Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, měl bych malý ale celkem nutný dotaz, nevíte někdo přesný odstín a číslo žluté barvy z motocyklu Jawa Dandy motor Sachs (černo žlutá verze)? Díky moc za užitečnou odpověď!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 17:20
Jméno: radek
IP: uživatel13955
 zdar draci, co mám nalejt do převodovky na stadionu S11 nestačil by PP80? díkyrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 14:21
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Nebudete tomu věřit ale už třikrát jsem jel do chorvatska a vždy jsem dojel bez problémů s fritovacím olejem v převodech(a co jsem to před měsícem půlil kvůli najetým 15000 od GO a výměně simerinků který trochu profukovaly, nebylo nic znát jak na spojce tak na převodech.)
Datum: 16. června 2012 14:21
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 nebudeš tomu možná věřit ale stačil by...
Datum: 11. června 2012 11:41
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 stačil
Datum: 11. června 2012 11:41
Jméno: Magor87
IP: uživatel13953
 čus draci... mam jawu 50/21 jede v pohodě dokud se nezahřeje motor pak nechce startovat ani roztlacit nejde a do kopce vynechává a nakonech chcípne  karbec jsem čistil aji tysky poradí mi někdo něco ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:16
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 Takoe správná barva dýmu z výfuku je něco mezi modrou a bílou?
Datum: 13. června 2012 14:16
Jméno: Friktion
IP: uživatel13961
 Co takhle nejakej falesnej luft? Jak se zahreje a roztahne tak zacne prisavat.
Datum: 12. června 2012 10:01
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 Modrej je moc oleje v benzínu,bílej kouř je olej z převodovky v klikovym ústrojí-teče guferou pod primárem
Datum: 12. června 2012 7:46
 ahoj co to ukazuje za závadu kouř modrej nebo bílej dík
Datum: 11. června 2012 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel13958
 Jakou barvu má svíčka? Není mokrá? Nemizí ti olej z převodovky? Nepřetéká karburátor? Kouří se z výfuku? Domodra a nebo dobíla ?
Datum: 11. června 2012 17:49
 a jak to nemá zasraný zvenku, tak zevnitř  (karbon)
Datum: 11. června 2012 15:13
 předpokládám že máš mezi žebrama tunu bordela, pořádně to vyčisti, motor se bude stíhat chladit a nebude mít takové problémy
Datum: 11. června 2012 12:28
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 taky vejfuk by neměl bejt zacpanej
Datum: 11. června 2012 11:36
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 svicka,preedstih
Datum: 11. června 2012 10:23
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Ahoj draci,
premyslim o koupi 350/354 rok 57 za 16tis. s TP, chromy v cajku, barva neoriginal, ale pekna,plechy bez dulku, motor nevim, ale pojizdna. Ma doutniky a spinacku na nadrzi i na svetle, tak se chci zeptat, jak byla v originale a jestli to ma cenu kupovat? A jeste jak je to s go motoru, kolik prijde vybrus,klika,...Taky nevim, jestli by nebylo lepsi koupit 250/592(panelku), kvuli serizovani, asi vic vydrzi, dostupnost dilu-cross upravy na inzercich za 3.tis... Diky za Vase nazory a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 15:11
 16tis. mi příjde hodně dobrá cena  za 16k si koupíš moto v předrenovačním stavu z roku 46-51 bez TP, tohle zní hodně lákavě, pokud jsou i pěkné chromy, tak neváhej. Spínačka by měla být v nádrži jak má pérák podle mě. U GO se prohneš, ale to máš všude  ceny výbrusu, kliky atd. se liší jako člověk od člověka  Jinak jak to chceš upravovat do crossu, tak si kup krosku :/
Datum: 11. června 2012 15:11
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám Čízu 477čku a upadla mi ručička tachometru. To už jsem opravil, problém mám ale v tom, že ručička má být na hřídelce v určitým předpětí vzhledem k dorazu. Tak přemýšlím, jak jí správně nasadit, aby tachometr chodil přesně. Na jednom fórum jsem se dočetl, že při náhonu o 1000ot by měl tachometr ukazovat 60km/h. Problém je, že to bylo fórum, kde řešili tachometry na Péráka a Kývačky. Proto se ptám, jestli je to u těhle nových tachometrů taky tak? Děkuju za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:45
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano je to tak, všechny PALácký tachometry od peráka přes fichtla až po 350/640 maj stejnej převod tachometru (konkrétně 1 otáčka = 1 metr) jinak by to mělo jít i bez toho, ručičku s nulovým předpětím pružinky dáš přesně na značenou 0 na tachometru, zarazíš na hřídelku a pak opatně přetáhneš přes kolíček, kterej je někde mezi 0 a 10km/h. Nicméně myslím, že pokud máš přístup k něčemu o stanovených otáčkách, kam jde zapojit náhon, bude asi lepší si dopočítat rychlost a ručičku nasadit v této poloze
Datum: 10. června 2012 22:45
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 Zdar draci, nevíte kde se dá sehnat nebo udělat silikonové pouzdro do spoje zadní kyvky s rámem u pionýra a popřípadě že jsou sehnat jak, upevnit kyvku zpět aniž by se pohybovala, protože na čepu nejsou žádné zarážky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:18
 Čau draci schnim kulatinu z hliniku kde se to da sehnad dival sem se aj v kovošrote a nikdo nemaj tu velikost co ja potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 18:08
 podkova?
Datum: 11. června 2012 18:08
 všechno za hodne penez  skusim to ješte vymyslet jinak jinak diky za odkazi
Datum: 11. června 2012 16:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/duralova-tyc-prumer-140mm-delka-200mm-i2403003075.html
Datum: 11. června 2012 8:24
 Wmoto.ic.cz
Datum: 11. června 2012 6:31
 a potřebuju s lechkyho materialu
Datum: 10. června 2012 23:07
Datum: 10. června 2012 23:06
Jméno: Honza
IP: uživatel13951
 Zkus aukro:
http://aukro.cz/prumysl-kovy-a-material-12810
Datum: 10. června 2012 22:55
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 zdarec, nevite nekdo proc mi spojka zabira tak 10 km po sestelovani a pak ji zase musim dotahovat. Packa jde pak najednou lechce mackat a proste nezabira. matka se vsak nepovoluje . je mozne ze se ta tycinka pomalu zbrusuje ? Ja jsem ji totiz menil, predtim byla zkrivená. Tak jsem z toho jelen, diky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:00
Datum: 12. června 2012 15:00
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 no je pravda, kdyz jsem tam daval novou tycinku, tak konec u kulicky byl plochy a za par jizd uz v nem byl pekny dulek. Zkusim sehnat lepsi material
Datum: 10. června 2012 22:04
 Je možné že se její konec rozmačkává a nebo ten štelovací šroub jestli je z měkého materiálu následuje to stejné rozmáčkne se. Chce to rozdělat a zkontrolovat.
Datum: 10. června 2012 21:18
Jméno: dojda
IP: uživatel13921
 čaute,chtěl bych se zeptat na jakou svíčku mi pojede Jawa mustang 23 nejlépe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:04
Datum: 12. června 2012 15:04
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Nejlépe Ti pojede mustang na svíčku namontovanou.... nevím nakolik jsou zde sečtělí přispěvatelé, ale když si pročtete teorii spalovacího motoru, tak zjistíte že energie jiskry a jiskřiště má pramalý vliv na výkon, nebo kroutící moment motoru. A to je předpokládám to "pojede lépe" na co se dojda ptá. Takže si pamatujte že jde pouze o spolehlivý zážeh v celém rozsahu otáček a teplot a o nic víc... spalování po zážehu je naprosto lavinovitý jev, který je pak maximálně závislý na namíchané směsi, ale to je už o jiné součásti a to je karburace, palivová soustava, palivo a tak.... Takže si dojdo pamatuj že jde jen o to zda svíčka spolehlivě zažehne a nic víc od ní nečekej, páč nožičky nemá aby mohla přidat nějaký ten výkon navíc...
Datum: 11. června 2012 9:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Brisk n15c, do ničeho sražšího nemá cenu investovat...
Datum: 11. června 2012 0:10
Jméno: J
IP: uživatel13950
 NGK B6HS nebo nějakou Boženku (BOSCH)
Datum: 10. června 2012 22:06
 čaute chci se zeptat zda je stejná koncovka na přepínač světel u dandy 50 a 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 17:00
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ano stejná by být mněla
Datum: 11. června 2012 17:00
Posl.aktualizace: 10. června 2012 21:43
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Celkem šmejd, jdi radši do AEV.
Jen taková technická, Aev dělá jen - na kostru, ale to nejni problém, v návodu to maj dobře popsaný, jak přebudit.
Pokud ti svítí dobíjení znamená to že nedobíjí.  to jen potvrzuje proč nebrat.
Datum: 10. června 2012 21:43
 ja toto prestal prodavat,, poruchovost,,, jedu ted jern AEV kvalitnejsi, dobre hodnoty a tak drazsi,sesa
Datum: 10. června 2012 20:28
 Nabudis ho tak ze vyndas ukostrujici uhlik a spojis kontakty 51 a 61 nejakym dratkem tak na 3-5sec a hotovo. Zapojena baterie je samozrejmosti at to jezdi
Datum: 10. června 2012 20:26
 taky ho mám první půlhodinu svítilo dobíjení napůl a ted už naplno.nějak jsem to zatím neřešil ale zajímalo by mě taky pár informací tzv mezi řádky...
Datum: 10. června 2012 20:15
 jak jako nabudit dynamo ja to chci tk na 250/559 a nvm jestli mam do nej jít
Datum: 10. června 2012 20:06
 Cus draku schema zapojeni dostanes s relatkem. A za me mam toto relatko na sve 250/559 a nemuzu si stezovat slape jako hodinky  (jenom jsem musel nabudit dynamo ale nadhera)
Datum: 10. června 2012 20:03
Jméno: Martas
IP: uživatel13947
 Zdar draci,u 20tky mám problém,jednička je v pohodě,když dám dvojku začne se dusit.vyčistil jsem karbec,trysky v poho a benzín u teče dost,dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:07
 Pokud motor nemá vůle např na klikovce atd tak potom jedině - zanešený výfuk, karbec, špatně seštelovaný zapalování, svíčka špatná, potom bych tam nic jiného neviděl
Datum: 12. června 2012 15:07
Jméno: wajsner
IP: uživatel10406
 cus hej skus koupi novou svíčku nebo aspon vyčistit a jestli taky nemáš neco ucpane saní nebo lauf.
Datum: 11. června 2012 12:51
Jméno: ToMiik
IP: uživatel11601
 Čau draci, mám dotaz (problém). Jednička mi jde krásně za plynem, do otáček, má docela sílu .. jakmile zařadim dvojku, Mustang strácí výkon a skoro vůbec netáhne .. po rovince to jakštakš jde, ale sebemenší malinkatej kopeček a prostě mi to ta dvojka neutáhne .. nevím, jak to vyřešit. Poraďte, díky  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:12
 Pokud klikovka jde volně tak to chce jen výbrus, pročistit výfuk, karbec, seštelovat zapalko a nebo udělat komplet G.O. motoru to pomůže 100%
Datum: 12. června 2012 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je motor? nieje už súci na GO?
Datum: 11. června 2012 14:08
Jméno: Pejsek
IP: uživatel13881
 Ahoj draci.. asi to sem tak uplně nepatří tak sorry..
Mám fichtla 21 s spz stk se vším.. ted už jen čekám až mi bude 16 a udělám si ridičák.
Zatím s ním jezdím po poli a jeho výkon mi prostě nestačí navíc nechci si ho kurvit takže přemejslím o nějakým silnějším stroji..
Třeba enduro nebo cross.. proste něco do deseti tisíc s dostupem náhradních dílu a spolehlivostí..
Nevíte o něčem?
Dík moc..
PS:fakt nevím kam to mám zaradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 19:03
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Yamaha DT 80 nebo 125. Měl jsem 80, nyní mám 125 a je to super dváca, terénu se nebojí výkonem ani podvozkem. Ještě mám pozitivní zkušenost s Kawasaki KMX 125.
Datum: 10. června 2012 19:03
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 pitbike
Datum: 10. června 2012 18:33
Jméno: ZNK
IP: uživatel13660
 Cau nevite nekdo kde bych sehnal trysky na fika velikosti 80,85, 90? Vrtat stare trysky se mi moc nechce. Diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 17:24
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 sežen laditelnou trysku
Datum: 10. června 2012 17:24
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdavim mam ČZ 477 175 a pri nizsich ot. me klepe soupatko. Nevite nekdo jestli staci dat nove nebo jestli to chce novy karbec? V Dockalove knizce jsem cetl ze klepani zpusobuje nepravidelny chod a zvysuje spotrebu- ma spotreba je 6 l/85 km a to sem jezdil v klidu. Svicka stara 3 mesice, vyfuk je cisty, predstih a odtrh nastaveny, zvduch. filtr cisty, jehla 1. zarez a smes je nejlepsi 1,45 od utazeni. A navic furt nejak nechce jet - netahne oproti kyvacce 175. tak nevim ... DIK za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:49
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim mam ji v orig. stavu, a nemuze byt vybehana i soupatkova komora? Ze se tyto cezety museji vic vytacet vim, ale ve dvou do kopca kde s babetu jedu 40 tak čz jede nejvic taky 40
Datum: 12. června 2012 15:49
Jméno: šídlo
IP: uživatel7791
 Zdar, vyměň jen šoupátko, jehla by měla být na II zářezu. Máš ji v origo stavu nebo zku*venou do "krosu"? Pokud v origo tak II zářez, šroubek povolený o 1-1,25 otáčky. Koukni na trysky jestli tam máš správný rozměry jako jsou v příručce. Tyhle hranatý čízy celkově odspodu moc netáhnou, musej se víc točit ale není to zas tak hrozný.
Datum: 10. června 2012 17:56
 Většinou stačí vyměnit šoupátko. Na 350 jsem dal taky jenom šoupátko a je po problému.
Datum: 10. června 2012 15:13
Posl.aktualizace: 11. června 2012 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel13954
 A bude teď to večerní jednání nějak pravidelný? Až budu někdy večer doma,tak se taky stavim na kus řeči...
Datum: 11. června 2012 10:14
 budu tam
Datum: 10. června 2012 18:33
 Možna jo.. ale je o ničem kdyš si tam piše třeba 10 pak se v tym malo kdo vyzna (podle me)
Datum: 10. června 2012 18:26
 budu tam
Datum: 10. června 2012 16:02
 O.k příjdu na pokec......
Datum: 10. června 2012 14:42
 Tak tak, přijďte, pokecáme, poradíme...  před pár lety se nás tam scházelo snad 20
Datum: 10. června 2012 14:32
Posl.aktualizace: 11. června 2012 15:18
 Určitě bych měl zájem napiš e-mail a cenu a nějak se domluvíme.
Datum: 11. června 2012 15:18
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 postavil jsem ho (v tom návodu je pár odporů špatně, to jsem opravil) a je nevyužitej, musí se seřídit aby ukazoval přesně a je k němu třeba stabilizovaný napájení, takže se hodí spíš pro el. soustavu s akumulátorem, případně ho napájet z baterky, ale jestli máš zájem, ozvi se na mail..
Datum: 10. června 2012 16:22
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute mam problem mam napojeno novou elektriku na fiku 30w vše podle el. schematu ale nesviti mi zadni svetlo nekde sem cet ze ho musim ukostřit ale nwm jak a nebo mam blbě nasazene žárovky nebo mi tam něco chybí nevíte co stím nemate někdo fotku přímo zevnitř zadní světlo díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 16:21
 Vinutí cívky pro zapalování je vyditelně ze slabšího drátu 0,67mm, cívky pro světla mají drát vinutí silnější 0,9mm tak je rozeznáš od sebe
Datum: 10. června 2012 16:21
 zdar hoši mám problém mustang mi dává malou jiskru na svíčce a někdy to nehodí vůbec a prstem to normalne udržim když prošlápnu motor. Mám tam novej kondík a svíčku. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:27
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Čau, to umí dělat špatná indukční cívka. Nebo si skontroluj, jestli nemáš moc daleko zapalovací cívku od magneta.
Datum: 10. června 2012 13:27
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Čau běž od magneta jestli už není slabí,zapalovací cívka,odtrh a předstih,indukční cívka,zapalovací kabel,fajka.
Datum: 10. června 2012 13:19
|



|