Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: robert nyklicek
IP: uživatel2694
 Zdar draci dnes jsem od známého dostal komplet motor a zjistil že ve spojkovém koši jak tam máte těch 5 tyček tak 1 chybí a 2 jsou ohnutý . Daj se ty tyčky nějak vyndat a dát nové ??? třeba je nějak přiletovat nebo tak ?? https://picasaweb.google.com/NyklicekRobert/28Cervence201102#5634362876752797954
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 14:18
 webovka mi nejde. Jinak kolíky ve spojce jsou nahradit, musí to ale dělat odborník a musí to bejt z pevnostního materiálu...
Datum: 28. července 2011 14:18
 Zdar nevíte niekto či sa Jawa 20 pionier zmestí do Felicie??? ked dám dole kolesá s pioniera ináč bude v celku ,s Felicie by som vybral zadné sedačky jedná sa o krátku Feliciu hatcbak.\r\n\r\n\r\n DAKUJEM!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 16:04
 já jsem si vezl jawu 21ku ve fordu fiesta a páč jsem byl líný to rozebírat, tak koukala polovica předního kola a řídítka. byly jen trochu (cca 30cm)otevřený pátý dveře a ujel jsem s nim 120km bez problémů (zajištěno gumacukem).
Datum: 03. srpna 2011 16:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 3 x jawa 90 ve S. Roomster .... a v aute jsme sedeli 2..... a 5-dvere byly zavreny............
Datum: 29. července 2011 0:11
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já narval 20ku do Favorita, jen se muselo sundat přední kolo a sklopit sedačky.
Datum: 28. července 2011 23:29
 ve š100 jsem měl mustanga
Datum: 28. července 2011 21:03
Jméno: soudruh šporer
IP: uživatel12146
 Já jsem to nacpal v celku do Seatu Ibiza a ještě jsem i zavřel dveře od kufru. Jenom sem vyndal zadní sedadla.
http://www.autoplenum.de/Auto/SEAT/Ibiza/Bild-id60510.html
Datum: 28. července 2011 19:52
Datum: 28. července 2011 16:29
 tak ked sa tam takmer vesla čz tak aj pincek by sa mal, super. DIKY!
Datum: 28. července 2011 16:25
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 babetta se do krátkej felicie vejde, to mam odzkoušený. Takže i pionýr by se měl vejíd
Datum: 28. července 2011 16:05
Datum: 28. července 2011 13:48
 Zdarec mam babettu 210 a nesla mi tam 2 rychlost vymenil sem oblozeni na 2 a ty tri maly a stale nic nevite jestly se to musi nechat zabehnout nebo co nebo cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 21:14
 myslí řadící a rozběhové ne?
Datum: 28. července 2011 21:14
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 ktery si měnil ty čelisti v bubnu napravo nebo nalevo ? moc to nechapu jak to mysliš
Datum: 28. července 2011 14:15
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 resim stejyn problem a nemuzu prijti cim to je .. kdybysi na neco prisel dej vedet
Datum: 28. července 2011 13:20
Jméno: lamik
IP: uživatel10310
Posl.aktualizace: 28. července 2011 11:16
 Dobrý den budu renovovat jawa 20 a potřeboval bich poradit plechi kromně revma plechů jsou hodně zahovalí eště pěkná barva tak nevím jesli to mam nastříkat nebo to rozleštit tempem kolik je číslo barvi tehle plechů a kolik číslo barvy rwma plechů a přední masky ? a kolik budu potřebovat červení barvy na ty plechi + kostra doplnky ? a kolik tí bílí Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 8:03
 Franky lofas-takže čurák ?? podle mně kdo je tady čurák jsi ti ale nwm no každej má svůj názor
Datum: 29. července 2011 8:03
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 krovak sice nejsi ale lofas by odpovidal... a to ze umis psat bez chyb neni zas tak tezky s pravidlama pravopisu ...
Datum: 29. července 2011 0:19
 Karlos dík jo a kdýž budu chít psát správně česky tak to umím  JO a křovák nejsem
Datum: 28. července 2011 23:32
 čeština zase dostává pořádně na pdel  ale aby jsi nebrečel, že ti tu nikdo neporadí, tak jawácká červená dle normy ČSN je 8850 a nikdo z nás asi nedisponuje věšteckou koulí a každý si pod pojmem "zachovalý lak" představí něco jinýho, takže fotka by mohla říct víc. Zatím hodně zdaru a tu češtinu fakt zlepši, bolej z toho oči
Datum: 28. července 2011 19:35
 napsal bys tak životopis do práce?Jsi snad křovák nebo co?
Datum: 28. července 2011 16:39
 Co se vymlouváš? Neříkej mi, že je problém napsat na klávesnici slova, ve kterých se chyba snad ani udělat nedá. Podle mě je to docela demence napsat ve slově BYL měkký I...
Datum: 28. července 2011 14:24
 krusna: Neptej se na to kolik máš chyb. Sám seš takovej omyl...
Datum: 28. července 2011 13:44
 Bugs dik ale neres to mne jeto jedno jesli to nekoho sere tak to nema cist ja se na neco ptal nikod mi neporadil tak co se budu nervovat na internetu 75% lidi nedela pravopis mnel bych ja ? snad zacit ? oni sou hrozne chitri jo tahle stranka neni co bivala driv tet jsou tu jen chitrolini kteri si delaj srandu z pravopisu proto ze neumej poradit nebo je mama doma malo mlatila KOLIK MAM CHIB TET ???
Datum: 28. července 2011 12:58
 Hoši přestaňte tu ze sebe dělat tzv. GRAMMAR NAZI. Znám hodně velice chytrých a šikovných lidí co sice neumí pravopis, ale v praxi jsou velice zkušení. Sice se to opravdu špatně louská a bije to do očí, ale tento dotaz je podán na rozdíl od jiných alespoň srozumitelně. Už je to opravdu trapný jak je skoro u každého příspěvku, a nejen na fichtlpokecu, v každé diskuzi napadání kvůli pravopisu.
Datum: 28. července 2011 11:47
 Že tě pracky nebolej, když to píšeš...
Datum: 28. července 2011 10:18
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Vem si radši učebnici češtiny a třeba zjistíš, že v tom tvém dotazu máš asi 18 chyb. Představ si, že čeština zná i tvrdé "Y"
Datum: 28. července 2011 8:37
 Přesně taky mě to dostalo
Datum: 28. července 2011 8:26
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Možná, by si se měl radši začít učit..
Datum: 28. července 2011 8:11
 ahoj sháním spojkové lamely na dandy 50 -poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:23
 Pokud nekde znas prodejnu kde lepeji oblozeni spojky brzdy atd ja mam kousek ferodo prodejnu kde to primo lepeji ty prineses spatny kus a oni ti do 14 dnu to daji jakoby po repasi. a nebo si skus zavolat sem jestli by ti neudelali repasi spojky po dohode kdybysi jim to poslal postou http://moto-ustinl.cz/informace/kontakty.asp
Datum: 07. srpna 2011 14:23
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
Datum: 28. července 2011 13:59
Jméno: joker
IP: uživatel10072
Posl.aktualizace: 28. července 2011 12:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 záleží zase na osobě, hlučnosti, viditelnosti a tak.... já osobně si ho budu kupovat, protože mám 60/4 válec na simálovi a ten origo vejfuk prostě nestačí.... ale na STK bych ho radši vyměnil
Datum: 28. července 2011 12:23
 homologovaný určitě
Datum: 28. července 2011 10:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdarec fichtláci tak sem dneska jel do mototechny a koupil si naschvál 2 žárovky 6V 15W a co sem nezjistil po srovnání se starou prasklou žárovkou vyrobenou víceméňě s pionýrem je hned první problém v natočení celýho vnitřku na levo proto dálkový svítí do boku, a potom že spodek ačkoliv na nic nemá vliv je natočený o trošku do prava teď myslím ten plast dřív sklo s kontakty tak se není čem divit že to svítí do pole a né na cestu.. proto se chci zeptat směrem k adminovi jestli není možnost sehnat původní žárovky stejně jako svíčky apod. nebo aspoň kvaltní "bezproblémovou" žárovku  nebaví mě svítit v noci tlumenýma
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 21:02
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 sorry za OT, Matouší, ozvi se, jestli to zpětně čteš
Datum: 31. července 2011 21:02
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nejezdil sem v noci 300km, ale běžně třeba 30km ve tmě  Dokonce i na sněhu  Kde byli srnky tak radši pomaleji na 2 a točit ať to víc svítí
Datum: 28. července 2011 23:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nojo kámo ale ty neplánuješ jízdu 300km v jednom a nejezdíš ve tmě přes lesy tak jako já ono je dobré hlavně v lese vidět co je před tebou né jak když svítím tlumenýma s parabolou nahoru  kažopádně bych byl rád za vyjádření admina
Datum: 28. července 2011 0:52
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Taky sem to tak měl když sem kupoval někde tady v obchodě, pokud sem to tam nedal nějákým způsobem blbě tak to bylo žárovkou  Ale bylo to fajn, dálkový svítilo víc do prava tak sem si svítil v noci na chodce co šli ve tmě u silnice
Datum: 28. července 2011 0:18
Jméno: mustang
IP: uživatel6480
 Zdar draci chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosti s bezkontaktním zapalováním z motorový pily?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 22:29
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 čau já mám zapalování na jawa 05 z minibike a jezdim sním závody a sem velice spokojen
Datum: 28. července 2011 22:29
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
Datum: 28. července 2011 12:14
 Taky bych tu radu potřeboval...
Datum: 28. července 2011 10:22
 Ahoj, mám problém, koupil jsem na jawu 360 vape 6v a nepodařilo se mi zatím vymyslet jak zapojit kontrolku na dobíjení. Kdybyste to někdo věděli budu vděčný za radu . s pozdravem Pepa
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 23:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 budeš frajer jestli to vymyslíš, protože všechny 6V Vape na to nejsou z výroby stavěný, ani to tam neni moc potřeba, páš jediný kdy by svítila je při vypnutym motoru a zapnutym zapalování...
Datum: 27. července 2011 23:28
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Čaute draci mám nový píst a kroužky poradtě prosím poměr ředeni a kolik km mam nalítat ? dekuji moc , a je možné že když už sem měl skoro zajety píst s kroužkama tak sem jel na delší trasu a dost se ten motor vytáčel a praskly mi kroužky, které mi zadřeli pist :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 6:46
 bakoun přesně.vůle výbrusu je daná at ted nebo před 30 lety.
Datum: 29. července 2011 6:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Falk: chtěl bych tě vidět takhle zajíždět výbrus s vůlí 0.03mm... Dneska spoustu brusičů dodává zmetkový písty kdoví odkud, který teplem bobtnaj, vědí to, tak aby neměli reklamace, dělaj vůle jako kráva. že to skoro nejde kousnout. To bude ono...
Datum: 28. července 2011 20:32
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11989
 Ahoj dík za odpověd taky používám castrol garden za necele 200 kč ale ředil sem pak už 1:33 jak sem to zadřel.. tak raději budu při novém pístu zajíždet 1:25 a nebudu jezdit nějaké dálky  dík moc
Datum: 28. července 2011 14:50
Jméno: Falk
IP: uživatel12141
 Řeknu ti moji zkušenost. Dal jsem vybrousit válec a osadit ho novým pístem s kroužkama. Měl jsem týden do závodů (3hodinovka) a neměl čas ho zajet. Tak jsem ho jen tak občas nechal nastartovanýho, občas zajel v ulici a celkově najel tak 70 km. Přijel jsem na závody a na plný výkon (nijak jsem ho nešetřil) zajel 1. místo. A teď v čem spočívá to kouzlo. Kup si co možná nejkvalitnější olej (já používám Castrol za 200,-/ litr), nařeď to v poměru 1:20 a nemělo by se to zadřít. Určitě se vykašli na nějaký M2T od Mogulu, to je tak na popojíždění do práce a ještě musíš čistit výfuk a hlavu od karbonu. Samozřejmě platí pravidlo, že prvních 500 km máš jezdit z volna a nevytáčet motor, ale dá se to udělat i takhle. To je odpověď všem, který radí zajíždět 1500 km. Nesmysl, to platilo dřív, když honování (opracování válce) nebylo tak přesný jako dnes.
Datum: 28. července 2011 9:41
 Zdravím, skládám pionýra a nechce mi házet jisrku, a neháža ani mezi kladívkama, už jsem měnil rotor, stator, kladívka aj zapalovací cívky jsou zkouše jiné na 100% funkční, ale stále beznadějně. Stále nekope/nehází jiskru. Má někdo nějaký nápad ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 14:42
 ok, zkusím dát rotor s označením 20 a zápalko 20W a uvidíme
Datum: 28. července 2011 14:42
 Doufáš, že dobře?? Musíš vědět, jestli máš rotor z 05 a stator z 21 a výše, tak ti to asi nepojede....
Datum: 28. července 2011 10:10
 Kondík jsem tky už zkoušel měnit. Zapojený to je doufám dobře, rotor mám s označením 05 a zápalko 20W, všecho to sedí, ale stejně nehází, indučka ukostřena dobře, odtrh OK
Datum: 27. července 2011 21:15
 Ještě si vyměn kondenzátor. Když je to funkční, musí to jed... máš to blbě zapojený, neukostřený a špatnej odtrh...
Datum: 27. července 2011 21:12
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Nazdar chlapi,
myslíte, že by šly papíry z čezety 125/476 (hranaté zetky) dát na Jawu/čz 150/352...? Myslím na technické, jestli by stím nebyly problémy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 14:27
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Kdybys potom nevěděl co s těmi doklady...teda pokud je máš...tak je klidně koupím...dík za nabídku ...  ...
Datum: 30. července 2011 14:27
Jméno: hh
IP: uživatel12144
 byly by s tim přibližně stejný problémy jako postavit favorita na papíry z Octávky, a je úplně jedno jesti starý nebo nový,,, např. pérák jde postavit na doklady z panelky, ale jak říká karlos, tohle jsou úplně jiný motorky
Datum: 28. července 2011 15:25
 víš, ono na tý motorce existuje taky něco jinýho, než štítek a čísla víš ? Taky tam jsou jakési technický parametry, který ta motorka musí mít shodný s TP  což opravdu shodné nejsou, už jen velikostěj kol se lišej a rozdílů je tam hafo, jsou to úplně jiný motorky.
Datum: 27. července 2011 23:59
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Pokud budu mít štítek a čísla budou souhlasit a ikdyž je přerazím na motoru a rámu, tak by stím problém být neměl ne?
Datum: 27. července 2011 22:55
 Byly by s tim problémy...
Datum: 27. července 2011 22:34
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draky! Prosímvás.. Mám kuriózní problém.. Jawa 350/638 mi po naplnění nádrže na víc, než polovinu svého obsahu, přestane táhnout.. Jakoby byla směs přesycená, či co.. Může to být nastavením hladiny, špatným jehlovým ventilem, nebo čím? Díky za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 19:46
 to spis je zanesena dirka ovzdusnovaci v uzaveru nadrze,,
Datum: 27. července 2011 19:46
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 Dobrý den měl bych dotaz jestli na jawě 250/353 typ 03 může být karburáto 2924H nebo si mám sehnat ten 2926TŘ jak to je napsaný v knížce.Pokud je to jedno který tam je tak jestli by to nemělo vliv na výkon děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2011 13:18
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 jestli se tě pane stando mohu zeptat jaký typ toho karburátoru máte a jestli na něm máte ten sací koš.Myslím tí 2926TŘ nebo 2926sbd atd dik
Datum: 30. července 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel12151
 mám péráka 250(o pár let starší motor) a mám tam karbec 2926 a úplná spokojenost.....perfektně seřiditelnej,stroj s ním chodí perfektně,dokonce jsem to schoval pod dekl....a pérák má jezdit nějakých 95km/h a mě chodí běžně 100-110km/h-tzn. že to s tím karburátorem i víc jede....trysky mam origo jaký měli bejt na J250/353.....
Datum: 29. července 2011 11:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Můžeš použít i karburátor 2926, který má Sesa ve fichtl krámku.
Datum: 27. července 2011 21:55
 aukro náké ty burzy v chutušicích nebo kde to bývá atd
Datum: 27. července 2011 20:33
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 díky za odpovědi měl bych ještě jednu otázku jestli by jste nevěděl kde takový karburátor sehnat dík
Datum: 27. července 2011 19:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 takže já bych rozhodně volil 2926
Datum: 27. července 2011 18:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Dočasně to pojede, ale počítej s tím že mezi kartren a karburátorem bude 2mm zub což teoreticky nemusí vadit ale asi to bude mít vliv na výkon....myslím že ten 2924 má i menší trysky=mín benálu=menší výkon
Datum: 27. července 2011 18:51
Jméno: simababitz
IP: uživatel11214
 Zdravím, mám dotaz, po vyndání klíčku ze spínačky se mi rozsvítí kontrolka dobíjení a zůstává svítit v čem je problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 20:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přilepený kontakty relátka (mně se to stávalo když jsem měl špatný pérko a uhlík mi za jízdy vypadl ze šachty)
Datum: 27. července 2011 20:04
 Nazdar. Cisto teoreticky: mam papiere na modru jawu 21, r.v. 1974. V technickom preukaze nemam zapisany typ. Je tam len Znacka: Jawa, Typ: 50, ident. cislo motora (typ): 50. Dali by sa teoreticky nejak prekopat na 555ku?. Problem vidim v pneu, kedze na 555 su 2,5 a na 21 su 2,75. Da sa zapisat nejak alternativny rozmer 2,50? Viem ze by to bola svinarna mat 555ku s r.v. 1974 a VIN-om ktory je na 21tke, ale je to predsa len stitok (aj ked uz aj o tom som cital, ze sa bude musiet ist s pinclom na KO a vyrazit tam VIN na ram). Diky za postrehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 14:07
 sleduj tu diskusiu na motoride...hybe sa to tam
Datum: 28. července 2011 14:07
 no nenasiel som v zakone, ze VIN musi byt na rame. ale mozno som len zle pozeral. V metodickom pokyne na pridelovanie nahradneho VIN je sice napisane ze ho treba dat na nosnu konstrukciu atd. ale to je vsetko o nahradnom VIN. Kedze pionier VIN ma od vyrobcu na stitku (ten sa tiez spomina v zakone) nevidim dovod si ziadat o pridelenie nahradneho VIN. chcelo by to nejakeho pravnika. Ak by v zakone niekde aj bolo, ze VIN musi byt na nosnej konstrukcii, tak treba sa spytat ci ten zakon funguje aj reciprocne na vozidla vyrobene pred tym zakonom....Podla mna je to rovnako ako so smerovkami. Ak ich vozidlo nemalo od vyroby a vtedy bolo homologizovane, tak ani teraz nemusi mat smerovky... Ked budu robit na STK problemy, skusim takto argumentovat. podla mna je to logicke
Datum: 28. července 2011 13:43
 ok
Datum: 28. července 2011 13:12
 skus...Napis tam vsetko na co sme prisli  . Daj vediet co odpisu, ja sem napisem co som vycital
Datum: 28. července 2011 13:04
 ja im napisem e-mail
Datum: 28. července 2011 13:01
 precitam si ten zakon cely a uvidim co je tam...ale podla tohto sa to zda ze by to pincel mat nemusel...to by bola ulava
Datum: 28. července 2011 12:54
 teda ze fichtl to VIN nemusi mat vyrazene na rám
Datum: 28. července 2011 12:51
 presne tak si to mislim aj ja
Datum: 28. července 2011 12:51
 idem si asi precitat cely ten zakon, ci je tam zmienka o tom ze VIN musi byt doslovne vyrazene na rame.
Datum: 28. července 2011 12:50
 no podla textu co si dal na link, sa to vyrazenie VIN spaja len s ukonom vydania technickeho osvedcenia, cast II. Kedze pionier ma toto technicke osvedcenie (cize ma TP a EVC), nemusi byt podla mojho nazoru vyrazene cislo na rame.
Datum: 28. července 2011 12:49
 len pre babetty atd
Datum: 28. července 2011 12:46
Datum: 28. července 2011 12:45
 sam by som to radsej nevyrazal...moze byt z toho problem. Asi nam neostava nic ine, len chodit na STK kde to neberu tak vazne
Datum: 28. července 2011 12:43
Datum: 28. července 2011 12:42
 medzi nimi ale pionierky nepatria lebo pionierky majú od zaciatku SPZ, to plati iba pre tie motocykle ktoré doteraz neboli evidované a nemali pridelenú SPZ-ku tak podla mna by sme to mohli vyrazit..
Datum: 28. července 2011 12:41
 budu vyrazit so specialnou technikou
Datum: 28. července 2011 12:36
Datum: 28. července 2011 12:26
 ani z toho diskusie na motoride nie som múdrejší,, razidlá mám doma nedelao by to problem vyrazit ale neviem ze kam presne by som to mal vyrazit... vies ked oni to vyrazia na shvalene miesto a uvidia ze ja to mam uplne inde tak je to zasa pruser... ale aj keby som to tam vyrazil podla mna by to nebolo falsovanie.. co pred tym neexistovalo nemozem falsovat ne?
Datum: 28. července 2011 12:20
 ja idem na TK buduci rok, tak som zvedavy ako to dopadne. Tiez nemam ziadnych znamych na STK, tak mi neostava nic ine, len to ze bud to nebude kontrolovat ako tebe, alebo to pochopi ze sa na ram nerazilo cislo a nebude chciet aby som si to dal vyrazit. Ak nie, tak neviem
Datum: 28. července 2011 12:15
 pocul som o tom aj som od toho dostal strach este pred predpisem ze co mi bude rikat policajt ked mi bude kontrolovat VIN a to ja mam iba na stitku, nakoniec mi nic nerikal len skontroloval a sa spital ze ci mam aj inde nejake cislo, rikal som ze ne iba na stitku a bolo to v pohode, Potom na STK ked som bol ako som rikal nekontrolovali mi ani cisla len brzdy a som tam nemal ziadneho znameho alebo podobne. hned to idem kuknut co o tom pisu na motoride
Datum: 28. července 2011 12:12
Datum: 28. července 2011 12:06
 jenco: a nevies co je na tom pravdy, ze podla vyhlasky ma byt uz aj na pioniery vyrazene cislo na rame? ze si treba dat ziadost na ministerstvo o vydanie (?) VIN, potom ist na KO a tam to vyrazit. cele to vraj stoji pekne peniaze. Cital som to niekde na motoride.sk
Datum: 28. července 2011 12:05
 NR kraj sice som, ale nie som to ja. inzerat (jeden) na TP na 555 som mal naposledy pred rokom. Tuto prekopavku z 21 na 555, to len sa zamyslam, ze ci by to bolo za danych podmienok mozne, nehovorim, ze by som to spravil, aj ked mat papiere na 555ku by bolo pre mna asi lepsie ako na 21tku
Datum: 28. července 2011 12:00
 Tak ja ta poznám chlapu, nitriansky kraj a na bazosi inzer8ty ze kupim jawu 555ku s TP alebo len TP zejo?
Datum: 28. července 2011 10:44
 Matouš_KH: kupit si papiere na 555ku na Slovensku je zalezitost cca. 400e, ak ich vobec niekto predava.
Inak ja v tych mojich papieroch od 21 nemam nikde napisane ze je to typ 21  . prave preto ma to napadlo. Mam tam len typ 50. Nikde ani slovo o 21. akurat ten r.v. by bol do oci bijuci, to je pravda. Zapisat alternativne pneu 2,50x16 a teoreticky by to malo stacit
Datum: 28. července 2011 8:43
 no ja som rozmislal na tom ze jazdit mustangem s papiermi jawy 05/1963, práve ze je velky rozdiel,,, ked to policajt vsimne to nevymluvim... inak bezne jazdim 21kou s papiermi jawy 05 a nerikali nic na STK, dokonca typek nekontroloval ani VIN ani typ....
Datum: 28. července 2011 0:50
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já mám 20ku a papírově je to 05 rv. 1963, tyhle 05 byli sice malinko jinačí než 20ky, ale dá se to brát že je tam pár věcí předělanejch a nesmí si nikdo všimnout na STK motoru z jinýho typu  Ale tohle pozná jen ten kdo se o tyhle stroje zajímá, je to hodně podobný, ale 21 a 555 je velkej rozdíl, to Ti nikdo nesežere  Ještě 1974  To už je asi o průser...Je to jako dát papíry z Felicie na 120ku  Zapomeň na to, radši kup papíry na 555
Datum: 28. července 2011 0:41
 Cau kluci tak sem nevěděl proč mi furt za dlouho řadí babetta 210.Zavolal jsem přimo do opravny a zvedl to sstraý zkušený pan. A nakonec chtěl vědět výrobu tak sem mu řekl podle TP 2005 a on říkal no to je ta s těma předníma tlumičema jak má ty pružiny na hoře ne? říkáme, že jo a on říkal že je to motor dělaný na tah a že uveze tenhle motor i 150ti kilovýho chlapa. Takže jsem plašil zbytečně  A že motor si zařadí kdy prej potřebuje, protože sem říkal že je to po výměně gufer atd a nic neteče. Takže prej mám vysokootáčkový motor proto mi příde že se vytáčí než zařadí.. Není to prej jako ty co maj tlumiče dole a prachovky.. Takže i tak díky za rady z předchozích otázek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 15:47
 jake rozmery a značky pneumatik použivate na jawach 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:49
 vpredu 3,25-18 a vzadu 4,00-18
Datum: 31. července 2011 19:49
 vpředu 3,25-18 Sava MC 7 a vzadu 3,50 Metzeler ME 22
Datum: 27. července 2011 19:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 barum , mitas -vzadu 3,50 x 18 a vepředu 3,25 x 18
Datum: 27. července 2011 17:50
 čus draci sry už to tady bylo, ale když chci jezdit legálně s babettou tak babetta musí mít pojištění a prej ještě nějakou kartičku.. co je to zač? kde se dá sehnat? nebo co to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 22:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel924
 lidi NEBLÁZNĚTE !!!!!!!
Viděli jste snad někdy aby se na motorky dělaly emise???
Zelená karta je potvrzení o pojištění.
Na moto je pouze STK (na SPZ je pouze červená nálepka STK, zelená o emisích, jako na autě, tam není)
Zjisti si jakou máš babetu a měl by si k ní mít kartu o původu s číslem rámu. Na některé babety nemusíš mít ani pojištění a na některé musíš.
Datum: 27. července 2011 22:59
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 zelená karta .. o emisích .. ufff
Datum: 27. července 2011 19:30
 hh: když enní potřebná tak tím líp... jojo povinný ručení zaplatím, řidičák dělám takže snad to bude OK
Datum: 27. července 2011 17:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kartička se dá stáhnout na netu a vytisknout, ale není potřebná. Stačí ŘP sk. Am a povinný ručení uzavřený na číslo rámu
Datum: 27. července 2011 16:40
Jméno: venca
IP: uživatel12002
 Asi zelená karta ne? To je o emisích. Kde se dá sehnat nevím
Datum: 27. července 2011 15:29
|



|