slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  517  518  519  520  521  522  523  524  525  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci (trochu blba otazka) .. možu řidit mopedauto jenom kdyš k nemu je pojistka a nejsou doklady, pojistka se plati majitel žeprej nemel žadnej problem s policiji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači seženu doklady na Mustafa
 
 
Datum: 21. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj diky :-D
 
 
Datum: 21. května 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel13810    
Chlape, sepište kupní smlouvu, ve který se zavážeš zaplatit při převodu, dejte si s kupujícím rande na inspektorátu, ukaž mu, žes přišel s penězma, podejte žádost o změnu majitele... a uvidíš, co se bude dít, když prodávající k žádosti přiloží pouze zelenou kartu (jestli aspoň tu má). Nebude se dít nic. Mašinu neodhlásí, ty nezaplatíš. Vlastně před převodem budeš muset uzavřít svoje povinný ručení. K tomu myslím nepotřebuješ skoro nic, jenom občanku a nějakej doklad od vozidla. Majitel asi jezdil po vesnici, kam zavítali policajti z nejbližšího města jednou za 14 dní a ještě je jeden z nich jeho strejda.
 
 
Datum: 21. května 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaut mám dotaz asi každýmu se stalo že dyž odmontoval vačku zjistil že tam nemá ten unašeč nebo jak se to jmenuje.. protě takový to udělátko co ti zabrání otočení vyčky vůči rotoru... jde to nějak opravit? mám doma asi 3 takto poškozený rotory a je mi líto je vyhodit. Předem díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Jakékoli zapalko kladívka omezují v max. otáčkách. Jde o to, že vlivem přítlačné pružiny kladívko poskakuje... říká se tomu zákmity. V malých otáčkách je to v pohodě, ale při vyšších najednou zjistíš že vlastně třebas i činnou dobu celou otáčky jen poskakuje. I pro hodně utaženou pružinu (na druhou stranu pak zase nadměrně opotřebovává pertinax) nedocílíš víc jak 9000 otáček. takže řešením je bezkontaktní snímání... Tím spíš pro závodní motor.
 
 
Datum: 22. května 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no paŕkrát se mi to pohlo už a to sem mohl stahovat jak moc sem chtěl... no ale teďka to ělám na závodní motor (bude tam tyristorový zápalko) a chci vědět Že se nato můžu spolehnout...
 
 
Datum: 21. května 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslim že to bude jezdit i bez toho...
 
 
Datum: 21. května 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
hlavně mi přijde zvláštní na co tam ten klínek chcete? přece stačí dát tu vačku v poloze jak má (tam kde klínek býval) a stáhnout ji šroubem skrz rotor, pak se ani nehne, stejně na ni žádná velká síla nepůsobí, ten šroub ji musí udržet....
 
 
Datum: 21. května 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
tak "péro" mi poradil tak už je mi to jasný dík všem :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
matessedlacek98@seznam.cz dík :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak máš v magnetu ten výdtupec na drážku vačky tak jsem to celý zpiloval až dolů malím pilníkem zestrany a prostě jsem tam udělal jakejsi klínek dej mi email nakreslím ti to v malování snad to pochopíš :-Drn
 
 
Datum: 21. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
nemáš nejaký foto, si nedokážu představit jak to tam piluju to musí jít dost blbě... a zšeho klínek tam máš? nebo vlatní výroba?
 
 
Datum: 21. května 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba tam vypilovat klínek? já najezdil s klínkem x 1000 a pořád v poho
 
 
Datum: 21. května 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prasácké řešení je to třeba zalepit .. já ten zářez nemám taky na jednom rotoru a normálně jsem to tam dal podle druhýho rotoru a na vačku jsem dal podložku pérovku a šroub a drží to ale zas s tím motorem najezdím málo km takže se nestihne pohnout :-D Jinak možná by tam šlo něco navařit a pak to spilovat do tvaru té zarážky .. třeba někoho něco napadne
 
 
Datum: 21. května 2012 7:10
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no a nějak bet svářečky to nejde? kní nějak nemám přístup max tak COčko
 
 
Datum: 21. května 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem to nemel normalne tam svařečkou (MIG) cvakni pak to dopiluj pilničkem...
 
 
Datum: 21. května 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nejde mi seředit spojka na cz 180/487 tak sem měl podezřeni na lamely tak sem to sundal koukl se na ně a je tam ještě nějake obložení cca 1-2mm myslite že to je už špatne ? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
každopádně 1-2mm je fakticky málo, předepsaná minimální tloušťka obložení je 3mm.. na vině můžou bejt i unavený pružiny spojky, pak to taky klouže..
 
 
Datum: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel13759    
tak zkusim se na to kouknout jak to vypada diky moc za radu
 
 
Datum: 21. května 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou v koši od lamel takový vytlačený rýhy?? jestli jo tak je zbruš pilníkem do roviny a jedeš dál :-) taky jsem to tak měl
 
 
Datum: 21. května 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Miky-T      IP: uživatel13809    
Ahoj draci. Mám dotaz. Zrenovoval jsem Jawetu a mám problém s tahem motoru a jecho chodem vůbec. Startuje na šlápnutí, ale vůbec nedrží volnoběh, nemá sílu v tahu a po čase se začne dusit a často zhasne úplně. Mám podezření na karburátor. Je vyčištěný, volnoběh nastavený na nejvyšší otáčky a všechny trysky a komůrky průchozí. Přesto pořád stejný problém. Předstih samozřejmě ok, odtrh na kladívku ok, válec po výbrusu, nová svíčka. Tak nevím. Nemám jiný karburátor, tudíž nemám možnost vyzkoušet jeho funkci. Pokud má někdo zkušenost, nebo ví, co ještě zkontrolovat a vyzkoušet, písněte prosím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten karbec vem a vyndej z něj vše mosazné a vyvař ho ve vodě s octem 2dcl vody a 1dcl octa
 
 
Datum: 21. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl sem jawu 50/550 taky me to tak delalo a bylo to vyfukem ale asi kdyš je to zrenovovany tak určite počitam s tm že bude aj čistej nebo novej vyfuk :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: PIO-hlava      IP: uživatel12302    
zdar draci,nevadí když mám pionýra 23 válec mám origo..A chci tam dát z 05 hlavu, žádnou jinou po ruce nemám :-) nebude to nečemu vadit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je lepší mít origo jestli chceš mám jich doma dost
 
 
Datum: 21. května 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak menší výkon není jen konstrukcí hlavy, stačí porovnat válce...
 
 
Datum: 21. května 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: TOMTIN      E-mail:      IP: uživatel13808    
jAWA 05 MÁ DÍKY JINÉMU KOMPRESNÍMU POMĚRU ZHRUBA O 0,5 KONĚ MENŠÍ VÝKON. JE TO DÁNO PRÁVĚ KONSTRUKCÍ HLAVY. POUŽITÍM TÉTO HLAVY SE I VÝKON TVÉHO STROJE SNÍŽÍ PRÁVĚ O TENTO ROZDÍL. VŠE OSTATNÍ BUDE FUNGOVAT JAKO DOPOSUD.BÝT TEBOU, TAK SEŽENU HLAVU Z JAWY 20,21 NEBO 23. NAPŘ NA SERVERU AUKRO BY TO NEMĚL BÝT PROBLÉM.ZDAR TOM.
 
 
Datum: 20. května 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ve své podstatě ne, akorát budeš muset dát jiný předstih, bo 05 nemá ledvinku, a bude menší výkon dle mě
 
 
Datum: 20. května 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promintě za "inteligentní" dotaz ale potřeboval bych vědět zda baterka 6V 3Ah nastartuje motor na čz 175,450 z fichtláckým magnetem Diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Náhrada původního dynama za fichtlí u velkých jawiček a čízek sleduje záměr, aby nebyla potřeba baterie. Ať je tento záměr jakkoli zcestný (nevidím skoro žádnou výhodu) rozhodně při použití zapalka z modelů Jawy 50 / 20,21 a 23 nefunguje. Prostě proto, že při našlapování se u kejvaček a panelek otáčí kliková hřídel vlivem zpřevodování nakopávačky velmi pomalu oproti pionýří klice. Schválně se podívej jaký výsledný efekt vyvolá našlápnutí u tvé čízy a jaký u pionýra. Protož výsledná naindukovaná energie závisí na rychlosti otáčení rotoru, tomu odpovídá i jiskra. Chtěl bych tedy v praxi vidět to "našlapávání" v praxi. Že tu někdo napíše jak to funguje v pohodě, neznamená že na tom musí rajtovat jak blázen aby to vůbec nadlábnul. Takže s ohledem na ceny baterií, bych na podobný úpravy hodil bobek a nechal klasiku. Nebo si pak pozvi Montyhho ať ti ukáže jak se to v pohodě nakopává, tedy pokud tím nemyslel kopnutí do nakopávačky ryze ze vzteku :-D. Pro klasiku nehraje kapacita až takovou roli, ona ta kapacita říká jen jak dlouho dokáže akumulátor překonávat dobu kdy dynamo nevyvíjí dostatek energie (např. čekání na křižovatce atd.), takže ano i 6V/3A ti stačí, jen je otázkou jak moc velikým proudem se může podle katalogu dobíjet, aby ti jí příliš silný proud z dynama nezničil když je hodně vybitá... Ale to je zase na jiný dlouhý psaní...
 
 
Datum: 22. května 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
hlavně zapalování fichtla a bateriový čz450 má úplně jiný zapojení a dost těžko by se to bez úprav dalo sloučit, takže tudy cesta nevede.. navíc tyhle velký jawy/čz s fichtláckym zapalkem nestartujou na nakopávačku moc dobře, hlavně kvůli poměru startovacího převodu, fichtl ho má do rychla, aby se magneto roztočilo a dalo dost energie na jiskru, zatimco u jaw je normálně jiskra z baterky, takže jen stačí pohnout motorem a kvůli kompresi je převod spíš do pomala a do síly.... někomu to funguje, někdo musí roztlačovat, záleží na přesnym seřízení, který je tu daleko citlivější než u fichtla nebo čízy s originálním zapalováním
 
 
Datum: 21. května 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
tak jestli si chceš zaposilovat tak klidně roztláčej, já osobně bych to nakopl přes nakopávačku. baterku nepotřebuješ
 
 
Datum: 21. května 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
chtel sem to tím startovat protože udajně z fechtláckým zápalkem se to musí roztláčet
 
 
Datum: 21. května 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
a na co potřebuješ baterku když máš magneto z fechtla?
 
 
Datum: 20. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Cica      IP: uživatel11065    
zdarec draci..mám dva dotazy...mám Jawu 50 typ 20, budu jej teď v blíízké době lakovat a zajímal by mně Vaše návrhy na barvu...ale nechci žádnou z origi. odstínů, chtěl bych něco co nemá jen tak někdo, jakej odstín vypadá na PIO dobře?? a teď k druhému dotazu, mám ještě Jawu 550 zatím v probíhající renovaci...zajímalo by mně když tam dám bezkontak tak zda to půjde dát na veteránské papíry?? nebude to vadit?? díky všem!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jestli ti nejde o cenu tak to uděleje celý chromem to nemá nikdo a vypadalo by to zajímavě
 
 
Datum: 21. května 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
dříve se mi docela líbily fichtly v kombinacích černo-stříbrná, černo-žlutá, oranžovo-černá..
 
 
Datum: 21. května 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
tak to je jasné, na to by musel dávat bacha snad všude a pucovat co 2. den, ale ptal se na návrh ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
počítej stí male že na te črné pujde pak všehno vydět každej škrabaneček atd.... a na té matné ještě víc
 
 
Datum: 21. května 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Jednou jsem viděl 555 tmavě zelenou, černý ráfky, bílé světlo a vypadalo to super! ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Hodil bych ji bud do černého lesku nebo matu a když neco razícího tak asi zelenou nebo oranžovou, ale já osobně bych šel do té černé. A na veteránské je potřeba mít vše origo
 
 
Datum: 20. května 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
hele navíte někodo kolik dříve stály nové Jawa 20, 21 aa 23 ?? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
doma mám všechny papíry i sse záručním listem a na faktuře je cena 4.180 Kčs za mustanga ;-)
 
 
Datum: 20. května 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4000,-
 
 
Datum: 20. května 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím že kolem 3 500,-
 
 
Datum: 20. května 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
chlapy sakra !! poradte mě už mě to nebaví !!! jde o škodovku 105 pošteluju ji aby držela otáčky na volnoběh drží dobře a jak jezdím tak třeba po 50 km zničeho nic volnoběh přestane držet !! prostě to má snahu uplně zdechnout nebo to zdechne hned triska na vzduch tomu vůbec nepomůže jen triska na bohatost stačí jí o čtvrt otáčky povolit nebo utáhnout a volnoběh zase drží tak jezdím dál a po nějaké době zase to stejný !!! zase do ty trisky na bohatost musím drbnout a zase je vše ok triska se nepovoluje je tak jak ji našteluju čím to muže být ??!!! už mě to nebaví !! :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Na škodovkách se dosedací plocha karburátoru teplem prohnula a potom motor sál falešnej vzduch mezi karburátorem a sacím potrubim ,na volnoběch to chcípalo
 
 
Datum: 21. května 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13807    
Nejedná se o Š105 ale zkušenost mam. Repasoval jsem uložení rozdělovače(měl vakl asi 130°)...a pak sem ho musel seřídit....něměl jsem k tomu stroboskop,nic,prostě pokus/omyl projet a znova,dokud jsem nebyl spokojenej.....a jak jsem různě natáčel rozdělovač,tak to drželo různě vysoký otáčky volnoběhu.....tim chci jen říct,že to nemusí bejt přímo v karburátoru,ale třeba to naznačuje rozhašenej rozdělovač.....
 
 
Datum: 20. května 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
dotáhni si elektromagnetickej ventil. to je te věc na karbu ke který vede drátek
 
 
Datum: 20. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
dojdi si do kovošrotu kde likvidujou starý auta a tam nějaká škodárna 105 bude a z ní si vem karbec -uvidíš že se domluvíš proto že je to bezcená věc , zkuš ho vyčistit a vyměnit a budeš vědět.Já jsem poslední roky co jsem měl škodovku jedině takhle sháněl náhradní díly.
 
 
Datum: 20. května 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
Zdarec borci, je normální u pionýra, že když mu nedávám za jízdy plyn tak jakoby chcípal ( jedu třeba z kopce, mám tam rychlost, nedávám žádný plyn ale neslyším žádný zvuk motoru ) A ještě jedna věc. Motor mi nějak drhne. To je právě tehdy když jedu bez plynu. Nějak to jakokdyby divně přibržďuje a drne. No jen doufam že to nemám přidřené. Motor měl přes zimu GO a jinak šlape jako hodinky. Tak co vy na to ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
Když ho mám třeba na stojanu, tak volnoběh drží krásně. Ale při té jízdě to vydrží tak max 5 s . Tak si říkám jestli to nemá něco společného s tím drhnutím.
 
 
Datum: 20. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to ej tak obrovský probelm si ten karbec seřídit?
 
 
Datum: 20. května 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
No to je právě to. Já bych tam ten neutral dával, ale nedrží mi ani za ho*no :-D
 
 
Datum: 20. května 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
když jedeš z kopce bez plynu tak ´tam nejde skoro žádnej benzin a ta trocha to neumaže takže se ti to přidírá kdyžtak já to řešim jednoduše kopec vyřadim a necham ho na volnoběhu kdyžtak po chvilce přidej plyn aby se ti namazal jinak to zadřeš :-D
 
 
Datum: 20. května 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus draci jezdí někdo na fichtlu po milikově nebo okolí. ptám se jen vuli toho jestli někdo nechce někdy někam zajet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawista  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem z navsi ale momentalně mam mašinu v nepojizdnem stavu ale mužem jse domluvit ..:-)
 
 
Datum: 25. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: Perko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci... mám jawu 21 a mám další problém... když jedu se zapnutými světly zacne se ve vyšších otáčkách cukat... jakmile světa vypnu, cukat prestane... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
vzhledem k tomu, že zapalování a osvětlení jsou dva naprosto oddělené okruhy, tak to vidim na nějakej šlus ve spínačce..
 
 
Datum: 20. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar draci, chtěl bych si koupit krosku a tak by mě zajímalo na co si dát při koupi pozor, nikdy jsem žádnou krosku totiž nekupoval a u pincka mi to bylo jedno to sem si vždycky spravil ale toto už bude na nějakou opravu doma asi těžší tak by mě zajímalo na co si dát fakt pozor jak dlouho jezdit atd. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 13:04
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
ahoj, jak srazit hrany kanálů ve válci? a proč mi motorka po výbrusu nedrží volnoběh, když mám karburátor seřízený, díky za odpovědi! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
provizorně to udělám na všech, tím snad nic nepokazím nebo jo?
 
 
Datum: 21. května 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
šmirglem radši ne, odpadává z něj ten nalepenej písek a zůstává nalepenej v naolejovaných kanálech.. nejlíp sraž hrany jemnym pilníkem, stačí na hranách rovnoběžných s pístními kroužky..
 
 
Datum: 21. května 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to jemnym šmirgl papirem.. a volnobeh se seřizuje za tepla
 
 
Datum: 21. května 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13806    
cau draci kdys chcu fika ( 21 ) dat na veteránsky značky newadí že mám jinou barvu než co má originál ? jinak mám vše v puvodnim stavu nijak neupraveny jen po celkovim GO a samozdřejne od neho nemám zadny papiry ani štitek :-D .., dik moc za rady v tomhle se moc newiznám :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdybys nebyl lepmpl pane automechaniku a použil vyhladávání tak bys našel toto: http://www.fichtlpokec.cz/autoskola-vyhlaska/id222943.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 20. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
včra tu bylo téma na Véčka... a už jak vydím tvuj styl písma tak tě rovnou pošlou pryč :-) .. stroj musí být 100% originál včetně barvy a všech detajlů... a taky to neni zadarmo.. sakum prdum to stojí 5tis
 
 
Datum: 20. května 2012 13:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci máte někdo zkušenosti s touto sadou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html ?? =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando já jsem si koupil hvězdicovou hlavku, s těma kanálama počítám že je budu muset doladit já mám právě 2 týdny do závodů a musím ještě udělat převodovku a zajet to tak doufám že to bude ok.. ale ta tvá úprava se mi celkem líbí kdyby něco ozvu se ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13807    
Je to různý....mam jeden svuj válec z počátků prodeje tohoto nepovedenýho replikovýho "omylu" a ten po základním začištění fungoval obstojně....jen řikam,ty kanály se musej začistit a musí se upravit hlava aby nenarážel píst.... Ovšem dostali se mi do rukou,omylem,i jiné polské válce,které mi poslali lidi v dobrém úmyslu a ve všeh případech to byla katastrofa....asi největší problém byly blbě odlité šachty přefuků....tzn. jeden kanál dobře a druhej jinam....ten válec nemohl jet i kdybys ho prosil....no katastrofa...tím netvrdím,že musí být špatné všechny.....ale většina jo....kdyby měl někdo zájem,tak jsem předělal muj polskej 8.výbrus,vylepšil kanály aby to víc jelo a bude z toho obstojná 60ccm....píst dvoukroužkovej na slabý kroužky...živější tahoun...mám k tomu i hotovou polskou hlavu na průměr 41,5mm o vhodném kompresním objemu.....bude k mání....stačí písnout na mail...
 
 
Datum: 20. května 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
měl sem to na fichtlu co sem prodal kámošovi, a nemůžu říct křivýho slova, fichtl tahá jak kráva i s 13 z. kolečkem
 
 
Datum: 20. května 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
mnel sem to a jeto k nicemu,rraci zrob vybrus na origo valcu treba prumer 40.50 a bude stokratl epsi nes tenlhe polskej prd
 
 
Datum: 20. května 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci :-) mám problém s mojou jawou 20. robil som GO motora ale teraz mi pionier nechce vôbec naštartovať (predtým išiel na jedno nakopnutie) elektrika je zapojená dobre, predsstih aj odtrh sú správne, sviečka je nová a má odtrh 0,4, karburátor sa dá preplaviť ale iskru nehádže ani vo valci ani vonku... čím to môže byť ??? díky za každú odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
může být špatná zap. cívka, zkus dát z jiného pio a uvidíš
 
 
Datum: 20. května 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar draci ... prosímvás měl sem havárku a potřeboval bych si nechatsrovnat zadní kolo z osmice ... nevíte kolik si za to lidi účtujou ??? díky za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Kupoval jsem zbrusu nový ráfek s drátama a nyplama. To bylo asi za 1000,-. Vypletl jsem si to doma sám. Na vycentrování jsem to donesl do cykloprodejny a za 50,- mi to vycentrovali. Takže asi tak. :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snažší sehnat jiný kolo ...
 
 
Datum: 21. května 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13804    
Píst: Jízdní kola Šafránek, Husovo náměstí, Rakovník ;-)
 
 
Datum: 20. května 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
a.pelcik: kdo ti dělal ten výplet a vycentrování?Dík
 
 
Datum: 20. května 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13804    
Na pařeza s dráty a nyply M2, výplet + vycentrování - platil sem 750,-
 
 
Datum: 20. května 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
To je jaka cena :-D 800-1500 ... hele ten ráfek není popraskanej ani nijak poohýbanej v bocích ... je to zkrátka jen v osmici ...
 
 
Datum: 20. května 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v mototechne za to chteli kolem 800-1500 žeprej podle stavu :-D ale taky zaleži v jakym stavu maš rafek ;-) jinak sem se ptal staršiho pana a on by to udelal za 200 + špice a možna aj rafek jestli by byl moc zohlej
 
 
Datum: 20. května 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Ráca      E-mail:      IP: uživatel13803    
zdravim, mám trochu potrhany štítek na mustangu a nevim jak ho sundat a pak přidělat novej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 11:22
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      E-mail:      IP: uživatel13805    
štítok je pripevnený na 2 nitoch- hore a dole. Skús tie nity vybrať kombinačkami ale opatrne ak nemáš nové aby sa dali znovu využít
 
 
Datum: 20. května 2012 11:22
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, renovuju mustanga,ale mám problém.koupil jsem komplet nový ložiska nalisoval do bloků,fajne se točila,koupil jsem i novou kliku,nalisoval jsem ji do bloku,kde je převodovka(klika do mrazáku blok nahrat-spadla tam krásně)tam se točila ještě suprove ale co jsem nalisoval druhej karter,kde spojka zda se mi ze jde docela ztuha.je to normální nebo je někde chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc
 
 
Datum: 20. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to normální
 
 
Datum: 20. května 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      IP: uživatel13805    
a máš párové bloky? zistíš to keď sa pozreš na spodnú časť blokov a pozri či sú tam čísla- musia byť rovnaké ak sú tak sú párové
 
 
Datum: 20. května 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych ze ne,pac jsem gufera namackl ještě před lisovanim a to se točili dobře
 
 
Datum: 20. května 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenamáčkl jsi gufera moc hluboko?
 
 
Datum: 20. května 2012 8:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11346    
mělo by si to samo sedout až nastartuješ :-)
 
 
Datum: 20. května 2012 8:43
 
<  517  518  519  520  521  522  523  524  525  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 16:18:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu