Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdarte chtel bych se zeptat klikovka na jwa 250 je stejna jak na ČZ 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 18:47
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 joo dik .. ja sem to chtel enom na prastavbu at nemosim tahnut celu motorku
Datum: 21. dubna 2012 18:47
 uplně jiná... rozdílná velikost setrváků i délka ojnic
Datum: 19. dubna 2012 22:00
 Cau draci, je nekdo schopen mi rict kde sezenu vzornik barev co se davali na Jawu 50 21 Sport? Pripadne uvitam aspon cisla barev dle RAL. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 20:25
Jméno: dotaz
IP: uživatel10444
 Čau draci vim že to sem nepatři.. Budu si o5 kupovat činskyho skutra 4T a 49ccm je pro me malo tak si chcu koupit SPORTOVNI VALEC S OBSAHEM 80ccm ( http://aukro.cz/sportovni-valec-obsah-80ccm-4t-ctyrtakt-gy6-skutr-i2269249951.html ) a chcu se zeptat jestli to nekdo nema nebo nevi kdo to ma jaka je životnost (vim že mala) jaka je rychlost, jaky sou otačky, jaka je spotřeba, a to všechno kolem toho (dyštak se omlouvam za chyby a pro nekoho blbou otazku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 13:41
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 chlazeni neupravuj nijak,nech ta ja to je ,,,
Datum: 24. dubna 2012 13:41
Jméno: dotaz
IP: uživatel10444
 tak kdyš to budu delat tak ne sam spis s nekym kdo temu rozumi a vy jak na to .. a ješte se chcu zeptat .. musi byt nak vic upraveny chlazeni nak vic je to valec normalne vzduchem chlazenej
Datum: 20. dubna 2012 16:10
 A jestli to koupíš v takhle rozebranym stavu, tak se máš na co těšit... Ty pružiny na ventily zlo tam zajitit.
Datum: 19. dubna 2012 22:26
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 proč to sem teda píšeš, když víš že to sem nepatří?
Datum: 19. dubna 2012 22:20
 Kámošovo táta schání nějakýho mopeda na ježdění po vsi a do práce(10km) protože mu ukradli korádo. Přemejšlí o Jawa Betka, jakej na ní máte názor? Je spolehlivá a jak je na tom s dílama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 17:04
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Hele k těm simsonům co sem čet a slyšel tak v simsonu je víc elektro než v jawa 350 a ty díli taky no no. Rači bych zvolil babettu. Mám 207 tah i rychlost skvělá i kolikrát s kámošem dohromady přes 120kh
Datum: 20. dubna 2012 17:04
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 babetta je nejlepší mam ji taky a mam 100kg aa ještě kolikrat na ni vozim kamoše co tam 70kg a nema to nějaky problem
Datum: 20. dubna 2012 13:24
 U mě by to vypadalo asi takto: k mopedům - buď babetta nebo korádo znovu, pokud něco většího tak Simsona skůtr nebo electronic, pokud nějakého skůtříka tak asi Aprilia nebo Yamaha, Betku bych nebral .. podiv se na jawa-50.cz do komentářů nebo na nějaké recenze ..
Datum: 19. dubna 2012 21:52
 Díky moc.  A babetta vyjde i na lepší prachy, má levný a snadno sehnatelný díly.
Datum: 19. dubna 2012 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo babetka uveze 100kg když je v dobrým stavu jinak k tý betce je to čína nic víc říkat nemusím,ale když betku tak jedině s loukotovejma kolama páč se tam trhaj celý nyple z ráfku
Datum: 19. dubna 2012 20:58
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Pojede mu to, znám člověka který má přes 100 kg a na babetě jezdí(l) asi 20 km do práce a to docela často a ty cesty po kterých jezdil nejsou nějaký rovinky, ba i naopak, jsou tam i pěkné kopce  , když bude po G.O. tak to bude v pohodě
Datum: 19. dubna 2012 20:56
 Zkusím mu to navrhnout, doma zrovna skládám jednu babettu 210, co sem koupil kompletní rozebranou na paletě v krabicích, tak bych si aspoň přividělal na benzín.
Datum: 19. dubna 2012 20:44
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 tka zmeni retezovy kolco ama vyreseny
Datum: 19. dubna 2012 20:42
 To ho taky napadlo, jenže má přez 100Kg, a bojí se, že to s ním moc nepojede, korádo s ním v klidu jelo 70Km/h
Datum: 19. dubna 2012 20:20
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Kup si normálně babetu a všechno máš vyřešený
Datum: 19. dubna 2012 20:16
 Koukám, že to nemá s jawou nic společnýho.
Datum: 19. dubna 2012 18:57
 Zdarec, mám problém. Snažím se vzkřísit 555, která dlouho stála. Vyměnil jsem indukční cívku, VN kabel, fajfku. Jiskru to ale stále neházelo, tak jsem očistil kontakty na přerušovači. Do fajfky to potom začalo kopat, ale nepravidelně. Někdy jo, někdy ne, někdy víc, někdy míň. Když jsem zkoušel jestli svíčka hodí jiskru, tak nehodila. Nevíte co s tím ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 13:13
 odtrh, kladívka, kondík
Datum: 21. dubna 2012 13:13
 kladívka kondík ...
Datum: 19. dubna 2012 19:28
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,čím může být že mám malou a nepravidelnou jiskru na mustangu?A ještě mně to hází jiskru mezi kladívky.Mně to hází jiskru i na kladívkách když točím proti chodu motoru.Indukční cívku jsem měnil,kondík jsem měnil,svíčku.Zkoušel jsem měnit i zapalovací cívku ale jeto pořád stejné.Když jsem ji zkusil dát na druhý stroj jawu 21 tak dávala jiskru pěknou.Čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 0:02
 a svíčku jsi dával novou a co fajfku a kabel na tom taky záleží
Datum: 21. dubna 2012 0:02
 zdarec, prosím a bližší info. Mám mustanga. Mám na něm baterku s blinkrama, brzdovým světlem a klaksonem ( na stejnosměr). Jsem stím spokojen. Ted řeším dobíjení. Bude stačit když : magneto dává střídavé napětí. Muj postup zda - li by fungoval? : Jednu cívku bych odkostřil, přes usměrňovací můstek ( nebo diodu) bych usměrnil střídavé napětí na stejnosměrné pro dobíjení baterie. Pak přes relátko ( z ČZ 175) a pak do baterie. Cívka by mněla bezebproblému stíhat dobíjet už jen kvuli tomu, že blinkry neblikají pořád a není velký odběr. Bude to tak fungovat?? baterie by se neměla přebíjet kvuli relé .. je to tak?? děkuji za názory a rady. Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 na samostatnou cívku (v katalogu ND se jí říká pól, tak nevím proč furt tady používáte zavádějící název cívka, cívek je druhů.. zapalovací cívka např. a k ní zapalovací cívka na statoru, nebo jak to říct jinak? asi zapalovací pól jako v katalogu a hned každý ví jakouže to cívku mátebna mysli  ) není problém zapojit shottky usměrňovací diody, stačily by i 3A, ale potíž je ve chvíli kdy nic nebudeš odebírat. To je stav kdy neblikáš, nebrzdíš a akumulátor je nabitej až pookraj.. v tu chvíli celý okruh odebírá bezvýznamný proud a podle mě ve vysokých otáčkách naměříš na pólu střídavé napětí větší rozhodně než 45V, takže odpadá použití třísvorkových stabíků a musíš to v tu ránu spáchat jako zenerův stabilizátor posílený patřičným tranzistorem a shottky diody bych dal raději na 100V.
Datum: 20. dubna 2012 11:51
Jméno: hh
IP: uživatel13550
Datum: 19. dubna 2012 22:31
 děkuji za příspěvky... nene svítím normálně svět. cívkou... mám zapojený světla ( přední i zadní) na jednu cívku.. svítí krásně... a tou poslední 3tíbych chtěl dobíjet baterku co žene blinkry, klakson a brzdové světlo
Datum: 19. dubna 2012 22:30
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud tim chceš svítit a ještě dobijet baterku, jednocestný usměrnění v podobě jedný diody je dost málo, potřebuješ usměrňovač, nejlépe z Schottkyho diod.. schéma stabilizátoru má Chong na svym webu, i když pokud budeš jezdit se zapnutýma světlama (tzn zatížení magneta bude podobné jako za normálního provozu a napětí zůstane kolem 6V), asi by ani nebyl potřeba ..
Datum: 19. dubna 2012 22:26
 nevím zda se něco takového vubec dá koupit  ... určitě máš v okolí nějakého elektronika který by ti to postavil
Datum: 19. dubna 2012 22:05
 pokud se dá koupit na kolik tak zhruba ta věcička příjde?? s výrovou bych mněl já osobně asi problémy (popřípadě najít někoho kdo by mi to vyrobil za peněžní hodnotu samozdřejmě) ....
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 stabilizátor se dá vyrobit.. schema ti na nej asi už nenajdu... chong by to mít měl.... a je tam proto, že magneto je schopno dělat i 12 V a víc.... takže napětí které poleze z cívek se bude stabilizovat na 7.2 aby to mohlo baterku dobíjet a nevařit.... jinak samosebou prvně musíš výstup z cívky usměrnit... mohla by stačit i jedna 3A dioda na cívku.
Datum: 19. dubna 2012 19:19
 mohl by jsi mi to nějak přiblížit? ten stabilizátor napětí?? ... dá se koupit? vyrobit ( rai bych si ho nechal popřípadě vyrobit)... proncip..?
Datum: 19. dubna 2012 19:01
 s regulátorem z dynama to fungovat nebude.. pracuje na uplně jiném postupu... ty potřebuješ prakticky stabilizátor napětí na cca 7.2 V a nejakých 5A
Datum: 19. dubna 2012 18:58
 Čus draci jakou mají mít tlouštku originální podložky u spojky Čž 175/487??Jakou mají mít tlouštku myslím ty pod 3 kolíčky.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 18:59
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud vim originální jsou tenčí než normální ocelový, takže něco kolem 0,5mm
Datum: 19. dubna 2012 18:59
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, mám dotaz. Může se do statoru na 50W dát jakejkoli rotor? Asi ne co? Co by se stalo když bych tam dal třeba rotor z 60W statoru, nebo 45W statoru? Zku*rvil jsem rotor a potřebuju sehnat novej  To že jsem dement mi nepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 12:01
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Jestli je tam cívečka to nevim, na to se podívám. Takže když bych tam dal silnější rotor, tak to vadit nebude, akorát to bude kvůli relé dobíjet furt jen 50W jo? A nespálí se tím to slabší relé?
Datum: 20. dubna 2012 12:01
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 ano, můžeš tam dát 75W rotor.. a ohledně externího relé, nejlepší je samozřejmě použít relé dělané na stejný výkon jako má rotor, pokud tam bude jiný, fungovat to taky bude, ale ne úplně ideálně.. dá se říct, že pokud tam budeš mít relé o slabším výkonu než má rotor, dostaneš z něj výkon jen do hodnoty toho relé (ochrana rotoru před spálením), pokud bude silnější relé než rotor, pak musíš dodržet hodnotu spotřeby podle výkonu rotoru, při přetížení rotor můžeš spálit (silnější relé ho neochrání).. a ta cívečka uvnitř statoru, podívej se jestli ji tam najdeš, takovej malej černej váleček mezi elektromagnetama, páč jestli si měl 50W dynamo, možná tam bude, proto ji při záměně za 75W rotor určitě vyndej, zbytečně by ses ochudil o část budícího proudu a tedy i o výkon dynama..
Datum: 19. dubna 2012 22:52
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Díky za odpověď. Je to právě čz 477 a má externí relé. Takže když bych do toho statoru dal třeba 75W rotor, tak to nebude vadit a dobíjelo by to 75W? Co bych teda musel udělat, když bych tam dal jinej rotor? Dát tam jiný relé?
Datum: 19. dubna 2012 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 stator neni 50W, ale je všude stejnej, čili můžeš, ale je třeba mít k rotoru odpovídající relé.. pokud by to bylo relé externí (typu co maj čz 175/477 pod kastlíkem), tak je třeba ze statoru vyndat cívečku (malej váleček) a zbylý dráty spojit..
Datum: 19. dubna 2012 19:04
 ZdaREC draci mám fechtla 21 mám pořád problémy s předstihem vyšteluji jede mě 2 - 3 dny celkem dálky a pak zas znova musim štelovat neví někdo čím to je ??? fakt mě to štve
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 0:17
 nepootáčí se ti vačka ?
Datum: 30. dubna 2012 0:17
 Matěj > Váčka se ti fakt za 2-3 dny neohrká... to je kravina
Datum: 21. dubna 2012 13:17
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Jak je vačka, tak pod kladívkem odtrhu je takovej sterač na tu vačku (něco jako molitan nebo tak) tak ten (molitan) musí bejt nasáklej olejem a stíral vačku, aby ji mazal  tam se muze brousit stěrač na kladívku, kterej zveda to kladivko a pak se ti to rozladí  a nebo máš někde vůli v nějakym šroubku, fichtl je na toto hrozne háklivej
Datum: 20. dubna 2012 22:28
 já to hodne dotáhl jenže pak sem strhal závid  ještě že mám zavitník !!
Datum: 19. dubna 2012 19:56
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 To se mi taky stalo a bylo to tim, že jsem neměl to zapálko dotáhlý úplně na krev a časem se to povolilo...
Datum: 19. dubna 2012 19:28
Jméno: smolda
IP: uživatel13638
 zdravim, tohle sem měl s mustangem taky. nakonec sem zjistil, že magneto je vyštíplý (tam jak je drážka pro kolíček na klice) a tím pádem se časem vždycky pootočilo
Datum: 19. dubna 2012 17:59
 zdravim,měl bych dotaz pro STANDU ,jaké děláš úpravy válců ?potřebuji nějaou ,terá mi po 500km neodepsala motor ale zase aby to trošku jelo. díky moc stando,kdyžtak můžeš psát na mail , díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 8:31
 Prosím směřujte veškeré dotazy na mail. Na všem je možné se domluvit. PS. Dělam jen klasické dvoukanály.
Datum: 21. dubna 2012 8:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 taky se chystam napsat standovi a neco s nim domluvit , vyhrabal sem skoro nepouzitej valec tak uvidime co z toho vzejde
Datum: 20. dubna 2012 18:38
 Dobrý den,můžu se zeptat jáke třeba děláte úpravy těch válů a kolik tak stojí ? dík za odpověď
Datum: 20. dubna 2012 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel13643
 Sice jsem ti udělal tu úplně minimální nejjednodušší,nejlevnější a nejmíň náročnou úpravu válce,ale vidíš sám jak to jede....a to počkej až se to trochu ojezdí a povolí...to pak teprve půjde... Jsem rád,že jsi spokojenej
Datum: 20. dubna 2012 0:32
 Připojím se... Stando, na válec sem zatím najel 20km, jsem mile překvapenej, za ty peníze to určitě stálo, plyn trochu šolíchám na 3 a zatím se mi nestalo, že bych musel podřazovat.
Datum: 19. dubna 2012 22:48
 Tak repete no .....
Datum: 19. dubna 2012 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel13642
 Takových válců z mých rukou už vzešel tucet kousků. Tvůj mail v hlavičce nevidím,ozvi se na můj a probereme tvé požadavky a něco ti nabídnu.
Datum: 19. dubna 2012 20:53
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mám plynové lanko kterému se urvala hlavička u plynu. Chcu se teda zeptat jestli to jde nějak opravit například s svařecí vodou nebo nějak jinak dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 14:21
 matičku m3 ,prostrč lanko a matičku zmáčni ve svěráku.odskoušeno,drží.pouze na rychlopal
Datum: 21. dubna 2012 14:21
 Zacínovat to
Datum: 21. dubna 2012 13:20
Jméno: libor1
IP: uživatel13640
 mě se právě pokaždý utrhne u rychlopalu, ne v šoupátku
Datum: 19. dubna 2012 18:25
 Já to udělal stejně jako Libor, jen t ochtělo tu čokoládu hodně zbrousit.
Datum: 19. dubna 2012 15:54
 Libor: A jaks ji do toho šoupátka narval?  Jako dá se tak řešit třeba spojkové lanko, dokonce i brzdy ale ten plyn ...
Datum: 19. dubna 2012 15:16
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
 já sem to řešil tak že sem rozebral elektrikářskou čokoládu( ta plastová izolace pryč), upravil a bylo ale je to opravdu jen nachvíly, to je fakt lepší dát těch 40,-
Datum: 19. dubna 2012 15:04
 Jo kup nové páč to už asi nezpravíš tak aby to dlouho vydrželo .. kdyby to bylo něco většího šlo by to možná zapájet ale nedávám tomu moc velkou životnost spíš kup nové a máš jistotu
Datum: 19. dubna 2012 14:51
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 nic nevymýšlej a kup nové, těch 40 Kč tě nezabije
Datum: 19. dubna 2012 14:18
Jméno: kvitek72
IP: uživatel13635
 Zdravim !Prosim o pomoc s moji 210.Jde nastartovat a udrzi jakstak volnobeh,ale jak na ni nasednu a chci ji rozjet zacne se dusit.Nebo chytne bez problemu aj se rozjede a po par kylometrech se zadusi.Poradte prosim co stim.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
Datum: 19. dubna 2012 14:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
 zkus vyčistit karburátor - trysky, kanálky, ventilek u přítoku benzínu- nejlépe stlačenym vzduchem, nebo umělym chlupem ze smetáku, když to nepomůže, mohlo by to někde přisávat, takže taky skontrolovat těsnost sání (kolínko, příruby), nebo skus bohatost směsi, svíčka by měla být do cihlova - zkus i novou svíčku
Datum: 19. dubna 2012 14:51
 čau lidi, vyrábím si tyristorovcé zápalko a sháním zapalovací póly na fichtla. nejlíp zapalovací pól z 30W verze, popř. světelnej pól z 20W verze zápalka. Pokud někdo má a nepotřebuje je, tak mi písněte cenu a určitě se domluvíme.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 12:51
 Zdravím, Mám pionýra 05. Rok 1966. Včera jsem sundal motor, protože když jsem ho nastartoval na první šlápot tak si přidal okamžitě strašně otáček, ale když se ohřál tak už ne. Takže mi to někde bralo falešný vzduch. Proto jsem se rozhodl motor rozebrat. Koupil jsem nové ložiska, gufera, Těsnění a takovou pastu : http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky4/2006040184833.jpg Prý to tím mám přetěsnit. Tak jsem sundal ten motor sundal zapalování, válec, spojku a primární řetěz. Ale jak sem sundal primární řetěz Tak Mi tam zbylo ozubené kolečko Co je na klice. Takže chci povolit tu matku jenže nemám jak chytit to kolečko abych to mohl povolit. Protože jinak mi jezdí píst dokola. Takže to je jeden můj problém. A Ještě když mi poradíte jak to povolit. Jak to mám s toho stáhnout to kolečko? A ještě jsem si koupil ozubené kolečko na motor na řetěz 11ti zubové. Ale to kolečko když chci povolit tak se taky protáčí. Nemáte ještě na tohle nějaký fígl ? A co magneto když sem sundal zapalování. To povolim a vyndám ten šroubek ( který otáčí motorem ) nebo Nějak jinak? Protože se taky točí klikovka samozřejmě. Díky moc! A přeji krásný den.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 vačku, jak je magneto vyndáš tak, že odšroubuješ šroub co jí drží, a našroubuješ místo něj do té samé díry šroub M8 a magneto ti vyskočí do ruky
Datum: 20. dubna 2012 22:25
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13639
 Tak to kolečko jak radí ostatní a jestli neupadne samo a nepovolí to třeba šroubovákem vypáčit..Tak si muzes udelat stahovak...Placku (silnou) dvě díry a máš to...
Datum: 19. dubna 2012 18:16
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já to veznu vždycky fransouzákem pevně stáhnu povolil matice a je to.
Datum: 19. dubna 2012 16:14
 Sundej píst a do klikovky do té díry místo pístu vraž kus kulatiny dej tam pod tu tyčku z každé streny špalík a máš to bloknuté zbytek už popsali ostatní
Datum: 19. dubna 2012 15:18
 dej něco před píst,co by ho blokovalo,aby se hýbal doprostřed nebo vem šroubovák a strč ho mezi zuby kolečka,zapři se do něho a povoluj,ale s tím šroubovákem se to lépe dělá ve dvou
Datum: 19. dubna 2012 13:47
Jméno: jastin
IP: uživatel13633
 Primarko jsem si opatrne chytil sykovkama a na sekundarko sem si zaradil rychlost a prez sroubovak poklepal na matku. Magneto stahnes tak, ze do nej nasroubujes sroub tusim M8.
Datum: 19. dubna 2012 11:01
 ja som raz použil takýá fígeľ že na napr. na prímárne koliesko nasaď opäť primarnú reťaz ale naskaldaj ju tak žeby ti zabierala do bloku prosste ju maj na koleisku ale naskladaj ju na toľko aby sa s tým nedalo už točiť do okola a povoľ to a podobne sa to dá použiť i na sekundarný prevad snád si ma pochopil a bude ti to fungovať ako mne
Datum: 19. dubna 2012 7:54
http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id220653.html je fakt škoda že ma nepoznáte :/ kedže som tu aktívny cez dva roky, inak standa nie som s tých ktorý krytizuje lebo ak si najdeš pod mojim nickom príspevky tak pochopiš a ešte k tomu ma spájať s Frankym a dalšia vec na adresu jawa64 to ta tak asi naučila asi mamka kliať ti sopliak 17 ročný škoda seso že nadavky sa tu tolerujú :/ toť moj nazor ktorý som získal po 2 rokoch obľubenosti tohto webu :/ nestojím o ospravdlnenie ale som si myslel že tie moje štyri písmena v nicku si niekto zapamätá preto som nepokladal dôležitosti sa za každým prihlasovať
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 17:39
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 19. dubna 2012 17:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Táhněte s podobnýma příspěvkama do prdele!
Datum: 19. dubna 2012 11:57
 Ahoj, nemohl by mi někdo poradit s mustangem?? Nastartuju ujedu 500m a chcípne... Mám novou cívku,plovák a vymněňuju díly se známýma abych zjistil čím to je ale pořád nic. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:48
 Až chcípne, hned zavři kohoutek, počkej než to trochu vychladne a vymontuj svíčku, suchá = neteče benzín (trysky, zlomená hadička, hladina, filtr, kohoutek), mokrá = vyměnit svíčku za studenější, mrknout na předstih a odtrh ..
Datum: 19. dubna 2012 14:48
 Kup si palivovej filtr. Pokud je rezavá nádrž tak ji nikdy pořádně nevyčistíš. Když tam dáš ten filtr tak se zabrání proudění bordeli z nádrže do karbecu. Pokud ti to blbne tak odmontuj karburátor a kompletně ho vyčisti. Pokud to i tak bude dělat tak se mrkni na předstih a nebo zapalování.
Datum: 19. dubna 2012 8:13
Jméno: blechac13
IP: uživatel12847
 svíčkou to není, nádrž je rezavá ale vyčištěná,sítko je nové ostatně jako palivový ventil... Nevím co tomu je už se v tom hrabu měsíc.
Datum: 19. dubna 2012 7:33
 nemáš nahou niečo upchaté v benzinovej sústave alebo zlá sviečka ? sytko a hadičku by som prezrel v nadrži
Datum: 19. dubna 2012 7:20
Jméno: Lukyn
IP: uživatel13625
 Ahoj mel bych dotaz jak se da stahnout motocykl ktery ma napriklad 35KW ? aby mel v papirech psano 25KW na ktery mam ridicak ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 15:41
Jméno: Lukyn
IP: uživatel13625
 Takze musim najit nakej autorizovanej servis napriklad KTM a pak jit jeste na urad na prepsani technicaku k motorce  a nevite jak je to s STK ? to uz pak funguje normalne ?
Datum: 19. dubna 2012 15:41
 V servise ti tam namontují škrtící sadu (u karburátorů to bejvaji vysoký či jinak postižený šoupátka, menší trysky atd, u stříkaček přehrání či výměna ŘJ), servis ti taky vystaví protokol o seškrcení, na základě kterého ti to na úřadě přepíšou...
Datum: 19. dubna 2012 7:04
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím.. na mé 639 byl měněný rám za typ 632.. štítek tam je ale z toho rámu z 639.. jdu na technickou, jak byste to řešili? nechat ten štítek z rámu z 639 a nebo sundat a jet tam bez štítku? vyrobit nový jaksi nemám možnost zatím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 11:07
 Musíš tam mít štítek který souhlasí s techničákem nic víc.
Datum: 19. dubna 2012 11:07
 Zdar draci. Mám problém s babettou. Na pravé straně u výkyvné vidlice je ta gumová podložka vymlácená. Mám koupenou druhou, ale problém je v tom že nevím jak ten čep výkyvné vidlice demontovat. Drží tam jak přivařenej. Zkoušel jsem to podle toho návodu (1. Demontujte hřídel šlapadel 2.Z levé strany vsunout šroub 3.O pravou čelní stranu oka vidlice se opře vzpěrná trubka 4.Na šroub se nasadí matice a dotahováním se vylisuje trubkový čep ) Podle tohoto návodu to má jít lehce, ale nějak to nejde. Prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 12:54
Jméno: dinter
IP: uživatel5978
 co vím jak to jen tak dolů nedostaneš radši to hod, k někomu kdo se zajímá Jawama. Je to fakt peklo dát to dolů a ještě horší to dát zpět.
Datum: 19. dubna 2012 12:54
|



|