Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 05. května 2011 13:58
Datum: 05. května 2011 13:58
Datum: 05. května 2011 10:07
 jo mě taky na mejl..
Datum: 05. května 2011 9:32
 čau, sharker 487 ... kdyžtak mě ji pošli na email.. díky moc...
Datum: 05. května 2011 9:20
 dík moc..
Datum: 05. května 2011 8:18
 když se budu nudit tak ji zejtra oskenuju
Datum: 05. května 2011 0:15
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
Datum: 04. května 2011 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
Datum: 04. května 2011 16:44
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
Datum: 04. května 2011 14:55
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
Datum: 04. května 2011 13:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
Datum: 04. května 2011 11:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to
Datum: 04. května 2011 10:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece?  Poslintej ventilek a kdyztak vymen
Datum: 04. května 2011 9:33
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
Datum: 04. května 2011 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku  . Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše
Datum: 04. května 2011 8:07
 ahoj draci když jsou papiry v převodu na moje jmeno..tak taky plati že do tři dnu od zruseni pojistky minule majitele ji musim zaplatit nebo budu platit pokutu? a je pravda že to musim přihlasit do sedmi dnu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel11650
 to je ta záludnost motorek.....Když kupuju auto,tak koukam,abych ještě ten den měl sjednaný povinný ručení a mohl odjet s autem,které bude třeba týden v polopřevodu,ale bude pojištěné.....stejně by to mělo bejt u motorek....ovšem jsme prasata,motorky máme v rozpelešenejch stavech,bez STK a každej kouká přivezt motorku,dávat jí půl roku dohromady a pak udělat STK a pojistku(logicky zde musím souhlasit že je kravina platit pojištění když motorka leží někde polorozebraná ve stodole)-pro tento případ je tu depozito........závěrem: jdi a udělej si pojistku,jděte třeba s tátou na poštu,tam ti to sjednaj.....
Datum: 06. května 2011 11:14
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Když není moto zrušeny z databáze,nebo není v depozitu a má spz musí mít povinné ručení. Když nezaplatíš,pojištovna to automaticky předává kanceláři pojistitelu,která si učtuje za nezaplacenej den 20 kč plus lowe za vyřizování,penále atd. vim o čim mluvim. Zapomněl sem zaplatit moju 350-640,neposlali ani upomínku. Mezi tím sem měl už jinou levnější pojištovnu,no a za pul roku mě přislo atˇ zaplatím 1950 kč za nepojišteny 3 měsíce. A na rok jinak stojí na 350ku asi 400kč. Už si na to rači dávám bacha.
Datum: 05. května 2011 22:08
 PS mejly s upozorněním zas choděl 3x :\
Datum: 05. května 2011 19:05
 kolecko ®: předchozí majtel motorku odhlásil tudíž pojistka propadla, já motorku jen nechal přepsat ale nepřihlásil, motorka v provozu není tak za vo bych platil ?
Datum: 05. května 2011 19:02
 Nevidim důvod proč by se neměla platit pojistka v polopřevodu...vozidlo je stále v provozu, ne?
Datum: 04. května 2011 22:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 V pripade ze mas u sebe kupni smlouvu nebo neco, a motorka pojistena je tak by to pri nahodny kontrole projit melo. Nebo aspon to tak bylo pokud vim
Datum: 04. května 2011 20:08
 JAWA_ceZetak ® : takže já můžu jezdit s odhlášeným vozidlem, a paní co tam dělá pře 10 let neví jak to je ?
Datum: 04. května 2011 19:59
 jelikoř v polopřevodu mužeš jezdit tak tvrdíš že mužeš ba silnici bez pojištění? .. ale prosimtě
Datum: 04. května 2011 19:46
 přiklanim se k michalovi dneska jsem si tu pojistku udelal a ptal jsme se jich na to a řikali že když to je v polopřevodu tak se pojistka platit nemusi
Datum: 04. května 2011 19:45
 motorka není přihlášena do silničního provozu tak za co bych platil ? Ptal jsem se sousedky která dělá na Dopravním....
Datum: 04. května 2011 19:19
 michal: tak to jsi vedle kámo  .. pojištění platit musíš i v polopřevodu.... takže tě čeká šťavnatá pokuta od ČKP
Datum: 04. května 2011 18:14
 mám motorku v přepsanou-nepřihlášenou = polopřevod, a v tomhle stádiu se nic platit nemusí
Datum: 04. května 2011 17:55
 já už mám motorku v polopřevodu už 5 let a zatím nic... ale pojistku platím.... jinak pojistit musíš do 8mi dnů po koupení
Datum: 04. května 2011 16:28
 sakra, omluva, blbě sem si přečet dotaz..
Datum: 04. května 2011 11:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojistku musíš zaplatit ihned! jinak ti bude naskakovat penále ...jinak ten úplnej převod můžeš zařídit třeba až za 2 měsíce na to už tolik nekoukaj
Datum: 03. května 2011 23:16
 podle zákona bys to přihlásit měl, ale jelikož za to neexistuje žádnej postih, tak je to vcelku jedno..
Datum: 03. května 2011 23:03
 cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
Datum: 04. května 2011 22:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
Datum: 04. května 2011 21:04
 prachy v prdeli za nove dily
Datum: 04. května 2011 13:19
Jméno: BENG
IP: uživatel7151
 aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
Datum: 04. května 2011 5:27
 Zdravim draci chci se zeptat když bych si chtěl zvíšit zdvihový objem motoru na pionýru z 50ccm na 60 ccm jakej musim mít píst a pístní kroužky a kolik musim mít výbrus.Dík moc vubec tomu nerozumim proto se vás ptám dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:48
Jméno: Linkinč
IP: uživatel15339
 díky chlapci těd zorvna pracuju na tý 60ce mám vrtání 41/50 vybroušenou makovici  a novou kliku celou na jehlách.
Datum: 27. května 2013 14:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou, jen bych použil hlavu s "ledvinkou"(typ 20.21.23mustoš)
Datum: 04. května 2011 20:08
 tak dík moc všem za rady  .
Datum: 04. května 2011 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 Zdvih je danej,jak píše kolega níže,tzn.44mm,přes pí x r na 2 x v = 60 si spočítáš vrtání....nebudu tě víc mučit,objemu 60ccm zhruba odpovídá vrtání 41.5mm,v origo válci jde udělat bez problému. Bude potřeba použít kvalitnější ojnici (CKR) a nechat upravit hlavu na průměr 41.5mm a pozměnit její objem,možná by bylo lepší použít hlavu z 05(7.5ml) a úměrně ji nechat protočit a snížit na cca 7ml (s origo hlavou by tam byl vysokej kompresní poměr a to nedělá dobře klikovýmu mechanismu).....určitě bych ve válci začistil,slícoval a malinko rozšířil do stran sací a výfukovej kanál. Hodně zdaru. Neni to žádná věda.
Datum: 04. května 2011 13:05
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 *zvýšit*
Datum: 03. května 2011 23:47
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Dám ti nápovědu: pionýr má zdvih 44mm a jeden výbrus je +0.25mm k vrtání, tak počítej, šmudlo .)
Datum: 03. května 2011 23:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo jestli tomu vůbec nerozumíš tak se do toho ani nepouštěj , protože na těch 60ccm to ani udělat nejde...teda jako jde,ale rozhodně né jen výbrusem
Datum: 03. května 2011 23:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 najdi si v tabulkách vzoreček pro výpočet objemu válce a snadno si to spočítáš sám...
Datum: 03. května 2011 22:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi co mám dělat když jsem uvařil babetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:40
Jméno: veterán
IP: uživatel10733
 žadný kompres chlapče....čeká tě vybrus válce a nový píst s pistnimi kroužkami ,,a popř vyměnení ojničního pouzrd na klikovce....
Datum: 10. května 2011 11:40
Jméno: b.
IP: uživatel7151
 sak skus svicku vymeit ci nahodu sa neodjebala
Datum: 04. května 2011 12:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 potkal se ti trifus ve výfuku a rozhodilo ti to geometrii na ventilech
Datum: 03. května 2011 23:19
 Tohle byl zase jednou dobrej dotaz
Datum: 03. května 2011 23:07
Datum: 03. května 2011 22:22
 Rovnou zkontroluj píst,jestli na něm nejsou zrcátka.
Datum: 03. května 2011 22:22
 Nepřidřel si to?
Datum: 03. května 2011 22:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jo a nechal jsem ji vychladnout a pak jede tak minutu dobře a pak je strasnej pokles otáček strasne to začne hujit a skoro to nemá tah
Datum: 03. května 2011 22:11
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 lehce jel jsem s originalem doterenu
Datum: 03. května 2011 22:10
 Denzileck : tak by mě taky zajímalo..zřejmě je pán umělec
Datum: 03. května 2011 22:02
 A jak si jí naskládal do hrnce?
Datum: 03. května 2011 22:01
 Tak rozhodně ji nechat vychladnout, a pak vypít podobně jako čaj.
Datum: 03. května 2011 21:48
 čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
Datum: 03. května 2011 22:36
Jméno: libor
IP: uživatel11641
 ahoj draci, mám jawu 250 a při startování střílí do výfuku.Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:42
Jméno: veterán
IP: uživatel10733
 mas tesnení mezi vyfukama a kolenama?....patři tam azbest snura
Datum: 10. května 2011 11:42
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zkus přeladit předstih nebo bohatost
Datum: 03. května 2011 22:09
Jméno: Jiří
IP: uživatel11642
 Čau hele skusil bych jestli nemáš pecku na kladívkách.
Datum: 03. května 2011 21:18
 cau draci kera motorka je nejlepši ohledne spotreby,rychlosti a spolehlivosti? jawa 350/638 nebo mz 150 či 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 když tenhle výběr, tak MZ 251 ETZ, ale když 638 obohatíš o kotouč, eventuelně koupíš 639, tak já oosobně bych se rozhodnul pro ni, už jen proto, že ten zvuk je dokonalej a žádná uprskáná MZ-ta ti takovej nevykouzlí
Datum: 03. května 2011 21:06
 čau, mám tu několik dotazů k JAWě 639: 1) V kolech jsem měl ložiska s označením myslim 6302 a 6302A, číselnym označením si nejsem jistej, jde o to, že tam byla kombinace bez "A" a s "A", tak který tam patřej ? 2) Jaký jsou nejlepší ložiska v poměru cena/výkon ? V krku řízení mám SKF, tak který dát na zbytek motorky ? A poslední 3. dotaz: jaká je minimální tloušťka pevnýho kotouče na 639 ? Mám tam 4,10mm. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ZKL nebo ZVL
Datum: 04. května 2011 16:38
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zdravím, myslíte, že by přední vidlice ze Simsona pasovaly do brýlí JAWA 50? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Takže by bylo lepší sehnat k vidlicím i origo simson brýle a krk, že? Ten tam pasuje taky v pohodě?
Datum: 03. května 2011 21:06
 vidlice jako jenom nohy tam pasují, problém nastal když jsem tam chtěl dát kolo 2,75 se tam mezi ně nevlezo a za druhé origo brýle jsou dosti slabé
Datum: 03. května 2011 21:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo
Datum: 03. května 2011 21:27
Jméno: zetoras
IP: uživatel11640
 Zdravim, mam Jawu 350/632 - když jedu delši dobu - 30 - 40 km, tak najednou nechce jet, asi jako kdyby tam nešel benzin, za čas se vzpamatuje ale nejde do otáček, nevíte čím by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo ti to špatně dobíjí a vždicky si ta baterka odpočne a jede to na ní dál a po x kilometrech je zase slabší tak to klekne a takhle pořád dokola
Datum: 03. května 2011 23:22
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 nevím asi se ti to přehřívá ne ??? skus jinou svíčku
Datum: 03. května 2011 20:50
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To si myslel jak podle velikosti ??  To je prostě podle vrtání..39,50
Datum: 03. května 2011 21:19
 Achjo...kup krouźky 39.50
Datum: 03. května 2011 19:53
 Lidi mam problem s mustafem se zapalováním na vačce je jiskra nádherná ale nejde do svíčky v čem může bejt problem. je v tom 8v civka zkoušel jsem tam dát 6v co má fungovat ale nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a v tomto případě nejspíš kondenzátor, nemáš uklepanej kabel?
Datum: 03. května 2011 22:28
 na té tvojí vačce (kladívko) má být jiskra co nejmenší. když velká tak je něco špatně
Datum: 03. května 2011 21:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No tak ti asi do indukčky nejde napětí ne?
Datum: 03. května 2011 21:22
Jméno: lukas
IP: uživatel11639
 Zdar draci chtěl bych se vás jen zeptat jaký máte názor na Aprilia Tuareg Rally 125.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 Měli sme to doma v trochu horšim ale plně funkčnim stavu,tak nějak to jelo,ale byl to hroznej krám....ale jak jsou na tom nový modely nevim....
Datum: 04. května 2011 13:08
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko když rozdělal lamaly tak tam už moc nevičuhuje(myslím jaokby z tech zubu) tak jak tam sou ty pružinky musím koupit nový segerovky nebo můžu použít ty starý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:16
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 lepši je dát hned nový stoji asi korunu a ztyré jsou vymáčkly a tolik nedrží
Datum: 04. května 2011 17:16
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar seso , příjmáš ještě dnes poslední objednávky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:02
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak ty zelené zruš , ten e-mail je asi nějak zalagovaný..
Datum: 03. května 2011 21:02
 uz jkjsem ti davno posla mail tak to mas ve spem kosi,, mam vse az na samo zelene,,co ted?
Datum: 03. května 2011 20:57
 jo ale sup sem s tim
Datum: 03. května 2011 17:46
Jméno: Jeník
IP: uživatel11637
Posl.aktualizace: 03. května 2011 14:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nono skutočne pekne videjko chcelo by to aj iné typy vidieť
Datum: 03. května 2011 14:03
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 zdarec chlapi, můžu koupit motor na pionýra, údajně má být pojízdný, a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo ví jak by se dal nastartovat samotný motor, který je sundaný z motorky. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 8:57
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 diky moc to uz chapu
Datum: 04. května 2011 8:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pavel: tim sem myslel abys zapojil zapalování podle schématu s tim rozdílem, že indukčku neukostříš k rámu motorky, ale přímo někam na motor.. správně nastavenej předstih a odtrh je doufám samozřejmostí..
Datum: 03. května 2011 22:39
 http://www.youtube.com/user/Kubik754#p/u/8/ElxXO2bcY-M
Datum: 03. května 2011 17:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 drátek ze zapalování ( z kladívek ) dej na jednu stranu indukčky a druhej ukostři někde o motor a jiskra by měla jít
Datum: 03. května 2011 15:54
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 zapalovani myslis jako indukcni civku?nebo myslels zema bejt bejt ma bejt dobre serizeny zapalovani na statoru. popis mi to prosimte tak jako ze jsem nikdy nic nezapojoval u motorky. diky moc snad to pochopim
Datum: 03. května 2011 14:52
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak na co ti bude motor z padesátky, když to neumíš poštelovat?
Datum: 03. května 2011 14:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dáš ho do svěráku (nebo jinak upevníš), naleješ benzín do plovákovky, zapojíš zapalování a zkoušíš našlápnout, případně roztočit vrtačkou..
Datum: 03. května 2011 11:58
|



|