Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa350
IP: uživatel11323
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:58
 ja mel v tech. napsane to co ty ve predu a v zadu stejne gumy cos je hovadina a vyhodil mne z stk musel sem na dopravku at to prepisou
Datum: 29. června 2012 21:58
 predni 3, 25. 18 zadni 3,50,18
Datum: 29. června 2012 21:55
 110 mm je víc jak 4" na 2,15" ráfku už to sedí na prd. Zajímavý je že máš napsanou 3,25" i na zadek, obvykle bývá 3,5". Pokud chceš mermomocí hrubší vzorek, šel bych do Heidenau K37. Klasická motokrosová guma ti na asfaltu rozhodně moc držet nebude. Nehledě na to, že správně by tě za špatnej rozměr pneumatik měli s TK vyhodit (že to někde neudělaj je jejich chyba a tvoje +)
Datum: 29. června 2012 12:45
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 já mám mít na své mašině 18x3,50 a prošel jsem i s gumou 18x4,00 takže na stk by neměl být problém
Datum: 12. června 2012 15:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No tak mě se líbí Mitas E-08, ale je problém, že v rozměrech který mám v TP se nevyrábí a 500,- za změnu dávat nebudu
Datum: 12. června 2012 6:48
Jméno: jawa350
IP: uživatel11323
 potřebuju nějaký hrubší vzorek, aby to sedělo v terénu ale i na silnici ... Mitaska E-09 není dobrá?
Datum: 11. června 2012 23:55
 Na brambory je ještě brzo........ Tu gumu bych nedal na 350 ani kdyby byla zadarmo................
Datum: 11. června 2012 20:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ouu a to načo taký drapák na 350? ideš vyorávať zemiaky (brambory) ?
Datum: 11. června 2012 20:22
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tohle kolo by jsi tam mohl dát, ale musel by jsi mít povolení od jawy a ta tento rozměr schvaluje. tohle povolení ovšem stojí 500,-
pak by ti na úřadě museli do techničkáku napsat, že tam tuhle pneu můžeš mít. jinak by ti STK dát neměli. záleží, jestli se technik bude dívat nebo jestli to odsere.
Datum: 11. června 2012 18:39
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:57
 Ty stránky jsou na pytel ... k dotazu normálně kup tu spínačku a odporem (multimetrem) si změř v jaké poloze klíčku bude jaký pól spojen, koneckonců je to tady http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html popsaný .. a podle toho pak zapojit spínačku, u 20w zapalování se mění akorát druhá a třetí poloha (světla) .. nebo cestou pokus omyl, ale řešení to určitě má..
Datum: 12. června 2012 15:57
 Nevím čí jsou tyhle stránky, ale moc bych jim nevěřil, třeba návod na štelování předstihu je úplně špatně...
Datum: 12. června 2012 11:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 12. června 2012 0:41
 ok a kam mam přidelat ten drat abych je propojil mam přimo přiletovat na tu cívku ?
Datum: 11. června 2012 21:09
 yuri tak který to co je u ty spínačky vifocení tady na fichtl kramku jinak díky
Datum: 11. června 2012 21:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. června 2012 21:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 kurňa nie je to zle :/ prav to podľa schémy na 30W zapalko
Datum: 11. června 2012 21:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. června 2012 21:01
 takže mám ty cívky propojit drátem jak prosimte pak to zapojit podle schématu a dat si do předu silnejší žarovku ?
Datum: 11. června 2012 20:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dá sa to ale ale to tročšku zložitejšie lepšie ak tam budeš mať prepojene cievky do 30w výkonu a zapojiš to podľa schémy
Datum: 11. června 2012 20:54
 Zdravim všechny,mám Simsona S51 přestavěného na enduro a budu chtít jit se simsonem na STK a přepsat ho na sebe.Je nutný velký TP?Nikde jsem ho nenašel,mám jen maly TP a zelenou kartu.Dale ještě jestli projdu STK pokud mi neukazuje tachometr,jináč vše funguje tak jak má.Předem moc děkuji za Vaše odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 14:53
 Zdar dokumentace by měla bejt kompletní a pokud není a malí technyčák je hlášený na tebe tak stačí zaject na evidenci a tam to nahlásit že to bylo ztraceno a oni udělají duplikát
Datum: 12. června 2012 14:53
 Díky moc a určitě doma prohledám skříně a šuplíky!!!
Datum: 11. června 2012 18:49
 no nevým jeslti ti ho ale vystavý tak pohledej ještě doma elký TP musí být kontroluje se podle toho rozměry pneu,číslo,atd.. a tachometr fungovat nemusí
Datum: 11. června 2012 18:36
 pokud nemáš techničák tak musíš zažádat o vystavení duplikátu
Datum: 11. června 2012 17:49
 Zdarec, měl bych malý ale celkem nutný dotaz, nevíte někdo přesný odstín a číslo žluté barvy z motocyklu Jawa Dandy motor Sachs (černo žlutá verze)? Díky moc za užitečnou odpověď!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 17:20
Jméno: radek
IP: uživatel13955
 zdar draci, co mám nalejt do převodovky na stadionu S11 nestačil by PP80? díkyrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 14:21
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Nebudete tomu věřit ale už třikrát jsem jel do chorvatska a vždy jsem dojel bez problémů s fritovacím olejem v převodech(a co jsem to před měsícem půlil kvůli najetým 15000 od GO a výměně simerinků který trochu profukovaly, nebylo nic znát jak na spojce tak na převodech.)
Datum: 16. června 2012 14:21
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 nebudeš tomu možná věřit ale stačil by...
Datum: 11. června 2012 11:41
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 stačil
Datum: 11. června 2012 11:41
Jméno: Magor87
IP: uživatel13953
 čus draci... mam jawu 50/21 jede v pohodě dokud se nezahřeje motor pak nechce startovat ani roztlacit nejde a do kopce vynechává a nakonech chcípne  karbec jsem čistil aji tysky poradí mi někdo něco ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:16
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 Takoe správná barva dýmu z výfuku je něco mezi modrou a bílou?
Datum: 13. června 2012 14:16
Jméno: Friktion
IP: uživatel13961
 Co takhle nejakej falesnej luft? Jak se zahreje a roztahne tak zacne prisavat.
Datum: 12. června 2012 10:01
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 Modrej je moc oleje v benzínu,bílej kouř je olej z převodovky v klikovym ústrojí-teče guferou pod primárem
Datum: 12. června 2012 7:46
 ahoj co to ukazuje za závadu kouř modrej nebo bílej dík
Datum: 11. června 2012 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel13958
 Jakou barvu má svíčka? Není mokrá? Nemizí ti olej z převodovky? Nepřetéká karburátor? Kouří se z výfuku? Domodra a nebo dobíla ?
Datum: 11. června 2012 17:49
 a jak to nemá zasraný zvenku, tak zevnitř  (karbon)
Datum: 11. června 2012 15:13
 předpokládám že máš mezi žebrama tunu bordela, pořádně to vyčisti, motor se bude stíhat chladit a nebude mít takové problémy
Datum: 11. června 2012 12:28
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 taky vejfuk by neměl bejt zacpanej
Datum: 11. června 2012 11:36
Jméno: pionyrak
IP: uživatel12654
 svicka,preedstih
Datum: 11. června 2012 10:23
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Ahoj draci,
premyslim o koupi 350/354 rok 57 za 16tis. s TP, chromy v cajku, barva neoriginal, ale pekna,plechy bez dulku, motor nevim, ale pojizdna. Ma doutniky a spinacku na nadrzi i na svetle, tak se chci zeptat, jak byla v originale a jestli to ma cenu kupovat? A jeste jak je to s go motoru, kolik prijde vybrus,klika,...Taky nevim, jestli by nebylo lepsi koupit 250/592(panelku), kvuli serizovani, asi vic vydrzi, dostupnost dilu-cross upravy na inzercich za 3.tis... Diky za Vase nazory a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 15:11
 16tis. mi příjde hodně dobrá cena  za 16k si koupíš moto v předrenovačním stavu z roku 46-51 bez TP, tohle zní hodně lákavě, pokud jsou i pěkné chromy, tak neváhej. Spínačka by měla být v nádrži jak má pérák podle mě. U GO se prohneš, ale to máš všude  ceny výbrusu, kliky atd. se liší jako člověk od člověka  Jinak jak to chceš upravovat do crossu, tak si kup krosku :/
Datum: 11. června 2012 15:11
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám Čízu 477čku a upadla mi ručička tachometru. To už jsem opravil, problém mám ale v tom, že ručička má být na hřídelce v určitým předpětí vzhledem k dorazu. Tak přemýšlím, jak jí správně nasadit, aby tachometr chodil přesně. Na jednom fórum jsem se dočetl, že při náhonu o 1000ot by měl tachometr ukazovat 60km/h. Problém je, že to bylo fórum, kde řešili tachometry na Péráka a Kývačky. Proto se ptám, jestli je to u těhle nových tachometrů taky tak? Děkuju za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:45
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano je to tak, všechny PALácký tachometry od peráka přes fichtla až po 350/640 maj stejnej převod tachometru (konkrétně 1 otáčka = 1 metr) jinak by to mělo jít i bez toho, ručičku s nulovým předpětím pružinky dáš přesně na značenou 0 na tachometru, zarazíš na hřídelku a pak opatně přetáhneš přes kolíček, kterej je někde mezi 0 a 10km/h. Nicméně myslím, že pokud máš přístup k něčemu o stanovených otáčkách, kam jde zapojit náhon, bude asi lepší si dopočítat rychlost a ručičku nasadit v této poloze
Datum: 10. června 2012 22:45
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 Zdar draci, nevíte kde se dá sehnat nebo udělat silikonové pouzdro do spoje zadní kyvky s rámem u pionýra a popřípadě že jsou sehnat jak, upevnit kyvku zpět aniž by se pohybovala, protože na čepu nejsou žádné zarážky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:18
 Čau draci schnim kulatinu z hliniku kde se to da sehnad dival sem se aj v kovošrote a nikdo nemaj tu velikost co ja potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 18:08
 podkova?
Datum: 11. června 2012 18:08
 všechno za hodne penez  skusim to ješte vymyslet jinak jinak diky za odkazi
Datum: 11. června 2012 16:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/duralova-tyc-prumer-140mm-delka-200mm-i2403003075.html
Datum: 11. června 2012 8:24
 Wmoto.ic.cz
Datum: 11. června 2012 6:31
 a potřebuju s lechkyho materialu
Datum: 10. června 2012 23:07
Datum: 10. června 2012 23:06
Jméno: Honza
IP: uživatel13951
 Zkus aukro:
http://aukro.cz/prumysl-kovy-a-material-12810
Datum: 10. června 2012 22:55
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 zdarec, nevite nekdo proc mi spojka zabira tak 10 km po sestelovani a pak ji zase musim dotahovat. Packa jde pak najednou lechce mackat a proste nezabira. matka se vsak nepovoluje . je mozne ze se ta tycinka pomalu zbrusuje ? Ja jsem ji totiz menil, predtim byla zkrivená. Tak jsem z toho jelen, diky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:00
Datum: 12. června 2012 15:00
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 no je pravda, kdyz jsem tam daval novou tycinku, tak konec u kulicky byl plochy a za par jizd uz v nem byl pekny dulek. Zkusim sehnat lepsi material
Datum: 10. června 2012 22:04
 Je možné že se její konec rozmačkává a nebo ten štelovací šroub jestli je z měkého materiálu následuje to stejné rozmáčkne se. Chce to rozdělat a zkontrolovat.
Datum: 10. června 2012 21:18
Jméno: dojda
IP: uživatel13921
 čaute,chtěl bych se zeptat na jakou svíčku mi pojede Jawa mustang 23 nejlépe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:04
Datum: 12. června 2012 15:04
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Nejlépe Ti pojede mustang na svíčku namontovanou.... nevím nakolik jsou zde sečtělí přispěvatelé, ale když si pročtete teorii spalovacího motoru, tak zjistíte že energie jiskry a jiskřiště má pramalý vliv na výkon, nebo kroutící moment motoru. A to je předpokládám to "pojede lépe" na co se dojda ptá. Takže si pamatujte že jde pouze o spolehlivý zážeh v celém rozsahu otáček a teplot a o nic víc... spalování po zážehu je naprosto lavinovitý jev, který je pak maximálně závislý na namíchané směsi, ale to je už o jiné součásti a to je karburace, palivová soustava, palivo a tak.... Takže si dojdo pamatuj že jde jen o to zda svíčka spolehlivě zažehne a nic víc od ní nečekej, páč nožičky nemá aby mohla přidat nějaký ten výkon navíc...
Datum: 11. června 2012 9:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Brisk n15c, do ničeho sražšího nemá cenu investovat...
Datum: 11. června 2012 0:10
Jméno: J
IP: uživatel13950
 NGK B6HS nebo nějakou Boženku (BOSCH)
Datum: 10. června 2012 22:06
 čaute chci se zeptat zda je stejná koncovka na přepínač světel u dandy 50 a 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 17:00
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ano stejná by být mněla
Datum: 11. června 2012 17:00
Posl.aktualizace: 10. června 2012 21:43
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Celkem šmejd, jdi radši do AEV.
Jen taková technická, Aev dělá jen - na kostru, ale to nejni problém, v návodu to maj dobře popsaný, jak přebudit.
Pokud ti svítí dobíjení znamená to že nedobíjí.  to jen potvrzuje proč nebrat.
Datum: 10. června 2012 21:43
 ja toto prestal prodavat,, poruchovost,,, jedu ted jern AEV kvalitnejsi, dobre hodnoty a tak drazsi,sesa
Datum: 10. června 2012 20:28
 Nabudis ho tak ze vyndas ukostrujici uhlik a spojis kontakty 51 a 61 nejakym dratkem tak na 3-5sec a hotovo. Zapojena baterie je samozrejmosti at to jezdi
Datum: 10. června 2012 20:26
 taky ho mám první půlhodinu svítilo dobíjení napůl a ted už naplno.nějak jsem to zatím neřešil ale zajímalo by mě taky pár informací tzv mezi řádky...
Datum: 10. června 2012 20:15
 jak jako nabudit dynamo ja to chci tk na 250/559 a nvm jestli mam do nej jít
Datum: 10. června 2012 20:06
 Cus draku schema zapojeni dostanes s relatkem. A za me mam toto relatko na sve 250/559 a nemuzu si stezovat slape jako hodinky  (jenom jsem musel nabudit dynamo ale nadhera)
Datum: 10. června 2012 20:03
Jméno: Martas
IP: uživatel13947
 Zdar draci,u 20tky mám problém,jednička je v pohodě,když dám dvojku začne se dusit.vyčistil jsem karbec,trysky v poho a benzín u teče dost,dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:07
 Pokud motor nemá vůle např na klikovce atd tak potom jedině - zanešený výfuk, karbec, špatně seštelovaný zapalování, svíčka špatná, potom bych tam nic jiného neviděl
Datum: 12. června 2012 15:07
Jméno: wajsner
IP: uživatel10406
 cus hej skus koupi novou svíčku nebo aspon vyčistit a jestli taky nemáš neco ucpane saní nebo lauf.
Datum: 11. června 2012 12:51
Jméno: ToMiik
IP: uživatel11601
 Čau draci, mám dotaz (problém). Jednička mi jde krásně za plynem, do otáček, má docela sílu .. jakmile zařadim dvojku, Mustang strácí výkon a skoro vůbec netáhne .. po rovince to jakštakš jde, ale sebemenší malinkatej kopeček a prostě mi to ta dvojka neutáhne .. nevím, jak to vyřešit. Poraďte, díky  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:12
 Pokud klikovka jde volně tak to chce jen výbrus, pročistit výfuk, karbec, seštelovat zapalko a nebo udělat komplet G.O. motoru to pomůže 100%
Datum: 12. června 2012 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je motor? nieje už súci na GO?
Datum: 11. června 2012 14:08
Jméno: Pejsek
IP: uživatel13881
 Ahoj draci.. asi to sem tak uplně nepatří tak sorry..
Mám fichtla 21 s spz stk se vším.. ted už jen čekám až mi bude 16 a udělám si ridičák.
Zatím s ním jezdím po poli a jeho výkon mi prostě nestačí navíc nechci si ho kurvit takže přemejslím o nějakým silnějším stroji..
Třeba enduro nebo cross.. proste něco do deseti tisíc s dostupem náhradních dílu a spolehlivostí..
Nevíte o něčem?
Dík moc..
PS:fakt nevím kam to mám zaradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 19:03
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Yamaha DT 80 nebo 125. Měl jsem 80, nyní mám 125 a je to super dváca, terénu se nebojí výkonem ani podvozkem. Ještě mám pozitivní zkušenost s Kawasaki KMX 125.
Datum: 10. června 2012 19:03
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 pitbike
Datum: 10. června 2012 18:33
Jméno: ZNK
IP: uživatel13660
 Cau nevite nekdo kde bych sehnal trysky na fika velikosti 80,85, 90? Vrtat stare trysky se mi moc nechce. Diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 17:24
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 sežen laditelnou trysku
Datum: 10. června 2012 17:24
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdavim mam ČZ 477 175 a pri nizsich ot. me klepe soupatko. Nevite nekdo jestli staci dat nove nebo jestli to chce novy karbec? V Dockalove knizce jsem cetl ze klepani zpusobuje nepravidelny chod a zvysuje spotrebu- ma spotreba je 6 l/85 km a to sem jezdil v klidu. Svicka stara 3 mesice, vyfuk je cisty, predstih a odtrh nastaveny, zvduch. filtr cisty, jehla 1. zarez a smes je nejlepsi 1,45 od utazeni. A navic furt nejak nechce jet - netahne oproti kyvacce 175. tak nevim ... DIK za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:49
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim mam ji v orig. stavu, a nemuze byt vybehana i soupatkova komora? Ze se tyto cezety museji vic vytacet vim, ale ve dvou do kopca kde s babetu jedu 40 tak čz jede nejvic taky 40
Datum: 12. června 2012 15:49
Jméno: šídlo
IP: uživatel7791
 Zdar, vyměň jen šoupátko, jehla by měla být na II zářezu. Máš ji v origo stavu nebo zku*venou do "krosu"? Pokud v origo tak II zářez, šroubek povolený o 1-1,25 otáčky. Koukni na trysky jestli tam máš správný rozměry jako jsou v příručce. Tyhle hranatý čízy celkově odspodu moc netáhnou, musej se víc točit ale není to zas tak hrozný.
Datum: 10. června 2012 17:56
 Většinou stačí vyměnit šoupátko. Na 350 jsem dal taky jenom šoupátko a je po problému.
Datum: 10. června 2012 15:13
Posl.aktualizace: 11. června 2012 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel13954
 A bude teď to večerní jednání nějak pravidelný? Až budu někdy večer doma,tak se taky stavim na kus řeči...
Datum: 11. června 2012 10:14
 budu tam
Datum: 10. června 2012 18:33
 Možna jo.. ale je o ničem kdyš si tam piše třeba 10 pak se v tym malo kdo vyzna (podle me)
Datum: 10. června 2012 18:26
 budu tam
Datum: 10. června 2012 16:02
 O.k příjdu na pokec......
Datum: 10. června 2012 14:42
 Tak tak, přijďte, pokecáme, poradíme...  před pár lety se nás tam scházelo snad 20
Datum: 10. června 2012 14:32
|



|