opravdu je to skoro stejný.Nekolik detailú se liší, jako poloautomat na vypínání spojky, unašeč mezi rozetú a zadním kolem, nemá blinkry a pár dalšich nepodstatných detailú.Ale na to snad dojdeš.A nebo v knihkupectví, ale tam to nebude tak laciný jako tady!A pro elenta velké díky za dalších kamarádú!Začínajú vlastnit takový motorky a bez návodú.Aspoň vím co jim doporučit.Mějte se a ať nám to jezdí!
Datum: 14. září 2012 13:36
Jméno: elent
IP: uživatel13305
Datum: 14. září 2012 0:58
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 čaute, nevíte někdo kolik asi měří nádrž na jawu 250tku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 14:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A to myslíš na délku, šířku, výšku nebo jak?
Datum: 14. září 2012 14:21
 Čau draci kolik má rezerva u čž 175/487?Tak 1,5l ?ne nikde sem to neměřil tak by mě zajímalo kolik teda má?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Za tu dobu co čekáš, že Ti to nekdo řekne, tak už si mohl vypusti benzin po rezervu a potom ešče zvlášť rezervu a máš to.Já mám jednu rezervu 2,5 a druhú enom púl litru.Na první mám nasazenú trubičku a na druhý ju mám zas zkrácenú.Toš tak.
Datum: 14. září 2012 20:29
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci čim je to že když zapnu benzin na čz 180/487 tak mi kape sanim tim černym pruchodem ale kape jako i chvilu potom co přivod benzinu vypnu a když jedu tak to neděla myslite že to je hladinou v plovakove komoře? a ještě jedna věc mam tam diru v te gumě pruchodem sání kama to teče ale na vrchu te gumy nema to nějaky velky vliv na vykonu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 15:23
 Zdravim Chci se Zeptat jestli tady ma někdo pionira v originalu co mu taha aspon 75.. valec nadherny předstih dobry ale proste nevim zda se mi to nějake zdechle pls pomohly by ste mi ?? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel14461
 Tachometrovejch i 85,ale reál? 70? S větrem v zádech z lehkýho padání? Tachometru se nedá věřit,od 50km/h ručičkovejch začne kecat jako kráva.... s lepšim motorem jsem ručičku přetočil až někam,kde by bylo zhruba 110km/h,reál? Asi 92....mimojiné je tato hodnota pro origo tacho konečná,pak se odporoučí vnitřek a nebo náhon,neni to stavěný na takový "točky"...jinak tacho v autě? Se všema autama když jedu tachometrovejch 60km/h na radaru,tak radar svítí 53km/h....a je jedno jestli je to moje oktávka,mladý oktávka,tátový Jumpy,ségry Citroen,bráchy Leon,dědy Bavorák a nebo Favorit.....tak asi tak....takže jestli za tebou jede auto tachometrovejch 70km/h tak si odečti minimálně těch zmíňených 7km/h....
Datum: 14. září 2012 18:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar mě jel pionýr 70 bylo to měřený autem jel předemnou a bylo to po rovině
Datum: 14. září 2012 17:41
 nejvíc co mi udělal sériovka bylo 69kmh a to jedině z vylítaným válcem... teď mi série jezdí 64kmh
Datum: 14. září 2012 16:59
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám jawu 21 tovární nedělanej motor prostě jak vyjela z fabriky tak s tou jsem předjel kámoše na skůtru a on jel přes 65km/h takže to jelo tak 75 ale musim přiznat že to bylo malinko z kopce ale spíš nakloněná rovinka
Datum: 13. září 2012 21:07
 original tacho? nejel..
Datum: 13. září 2012 19:39
 hadal bych se. měl sem mustanga neupravenyho 3 vybrus a jel ve 2 kolem 70km/h
Datum: 13. září 2012 18:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál pionýr ti 75km/h nedá... Origo motor v dobrém stavu po rovině s 13z. kolečkem by ti měl jet 65km/h.
Datum: 13. září 2012 10:20
Jméno: demonolater
IP: uživatel14455
 Nevíte někdo jak vyndat ložiska z karteru na Babče 207 ty co jsou na převody? Díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 10:45
Jméno: demonolater
IP: uživatel14458
 Diky Draci už jsou loziska venku !!!
Datum: 13. září 2012 10:45
 A kdyby to tak nešlo, tak navařit do ložiska 8ku šroub a nějakým jednoduchým stahovákem vytáhnout
Datum: 12. září 2012 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ohřát na 120C a opatrně vyklepnout
Datum: 12. září 2012 22:25
Jméno: david
IP: uživatel11190
 ahoj. předělávám si jawu 350ku do terénu a mám v plánu spojit vejfuky do jednoho. chci tam dát laďák hikone. vím že to nebude pravý ořechový ale bohužel jinej laďák nemám. nejde mi o zvýšení výkonu spíš mě zajímá jestli se tím nějak zásadně zhorší funkce motoru. (vyšší spotřeba, přehřívání atd...) ale horší jak zkrácený ohnutý a špatně utěsněný vejfuky z 638 to snad nebude. co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 13:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj davide!Do jednoho výfuku to nedávej.To bude asi horší jak bez výfukú.Ty panelkový bez výfukú akorát se zvětší hluk a o to ide ale výkon pújde trochu dúle a spotřeba rapidně nahoru.Mám to ověřený.Mě by se líbily ty dvoukomorový ale bez tlumiče.Nekolikrát sem měl slíbený vyzkúšání, ale dycky majitelé cukli.Tak sem to nevyzkúšal.Ale myslím, že by to mohlo fungovat.Pěknej zvuk a bez udušení.V mládí sem laboroval s laděnýma výfukama ale taky upravenýma motorama a žádná sranda to néni.Tak ať se Ti to povede!
Datum: 14. září 2012 13:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 nech tam originál výfuky nebo tam dej dvoukomorový z 640
Datum: 13. září 2012 14:58
 na 350 jsem jednou zkoušel klasický doutníky z panelky ovšem bez píšťal úplně prázdný, výkon se mi zdál normální ale ten zvuk byl naprosto brutální
Datum: 12. září 2012 23:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, to tam radsi nech ty 2 zkraceny a ohnuty origo vyfuky... 350-ka ma valce jdou po 180 stupnich (kdyz je jeden valec v DU, 2. je v HU), bude to delat bordel a pojede to bidne, at tam bude vyfuk jaky chce.
Datum: 12. září 2012 22:23
Jméno: formis
IP: uživatel8805
 Zdar, mám problém. Skládám motor, mám v pravý pulce vše nastrkaný a chci přidělat levou. A ted nastává problém. Když jsou kartery od sebe cca 1,5 cm otočím startpákou o otočku a dám do přirozený polohy. Když chci kartery srazit k sobě a sešroubovat, tak to nejde jelikož hřídel startovacího segmentu se nechce posunou dál v tý díře v levym karteru... co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 22:28
 Zkus tlačit na karter a zároveň pootáčet startpákou dolů (sešlapovat) .. nebo zkus i různě hýbat s karterem ... jinak ten segment by za to teoreticky mohl ale myslím že na novějších pio (05,20,21,23) jsou jenom dvě drážky takže to jde jen o 180° ale to bys poznal .. na 550/555 je tam "x hran" a tam to měnit lze.. ale i kdyby to bylo jakkoliv nasazený při určité poloze startpáky by do sebe měli kartery zapadnout .. pozkoušej s ní různě točit, líp se to dělá i ve dvou..
Datum: 12. září 2012 22:28
Jméno: karel
IP: uživatel14429
 startpáka ale mosí býti dole, když to chceš nekdy složit, ne v přirozené poloze
Datum: 12. září 2012 20:17
Jméno: formis
IP: uživatel8805
 namazaná je, akorát mě teď napadlo jestli jsem špatně nenasadil na hřídel startovací segment... což by pak odpovídalo přoč to nechce zalízt...
Datum: 12. září 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 namazat tu hřídel??
Datum: 12. září 2012 19:37
 Zdar, draci chodí z vás někdo na školu zelený pruh v praze.krč
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 18:20
Jméno: Dan
IP: uživatel12606
 cau draci,mam problem se svoji cizou 175/477 ..rychlosti 1,2 maji pekny tah ..ale 3 a 4 jsou horsi,4 ma problem i na rovine,na motoru byl minulou sezonu delanej vybrus,svicka nova,zapalko je sestelovane dobre/chyta na slapnuti..nevite cim byt to mohlo byt ? Díík !
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 19:39
Jméno: Dan
IP: uživatel14203
 Vyfuk mam vycisteny,karburator serizeny/vycisteny,loziska na klice jsou nove,komprese je 100% ..ale problem bude asi v sani,nekdo se v tom rypal..sani je rozsirene zhruba asi o 5 milimetru z kazde strany a je to vyplneno "plastem" nebo necim takovym a je to dost popraskane/nerovne,napada mne jedine to,ze by se tam nejak vyrila smes,ale ze by to melo az takovy vliv ... ? ..lip to nedokazu vysvetlit,zitra hodim foto.Dííky za kazdou radu
Datum: 12. září 2012 19:39
 Co karburátor? seřízenej, vyčištěnej... co motor nevydává zvuk přidřenejch ložisek na klice? jaký dáváš olej a poměr?
Datum: 12. září 2012 18:54
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Rozepiš se někde zrada je jen ji najít .....
Datum: 12. září 2012 17:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 a ztracela vykon postupne, nebo na raz, to je dost podstatny...
Datum: 12. září 2012 14:55
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Vycisti vyfuk,ten taky udela hodne,zkoukni i koleno.Karbec si zkouknul ne?Jinac mozna uz vylitana,ja mel cz180 po vybrusu zajizdel jsem 500 km bez divocin,pak jsem ji uz otviral.Po dvou tisicich slabla,sundam hlavu a krouzky i pist uz olitany,ale valec v poradku bez hranky.Teda ale na ctyrku se utahla furt i do mensiho kopce,pri vytoceni...Asi zalezi na jakou kvalitu pistni sady narazis.Rek bych,ze uz to sidej a nejvic vydrzel original
Datum: 12. září 2012 14:54
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Po výbrusu musí musí tahat jak bejk, nemáš náhodou nějakej těžkej sekundár ? (origo 16/52) nebo to můžeš mít ještě nastavený na záběh, máš to zajetý ? či přidřený ? směs - barva svíce ? Čtyřka se musí na rovině pomalu sebrat od 50 km/h ....taky číza není tank tu musíš točit .....
Datum: 12. září 2012 14:18
Jméno: Dan
IP: uživatel12606
 ***pod sedlem v sani zadny bordel neni,filtr je nový
Datum: 12. září 2012 13:40
Jméno: ondra
IP: uživatel14453
 zdar draci,chtěl bych se zeptat,jestli je třeba upravovat hlavu,když chci 70 válec?je to simsona skutr,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 8:53
Jméno: standa
IP: uživatel14456
 Hlava musí mít vnitřní průměr nad 45mm aby se do ní vešel píst.....tzn.rozšířit o 5mm na průměru a nebo koupit 70ccm hlavu
Datum: 13. září 2012 8:53
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 Zdravím, dneska sem se pustil do stavby pionýra na blbnutí na zimu..Chceme tam s kámošem dát dopředu něco jako lyže, no prostě využít nějak ty poničené díly co mám doma  Hlavně si o mě nemyslete že kurvým fichtla, mám tady hromady dílů co jsou už k nepoužití a nevzhledné  Ale našel jsem dneska v motoru spojku, kterou jsem ještě neviděl..Jsou tam 3 pružiny bez misek a vevnitř je jedna spojka která má u prostřed kuličky..Viděli jste to někde? Koukal jsem na jawa-50 a nenašel o tom nic? Je to dělaný doma a nebo se to používalo u jiného motocyklu..A předpokládám že bude asi lepší, nebo tam mám dát normální co tam patří? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 15:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 určitě nebude,bude prokluzovat je stavěná na poloviční výkon
Datum: 12. září 2012 15:08
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 Aha. pařeza jsem doma nikdy neměl tak mě ani nenapadlo..Co myslíš, bude lepší než spojka co tam má bejt?
Datum: 12. září 2012 13:41
 Pařez?
Datum: 12. září 2012 13:09
 Pánové, mám pionýra 555 prosím Vás jak na něm nastavím volnoběh aby mi chvíli vydržel? Dám tam neutral a hned to zdechá:-//
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 22:39
 Díky moc, zítra se do toho pustím.
Datum: 12. září 2012 22:39
 Jenom doplním, že musíš navést bowden co nejlépe aby se moc nelámal protože jakmile otočíš řídítky tak lanko zkracuješ/zdelšuješ a tím pádem se ti bude měnit i volnoběh!!! tak na to bacha, protože jawa 555 nemá samostatný štelovací šroub volnoběhu, pouze ten na bowden..
Datum: 12. září 2012 22:31
 záleží na tom, co máš za karbec, ale většinou je na horním krytu šoupátka závit s děravým šroubem. o toho šroubu vede bovden. tak tenhle šroub trochu vytočíš (2-3)
otáčky, nahodíš fichtla a budeš to tim štelovat vytočit víc = přidat otáčky, zatočit dovnitř = ubrat otáčky. až se ti bude zdát, že to je dobré, tak to necháš a uvidíš, třeba
to bude chtít doladit. P.S. : nastavuje se to na motoru zahřátém na provozní teplotu!
Datum: 12. září 2012 12:20
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Zdar, scháním na tatrana regulační relé nevíte kde bych ho sehnal. I klidně nějaké starší. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 9:25
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Čus Draci,mám dotaz když mám na svojem fíkovi 21 jiné číslo motoru než co souhlasí se štítkem můžu ho přepsat?Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2012 21:49
 Zdravím, parkujete někdo motorku ve sklepě paneláku? Jaké s tím jsou zkušenosti? O co jde, chtěl bych jako recesi mít ve sklepě Stadiona a jezdit s ním po městě případně na nějaký kratší vzdálenosti. Ten stadion hlavně z důvodu nízké hmotnosti, ale klidně třeba Bábu kdybych nějak pěkně sehnal, to je fuk. Ale jsem si trochu nejistej, jestli to tam vůbec smí být, jestli to tam smí stát hned po jízdě horké, jaké to musí plnit bezpečnostní předpisy atd. Dále se obávám, i když teda vypadá dost nevábně, ale doba je taková, krádeže, vandalismu, souseda, který se toho bude chtít za každou cenu zbavit, vyhrožování hasičema atd. Podělte se o každý zážitek a zkušensot, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2012 18:27
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Čezeťák má pravdu, u nás to tak funguje, nicméně dovnitř parkuju až večer po ochlazení motoru
Datum: 16. září 2012 18:27
 Díky, popřemýšlím o tom a možná něco pořídím.
Datum: 13. září 2012 14:25
 podle nejakeho domovniho zákoníku či co to je mužeš ve sklepě paneláku parkovat moped nebo malou motorku o obsahu do 50ccm
Datum: 12. září 2012 19:55
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 muj bratranec má ve sklepě hondu 125 v pohodě chtěl jsem to taky tak udělat ale nám se do kočárkárny nebo jak se tomu řiká nasrali větnamci s krámkem a po schodech tam asi jezdit nebudu
Datum: 12. září 2012 15:18
 nazdar,
ja mám pinčla takto v pivnici v paneláku - nechám ho vždy vychladnúť cca pol hoďku, lebo inak je v pivnici dosť vôňa po benzíne a oleji (niektorým ľuďom to smrdí !?!) ale inak nemám žiaden problém susedia sú ohľaduplní a aj oni sami tam majú skútra. hasičov ani nič podobné som neriešil
Datum: 12. září 2012 12:40
|



|