Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Ahoj, poradíte mi prosím kde se seženu hlavní trysky na Jikova 2836 v rozmezí cca 90 - 110, potřebuji doladit svou ČZ 
děkuji za info ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:55
 Já jsem si taky všechny motorky nechal, přecijen baví mě to opravovat, jezdit na srazy atd...ale větší motorku už jsem potřeboval, číza neni na cestování zrovna ideální...
Datum: 09. června 2012 18:55
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Ano, máš pravdu, už mám v merku taky lepší stroj, ale číza na 100 % zůstane doma ...
Datum: 09. června 2012 18:53
 Mam doma jak 477, tak 180/487. Taky jsem přemýšlel nad nějakýma úpravama, protože už mi to výkonově nestačilo. Chtěl jsem jít cestou většího karbece a většího vrtání, nakonec jsem se na to ale vykašlal a koupil jinou mašinu. Přecijen by se značně zvýšilo namáhání klikovky a celého motoru...
Datum: 09. června 2012 18:46
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 No, pohrávám si s myšlenkou že seženu starý válec a něco zkusím, ale asi zůstanu u série, kámoš má 477, trysky 96,50 + otevřenější filtrbox jede mu to výrazně lépe, zvládá to dokonce obstojně i 17 z. sekundár, už taky má 4 výbrus, pohledal jsem údaje a 477 válec by měl být o něco málo točivější, ( http://tdox.sweb.cz/350/cas.html ) v kombinaci s větším výbrusem a lehce připilovaným časováním by to mohla být raketa, až bude čas tak si možná budu hrát na ladiče ...
Datum: 09. června 2012 18:27
 Zřejmě se to odlišovalo pouze otryskováním. Karbec je 2926, myslim si že 2836 je jen kód příslušného otryskování. Můžu se zeptat proč chceš laborovat s tryskami? Upravoval jsi motor?
Datum: 09. června 2012 18:08
Jméno: čezet
IP: uživatel11232
 Díky, no ty karbece by měly snad být schodné, já mám 487.0 od lesních závodů, předek jednoklíč, r. v. 87, karb. 2836, sem koukal že 477 pužívala jako hlavní 96, to je kvůli tomu že má otevřenější filtrfox (tj. 2 díry) ???
Datum: 09. června 2012 18:02
Datum: 09. června 2012 17:50
 Čau draci mam otazku ktera sem vubec nepatři ale nevim kde jinde se zeptat.. kdyš volam s Česka do ciziny na česky čislo musim met předvolbu jak je v česku +420 tak je to stejny aj v cizine ? (omlouvam se za tuto blbou otazku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 16:56
 skusim to pak ješte teda aj s tou předvolbou +385 a aj +420 :/ řikal sem ji at zavola a uš to sou 2 dny a nic
Datum: 09. června 2012 16:56
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 jestli jsem já se svým číslem třeba v německu, tak ty mě můžeš normálně volat bez předvolby 420
Datum: 09. června 2012 16:43
 tak sem asi psal uplne na nic tech 38 smsek a 15x volal
Datum: 09. června 2012 16:31
 diky moc
Datum: 09. června 2012 16:28
 jo do jiné země musíš mít jejich předvolbu...
Datum: 09. června 2012 16:16
 Nazdar potreboval by som poradiť mám Babetu 210 a na spojke sa mi stáva že sa bubny do seba trú neviem ako to opraviť motor je po GO a všetko som dal tak jak ma byť ten veľký bubon na ktorom je remeň má vôľu do strany asi tak 4mm tu sú obrázky http://imageshack.us/photo/my-images/88/fotografia0148z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/528/fotografia0147.jpg/ a dalšia závada je že mi babeta zdochýna cca po 2 km počkam štart nem idem ďalej ale nádrž čistá elektrika ok a karburátor zošteľovaný a sviečky som skúšal viaceré
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:51
 ČEST. Potřeboval bych poradit co se týče papírů. Koupil sem si fichtla a dostal sem pouze jeden techničák, takovou malou knížečku. Nebudou s tim problémy a nechybí k tomu ještě něco, nebo mi to pouze vymění na úřadě za nový? Dík. Pište na email Vojcapek@seznam.cz . Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 17:18
 Tak tak, stačí abys tam byl napsanej v odhlášce a můžeš to na sebe přihlásit. A kolikrát ani nedostaneš novej, někde nechávaji tu knížečku...
Datum: 09. června 2012 17:18
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 tak hlavně jestli tě ten předchozí majitel napsal do polopřevodu. jinak to těžko převedeš
Datum: 09. června 2012 16:41
 knížečka je originál techničák od fíka, na úřadě ti jí vemou a vystaví novej klasickej techničák
Datum: 09. června 2012 16:39
Jméno: maary
IP: uživatel4850
 zdar draci mam 250/353 a mam problem z razením. kdyz tam chci kopnout jednicku, tak se mi radička pretocí až na startovací polohu. A jestě když utahnu sroub vedle zapalovaní (na serizovaní spojky) tak tam nemužu hodit ani jednu rychlost. PLS NEVÍTE NĚKDO ČÍM BY TO MOHLO BYT ?? DIKY MOC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:20
 děláš to celé špatně.. tím šroubem u dynama se šteluje záběr spojky.... tvuj problém je v prasklé nebo unavené pružině která tlačí páku ven aby se nepřetáčela do startovacé polohy samovolně.
Datum: 09. června 2012 15:20
 pravděpodobně budeš mít ulomenej zoubek na startovacím segmentu
Datum: 09. června 2012 15:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zdar když jedu na fichtlovi tak se mi někdy stane že se celej motor žačne třást když zastavim má hrozny votáčky i na vvolnoběh tak to hccípnu nastartuju v vše v poho ptal sem se i kámoše a nevi co stim..díky za vodpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:56
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nad tim se taky přemejšlel ale těsnění sou všade nový a motor je vod lonska po GO ale dělá to jen teplej motor
Datum: 09. června 2012 18:56
 Nesaje ti to někde faleš?
Datum: 09. června 2012 18:24
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ale jinak jede bez vybrací tohle fakt jen někdy to začne třeba neska sem jel asi hodinu v kuse a nic se nedělo..
Datum: 09. června 2012 17:47
 co*
Datum: 09. června 2012 14:39
 Pišeš třást tak jediny do me napada je špane vynažena klika podle me ničim jinym to byt nemuže
Datum: 09. června 2012 14:39
Jméno: Sláva
IP: uživatel13940
 zDRAVÍM, půlil jsem motor od pionýra už 3, vždy bylo vše ok. Teďka jsem vyměnoval klikovku a všechno sem složil a kdyz motor nahnu na pravou stranu tak mi vyslkočí rychlost a kdyz na levou tak zase naskoci. znovu sem to rozpůlil zkontroloval a nic sem nenasel a chyba byla zpatky, nevíte čím to může být? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 12:24
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 problém bude nekde mezi automatem a převodovkou... osobně tipuju vydličku nejak blbě nasazená nebo snat nenasazená? :O
Datum: 09. června 2012 12:24
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 09. června 2012 9:55
Jméno: mara
IP: uživatel12113
 Zdarec  dostal jsem za ukol spravit babetu že už nějakou dobu nejede. Vyčistil jsem karbec, trysky, kohoutek, ventil plovákovky, dal novou fajfku a svíčku z funkční motorky. Chytla hned na rozjetí tak jsem nastavil vzduch na 1,5 otáčky podle internetu. Babeta jede a zdá se mi že táhne pěkně ale jenom do 3/4 plynu, na plný plyn tak to dělá takové to heeeeen buuu heeeeen buuu heeeeen, nevím jak to popsat, prostě jde do otáček pak se na chvilku zadusí. Je to moje 1. babeta takže ještě nevím.. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 11:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo bych zkusil zvýšit hladinu
Datum: 09. června 2012 11:55
 Podle mě nedotejká benzín, ještě jednou bych prošel palivovou cestu...
Datum: 09. června 2012 9:51
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:19
 Nebral ani Zadarmo (jsem chtěl napsat)
Datum: 10. června 2012 11:19
 Já být tebou tak bych ten polský nebral zadarmo,poněvač všechno co je z polska tak stojí za veliký hov**.Raači si sežen nějakej kloudnej starej a vyvař si ho v octu a budeš mít pokoj.Kdybysi chtěl mám jich doma možná 10 vyvařených čistých.
Datum: 10. června 2012 11:18
 za 1) Máš to tam snad napsaný, že je to na mustanga , popř je tam na jawu 23. 2) Tak snad se jdu podívat k motorce na karbec a vypadá snad stejně jak na obrázku ne? 3) Originál je sice opotřebovaný, ale pokud narazíš na dobrej kousek tak se dá pořídit za málo peněz 4) Soused to má na Jawa 05, byly problémy s hladinou, protože oska, na které jezdí plovák byla od výroby zohlá, tak se plovák zadrhával, na to mrkni, pokud to budeš kupovat, jinak mu šlape dobře ..
Datum: 09. června 2012 9:43
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 u fika je karbec Jikov 2917 psb
Datum: 09. června 2012 9:05
 ten uš bude opotřebovanej  , navíc ja nevim co tam mam za typ karburatoru
Datum: 09. června 2012 8:03
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 najdi si nějakej originalní na bazaru
Datum: 09. června 2012 7:22
 ahoj draci ja bych potřeboval vědět na kolik mně víde generálka motoru z 210 babety za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 7:49
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 počítej tak kolem 2tis
Datum: 09. června 2012 7:49
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi poradit proc mi u fichtla je slyset takovy divny chrasteni ve valci???,,,,čim by to tak mohlo bejt ,??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:04
 mám ten samej problém.Dal jsem novej pist pruměr 40 kroužky,válec futro, a motor zvoní na volnoběch jako blázen.Dokonce jsem i strhnul hrany na kanálcích a stale zvoní.Klika má sice vuly doprava a doleva,ale dopředu nebo dozadu ne.A ted babo rad co stím mám dělat dál už jsem v koncích
Datum: 27. června 2012 21:04
Jméno: Sláva
IP: uživatel13940
 Zdarec, měl jsem uplně samí problěm a bylo to tím, že jsem měl špatný ložisko v klikovce, zkus vytáhnout válec a jestli jde hýbat s klikovkou doleva a doprava tak by to chtelo novou
Datum: 13. června 2012 19:41
 Kdyby byla segrovka vylitnutá tak už to dávno nejezdi a udělalo by to celkem paseku zalitnulo do klikovky apod mno to je jedno, můžou to dělat kroužky, čep, sundej hlavu a sahni na pist jestli je volný tak to cce výbrus pokud tam je na tvrdo dobře a nehýbe se tak je to O.K.
Datum: 09. června 2012 20:14
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 Kroužky nebo ti vyletěla segerovka
Datum: 08. června 2012 23:17
 cau chci se zeptat na zadní svetlo mam tam dva držáky jeden menší a druhej vetší do menšího de normalní sulfidová žárovka 5w a do toho večího nevim jaká patří díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:35
Datum: 09. června 2012 21:35
 Na tom webu je to blbě napsaný, tak se schválně podiv na ty schémata a zjistíš, že 20w zapalování má jen jednu! sufit žárovku a zapalování 30w má jednu! žárovku do které vedou dva! dráty .. pak tam má napsaný že 20w zapalování má 3 cívky, jedna startovací (má být zapalovací), druhá na klakson (má být na zadní světlo) a třetí na obě světla (má být na přední světlo + klakson) .. na 20w zapalování má pak 2 cívky spojené, na to musí být ale jiný rotor .. takže znova, do zadního světla patří sufit žárovka 6v/5w, ke které navedeš pouze jeden drát .. na co je tam ten druhý úchyt nevím, asi když se dělaly vývozní motorky (mustang golden a tak), tak tam se dávalo brzdové světlo živené baterií .. nebo na větší jawy sem slyšel..
Datum: 09. června 2012 15:38
 valfern: plácáš blbiny.. 2 dráty vedou do zadního světla jen k jedné žárovce.. žadní zárovka je přece napájená z přední žárovky a je kostřená přes stedné vlákno přední žárovky.
Datum: 09. června 2012 13:36
 http://jawa.maweb.eu/index.php?a=elektrika-jawa-50 tady todle si pročti je to skoro na začatku v toim zapalováni
Datum: 09. června 2012 6:36
Jméno: hh
IP: uživatel13771
Datum: 08. června 2012 23:09
 ja uš to našel je to pro pionýra se 30w zapalovánim ten tam má dva kabeli nebo by teda mel a tim oádem i dve žárovky
Datum: 08. června 2012 22:14
 ten červenej kryt co tam je tak dole jako nadne je bílí sklíčko ja bych řek že ta malá osvetlovala spz a ta večí na brzdový
Datum: 08. června 2012 22:05
 Tam nepatří žádná .. nevím proč to tam je asi se ten držák dával na větší jawy proto...
Datum: 08. června 2012 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic tam nepatří,ale podle mě to je připravený na žárovku brzdovýho světla kdyby si ho někdo chtěl dodělat
Datum: 08. června 2012 22:02
 Čau lidi potřebuji poradit. mám pincka 21 a hodí jiskru jen když hodně šlápnu,ale i tak jakoby vynechává.Měnil jsem kondik,indučku,svíčku a čistil kladívka a pořád stejné.Za studena chytne hned,ale po asi 200metrech chcípne.Benzín tam jde.Poradte,díky zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 23:16
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 Česnek vyměn vačku máš ji už omlácenou a jak se ti to víc roztočí a je už to vyhoněné tak to začne házet jak hodně šlápneš tak to hodí jiskru
Datum: 08. června 2012 23:16
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 čau draci mám problém dal jsme nastříkat nádrž a tak jsem tam dal jinačí je to mustang no a tak jsem všechno vyčistil karbec trysky atd. všechno zaplním nastartuju volnoběh poho vjedu na cestu nízke otáčky ok pak chcu jet rychleji a dusím se vůbec nic jako by ani neházel jiskru ale volnoběh drží bez problému aji kabely jsem skontroloval a nic ale jak podržím karbec tak to začne trochu jet alepořád se dusí nevím co stím děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 22:53
Jméno: jirka
IP: uživatel13846
 ještě zkus sundat vzduchový filtr a projed se bez něho.
Datum: 03. července 2012 22:53
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 dík já to potřebuju na melé úpravy a nevím jaký vypínač tam mám koupit jestli 2A nebo 1A a nebo 0.5A v elektrice se vůbec nevyznám tak potřebuji radu dík
Datum: 14. června 2012 19:47
Jméno: josef
IP: uživatel12975
 eště skusim svou skušenost je čystý ..pruchozí výfuk???.vypálit
Datum: 10. června 2012 13:34
 zkontroluj si hladinu v plovákovce,trysky,jehla na jakým je zářezu potom jestli nemáš pecku na kladívkách v zapalování.
Datum: 09. června 2012 21:24
Jméno: Ybara
IP: uživatel13091
 Koukni na plovákovou komoru ještě jednou , ale hlavně se podívej na svíčku , předstih a odtrh , nebo kondenzátor
Datum: 08. června 2012 20:57
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Hoj, mám problém na panelce, jede jenom na otáčky asi do 2000 ve větších se nechytá. Ani když roztláčím z kopce a podřadím až na jedničku tak se chytne motor až když jsou ty malé otáčky. Neví někdo čím to může být? Karburátor bych vyřadil, motor je přetěsněnej mezi půlkama i gufera. Takže to bude asi zapalování? Díky draci moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Problém může být samozřejmě v zapalování, ale mrkni se ještě na filtr, jestli to tam něco nenasálo, třeba hadr.
Datum: 09. června 2012 21:07
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ja bych se zaměřil na startovací relé zkus ho nastavit při nastartování a odpojení baterky by mnělo byt sepnuté
Datum: 08. června 2012 23:53
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Čauvec draci.. mám fichtla po výbrusu a je slyšelt u válce takový drhnutí.. přitom zajíždel jsem to jak jsem nejlíp mohl.. je to normlaní?? je to trošku slyšet i za jízdy.. děk..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 7:28
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 no dělal mi to všechno profík takže s tou segrovkou je to minimální možnost... kompresi .. no rukou to nenastartuju tak nevím 
jínak to jede jako blázen....
Datum: 09. června 2012 7:28
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 má to dobrou kompresy? nevypadla ti třeba pojistka co drží píst. čep? stím sem se už párkrát setkal..
Datum: 08. června 2012 23:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel11730
 Dusi se!
čau,mám jawu 555. Po renovaci,skoro vše je nové.Normálně ho nastartuju ,po přidání plynu tak se začne dusit,na volnoběh normalne chodí.
Zkoušel jsem dávat jinak plíšek na šoupěti ale to nemá vůbec žádnej vliv.Tak jsem sundal spojkovej kryt a šroubovákem jsem přikostřil kladívka a Pionýr šel normálně do otáček. Prosím o radu,jsem z toho zoufalej. Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:41
Jméno: josef
IP: uživatel12975
 výfuk je pruchozí?jinak co předstih a nejni ucpaný pal kohout?
Datum: 10. června 2012 13:41
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Zdar draci. Je možný, aby mi po výbrusu na fíku cvakali kroužky? Je to docela dosti slyšet. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 9:33
Jméno: jawsasss
IP: uživatel9121
 tak to určitě špatná klikovka
Datum: 09. června 2012 9:33
 jestli ti to cinká v nižších otáčkách hned už za studena tak to kroužky dost možná nebudou, měnil si pozdro na ojnici ?
Datum: 08. června 2012 22:23
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Stím zastavováním se mi to moc nezdááá...  to v zivote nezajedu... jelikoz to cinká po chvilce a jen v nizsich otackach...  s babetou valim porad 30km/h vzdycky navecir.. kdy je chladnejsi vzduch
Datum: 08. června 2012 22:02
 Je to zcela normální - po výbrusu se motor více zahřívá mě to taky dělá mám 8 výbrus a zajíždím na polňačkách, když to začne cvakat tak prostě jedu na míň plynu nebo zastavím a nechám to chvilu vychladnout je to vopruz ale je to to nejlepší co můžeš v dannou chvíli udělat
Datum: 08. června 2012 21:36
 Čau draci, mám dotaz. Mám mustanga a je tam dávaný světlo z babety ( viděl jsem to taky u jiných mustangů). To se tak dělalo normálně z výroby a nebo si to nějak předchozí majitel takhle "upravil"? A ještě, dá se to původní světlo ( taková ta "kapka"  někde pořídit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 16:06
 Origo sa svetlo na mustnga nedávalo len na posledné typy čo išli na vývoz musí to byť bastl
Datum: 09. června 2012 16:06
|



|