Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 čus draci,Mám takový problém u Pionýra když ho chci zaTEPLA nakoupnout tak mu to trochu dýl trvá než když ho startuju za studena to jde skoro na našlapnutí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 seřid ho tak aby za studena chytal na 1 a za tepla ti pak bude chytat na 2 -3 pokus
Datum: 18. května 2012 19:04
 Za tepla startuju s plným plynem a chytne na 1. - 2. kop.
Datum: 18. května 2012 11:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 To už sem taky skoušel a jako kdybych to nenakláněl.
Datum: 17. května 2012 22:26
 Při teplejch startech ho nakloň doprava a měl by chytat líp.
Datum: 17. května 2012 22:18
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci mám takovej menší problém potřebuju poradit. Měnil jsem gufero na levé straně motoru od spojky. A jak jesm povoloval primár tak jsem si nezapřel klikovku a píst se samozdřejmě opřel o kártr a ze zhora úplně vzadu trošičku napraskl ale uplně miniaturně zhruba 0,5 cm tak to bylo vyvýšený a každej si dokáže představit jakou byto udělalo paseku kdybych to složil dal zpátky a nastartoval. Mám strach totam nasadit a nakopnout aby se ten kousíček neodlomil a všechno byse pokazilo. Tak jsem to sklepl a zdá se to dobrý ale furt mam strach to tam dát myslíte že kdybych to odloupl tak se nic nestane ? Na funkčnost to stejně mít vliv nebude protože těsnidlo jsou kroužky. a jeto puvodni píst trojrkoužkáč tak je mi líto ho vyhoazovat a dávat novej dá se to nějak spravit ? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 1:54
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Nechám si udělat nový píst na zakázku trojrkoužkový... Ano jeto moc pěknej pincek ktereého jsem sehnal v úplném originál stavu za pár korun je jak nový chromy lak vše prostě jak má být jeto muj miláček leštěnka prostě  takže ten starej tma určitě dávat nebudu
Datum: 19. května 2012 1:54
 je to tvoje zdraví... mi ti do toho kecat nebudem  a jelepší utratit teď pár stovek než ptoom měnit celej vršek motoru protože se rozletí...
Datum: 18. května 2012 22:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli to to nějaký pěkný pionýr s tp na ježdění po cestách tak nmormálně kup nový píst, ale jestli je to jen takový bez tp tak to ulom a pěkně zabrus aby to hlavně nebylo nijak ostré a normálně nasad ale vžádném případě to tam nenechávej tak naprsklé při běhu se to ulomí ten hliník a tak ti to podře válec že budeš buset dělat tak 2 výbrusy
Datum: 18. května 2012 21:19
 neser se stím dej novej píst a kroužky a jezdi !
Datum: 18. května 2012 16:09
 Přesně tohle se mi stalo taky. Napraskl mi růžek tý horní "lopatky" u sacího kanálku. asi tak 0,3cm, ostrou hranu sem zabrousil do kulata a píst vrátil zpět. Jezdím s tím jednou za čas po vsi a zatím bez problému. Určitě bych to tam nedával naprásklý, nikdy nevíš, kdy se to ulomí úplně. Buď kup novej píst a nebo to ulom a zabruš.
Datum: 18. května 2012 15:49
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Určitě to vyměň. S takovym strojem bych se bál jezdit  Nevíš kde tě to může nechat...
Datum: 18. května 2012 14:32
 No píst rozhodně z tvrdého materiálu není, spíše naopak (to jen tak na okraj, tvrdost materiálu stejně definuje uplně něco jiného než si měl na mysli). Dost pravděpodobně v místě ohybu vznikl tzv. křehký lom, což je způsobeno nedostatečnou houževnatostí materiálu. Podle mě se klidně může stát, že to za provozu odpadne. Ta prasklinka by se mohla rozšiřovat, přecijen v motoru vznikají nějaké vibrace, rozdíly teplot atd...takže muj názor je takovej, že by tam ten píst v takovém stavu přijít neměl...
Datum: 18. května 2012 12:53
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel82
 MLuvil se otom s dědem a ten říkal že stím klidně mužu jezdit že to nemuže upadnout jeto tvrdej matroš nemá to jak upadnout byto muselo bejt hodně naprasklý žebyseto hejbalo nahoru a dolu když bych stim zacasnoval
Datum: 18. května 2012 8:46
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 muj předchozí příspěvěk je samozřejmě myšlen až po ulomení tý naprasklý části, jezdit s tim takhle bych se bál, zaprvý zadřít třeba v 60km/h, navíc v zatáčce neni nic pěknýho, a pak novej výbrus s repasí kliky taky neni zrovna levný..
Datum: 18. května 2012 8:20
 Asi bych ten píst vyměnil, prasklina se může rozrůst a pak ti upadne kus pístu a vše ti nalítá do klikovky do kanálů udělá to rejhy na válci aji svíčku ti to může poškodit, takže lepší než platit komplet výbrus s pístem kroužky čřepem a zajištováky + repase klikovky, new svíce bych si ted radši koupil ten píst .. teď mám zdělaný válec z cagivy 125 kdy se odštípl kus pístu a píst kroužky a válec v prdeli možná ani ten válec neudělá nikasil protože rejhy jak svině, v ojnici je zapíchlý kus pístu, svíčka zdecímovaná apod. hrůzy takže udělám časem GO no a uvidí se ...
Datum: 18. května 2012 7:19
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 0,5cm neni tak moc, ale jestli je to na horní straně (u sacího kanálu), pak ti to rozhodí časování nasávání směsi, jestli na spodní straně, pak se jen trošku rozváží píst a po zapilování ostrejch hran by se s tim jezdit dalo, nicméně pokud to neni jen nějaký přibližovadlo na blbnutí na poli, kde je jedno když to zničíš, tak bych do novýho pístu investoval..
Datum: 17. května 2012 22:45
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Kvuli nasávání směsi ? Pochybuju žebyto nějak vadilo krs nasávání směsi to podle mě stím nemá nic společnýho
Datum: 17. května 2012 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to se mi stalo taky ten píst vem a zahod nedá se s ním nic dělat po čase to upadne a věř že ten odštíplej kousek vadí kvůli nasávání směsi
Datum: 17. května 2012 22:18
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Fakt ? Nepovídej ! Myslíš žeto nevím  ? Já vim jak nato ale spíchal jsem a prostě se stalo přesně tak jsem to dělal a dělal jsem to sam nikdo mi nepomáhal a i přesto seto stalo ted uz toje jedno hlavně že jsi mi poradil to jsem ptořeboval vědět.
Datum: 17. května 2012 22:09
 udelal si totalni kravinu!!! nikdy nezapírej píst ale bud hod kvalt a teprv povol nebo vraz mezi zuby na primáru a řetez šrubovák a povol matku
Datum: 17. května 2012 21:59
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele mam problem s fichtlem .. celkem jako jede ale proste jel i líp .. trojka je hrozne lina a nema moc silu ale ta dvojka pak jako kdyby proste ten fichtl sel
do omezovace nejde poradne vytocit .. co by to mohlo delat ?? predstih? karbec ?? pls poradte diky moc alan  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:42
 sám sis odpověděl...
Datum: 18. května 2012 21:42
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mrknul bych na přísun vzduchu a na výfuk pokud neni moc karbonu uvnitř, jinak se mi stalo že sem měl taky vypalený výfuk všecko a v výfukovém kanálu ve válcu jsem měl karbonu jak svi..., až pak bych se díval asi na předstih ,....
Datum: 17. května 2012 20:44
 Cauwes draci prosim Vas mam dotaz jak nejlepe odstranit bordel z hlavy a valce jawa 50/21? Mam na mysli nejakou ucinnou lazen proste chemie
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:49
 drill D9 nebo kdejakej čistič na trouby
Datum: 17. května 2012 23:49
 Nitroředidlo to umeje krásně nebo arva
Datum: 17. května 2012 21:56
 Zdravím všechny draky a prosím o radu. Loni jsem si koupil mosquita (asi budu jeden z mála na Bruntálsku  ), najezdil jsem ke konci sezony asi 700 km a začal zlobit karbec (aspoň si to myslím). Za jízdy mi začal stroj zdechat a šlo to zachránit jen když jsem mu "načepoval" benzínu. Tak jsem teď po zimě karbec komplet vyčistil, volnoběh nastavil (jak jsem se nějde dočetl 3,5 otáčty na šroubku volnoběhu), jehla je chycená na druhé drážce od shora. Při volnoběhu to má stabilní chod a po zahřátí se jako by v nepravidelných intervalech zadusí a pak zase funguje v pořádku po pár vteřinách zase zakašlá a tak pořád dokola. Opravdu už nevím co bych vyzkoušel, z návodů a ze zkušeností co draci uvadějí na chatu jsem vyzkoušel všechno. Stroj jezdil fakt perfektně a vzniklo bez mého zásahu tak nevím. Díky za každou radu. Zdravím a ať se všem daří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mosguito je celkem v poho stoj akorát nechápu proč tam dali ještě kladívkové zapalování které zlobí,udělala se ti pecka na kladívku
Datum: 17. května 2012 22:16
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zdar Draci!!! Mám problém a už jsem fakt zoufalej. Jedná se o javu 175/356. Před rokem jsem jí vykopal ze stodoly. (byla tam 40 let) tak jsem jí očistil, dokoupil jsem chybějící části, natáhl jsem novou kabeláž, koupil novou baterku. Mimochodem je to ta původní verze se spínačkou v nádrži, jenže ta byla zničená, tak jsem umístil do masky bošárnu ještě s kontrolkou. No a můj problém je, že to neháže...zapojim baterku, zapnu klíč, kontrolka svítí, ale svíčka neháže. Neni třeba možný, že by to starodávný relé bylo ukostřený na mínusovim polu a spálilo se, když jsem zapojil baterku na plusovej pol? Popřípadě, jak zjistim na kterym polu je to relé ukostřený? Děkuji za každou reakci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:58
 http://www.facebook.com/jarda.novak.351
Datum: 18. května 2012 19:58
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 http://www.facebook.com/#!/marek.sima.9 na uvedený mail mi to nešlo
Datum: 18. května 2012 19:51
 hele jestli mas fejzbuk tak muzem pokecat tam.Tady sou rejpalove co jenom kecaj a nic otom nevedi.Mas nejaky fotky te motorky?zatim co sem videl tak co kus to original.Ja mam dve jednu s papirama a druhou bez.Kdybys chtel muzuti dost poradit.
Datum: 18. května 2012 19:40
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Jinak to rele by němělo mít vliv na jiskru jiskru to hodí i bez rele, zkus vyměnit kondenzátor pak bych zkusil indučku a pokud ani to nepomuže tak tam bude chyba v zapojení
Datum: 18. května 2012 18:16
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Noo já se přiznám, že nevim jakej je rozdíl mezi kladívkem u pionýra a u tohodle..Jakej v tom je rozdíl...já jsem to poskládal právě jako na pionýra...
Datum: 18. května 2012 17:15
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Noo já jsem to dělal podle toho novějšího schématu...jenomže ty schémata 100% neodpovídaj tý bošárně...ale i tak...no, ale možná bude problém s tim kladívkem...to mě nenapadlo..tak díky moc...-)
Datum: 18. května 2012 17:12
 hele jeste me napadlo jestli si tahal elektriku podle ampermetru v nadrzi nebo jestli si natah elektriku podle predlohy .to znamena vroce 1958 se delala spinacka v masce.jak pises tak to mas ale natahsi stejne i tu elektriku?jinak by to melo normalne hazet.jinak bych skusil vindat fajfku a jestli jen hazi pres kabel jinak vymenit inducku a kabel na svicku.nebo jeste koukni na kladivko jak je poskladany jestli tam mas origo s tim perkem na kabel a nebo jako na pionyra.
Datum: 18. května 2012 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 joo to jsem už několikrát zkoušel a tim by to nemělo bejt...ale díky...
Datum: 17. května 2012 21:39
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 čau hele kostra by měla bejt na + ale zkus vzít šmirgl a obrousit kontakty na kladívku bejvaj zaoxidovany a pak to nehazí měl jsem to takhle několikrát
Datum: 17. května 2012 21:13
Jméno: marek
IP: uživatel11937
 Dík..
Datum: 17. května 2012 20:36
 zdar hele podivejse na zapolovani na statoru je stitek a nanem je bud plus nebo minus.to co tam bude je kostra.
Datum: 17. května 2012 20:33
 Zdravím. Dělám renovaci své čezety a řekl jsem si, že bych vám mohl třeba pro inspiraci, jak poměrně levně motorku oživit, ukázat kousíček své práce. Koukněte, co na to říkáte? http://ondragam.rajce.idnes.cz/Renovace_cz_125_476 Protože brzy budu dokončovat, tak bych potřeboval už snad jen jednou věc: Kde se dá sehnat ta typická bužírka na elektroinstalaci v černé barvě(max. žluté) V autodílech jsem nepochodil, že se to snad ani nedělá k ničemu, doma mám akorát nějaké všelijaké strakaté barvy a chtěl bych novou. Kde bych sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 12:40
 Nějaké elektro nebo obchodní dům s elektrikou, a taky bych doporučil smršťovací bužírky, jsou lepší když je nahřeješ tak se krásně přizpůsobí drátům uvnitř .. pokud budeš někde dávat očka a konektory, je dobré si koupit bužírku co nejmenší tak aby na ten konektor vlezla, délka tak 2-3 cm, nasadíš ju na drát, přiletuješ a zamáčkneš konektor a pak tu bužírku na ten konektor nasadíš a smrštíš hork. pistolí. Možná to půjde sehnat i v nějaké mototechně (origo bužírky) a nějaký jsem viděl na FK. Nebo znám ještě trik s bužírkou a acetonem, příklad: pokud máš bužírku na dva dráty a ty dráty máš tři, nalej si do kalíšku trochu acetonu a sviň do toho kalíšku všechnu bužírku kterou chceš nasadit (musí být celá ponořená!), počkej 5 minut a bužírka bude taková gumová takže ji tam narveš, musíš rychle, a krásně ti to obepne ty dráty, snad ti z toho něco pomůže
Datum: 18. května 2012 12:40
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zkus použít teplem stahovací elektrikářskou bužírku, já jsem jí použil... při napojení jsem přiložil k sobě Dvě bužírky a omotal el.páskou (stejný barvy jako bužírka) vypadá to dobře a poměrně dlouho vydrží. Dá se sehnat v Elektrikářství... jsou na výběr různé průměry i barvy... Jinak slušná renovace
Datum: 17. května 2012 21:21
Jméno: HANZ
IP: uživatel12782
 čau draci mam problem mam jawu 250/353 a pořád drží plnej plyn šoupě se normálně vrací až dolu volnoběžná tryska už skoro vyšroubovaná už jsem zkoušel i jinej karbec ale pořád nic co to je ??? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:34
 Falešnej vzduch...a asi myslíš něco jiného než volnoběžnou trysku...
Datum: 17. května 2012 17:34
 Někde ti to saje faleš. Poředně přetěsni válec + kolínko + karbec a nebo gufero pod zápalkem..
Datum: 17. května 2012 17:33
 Cau , mam mensi problem s mojim vape , mel jsme ho na fichtlovi jezdil vklidku ale potom sem ho dal nachvili na druheho fichtla a tedka jsme ho dal z5 je nastavene jak minule fichtl jede perfektne jen ma jako by "omezovac" a je jedno jestli tam mam 1 , 2 nebo 3 a celkem me to stve nebot mam tedka mensi maximalku  , a este bych se chtel zeptat co je pravdy natom ze kdyz ukostrim svetla tak se zacne predstih menit uz pri 2500ot.min misto 5000
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 20:39
 no podle mě máš špatnej předstih. tohle mě dělá fichtl když ho mám špatně nastavenej...
Datum: 18. května 2012 20:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,mám prosbu,jak bych mohl odpojit dobíjecí relé na statoru tak aby nedobijelo?(čz 175/470)Jde o to že je v řiti a přebiji mi novou baterku a to nejde.Chtěl bych s motorkou jezdit zatim na baterku(14ah)a až dojde tak ji nabiju než seženu novej regulátor.Popř.neměl jste někdo stejný problém?Klidně bych ten starej zachránil,jen se potřebuju něčeho chytit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#regler.jpg
Datum: 17. května 2012 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Kolecko díky za odpověd,celé zapalování jsem sundal,sundal regulátor,vyčistil a při prohlížení jsem přišel na to,že byl vypadnutý kabel k odporu,celé jsem to zas smontoval,našlápl a kupodivu jsem naměřil 6,14V jak na volnoběh tak na vysoký otáčky,takže byl asi problém v tomto,ale neni mi jasný proč mi nezhasíná kontrolka a jesi jsem to měřil správně,měřil jsem to tak že jeden kabel multimetru jsem dal na svorku 51 a druhý na plíšek s kontaktem co je v regleru,je to takto správně?
Datum: 17. května 2012 19:34
 Možná by stačilo vyndat uhlíky
Datum: 17. května 2012 17:21
 Ahoj draci, jelikož mě začíná čz 250 nevihovovat v síle a rychlosti, tak si ktomuto nádhernýmu stroji chci koupit na vyřádění zephyr 550 , vím, že to jsem nepatří, ale jelikož jsem jawař, tak se vtéto motorce neviznam a k vám mam prozbu co všechno si skontrolovat, zajímá mě hlavně motor, jak poznat, že už nemá najeto mnohem více než je na tach. díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:20
 fermez: Hele já jsem to tak udělal, větší mašinu jsem chtěl koupit už loni, ale nakonec jsem si ještě našetřil a koupil jí až letos, rozhodně toho jednoho roku nelituju, mam o dvě třídy lepší mašinu než jsem původně plánoval...a myslim že po výkonový stránce mi aspoň chvíli vydrží...
Datum: 17. května 2012 17:20
 kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej
Datum: 17. května 2012 14:36
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nemam moc peněz, protože pracuji jen chvíli, tak jsem chtěl koupit zefoše z německa za 19 000 jen na jednu či 2 sezony a pak to prodt dál. Myslíte, že mam počkat až na další sezonu a koupit něco lepšího?
Datum: 17. května 2012 12:07
Jméno: Humusus
IP: uživatel13791
 Tenhle motor je při dobrém zacházení v podstatě nesmrtelný. Na kilometry vůbec nekoukej, zajímej se o stav. Zkus jestli se po nastartování nelinou z motoru nepatřičné zvuky, ale počítej s tím, že je to vzduchem chlazený, takže bude hlučnější než vodník již z výroby.
Datum: 17. května 2012 10:56
 Takhle...podle mě většina má stočenej tachometr, vem si kolik už to mělo majitelů v zahraničí atd...ale to tady nehraje moc roli, tenhle starej vzduchovej osmiventil přežije všechno...spíš koukej na celkový stav motorky, jestli nebyla nějak víc položená, tzn. podřenej vejfuk, rezaté sváry na rámu, neorigo lak a blinkry, křivý řídítka. Samozřejmostí je testovací jízda, ale né jenom na konec ulice, pěkně se domluvit a třeba na 15 minut se projet, zkusit vytočit kvalty jestli nevyskakujou, v rychlosti cca 50km/h pustit řídítka a koukat jestli mašina netáhne ke straně. Vyzkoušet starty jak za tepla, tak za studena. Vem si s sebou nějakýho kamaráda motorkáře, kterej tu mašinu zkoukne objektivně, ty jsi zaujatej. Nekoukej po nejlevnějších, vyber si spíš mašinu, která má slušný gumy, pěknou řetězovku, pěkný desky a kotouče, jinak dáš za servis dalších 10. Taky záleží na výbavě: Centrál, kufr, padáky, vyhřejvaný hefty atd. Často je dobrý po koupi vyměnit olej v motoru, oba filtry a gufera a olej v předních vidlicích. Jinak ještě k výběru stroje...je to dost pohodlná mašina, ale přecijen konstrukce motoru je už trochu zastaralá, má to jenom 50 koní, žádnej tahoun to neni teda. Může se stát že tě dost rychle omrzí a po sezoně budeš chtít větší. Koukal si i po jiných strojích, jako třeba XJ 600, CB 500, nebo novější SV 650 třeba? Nebo pak větší 750 zefýr či CB750?
Datum: 17. května 2012 10:53
 Ahoj.....mam dotaz proc neni v e-shopu na Pionyra primar 9 zubu?? Uz se nedela ?? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 4:42
 nebude delsi dobu
Datum: 17. května 2012 4:42
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau dtaci, mám problém, robím GO motora, a akurát som nasádzal na piet krúžky, a jeden z troch mi praskol. Bohužial neviem, kde na Slovensku sa dá taký zohnať, jedá sa o tento krúžok http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html aj piest mám k nemu, je to piest 39,00 a iduu na neho 1,5mm kružky, normalne sa davaju 2mm Sesa pri tom pieste pisal, že to si to dal na zakazku vyrobiť, a ja teraz neviem, kde sa to da na Slovensku zohnať, a z fichtlkramku asi teraz tak skoro objednavať nebudem, lebo všetko potrebne som už kupil, a poštovne by vyšlo drahšie než ten kružok, no a ten kružok mi velmi ponahla. Neviete mi poradiť, kde taky na Slovensku zohnať? Je to súrne, Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:48
 je na slovensku Mountfield ? bazény,sekačky,motorvky atd... ? pokud jo zajdi do jejich servisu a poptej se na ten kroužek... stejné kroužky se dávají na motorové pily... nezaručuji že ho budou mít,ale zkusit to můžeš  u nás ho mají
Datum: 16. května 2012 21:48
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 ahoj je tady někdo z hávířova nebo z těrlicka a okolí co jezdí na starém veteránu? čz nebo jawa ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:36
Datum: 17. května 2012 19:36
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdarec, jsem z Karviné... ještě čekám na řidičák, fichtl
Datum: 17. května 2012 14:44
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 albrechtice, terlicko mam za rohem.Stroj jawa
Datum: 16. května 2012 21:56
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:46
 jsi slepý nebo se jen děláš? výkon určuje ROTOR a né stator!!!! .. stator je záměný mezi všema verzema! směrodatný je rotor!!!
Datum: 16. května 2012 21:46
 Na statoru by melo byt srozumitelne napsany kolik ma, takze pockam az bude doma  .. Kazdopadne diky za reakce.
Datum: 16. května 2012 21:32
Datum: 16. května 2012 20:53
 Jde mi jen o to abych tim neco nepokazil, kdyz tam dam tu 75ku, navic kdyz je cena vsech stejna tak neni v nicem problem.
Datum: 16. května 2012 20:53
 rotory rozesnáš podle síly drátu.... 45W má tenký drát v a lakovaný je nějakým hnusem a zespodu vypadá ohavně.... rotor 75W má znatelně silnejší drát, hezky lakovaný a dole neni žádný hnus.
Datum: 16. května 2012 20:52
Jméno: M
IP: uživatel13788
 Možná mají rotory jiné odpory cívek, ale na omak to určitě nepoznáš..
Datum: 16. května 2012 20:48
 Řikam, rotor je směrodatný, ale vyražený to na něm nebude, někde na netu jsou popsané rozdíly a jak od sebe rotory rozeznat...
Datum: 16. května 2012 20:44
 No dle tady tech dohadu to radsi vezmu presne podle toho, doufam ze vykon je nekde na dynamu vyrazen..?
Datum: 16. května 2012 20:42
 Myslim že na jednu 476 jsme koupili taky 75w relátko místo toho 45w a fachá to hezky, ale nemůžu nic zaručit no...jinak výkon dynama záleží na rotoru, statory byly řekněme stejné...
Datum: 16. května 2012 20:40
 Takze rikas,radeji pockat az bude doma zjistit jaky je dynamo a objednat presne?
Datum: 16. května 2012 20:33
 Řekl bych, že s tim problém nebude, akorát nesmíš odebírat větší výkon, než na jaký je konstruován rotor dynama. Ruku do ohně za to ale nedam
Datum: 16. května 2012 20:28
Jméno: mates
IP: uživatel13764
 Čau draci děláte tedka aktuálně někdo kompletní GO jawa 50/20,21
Pokud ano tak mě napište na email
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:05
 email:
Maties77@seznam.cz
Datum: 16. května 2012 20:05
 Zdravím draci,kolik barvy jste spotřebovali na pio a to na blatník, bříško a velkej plech pod sedlem a na kolik vás vyšla barva (dvousl. akryl) a nevíte kolik by zato chtěl lakoš ?? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:22
 řek bych tak 3 decky + plnič matroš když to přeženu tak za 500,-
Datum: 17. května 2012 23:22
 cena jak kde.. 2 decky barvy, 2 decky laku a tužidlo vyjde na zhruba 700
Datum: 16. května 2012 19:56
 3 decky na kolik vyšla to nevím ale 5dcl + plnič jsem kupovall za 1440,-
Datum: 16. května 2012 19:23
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13521
 Zdar draci.... Půlil jsem motor z důvodu netěsnosti mezi kartery.... Složil jsem do původního stavu ale nejde tam hodit neutral... Rychlosti padaj tak jak maj...Sedne si to po zavrčení?? nebo ho mám rozpůlit a něco s tim udělat???? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 23:23
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13521
 Rozpůlil jsem a zjistil že si špatně sedl automat ... Ani nevim jak se mi to podařilo  A Nevíte jak dlouho a jak zajet nejlépe motor??
Datum: 16. května 2012 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná jsi otočil vidličku
Datum: 16. května 2012 21:55
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Ak ide o fichtl tak skus dotiahnut srob dorazu automatu mne to pomohlo
Datum: 16. května 2012 21:21
Jméno: PIO-Motor
IP: uživatel12302
 určitě Rozpulit a skusit to udělat znova aby tam ten neutrál šel
Datum: 16. května 2012 21:01
 Ahojte  Hledám někoho co jezdí na baabettě. Nejlíp Libereckej kraj Sem začínající babettista a už toho mám dost naaplánovaanýho, aale v jednom je to blbý jezdit Mám 207  a sem z Pertoltic u český lípy ;P
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:24
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 Caute lidi mate nekdo prosim zkusenosti s tachometrem na kolo, ze jste ho meli nebo mate na motorce? Jak to meri jak to hodnotite? DEKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:20
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Fichtl, minibike i pitbike a nemám s tím žádný problém. Je to super.
Datum: 17. května 2012 17:20
 Mám kabelový na Jawa 50/20 a pohoda. Jediný problém byl s instalací na přední vidlici jsem ho nedostal kvůli prachovkám. Po nastavení cca 50cm drátu jsem ho dostal na zadní kolo a vypadá to dobře a není ani vidět
Datum: 16. května 2012 19:27
 no mě digitální tachometr ruší dokonce i klakson..  uvažuju že si koupim Sigmu a bude to snad lepší..
Datum: 16. května 2012 19:24
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 nevim co chceš slyšet, měří to určitě přesnějc jak analogovej v masce, má víc funkcí.. a jestli si ho chceš koupit, tak drátovej, bezdrát ti bude rušit zapalování..
Datum: 16. května 2012 16:54
|



|