česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  542  543  544  545  546  547  548  549  550  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
zdarte chtel bych se zeptat klikovka na jwa 250 je stejna jak na ČZ 175 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
joo dik .. ja sem to chtel enom na prastavbu at nemosim tahnut celu motorku :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně jiná... rozdílná velikost setrváků i délka ojnic
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel13641    
Cau draci, je nekdo schopen mi rict kde sezenu vzornik barev co se davali na Jawu 50 21 Sport? Pripadne uvitam aspon cisla barev dle RAL. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel10444    
Čau draci vim že to sem nepatři.. Budu si o5 kupovat činskyho skutra 4T a 49ccm je pro me malo tak si chcu koupit SPORTOVNI VALEC S OBSAHEM 80ccm ( http://aukro.cz/sportovni-valec-obsah-80ccm-4t-ctyrtakt-gy6-skutr-i2269249951.html ) a chcu se zeptat jestli to nekdo nema nebo nevi kdo to ma jaka je životnost (vim že mala) jaka je rychlost, jaky sou otačky, jaka je spotřeba, a to všechno kolem toho (dyštak se omlouvam za chyby a pro nekoho blbou otazku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
chlazeni neupravuj nijak,nech ta ja to je ,,,
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel10444    
tak kdyš to budu delat tak ne sam spis s nekym kdo temu rozumi a vy jak na to .. a ješte se chcu zeptat .. musi byt nak vic upraveny chlazeni nak vic je to valec normalne vzduchem chlazenej
 
 
Datum: 20. dubna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jestli to koupíš v takhle rozebranym stavu, tak se máš na co těšit... Ty pružiny na ventily zlo tam zajitit. :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
proč to sem teda píšeš, když víš že to sem nepatří?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovo táta schání nějakýho mopeda na ježdění po vsi a do práce(10km) protože mu ukradli korádo. Přemejšlí o Jawa Betka, jakej na ní máte názor? Je spolehlivá a jak je na tom s dílama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Hele k těm simsonům co sem čet a slyšel tak v simsonu je víc elektro než v jawa 350 a ty díli taky no no. Rači bych zvolil babettu. Mám 207 tah i rychlost skvělá i kolikrát s kámošem dohromady přes 120kh
 
 
Datum: 20. dubna 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
babetta je nejlepší mam ji taky a mam 100kg aa ještě kolikrat na ni vozim kamoše co tam 70kg a nema to nějaky problem
 
 
Datum: 20. dubna 2012 13:24
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mě by to vypadalo asi takto: k mopedům - buď babetta nebo korádo znovu, pokud něco většího tak Simsona skůtr nebo electronic, pokud nějakého skůtříka tak asi Aprilia nebo Yamaha, Betku bych nebral .. podiv se na jawa-50.cz do komentářů nebo na nějaké recenze .. :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc. :-) A babetta vyjde i na lepší prachy, má levný a snadno sehnatelný díly.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo babetka uveze 100kg když je v dobrým stavu jinak k tý betce je to čína nic víc říkat nemusím,ale když betku tak jedině s loukotovejma kolama páč se tam trhaj celý nyple z ráfku
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Pojede mu to, znám člověka který má přes 100 kg a na babetě jezdí(l) asi 20 km do práce a to docela často a ty cesty po kterých jezdil nejsou nějaký rovinky, ba i naopak, jsou tam i pěkné kopce :-D, když bude po G.O. tak to bude v pohodě ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím mu to navrhnout, doma zrovna skládám jednu babettu 210, co sem koupil kompletní rozebranou na paletě v krabicích, tak bych si aspoň přividělal na benzín.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
tka zmeni retezovy kolco ama vyreseny :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ho taky napadlo, jenže má přez 100Kg, a bojí se, že to s ním moc nepojede, korádo s ním v klidu jelo 70Km/h
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Kup si normálně babetu a všechno máš vyřešený
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám, že to nemá s jawou nic společnýho. :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám problém. Snažím se vzkřísit 555, která dlouho stála. Vyměnil jsem indukční cívku, VN kabel, fajfku. Jiskru to ale stále neházelo, tak jsem očistil kontakty na přerušovači. Do fajfky to potom začalo kopat, ale nepravidelně. Někdy jo, někdy ne, někdy víc, někdy míň. Když jsem zkoušel jestli svíčka hodí jiskru, tak nehodila. Nevíte co s tím ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
odtrh, kladívka, kondík
 
 
Datum: 21. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladívka kondík ...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci,čím může být že mám malou a nepravidelnou jiskru na mustangu?A ještě mně to hází jiskru mezi kladívky.Mně to hází jiskru i na kladívkách když točím proti chodu motoru.Indukční cívku jsem měnil,kondík jsem měnil,svíčku.Zkoušel jsem měnit i zapalovací cívku ale jeto pořád stejné.Když jsem ji zkusil dát na druhý stroj jawu 21 tak dávala jiskru pěknou.Čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a svíčku jsi dával novou a co fajfku a kabel na tom taky záleží
 
 
Datum: 21. dubna 2012 0:02
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec, prosím a bližší info. Mám mustanga. Mám na něm baterku s blinkrama, brzdovým světlem a klaksonem ( na stejnosměr). Jsem stím spokojen. Ted řeším dobíjení. Bude stačit když : magneto dává střídavé napětí. Muj postup zda - li by fungoval? : Jednu cívku bych odkostřil, přes usměrňovací můstek ( nebo diodu) bych usměrnil střídavé napětí na stejnosměrné pro dobíjení baterie. Pak přes relátko ( z ČZ 175) a pak do baterie. Cívka by mněla bezebproblému stíhat dobíjet už jen kvuli tomu, že blinkry neblikají pořád a není velký odběr. Bude to tak fungovat?? baterie by se neměla přebíjet kvuli relé .. je to tak?? děkuji za názory a rady. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
na samostatnou cívku (v katalogu ND se jí říká pól, tak nevím proč furt tady používáte zavádějící název cívka, cívek je druhů.. zapalovací cívka např. a k ní zapalovací cívka na statoru, nebo jak to říct jinak? asi zapalovací pól jako v katalogu a hned každý ví jakouže to cívku mátebna mysli :-) ) není problém zapojit shottky usměrňovací diody, stačily by i 3A, ale potíž je ve chvíli kdy nic nebudeš odebírat. To je stav kdy neblikáš, nebrzdíš a akumulátor je nabitej až pookraj.. v tu chvíli celý okruh odebírá bezvýznamný proud a podle mě ve vysokých otáčkách naměříš na pólu střídavé napětí větší rozhodně než 45V, takže odpadá použití třísvorkových stabíků a musíš to v tu ránu spáchat jako zenerův stabilizátor posílený patřičným tranzistorem a shottky diody bych dal raději na 100V.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
btw stabilizátor se dá koupit i jako součástka, ale je drahej a bude chtít pořádnej chladič.. http://www.gme.cz/linearni-regulatory-napeti-pevne/lt1084cp-12-p330-061/#dokumentace
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děkuji za příspěvky... nene svítím normálně svět. cívkou... mám zapojený světla ( přední i zadní) na jednu cívku.. svítí krásně... a tou poslední 3tíbych chtěl dobíjet baterku co žene blinkry, klakson a brzdové světlo :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud tim chceš svítit a ještě dobijet baterku, jednocestný usměrnění v podobě jedný diody je dost málo, potřebuješ usměrňovač, nejlépe z Schottkyho diod.. schéma stabilizátoru má Chong na svym webu, i když pokud budeš jezdit se zapnutýma světlama (tzn zatížení magneta bude podobné jako za normálního provozu a napětí zůstane kolem 6V), asi by ani nebyl potřeba ..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím zda se něco takového vubec dá koupit :-D ... určitě máš v okolí nějakého elektronika který by ti to postavil
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud se dá koupit na kolik tak zhruba ta věcička příjde?? s výrovou bych mněl já osobně asi problémy (popřípadě najít někoho kdo by mi to vyrobil za peněžní hodnotu samozdřejmě) ....
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stabilizátor se dá vyrobit.. schema ti na nej asi už nenajdu... chong by to mít měl.... a je tam proto, že magneto je schopno dělat i 12 V a víc.... takže napětí které poleze z cívek se bude stabilizovat na 7.2 aby to mohlo baterku dobíjet a nevařit.... jinak samosebou prvně musíš výstup z cívky usměrnit... mohla by stačit i jedna 3A dioda na cívku.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mohl by jsi mi to nějak přiblížit? ten stabilizátor napětí?? ... dá se koupit? vyrobit ( rai bych si ho nechal popřípadě vyrobit)... proncip..?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s regulátorem z dynama to fungovat nebude.. pracuje na uplně jiném postupu... ty potřebuješ prakticky stabilizátor napětí na cca 7.2 V a nejakých 5A
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci jakou mají mít tlouštku originální podložky u spojky Čž 175/487??Jakou mají mít tlouštku myslím ty pod 3 kolíčky.Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud vim originální jsou tenčí než normální ocelový, takže něco kolem 0,5mm
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, mám dotaz. Může se do statoru na 50W dát jakejkoli rotor? Asi ne co? Co by se stalo když bych tam dal třeba rotor z 60W statoru, nebo 45W statoru? Zku*rvil jsem rotor a potřebuju sehnat novej:-D To že jsem dement mi nepište:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel12424    
Jestli je tam cívečka to nevim, na to se podívám. Takže když bych tam dal silnější rotor, tak to vadit nebude, akorát to bude kvůli relé dobíjet furt jen 50W jo? A nespálí se tím to slabší relé?
 
 
Datum: 20. dubna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
ano, můžeš tam dát 75W rotor.. a ohledně externího relé, nejlepší je samozřejmě použít relé dělané na stejný výkon jako má rotor, pokud tam bude jiný, fungovat to taky bude, ale ne úplně ideálně.. dá se říct, že pokud tam budeš mít relé o slabším výkonu než má rotor, dostaneš z něj výkon jen do hodnoty toho relé (ochrana rotoru před spálením), pokud bude silnější relé než rotor, pak musíš dodržet hodnotu spotřeby podle výkonu rotoru, při přetížení rotor můžeš spálit (silnější relé ho neochrání).. a ta cívečka uvnitř statoru, podívej se jestli ji tam najdeš, takovej malej černej váleček mezi elektromagnetama, páč jestli si měl 50W dynamo, možná tam bude, proto ji při záměně za 75W rotor určitě vyndej, zbytečně by ses ochudil o část budícího proudu a tedy i o výkon dynama..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Díky za odpověď. Je to právě čz 477 a má externí relé. Takže když bych do toho statoru dal třeba 75W rotor, tak to nebude vadit a dobíjelo by to 75W? Co bych teda musel udělat, když bych tam dal jinej rotor? Dát tam jiný relé?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
stator neni 50W, ale je všude stejnej, čili můžeš, ale je třeba mít k rotoru odpovídající relé.. pokud by to bylo relé externí (typu co maj čz 175/477 pod kastlíkem), tak je třeba ze statoru vyndat cívečku (malej váleček) a zbylý dráty spojit..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZdaREC draci mám fechtla 21 mám pořád problémy s předstihem vyšteluji jede mě 2 - 3 dny celkem dálky a pak zas znova musim štelovat neví někdo čím to je ??? fakt mě to štve odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepootáčí se ti vačka ?
 
 
Datum: 30. dubna 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Matěj > Váčka se ti fakt za 2-3 dny neohrká... to je kravina ;-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Jak je vačka, tak pod kladívkem odtrhu je takovej sterač na tu vačku (něco jako molitan nebo tak) tak ten (molitan) musí bejt nasáklej olejem a stíral vačku, aby ji mazal :-) tam se muze brousit stěrač na kladívku, kterej zveda to kladivko a pak se ti to rozladí :-) a nebo máš někde vůli v nějakym šroubku, fichtl je na toto hrozne háklivej :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to hodne dotáhl jenže pak sem strhal závid :-) ještě že mám zavitník !!
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
To se mi taky stalo a bylo to tim, že jsem neměl to zapálko dotáhlý úplně na krev a časem se to povolilo...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: smolda      IP: uživatel13638    
zdravim, tohle sem měl s mustangem taky. nakonec sem zjistil, že magneto je vyštíplý (tam jak je drážka pro kolíček na klice) a tím pádem se časem vždycky pootočilo
 
 
Datum: 19. dubna 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: jw5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,měl bych dotaz pro STANDU ,jaké děláš úpravy válců ?potřebuji nějaou ,terá mi po 500km neodepsala motor ale zase aby to trošku jelo. díky moc stando,kdyžtak můžeš psát na mail , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13647    
Prosím směřujte veškeré dotazy na mail. Na všem je možné se domluvit. PS. Dělam jen klasické dvoukanály.
 
 
Datum: 21. dubna 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
taky se chystam napsat standovi a neco s nim domluvit , vyhrabal sem skoro nepouzitej valec tak uvidime co z toho vzejde
 
 
Datum: 20. dubna 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel13499    
Dobrý den,můžu se zeptat jáke třeba děláte úpravy těch válů a kolik tak stojí ? dík za odpověď
 
 
Datum: 20. dubna 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13643    
Sice jsem ti udělal tu úplně minimální nejjednodušší,nejlevnější a nejmíň náročnou úpravu válce,ale vidíš sám jak to jede....a to počkej až se to trochu ojezdí a povolí...to pak teprve půjde... Jsem rád,že jsi spokojenej ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 0:32
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Připojím se... Stando, na válec sem zatím najel 20km, jsem mile překvapenej, za ty peníze to určitě stálo, plyn trochu šolíchám na 3 a zatím se mi nestalo, že bych musel podřazovat. :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13642    
Tak repete no .....
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13642    
Takových válců z mých rukou už vzešel tucet kousků. Tvůj mail v hlavičce nevidím,ozvi se na můj a probereme tvé požadavky a něco ti nabídnu.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus draci mám plynové lanko kterému se urvala hlavička u plynu. Chcu se teda zeptat jestli to jde nějak opravit například s svařecí vodou nebo nějak jinak dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
matičku m3 ,prostrč lanko a matičku zmáčni ve svěráku.odskoušeno,drží.pouze na rychlopal
 
 
Datum: 21. dubna 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Zacínovat to
 
 
Datum: 21. dubna 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13640    
mě se právě pokaždý utrhne u rychlopalu, ne v šoupátku
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to udělal stejně jako Libor, jen t ochtělo tu čokoládu hodně zbrousit. :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor: A jaks ji do toho šoupátka narval? :-D Jako dá se tak řešit třeba spojkové lanko, dokonce i brzdy ale ten plyn ...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13636    
já sem to řešil tak že sem rozebral elektrikářskou čokoládu( ta plastová izolace pryč), upravil a bylo ale je to opravdu jen nachvíly, to je fakt lepší dát těch 40,-
 
 
Datum: 19. dubna 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo kup nové páč to už asi nezpravíš tak aby to dlouho vydrželo .. kdyby to bylo něco většího šlo by to možná zapájet ale nedávám tomu moc velkou životnost spíš kup nové a máš jistotu
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
nic nevymýšlej a kup nové, těch 40 Kč tě nezabije
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: kvitek72      IP: uživatel13635    
Zdravim !Prosim o pomoc s moji 210.Jde nastartovat a udrzi jakstak volnobeh,ale jak na ni nasednu a chci ji rozjet zacne se dusit.Nebo chytne bez problemu aj se rozjede a po par kylometrech se zadusi.Poradte prosim co stim.Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13636    
teď sem si všimnul tý IP adresy, no neni to náhoda? :-D :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13636    
zkus vyčistit karburátor - trysky, kanálky, ventilek u přítoku benzínu- nejlépe stlačenym vzduchem, nebo umělym chlupem ze smetáku, když to nepomůže, mohlo by to někde přisávat, takže taky skontrolovat těsnost sání (kolínko, příruby), nebo skus bohatost směsi, svíčka by měla být do cihlova - zkus i novou svíčku
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: vbeck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau lidi, vyrábím si tyristorovcé zápalko a sháním zapalovací póly na fichtla. nejlíp zapalovací pól z 30W verze, popř. světelnej pól z 20W verze zápalka. Pokud někdo má a nepotřebuje je, tak mi písněte cenu a určitě se domluvíme. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Mám pionýra 05. Rok 1966. Včera jsem sundal motor, protože když jsem ho nastartoval na první šlápot tak si přidal okamžitě strašně otáček, ale když se ohřál tak už ne. Takže mi to někde bralo falešný vzduch. Proto jsem se rozhodl motor rozebrat. Koupil jsem nové ložiska, gufera, Těsnění a takovou pastu : http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky4/2006040184833.jpg Prý to tím mám přetěsnit. Tak jsem sundal ten motor sundal zapalování, válec, spojku a primární řetěz. Ale jak sem sundal primární řetěz Tak Mi tam zbylo ozubené kolečko Co je na klice. Takže chci povolit tu matku jenže nemám jak chytit to kolečko abych to mohl povolit. Protože jinak mi jezdí píst dokola. Takže to je jeden můj problém. A Ještě když mi poradíte jak to povolit. Jak to mám s toho stáhnout to kolečko? A ještě jsem si koupil ozubené kolečko na motor na řetěz 11ti zubové. Ale to kolečko když chci povolit tak se taky protáčí. Nemáte ještě na tohle nějaký fígl ? A co magneto když sem sundal zapalování. To povolim a vyndám ten šroubek ( který otáčí motorem ) nebo Nějak jinak? Protože se taky točí klikovka samozřejmě. Díky moc! A přeji krásný den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
vačku, jak je magneto vyndáš tak, že odšroubuješ šroub co jí drží, a našroubuješ místo něj do té samé díry šroub M8 a magneto ti vyskočí do ruky ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13639    
Tak to kolečko jak radí ostatní a jestli neupadne samo a nepovolí to třeba šroubovákem vypáčit..Tak si muzes udelat stahovak...Placku (silnou) dvě díry a máš to...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Já to veznu vždycky fransouzákem pevně stáhnu povolil matice a je to.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Sundej píst a do klikovky do té díry místo pístu vraž kus kulatiny dej tam pod tu tyčku z každé streny špalík a máš to bloknuté zbytek už popsali ostatní
 
 
Datum: 19. dubna 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej něco před píst,co by ho blokovalo,aby se hýbal doprostřed nebo vem šroubovák a strč ho mezi zuby kolečka,zapři se do něho a povoluj,ale s tím šroubovákem se to lépe dělá ve dvou
 
 
Datum: 19. dubna 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel13633    
Primarko jsem si opatrne chytil sykovkama a na sekundarko sem si zaradil rychlost a prez sroubovak poklepal na matku. Magneto stahnes tak, ze do nej nasroubujes sroub tusim M8.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som raz použil takýá fígeľ že na napr. na prímárne koliesko nasaď opäť primarnú reťaz ale naskaldaj ju tak žeby ti zabierala do bloku prosste ju maj na koleisku ale naskladaj ju na toľko aby sa s tým nedalo už točiť do okola a povoľ to a podobne sa to dá použiť i na sekundarný prevad snád si ma pochopil a bude ti to fungovať ako mne :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id220653.html je fakt škoda že ma nepoznáte :/ kedže som tu aktívny cez dva roky, inak standa nie som s tých ktorý krytizuje lebo ak si najdeš pod mojim nickom príspevky tak pochopiš a ešte k tomu ma spájať s Frankym a dalšia vec na adresu jawa64 to ta tak asi naučila asi mamka kliať ti sopliak 17 ročný škoda seso že nadavky sa tu tolerujú :/ toť moj nazor ktorý som získal po 2 rokoch obľubenosti tohto webu :/ nestojím o ospravdlnenie ale som si myslel že tie moje štyri písmena v nicku si niekto zapamätá preto som nepokladal dôležitosti sa za každým prihlasovať odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
bakoun: :-D:-D:-D Je to spam
 
 
Datum: 19. dubna 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Táhněte s podobnýma příspěvkama do prdele!
 
 
Datum: 19. dubna 2012 11:57
 
 
 
 
Jméno: blechac13      E-mail:      IP: uživatel12847    
Ahoj, nemohl by mi někdo poradit s mustangem?? Nastartuju ujedu 500m a chcípne... Mám novou cívku,plovák a vymněňuju díly se známýma abych zjistil čím to je ale pořád nic. Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až chcípne, hned zavři kohoutek, počkej než to trochu vychladne a vymontuj svíčku, suchá = neteče benzín (trysky, zlomená hadička, hladina, filtr, kohoutek), mokrá = vyměnit svíčku za studenější, mrknout na předstih a odtrh ..
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13450    
Kup si palivovej filtr. Pokud je rezavá nádrž tak ji nikdy pořádně nevyčistíš. Když tam dáš ten filtr tak se zabrání proudění bordeli z nádrže do karbecu. Pokud ti to blbne tak odmontuj karburátor a kompletně ho vyčisti. Pokud to i tak bude dělat tak se mrkni na předstih a nebo zapalování.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: blechac13      IP: uživatel12847    
svíčkou to není, nádrž je rezavá ale vyčištěná,sítko je nové ostatně jako palivový ventil... Nevím co tomu je už se v tom hrabu měsíc.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 7:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš nahou niečo upchaté v benzinovej sústave alebo zlá sviečka ? sytko a hadičku by som prezrel v nadrži
 
 
Datum: 19. dubna 2012 7:20
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel13625    
Ahoj mel bych dotaz jak se da stahnout motocykl ktery ma napriklad 35KW ? aby mel v papirech psano 25KW na ktery mam ridicak ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel13625    
Takze musim najit nakej autorizovanej servis napriklad KTM a pak jit jeste na urad na prepsani technicaku k motorce :-( a nevite jak je to s STK ? to uz pak funguje normalne ?
 
 
Datum: 19. dubna 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V servise ti tam namontují škrtící sadu (u karburátorů to bejvaji vysoký či jinak postižený šoupátka, menší trysky atd, u stříkaček přehrání či výměna ŘJ), servis ti taky vystaví protokol o seškrcení, na základě kterého ti to na úřadě přepíšou...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 7:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12720    
Zdravím.. na mé 639 byl měněný rám za typ 632.. štítek tam je ale z toho rámu z 639.. jdu na technickou, jak byste to řešili? nechat ten štítek z rámu z 639 a nebo sundat a jet tam bez štítku? vyrobit nový jaksi nemám možnost zatím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš tam mít štítek který souhlasí s techničákem nic víc.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Zdar draci. Mám problém s babettou. Na pravé straně u výkyvné vidlice je ta gumová podložka vymlácená. Mám koupenou druhou, ale problém je v tom že nevím jak ten čep výkyvné vidlice demontovat. Drží tam jak přivařenej. Zkoušel jsem to podle toho návodu (1. Demontujte hřídel šlapadel 2.Z levé strany vsunout šroub 3.O pravou čelní stranu oka vidlice se opře vzpěrná trubka 4.Na šroub se nasadí matice a dotahováním se vylisuje trubkový čep ) Podle tohoto návodu to má jít lehce, ale nějak to nejde. Prosím o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: dinter      IP: uživatel5978    
co vím jak to jen tak dolů nedostaneš radši to hod, k někomu kdo se zajímá Jawama. Je to fakt peklo dát to dolů a ještě horší to dát zpět.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 12:54
 
<  542  543  544  545  546  547  548  549  550  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:45:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu