slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  519  520  521  522  523  524  525  526  527  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pio      IP: uživatel12302    
čus draci,Mám takový problém u Pionýra když ho chci zaTEPLA nakoupnout tak mu to trochu dýl trvá než když ho startuju za studena to jde skoro na našlapnutí.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
seřid ho tak aby za studena chytal na 1 a za tepla ti pak bude chytat na 2 -3 pokus
 
 
Datum: 18. května 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za tepla startuju s plným plynem a chytne na 1. - 2. kop.
 
 
Datum: 18. května 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
To už sem taky skoušel a jako kdybych to nenakláněl.
 
 
Datum: 17. května 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při teplejch startech ho nakloň doprava a měl by chytat líp. ;-)
 
 
Datum: 17. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Zdarec draci mám takovej menší problém potřebuju poradit. Měnil jsem gufero na levé straně motoru od spojky. A jak jesm povoloval primár tak jsem si nezapřel klikovku a píst se samozdřejmě opřel o kártr a ze zhora úplně vzadu trošičku napraskl ale uplně miniaturně zhruba 0,5 cm tak to bylo vyvýšený a každej si dokáže představit jakou byto udělalo paseku kdybych to složil dal zpátky a nastartoval. Mám strach totam nasadit a nakopnout aby se ten kousíček neodlomil a všechno byse pokazilo. Tak jsem to sklepl a zdá se to dobrý ale furt mam strach to tam dát myslíte že kdybych to odloupl tak se nic nestane ? Na funkčnost to stejně mít vliv nebude protože těsnidlo jsou kroužky. a jeto puvodni píst trojrkoužkáč tak je mi líto ho vyhoazovat a dávat novej dá se to nějak spravit ? Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Nechám si udělat nový píst na zakázku trojrkoužkový... Ano jeto moc pěknej pincek ktereého jsem sehnal v úplném originál stavu za pár korun je jak nový chromy lak vše prostě jak má být jeto muj miláček leštěnka prostě :-) takže ten starej tma určitě dávat nebudu ;-)
 
 
Datum: 19. května 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tvoje zdraví... mi ti do toho kecat nebudem :-D a jelepší utratit teď pár stovek než ptoom měnit celej vršek motoru protože se rozletí...
 
 
Datum: 18. května 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jestli to to nějaký pěkný pionýr s tp na ježdění po cestách tak nmormálně kup nový píst, ale jestli je to jen takový bez tp tak to ulom a pěkně zabrus aby to hlavně nebylo nijak ostré a normálně nasad ale vžádném případě to tam nenechávej tak naprsklé při běhu se to ulomí ten hliník a tak ti to podře válec že budeš buset dělat tak 2 výbrusy
 
 
Datum: 18. května 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neser se stím dej novej píst a kroužky a jezdi !
 
 
Datum: 18. května 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle se mi stalo taky. Napraskl mi růžek tý horní "lopatky" u sacího kanálku. asi tak 0,3cm, ostrou hranu sem zabrousil do kulata a píst vrátil zpět. Jezdím s tím jednou za čas po vsi a zatím bez problému. Určitě bych to tam nedával naprásklý, nikdy nevíš, kdy se to ulomí úplně. Buď kup novej píst a nebo to ulom a zabruš.
 
 
Datum: 18. května 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Určitě to vyměň. S takovym strojem bych se bál jezdit :-) Nevíš kde tě to může nechat...
 
 
Datum: 18. května 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No píst rozhodně z tvrdého materiálu není, spíše naopak (to jen tak na okraj, tvrdost materiálu stejně definuje uplně něco jiného než si měl na mysli). Dost pravděpodobně v místě ohybu vznikl tzv. křehký lom, což je způsobeno nedostatečnou houževnatostí materiálu. Podle mě se klidně může stát, že to za provozu odpadne. Ta prasklinka by se mohla rozšiřovat, přecijen v motoru vznikají nějaké vibrace, rozdíly teplot atd...takže muj názor je takovej, že by tam ten píst v takovém stavu přijít neměl...
 
 
Datum: 18. května 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel82    
MLuvil se otom s dědem a ten říkal že stím klidně mužu jezdit že to nemuže upadnout jeto tvrdej matroš nemá to jak upadnout byto muselo bejt hodně naprasklý žebyseto hejbalo nahoru a dolu když bych stim zacasnoval
 
 
Datum: 18. května 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
muj předchozí příspěvěk je samozřejmě myšlen až po ulomení tý naprasklý části, jezdit s tim takhle bych se bál, zaprvý zadřít třeba v 60km/h, navíc v zatáčce neni nic pěknýho, a pak novej výbrus s repasí kliky taky neni zrovna levný..
 
 
Datum: 18. května 2012 8:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych ten píst vyměnil, prasklina se může rozrůst a pak ti upadne kus pístu a vše ti nalítá do klikovky do kanálů udělá to rejhy na válci aji svíčku ti to může poškodit, takže lepší než platit komplet výbrus s pístem kroužky čřepem a zajištováky + repase klikovky, new svíce bych si ted radši koupil ten píst .. teď mám zdělaný válec z cagivy 125 kdy se odštípl kus pístu a píst kroužky a válec v prdeli možná ani ten válec neudělá nikasil protože rejhy jak svině, v ojnici je zapíchlý kus pístu, svíčka zdecímovaná apod. hrůzy takže udělám časem GO no a uvidí se ...
 
 
Datum: 18. května 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
0,5cm neni tak moc, ale jestli je to na horní straně (u sacího kanálu), pak ti to rozhodí časování nasávání směsi, jestli na spodní straně, pak se jen trošku rozváží píst a po zapilování ostrejch hran by se s tim jezdit dalo, nicméně pokud to neni jen nějaký přibližovadlo na blbnutí na poli, kde je jedno když to zničíš, tak bych do novýho pístu investoval..
 
 
Datum: 17. května 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Kvuli nasávání směsi ? Pochybuju žebyto nějak vadilo krs nasávání směsi to podle mě stím nemá nic společnýho
 
 
Datum: 17. května 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to se mi stalo taky ten píst vem a zahod nedá se s ním nic dělat po čase to upadne a věř že ten odštíplej kousek vadí kvůli nasávání směsi
 
 
Datum: 17. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Fakt ? Nepovídej ! Myslíš žeto nevím :-D ? Já vim jak nato ale spíchal jsem a prostě se stalo přesně tak jsem to dělal a dělal jsem to sam nikdo mi nepomáhal a i přesto seto stalo ted uz toje jedno hlavně že jsi mi poradil to jsem ptořeboval vědět.
 
 
Datum: 17. května 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelal si totalni kravinu!!! nikdy nezapírej píst ale bud hod kvalt a teprv povol nebo vraz mezi zuby na primáru a řetez šrubovák a povol matku
 
 
Datum: 17. května 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele mam problem s fichtlem .. celkem jako jede ale proste jel i líp .. trojka je hrozne lina a nema moc silu ale ta dvojka pak jako kdyby proste ten fichtl sel do omezovace nejde poradne vytocit .. co by to mohlo delat ?? predstih? karbec ?? pls poradte diky moc alan ;-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
sám sis odpověděl...
 
 
Datum: 18. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mrknul bych na přísun vzduchu a na výfuk pokud neni moc karbonu uvnitř, jinak se mi stalo že sem měl taky vypalený výfuk všecko a v výfukovém kanálu ve válcu jsem měl karbonu jak svi..., až pak bych se díval asi na předstih ,....
 
 
Datum: 17. května 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauwes draci prosim Vas mam dotaz jak nejlepe odstranit bordel z hlavy a valce jawa 50/21? Mam na mysli nejakou ucinnou lazen proste chemie :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:49
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drill D9 nebo kdejakej čistič na trouby
 
 
Datum: 17. května 2012 23:49
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nitroředidlo to umeje krásně nebo arva
 
 
Datum: 17. května 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: mosquito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny draky a prosím o radu. Loni jsem si koupil mosquita (asi budu jeden z mála na Bruntálsku :-) ), najezdil jsem ke konci sezony asi 700 km a začal zlobit karbec (aspoň si to myslím). Za jízdy mi začal stroj zdechat a šlo to zachránit jen když jsem mu "načepoval" benzínu. Tak jsem teď po zimě karbec komplet vyčistil, volnoběh nastavil (jak jsem se nějde dočetl 3,5 otáčty na šroubku volnoběhu), jehla je chycená na druhé drážce od shora. Při volnoběhu to má stabilní chod a po zahřátí se jako by v nepravidelných intervalech zadusí a pak zase funguje v pořádku po pár vteřinách zase zakašlá a tak pořád dokola. Opravdu už nevím co bych vyzkoušel, z návodů a ze zkušeností co draci uvadějí na chatu jsem vyzkoušel všechno. Stroj jezdil fakt perfektně a vzniklo bez mého zásahu tak nevím. Díky za každou radu. Zdravím a ať se všem daří. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mosguito je celkem v poho stoj akorát nechápu proč tam dali ještě kladívkové zapalování které zlobí,udělala se ti pecka na kladívku
 
 
Datum: 17. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Zdar Draci!!! Mám problém a už jsem fakt zoufalej. Jedná se o javu 175/356. Před rokem jsem jí vykopal ze stodoly. (byla tam 40 let) tak jsem jí očistil, dokoupil jsem chybějící části, natáhl jsem novou kabeláž, koupil novou baterku. Mimochodem je to ta původní verze se spínačkou v nádrži, jenže ta byla zničená, tak jsem umístil do masky bošárnu ještě s kontrolkou. No a můj problém je, že to neháže...zapojim baterku, zapnu klíč, kontrolka svítí, ale svíčka neháže. Neni třeba možný, že by to starodávný relé bylo ukostřený na mínusovim polu a spálilo se, když jsem zapojil baterku na plusovej pol? Popřípadě, jak zjistim na kterym polu je to relé ukostřený? Děkuji za každou reakci...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
http://www.facebook.com/jarda.novak.351
 
 
Datum: 18. května 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
http://www.facebook.com/#!/marek.sima.9 na uvedený mail mi to nešlo
 
 
Datum: 18. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
hele jestli mas fejzbuk tak muzem pokecat tam.Tady sou rejpalove co jenom kecaj a nic otom nevedi.Mas nejaky fotky te motorky?zatim co sem videl tak co kus to original.Ja mam dve jednu s papirama a druhou bez.Kdybys chtel muzuti dost poradit.
 
 
Datum: 18. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Jinak to rele by němělo mít vliv na jiskru jiskru to hodí i bez rele, zkus vyměnit kondenzátor pak bych zkusil indučku a pokud ani to nepomuže tak tam bude chyba v zapojení
 
 
Datum: 18. května 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Noo já se přiznám, že nevim jakej je rozdíl mezi kladívkem u pionýra a u tohodle..Jakej v tom je rozdíl...já jsem to poskládal právě jako na pionýra...
 
 
Datum: 18. května 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Noo já jsem to dělal podle toho novějšího schématu...jenomže ty schémata 100% neodpovídaj tý bošárně...ale i tak...no, ale možná bude problém s tim kladívkem...to mě nenapadlo..tak díky moc...-)
 
 
Datum: 18. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
hele jeste me napadlo jestli si tahal elektriku podle ampermetru v nadrzi nebo jestli si natah elektriku podle predlohy .to znamena vroce 1958 se delala spinacka v masce.jak pises tak to mas ale natahsi stejne i tu elektriku?jinak by to melo normalne hazet.jinak bych skusil vindat fajfku a jestli jen hazi pres kabel jinak vymenit inducku a kabel na svicku.nebo jeste koukni na kladivko jak je poskladany jestli tam mas origo s tim perkem na kabel a nebo jako na pionyra.
 
 
Datum: 18. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
joo to jsem už několikrát zkoušel a tim by to nemělo bejt...ale díky...:-)
 
 
Datum: 17. května 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
čau hele kostra by měla bejt na + ale zkus vzít šmirgl a obrousit kontakty na kladívku bejvaj zaoxidovany a pak to nehazí měl jsem to takhle několikrát
 
 
Datum: 17. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel11937    
Dík..:-)
 
 
Datum: 17. května 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
zdar hele podivejse na zapolovani na statoru je stitek a nanem je bud plus nebo minus.to co tam bude je kostra.
 
 
Datum: 17. května 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Dělám renovaci své čezety a řekl jsem si, že bych vám mohl třeba pro inspiraci, jak poměrně levně motorku oživit, ukázat kousíček své práce. Koukněte, co na to říkáte? http://ondragam.rajce.idnes.cz/Renovace_cz_125_476 Protože brzy budu dokončovat, tak bych potřeboval už snad jen jednou věc: Kde se dá sehnat ta typická bužírka na elektroinstalaci v černé barvě(max. žluté) V autodílech jsem nepochodil, že se to snad ani nedělá k ničemu, doma mám akorát nějaké všelijaké strakaté barvy a chtěl bych novou. Kde bych sehnal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaké elektro nebo obchodní dům s elektrikou, a taky bych doporučil smršťovací bužírky, jsou lepší když je nahřeješ tak se krásně přizpůsobí drátům uvnitř .. pokud budeš někde dávat očka a konektory, je dobré si koupit bužírku co nejmenší tak aby na ten konektor vlezla, délka tak 2-3 cm, nasadíš ju na drát, přiletuješ a zamáčkneš konektor a pak tu bužírku na ten konektor nasadíš a smrštíš hork. pistolí. Možná to půjde sehnat i v nějaké mototechně (origo bužírky) a nějaký jsem viděl na FK. Nebo znám ještě trik s bužírkou a acetonem, příklad: pokud máš bužírku na dva dráty a ty dráty máš tři, nalej si do kalíšku trochu acetonu a sviň do toho kalíšku všechnu bužírku kterou chceš nasadit (musí být celá ponořená!), počkej 5 minut a bužírka bude taková gumová takže ji tam narveš, musíš rychle, a krásně ti to obepne ty dráty, snad ti z toho něco pomůže :-D
 
 
Datum: 18. května 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Zkus použít teplem stahovací elektrikářskou bužírku, já jsem jí použil... při napojení jsem přiložil k sobě Dvě bužírky a omotal el.páskou (stejný barvy jako bužírka) vypadá to dobře a poměrně dlouho vydrží. Dá se sehnat v Elektrikářství... jsou na výběr různé průměry i barvy... Jinak slušná renovace :-D
 
 
Datum: 17. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: HANZ      IP: uživatel12782    
čau draci mam problem mam jawu 250/353 a pořád drží plnej plyn šoupě se normálně vrací až dolu volnoběžná tryska už skoro vyšroubovaná už jsem zkoušel i jinej karbec ale pořád nic co to je ??? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch...a asi myslíš něco jiného než volnoběžnou trysku...
 
 
Datum: 17. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to saje faleš. Poředně přetěsni válec + kolínko + karbec a nebo gufero pod zápalkem..
 
 
Datum: 17. května 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: kennbell1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau , mam mensi problem s mojim vape , mel jsme ho na fichtlovi jezdil vklidku ale potom sem ho dal nachvili na druheho fichtla a tedka jsme ho dal z5 je nastavene jak minule fichtl jede perfektne jen ma jako by "omezovac" a je jedno jestli tam mam 1 , 2 nebo 3 a celkem me to stve nebot mam tedka mensi maximalku :-( , a este bych se chtel zeptat co je pravdy natom ze kdyz ukostrim svetla tak se zacne predstih menit uz pri 2500ot.min misto 5000 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle mě máš špatnej předstih. tohle mě dělá fichtl když ho mám špatně nastavenej...
 
 
Datum: 18. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,mám prosbu,jak bych mohl odpojit dobíjecí relé na statoru tak aby nedobijelo?(čz 175/470)Jde o to že je v řiti a přebiji mi novou baterku a to nejde.Chtěl bych s motorkou jezdit zatim na baterku(14ah)a až dojde tak ji nabiju než seženu novej regulátor.Popř.neměl jste někdo stejný problém?Klidně bych ten starej zachránil,jen se potřebuju něčeho chytit:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#regler.jpg
 
 
Datum: 17. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Kolecko díky za odpověd,celé zapalování jsem sundal,sundal regulátor,vyčistil a při prohlížení jsem přišel na to,že byl vypadnutý kabel k odporu,celé jsem to zas smontoval,našlápl a kupodivu jsem naměřil 6,14V jak na volnoběh tak na vysoký otáčky,takže byl asi problém v tomto,ale neni mi jasný proč mi nezhasíná kontrolka a jesi jsem to měřil správně,měřil jsem to tak že jeden kabel multimetru jsem dal na svorku 51 a druhý na plíšek s kontaktem co je v regleru,je to takto správně?
 
 
Datum: 17. května 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by stačilo vyndat uhlíky
 
 
Datum: 17. května 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      E-mail:      IP: uživatel10520    
Ahoj draci, jelikož mě začíná čz 250 nevihovovat v síle a rychlosti, tak si ktomuto nádhernýmu stroji chci koupit na vyřádění zephyr 550 , vím, že to jsem nepatří, ale jelikož jsem jawař, tak se vtéto motorce neviznam a k vám mam prozbu co všechno si skontrolovat, zajímá mě hlavně motor, jak poznat, že už nemá najeto mnohem více než je na tach. díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: Hele já jsem to tak udělal, větší mašinu jsem chtěl koupit už loni, ale nakonec jsem si ještě našetřil a koupil jí až letos, rozhodně toho jednoho roku nelituju, mam o dvě třídy lepší mašinu než jsem původně plánoval...a myslim že po výkonový stránce mi aspoň chvíli vydrží...
 
 
Datum: 17. května 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontrola vizualniho stavu a laku - kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...) - jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem? - v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene? - co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane? - kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi? - jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost? - je dost chladici kapaliny? neni v ni olej? - kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti? - v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli? - kontrola brzdovych desek - nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly - netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se - sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny - nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout) - na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky - zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich - nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi? - otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly? - sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto - nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky? - zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka? - zkusit zmacknout packu spojky - kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni) - brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka - zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku? - nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta? - hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce? - poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu - na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym - v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu - sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral? - vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit - jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku? - jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka? - vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou? - na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu? - po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla? - zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh - parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku - neni kour bily? pak zy zrala vodu - není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej
 
 
Datum: 17. května 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nemam moc peněz, protože pracuji jen chvíli, tak jsem chtěl koupit zefoše z německa za 19 000 jen na jednu či 2 sezony a pak to prodt dál. Myslíte, že mam počkat až na další sezonu a koupit něco lepšího?
 
 
Datum: 17. května 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: Humusus      IP: uživatel13791    
Tenhle motor je při dobrém zacházení v podstatě nesmrtelný. Na kilometry vůbec nekoukej, zajímej se o stav. Zkus jestli se po nastartování nelinou z motoru nepatřičné zvuky, ale počítej s tím, že je to vzduchem chlazený, takže bude hlučnější než vodník již z výroby.
 
 
Datum: 17. května 2012 10:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle...podle mě většina má stočenej tachometr, vem si kolik už to mělo majitelů v zahraničí atd...ale to tady nehraje moc roli, tenhle starej vzduchovej osmiventil přežije všechno...spíš koukej na celkový stav motorky, jestli nebyla nějak víc položená, tzn. podřenej vejfuk, rezaté sváry na rámu, neorigo lak a blinkry, křivý řídítka. Samozřejmostí je testovací jízda, ale né jenom na konec ulice, pěkně se domluvit a třeba na 15 minut se projet, zkusit vytočit kvalty jestli nevyskakujou, v rychlosti cca 50km/h pustit řídítka a koukat jestli mašina netáhne ke straně. Vyzkoušet starty jak za tepla, tak za studena. Vem si s sebou nějakýho kamaráda motorkáře, kterej tu mašinu zkoukne objektivně, ty jsi zaujatej. Nekoukej po nejlevnějších, vyber si spíš mašinu, která má slušný gumy, pěknou řetězovku, pěkný desky a kotouče, jinak dáš za servis dalších 10. Taky záleží na výbavě: Centrál, kufr, padáky, vyhřejvaný hefty atd. Často je dobrý po koupi vyměnit olej v motoru, oba filtry a gufera a olej v předních vidlicích. Jinak ještě k výběru stroje...je to dost pohodlná mašina, ale přecijen konstrukce motoru je už trochu zastaralá, má to jenom 50 koní, žádnej tahoun to neni teda. Může se stát že tě dost rychle omrzí a po sezoně budeš chtít větší. Koukal si i po jiných strojích, jako třeba XJ 600, CB 500, nebo novější SV 650 třeba? Nebo pak větší 750 zefýr či CB750?
 
 
Datum: 17. května 2012 10:53
 
 
 
 
Jméno: xedox      E-mail:      IP: uživatel13789    
Ahoj.....mam dotaz proc neni v e-shopu na Pionyra primar 9 zubu?? Uz se nedela ?? Dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 4:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude delsi dobu
 
 
Datum: 17. května 2012 4:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau dtaci, mám problém, robím GO motora, a akurát som nasádzal na piet krúžky, a jeden z troch mi praskol. Bohužial neviem, kde na Slovensku sa dá taký zohnať, jedá sa o tento krúžok http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html aj piest mám k nemu, je to piest 39,00 a iduu na neho 1,5mm kružky, normalne sa davaju 2mm Sesa pri tom pieste pisal, že to si to dal na zakazku vyrobiť, a ja teraz neviem, kde sa to da na Slovensku zohnať, a z fichtlkramku asi teraz tak skoro objednavať nebudem, lebo všetko potrebne som už kupil, a poštovne by vyšlo drahšie než ten kružok, no a ten kružok mi velmi ponahla. Neviete mi poradiť, kde taky na Slovensku zohnať? Je to súrne, Ďakujem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na slovensku Mountfield ? bazény,sekačky,motorvky atd... ? pokud jo zajdi do jejich servisu a poptej se na ten kroužek... stejné kroužky se dávají na motorové pily... nezaručuji že ho budou mít,ale zkusit to můžeš :-) u nás ho mají
 
 
Datum: 16. května 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
ahoj je tady někdo z hávířova nebo z těrlicka a okolí co jezdí na starém veteránu? čz nebo jawa ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Mauser321067 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdár jsem z Havířova ale nemám řidičak :-D :-P
 
 
Datum: 17. května 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Zdarec, jsem z Karviné... ještě čekám na řidičák, fichtl :-)
 
 
Datum: 17. května 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
albrechtice, terlicko mam za rohem.Stroj jawa
 
 
Datum: 16. května 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vsechny, co kdyz dam na jawu 250 tento regulator aniz bych vedel jaky ma dynamo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_aev_uzemneni_75.html problem to delat nebude ne? dekuji za vsechny odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsi slepý nebo se jen děláš? výkon určuje ROTOR a né stator!!!! .. stator je záměný mezi všema verzema! směrodatný je rotor!!!
 
 
Datum: 16. května 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na statoru by melo byt srozumitelne napsany kolik ma, takze pockam az bude doma :-).. Kazdopadne diky za reakce.
 
 
Datum: 16. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 sekundy na googlu http://sudetenjawa.wz.cz/dynamo-rotor01.jpg .. v levo 45W a v pravo 75 W
 
 
Datum: 16. května 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde mi jen o to abych tim neco nepokazil, kdyz tam dam tu 75ku, navic kdyz je cena vsech stejna tak neni v nicem problem.
 
 
Datum: 16. května 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rotory rozesnáš podle síly drátu.... 45W má tenký drát v a lakovaný je nějakým hnusem a zespodu vypadá ohavně.... rotor 75W má znatelně silnejší drát, hezky lakovaný a dole neni žádný hnus.
 
 
Datum: 16. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel13788    
Možná mají rotory jiné odpory cívek, ale na omak to určitě nepoznáš..
 
 
Datum: 16. května 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řikam, rotor je směrodatný, ale vyražený to na něm nebude, někde na netu jsou popsané rozdíly a jak od sebe rotory rozeznat...
 
 
Datum: 16. května 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dle tady tech dohadu to radsi vezmu presne podle toho, doufam ze vykon je nekde na dynamu vyrazen..?
 
 
Datum: 16. května 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že na jednu 476 jsme koupili taky 75w relátko místo toho 45w a fachá to hezky, ale nemůžu nic zaručit no...jinak výkon dynama záleží na rotoru, statory byly řekněme stejné...
 
 
Datum: 16. května 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze rikas,radeji pockat az bude doma zjistit jaky je dynamo a objednat presne? :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych, že s tim problém nebude, akorát nesmíš odebírat větší výkon, než na jaký je konstruován rotor dynama. Ruku do ohně za to ale nedam :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel13764    
Čau draci děláte tedka aktuálně někdo kompletní GO jawa 50/20,21 Pokud ano tak mě napište na email Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel13764    
email: Maties77@seznam.cz
 
 
Datum: 16. května 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Bart      E-mail:      IP: uživatel4095    
Zdravím draci,kolik barvy jste spotřebovali na pio a to na blatník, bříško a velkej plech pod sedlem a na kolik vás vyšla barva (dvousl. akryl) a nevíte kolik by zato chtěl lakoš ?? dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych tak 3 decky + plnič matroš když to přeženu tak za 500,-
 
 
Datum: 17. května 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cena jak kde.. 2 decky barvy, 2 decky laku a tužidlo vyjde na zhruba 700
 
 
Datum: 16. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 decky na kolik vyšla to nevím ale 5dcl + plnič jsem kupovall za 1440,-
 
 
Datum: 16. května 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13521    
Zdar draci.... Půlil jsem motor z důvodu netěsnosti mezi kartery.... Složil jsem do původního stavu ale nejde tam hodit neutral... Rychlosti padaj tak jak maj...Sedne si to po zavrčení?? nebo ho mám rozpůlit a něco s tim udělat???? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13521    
Rozpůlil jsem a zjistil že si špatně sedl automat ... Ani nevim jak se mi to podařilo :-D A Nevíte jak dlouho a jak zajet nejlépe motor??
 
 
Datum: 16. května 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná jsi otočil vidličku
 
 
Datum: 16. května 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Ak ide o fichtl tak skus dotiahnut srob dorazu automatu mne to pomohlo
 
 
Datum: 16. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: PIO-Motor      IP: uživatel12302    
určitě Rozpulit a skusit to udělat znova aby tam ten neutrál šel :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahojte :-D Hledám někoho co jezdí na baabettě. Nejlíp Libereckej kraj Sem začínající babettista a už toho mám dost naaplánovaanýho, aale v jednom je to blbý jezdit Mám 207 :-P a sem z Pertoltic u český lípy ;P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel5546    
Caute lidi mate nekdo prosim zkusenosti s tachometrem na kolo, ze jste ho meli nebo mate na motorce? Jak to meri jak to hodnotite? DEKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Fichtl, minibike i pitbike a nemám s tím žádný problém. Je to super.
 
 
Datum: 17. května 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám kabelový na Jawa 50/20 a pohoda. Jediný problém byl s instalací na přední vidlici jsem ho nedostal kvůli prachovkám. Po nastavení cca 50cm drátu jsem ho dostal na zadní kolo a vypadá to dobře a není ani vidět
 
 
Datum: 16. května 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě digitální tachometr ruší dokonce i klakson..:-) uvažuju že si koupim Sigmu a bude to snad lepší..
 
 
Datum: 16. května 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
nevim co chceš slyšet, měří to určitě přesnějc jak analogovej v masce, má víc funkcí.. a jestli si ho chceš koupit, tak drátovej, bezdrát ti bude rušit zapalování..
 
 
Datum: 16. května 2012 16:54
 
<  519  520  521  522  523  524  525  526  527  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:35:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu