Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci je pravda že,čím větší difuzor tím větší otáčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 16:44
 kdyš maš nakou upravu tak jo ale kdyš daš na origo motor třeba 20mm difuzor tak to skoro nepojede
Datum: 08. června 2012 16:44
Jméno: Libor
IP: uživatel13665
 Zdravim moh bych mit pionyra ale mám trochu problém má kartičku(malej techničák) ale je tam napsanej předchozi majitel teď stoji 11.rokem ve stodole a nejezdi nemá stk a povinny ručeni se neplatilo jak to mám vyřešit s přepisem má ještě starou značku takovej ten šestiuhelnik posledni majitel co byl na kartičce je už mrtveja rád bych ho měl a s papirama protože nechci jezdit po silnici se strachem před policajtama dřiv jsem motorku měl a přepis byl normálni ale teď nevim jak nato za radu děkuji pišu sem proto že nemám čas na zišťováni po uředech ale pokud nebude jináče tak tam budu muset zajit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:01
Jméno: Libor
IP: uživatel13665
 Ještě mě napadlo zda by natom nešla udělat jen pojistka a stk jen nevim co stou starou značkou zda by byla problém teoreticky když to tak dělaji lidi že maji auto napsany na minulyho majitele a pojistku na sebe tak to policajtum nevadi tak pokud by byl napsanej v prukazu starej majitel a mělo to novou stk a zaplacenou pojistku tak by to nemuselo vadit ne? prostě si stim nevim rady...
Datum: 08. června 2012 18:01
 zdar mam na pístu uplně nahoře na jawa 250 napsano 2 a dlo v něm jsou písmena DBY a pod tym je 4 chtěl bych se teptat jestli je to nejakej výrus nebo je to original chci totož kupovat nový píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Origo válec a píst je 65 mm. Jestliže je nahoře na pístu 2 tak je to druhý výbrus, ještě to změř, mělo by to být 65,50. Doporučuji proměřit válec, jestli není moc opotřebovaný a případně nechat udělat výbrus.
Datum: 09. června 2012 21:24
 píst na daný výbrus je cca vždy o 0,2 mm menší ...vem si sebou valec do obchodu a svou posuvku ...jestli to nezmotám ta rozměr 74:00mm je nultý brus.. 74,25 první ...74,50 mm třetí.... nejsim si jistej jestli je dobře 74 pro kejvačku ale ti výbrusi jdou vždy po 0,25mm a píst je podle udaju výrobce o ti o,2až 0,4 mm menší pochopil?
Datum: 09. června 2012 18:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,zas já.Níže jsem psal o zapalku na čz 175/470.Funguje krásně ale jen bez AL.deklu jakmile ho nandam,našroubuju tak se spali pojistka,bez něj nádherně chodí.Myslel že to je timhle: http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#070620122372.jpg
tak jsem to oblepil asi 3ma vrstvama pásky ale vubec to nepomohlo.Co myslíte?Čim ještě by to mohlo bejt?Je to nějaká kravina,jen jí najít no...Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u 555 a 05 to občas kostrilo o šroubek na kterém drží kladívko
Datum: 08. června 2012 22:06
Jméno: Jarda 87
IP: uživatel11501
 Cau hele vypadato na ten konektor od kondenzatoru k ty svorce na relatku omotejdo izolaci a uvidis rekbych ze je to vystrceny ven a dotejkaseti o ten kryt
Datum: 08. června 2012 17:15
Jméno: wwe
IP: uživatel10681
Posl.aktualizace: 08. června 2012 21:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
Datum: 08. června 2012 21:48
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Jo, na té Tatře co je před tou motorkou na fotkách ten lak vypadá dobře, ale na té mašině to moc neštimuje..
Datum: 08. června 2012 20:13
 to je ale vul,,pro nestriknul ty vyfuk kolena, ,, takhle je to dost amatersky
Datum: 08. června 2012 16:40
 lakování tzv metoda ponor
Datum: 08. června 2012 15:57
Datum: 08. června 2012 15:07
 vidim poprve  ale musim řict dobra kvalita laku
Datum: 08. června 2012 12:13
 hj lidi mám problem myslim že v karbcu protože jak jedu do kopce tak mi to zdechá a nechce to jet ale jak už jedu na rovince nebo z kopce tak to jede normálně nevíte čím by to mohlo být ??? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 15:59
Jméno: sobusek
IP: uživatel13938
 díky  zkusim to a dam vedet
Datum: 08. června 2012 15:59
 nebo máš málo benálu a jak jedeš do kopce tak neteče do karbecu nebo jen v malém množstvý.
Datum: 08. června 2012 10:38
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 přicpanej karburátor.. vyndat trysky profouknout a kanalky taky... mas pricpanou urcite hlavni trysku, a kdyz mu pridas tak nestihá pořádně valit benzin do válce
Datum: 07. června 2012 23:01
 popy jak mám prosimte přidelat ten štítek na tu vidlici jakoby za ten kryt tachometru , ja uš tam mam jeden nejtek a jak ho mam vindat a dat tam ty novi i stim štítkem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:06
 díky jinak wafel ja seš ptal protoze se mi kvuli tomu nechce všechno sundávat vidlice svetlo řidítka atd
Datum: 08. června 2012 18:06
 Dej tam rýhovaný hřeb, rozměr tušim 3x6.
Datum: 08. června 2012 17:52
 Šroubky nedávat, mělo by to vypadat, že tam ten štítek je od výroby, takže strčit nýtek zevnitř a zepředu ho rozklepat. Nejlíp se to dělá když si do nějakého šroubu nebo kulatiny vyvrtáš takový důlek a tím pak pěkně rozklepeš nýtek do kulata. Ale chtělo by to trochu přemýšlet než se na něco zeptáš ne? Co je za problém v tom dostat ven jeden nýtek, zkusím ho chytit kleštěma, nejde, zkusím ho nějak podebrat, nejde, no tak ho odvrtám nebo odbrousím ne? Používejte taky mozky, za chvilku se tady budete ptát jak si utřít pr*el.
Datum: 08. června 2012 12:57
Jméno: kuba12
IP: uživatel13935
 odbrus ten ty nyty a dej tam samořezné šroubky  jednoduché
Datum: 08. června 2012 8:27
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdravím draci, včera jsem dostal papíry a tak můžu normálně jezdit a testovat.. První problém je že když třeba se chci rozjet tak zařadím a přidám plyn tak se hodně zadusí a teprv pak vyletí do otáček, druhý problém je že když jedu z kopce tak ten motor mě jakoby brzdí, šel by ještě o hodně víc do otáček, hladina je naštelovaná správě, svíčka PAL N15Y - mám jí zkusit vyměnit ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 18:07
 jáj seš jak učitelka
Datum: 08. června 2012 18:07
 valfren: Ale ty to "y" sem tam použij
Datum: 07. června 2012 22:12
 tu svíčku vimnen za nejakou bez toho ipsilonu
Datum: 07. června 2012 22:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,hele mám prosbu,na ČZ 175/470 mám ted' nově repasované zapalování,vše funguje,pohoda ale jen když mám sundanej pravej dekl  Jakmile ho nandam tak odejde pojistka,když ho sundam tak to zase běha.Našel jsem misto kde by mohl byt zkrat,viz.foto tam se to nejspiš dotyka deklu a je to na kostře a zrovna tenhle kabel bejt ukostřenej nemá.Může to tímto být?Nikde jinde jsem žádnou chybu nenašel.Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#070620122372.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 14:55
 Čau,hele zapalko jsem si nechal dělat tady: http://dynama.netstranky.cz/
Vezl jsem to tam osobně a pán tam toho měl hromady,cena parádní ale říkal že nestiha takže dodělal tehhle par kousku a dalši prej na podzim.Pokecal bych ale icq a podobné nemám,jen mail.
Datum: 08. června 2012 14:55
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Ahoj, kde sis nechal repasovat zapalko? Taky mám čz 175/470 r.v. 1965. Nemam snim problém, ale kdyby někdy náhodou.... kdyžtak napiš na icq, pokecáme 269044920
Datum: 08. června 2012 10:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ten ukostřenej bejt nemá
Datum: 08. června 2012 6:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Datum: 07. června 2012 21:42
 LIDI!! PIŠTE PROSÍM TAK ABY TO ŠLO ČÍST A DÁVALO TO SMYSL. DĚKUJI! klikař
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 8:08
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 vyhrál jsem jen proto že nepřijeli ti kterým to opravdu jede....
Datum: 09. června 2012 8:08
 klikar je machr,, stacilo oprasit a hned je s toho bedna,,takze pridavam gratulaci
Datum: 07. června 2012 23:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Bohužel/bohudík taky retardštinou nevládnu  jinak gratuluju klikaři k bedně na závodech.
Datum: 07. června 2012 22:50
 nerozumim. asi zase zavedu teror  ))))
Datum: 07. června 2012 22:02
 nerozumíš řeči mladého kmene fichtlotéků?
Datum: 07. června 2012 21:52
 Při skládání motoru se mi ulomil kousek hlíníku na karteru je to takovej kopeček na pravý straně karteru v něm je tyčinka řazení nepoteče mi z toho olej ? dá se to opravit ? díkec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 11:04
 Ne nic se neposralo akorát sem asi špatně nasadil tyčinku řazení a upadlo to . čím se to dá vyvařit Díkec
Datum: 08. června 2012 11:04
 olej poteče. jde to vyvařit. motor patrně nese víc šrámů po tvém půlení než jen vylomenej kousek hliníku...
Datum: 07. června 2012 21:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cávo draci... mám takovej dotaz - jak mám vyčistit hlavu na jawa 555 aby sem co nejmíň poškrábal spalovací prostor ? je tam hodně hrubá vrstva karbonu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 8:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Karbon luxusně rozpoští WDčko
Datum: 11. června 2012 8:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky pánové
Datum: 08. června 2012 13:16
 Já to beru jemným šmirglem a doleštim silichromem do vysokeho lesku  pak se nato krabon huř
Datum: 08. června 2012 7:24
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 No jak z hlavy to jednoduše vyškrábej nožem šroubovákem , a zbytek karbonu umej benzínem nebo tak něčím , no a válec dej dolů taky a kánálky vyčisti stejně . Když říkáš , že ve hlaě je toho dost , tak kanály vem taky , a vyfuk bys při tom mohl vzít , uvidíš ten rozdíl potom
Datum: 07. června 2012 22:02
Posl.aktualizace: 07. června 2012 17:19
 U toho dražšího je napsané:již na skladě a u toho levnějšiho nemám čas číst ten román
Datum: 07. června 2012 17:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 cross nema světelne civky, jinak by bylo dobre trochu číst
Datum: 07. června 2012 17:10
 cau chci se zeptat jak se jmenuje ten valeček nebo kde ho seženu rozřízlej jak se do nej zasekne koncovka bowdenu od zadní brzdy je to na mustangovi kříž se stupačkama a ešte jedna otázka pořád se mi povolujou stupačky přední co je nanich ta gumová návlečka nedaj se nák zajistit pro ty povolení díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 7:45
 Je problém si ten váleček udělat? Stačí k tomu starý M8 šroub s tělem, pilka, dva vrtáčky. Otázka pěti minut práce.
Datum: 08. června 2012 7:45
 díky to je ono , proč bych s emel podrobovat maturitní skoušce ?
Datum: 07. června 2012 21:56
 doufám že se nehodláš podrobit maturitní zkoušce....
Datum: 07. června 2012 21:11
Datum: 07. června 2012 20:57
 zdarec mám dotaz když rozeberu u pionýru 20 ty vidlice (mislím celí řidítka od masky dolů) tak uvnitř je nějakej silon nebo ne ????? a kdyby tam byl a já ho omylem zničil tak musím tam dat nějakej jiněj nebo naco tam je dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 22:47
Datum: 07. června 2012 22:47
 a můžu se zeptat na co tam sou ?????????????????? a taky kolem kolika korun se pohybujou ??????????
Datum: 07. června 2012 21:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jsou tam nilonový pouzdra ale pokud to budeš normálně vymontovávat tak je ani zničit př tom nejde, a kdyby náhodou tak se dají koupit nové do každé videlice dvě
Datum: 07. června 2012 17:14
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Když dám na jawu 20 karbec z s22 bude možné dosáhnout stejného výhonu jako s karbecem 2917?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 20:44
 když prodaš te karbc, mues mit za nej 4 2917
Datum: 07. června 2012 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne bude to mít tak 2/3 výkonu,ale bez úprav tam půjde
Datum: 07. června 2012 17:15
Jméno: Hoonza
IP: uživatel13931
 NE...zaprvé nevím jak ho tam dáš bez úprav a zadruhé má menší difusor a fichtl by nešel do otáček tolik. Na úkor toho by se ti možná zmenšila spotřeba.
Datum: 07. června 2012 15:35
Jméno: Lukáš Jahoda
IP: uživatel5427
 Zdravím všechny,, mám takoví dotaz,, mám jawu 21 bez TP ,, známí mě nabídl TP se vším všudy a bezproblémový přepis,,ale na jawu 23 ,, myslíte žeby to prošlo na stk ? popřípadě kde ještě ? policie a tak ?  ) díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 10:37
 jo to je jedno prostě je to JAwa 50 ajestli 21 nebo 23 to už se neřeší
Datum: 08. června 2012 10:37
Jméno: wdd
IP: uživatel10587
 má velký vlyv prímární kolečko u lamel na výkony je lepší menší nebo větší
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2012 18:04
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Zkus se projet na kole s přehazovačkou a třeba to pochopíš...
Datum: 07. června 2012 18:04
 s menším primárem zvyšuješ riziko prokluzu spojky....
Datum: 07. června 2012 15:42
Jméno: tom
IP: uživatel13930
 s menším primárním kolečkem dosáhneš velkou sílu ale stratíš rychlost
Datum: 07. června 2012 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Nemá vliv na výkon,jen mění převodový poměr na primáru do pomala
Datum: 07. června 2012 15:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Výkon je stejný...
Datum: 07. června 2012 13:54
 zravím, mám dotaz. Právě jsem dotáhl domů pionýra 21 r.v. 79.. Po rozhýbání motoru a zahřátí jsem přišel na to, že mi nejde zařadit trojka při vyší rychlosti. jen když dkoro stojím. Mohl by na to mít nějakej vliv typ oleje v převodovce? Nebo by bylo lepší motor rozpůlit. Má najeto 3500 tak myslím že musí být v pořádku. Za studena funguje všecko v pořádku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 18:45
 Tohle mě dělalo taky dokonce i že tam šla kolikrát jednička a další kvalty tam nešly a bylo to pokaždý těma šroubama na automatu zezhora co sou zašroubovaný do motoru.Byly povolený buď oba nebo jen ten na pravý půlce motoru a pak tam nešly kvalty.Pokaždý stačily jen dotáhnou a zase to bylo Ok.....nevím jestly si to pochopil....kdyžtak hodím nějaké foto
Datum: 10. června 2012 18:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mě se jednou stalo že mi nešla dát trojka pak sem zjistil že dře řadička o víko tak se jí přihnul a vše je v poho ale nevím zda ti to nejak pomuže
Datum: 09. června 2012 11:08
Jméno: saulik
IP: uživatel13933
 Právě že když to chcípnu tak to pořád nejde. Až motor vychladne tak to jede zase jak má. Prvně mi tam trojka nešla vůbec. Nakonec sem vyměnil olej ale za nějakej do automatické převodovky a už tam šla ale špatně. Zkusím se podívat na tu spojku a vyměnit olej za ten který tam patří a uvidím jakej bude výsledek
Datum: 09. června 2012 10:51
 jakim automatu co toje 50 přece nemá automatickou převodovku
Datum: 07. června 2012 21:58
 Na automatu je takový šroubek ze stany spojky, ten utáhni/povol, porstě si s ním pohraj a zkus .. preventivně bych alespoň vyměnil olej .. zkus řadit na místě, potom řad při jízdě od nízkých a po vysoké otáčky, třeba se to "rozhýbe", jinak bude problém v převodovce a automatu...
Datum: 07. června 2012 20:37
 a když je zahřátej motor a chcípneš to, jde potom řadit?
Datum: 07. června 2012 19:06
Jméno: saulik
IP: uživatel13933
 Neutrál pod dvojkou nejde.. Trojka jako by prostě zmizela. Přez zuby to taky nejde. Ostatní kvalty jdou bez problémů ale když se motor ohřeje řadící páka prostě nejde níž, jakoby to byl jen dvoukvalt. Zkusím se podívat na tu spojku jak vypadá.. 5 let to stálo
Datum: 07. června 2012 18:39
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 to že nejde zařadit znamená co? jde po zubech, nebo nejde hejbat s řadící pákou? a neutrál mezi 2. a 3. řadit jde? co ostatní kvalty jak jdou řadit? a když stojí na místě a dáš jedničku jde hladce? nebo si škrnteš zubama, případně jde úplně po zubech?
Datum: 07. června 2012 18:12
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak typ oleje vliv nemá já bych zkusil seštelovat spojku a kouknout na lamely ale to se mi nezdá možná je něco s automatem jinak nevim
Datum: 07. června 2012 17:53
 Čau draci je potřeba velikých úprav dát na pincka bezkontaktní zapalováni z motorové pily??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 13:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Hele v principu je Vape to samé jako původní zapalko pionýra, liší se pouze tím, že Vape má v sobě elelktroniku, aby mohlo bezkontaktně spínat. S trochou součástek za pár korun je to možné doma udělat na původním zapalku. http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Dneska bych to tedy spíš řešil jinak, aby se jako snímací prvek mohl použít průmyslovej hall snímač, ale jak píšu ...v pincipu to samé....
Datum: 08. června 2012 13:36
 Myslel jsem do krosového stroje ale asi sáhnu do peněženky a koupim VAPE
Datum: 07. června 2012 16:39
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No jednak musíš sehnat pilu co má stejnej kužel jako má pionýr na klice, pak musíš sehnat takovej typ co se vejde do původního místa zapalka, nějaká ta redukce pro usazení zapalka do původního místa a pak si musíš koupit baterku na kterou budeš ve dne svítit, abys nedráždil policajty, bo podle vyhlášky musí motocykl svíti celodenně. Ještě jsem totiž neviděl zapalko z motorové pily se světelným okruhem
Datum: 07. června 2012 11:47
|



|