slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  516  517  518  519  520  521  522  523  524  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Ahoj Seso, chtěl bych se zeptat jaký je průměr pístu a pístního čepu u této kit sady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kit_sada_70ccm_robik2.html ? Nebo jestli náhodou někdo neví jestli mi to půjde na Pitbika s motorem Loncin obsah 70, s rozběhovou spojkou, bez řazení se starterem pod válcem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Můj má starter dole pod válcem a je jiné spojkové víko, jinak to vypadá stejně.
 
 
Datum: 22. května 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim,,jestli ten motor vypada stejne jako na jawa robik,tak to pujde
 
 
Datum: 22. května 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel13816    
přemýšlím o koupi jawa 21 nebo jawa 23 mustang,co bys te mi doporučili. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: jawista  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně jedno pokud ti jde o vzhled tak podle svojeho gusta jak ti tady píšou ostatni 20,21,23 je to jedno a to same akorat jinak udělane ja osobně mam 20 a jsem s ni naplno spokojen
 
 
Datum: 25. května 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jak nejsou revmaplechy, tak to stojí za hovno... :-) :-) :-)
 
 
Datum: 22. května 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl je štýlovejší než mustang
 
 
Datum: 22. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel13795    
jubko, pokud se ti více líbí ošklivé černé plastové světlo, nepraktické blatníky, ano, proti gustu, žádný dyšputát
 
 
Datum: 22. května 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
-> limp "vypadá mnohem lépe než mustang" no nevim... podle toho komu mě se víc zalíbil mustang. a top že je to koza nebo co, s tim nesouhlasim. Je to jen 21 bez plechů. tot vše..... Mě se teda líbí víc. Mám 21, 20, 23 a nejradeji mám stejně mustaangaa
 
 
Datum: 22. května 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trisky? vždy stačí oddělat jeden kryt vzít dlouhej šroubovák a je to stejně kdo má čistej karbec a nádrž tak to nedělá :-)
 
 
Datum: 22. května 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel13759    
jestli to chceš jenom takna vyblbnutí na pole tak bych volil mustanga ale jinak určitě pionyra na cestu, je hezči a přesně jak piše lump stim umyvanim je to lepší
 
 
Datum: 22. května 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang je koza.pincek je styl
 
 
Datum: 22. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel13795    
já bych volil 21, a to ze dvou duvodu, vypadá mnohem lépe než mustang, a pak mustang se huře čistí, na 21 omyjete plech, a je jako nový, kdežto u mustanga je to horší, mám oba typy, vím o čem píšu, pokud by to bylo jen na polnačky, zvítězil by mustang jednoznačně
 
 
Datum: 22. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Mám Mustanga, ale 21 má prostě ten punc fichtla. Nemůžu si pomoct, ale 21 je prostě stylovější. :-D
 
 
Datum: 22. května 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustang. ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
muťanga ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lišty se dělali do 76 roku ale za mě mustanga líp se čistěj trisky atd..
 
 
Datum: 22. května 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 21 do rv 71 pak už ty zadní pelchy bez linek se mi nelíbí. ale tak záleží na vkusu mustanga ano k motoru a td se aspon hned všude dostaneš ale ne že by se mi nelíbil ale je to taková s patlanina všeho do sebe.
 
 
Datum: 22. května 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
joa bych ti odpověděl na otázku :-P .. zaa mě Mustaang ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě taky mustanga
 
 
Datum: 22. května 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
oboje je stejný. Mustang je praktičtější že s ehned dostaaneš k motoru. ale zato se zaas nemusí každýmu líbit. :-) je to naa tobě ;-) motorově je to stejný taakže spíš podle vuhledu no :-)
 
 
Datum: 22. května 2012 7:02
 
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel12501    
zdarec draci potřeboval bych poradit když nakopnu pincka tak se ty otáčky neprve vytáhnou potom sníží vytáhnou sníží atd.. a potom zdechne nevíte čím to je ?? myslíte že kdybych vzal karbec z jinýho fichtla tak to bude ok ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
A dělá to i po zahřátí? protože správně bys měl karburátor seřídit za tepla..:-) a když to neklapne tak zkus jinej karbec no..:-)
 
 
Datum: 22. května 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
hele vím že to sem nepatří ale nemužu to nikde sehnat nevíte něko na kolik voltů je baterie na el. cigaretu ego-t a kolika volty ji mám nabíjet? diky za odpovědirn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
http://www.e-liquid.cz/eGo-T
 
 
Datum: 22. května 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Příručka???
 
 
Datum: 22. května 2012 4:35
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
já prave potrebuji vědět baterii
 
 
Datum: 21. května 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bratr ju má taky a nabíjí se normálně přes USB, takže nabíjecí napětí je 5V, a kolik voltů má baterka nevím..
 
 
Datum: 21. května 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
zdarek lidi mam vidlice v prefektim stavu jako na foto a nevim za jakou cenu bych je mohl prodat nevíte náhodou? diiy moc http://jawa.katalog-motocyklu.cz/motocykl/jawa-divisov-889 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
ja bych nabídl tak 10 max 20 tisíc
 
 
Datum: 21. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
serus draci. mám motor z jawy 05 a chcem si ho dať na jawu 555. ide o to že tento motor má iný valec a hlavu, inú radiacu páku a inú spojku. (všeobecne známe) rozmýšlal som že valec a hlavu by som dal z 555 ale neviem aký je priemer piesteho čapu na 05-tkových motoroch. ked má 10 mm tak je to v pohode. dalej by som namiesto srobu na spojkovom delky dal čap radiacej páky a celú radičku z 555. a teraz to najdôležitejšie. mám tam nechať origo 2 lamelovú spojku alebo mám dať jednolamelovú a aj primár z 555. ide o to že by to bol motor z 05-tky ale diely by mal z 555. čo si o tom myslíte ?? robím to preto lebo nemôžem zohnat origo motor z jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
tak teraz neviem či do toho ísť alebo nie. ten motor by som mal len do normálnej cestnej premávky a jediná úprava by bolo VAPE
 
 
Datum: 22. května 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13819    
Já osobně bych tuto přestavbu provedl...získáš převodovku s lepším pilákem,lepší spojku,kliku s lepší ojnicí na 14,1mm čep a celkově lepší motor....slícovat přefuky je to poslední....hlavní výhoda je,že kdybys chtěl do motoru přidávat koně,tak tě nelimituje slaboučká ojnice....
 
 
Datum: 22. května 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky... počkám teda na origo motor z 555-tky
 
 
Datum: 21. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dřív jsem to řešil ale dnes už bych tam jinej motor necpal,chce to počkat a motor seženeš jinak spojka je lepší 2 lamelová protože ta pařezácká je taková všelijaká,jinak kdyby jsi nasadil hlavu a válec z 555 tak stejně nebudou sedět přefuky a čep jestli to má 10 nebo 14 to je jedno písty jsou jinak stejné ale nemá to cenu to bastlit
 
 
Datum: 21. května 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: ToMa      IP: uživatel13794    
Čau draci, můžete mi někdo poradit postup jak správně na mosquitu seřídím v plovákové komoře karburátoru hladinu paliva? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
tak to ti neporadím, ale mohl by to vědět někdo, kdo má simsona, tam je taky bing, určitě to bude podobný ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ahoj nekdy v budoucnu bych si chtel podomácku upravit JAWU nebo ČZ 125,175cm3 na cross mohli by ste mi poradit co upravit jezdil bych po poli a polních a lesních cestách a taky co hlavne nastavit aby to pekne jelo a melo to výkon a jak upravit výfuk pro dobrej zvuk ale aby to zaqse nemelo vliv na spotřebu dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
já to mám opískovaný jen ze zhora ze vnitř to mám udělaný jen tak šmirglem aby to nebylo zakarbonovaný, ale myslím, že jsem to už někde viděl že pískovali hlavu i zevnitř a ničemu to nevadí....
 
 
Datum: 24. května 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
DaCaN jak to jako opískujou ja bych řek že i vevnitř ae vevnitř se tomu nemuže nic stát to by pak nefungovale ne ? :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 6:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
ty tlumiče sou jenom nastaveny čtyhranem a jsou znich sundany ty plechy tot vše ale pukud toto udělaš tak musis udelat napinak pač bude retez drit o kyvku.A ještě to budeš mít jakoby"z kopce do předu prože předek nezvdneš tak nejlepší je 19 kolo do předu
 
 
Datum: 23. května 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
hlava válce je opískovaná....válec je jen natřenej žáruvzdornou černou barvou...zbytek moto je natřenej jen tak aby to nerezlo do té doby něž to nalakuju....
 
 
Datum: 23. května 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
Jawa ešte me zajímalo jak máš udelaní ty zadní tlumiče z čeho sou nebo jak si to viřešil a myslíš že by vadilo kdy bych si tam chtell připojit i nákej otáčkomera náky kontrolky třeba na baterku :-D
 
 
Datum: 22. května 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
a nemáte typ na nákej dobrej motor o obsahu 125 cm3 díky :-D
 
 
Datum: 22. května 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
dík za odpovedi DaCan jak si sundal tu rez z hlavi a válce a čim sto natřel dík. Jawa 250 to asi ne to uš je na me moc silní :-D
 
 
Datum: 22. května 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=id2qVhUYnb0 pro inspiraci, tohle jsem jezdil já, nádherně to jezdilo, motor tam byl 175/487 upravenej na 215ccm, vidlice čz 516, kyvná vidlice, sedlo, vejfuk kromě koncovek domácí výroba, rám upravenej a obohacenej o držáky a plasty z DT. mimochodem, kdyby o ní někdo věděl, dejte mi prosím vědět, prodával jsem jí se slzou v oku kamsi k pardubicím, pak jsem jí viděl asi po roce na motoinzerci a od tý doby nic.
 
 
Datum: 22. května 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoši maj např.. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/474541_359389127417784_100000400985365_1146595_1980406776_o.jpg A s plastama z kawasaki KX https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423164_409351252424454_100000487487376_1552088_1003583119_n.jpg
 
 
Datum: 22. května 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
záleží co si pod tím představíš...třeba mě se nikdy nelíbili oholený motoky tak jsem si složil toto a na polnacky a do lesa super motorka...: http://www.youtube.com/watch?v=RmWBYzjsd3E&feature=plcp
 
 
Datum: 22. května 2012 14:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13814    
hele ja mam 250 panelku na kross dam ti sem video a třeba se inspiruješ.Vyjdedu na tom vše a 80 ztoho vytahnu jak nic. http://www.youtube.com/watch?v=VvMAchP8lpg jinak jako motor bych volil 175/450 je to slušný motor a dobře táhne.(teda za 250/559 lae to ty asi nechceš :-D )
 
 
Datum: 21. května 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby jsi udělal kvalitní přestavbu tak do toho dáš hafo peněz a nic s toho... furt to bude líná jawa nebo čz... kup radši starší krosku, uděláš líp.... a hlavně nebudeš bastlit motorku... i taková stará yamaha DT 80 tě povozí líp po polnačkách než jawa...
 
 
Datum: 21. května 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
No tak vžfuk hlavně uprav tak aby né že měl pěknej zvuk ale abys ho neurval, jinač koleno a výfuk výst podél motorky ne pod motorkou. A úplně taková nejjednoduší uprava na cross je snad větší rozeta a třeba o zub menší sekundáro. To udělá fakt moc. Jinak snad tlumiče vyměnit, popř. jenom olej za olej s menší viskozitou ale raději bych doporučoval jiný ty tlumiče jinak origo rozbiješ. Tohle je to nejejdnoduší co můžeš udělat při přestavbě na cross.
 
 
Datum: 21. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau mam problem u mího mustanga a to je ten že když se motor zahřeje tk mi vubec nedrží otáčky kolísa to aš to po chvilce uplne zdechne to samí při zahřátim motoru to nechce ani nastartovat takže to musim roztlačit a musim mu pořád přidávat plyn abi nezdechnul a poslední dobou i když zastavim mam rychlost a držim spojku tk je pořád v otáčkach v dcl velkejch a to i když viřadim obe tryski na karburatoru i ten šroubek s pérkem u prostřed musim mít zašroubovaní uplne na krev jinak to vubec nejde prosím poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
dík skusim to
 
 
Datum: 22. května 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
No´tak to pořádně zahřej a potom seštěluj volnoběh...ničim jinym by to nemělo bejt..:-)
 
 
Datum: 21. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
no to bylo myšlení tak že proste zastavim a mam zařazenou rychlost tk aby to nechcíplo tak musim držet spojku to je jasný ae me de o to chcípání že to nedrží otáčky
 
 
Datum: 21. května 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
No volnoběh musíš nastavit, když máš zahřátej motor. A s tou spojkou jsem to moc nepochopi..:-D
 
 
Datum: 21. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, je hodně špatný, když mně fichtl asi žere z olej z převodovky? Když se to ohřeje tak za mnou je bílá mlha :-D Je ale zajímavý, že když to takhle začne hulit tak jde fichtl líp točit do otáček a tak o 20% líp jede :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
A připrav si hodně svíček, protože ty rády po přímazu od pp90 odcházejí ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to nahovno,jinak jestli chceš jezdit tak lej do převodovky motorovej olej
 
 
Datum: 21. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No bude to karbonovat jako prdel a budeš muset furt kontrolovat a dolejvat do převodovky.
 
 
Datum: 21. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám jeden problém. Byl by někdo ochotný podívat se do mého profilu a říct mi, z čeho je ta rukojeť ? Nikdy jsem neviděl 555 s touto rukojetí. Lanko co tam bylo, je přetržené. Uchycení v rukojeti je na červík. Můj problém je ten, že nevím, co tam mám koupit za lanko, aby sedělo na karburátor Jikov 2914. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nevím, jestli koupit lanko co mi poradil Honza, jelikož tam píšou, že pro 550 a 555 je o jeden cm kratší.
 
 
Datum: 22. května 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
toto bývalo na kejvačkách
 
 
Datum: 21. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_plynu_kolejka.html ?
 
 
Datum: 21. května 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originál to asi nebude. Ale jaké do toho dát lanko?
 
 
Datum: 21. května 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Toto vypadá jako nějaká "tuningová dodělávka" správně tam má být tzv. krutiruk,
 
 
Datum: 21. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já jsem tohle viděl na jawě 05 ale netuším zda tam bylo z výroby...
 
 
Datum: 21. května 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: Mates      E-mail:      IP: uživatel13764    
Poradím mi někdo jaký výfuk na mustanga na fichtl cupi?aby to přidalo výkonu o hlasitost nejde hlavně výkon..má cenu kupovat ty tuningové nebo radči si něco sám doma vyrobit?kdyby jste měli někdo nějaké paramatry návod jak na to tak bych byl moc rád za radu...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel7456    
http://www.jawa50speed.wz.cz/_v.html
 
 
Datum: 21. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak podle me a ostatnich je to k ničemu škoda penez však počkej možna napiše vic lidi ;-) jaky maj skušenosti
 
 
Datum: 21. května 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13764    
Chci jezdit fichtl klasik na některých se nesmí upravovat válce ale výfuk byt može ...chystám mustanga na první závod a tam jsou tato pravidla motor válec vše origo i karbec vzhled libovolný..rám,opružení originál výfuk jakýkolik tak proto sem se ptal jestli to má cenu...a pojede to dobře z títo výfukem?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html
 
 
Datum: 21. května 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemaš upravenej valec tak tam nech origo pojede to lip neš s naky rezonančnim (nebo jak se to piše) vyfukem vyčisti ho je jezdi ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO cau prosim te ten vyfuk co mas na kramku na Mustanga za 2000Kc je to original nebo co?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to gut replika made in slovensko,,
 
 
Datum: 21. května 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
replika originálu.
 
 
Datum: 21. května 2012 19:08
 
 
 
 
Jméno: LUKE      IP: uživatel13811    
čau draci mám satdiona s-11 trochu více rezavý a chcu ho prodat motor se točí ale je fakt rezavý tak se chcu zeptat kolik si mám za něho říct přemýšlel sem kolem 4000 dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
No .... pro mě smůla.... z Plzně do Ostravy pro mopeda nepojedu. To bych na benzínu projel ještě jednou tolik :-D
 
 
Datum: 22. května 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: LUKE      IP: uživatel13811    
sem z vřesiny u ostravy ale když tak se můžem domluvit na emailu lukas.zaoral@email.cz
 
 
Datum: 22. května 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Napiš odkud jsi, za 4000 bych měl zájem taky.
 
 
Datum: 21. května 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
zdar draku odkut jsi?? měl bych zájem bejt to blízko
 
 
Datum: 21. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, potrebujem poradiť, mám akurát motor na JAWA 50/20 po komplet GO, aj po vybruse, a dnes sa ho chystam prvy krat štartovať, ale potreboval by som od Vas poradiť, v akom pomere Mám riediť benzín, (používam olej STIHL) lebo počul som tu už viac názorov, a som s teho zblbnutý, tak mi prosím poradte, Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13817    
Poměr 1:25 až 1:30 ,jehlu na 3-4.zářez -prostě nahoru....nic víc...
 
 
Datum: 22. května 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdarec draci a SESO chci se zeptat zda nevíte nebo popřípadně nemáte na Jawa 555 plovák do karbecu benzínový nebo nevíte kde ho koupit ? na fichtlkramku sem ho nikde nenašel tak pls poraďte zatím díky a zduř... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
péro - ok díky bohužel kývačku nemám udělal sem to tak že sem dal plovák z Mustanga do 555 karbecu fungujeto startuje to jezdi to ale sem tam to kápne trošku ven a stejně to chci mít origo kdyby to šlo....
 
 
Datum: 22. května 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když si zejtra vzpomenu tak to zkusím ok?
 
 
Datum: 21. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
péro - tak to fakt nevím....
 
 
Datum: 21. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nepasuje tam náhodou plovák z kejvačky?
 
 
Datum: 21. května 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
senta ® - Zduř - vůbec by to nevadilo ale musí bejt na 555 !! ne !!! na 20,21,23 je to jiný !! pokud máš fotku toho plováku a věděl bysi co bysi zato chtěl tak mi to pošli na jawasimson@seznam.cz a určitě se domluvíme.... ( jenom budu rád když se domluvíme )
 
 
Datum: 21. května 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus já mám doma ale neni novej jestli stačí starší
 
 
Datum: 21. května 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar draci, v pátek tu byl dotaz že někdo chce koupit motorku tak na co si dát pozor já sem to sice četl ale chtěl bych si to přečíst znovu a nemůžu to nikde najít může to být smazaný? Nebo jestli by byl někdo tak ochoten to najít já sem fakt prošel všechny kategorie a nic. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 14:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Hej fakt díky moc já sem to všechno prošel ale nenašel sem to díky
 
 
Datum: 21. května 2012 14:53
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/pokec-srazy-vyjizdky/id222858.html ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 14:10
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci (trochu blba otazka) .. možu řidit mopedauto jenom kdyš k nemu je pojistka a nejsou doklady, pojistka se plati majitel žeprej nemel žadnej problem s policiji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači seženu doklady na Mustafa
 
 
Datum: 21. května 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj diky :-D
 
 
Datum: 21. května 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel13810    
Chlape, sepište kupní smlouvu, ve který se zavážeš zaplatit při převodu, dejte si s kupujícím rande na inspektorátu, ukaž mu, žes přišel s penězma, podejte žádost o změnu majitele... a uvidíš, co se bude dít, když prodávající k žádosti přiloží pouze zelenou kartu (jestli aspoň tu má). Nebude se dít nic. Mašinu neodhlásí, ty nezaplatíš. Vlastně před převodem budeš muset uzavřít svoje povinný ručení. K tomu myslím nepotřebuješ skoro nic, jenom občanku a nějakej doklad od vozidla. Majitel asi jezdil po vesnici, kam zavítali policajti z nejbližšího města jednou za 14 dní a ještě je jeden z nich jeho strejda.
 
 
Datum: 21. května 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaut mám dotaz asi každýmu se stalo že dyž odmontoval vačku zjistil že tam nemá ten unašeč nebo jak se to jmenuje.. protě takový to udělátko co ti zabrání otočení vyčky vůči rotoru... jde to nějak opravit? mám doma asi 3 takto poškozený rotory a je mi líto je vyhodit. Předem díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Jakékoli zapalko kladívka omezují v max. otáčkách. Jde o to, že vlivem přítlačné pružiny kladívko poskakuje... říká se tomu zákmity. V malých otáčkách je to v pohodě, ale při vyšších najednou zjistíš že vlastně třebas i činnou dobu celou otáčky jen poskakuje. I pro hodně utaženou pružinu (na druhou stranu pak zase nadměrně opotřebovává pertinax) nedocílíš víc jak 9000 otáček. takže řešením je bezkontaktní snímání... Tím spíš pro závodní motor.
 
 
Datum: 22. května 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no paŕkrát se mi to pohlo už a to sem mohl stahovat jak moc sem chtěl... no ale teďka to ělám na závodní motor (bude tam tyristorový zápalko) a chci vědět Že se nato můžu spolehnout...
 
 
Datum: 21. května 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslim že to bude jezdit i bez toho...
 
 
Datum: 21. května 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
hlavně mi přijde zvláštní na co tam ten klínek chcete? přece stačí dát tu vačku v poloze jak má (tam kde klínek býval) a stáhnout ji šroubem skrz rotor, pak se ani nehne, stejně na ni žádná velká síla nepůsobí, ten šroub ji musí udržet....
 
 
Datum: 21. května 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
tak "péro" mi poradil tak už je mi to jasný dík všem :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
matessedlacek98@seznam.cz dík :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak máš v magnetu ten výdtupec na drážku vačky tak jsem to celý zpiloval až dolů malím pilníkem zestrany a prostě jsem tam udělal jakejsi klínek dej mi email nakreslím ti to v malování snad to pochopíš :-Drn
 
 
Datum: 21. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
nemáš nejaký foto, si nedokážu představit jak to tam piluju to musí jít dost blbě... a zšeho klínek tam máš? nebo vlatní výroba?
 
 
Datum: 21. května 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba tam vypilovat klínek? já najezdil s klínkem x 1000 a pořád v poho
 
 
Datum: 21. května 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prasácké řešení je to třeba zalepit .. já ten zářez nemám taky na jednom rotoru a normálně jsem to tam dal podle druhýho rotoru a na vačku jsem dal podložku pérovku a šroub a drží to ale zas s tím motorem najezdím málo km takže se nestihne pohnout :-D Jinak možná by tam šlo něco navařit a pak to spilovat do tvaru té zarážky .. třeba někoho něco napadne
 
 
Datum: 21. května 2012 7:10
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no a nějak bet svářečky to nejde? kní nějak nemám přístup max tak COčko
 
 
Datum: 21. května 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem to nemel normalne tam svařečkou (MIG) cvakni pak to dopiluj pilničkem...
 
 
Datum: 21. května 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nejde mi seředit spojka na cz 180/487 tak sem měl podezřeni na lamely tak sem to sundal koukl se na ně a je tam ještě nějake obložení cca 1-2mm myslite že to je už špatne ? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
každopádně 1-2mm je fakticky málo, předepsaná minimální tloušťka obložení je 3mm.. na vině můžou bejt i unavený pružiny spojky, pak to taky klouže..
 
 
Datum: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel13759    
tak zkusim se na to kouknout jak to vypada diky moc za radu
 
 
Datum: 21. května 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou v koši od lamel takový vytlačený rýhy?? jestli jo tak je zbruš pilníkem do roviny a jedeš dál :-) taky jsem to tak měl
 
 
Datum: 21. května 2012 13:57
 
<  516  517  518  519  520  521  522  523  524  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 8:29:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu