slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  498  499  500  501  502  503  504  505  506  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: čezet      IP: uživatel11232    
Ahoj, poradíte mi prosím kde se seženu hlavní trysky na Jikova 2836 v rozmezí cca 90 - 110, potřebuji doladit svou ČZ :-) děkuji za info ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si taky všechny motorky nechal, přecijen baví mě to opravovat, jezdit na srazy atd...ale větší motorku už jsem potřeboval, číza neni na cestování zrovna ideální...
 
 
Datum: 09. června 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: čezet      IP: uživatel11232    
Ano, máš pravdu, už mám v merku taky lepší stroj, ale číza na 100 % zůstane doma ...
 
 
Datum: 09. června 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam doma jak 477, tak 180/487. Taky jsem přemýšlel nad nějakýma úpravama, protože už mi to výkonově nestačilo. Chtěl jsem jít cestou většího karbece a většího vrtání, nakonec jsem se na to ale vykašlal a koupil jinou mašinu. Přecijen by se značně zvýšilo namáhání klikovky a celého motoru...
 
 
Datum: 09. června 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: čezet      IP: uživatel11232    
No, pohrávám si s myšlenkou že seženu starý válec a něco zkusím, ale asi zůstanu u série, kámoš má 477, trysky 96,50 + otevřenější filtrbox jede mu to výrazně lépe, zvládá to dokonce obstojně i 17 z. sekundár, už taky má 4 výbrus, pohledal jsem údaje a 477 válec by měl být o něco málo točivější, ( http://tdox.sweb.cz/350/cas.html ) v kombinaci s větším výbrusem a lehce připilovaným časováním by to mohla být raketa, až bude čas tak si možná budu hrát na ladiče ...
 
 
Datum: 09. června 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě se to odlišovalo pouze otryskováním. Karbec je 2926, myslim si že 2836 je jen kód příslušného otryskování. Můžu se zeptat proč chceš laborovat s tryskami? Upravoval jsi motor?
 
 
Datum: 09. června 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: čezet      IP: uživatel11232    
Díky, no ty karbece by měly snad být schodné, já mám 487.0 od lesních závodů, předek jednoklíč, r. v. 87, karb. 2836, sem koukal že 477 pužívala jako hlavní 96, to je kvůli tomu že má otevřenější filtrfox (tj. 2 díry) ???
 
 
Datum: 09. června 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš na mysli Jikov 2926 určený pro 487, že? Standartně volnoběžná 50 a hlavní 93, další trysky jsou tady http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/cezeta_477_488_476_dily/karburator/stranka1.html
 
 
Datum: 09. června 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mam otazku ktera sem vubec nepatři ale nevim kde jinde se zeptat.. kdyš volam s Česka do ciziny na česky čislo musim met předvolbu jak je v česku +420 tak je to stejny aj v cizine ? (omlouvam se za tuto blbou otazku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusim to pak ješte teda aj s tou předvolbou +385 a aj +420 :/ řikal sem ji at zavola a uš to sou 2 dny a nic
 
 
Datum: 09. června 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
jestli jsem já se svým číslem třeba v německu, tak ty mě můžeš normálně volat bez předvolby 420
 
 
Datum: 09. června 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem asi psal uplne na nic tech 38 smsek a 15x volal :-(
 
 
Datum: 09. června 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky moc
 
 
Datum: 09. června 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo do jiné země musíš mít jejich předvolbu...
 
 
Datum: 09. června 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar potreboval by som poradiť mám Babetu 210 a na spojke sa mi stáva že sa bubny do seba trú neviem ako to opraviť motor je po GO a všetko som dal tak jak ma byť ten veľký bubon na ktorom je remeň má vôľu do strany asi tak 4mm tu sú obrázky http://imageshack.us/photo/my-images/88/fotografia0148z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/528/fotografia0147.jpg/ a dalšia závada je že mi babeta zdochýna cca po 2 km počkam štart nem idem ďalej ale nádrž čistá elektrika ok a karburátor zošteľovaný a sviečky som skúšal viaceré odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: SfinxX2x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČEST. Potřeboval bych poradit co se týče papírů. Koupil sem si fichtla a dostal sem pouze jeden techničák, takovou malou knížečku. Nebudou s tim problémy a nechybí k tomu ještě něco, nebo mi to pouze vymění na úřadě za nový? Dík. Pište na email Vojcapek@seznam.cz . Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, stačí abys tam byl napsanej v odhlášce a můžeš to na sebe přihlásit. A kolikrát ani nedostaneš novej, někde nechávaji tu knížečku...
 
 
Datum: 09. června 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
tak hlavně jestli tě ten předchozí majitel napsal do polopřevodu. jinak to těžko převedeš
 
 
Datum: 09. června 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
knížečka je originál techničák od fíka, na úřadě ti jí vemou a vystaví novej klasickej techničák
 
 
Datum: 09. června 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: maary      IP: uživatel4850    
zdar draci mam 250/353 a mam problem z razením. kdyz tam chci kopnout jednicku, tak se mi radička pretocí až na startovací polohu. A jestě když utahnu sroub vedle zapalovaní (na serizovaní spojky) tak tam nemužu hodit ani jednu rychlost. PLS NEVÍTE NĚKDO ČÍM BY TO MOHLO BYT ?? DIKY MOC. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláš to celé špatně.. tím šroubem u dynama se šteluje záběr spojky.... tvuj problém je v prasklé nebo unavené pružině která tlačí páku ven aby se nepřetáčela do startovacé polohy samovolně.
 
 
Datum: 09. června 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně budeš mít ulomenej zoubek na startovacím segmentu
 
 
Datum: 09. června 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zdar když jedu na fichtlovi tak se mi někdy stane že se celej motor žačne třást když zastavim má hrozny votáčky i na vvolnoběh tak to hccípnu nastartuju v vše v poho ptal sem se i kámoše a nevi co stim..díky za vodpovědi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
nad tim se taky přemejšlel ale těsnění sou všade nový a motor je vod lonska po GO ale dělá to jen teplej motor
 
 
Datum: 09. června 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesaje ti to někde faleš?
 
 
Datum: 09. června 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
ale jinak jede bez vybrací tohle fakt jen někdy to začne třeba neska sem jel asi hodinu v kuse a nic se nedělo..
 
 
Datum: 09. června 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co*
 
 
Datum: 09. června 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pišeš třást tak jediny do me napada je špane vynažena klika podle me ničim jinym to byt nemuže
 
 
Datum: 09. června 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: Sláva      IP: uživatel13940    
zDRAVÍM, půlil jsem motor od pionýra už 3, vždy bylo vše ok. Teďka jsem vyměnoval klikovku a všechno sem složil a kdyz motor nahnu na pravou stranu tak mi vyslkočí rychlost a kdyz na levou tak zase naskoci. znovu sem to rozpůlil zkontroloval a nic sem nenasel a chyba byla zpatky, nevíte čím to může být? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
problém bude nekde mezi automatem a převodovkou... osobně tipuju vydličku nejak blbě nasazená nebo snat nenasazená? :O
 
 
Datum: 09. června 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim pasovalo by tohle zrcatko do riditek stadeca s11? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bocni_zrcatko_obdelnikove.html dekuji predem za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel12113    
Zdarec :-) dostal jsem za ukol spravit babetu že už nějakou dobu nejede. Vyčistil jsem karbec, trysky, kohoutek, ventil plovákovky, dal novou fajfku a svíčku z funkční motorky. Chytla hned na rozjetí tak jsem nastavil vzduch na 1,5 otáčky podle internetu. Babeta jede a zdá se mi že táhne pěkně ale jenom do 3/4 plynu, na plný plyn tak to dělá takové to heeeeen buuu heeeeen buuu heeeeen, nevím jak to popsat, prostě jde do otáček pak se na chvilku zadusí. Je to moje 1. babeta takže ještě nevím.. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo bych zkusil zvýšit hladinu
 
 
Datum: 09. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě nedotejká benzín, ještě jednou bych prošel palivovou cestu...
 
 
Datum: 09. června 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj chci se zeptat jesli mi tendle karburator http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2917_psb.html pujde na mustanga jeslije to všechno stejní jako original me se zdá ten difusor tlusčí aby mi to pak nejelo huř dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebral ani Zadarmo (jsem chtěl napsat)
 
 
Datum: 10. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já být tebou tak bych ten polský nebral zadarmo,poněvač všechno co je z polska tak stojí za veliký hov**.Raači si sežen nějakej kloudnej starej a vyvař si ho v octu a budeš mít pokoj.Kdybysi chtěl mám jich doma možná 10 vyvařených čistých.
 
 
Datum: 10. června 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1) Máš to tam snad napsaný, že je to na mustanga , popř je tam na jawu 23. 2) Tak snad se jdu podívat k motorce na karbec a vypadá snad stejně jak na obrázku ne? 3) Originál je sice opotřebovaný, ale pokud narazíš na dobrej kousek tak se dá pořídit za málo peněz 4) Soused to má na Jawa 05, byly problémy s hladinou, protože oska, na které jezdí plovák byla od výroby zohlá, tak se plovák zadrhával, na to mrkni, pokud to budeš kupovat, jinak mu šlape dobře ..
 
 
Datum: 09. června 2012 9:43
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
u fika je karbec Jikov 2917 psb :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 9:05
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten uš bude opotřebovanej :-D , navíc ja nevim co tam mam za typ karburatoru
 
 
Datum: 09. června 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
najdi si nějakej originalní na bazaru :-)
 
 
Datum: 09. června 2012 7:22
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel13839    
ahoj draci ja bych potřeboval vědět na kolik mně víde generálka motoru z 210 babety za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
počítej tak kolem 2tis
 
 
Datum: 09. června 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12756    
zdar draci muzete mi poradit proc mi u fichtla je slyset takovy divny chrasteni ve valci???,,,,čim by to tak mohlo bejt ,?? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: antonín kárník      E-mail:      IP: uživatel14028    
mám ten samej problém.Dal jsem novej pist pruměr 40 kroužky,válec futro, a motor zvoní na volnoběch jako blázen.Dokonce jsem i strhnul hrany na kanálcích a stale zvoní.Klika má sice vuly doprava a doleva,ale dopředu nebo dozadu ne.A ted babo rad co stím mám dělat dál už jsem v koncích
 
 
Datum: 27. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Sláva      IP: uživatel13940    
Zdarec, měl jsem uplně samí problěm a bylo to tím, že jsem měl špatný ložisko v klikovce, zkus vytáhnout válec a jestli jde hýbat s klikovkou doleva a doprava tak by to chtelo novou :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby byla segrovka vylitnutá tak už to dávno nejezdi a udělalo by to celkem paseku zalitnulo do klikovky apod mno to je jedno, můžou to dělat kroužky, čep, sundej hlavu a sahni na pist jestli je volný tak to cce výbrus pokud tam je na tvrdo dobře a nehýbe se tak je to O.K. :-)
 
 
Datum: 09. června 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
Kroužky nebo ti vyletěla segerovka
 
 
Datum: 08. června 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chci se zeptat na zadní svetlo mam tam dva držáky jeden menší a druhej vetší do menšího de normalní sulfidová žárovka 5w a do toho večího nevim jaká patří díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdu má ten danekod ;-) .. na tom webu jsou hovadiny jak hovado :-) .... to že malá cívka je na klakson je hovadina nejvetsiho kalibru :-D :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tom webu je to blbě napsaný, tak se schválně podiv na ty schémata a zjistíš, že 20w zapalování má jen jednu! sufit žárovku a zapalování 30w má jednu! žárovku do které vedou dva! dráty .. pak tam má napsaný že 20w zapalování má 3 cívky, jedna startovací (má být zapalovací), druhá na klakson (má být na zadní světlo) a třetí na obě světla (má být na přední světlo + klakson) .. na 20w zapalování má pak 2 cívky spojené, na to musí být ale jiný rotor .. takže znova, do zadního světla patří sufit žárovka 6v/5w, ke které navedeš pouze jeden drát .. na co je tam ten druhý úchyt nevím, asi když se dělaly vývozní motorky (mustang golden a tak), tak tam se dávalo brzdové světlo živené baterií .. nebo na větší jawy sem slyšel..
 
 
Datum: 09. června 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valfern: plácáš blbiny.. 2 dráty vedou do zadního světla jen k jedné žárovce.. žadní zárovka je přece napájená z přední žárovky a je kostřená přes stedné vlákno přední žárovky.
 
 
Datum: 09. června 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa.maweb.eu/index.php?a=elektrika-jawa-50 tady todle si pročti je to skoro na začatku v toim zapalováni
 
 
Datum: 09. června 2012 6:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
by mě zajímalo kde si to našel, ty dva "kabeli" tam vedou kvůli zadní žárovce, která je zapojená na vlákna žárovky přední.. viz http://www.cezeta487.ic.cz/get.php?id=14
 
 
Datum: 08. června 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja uš to našel je to pro pionýra se 30w zapalovánim ten tam má dva kabeli nebo by teda mel a tim oádem i dve žárovky
 
 
Datum: 08. června 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten červenej kryt co tam je tak dole jako nadne je bílí sklíčko ja bych řek že ta malá osvetlovala spz a ta večí na brzdový
 
 
Datum: 08. června 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam nepatří žádná .. nevím proč to tam je asi se ten držák dával na větší jawy proto...
 
 
Datum: 08. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic tam nepatří,ale podle mě to je připravený na žárovku brzdovýho světla kdyby si ho někdo chtěl dodělat
 
 
Datum: 08. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: roman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi potřebuji poradit. mám pincka 21 a hodí jiskru jen když hodně šlápnu,ale i tak jakoby vynechává.Měnil jsem kondik,indučku,svíčku a čistil kladívka a pořád stejné.Za studena chytne hned,ale po asi 200metrech chcípne.Benzín tam jde.Poradte,díky zdar. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
Česnek vyměn vačku máš ji už omlácenou a jak se ti to víc roztočí a je už to vyhoněné tak to začne házet jak hodně šlápneš tak to hodí jiskru
 
 
Datum: 08. června 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: LUKE      IP: uživatel13811    
čau draci mám problém dal jsme nastříkat nádrž a tak jsem tam dal jinačí je to mustang no a tak jsem všechno vyčistil karbec trysky atd. všechno zaplním nastartuju volnoběh poho vjedu na cestu nízke otáčky ok pak chcu jet rychleji a dusím se vůbec nic jako by ani neházel jiskru ale volnoběh drží bez problému aji kabely jsem skontroloval a nic ale jak podržím karbec tak to začne trochu jet alepořád se dusí nevím co stím děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13846    
ještě zkus sundat vzduchový filtr a projed se bez něho.
 
 
Datum: 03. července 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: LUKE      IP: uživatel13811    
dík já to potřebuju na melé úpravy a nevím jaký vypínač tam mám koupit jestli 2A nebo 1A a nebo 0.5A v elektrice se vůbec nevyznám tak potřebuji radu dík
 
 
Datum: 14. června 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12975    
eště skusim svou skušenost je čystý ..pruchozí výfuk???.vypálit
 
 
Datum: 10. června 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si hladinu v plovákovce,trysky,jehla na jakým je zářezu potom jestli nemáš pecku na kladívkách v zapalování.
 
 
Datum: 09. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Ybara      IP: uživatel13091    
Koukni na plovákovou komoru ještě jednou , ale hlavně se podívej na svíčku , předstih a odtrh , nebo kondenzátor
 
 
Datum: 08. června 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Hoj, mám problém na panelce, jede jenom na otáčky asi do 2000 ve větších se nechytá. Ani když roztláčím z kopce a podřadím až na jedničku tak se chytne motor až když jsou ty malé otáčky. Neví někdo čím to může být? Karburátor bych vyřadil, motor je přetěsněnej mezi půlkama i gufera. Takže to bude asi zapalování? Díky draci moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Problém může být samozřejmě v zapalování, ale mrkni se ještě na filtr, jestli to tam něco nenasálo, třeba hadr.
 
 
Datum: 09. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ja bych se zaměřil na startovací relé zkus ho nastavit při nastartování a odpojení baterky by mnělo byt sepnuté ;-)
 
 
Datum: 08. června 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Čauvec draci.. mám fichtla po výbrusu a je slyšelt u válce takový drhnutí.. přitom zajíždel jsem to jak jsem nejlíp mohl.. je to normlaní?? je to trošku slyšet i za jízdy.. děk.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
no dělal mi to všechno profík takže s tou segrovkou je to minimální možnost... kompresi .. no rukou to nenastartuju tak nevím :-D jínak to jede jako blázen....
 
 
Datum: 09. června 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
má to dobrou kompresy? nevypadla ti třeba pojistka co drží píst. čep? stím sem se už párkrát setkal..
 
 
Datum: 08. června 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11730    
Dusi se! čau,mám jawu 555. Po renovaci,skoro vše je nové.Normálně ho nastartuju ,po přidání plynu tak se začne dusit,na volnoběh normalne chodí. Zkoušel jsem dávat jinak plíšek na šoupěti ale to nemá vůbec žádnej vliv.Tak jsem sundal spojkovej kryt a šroubovákem jsem přikostřil kladívka a Pionýr šel normálně do otáček. Prosím o radu,jsem z toho zoufalej. Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12975    
výfuk je pruchozí?jinak co předstih a nejni ucpaný pal kohout?
 
 
Datum: 10. června 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Zdar draci. Je možný, aby mi po výbrusu na fíku cvakali kroužky? Je to docela dosti slyšet. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawsasss      IP: uživatel9121    
tak to určitě špatná klikovka
 
 
Datum: 09. června 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to cinká v nižších otáčkách hned už za studena tak to kroužky dost možná nebudou, měnil si pozdro na ojnici ?
 
 
Datum: 08. června 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Stím zastavováním se mi to moc nezdááá... :-) to v zivote nezajedu... jelikoz to cinká po chvilce a jen v nizsich otackach... :-) s babetou valim porad 30km/h vzdycky navecir.. kdy je chladnejsi vzduch :-)
 
 
Datum: 08. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to zcela normální - po výbrusu se motor více zahřívá mě to taky dělá mám 8 výbrus a zajíždím na polňačkách, když to začne cvakat tak prostě jedu na míň plynu nebo zastavím a nechám to chvilu vychladnout je to vopruz ale je to to nejlepší co můžeš v dannou chvíli udělat ;-)
 
 
Datum: 08. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Čau draci, mám dotaz. Mám mustanga a je tam dávaný světlo z babety ( viděl jsem to taky u jiných mustangů). To se tak dělalo normálně z výroby a nebo si to nějak předchozí majitel takhle "upravil"? A ještě, dá se to původní světlo ( taková ta "kapka";-) někde pořídit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo sa svetlo na mustnga nedávalo len na posledné typy čo išli na vývoz musí to byť bastl
 
 
Datum: 09. června 2012 16:06
 
<  498  499  500  501  502  503  504  505  506  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 18:49:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu