česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  425  426  427  428  429  430  431  432  433  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Nazdar, chtěl bych se zeptat, když odpojím indukční cívku, měla by přeskakovat jiskra na kladívku, jen díky zapalovací cívce? nebo je to kravina a jak kdyžtak poznám, jestli je zapalovací cívka vadná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
děkuji nevím s čím sem si to spletl, že má 2 zap. cívky, no byla to ta zapalovací, našel sem náhodou jinou, ani sem o ní nevěděl, tak jsem ji vyzkoušel a pionýr už jede, ještě jednou díky
 
 
Datum: 16. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!Zapalovací cívka je jenom jedna.Světelný sú dvě.Pokud nemáš zapojenú tu správnú tak to taky nemusí házet jiskru.A jak poznáš esli je dobrá? Dyž použiješ slabší žárovku tak bude při šlapání na páku poblikávat.Nebo při silnější žárovce možeš zkusit pincka tlačit a pak se musí rozsvítit.Dyž se nerozsvítí tak je špatná nebo není ukostřená.Taky kladivko aby nemělo sedranej fíbr a nebo aby bylo odizolovaný.A ešče možeš zkusit odpojit zapalovací cívku od kladivka a indučku odpojit od kostry a zapojit tam baterku mezi kostru a indučku.Pokud hází tak je chyba v cívce.Dyž né tak v kladivku nebo kondenzátoru.Teď mě napadlo snáď nemáš zapojený ty cívky spolem.To by taky asi neházelo.Toš tak.Máš se čím bavit.Snáď se podaří najit chybu.
 
 
Datum: 14. září 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
No a když mám dobrou indukční cívku, a přesto to nehází jiskru. Jak bych poznal, že je špatná zapalovací cívka, a jelikož jsou dvě, tak jak nato. Ještě asi prvně vyměním kondenzátor, tím by to taky mohlo být že? a potom už bude vše kromě těch cívek vyměněný. zatím děkuji
 
 
Datum: 14. září 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!Stane se.Předpokládám, že máš zapalování zapojený tak,že od kladivka ide drát na indučku a potom na spínačku.A druhej konec indučky ukostřenej.Pak by to jiskřit i při odpojený indučce mohlo.A jak poznáš dobrú indučku?Dyž vemeš nejakú baterku, Třeba aj plochú nebo 4 tužkový zapojený do série a prřipojíš je na indučku.Předtím ale musíš připojit svíčku a kostru prřipojit na jeden konec indučky.Když na moment připojíš baterku a při odpojení Ti musí skočit na svíčce jiskra.Ešče by to aj chtělo připojit na indučku kondenzátor.Ale mělo by to aj bez něho.Pokud je svíčka dobrá a baterka taky a neskočí tak je indučka pravděpodobně špatná.A pokud to nezneužiješ tak já su Oskar 2. bez vy!!!
 
 
Datum: 14. září 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Ajo promiňte já su blbej je to 20 pincek.
 
 
Datum: 14. září 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!No aj bych poradil ale dyž nevím na čem?
 
 
Datum: 14. září 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14460    
da se nekde sehnat 5 rychlostni revodovka na 350/639 ? dela se takove neco vubec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. září 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi jsem si zazáložkoval tento článek je v něm Jawa 350/638 pětikvalt http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/zajimavosti/tipy_jawa_11.htm
 
 
Datum: 14. září 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj filipe!Na 639 nevím esli se dělala a pokud ano esli by tam vlezla.Jawa 350/634 kdyci měla 5 kvaltú.Používal je hradní doprovod.Ale esli měla kartry stejný jako 4 kvalt to nevím.A taky sem nekde viděl na netu fotky tý 634.Ale za boha si nezpomenu kde.Určitě nekde kolem JAWY!Toš tak!Ať to najdeš!
 
 
Datum: 14. září 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Strela      IP: uživatel13687    
Ahoj draci. Renovuji Jawu 250 pérák a budu na ni dávat novou SPZ na přední blatník. Co na ní má být napsáno? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tvým místě bych tam dal rok výroby, ale záleží na každým..
 
 
Datum: 13. září 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel13068    
čau draci jednou sem jezdil na 21 a povolil se mi pravý kryt, dojel sem dom kryt sem dotáhl a zjistil sem že je roštelovaná spojka nešlo to nakopnou ani roztlačit tak sem ju šteloval ale nevišteloval za studena to jde roztlačit a jet a le za tepla jenom z prudkého kopce prosím o radu podle mne jsou lamely v prdeli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj honzo!Tým, že se Ti povolil kryt se nemohly lamely dostat tam kde ty píšeš ža sú!To by byla velká náhoda.Možná se Ti pokřivila spojková tyčka a proto nejde spojka seřídit.Tu tyčku zkus vytahnút a potom to zkus.Při troše citu a opatrnosti by se převodovce nic stat němělo.A pokud bude ešče klúzat tak potom sú ty lamely tam kde si psal.
 
 
Datum: 14. září 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14459    
zdravim. Prosim vás dali byste mi sem někdo odkaz na stažení návodu k obsluze na jawu 250/592 já jsem to nikde nemohl najít. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Karle!Opravdu je to skoro stejný.Nekolik detailú se liší, jako poloautomat na vypínání spojky, unašeč mezi rozetú a zadním kolem, nemá blinkry a pár dalšich nepodstatných detailú.Ale na to snad dojdeš.A nebo v knihkupectví, ale tam to nebude tak laciný jako tady!A pro elenta velké díky za dalších kamarádú!Začínajú vlastnit takový motorky a bez návodú.Aspoň vím co jim doporučit.Mějte se a ať nám to jezdí!
 
 
Datum: 14. září 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
je tady jen tenhle myslim na 559,je to skoro stejny... http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/navod/vydano_1963_559_2
 
 
Datum: 14. září 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: kubikk      IP: uživatel13031    
čaute, nevíte někdo kolik asi měří nádrž na jawu 250tku? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!A to myslíš na délku, šířku, výšku nebo jak?
 
 
Datum: 14. září 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci kolik má rezerva u čž 175/487?Tak 1,5l ?ne nikde sem to neměřil tak by mě zajímalo kolik teda má?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Za tu dobu co čekáš, že Ti to nekdo řekne, tak už si mohl vypusti benzin po rezervu a potom ešče zvlášť rezervu a máš to.Já mám jednu rezervu 2,5 a druhú enom púl litru.Na první mám nasazenú trubičku a na druhý ju mám zas zkrácenú.Toš tak.
 
 
Datum: 14. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci čim je to že když zapnu benzin na čz 180/487 tak mi kape sanim tim černym pruchodem ale kape jako i chvilu potom co přivod benzinu vypnu a když jedu tak to neděla myslite že to je hladinou v plovakove komoře? a ještě jedna věc mam tam diru v te gumě pruchodem sání kama to teče ale na vrchu te gumy nema to nějaky velky vliv na vykonu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: jawista  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Chci se Zeptat jestli tady ma někdo pionira v originalu co mu taha aspon 75.. valec nadherny předstih dobry ale proste nevim zda se mi to nějake zdechle pls pomohly by ste mi ?? diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14461    
Tachometrovejch i 85,ale reál? 70? S větrem v zádech z lehkýho padání? Tachometru se nedá věřit,od 50km/h ručičkovejch začne kecat jako kráva.... s lepšim motorem jsem ručičku přetočil až někam,kde by bylo zhruba 110km/h,reál? Asi 92....mimojiné je tato hodnota pro origo tacho konečná,pak se odporoučí vnitřek a nebo náhon,neni to stavěný na takový "točky"...jinak tacho v autě? Se všema autama když jedu tachometrovejch 60km/h na radaru,tak radar svítí 53km/h....a je jedno jestli je to moje oktávka,mladý oktávka,tátový Jumpy,ségry Citroen,bráchy Leon,dědy Bavorák a nebo Favorit.....tak asi tak....takže jestli za tebou jede auto tachometrovejch 70km/h tak si odečti minimálně těch zmíňených 7km/h....
 
 
Datum: 14. září 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar mě jel pionýr 70 bylo to měřený autem jel předemnou a bylo to po rovině
 
 
Datum: 14. září 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejvíc co mi udělal sériovka bylo 69kmh a to jedině z vylítaným válcem... teď mi série jezdí 64kmh
 
 
Datum: 14. září 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus mám jawu 21 tovární nedělanej motor prostě jak vyjela z fabriky tak s tou jsem předjel kámoše na skůtru a on jel přes 65km/h takže to jelo tak 75 ale musim přiznat že to bylo malinko z kopce ale spíš nakloněná rovinka
 
 
Datum: 13. září 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
original tacho? nejel..
 
 
Datum: 13. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hadal bych se. měl sem mustanga neupravenyho 3 vybrus a jel ve 2 kolem 70km/h :-D
 
 
Datum: 13. září 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Originál pionýr ti 75km/h nedá... Origo motor v dobrém stavu po rovině s 13z. kolečkem by ti měl jet 65km/h.
 
 
Datum: 13. září 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: demonolater      IP: uživatel14455    
Nevíte někdo jak vyndat ložiska z karteru na Babče 207 ty co jsou na převody? Díky za všechny rady :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: demonolater      IP: uživatel14458    
Diky Draci už jsou loziska venku !!!
 
 
Datum: 13. září 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdyby to tak nešlo, tak navařit do ložiska 8ku šroub a nějakým jednoduchým stahovákem vytáhnout
 
 
Datum: 12. září 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ohřát na 120C a opatrně vyklepnout
 
 
Datum: 12. září 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel11190    
ahoj. předělávám si jawu 350ku do terénu a mám v plánu spojit vejfuky do jednoho. chci tam dát laďák hikone. vím že to nebude pravý ořechový ale bohužel jinej laďák nemám. nejde mi o zvýšení výkonu spíš mě zajímá jestli se tím nějak zásadně zhorší funkce motoru. (vyšší spotřeba, přehřívání atd...) ale horší jak zkrácený ohnutý a špatně utěsněný vejfuky z 638 to snad nebude. co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj davide!Do jednoho výfuku to nedávej.To bude asi horší jak bez výfukú.Ty panelkový bez výfukú akorát se zvětší hluk a o to ide ale výkon pújde trochu dúle a spotřeba rapidně nahoru.Mám to ověřený.Mě by se líbily ty dvoukomorový ale bez tlumiče.Nekolikrát sem měl slíbený vyzkúšání, ale dycky majitelé cukli.Tak sem to nevyzkúšal.Ale myslím, že by to mohlo fungovat.Pěknej zvuk a bez udušení.V mládí sem laboroval s laděnýma výfukama ale taky upravenýma motorama a žádná sranda to néni.Tak ať se Ti to povede!
 
 
Datum: 14. září 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
nech tam originál výfuky nebo tam dej dvoukomorový z 640
 
 
Datum: 13. září 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 350 jsem jednou zkoušel klasický doutníky z panelky ovšem bez píšťal úplně prázdný, výkon se mi zdál normální ale ten zvuk byl naprosto brutální
 
 
Datum: 12. září 2012 23:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nesmysl, to tam radsi nech ty 2 zkraceny a ohnuty origo vyfuky... 350-ka ma valce jdou po 180 stupnich (kdyz je jeden valec v DU, 2. je v HU), bude to delat bordel a pojede to bidne, at tam bude vyfuk jaky chce.
 
 
Datum: 12. září 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: formis      IP: uživatel8805    
Zdar, mám problém. Skládám motor, mám v pravý pulce vše nastrkaný a chci přidělat levou. A ted nastává problém. Když jsou kartery od sebe cca 1,5 cm otočím startpákou o otočku a dám do přirozený polohy. Když chci kartery srazit k sobě a sešroubovat, tak to nejde jelikož hřídel startovacího segmentu se nechce posunou dál v tý díře v levym karteru... co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tlačit na karter a zároveň pootáčet startpákou dolů (sešlapovat) .. nebo zkus i různě hýbat s karterem ... jinak ten segment by za to teoreticky mohl ale myslím že na novějších pio (05,20,21,23) jsou jenom dvě drážky takže to jde jen o 180° ale to bys poznal .. na 550/555 je tam "x hran" a tam to měnit lze.. ale i kdyby to bylo jakkoliv nasazený při určité poloze startpáky by do sebe měli kartery zapadnout .. pozkoušej s ní různě točit, líp se to dělá i ve dvou..
 
 
Datum: 12. září 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14429    
startpáka ale mosí býti dole, když to chceš nekdy složit, ne v přirozené poloze
 
 
Datum: 12. září 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: formis      IP: uživatel8805    
namazaná je, akorát mě teď napadlo jestli jsem špatně nenasadil na hřídel startovací segment... což by pak odpovídalo přoč to nechce zalízt...
 
 
Datum: 12. září 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
namazat tu hřídel??
 
 
Datum: 12. září 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, draci chodí z vás někdo na školu zelený pruh v praze.krč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12606    
cau draci,mam problem se svoji cizou 175/477 ..rychlosti 1,2 maji pekny tah ..ale 3 a 4 jsou horsi,4 ma problem i na rovine,na motoru byl minulou sezonu delanej vybrus,svicka nova,zapalko je sestelovane dobre/chyta na slapnuti..nevite cim byt to mohlo byt ? Díík ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel14203    
Vyfuk mam vycisteny,karburator serizeny/vycisteny,loziska na klice jsou nove,komprese je 100% ..ale problem bude asi v sani,nekdo se v tom rypal..sani je rozsirene zhruba asi o 5 milimetru z kazde strany a je to vyplneno "plastem" nebo necim takovym a je to dost popraskane/nerovne,napada mne jedine to,ze by se tam nejak vyrila smes,ale ze by to melo az takovy vliv ... ? ..lip to nedokazu vysvetlit,zitra hodim foto.Dííky za kazdou radu :-)
 
 
Datum: 12. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co karburátor? seřízenej, vyčištěnej... co motor nevydává zvuk přidřenejch ložisek na klice? jaký dáváš olej a poměr?
 
 
Datum: 12. září 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Rozepiš se někde zrada je jen ji najít .....
 
 
Datum: 12. září 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
a ztracela vykon postupne, nebo na raz, to je dost podstatny...
 
 
Datum: 12. září 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Vycisti vyfuk,ten taky udela hodne,zkoukni i koleno.Karbec si zkouknul ne?Jinac mozna uz vylitana,ja mel cz180 po vybrusu zajizdel jsem 500 km bez divocin,pak jsem ji uz otviral.Po dvou tisicich slabla,sundam hlavu a krouzky i pist uz olitany,ale valec v poradku bez hranky.Teda ale na ctyrku se utahla furt i do mensiho kopce,pri vytoceni...Asi zalezi na jakou kvalitu pistni sady narazis.Rek bych,ze uz to sidej a nejvic vydrzel original
 
 
Datum: 12. září 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Po výbrusu musí musí tahat jak bejk, nemáš náhodou nějakej těžkej sekundár ? (origo 16/52) nebo to můžeš mít ještě nastavený na záběh, máš to zajetý ? či přidřený ? směs - barva svíce ? Čtyřka se musí na rovině pomalu sebrat od 50 km/h ....taky číza není tank tu musíš točit .....
 
 
Datum: 12. září 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12606    
***pod sedlem v sani zadny bordel neni,filtr je nový
 
 
Datum: 12. září 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14453    
zdar draci,chtěl bych se zeptat,jestli je třeba upravovat hlavu,když chci 70 válec?je to simsona skutr,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14456    
Hlava musí mít vnitřní průměr nad 45mm aby se do ní vešel píst.....tzn.rozšířit o 5mm na průměru a nebo koupit 70ccm hlavu
 
 
Datum: 13. září 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12966    
Zdravím, dneska sem se pustil do stavby pionýra na blbnutí na zimu..Chceme tam s kámošem dát dopředu něco jako lyže, no prostě využít nějak ty poničené díly co mám doma :-) Hlavně si o mě nemyslete že kurvým fichtla, mám tady hromady dílů co jsou už k nepoužití a nevzhledné ;-) Ale našel jsem dneska v motoru spojku, kterou jsem ještě neviděl..Jsou tam 3 pružiny bez misek a vevnitř je jedna spojka která má u prostřed kuličky..Viděli jste to někde? Koukal jsem na jawa-50 a nenašel o tom nic? Je to dělaný doma a nebo se to používalo u jiného motocyklu..A předpokládám že bude asi lepší, nebo tam mám dát normální co tam patří? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
určitě nebude,bude prokluzovat je stavěná na poloviční výkon
 
 
Datum: 12. září 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12966    
Aha. pařeza jsem doma nikdy neměl tak mě ani nenapadlo..Co myslíš, bude lepší než spojka co tam má bejt?
 
 
Datum: 12. září 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pařez?
 
 
Datum: 12. září 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové, mám pionýra 555 prosím Vás jak na něm nastavím volnoběh aby mi chvíli vydržel? Dám tam neutral a hned to zdechá:-// odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, zítra se do toho pustím.
 
 
Datum: 12. září 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom doplním, že musíš navést bowden co nejlépe aby se moc nelámal protože jakmile otočíš řídítky tak lanko zkracuješ/zdelšuješ a tím pádem se ti bude měnit i volnoběh!!! tak na to bacha, protože jawa 555 nemá samostatný štelovací šroub volnoběhu, pouze ten na bowden..
 
 
Datum: 12. září 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na tom, co máš za karbec, ale většinou je na horním krytu šoupátka závit s děravým šroubem. o toho šroubu vede bovden. tak tenhle šroub trochu vytočíš (2-3) otáčky, nahodíš fichtla a budeš to tim štelovat vytočit víc = přidat otáčky, zatočit dovnitř = ubrat otáčky. až se ti bude zdát, že to je dobré, tak to necháš a uvidíš, třeba to bude chtít doladit. P.S. : nastavuje se to na motoru zahřátém na provozní teplotu!
 
 
Datum: 12. září 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdar, scháním na tatrana regulační relé nevíte kde bych ho sehnal. I klidně nějaké starší. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Čus Draci,mám dotaz když mám na svojem fíkovi 21 jiné číslo motoru než co souhlasí se štítkem můžu ho přepsat?Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, parkujete někdo motorku ve sklepě paneláku? Jaké s tím jsou zkušenosti? O co jde, chtěl bych jako recesi mít ve sklepě Stadiona a jezdit s ním po městě případně na nějaký kratší vzdálenosti. Ten stadion hlavně z důvodu nízké hmotnosti, ale klidně třeba Bábu kdybych nějak pěkně sehnal, to je fuk. Ale jsem si trochu nejistej, jestli to tam vůbec smí být, jestli to tam smí stát hned po jízdě horké, jaké to musí plnit bezpečnostní předpisy atd. Dále se obávám, i když teda vypadá dost nevábně, ale doba je taková, krádeže, vandalismu, souseda, který se toho bude chtít za každou cenu zbavit, vyhrožování hasičema atd. Podělte se o každý zážitek a zkušensot, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Čezeťák má pravdu, u nás to tak funguje, nicméně dovnitř parkuju až večer po ochlazení motoru
 
 
Datum: 16. září 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, popřemýšlím o tom a možná něco pořídím.
 
 
Datum: 13. září 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle nejakeho domovniho zákoníku či co to je mužeš ve sklepě paneláku parkovat moped nebo malou motorku o obsahu do 50ccm
 
 
Datum: 12. září 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel14206    
muj bratranec má ve sklepě hondu 125 v pohodě chtěl jsem to taky tak udělat ale nám se do kočárkárny nebo jak se tomu řiká nasrali větnamci s krámkem a po schodech tam asi jezdit nebudu :-D
 
 
Datum: 12. září 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar, ja mám pinčla takto v pivnici v paneláku - nechám ho vždy vychladnúť cca pol hoďku, lebo inak je v pivnici dosť vôňa po benzíne a oleji (niektorým ľuďom to smrdí !?!) ale inak nemám žiaden problém susedia sú ohľaduplní a aj oni sami tam majú skútra. hasičov ani nič podobné som neriešil ;-)
 
 
Datum: 12. září 2012 12:40
 
<  425  426  427  428  429  430  431  432  433  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:39:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu