Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci. Dnes se mi stalo že se mi Jawa 20 zadusila během jízdy. Jel jsem a najednou konec. Nastartovat se dá krásně, ale nechce do otáček. Zkoušel jsem předstih a trysky. Nic nepomohlo co s tím???? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 11:19
 muze bejt pricpanej celej karburator vycisti ho celej a taky by to mohlo byt i vyfukem vycisti ho  a pak uvidis
Datum: 20. května 2012 11:19
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 zdravim je problem ked sem dal na 350 632 12v bateriu ,a co sa moze stat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 16:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 pokud tam mas alternator jako na 638 tak mas 12 V , jak tam mas dynamo tak jak treba na kyvacce tak mas 6 V .
Datum: 20. května 2012 16:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 na zapalku je tusim 6v
Datum: 20. května 2012 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky si myslím
Datum: 20. května 2012 11:52
 632 měla už v základu 12V rozvod, nebo ne?
Datum: 20. května 2012 8:46
 Zdravim vsechny, chtel bych se zeptat prosim jak zapojit na jawe 250/353 jen na zkousku motoru el. na nastartovani, nemam regulator dobijeni, jde to vubec? Prej by to melo jit dokud nezdechne baterka, pripadne kdo vite a mate zkusenost tak pls schema, nehaze jiskru nic.. ale sviti
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 15:16
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Zdravím.
Mám problém s 20kou. Přeskakuje mi jednička... Dáte 1.stupeň a při záběru to jakoby chrčí a občas to škubne. Měl jsem rozpůlený motor a řadit jde pěkně a převodovka by měla být v pořádku, zuby byly ok, vyměnil jsem akorát ložiska na hřídelích převodovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:35
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Jaký kolíky?  zuby všude vypadaly jak nový... Ložiska na hřídelích od koleček byly v hajzlu, tak jsem je vyhazel a dal jiný.
Datum: 29. května 2012 16:35
 a jak na tom byly kolíky na kolečkách?
Datum: 19. května 2012 16:39
 Cauves draci mam blby dotaz ale vtomhle se moc nevyznam je mozne prevrtat valec z 38 na 39? Anebo se musi postupovat postupne po 0.25mm? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 20:32
Jméno: katan
IP: uživatel9410
 musim rict ze sem na to taky narazil 7. vybrus na nej original , strasne se to prehrivalo, zvetsil sem spalovat tak prasacky az sem se za to stydel ale jede to a dobre . Na vrtacku sem nasali brusnej valecek a ledvinku ubrousil podle oka . Jede lip a neprehriva se.
Datum: 19. května 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel13799
 nejlépe soustruhem  Pak existujou dvě prasácký varianty....hlinikový těsnění pod hlavu a vyříznout na 40mm a nebo utočit hranku korunky pístu na 39mm(v nejvíc prasácký variantě prostě srazit hranku pístu na brusce či flexe)....ovšem ty dvě prasácký řešení jsou tak do nouze,ale ne načisto.....pokud to chceš mít cajk,tak utočit hlavu na soustruhu....a rovnou ji udělat s vyšší antidetonačkou aby se zvětšil kompresní objem a ulevila si klika.....
Datum: 19. května 2012 17:18
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 standa: zrovna jsem na to narazil, mám nový výbrus 39,5, naštěstí jsem to nestartoval......jak mám tu hlavu pořešit?
Datum: 19. května 2012 16:00
 diky za odpovedi
Datum: 19. května 2012 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel13798
 Přesně tak...jde to na kolik chceš,jen nad 39mm se musí řešit objem hlavy a jeji průměr...
Datum: 19. května 2012 12:43
 Je to možné, stejně se větší část materiálu odebírá na vyvrtávačce, takže neni problém aby to vyvrtal víc...
Datum: 19. května 2012 12:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 co by nešlo
Datum: 19. května 2012 12:05
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 zdravim draci, Mám pionýra 23 a za jízdy mi tam něco zvoní...Nevíte co by to mohlo být,popřípadě jak to opravyt...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:55
Jméno: Pepa
IP: uživatel13826
 Záleží kdy to zvoní. Pokud když je motor v tahu, tak je to příliš velký předstih. Pokud naopak když v tahu není, nebo když jde motor naprázdno, tak to může být jak už bylo zmíněno vyběhané pouzdro v oku ojnice, nebo vytahané uložení čepu v pístu. Zvoní také když je motor přehřátý.
Datum: 24. května 2012 9:55
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mustaf10 má pravdu, a jinak to může být i volnější píst
Datum: 20. května 2012 19:21
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 jakub236 ,no to sip iš ze t ma vlvi a velkej!,,mne se to stalo tao samý a kvuli tomu mi nechctel jet do otacek,,vymenil jsem a bylo to zase v pohodě
Datum: 20. května 2012 13:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 To ti zvoni povolené bronzové futro, nejlepší je to futro asi vyměnit, jinak pokud ti to nevadi tak to nech být, na funkci motoru to nema vliv
Datum: 19. května 2012 11:35
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Joo to bude klika...takže bude muset rozpůlit motor a koupit novou kliku...
Datum: 19. května 2012 11:26
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim SESO chtěl bych se zeptat jestli se nedá sehnat holá klida na stadiona ale aby neměla jehličkové ložisko u pístu? aby to bylo origo mosazné futro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 7:43
 tak takova fungl se nedela,,teda dela nikdo ji dela ale cena kosrto 5 tis,,, jinak kdyz koupis tu co je v rkramku,vyhodit jehlova a narves tam bronuz, jen bude prace u soustruhu
Datum: 20. května 2012 7:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau čím to může byt,že mě na jawě 21 odhází svíčky,když jedu z kopce na volnoběh asi 350 metru a potom zkusím kopec vyjet a už ho nevyjedu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 9:55
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Poměr míchám 1:33 na olej tsfčko. Předstih mám 1,7mm odtrh 0,45mm.
Datum: 20. května 2012 9:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 A v jakym pomeru michas??? a předstih s odtrhem mas kolik???
Datum: 20. května 2012 0:06
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Jako já nevim no...ale já jsem do fichtla jenom jednou nalil lepší olej a bylo to spíš na škodu...startovat to nechtělo a jízda nebyla o nic lepší. S M2Tčkem to jezdí krásně a chytá to na našlápnutí. Navíc, když to na to jezdilo 40 let tak nevim, proč bych tam dával olej kterej stojí o 200 víc. Ale je to jen můj názor, nikomu neberu, že tam dává lepší olej.
Datum: 19. května 2012 16:14
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Asi ten olej protože,kdybych měl špatní předstih,tak by to netáhlo špatně by se mě to startovalo.Já přešel s minerálního oleje na polosyntetický.
Datum: 19. května 2012 15:02
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 To moc na svíčku nevypadá. Je svíčka špinavá hodně, když jí vyndáš? Jestli třeba nemáš moc oleje v benzínu. Nebo špatně nastavenej předstih, kterej by způsoboval, že se to špatně spaluje, tim pádem by se zašpinila svíčka a tim pádem to přestalo jet Nebo kondenzátor zkusit jinej...nic jinýho mě nanapadá.
Datum: 19. května 2012 12:40
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Na 100% protože když ju vyměním tak chvilku jede a ten stejní problém co jsem psal.
Datum: 19. května 2012 12:20
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a seš si jistej že je to svíčkou???
Datum: 19. května 2012 12:06
 čaute lidi sháním informaci jestli se dělají malé motobaterie (simson) 12v ale normální né gelové. Protože, si budu dělat dobíjení z cívek zapalování ale aby se nezkurvila baterie dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 13:04
 samozrejme ze se klasické olověné dělají.
Datum: 19. května 2012 13:04
 Ahoj, co musím sebou vzít na úřad, když chci si nechat udělat výmaz čísla motoru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 13:57
 chci to na pincka  takže velkej TP stačí jo? nerad bych tam vystál několikati hodinovou frontu aby mi potom nějaká úřednice řekla že mi něco chybí  Díky
Datum: 19. května 2012 13:57
 sadr: a jak víš že to chce zrovna na pionýra? co když to chce na auto?
Datum: 19. května 2012 10:29
 filip to pude těžko pionýr má jenom číslo motoru  typ na něm nikde nejni
Datum: 19. května 2012 9:27
 a jeste 50korun na poplatek
Datum: 18. května 2012 23:58
Jméno: filip
IP: uživatel13796
 velky techničák a cislo smazat jde ale musi byt zachovan typ motoru
Datum: 18. května 2012 23:00
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar,chtěl bych se zeptat jak poznám, že je potřeba vyměnit pístní kroužky. Sundal jsem válec a ty kroužky mi přijdou hrozně volný. Otáčej se po celym pístu a jdou lehce sundat. Když dám ale kroužek do válce tak má vůli jen cca 1mm. Kdy jsou zralý na výměnu? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 12:38
 jo no ja tam mam uz treti krouzky a jede to dobre  urcite s tim jednu sezonu mozna i vic ujedes
Datum: 19. května 2012 12:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele dej nový kroužky a uvidíš že to pomůže a sezonu s tím ještě určitě ujedeš
Datum: 19. května 2012 10:48
 Slož to jak to bylo a jezdit to nějakym způsobem bude. Jestli je ten válec už vyběhanej, tzn znatejnej schůdek, vyběhanej do elipsy atd tak tě stejně výbrus asi nemine...
Datum: 19. května 2012 10:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Hmm, tak to jste mě moc nepotěšili  Jestli je ten válec vyběhanej to nevim jak poznám. Válec vypadá docela dobře, žádná rejha uvnitř neni a píst se mi zdal taky OK. Pod kroužkama černej nebyl. Mám teda koupit jen nový kroužky, nebo to rovnou dát na výbrus? Dá se s těmahle starejma kroužkama ještě chvíly jezdit? Potřebuju vyzkoušet jestli všechno funguje a musim dojet na evidenčku. Tu motorku jsem koupil nedávno a ještě jsem na ni ani nejel. A protože asi 10 let nejezdila tak jsem to začal nejdřív rozebírat abych viděl v jakym je to stavu a mohl všechno vyčistit.
Datum: 19. května 2012 9:32
 1mm je docela dost, nejsem si jistej jestli nové kroužky pomůžou...
Datum: 19. května 2012 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel13797
 V tvém případě měly být vyměněny už dávno  milimetr je hrozná díra,měněj se při vůli 0,8mm....a co válec? Jak moc je vychozenej?
Datum: 19. května 2012 6:58
 Ahoj. Na jawě 21 mám štítek pod sedadlem (ne pod maskou). Tak jestly jim to na stk nebude vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:48
 Veř tomu že bude i když ho maš musiš ho mit pod maskou nejlip ho tam nějak šikovně přidělej ale at to nejde vidět mohlo by se stat že by jsi myslely že je kradenej davej si na to bacha
Datum: 25. května 2012 12:48
 Draci poradí mi někdo?
udělat takéto víčko nádrže?jak na to?a kam vede ta hadička
http://motorky.bazos.cz/inzerat/15963329/Jawa-5023-Mustang-Cross.php
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 8:11
Jméno: Martin
IP: uživatel13764
 jastné ale on má origo nádrž..jedině převařit hrdlo asi že?
Datum: 20. května 2012 8:11
 jinou nádrž než z fichtla...
Datum: 19. května 2012 23:21
Jméno: Mates
IP: uživatel13764
 Díky
a kdybych chtěl také víčko aby se dalo zasrubováním zajistit jak na to?
Díky
Datum: 19. května 2012 12:38
 kdyby ti to dělalo podtlak v nádrži tak to toho moc nepoteče do karbce... hadička funguje jen jako odvzdušnění aby ten benzín mohl samospádem bez vytváření podtlaku týct do karbce... hadička je tam proto že se dá zastrčit třeba do krku řízení kde s etam nedostanou nečistoty...
Datum: 18. května 2012 22:38
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Hadička povede do sání. Saje to potom výpary z benzinu a má to o něco líp jet.
Datum: 18. května 2012 21:57
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravím mám problém potřebuju na babetě 207 vymněnit gufera a nevím jak se dostat na gufero u spojky prosím poradte jak tu spojku rozebrat a sundat ten pravěj kryt.děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:00
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 Zdar lidi, řeknete mi prosím jak to je s veteránskými papíry ? Chtěl bych je na Jawa 555. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 15:54
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
Datum: 19. května 2012 15:54
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
Datum: 19. května 2012 15:53
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 No tak právě co jsem četl, že musí být způsobilá jezdit po silnici a míz původní díly.
Datum: 18. května 2012 22:37
 a zrovna pionýry moc rádi neberou  ... jsou dané jisté podmínky a né to co píše tom. a když podmínky nesplníš tak bohužel.. jo a toletuje se pouze dobová úprava.
Datum: 18. května 2012 22:34
Jméno: tom
IP: uživatel13795
 nemusí to býti originální vše, bude zařazen do jiné třídy, jde to lehce, zájem o nové veteránisty je velký, a berou po upravách každeho
Datum: 18. května 2012 21:13
 pokud ji nemáš ve 100% origo stavu nebo profi renovace tak zapomeň
Datum: 18. května 2012 21:03
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci potřebuju radu koupil sem čz 180/487,3 a jezdila akorat nebyla uplně v poho spojka,a připadla mi nějaka divna ta motorka tim že šla roztlačit pouze na jedničku a docela dlouho trvalo než se rozjela dvojka a celkově moc nechtěla jet pak přijedu ke garaži a spojka nefungovala, když sem ji měl zmačklou tak furt motorka chtěla jet a tak sem sundal ten pravej kryt jestli to nechce jenom dotahnout lanko tak se to zkoušel povolit dotahnout atd, když sem to povolil mělo to odost lepši kompresi při roztlačeni myslim si že to ovlivnovalo vykon že spojka stale zabirala,ale ta spojka ted nechce vubec spravně fungovat nechce zabrat zkoušel sem to nevite včem je problem prosim?? budu rad za každou radu
doufam že to nebude nějaky velky problem
tuhle motorku mam 14 a nikdy sem neměl nic podobnyho neměl tak otom vubec nic nevim a docela mi na to motorce záleží
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:54
 Dost možná se ti prasknul spojkový koš sundej víko a uvidíš
Datum: 18. května 2012 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 nejdřív se šteluje spojkovej poloautomat, pak až lanko od páčky.. stáhni si příručku a podle ní to správně nastav.. až kdyby tohle nefungovalo, tak bych sundal levej dekl a zkontroloval obložení, mezilamely a pružiny.. návod k obsluze a mnohem víc o této motorce najdeš třeba tu http://www.cezeta487.ic.cz
Datum: 18. května 2012 19:52
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Datum: 18. května 2012 18:41
Jméno: VB4582
IP: uživatel13521
 NAzdar, Je jedno kam k rámu je ukostřeno??? nebo to musí bejt na ten "štítek" pod maskou????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:52
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 pod nějakej šroub je to ideální, je jedno kde..
Datum: 18. května 2012 19:52
 Je to jedno, hlavně ať to pořádně drží a je to holym kovu.
Datum: 18. května 2012 15:00
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13521
 Čus... Jak zapojit elektriku na Jawě 21 aby svítily světla jako za jízdy v noci a dálkově... co nejjednodušeji a aby tam byl orig. přepínač... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:53
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 tak tak, podle schématu, jednodušeji to ani nejde..
Datum: 18. května 2012 19:53
Jméno: Pepe
IP: uživatel13703
 No nevím jestli jsem tvůj dotaz správně pochopil.....ale když ho elektriku zapojíš podle schémata správně tak si přepínačem přehazuješ dálkový a klopený...
Datum: 18. května 2012 19:29
 čau draci, mám dotaz ohledně ježdění na mustangovi, ale mám jen sk.B.Mustanga mám s papírama a do techničáku bych nechal napsat jen 45km/h .Dal bych tam zatím starčí motor.To není problém.Ale jak je to s těma papírama.Můžu se skupinou B jezdit na fechtlovi nebo ne?Dneska sem se stavil na dopravní úřad a tam mi řekla baba že ne.Slyšel sem že se bude dávat totiž už 125ccm tak nevím jak to ted doopravdy je.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 12:31
 No...tak za předpokladu, že se ti podaří nějak zapsat 45km/h do techničáku (což si nejsem jist jak by se udělalo), by jsi fichtla s Bčkem řídit mohl. Od příštího roku s Bčkem budeš opět dostávat skupinu Am jako doposud, navíc ještě skupinu A1 omezenou na motocykly s automatickou převodovkou, takže pro fichtla furt špatný...
Datum: 18. května 2012 12:31
 Zdravim mam dotaz složil jsem jawu 555 chyta krasně jede krasně jenomže svítej slabějš světla čim to muže byt? děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 16:07
 až by si na nic nepřišel tak vyměnit celou parabolu ta taky dělá hodně
Datum: 18. května 2012 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 od přechoďáků v kontaktech až po slabej rotor, je nespočet možností..
Datum: 18. května 2012 8:15
|



|