Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:01
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Můj má starter dole pod válcem a je jiné spojkové víko, jinak to vypadá stejně.
Datum: 22. května 2012 13:01
 to nevim,,jestli ten motor vypada stejne jako na jawa robik,tak to pujde
Datum: 22. května 2012 12:48
Jméno: adam
IP: uživatel13816
 přemýšlím o koupi jawa 21 nebo jawa 23 mustang,co bys te mi doporučili.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:55
 je to uplně jedno pokud ti jde o vzhled tak podle svojeho gusta jak ti tady píšou ostatni 20,21,23 je to jedno a to same akorat jinak udělane ja osobně mam 20 a jsem s ni naplno spokojen
Datum: 25. května 2012 12:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 22. května 2012 21:35
 fichtl je štýlovejší než mustang
Datum: 22. května 2012 18:59
Jméno: lump
IP: uživatel13795
 jubko, pokud se ti více líbí ošklivé černé plastové světlo, nepraktické blatníky, ano, proti gustu, žádný dyšputát
Datum: 22. května 2012 18:57
 -> limp "vypadá mnohem lépe než mustang" no nevim... podle toho komu mě se víc zalíbil mustang. a top že je to koza nebo co, s tim nesouhlasim. Je to jen 21 bez plechů. tot vše..... Mě se teda líbí víc. Mám 21, 20, 23 a nejradeji mám stejně mustaangaa
Datum: 22. května 2012 18:29
 trisky? vždy stačí oddělat jeden kryt vzít dlouhej šroubovák a je to stejně kdo má čistej karbec a nádrž tak to nedělá
Datum: 22. května 2012 18:11
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 jestli to chceš jenom takna vyblbnutí na pole tak bych volil mustanga
ale jinak určitě pionyra na cestu, je hezči a přesně jak piše lump stim umyvanim je to lepší
Datum: 22. května 2012 17:53
 mustang je koza.pincek je styl
Datum: 22. května 2012 17:04
Jméno: lump
IP: uživatel13795
 já bych volil 21, a to ze dvou duvodu, vypadá mnohem lépe než mustang, a pak mustang se huře čistí, na 21 omyjete plech, a je jako nový, kdežto u mustanga je to horší, mám oba typy, vím o čem píšu, pokud by to bylo jen na polnačky, zvítězil by mustang jednoznačně
Datum: 22. května 2012 17:01
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Mám Mustanga, ale 21 má prostě ten punc fichtla. Nemůžu si pomoct, ale 21 je prostě stylovější.
Datum: 22. května 2012 15:58
 Mustang.
Datum: 22. května 2012 15:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 muťanga
Datum: 22. května 2012 14:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lišty se dělali do 76 roku ale za mě mustanga líp se čistěj trisky atd..
Datum: 22. května 2012 14:31
 Jawa 21 do rv 71 pak už ty zadní pelchy bez linek se mi nelíbí. ale tak záleží na vkusu mustanga ano k motoru a td se aspon hned všude dostaneš ale ne že by se mi nelíbil ale je to taková s patlanina všeho do sebe.
Datum: 22. května 2012 14:23
 joa bych ti odpověděl na otázku  .. zaa mě Mustaang
Datum: 22. května 2012 13:31
 Za mě taky mustanga
Datum: 22. května 2012 12:51
 oboje je stejný. Mustang je praktičtější že s ehned dostaaneš k motoru. ale zato se zaas nemusí každýmu líbit.  je to naa tobě  motorově je to stejný taakže spíš podle vuhledu no
Datum: 22. května 2012 7:02
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci potřeboval bych poradit když nakopnu pincka tak se ty otáčky neprve vytáhnou potom sníží vytáhnou sníží atd.. a potom zdechne nevíte čím to je ?? myslíte že kdybych vzal karbec z jinýho fichtla tak to bude ok ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 11:46
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 A dělá to i po zahřátí? protože správně bys měl karburátor seřídit za tepla..  a když to neklapne tak zkus jinej karbec no..
Datum: 22. května 2012 11:46
Jméno: miguel
IP: uživatel694
 hele vím že to sem nepatří ale nemužu to nikde sehnat nevíte něko na kolik voltů je baterie na el. cigaretu ego-t a kolika volty ji mám nabíjet? diky za odpovědirn
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 8:54
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 http://www.e-liquid.cz/eGo-T
Datum: 22. května 2012 8:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Příručka???
Datum: 22. května 2012 4:35
Jméno: miguel
IP: uživatel694
 já prave potrebuji vědět baterii
Datum: 21. května 2012 23:03
 bratr ju má taky a nabíjí se normálně přes USB, takže nabíjecí napětí je 5V, a kolik voltů má baterka nevím..
Datum: 21. května 2012 22:50
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
Posl.aktualizace: 21. května 2012 22:18
Jméno: miguel
IP: uživatel694
 ja bych nabídl tak 10 max 20 tisíc
Datum: 21. května 2012 22:18
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 serus draci. mám motor z jawy 05 a chcem si ho dať na jawu 555. ide o to že tento motor má iný valec a hlavu, inú radiacu páku a inú spojku. (všeobecne známe) rozmýšlal som že valec a hlavu by som dal z 555 ale neviem aký je priemer piesteho čapu na 05-tkových motoroch. ked má 10 mm tak je to v pohode. dalej by som namiesto srobu na spojkovom delky dal čap radiacej páky a celú radičku z 555. a teraz to najdôležitejšie. mám tam nechať origo 2 lamelovú spojku alebo mám dať jednolamelovú a aj primár z 555. ide o to že by to bol motor z 05-tky ale diely by mal z 555. čo si o tom myslíte ?? robím to preto lebo nemôžem zohnat origo motor z jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:22
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 tak teraz neviem či do toho ísť alebo nie. ten motor by som mal len do normálnej cestnej premávky a jediná úprava by bolo VAPE
Datum: 22. května 2012 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel13819
 Já osobně bych tuto přestavbu provedl...získáš převodovku s lepším pilákem,lepší spojku,kliku s lepší ojnicí na 14,1mm čep a celkově lepší motor....slícovat přefuky je to poslední....hlavní výhoda je,že kdybys chtěl do motoru přidávat koně,tak tě nelimituje slaboučká ojnice....
Datum: 22. května 2012 16:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky... počkám teda na origo motor z 555-tky
Datum: 21. května 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dřív jsem to řešil ale dnes už bych tam jinej motor necpal,chce to počkat a motor seženeš jinak spojka je lepší 2 lamelová protože ta pařezácká je taková všelijaká,jinak kdyby jsi nasadil hlavu a válec z 555 tak stejně nebudou sedět přefuky a čep jestli to má 10 nebo 14 to je jedno písty jsou jinak stejné ale nemá to cenu to bastlit
Datum: 21. května 2012 21:45
Jméno: ToMa
IP: uživatel13794
 Čau draci, můžete mi někdo poradit postup jak správně na mosquitu seřídím v plovákové komoře karburátoru hladinu paliva? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:38
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 tak to ti neporadím, ale mohl by to vědět někdo, kdo má simsona, tam je taky bing, určitě to bude podobný
Datum: 21. května 2012 20:38
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ahoj nekdy v budoucnu bych si chtel podomácku upravit JAWU nebo ČZ 125,175cm3 na cross mohli by ste mi poradit co upravit jezdil bych po poli a polních a lesních cestách a taky co hlavne nastavit aby to pekne jelo a melo to výkon a jak upravit výfuk pro dobrej zvuk ale aby to zaqse nemelo vliv na spotřebu dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 15:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já to mám opískovaný jen ze zhora ze vnitř to mám udělaný jen tak šmirglem aby to nebylo zakarbonovaný, ale myslím, že jsem to už někde viděl že pískovali hlavu i zevnitř a ničemu to nevadí....
Datum: 24. května 2012 15:12
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 DaCaN jak to jako opískujou ja bych řek že i vevnitř ae vevnitř se tomu nemuže nic stát to by pak nefungovale ne ?
Datum: 24. května 2012 6:49
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
 ty tlumiče sou jenom nastaveny čtyhranem a jsou znich sundany ty plechy tot vše ale pukud toto udělaš tak musis udelat napinak pač bude retez drit o kyvku.A ještě to budeš mít jakoby"z kopce do předu prože předek nezvdneš tak nejlepší je 19 kolo do předu
Datum: 23. května 2012 21:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 hlava válce je opískovaná....válec je jen natřenej žáruvzdornou černou barvou...zbytek moto je natřenej jen tak aby to nerezlo do té doby něž to nalakuju....
Datum: 23. května 2012 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 Jawa ešte me zajímalo jak máš udelaní ty zadní tlumiče z čeho sou nebo jak si to viřešil a myslíš že by vadilo kdy bych si tam chtell připojit i nákej otáčkomera náky kontrolky třeba na baterku
Datum: 22. května 2012 19:55
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 a nemáte typ na nákej dobrej motor o obsahu 125 cm3 díky
Datum: 22. května 2012 19:48
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dík za odpovedi DaCan jak si sundal tu rez z hlavi a válce a čim sto natřel dík. Jawa 250 to asi ne to uš je na me moc silní
Datum: 22. května 2012 19:44
 http://www.youtube.com/watch?v=id2qVhUYnb0 pro inspiraci, tohle jsem jezdil já, nádherně to jezdilo, motor tam byl 175/487 upravenej na 215ccm, vidlice čz 516, kyvná vidlice, sedlo, vejfuk kromě koncovek domácí výroba, rám upravenej a obohacenej o držáky a plasty z DT. mimochodem, kdyby o ní někdo věděl, dejte mi prosím vědět, prodával jsem jí se slzou v oku kamsi k pardubicím, pak jsem jí viděl asi po roce na motoinzerci a od tý doby nic.
Datum: 22. května 2012 17:58
 Kámoši maj např.. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/474541_359389127417784_100000400985365_1146595_1980406776_o.jpg A s plastama z kawasaki KX https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423164_409351252424454_100000487487376_1552088_1003583119_n.jpg
Datum: 22. května 2012 15:59
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
Datum: 22. května 2012 14:53
Jméno: Jawa
IP: uživatel13814
 hele ja mam 250 panelku na kross dam ti sem video a třeba se inspiruješ.Vyjdedu na tom vše a 80 ztoho vytahnu jak nic. http://www.youtube.com/watch?v=VvMAchP8lpg jinak jako motor bych volil 175/450 je to slušný motor a dobře táhne.(teda za 250/559 lae to ty asi nechceš  )
Datum: 21. května 2012 21:34
 aby jsi udělal kvalitní přestavbu tak do toho dáš hafo peněz a nic s toho... furt to bude líná jawa nebo čz... kup radši starší krosku, uděláš líp.... a hlavně nebudeš bastlit motorku... i taková stará yamaha DT 80 tě povozí líp po polnačkách než jawa...
Datum: 21. května 2012 20:50
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 No tak vžfuk hlavně uprav tak aby né že měl pěknej zvuk ale abys ho neurval, jinač koleno a výfuk výst podél motorky ne pod motorkou. A úplně taková nejjednoduší uprava na cross je snad větší rozeta a třeba o zub menší sekundáro. To udělá fakt moc. Jinak snad tlumiče vyměnit, popř. jenom olej za olej s menší viskozitou ale raději bych doporučoval jiný ty tlumiče jinak origo rozbiješ. Tohle je to nejejdnoduší co můžeš udělat při přestavbě na cross.
Datum: 21. května 2012 20:37
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau mam problem u mího mustanga a to je ten že když se motor zahřeje tk mi vubec nedrží otáčky kolísa to aš to po chvilce uplne zdechne to samí při zahřátim motoru to nechce ani nastartovat takže to musim roztlačit a musim mu pořád přidávat plyn abi nezdechnul a poslední dobou i když zastavim mam rychlost a držim spojku tk je pořád v otáčkach v dcl velkejch a to i když viřadim obe tryski na karburatoru i ten šroubek s pérkem u prostřed musim mít zašroubovaní uplne na krev jinak to vubec nejde prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 19:44
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dík skusim to
Datum: 22. května 2012 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 No´tak to pořádně zahřej a potom seštěluj volnoběh...ničim jinym by to nemělo bejt..
Datum: 21. května 2012 22:16
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 no to bylo myšlení tak že proste zastavim a mam zařazenou rychlost tk aby to nechcíplo tak musim držet spojku to je jasný ae me de o to chcípání že to nedrží otáčky
Datum: 21. května 2012 21:40
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 No volnoběh musíš nastavit, když máš zahřátej motor. A s tou spojkou jsem to moc nepochopi..
Datum: 21. května 2012 20:43
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, je hodně špatný, když mně fichtl asi žere z olej z převodovky? Když se to ohřeje tak za mnou je bílá mlha  Je ale zajímavý, že když to takhle začne hulit tak jde fichtl líp točit do otáček a tak o 20% líp jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:35
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 A připrav si hodně svíček, protože ty rády po přímazu od pp90 odcházejí
Datum: 22. května 2012 17:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to nahovno,jinak jestli chceš jezdit tak lej do převodovky motorovej olej
Datum: 21. května 2012 21:49
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No bude to karbonovat jako prdel a budeš muset furt kontrolovat a dolejvat do převodovky.
Datum: 21. května 2012 20:00
 Zdarec, mám jeden problém. Byl by někdo ochotný podívat se do mého profilu a říct mi, z čeho je ta rukojeť ? Nikdy jsem neviděl 555 s touto rukojetí. Lanko co tam bylo, je přetržené. Uchycení v rukojeti je na červík. Můj problém je ten, že nevím, co tam mám koupit za lanko, aby sedělo na karburátor Jikov 2914.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:25
 Tak nevím, jestli koupit lanko co mi poradil Honza, jelikož tam píšou, že pro 550 a 555 je o jeden cm kratší.
Datum: 22. května 2012 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toto bývalo na kejvačkách
Datum: 21. května 2012 21:50
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_plynu_kolejka.html ?
Datum: 21. května 2012 21:35
 Originál to asi nebude. Ale jaké do toho dát lanko?
Datum: 21. května 2012 21:19
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Toto vypadá jako nějaká "tuningová dodělávka" správně tam má být tzv. krutiruk,
Datum: 21. května 2012 20:43
 no já jsem tohle viděl na jawě 05 ale netuším zda tam bylo z výroby...
Datum: 21. května 2012 18:19
 Poradím mi někdo jaký výfuk na mustanga na fichtl cupi?aby to přidalo výkonu o hlasitost nejde hlavně výkon..má cenu kupovat ty tuningové nebo radči si něco sám doma vyrobit?kdyby jste měli někdo nějaké paramatry návod jak na to tak bych byl moc rád za radu...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:24
Jméno: fik
IP: uživatel7456
 http://www.jawa50speed.wz.cz/_v.html
Datum: 21. května 2012 20:24
 tak podle me a ostatnich je to k ničemu škoda penez však počkej možna napiše vic lidi  jaky maj skušenosti
Datum: 21. května 2012 20:08
Jméno: Mates
IP: uživatel13764
 Chci jezdit fichtl klasik na některých se nesmí upravovat válce ale výfuk byt može ...chystám mustanga na první závod a tam jsou tato pravidla motor válec vše origo i karbec vzhled libovolný..rám,opružení originál výfuk jakýkolik tak proto sem se ptal jestli to má cenu...a pojede to dobře z títo výfukem?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html
Datum: 21. května 2012 19:59
 Jestli nemaš upravenej valec tak tam nech origo pojede to lip neš s naky rezonančnim (nebo jak se to piše) vyfukem vyčisti ho je jezdi
Datum: 21. května 2012 19:26
 SESO cau prosim te ten vyfuk co mas na kramku na Mustanga za 2000Kc je to original nebo co?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 21:06
 je to gut replika made in slovensko,,
Datum: 21. května 2012 21:06
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 replika originálu.
Datum: 21. května 2012 19:08
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 čau draci mám satdiona s-11 trochu více rezavý a chcu ho prodat motor se točí ale je fakt rezavý tak se chcu zeptat kolik si mám za něho říct přemýšlel sem kolem 4000 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 21:28
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 No .... pro mě smůla.... z Plzně do Ostravy pro mopeda nepojedu. To bych na benzínu projel ještě jednou tolik
Datum: 22. května 2012 21:28
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 sem z vřesiny u ostravy ale když tak se můžem domluvit na emailu lukas.zaoral@email.cz
Datum: 22. května 2012 15:14
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Napiš odkud jsi, za 4000 bych měl zájem taky.
Datum: 21. května 2012 22:09
 zdar draku odkut jsi?? měl bych zájem bejt to blízko
Datum: 21. května 2012 20:15
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, potrebujem poradiť, mám akurát motor na JAWA 50/20 po komplet GO, aj po vybruse, a dnes sa ho chystam prvy krat štartovať, ale potreboval by som od Vas poradiť, v akom pomere Mám riediť benzín, (používam olej STIHL) lebo počul som tu už viac názorov, a som s teho zblbnutý, tak mi prosím poradte, Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel13817
 Poměr 1:25 až 1:30 ,jehlu na 3-4.zářez -prostě nahoru....nic víc...
Datum: 22. května 2012 13:34
 Zdarec draci a SESO chci se zeptat zda nevíte nebo popřípadně nemáte na Jawa 555 plovák do karbecu benzínový nebo nevíte kde ho koupit ? na fichtlkramku sem ho nikde nenašel tak pls poraďte zatím díky a zduř...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 7:07
 péro - ok díky bohužel kývačku nemám udělal sem to tak že sem dal plovák z Mustanga do 555 karbecu fungujeto startuje to jezdi to ale sem tam to kápne trošku ven a stejně to chci mít origo kdyby to šlo....
Datum: 22. května 2012 7:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když si zejtra vzpomenu tak to zkusím ok?
Datum: 21. května 2012 21:53
 péro - tak to fakt nevím....
Datum: 21. května 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nepasuje tam náhodou plovák z kejvačky?
Datum: 21. května 2012 14:32
 senta ® - Zduř - vůbec by to nevadilo ale musí bejt na 555 !! ne !!! na 20,21,23 je to jiný !! pokud máš fotku toho plováku a věděl bysi co bysi zato chtěl tak mi to pošli na jawasimson@seznam.cz a určitě se domluvíme.... ( jenom budu rád když se domluvíme )
Datum: 21. května 2012 13:45
 cus já mám doma ale neni novej jestli stačí starší
Datum: 21. května 2012 13:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar draci, v pátek tu byl dotaz že někdo chce koupit motorku tak na co si dát pozor já sem to sice četl ale chtěl bych si to přečíst znovu a nemůžu to nikde najít může to být smazaný? Nebo jestli by byl někdo tak ochoten to najít já sem fakt prošel všechny kategorie a nic. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 14:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Hej fakt díky moc já sem to všechno prošel ale nenašel sem to díky
Datum: 21. května 2012 14:53
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/pokec-srazy-vyjizdky/id222858.html
Datum: 21. května 2012 14:10
 Čau draci (trochu blba otazka) .. možu řidit mopedauto jenom kdyš k nemu je pojistka a nejsou doklady, pojistka se plati majitel žeprej nemel žadnej problem s policiji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:18
 rači seženu doklady na Mustafa
Datum: 21. května 2012 16:18
 jj diky
Datum: 21. května 2012 16:17
Jméno: Dave
IP: uživatel13810
 Chlape, sepište kupní smlouvu, ve který se zavážeš zaplatit při převodu, dejte si s kupujícím rande na inspektorátu, ukaž mu, žes přišel s penězma, podejte žádost o změnu majitele... a uvidíš, co se bude dít, když prodávající k žádosti přiloží pouze zelenou kartu (jestli aspoň tu má). Nebude se dít nic. Mašinu neodhlásí, ty nezaplatíš. Vlastně před převodem budeš muset uzavřít svoje povinný ručení. K tomu myslím nepotřebuješ skoro nic, jenom občanku a nějakej doklad od vozidla. Majitel asi jezdil po vesnici, kam zavítali policajti z nejbližšího města jednou za 14 dní a ještě je jeden z nich jeho strejda.
Datum: 21. května 2012 12:57
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaut mám dotaz asi každýmu se stalo že dyž odmontoval vačku zjistil že tam nemá ten unašeč nebo jak se to jmenuje.. protě takový to udělátko co ti zabrání otočení vyčky vůči rotoru... jde to nějak opravit? mám doma asi 3 takto poškozený rotory a je mi líto je vyhodit. Předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jakékoli zapalko kladívka omezují v max. otáčkách. Jde o to, že vlivem přítlačné pružiny kladívko poskakuje... říká se tomu zákmity. V malých otáčkách je to v pohodě, ale při vyšších najednou zjistíš že vlastně třebas i činnou dobu celou otáčky jen poskakuje. I pro hodně utaženou pružinu (na druhou stranu pak zase nadměrně opotřebovává pertinax) nedocílíš víc jak 9000 otáček. takže řešením je bezkontaktní snímání... Tím spíš pro závodní motor.
Datum: 22. května 2012 14:26
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no paŕkrát se mi to pohlo už a to sem mohl stahovat jak moc sem chtěl... no ale teďka to ělám na závodní motor (bude tam tyristorový zápalko) a chci vědět Že se nato můžu spolehnout...
Datum: 21. května 2012 19:22
 Taky si myslim že to bude jezdit i bez toho...
Datum: 21. května 2012 18:55
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 hlavně mi přijde zvláštní na co tam ten klínek chcete? přece stačí dát tu vačku v poloze jak má (tam kde klínek býval) a stáhnout ji šroubem skrz rotor, pak se ani nehne, stejně na ni žádná velká síla nepůsobí, ten šroub ji musí udržet....
Datum: 21. května 2012 16:54
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak "péro" mi poradil tak už je mi to jasný dík všem
Datum: 21. května 2012 16:33
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 matessedlacek98@seznam.cz dík
Datum: 21. května 2012 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak máš v magnetu ten výdtupec na drážku vačky tak jsem to celý zpiloval až dolů malím pilníkem zestrany a prostě jsem tam udělal jakejsi klínek dej mi email nakreslím ti to v malování snad to pochopíš  rn
Datum: 21. května 2012 16:11
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 nemáš nejaký foto, si nedokážu představit jak to tam piluju to musí jít dost blbě... a zšeho klínek tam máš? nebo vlatní výroba?
Datum: 21. května 2012 15:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba tam vypilovat klínek? já najezdil s klínkem x 1000 a pořád v poho
Datum: 21. května 2012 14:34
 Prasácké řešení je to třeba zalepit .. já ten zářez nemám taky na jednom rotoru a normálně jsem to tam dal podle druhýho rotoru a na vačku jsem dal podložku pérovku a šroub a drží to ale zas s tím motorem najezdím málo km takže se nestihne pohnout  Jinak možná by tam šlo něco navařit a pak to spilovat do tvaru té zarážky .. třeba někoho něco napadne
Datum: 21. května 2012 7:10
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no a nějak bet svářečky to nejde? kní nějak nemám přístup max tak COčko
Datum: 21. května 2012 0:14
 taky sem to nemel normalne tam svařečkou (MIG) cvakni pak to dopiluj pilničkem...
Datum: 21. května 2012 0:12
 cus draci nejde mi seředit spojka na cz 180/487 tak sem měl podezřeni na lamely tak sem to sundal koukl se na ně a je tam ještě nějake obložení cca 1-2mm myslite že to je už špatne ? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 každopádně 1-2mm je fakticky málo, předepsaná minimální tloušťka obložení je 3mm.. na vině můžou bejt i unavený pružiny spojky, pak to taky klouže..
Datum: 21. května 2012 17:12
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 tak zkusim se na to kouknout jak to vypada diky moc za radu
Datum: 21. května 2012 16:07
 nejsou v koši od lamel takový vytlačený rýhy?? jestli jo tak je zbruš pilníkem do roviny a jedeš dál  taky jsem to tak měl
Datum: 21. května 2012 13:57
|



|