Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 cus uz nwm co je s pionyrem kdyz vytocim na pionyrovi 1,2 rychlost tak to uplne cuka kdyz ji vytocim ale na 3 to nedela uz nwm co s tim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 0:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ááá Franky se zastavil co Franky taky typuješ benzín nebo si taky myslíš že jsem idiot?Zeptal bych se tě jak se daří, ale jestli mě chceš vyhlásit tak radši prosím nic nepiš.
Datum: 04. května 2011 0:57
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 hosi .. zajimava debata ... bezte se oplachnout ...
Datum: 03. května 2011 23:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Podel toho co říkáš to na motor určitě nevypadá
Datum: 02. května 2011 21:02
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 nejdriv mi to delalo to ze sem ujel treba 2 km i vic a najednou jel a zacal se z niceho nic dusit az chcipl tak jsem dycky nacepoval a jelo to kolikrat nadherne a nekdy taky na hovno a tak jsem cistil vse bylo to cejk a ted zaclo todle ale s motorem nic neni nn?
Datum: 02. května 2011 20:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jestli z ničeho nic tak to výfuk nebude, vyzkoušej ten kohout a pak sem napiš jaký byl výsledek
Datum: 02. května 2011 20:10
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 jo prave ze jo jelo to v poho ale snad neni nic v motoru nn?
Datum: 02. května 2011 20:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 o začlo dělat z ničeho nic ?? Před t´m to jelo normálně??
Datum: 02. května 2011 19:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Výfuk by to dusil ale jelo by to, spíš bych se zaměřil na palivovou soustavu tj. od kohoutu po karburátor
Datum: 02. května 2011 19:58
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 trisky uz jsem cistil a kohout ne a mohlo by to delat zasranej vejfuck?
Datum: 02. května 2011 19:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Vyčisti palivový kohout a trysky.
Datum: 02. května 2011 19:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jawa05: A ty víš co s tím je nebo co že se navážíš?? Nevím proč by to nemohla být pravda protože třeba trojka nedosahuje takových otáček jako 1 a 2 tzn. že čím menší otáčky tím míň spotřebuješ benzínu a tzn. že při menších otáčkách nemusí přitékat tolik benzínu a tudíš motor necuká.
Datum: 02. května 2011 19:37
Jméno: radek
IP: uživatel7934
 kdyz drzim cupak tak to furt cuka tak uz nwm
Datum: 02. května 2011 16:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jendo, co to meleš? ty nestíháš....
Datum: 02. května 2011 16:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Pravděpodobně ti nestíha v točkách dotýkat benzín
Datum: 02. května 2011 11:06
Jméno: Šefčík
IP: uživatel10585
 Měl by si to otevřít. a prohlédnout si kolečka, jinak máš dorazový šroub v řadiči? Sice to s tím asi ne souvisí, ale je to dobrý ho tam mít.
Datum: 02. května 2011 8:45
Jméno: stava
IP: uživatel556
 je to rozbity
Datum: 02. května 2011 2:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:25
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtěl jse mse zeptat jak poznam když mám motor z péráka 250, že jsou v háji lamely??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jasným znamením že lamely odešly do věčnejch lovišt je prokluzování spojky, která už nejde nijak seřídit, jinak kontrola je snadná viz. kolega pode mnou.. nicméně pokud seříditelná je, vypíná a v záběru neklouže, tak bych to ani neotvíral..
Datum: 02. května 2011 16:26
 neni nic jednodussiho nez motor rozebrat,sundas levej dekl,je to par sroubu,prace na 2 minuty..pak se ti naskytne pohled na takovej valec,tam jsou pruziny a takovy tycky,ktery vyvliknes a pruzinu tim vyndas (podobne jako u pio,jen tam mas segrovku) pak jen koukni na korky,pokud se rozpadnou-kup novy lamely...pokud jsou sjety-kup novy lamely..musej bejt pevny a mit spravnou vysku..
Datum: 01. května 2011 22:42
 Zdravíčko.Měl bych problém se spojkou na fichtlovi.Spojku jsem dával téměř novou,měl jsem jí před rokem v mustangovi novou (ferodo) pak jsem jí vyndal a po roce jí dal do jinýho motoru,ferodo drželo a pořád je jako nový.Nicméně spojka je na tom bídně,když jí přitáhnu,aby zabírala a nechcípala při zařazení,tak zase prokluzuje při jízdě a při startování,když jí nastavim aby neprokluzovala nakopávačka a při jízdě neklouzala,tak zase blbne při rozjezdech.Ještě je tam ta chyba,že spojková páčka jde hrozně ztuha zmáčknout,lankem to není,to jde krásně volně..Za rady dopředu děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 14:23
 Ten samej problém...
Datum: 02. května 2011 14:23
 kulicka tam byla,kouknu jestli mi pri tom ladeni nevypadla  a v pravym deklu,kde konkretne?v pace,sroubu..?
Datum: 01. května 2011 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hledej chybu v pravým deklu...a dal jsi kuličku mezi tyčky?
Datum: 01. května 2011 22:07
 tyčka by měla bejt správná,i když na tyčce snad ani nezáleží ne?pokud dosahuje ke štelovacímu šroubu na pravém víku?  lamely jsem obráceně snad nedal,mají být těma prohlubkama k sobě a v těch prohlubinách mezilamela,že?
Datum: 01. května 2011 21:38
 Odborník nejsem, ale když jsou lamely v pořádku (hádám že i mezilamela), tak mě napadá co pružiny? A tyčka je tam správná, ne z 05?
Datum: 01. května 2011 21:13
 Nedal si ty lamele obráceně?
Datum: 01. května 2011 21:00
 ča draci... jdu s ojím musrangem po neděli na STK ( končí mi), na kolik to tak cca vyjde? a po čem jdou nebo co budou zkoušet? ( svítí, troubí, brzdí + číslo rámu/motoru schodné)... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dandik: pokud není číslo motoru z TP vymazáno, což se nechá udělat za 50Kč na DI, mělo by sedět.. otázkou je jak moc se to u pionýrů kontroluje, vim že obvykle kontrolujou jen shodnost čísla na štítku a v TP ..
Datum: 02. května 2011 16:22
 Dandik: v tom s tebou nesouhlasim, číslo rámu musí sedět a číslo motoru, pokud je uvedeno v TP tak taky. U mojí 638 řešil i to, že je číslo rámu naražený vodorovně a né svisle.
Datum: 01. května 2011 23:21
 cislo ramu a motoru uz davno nemusi sedet... dneska uz to neresi
Datum: 01. května 2011 22:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jeto kolem 300kc ja platil 350 a jeto vždy na 4 roky do 50 kubíku. Kontrolujouto ruzne brzdy svetla klakson staci rucni na vzduch co se dava na kola tlumice a vybavu, nekde to prolezou dukladne plaste, vule v kole v tlumicich a taky čísla
Datum: 01. května 2011 21:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau draci nevíte prosím jaký je rozdíl v klikách na 175/450 a 175/477 ? 16mm pístní čepy mají 477? setrváky asi budou stejný ale hřidele asi ne ? mám doma motor ze 175 s oil masterem a le oil master tam není a ani ho nepotřebuju, ale motor je bez kliky a nějak jí nemužu sehnat. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Dobře diky..
Datum: 01. května 2011 21:09
 Jo, z obou stran, běhaji po tom gufera...
Datum: 01. května 2011 20:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 z druhé strany je taky?
Datum: 01. května 2011 20:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 01. května 2011 20:31
 jehly směrodatný nejsou, u pár 477 jsem viděl bronz, ale jinak ty klikovky jsou menší než 450 a maj ty kroužky u setrváků...
Datum: 01. května 2011 20:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ok díky kolečko takže jehly a 16 mm jsou směrodatný
Datum: 01. května 2011 20:23
 450 měla nahoře myslim 18mm čep, 477 má 16mm...klikový čepy jsou taky jiný, a setrváky jsou uplně jiný, tu kliku bys tam nedostal...477 kliku poznáš třeba podle toho že má nahoře jehly, že má kroužky na čepech vedle setrváků atd...
Datum: 01. května 2011 20:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 01. května 2011 20:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Kolecko: a jak tu kliku z 477 poznám?
Datum: 01. května 2011 20:12
 Nepude to, musíš sehnat tu z 477...
Datum: 01. května 2011 19:56
 čau lidi, chci se zeptat jak je tady na fichtl krámku ten karburátor dellorto tak je lepší než jikov? a jestly to zvedne výkon tak nebude odcházet klikovka?
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:10
 chtělo by to dopsat jesli myslí dellorto 19(21)mm a nebo ten na babettu a chce s ním nahradit původní jikov
Datum: 01. května 2011 21:10
 Bez patřičný úpravy válce je absolutně k ničemu...
Datum: 01. května 2011 19:52
 Asi máś hodně peněz a nevíš co s něma...a já ti poradím, nekupuj ho, pro tebe naprostá zbytečnost, jak tak tipuju, odladit to neumíš, ptáš se jestli to zvedne výkon a nebude odcházet klikovka...takže z toho plyne, odlaď si sériovej karburátor, a pak až budeš védět o co jde, přemýšlej nad lepšim přislušenstvím.
Datum: 01. května 2011 19:49
 cau draci mužete mi nekdo napsat jake trysky patři do karbecu na jawa 350/638 se sytičem? označeni mi napište třeba jak sesa v kramku stači mi vedet ty 3 co jsou vevnitř vedle sebe.....diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 350-ky s clonkou v airboxu by měli mít hlavní trysku 100, ale když je te clonka vykuchaná tak 92
Datum: 01. května 2011 19:54
 mám karbec bez clonky: hlavní tryska - 92 pomocná tryska - 72 volnoběžná tryska - měla by bejt 40, u mě nečitelná
Datum: 01. května 2011 19:42
 zdar draci potřebuju poradit u čz 125/476 mi začala vyskakovat 2 rychlost když jí tam kopnu tak vyskočí naskočí a pak to počítá zuby myslíte že by tam šli převody z motoru 125/473?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 18:58
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 zdarec borci čím to je když na jawě 21 jedu tak 3 km a ona zničeho nic chcípne nevíte a už nejde nakopnou ani roztlačít čím by to mohlo být dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 17:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 není potřeba
Datum: 02. května 2011 17:49
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 A mám pak namazat i ten polštářek co važe váčku dík moc????
Datum: 02. května 2011 17:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 100% kladívko očistiho a pojede dál
Datum: 01. května 2011 22:17
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 Pecky na kladívkách nejsou,ale to krásně chytalo bez plynu zatepla aji za studena a najednou to nehází jiskru a svíčka byla krásně cihlová fakt nevím co se stým mohlo stát?
Datum: 01. května 2011 20:22
 To může být klidně tím, jak sou od oleje mastný, vytváři se ti na kladívkách pecka a pak to kolikrát nehází jiskru.
Datum: 01. května 2011 19:52
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 benál tam teče,ale jiskru to nehází normálně jsem jezdil krásně 70 km/h ,ale najel jsem 3km normálně jsem dojel a du ju dávat do garáže mám ho nastartovaného a na jedno chcípnu a od té doby mě neháže jiskru ani maličkou to nehodí a mám trochu dostříkaný kladívka od toho polštářku co maže váčku nemůže to být tým a odtrh mám 0,40 a před tým to normálně házelo dík moc
Datum: 01. května 2011 19:36
 Nedotýká benzín.
Datum: 01. května 2011 18:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 mně to dělalo když sem tam nemněl blatník a jezdil za mokra a fajfka se zaplnila vodou a přestalo to ject
Datum: 01. května 2011 18:26
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, chtěl bych se zeptat jak by se dalo udělat chlazení na čz 175 (neni to skůtr) potřebuji to udělat protože to mám na traktůrku a tam se jede hodně pomalu a furt se to přehřívá tak bych tam chtěl dát nějký větřák ale nevím kde ho napojit a jak aby se točil díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 řemenicí od zapalování, pravý víko tam bejt nemusí..
Datum: 02. května 2011 16:32
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak u skutru byl primo z klikovky...coz je v tvym pripade problem...ja bych to resil vetrackem na el. proud...normalne z dynama
Datum: 01. května 2011 18:23
 ahoj draci jak tady sesa prodava tu plechovou vidličku na jawu 350/632-4 vždyt to je prece na 638 ne? ona je plechova vydrží to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:14
 OK, takže je to stejný, to jsem rád, já že z krámku jednou zmizela kovaná a místo ní přišla litá, tak mě to trošku zmátlo  dík
Datum: 01. května 2011 21:14
Datum: 01. května 2011 20:56
 no moc toho zas nenajezdim benzin je drahy  sesa tady totiž prodava jen tu plechovou
Datum: 01. května 2011 19:11
 když uz jsme u vidliček, tak se přicpu do dotazu ať nezakládám novej  Dotaz je směřován na SESU a rád bych věděl jestli ta litá je ta, co se tu dříve prodávala jako kovaná ? nebo je to jiná ?
Datum: 01. května 2011 18:48
 nejdriv se zacalo s plechovou a pak s litou,,, to dalvala jawa pri vyrobe jednu litou a jednu plech do motoru,, prej to byla nejlapsi kombinace,, plechova to vydrzi,, nou problem,,drzak je samo lita,, kazdej at se rozhodne,, kdo hodne najzedi tak litou,, kdo to vytahne jednou za mesic tak plech
Datum: 01. května 2011 18:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,mám motor po GO který má najeto asi 150km a ze spoda motora se mi ve škvíře mezi blokem a deklem zapalování vždy po určité době začne tvořit kapka oleje.Nejspíše to bude špatné gufero pod zapálkem co?Ale je to divné protože jsem tam schválně dal silikonové abych měl klid takže až pudu kupovat nové tak beru klasiku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:01
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 A opravdu myslíte že je to tímto?Mě se zdá že to opravdu teče přímo zespod zapálka.Ale jinak díky,každopádně pokud by to bylo touto kravinou tak nato kašlu.
Až bude čas tak to rozdělám a uvidí se.
Datum: 01. května 2011 19:01
 Nejlepší je dat do krytu ložisko zapouzdřený,zevnitř motoru tu díru na mazání zamatlat tekutým kovem a je po starostech...
Datum: 01. května 2011 18:20
 Teče to z kanálku pro mazání ložiska co je v deklu. Nahoře z toho o-kroužku to teče po deklu a dole se ti tvoří kapka. Neřeš.
Datum: 01. května 2011 16:52
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdar Jawáci,chtěl jsem se zeptat když sundám hlavu z fichtla a dám píst do HU,jak daleko má být od okraje válce?Mně chybí do konce 2,5mm,to se mi zdá dost.Dával jsem novou kliku.Zdá se mi,jako by byla kratší ojnice.Nebo píst na pikaču
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:11
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 svama je hotovo .....
Datum: 04. května 2011 14:11
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Vše je nastavené,ale ta komprese je sakra znát.Sundal jsem válec a změřil píst.Je stejný,jako ten starý,tak je problém klika.Nafotil jsem to a písnu jim,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.
Datum: 01. května 2011 18:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No nevím. Máš to nastavený i s předstihem  , ale ta komprese bude menší. Zavolej jim tam a zeptej se. To by nemuselo dělat dobrotu.
Datum: 01. května 2011 17:59
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Souhlas s Jawa05.Kliku jsem koupil z Kladna Jawa dily.cz.Poslal jsem tam po domluvě starou,že mi ji zrepasujou a nakonec mi poslali starou i novou,bez nějakého vyjádření.Dnes tam budu psát,tak uvidím co mi odepíšou.Fichtla nastartuju v poho,ale nejspíš je bez potřebné komprese,když tam je tolik místa mezi válcem a hlavou.
Datum: 01. května 2011 16:57
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 kdes koupil ten píst a kliku ?
Datum: 01. května 2011 15:19
Jméno: petrisko
IP: uživatel7224
 Skus nastelovat zapalovani
Datum: 01. května 2011 14:58
 HU je když je píst v nejvyžším zdvyhu
Datum: 01. května 2011 14:44
 HU je, když je píst stejně s úrovní válce ne?
Datum: 01. května 2011 14:37
Jméno: gorol
IP: uživatel4510
 cau chci se vas zeptat jak sundavate a nandavate drapak z rafku a na rafek bez poniceni duse i rafku. dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:04
 Já bych to donesl raději do autoservisu. Drapák je poměrně dost tvrdej a při tom nandavání poničíš ten ráfek...
Datum: 01. května 2011 14:04
 Čua nevíte co můžu mýt z tachometrem když mě neukazuje km,ale rychlost ukazuje normálně je to u jawy 21 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:28
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 js ty mám domá 2 mám rozebraný tachometry
Datum: 01. května 2011 14:28
 U Jawy 350/634 jsem měl v tachometru prasklý plastový ozubený kolečko.
Datum: 01. května 2011 14:23
 Čau, budeš mít vyskočenej ozubenej převod v tacháči. Já to taky spravoval. Musíš rozdělat tacháč a dotáhnout tam šroubek u toho převodu.
Datum: 01. května 2011 13:43
 čau draci uvažoval jsem u jawy 350/638 že dam pod sedlo jako hlavni vypinač na baterku normalni 10 amperovy jistič od baraku  fajne tam pasuje....mužu ho tam dat ? nebude mi to ubirat proud? baterka 12v
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:53
 no vono jsem před to dal radši pojistku bo ten jistič podle me tkove male zkratove proudy nevypina  ale dal jsem si ho k baterce k vuli tomu že spinačka je na bosak takže ja si vypnu jistič zamknu sedlo a do spinačky si muže každy strkat co chce a nepujde mu to a vypadato zajimavě
Datum: 03. května 2011 22:53
 a ztrátovej výkon vem čert, stejně se ti na přechoďácích a špatnejch kontaktech, kterejch tam máš určitě nespočet, ztratí daleko víc..
Datum: 02. května 2011 16:40
 náhodou zajímavej nápad, zabiješ tim 2 mouchy jednou ranou, budeš mít hlavní vypínač a nepotřebuješ pojistku..
Datum: 02. května 2011 16:38
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Bude ti to brát tzv. ztrátový výkon -cca 2W při jmenovitým napětí a prudu. Takže u tvejch 12V 10A to bude tak odhadem 0,1W. To bych asi neřešil. Ale můžeš tam dát vypínač, co má modul jističe, vypadá jako jistič, ale je to vypínač a tudíž nic nebere.
Datum: 02. května 2011 15:00
 No nejsem si jistej zda to bude fungovat. Zkus ho tam dát a zkratovat, jestli funguje. Mě by to zajímalo.
Datum: 01. května 2011 21:24
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 mužeš tam dat nic byti to nemělo ubírat
Datum: 01. května 2011 13:32
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci chci se zeptat jak mam zprevodovat fika do síly ted tem mam asi 13z kolečko a jede 70 ale zas na dvojku dlouho trva nez se rozjede tak kolik mam dat zubu aby mel silu na 1 i na 2 kvalt a byl rychle vytocenej a jel aspon 60 doma mam 11z,12z, a 13z kolecka di kza rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:47
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 koupit silnější motorku
Datum: 01. května 2011 13:47
 Dej tam to 11z jestli chceš spíš sílu. Ale počítej s tim, že ti to víc než 50 asi nepojede. Ta 12z to je zlatá střední cesta...
Datum: 01. května 2011 13:45
 Jestli ti jede s 13z 70, na 60 ti bude stačit 11z.
Datum: 01. května 2011 11:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 přehod si kolecka v převodovce
Datum: 01. května 2011 11:13
 ahoj draci když jsem koupil motocykl a papiry jsou v prevodu na me tak musim platit pojistku když jsem to jeste na sebe nepřihlasiL?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 12:27
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus,udělej si pojistku,přepiš to na sebe. jak to bude přepsany tak mužeš poslat bývalimu majitelovy motorky okopírovanou stránku z velkyho tp že je to už přepsany na tebe, at si zruší on pojistku. je to lepší poslat to okopírovany na pojištovnu,že stroj má jinyho majitela,at mu vrátí pojistku,nebo zbytek pojistky. Stroj nemuže být nepojištěnej pokud nemá tp v depozitu,není zrušenej atd.
Datum: 01. května 2011 13:16
 jenže on ji už zrusil ...tam je nejakaa lhuta ne? do ktere tu pojistku musim udelat
Datum: 01. května 2011 12:27
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 čau lidi mám takový problém s pionýrem 21 půlil jsem motor a teď mi to nechce jet asi stokrát jsem seřizoval zapalování a pokaždé to bylo dobře jiskru to hází krásnou a benzín mi tam de ale nehce to jet. po prvním seřízení to chvilku jelo a najednou to vypadlo už nevim co stím mám dělat. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:39
 Tak budeš mít ucpaný trysky. Vyčisti karbec. Prolej ho acetonem a profoukni. Anebo můžeš mít sjetou vačku a nedrží ti odtrh
Datum: 01. května 2011 14:39
|



|