česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  472  473  474  475  476  477  478  479  480  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Standa ty delas vybrusy ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14127    
Ok,zařídim....píst máš a nebo chceš koupit? Chceš slícovat kanály když už to tu budu mít? Písni mi na mail,mužeme se domluvit.
 
 
Datum: 13. července 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
ahoj, Stando me dnewska neco proletelo válcem a mam tam dole peknou rejhu i na pístu udelal by si mi prosím výbrus ?
 
 
Datum: 13. července 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14125    
Základní verze 60ccm s dvoukroužkovým pístem 1000,- + úprava hlavy na 60ccm 250,-(úprava hlavy je nutná). Válec je upraven na vyšší výkon.
 
 
Datum: 13. července 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Za kolik dělaš upravený valec 60ccm ?????
 
 
Datum: 13. července 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14125    
No brusírnu nevlastnim,ale jsem v ní jako doma :-D Dělam upravený válce na seriovky i 60ccm verze. Zařídím i samotný výbrus.
 
 
Datum: 13. července 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Crossman      IP: uživatel11092    
Zdravím draci. Chtěl sem se zeptat nezkoušel jste někdo dávat počítadlo motohodin na fíka nebo simála? Je tam napsané že je to pro 2T a 4T spalovací motory takže by to teoreticky mohlo jít né? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. července 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute a kde se dá koupit počitadlo motohodin a otáčkoměr v jednom a viděl jen počítadlo motohodin.
 
 
Datum: 13. července 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jasně že to de ale kdyz uz tak si kup kombinovaný s otáčkoměrem
 
 
Datum: 13. července 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute , máte někdo zkušenosti stim 8.výbrusem co se tu prodává na krámku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
jawa46 &#174; : Chlape o víkendu už by mělo dojít na tvýho stadiona,hlava už se dělá,píst už se pomalu balí z fichtlkrámku,už jen to udělat...
 
 
Datum: 13. července 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mám ho na fichtlovi co mám na závody, ale dalo to hodně práce a ladění než jsem z něj dostal požadovanej výkon lebo kanály jsou úplně špatně zůhlované, musíš to doladit frézkou nebo alespoň pilníčkem, udělal jsem to dal jsem k tomu ještě hvezdicovou hlavu a jednokroužkáč a výkon 5 koní otáčky kolem 9000. Celkem to ujde ale jak píše standa je lepší nechat upravit origo válec ;-)
 
 
Datum: 13. července 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13814    
opravdu jak píše bejt tebou necham si to udělat od něj.Co tu čtu tak má samý pozitivní ohlasy.
 
 
Datum: 13. července 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14124    
Kup si to kde chceš ale všechno sou to doprasený nepovedený repliky válců,které jsou hodně problémové a poskytují nižší výkon jak český válec s 1.výbrusem...kdybys chtěl,tak ti v této ceně udělam válec,kterej fakt POJEDE...jestli chceš i trysku,dam ti i trysku... Standa
 
 
Datum: 13. července 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
radeji si to kup na aukru.. i s postovnym je to za litra a mas k tomu i trysky, čep, hlavu no proste vsechno.. se podivej..
 
 
Datum: 13. července 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel12501    
zdarec draci dneska sem ladil předstih dal sem horní úvrat a naměřil sem předstih podle cigaretovýho papírku chytl na první nakopnutí ale netáhl je možný že je to tím předstihem ? jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukino12      IP: uživatel10810    
custe.no a ve kterem miste dna pistu se presne meri,protoze je rozdil kdyz merim cca uprostred a nebo jakoby u hrany pistu nejvice po stene valce?
 
 
Datum: 09. srpna 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Mišáku!Standa Ti to napsal perfektně.Ale nic si z toho nedělej, hlavně se pouč!A neroznášej neověřený klepy jako to poradil nekdo Tobě!Já taky asi před 50ti rokama dělal takový pokusy co mě kdo poradil.A doufám, že už Ti to jede.
 
 
Datum: 16. července 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
Ty vole,kladívko má svírat cigaretovej papírek ve chvíli,kdy je píst x,y mm před HU ane v HU :-D ...x,y znamená požadovaný předstih....v HU má být na kladívkách 0,4mm....na svíčce se dáva taky odtrh cca 0,4-0,5mm(podle síly jiskry).....
 
 
Datum: 13. července 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12144    
viz. kolecko, byls rychlejší :-D
 
 
Datum: 13. července 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ff: Tak k tomu se to nepoužívalo už vůbec...
 
 
Datum: 13. července 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: ff      IP: uživatel14126    
Podle cigaretoveho papirku se nemeril predstih ale odtrh na svicce a to uz je hezkych par roku zpatky
 
 
Datum: 13. července 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
měřit předstih podle cigaretovýho papírku? tos toho asi moc nenaměřil, podle toho to taky jede, 0,05mm a 1,6mm je trošku rozdíl, kterej si asi poznal ztrátou výkonu.. takže otevři příručku a nastav si to podle ní, oni jí soudruzi asi z nějakýho důvodu napsali..
 
 
Datum: 12. července 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
nazdar draci.. ta jsem si dnesa vyměnil převodové kolečko (z 13z na 11.. jenom tak zouším jak to pojede :-)rna je tam dost špatná přístupnost když jsem ho utahoval ta jsem si musel vzít 27cku klíč chytit dát ho jakoby do právýho uhlu s matkou ten klíč chytit do kombinaček a utáhnout to.. jtak jsem si sedl na fichtla a utohoval.. uz to semnou jezdí když to poutáhnu .. i s kvaltem ta se chci zeptat jesly to je dostatečne utáhly :-D je to docela napytel.. a 27 orech vakt nemám :-D a eště ta tyčinka jak vypíná spojku.. ta má být tou jemnou stranou od spojky ? pač já jí mám kousek jemnou a kousek hrubou.. a namazat to mám plastickou vazelínou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
takže popořadě, matka řetězovýho kolečka nemusí bejt úplně na krev utažená (čimž zas nechci říct povolená!), od toho je pod ní zajišťovací podložka, kterou přihneš aby se matka nemohla povolit.. tyčinka vypínání spojka má bejt na obou stranách stejná, konce jsou kalený, asi máš nějakou z másla, roztemovanou o kuličku nebo nastavovací šroubek ve víku, takže než ji tam dáš, zabruš aspoň otřepy.. mazat to neni třeba, koluje tam olej od spojky a od ložiska ve víku (za předpokladu že nemáš ucpanej mazací kanálek)
 
 
Datum: 12. července 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hojte lidi tak zase potřebuju jednou poradit co kromě kondenzátoru může být v pr...li když se mi pálí kladívka ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ze pstruži nejsem jsem od Nového Jičína jinak všem díky už sem si stím poradil zatím se nezdá že by se to teda dále sralo uvidíme
 
 
Datum: 13. července 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělali přehozený dráty na indučce
 
 
Datum: 13. července 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Pokud si Přema ze Pstruží, tak mi neříkej, že si s tím neporadíte :-D Jinak ještě leda velký odrth nebo bych ještě možná zkusil indučku
 
 
Datum: 13. července 2012 6:30
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
ted sem daval druhé a furt lítá jiskra mezi kladívky jako prase a kladívko se jakokdyby rozklepává
 
 
Datum: 12. července 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
mastné kladívka (zbrousit a odmastit) a pokud už na nich není vrstva stříbra, tak ty kladívka můžeš zahodit...Jinak ten kondík no...
 
 
Datum: 12. července 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Zdar, po rozpuleni motoru zjistuji ze klika je naprosto OK az na konec oje.. pouzdro ve kterym je cep je uplne v hajzlu a ta díra v klice neni kulatá ale šišatá jak prase takže i nové pouzdro tam bude lítat.. nevíte jak to pěkně srovnat ? nechci si rozdupat kliku kladivem a neodborným zákrokem.. dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14124    
Klika-ojnice KO...to se neopravuje,v tomto případě je nutná výměna ojnice.
 
 
Datum: 13. července 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci jak má přijit tyčky s kuličkou u čž 175/487 s pojky.1-tyčka potom 2-tyčka a potom kulička a pak už je štelovací šroub ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
jojo, u spojky tyčka s kuželem, pak obyčejná tyčka a kulička má být až v řadícím automatu..
 
 
Datum: 12. července 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro BAKOUNa: Ahoj, u Eddieho jsem ti nechal vzkaz ať se mi ozveš, chtěl jsem se zeptat jak ti fungovala silniční úprava s převrtaným jikovem... Kdyžtak se mi prosím ozvi na e-mail pavelfrydl@seznam.cz , díky. Ostatním se omlouvám za příspěvek mimo mísu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok díky chlapi...
 
 
Datum: 13. července 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na laditelnou trysku bych se vyprd... Jezdil jsem 74, 76 tak nějak.
 
 
Datum: 13. července 2012 7:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14124    
Jo,kolínko se musí vevnitř rozšířit...meřil jsem ho v místě ohybu a když se trochu nerozšíří tak je od tohoto ohybu k difusoru trychtýř špatným směrem...k tryskam...sesa ti nechá udělat jakoukoliv...
 
 
Datum: 13. července 2012 7:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolínko mám samozřejmě upraveno, akorát tu plochu jsem nepočítal, ale myslím že by to tak nějak mohlo vyjít. Všechno cos napsal tak mám uděláno, nebo je to v plánu, takže ok. Palivový ventil mám převrtaný, ale malinko netěsní, protože jsem to dělal na prase když byl v celku, vím že má jít rozebrat, ale zatím jsem nezjistil jak na to. Musím použít Jikov kvůli pravidel... Ale k té silniční úpravě to bude chtít asi dost velkou trysku, nevím jestli se dají sehnat nebo jestli pořídit laditelnou? Díky moc
 
 
Datum: 12. července 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale pokud nemusíš nutně používat origo Jikova, tak sežeň jiný karbec, budeš s tím mít menší s*aní... jikov je dost náladový a přijde mi strašně háklivý na počasí. Večer to nějak naladím a ráno před závodem je to úplně jinak.
 
 
Datum: 12. července 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zdar, co potřebuješ vědět? Pokud jsi upravoval origo Jikova, doufám, že jsi nezapomněl upravit i koleno, od karbce až po vložku by se měl průřez zvětšovat až na maximum, který je necelých 110% obsahu průřezu na plochu difuzoru u karbce. Pak je problém ve špatně dotýkajícím benzínu, to sem vyřešil provrtáním kanálu, co spojuje plovákovku a hl. trysku. Asi na 3mm. A plovák. ventilu, ten jde rozebrat, já to nevěděl a jeden jsem si zku*vil. Na kolik jsem to provrtal už ani nevím, ale i po provrtání ti musí perfektně těsnit. Pak taky záleží na filtru, používal jsem buď odšpuntovaný origo filtr nebo molitan. z nějakýho skůtru. Tak yjsem to měl bohatý na volnoběh, to vyřešilo převrtání vzdušníku volnoběhu do hloubky 2mm. Začal bych 0,7mm vrtákem a šel bych až do 0,9 když to nepůjde... A pak už jen laborování s tryskama a jehlou .)
 
 
Datum: 12. července 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci můžu dát na Čž 175/487 do zadu plášt 3,25 x 18 ??Bude to vadit na STK ?Doma se kvůli toma dohadujeme s Tátou a prej kdy by se stala nehoda tak by měli kecy a na technický taky prej ale znám kluku co to tak má a nic a potom když tam bude širší tak to nemůže ničemu vadit podle mě právě naopak.Pište vaše názory díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Nejlepší a nejbezpečnější u stk je origo, jezdil jsem taky jeden čas na zadku rozměr 3,50 a procházelo mi to .... dej tam co chceš tvoje rozhodnutí ....
 
 
Datum: 13. července 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
originálně má 487 psaný v TP 2,75 vpředu a 3,00 vzadu, já tam měl vzadu 3,25 a s odřenýma ušima jsem prošel, všechno ostatní jsem měl naprosto v pořádku a stejně měl technik pěkný kecy na tu pneu, že už mi to příště neprojde.. takže tak..
 
 
Datum: 12. července 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to by mě taky zajímalo jak to je protože na svý čz mám vepředu 3.25 (s tím to mimochodem jezdilo roky rokoucí) ale v papírech je psáno 3.00, tak nevím jak s tím pochodím na technické
 
 
Datum: 12. července 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív to na STK pneumatiky vůbec nekontrolovali od letošního roku je to zpřísněný a kontrolujou o dost víc já bych to neriskoval vždyť originální 3.00 je dobrej ;-)
 
 
Datum: 12. července 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A plášť standartního rozměru tam dát nelze?
 
 
Datum: 12. července 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Lubas59 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém s svým pinckem. Za boha nechce naskočit ani na roztlačení. Vždycky akorát trochu zachrchlá. Jakoby do něj vůbec netekl benzín, ale kohoutek je krásně průchozí, hadičky taky, karbec vyčištěnej a seřízenej a benzinu samozřejmě dostatek. Motor jde protočit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš dát páčku spínače zapalování (na světle) do prostřední polohy :-D
 
 
Datum: 13. července 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tam benzín jde tak hledej chybu v elektrice. svíčka, jiskra, předstih odtrh, zkrat, může to být milion věcí
 
 
Datum: 12. července 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Cus draci,mam takovej problém byl sem se na svojim mustangu dneska projet a tak sem si pochvaloval jak už pěkne jede po několika km jsem zastavil vypnul motor a dal si menší přestávku,no asi tak po 10 minutách sem chtěl jet tak sem chtěl nastartovat a v tom jak sem našlápl start páku ta se mi asi uprostřed zasekla,tak sem jí vrátil zpátky a znova sem našlápl a ona se uplne prošlápla jakoby nic uplně dolu a nemělo to vubec žádnou vuli.Tak sem to roztlačil a dojel dom. Tak co se stím mohlo stát? =( Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
k segmentu se jinak než půlením nedostaneš...
 
 
Datum: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Aha takže se půlení asi nevyhnu že?? :/
 
 
Datum: 12. července 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Urvaný segment
 
 
Datum: 12. července 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
ahoj, mužu mýt dotaz na aukru sem našel tohle http://aukro.cz/karburator-jawa-50-tuningovy-zavodni-k60b-i2473697180.html z čeho je to ten karbec nikdy jsem to neviděl děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši tomu vubec nerozumíte.. je to prece TUNING!!!!! :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Hlavně to bude mít menší difuzor než je origo fichtl karbec, tak jak to může jet...
 
 
Datum: 12. července 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Karburátor z motorové pily.... 95% těchto karburátorů na fichtlu nefunguje a málokdo to umí předělat na podtlak.......
 
 
Datum: 12. července 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D to je moc :-D :-D https://www.facebook.com/photo.php?fbid=325488047541407&set=a.217096351713911.51788.184149558341924&type=1&permPage=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14121    
Cau draci,potreboval bych poradit ..po slozeni motoru jawky 250 panelky to pri nakopavani sem tam prokluzuje,nevite cim by to mohlo byt ?spojka je nova.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14121    
A co konkretne seridit ??
 
 
Datum: 13. července 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
nachuja seřízené....
 
 
Datum: 12. července 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, další problém na mé ČZ 175/450. jde mi strašně ztuha plyn. když je motor studený tak s rukojetí jde otáčet celkem snadno ale jakmile chvilku jedu a motor se zahřeje tak s rukojení pomalu nemůžu hnout. rychlopal jenamazaný a jde krásně, šoupátko v karbecu se taky nijak nepřidírá,, lanko už sem dokonce kupoval nové ale pořád to jde ztuha. nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: LIBOR232      IP: uživatel5546    
Zkus svěcenou vodu ;-)
 
 
Datum: 15. července 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tak jsem dokončil svou první renovaci. Děkuji všem za cenné rady během stavby a posílám průběh renovace http://ondragam.rajce.idnes.cz/Renovace_CZ_125_476_2 . Co na to říkáte? Ještě spínač zadní brzdy a samolepky od SESY a bude hotovo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc hezká!! :-)
 
 
Datum: 13. července 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Tahle žlutá jí moc sluší. Vypadá, že si to dělal poctivě. To já jí tolik nerozebíral :-D Ty kontrolky ve světle, ty jsi kupoval nový? :-)
 
 
Datum: 12. července 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
to sis stříkal sám?, jinak nádhera :-)
 
 
Datum: 12. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: motycka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný,ať ti slouží....je vidět že český ruce něco umějí
 
 
Datum: 12. července 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc pěkný hlavně jestli si dával kvalitní barvu nejlépe s tvrdidlem aby vydržela dalších 30 let ;-)
 
 
Datum: 12. července 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) už mě neštvěte stěma renovacema....:-) máš to moc pěkný..
 
 
Datum: 12. července 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
čau nevíte jak to ted platí pro ZTP jestli na sebe stále mohou napsat auto bez eko daně?a kolik tak na sebe můžou mít napsaných aut?dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15512    
Můžeš kamoš tekle přepisuje Lady a jiný auta přes svou tchyni. Ale už drškovali kolik babka má aut. Co já vím tak aspoň 12
 
 
Datum: 23. května 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Poradí mi prosím někdo jak mám nastavit předstih a odtrh? A na čem přesne se to nastavuje? Nikdy sem to nedělal takže nemám stím žádné zkušenosti. Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Sežeň si manuál nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každou chvilku... Lidi, nebuďte líní používat tu věc na krku!
 
 
Datum: 12. července 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, sháním komplet šrouby do motoru na fíka.. nevíte jestli se to dá nekde koupit jako komplet nebo to musím dohledat a nakoupit po kusech se stejnou velikostí.. BTW : je jedno co tam bude za šrouby ? klasiky nebo nejake pevnostní ? nemam s tim skusenost tak newim jak se jine srouby chovaji.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš zachovat klasiku tak tyto http://www.jawadily.cz/srouby-motoru--pionyr-20,-21,-23,1653.html , jinak imbusy jsoi lepší ale v kompletu se asi neprodávají nevím..
 
 
Datum: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jedině inbus musíš je koupit jednotlivě normálně v zelezářství
 
 
Datum: 12. července 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tam dal imbusy,lépe je dotáhneš a jsou tvrdé
 
 
Datum: 12. července 2012 0:46
 
<  472  473  474  475  476  477  478  479  480  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:46:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu