česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  499  500  501  502  503  504  505  506  507  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je pravda že,čím větší difuzor tím větší otáčky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyš maš nakou upravu tak jo ale kdyš daš na origo motor třeba 20mm difuzor tak to skoro nepojede
 
 
Datum: 08. června 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13665    
Zdravim moh bych mit pionyra ale mám trochu problém má kartičku(malej techničák) ale je tam napsanej předchozi majitel teď stoji 11.rokem ve stodole a nejezdi nemá stk a povinny ručeni se neplatilo jak to mám vyřešit s přepisem má ještě starou značku takovej ten šestiuhelnik posledni majitel co byl na kartičce je už mrtveja rád bych ho měl a s papirama protože nechci jezdit po silnici se strachem před policajtama dřiv jsem motorku měl a přepis byl normálni ale teď nevim jak nato za radu děkuji pišu sem proto že nemám čas na zišťováni po uředech ale pokud nebude jináče tak tam budu muset zajit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13665    
Ještě mě napadlo zda by natom nešla udělat jen pojistka a stk jen nevim co stou starou značkou zda by byla problém teoreticky když to tak dělaji lidi že maji auto napsany na minulyho majitele a pojistku na sebe tak to policajtum nevadi tak pokud by byl napsanej v prukazu starej majitel a mělo to novou stk a zaplacenou pojistku tak by to nemuselo vadit ne? prostě si stim nevim rady...
 
 
Datum: 08. června 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar mam na pístu uplně nahoře na jawa 250 napsano 2 a dlo v něm jsou písmena DBY a pod tym je 4 chtěl bych se teptat jestli je to nejakej výrus nebo je to original chci totož kupovat nový píst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Origo válec a píst je 65 mm. Jestliže je nahoře na pístu 2 tak je to druhý výbrus, ještě to změř, mělo by to být 65,50. Doporučuji proměřit válec, jestli není moc opotřebovaný a případně nechat udělat výbrus.
 
 
Datum: 09. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: josef      E-mail:      IP: uživatel13362    
píst na daný výbrus je cca vždy o 0,2 mm menší ...vem si sebou valec do obchodu a svou posuvku ...jestli to nezmotám ta rozměr 74:00mm je nultý brus.. 74,25 první ...74,50 mm třetí.... nejsim si jistej jestli je dobře 74 pro kejvačku ale ti výbrusi jdou vždy po 0,25mm a píst je podle udaju výrobce o ti o,2až 0,4 mm menší pochopil?
 
 
Datum: 09. června 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,zas já.Níže jsem psal o zapalku na čz 175/470.Funguje krásně ale jen bez AL.deklu jakmile ho nandam,našroubuju tak se spali pojistka,bez něj nádherně chodí.Myslel že to je timhle: http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#070620122372.jpg tak jsem to oblepil asi 3ma vrstvama pásky ale vubec to nepomohlo.Co myslíte?Čim ještě by to mohlo bejt?Je to nějaká kravina,jen jí najít no...Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u 555 a 05 to občas kostrilo o šroubek na kterém drží kladívko
 
 
Datum: 08. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      IP: uživatel11501    
Cau hele vypadato na ten konektor od kondenzatoru k ty svorce na relatku omotejdo izolaci a uvidis rekbych ze je to vystrceny ven a dotejkaseti o ten kryt
 
 
Datum: 08. června 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: wwe      IP: uživatel10681    
Hoši tak dorasenou kývačku jsem ještě neviděl :-D http://nosonka.rajce.idnes.cz/tatra/#100_7219.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
asi mu zbyl tak ho dodělal na tu motorku :-D :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Jo, na té Tatře co je před tou motorkou na fotkách ten lak vypadá dobře, ale na té mašině to moc neštimuje..
 
 
Datum: 08. června 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ale vul,,pro nestriknul ty vyfuk kolena, ,, takhle je to dost amatersky :-)
 
 
Datum: 08. června 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lakování tzv metoda ponor
 
 
Datum: 08. června 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
majitel je asi barvoslepej :-D :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidim poprve :-D ale musim řict dobra kvalita laku :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: sobusek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hj lidi mám problem myslim že v karbcu protože jak jedu do kopce tak mi to zdechá a nechce to jet ale jak už jedu na rovince nebo z kopce tak to jede normálně nevíte čím by to mohlo být ??? Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: sobusek      IP: uživatel13938    
díky :-) zkusim to a dam vedet :-)
 
 
Datum: 08. června 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo máš málo benálu a jak jedeš do kopce tak neteče do karbecu nebo jen v malém množstvý.
 
 
Datum: 08. června 2012 10:38
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
přicpanej karburátor.. vyndat trysky profouknout a kanalky taky... mas pricpanou urcite hlavni trysku, a kdyz mu pridas tak nestihá pořádně valit benzin do válce :-)
 
 
Datum: 07. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
popy jak mám prosimte přidelat ten štítek na tu vidlici jakoby za ten kryt tachometru , ja uš tam mam jeden nejtek a jak ho mam vindat a dat tam ty novi i stim štítkem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky jinak wafel ja seš ptal protoze se mi kvuli tomu nechce všechno sundávat vidlice svetlo řidítka atd
 
 
Datum: 08. června 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam rýhovaný hřeb, rozměr tušim 3x6.
 
 
Datum: 08. června 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šroubky nedávat, mělo by to vypadat, že tam ten štítek je od výroby, takže strčit nýtek zevnitř a zepředu ho rozklepat. Nejlíp se to dělá když si do nějakého šroubu nebo kulatiny vyvrtáš takový důlek a tím pak pěkně rozklepeš nýtek do kulata. Ale chtělo by to trochu přemýšlet než se na něco zeptáš ne? Co je za problém v tom dostat ven jeden nýtek, zkusím ho chytit kleštěma, nejde, zkusím ho nějak podebrat, nejde, no tak ho odvrtám nebo odbrousím ne? Používejte taky mozky, za chvilku se tady budete ptát jak si utřít pr*el.
 
 
Datum: 08. června 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: kuba12      IP: uživatel13935    
odbrus ten ty nyty a dej tam samořezné šroubky :-D jednoduché
 
 
Datum: 08. června 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Zdravím draci, včera jsem dostal papíry a tak můžu normálně jezdit a testovat.. První problém je že když třeba se chci rozjet tak zařadím a přidám plyn tak se hodně zadusí a teprv pak vyletí do otáček, druhý problém je že když jedu z kopce tak ten motor mě jakoby brzdí, šel by ještě o hodně víc do otáček, hladina je naštelovaná správě, svíčka PAL N15Y - mám jí zkusit vyměnit ? Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jáj seš jak učitelka :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valfren: Ale ty to "y" sem tam použij ;-)
 
 
Datum: 07. června 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu svíčku vimnen za nejakou bez toho ipsilonu
 
 
Datum: 07. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,hele mám prosbu,na ČZ 175/470 mám ted' nově repasované zapalování,vše funguje,pohoda ale jen když mám sundanej pravej dekl:-)Jakmile ho nandam tak odejde pojistka,když ho sundam tak to zase běha.Našel jsem misto kde by mohl byt zkrat,viz.foto tam se to nejspiš dotyka deklu a je to na kostře a zrovna tenhle kabel bejt ukostřenej nemá.Může to tímto být?Nikde jinde jsem žádnou chybu nenašel.Díky http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#070620122372.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel13937    
Čau,hele zapalko jsem si nechal dělat tady: http://dynama.netstranky.cz/ Vezl jsem to tam osobně a pán tam toho měl hromady,cena parádní ale říkal že nestiha takže dodělal tehhle par kousku a dalši prej na podzim.Pokecal bych ale icq a podobné nemám,jen mail.
 
 
Datum: 08. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel8170    
Ahoj, kde sis nechal repasovat zapalko? Taky mám čz 175/470 r.v. 1965. Nemam snim problém, ale kdyby někdy náhodou.... kdyžtak napiš na icq, pokecáme 269044920
 
 
Datum: 08. června 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo ten ukostřenej bejt nemá
 
 
Datum: 08. června 2012 6:38
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
 
 
Datum: 07. června 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
LIDI!! PIŠTE PROSÍM TAK ABY TO ŠLO ČÍST A DÁVALO TO SMYSL. DĚKUJI! klikař odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 8:08
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
vyhrál jsem jen proto že nepřijeli ti kterým to opravdu jede....
 
 
Datum: 09. června 2012 8:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikar je machr,, stacilo oprasit a hned je s toho bedna,,takze pridavam gratulaci :-)
 
 
Datum: 07. června 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Bohužel/bohudík taky retardštinou nevládnu :-( jinak gratuluju klikaři k bedně na závodech.
 
 
Datum: 07. června 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerozumim. asi zase zavedu teror:-)))))
 
 
Datum: 07. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerozumíš řeči mladého kmene fichtlotéků?
 
 
Datum: 07. června 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při skládání motoru se mi ulomil kousek hlíníku na karteru je to takovej kopeček na pravý straně karteru v něm je tyčinka řazení nepoteče mi z toho olej ? dá se to opravit ? díkec draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nic se neposralo akorát sem asi špatně nasadil tyčinku řazení a upadlo to . čím se to dá vyvařit Díkec
 
 
Datum: 08. června 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej poteče. jde to vyvařit. motor patrně nese víc šrámů po tvém půlení než jen vylomenej kousek hliníku...
 
 
Datum: 07. června 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cávo draci... mám takovej dotaz - jak mám vyčistit hlavu na jawa 555 aby sem co nejmíň poškrábal spalovací prostor ? je tam hodně hrubá vrstva karbonu. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Karbon luxusně rozpoští WDčko
 
 
Datum: 11. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky pánové :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já to beru jemným šmirglem a doleštim silichromem do vysokeho lesku :-D pak se nato krabon huř
 
 
Datum: 08. června 2012 7:24
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
No jak z hlavy to jednoduše vyškrábej nožem šroubovákem , a zbytek karbonu umej benzínem nebo tak něčím , no a válec dej dolů taky a kánálky vyčisti stejně . Když říkáš , že ve hlaě je toho dost , tak kanály vem taky , a vyfuk bys při tom mohl vzít , uvidíš ten rozdíl potom :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jaký je rozdíl mezi tímto zapalováním za 3300,- http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html a tímto za 3875,- http://www.fichtlkramek.cz/nahled/9222.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U toho dražšího je napsané:již na skladě a u toho levnějšiho nemám čas číst ten román :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
cross nema světelne civky, jinak by bylo dobre trochu číst ;-)
 
 
Datum: 07. června 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chci se zeptat jak se jmenuje ten valeček nebo kde ho seženu rozřízlej jak se do nej zasekne koncovka bowdenu od zadní brzdy je to na mustangovi kříž se stupačkama a ešte jedna otázka pořád se mi povolujou stupačky přední co je nanich ta gumová návlečka nedaj se nák zajistit pro ty povolení díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
Je problém si ten váleček udělat? Stačí k tomu starý M8 šroub s tělem, pilka, dva vrtáčky. Otázka pěti minut práce.
 
 
Datum: 08. června 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky to je ono , proč bych s emel podrobovat maturitní skoušce ?
 
 
Datum: 07. června 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doufám že se nehodláš podrobit maturitní zkoušce....
 
 
Datum: 07. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. června 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám dotaz když rozeberu u pionýru 20 ty vidlice (mislím celí řidítka od masky dolů) tak uvnitř je nějakej silon nebo ne ????? a kdyby tam byl a já ho omylem zničil tak musím tam dat nějakej jiněj nebo naco tam je dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle si přečti od A do Z http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html , dají se koupit za 16 kč a jsou tam 4 (v každé trubce 2), průměr ale musíš zvětšit výstružníkem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_predni_vidlice2222222222.html
 
 
Datum: 07. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a můžu se zeptat na co tam sou ?????????????????? a taky kolem kolika korun se pohybujou ??????????
 
 
Datum: 07. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jsou tam nilonový pouzdra ale pokud to budeš normálně vymontovávat tak je ani zničit př tom nejde, a kdyby náhodou tak se dají koupit nové do každé videlice dvě
 
 
Datum: 07. června 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Když dám na jawu 20 karbec z s22 bude možné dosáhnout stejného výhonu jako s karbecem 2917? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když prodaš te karbc, mues mit za nej 4 2917 :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne bude to mít tak 2/3 výkonu,ale bez úprav tam půjde
 
 
Datum: 07. června 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel13931    
NE...zaprvé nevím jak ho tam dáš bez úprav a zadruhé má menší difusor a fichtl by nešel do otáček tolik. Na úkor toho by se ti možná zmenšila spotřeba.
 
 
Datum: 07. června 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Jahoda      IP: uživatel5427    
Zdravím všechny,, mám takoví dotaz,, mám jawu 21 bez TP ,, známí mě nabídl TP se vším všudy a bezproblémový přepis,,ale na jawu 23 ,, myslíte žeby to prošlo na stk ? popřípadě kde ještě ? policie a tak ? :-)) díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je jedno prostě je to JAwa 50 ajestli 21 nebo 23 to už se neřeší
 
 
Datum: 08. června 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: wdd      IP: uživatel10587    
má velký vlyv prímární kolečko u lamel na výkony je lepší menší nebo větší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Zkus se projet na kole s přehazovačkou a třeba to pochopíš... :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s menším primárem zvyšuješ riziko prokluzu spojky....
 
 
Datum: 07. června 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13930    
s menším primárním kolečkem dosáhneš velkou sílu ale stratíš rychlost
 
 
Datum: 07. června 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nemá vliv na výkon,jen mění převodový poměr na primáru do pomala
 
 
Datum: 07. června 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Výkon je stejný...
 
 
Datum: 07. června 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: saulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zravím, mám dotaz. Právě jsem dotáhl domů pionýra 21 r.v. 79.. Po rozhýbání motoru a zahřátí jsem přišel na to, že mi nejde zařadit trojka při vyší rychlosti. jen když dkoro stojím. Mohl by na to mít nějakej vliv typ oleje v převodovce? Nebo by bylo lepší motor rozpůlit. Má najeto 3500 tak myslím že musí být v pořádku. Za studena funguje všecko v pořádku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mě dělalo taky dokonce i že tam šla kolikrát jednička a další kvalty tam nešly a bylo to pokaždý těma šroubama na automatu zezhora co sou zašroubovaný do motoru.Byly povolený buď oba nebo jen ten na pravý půlce motoru a pak tam nešly kvalty.Pokaždý stačily jen dotáhnou a zase to bylo Ok.....nevím jestly si to pochopil....kdyžtak hodím nějaké foto :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
mě se jednou stalo že mi nešla dát trojka pak sem zjistil že dře řadička o víko tak se jí přihnul a vše je v poho ale nevím zda ti to nejak pomuže
 
 
Datum: 09. června 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: saulik      IP: uživatel13933    
Právě že když to chcípnu tak to pořád nejde. Až motor vychladne tak to jede zase jak má. Prvně mi tam trojka nešla vůbec. Nakonec sem vyměnil olej ale za nějakej do automatické převodovky a už tam šla ale špatně. Zkusím se podívat na tu spojku a vyměnit olej za ten který tam patří a uvidím jakej bude výsledek
 
 
Datum: 09. června 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakim automatu co toje 50 přece nemá automatickou převodovku :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na automatu je takový šroubek ze stany spojky, ten utáhni/povol, porstě si s ním pohraj a zkus .. preventivně bych alespoň vyměnil olej .. zkus řadit na místě, potom řad při jízdě od nízkých a po vysoké otáčky, třeba se to "rozhýbe", jinak bude problém v převodovce a automatu...
 
 
Datum: 07. června 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Standais ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když je zahřátej motor a chcípneš to, jde potom řadit?
 
 
Datum: 07. června 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: saulik      IP: uživatel13933    
Neutrál pod dvojkou nejde.. Trojka jako by prostě zmizela. Přez zuby to taky nejde. Ostatní kvalty jdou bez problémů ale když se motor ohřeje řadící páka prostě nejde níž, jakoby to byl jen dvoukvalt. Zkusím se podívat na tu spojku jak vypadá.. 5 let to stálo
 
 
Datum: 07. června 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel13661    
to že nejde zařadit znamená co? jde po zubech, nebo nejde hejbat s řadící pákou? a neutrál mezi 2. a 3. řadit jde? co ostatní kvalty jak jdou řadit? a když stojí na místě a dáš jedničku jde hladce? nebo si škrnteš zubama, případně jde úplně po zubech?
 
 
Datum: 07. června 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak typ oleje vliv nemá já bych zkusil seštelovat spojku a kouknout na lamely ale to se mi nezdá možná je něco s automatem jinak nevim
 
 
Datum: 07. června 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je potřeba velikých úprav dát na pincka bezkontaktní zapalováni z motorové pily?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
Hele v principu je Vape to samé jako původní zapalko pionýra, liší se pouze tím, že Vape má v sobě elelktroniku, aby mohlo bezkontaktně spínat. S trochou součástek za pár korun je to možné doma udělat na původním zapalku. http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Dneska bych to tedy spíš řešil jinak, aby se jako snímací prvek mohl použít průmyslovej hall snímač, ale jak píšu ...v pincipu to samé....
 
 
Datum: 08. června 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem do krosového stroje ale asi sáhnu do peněženky a koupim VAPE :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
No jednak musíš sehnat pilu co má stejnej kužel jako má pionýr na klice, pak musíš sehnat takovej typ co se vejde do původního místa zapalka, nějaká ta redukce pro usazení zapalka do původního místa a pak si musíš koupit baterku na kterou budeš ve dne svítit, abys nedráždil policajty, bo podle vyhlášky musí motocykl svíti celodenně. Ještě jsem totiž neviděl zapalko z motorové pily se světelným okruhem :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 11:47
 
<  499  500  501  502  503  504  505  506  507  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:34:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu