slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  820  821  822  823  824  825  826  827  828  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zdravím chlapáci,mám takový dotaz,ohledně předstihu mojí 20tky.Dám píst do HU,našteluji odtrh na 0,4mm.Vrátím píst o 1,7mm a odtrh by měl být cca 0,05mm,což nemám.Zkoušel jsem povolovat celý stator a hýbat doleva i do prava,ale mezera na kladívku zůstává nezměněná.Vše mám nové i vačku.V čem tkví problém?Že by ve mně:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem to dnes rozdělal a změřil kliku.Ojnice je o 2.5mm utopená.Spodní ojniční čep,je posunut o tuto hodnotu blíže ke středu setrváků.Pošlu ji zpět,tak jsem zvědav na reakci dodavatele.Ta klika je dobrá tak max do vytríny
 
 
Datum: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je dost možný že tam bude ojnice na babetu, ta by mohla bejt kratší, ale nejsem znalec takže....
 
 
Datum: 01. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem sundal válec a změřil píst,je stejný jak starý,takže je problém v té klice.Zkusím ji vyreklamovat,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.Mám to i nafocené.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Neodlepil,vše je ok.Musím to rozdělat a zkusím změřit píst.Ale ser....mě to.vždy když se člověk na něco těší,se něco po.....
 
 
Datum: 01. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovej blbej dotaz, neodlepil jse ti válec od katerů ? a máš pero na kuželu zapalování "
 
 
Datum: 01. května 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je děsně moc, zkus s poměřit ten píst s pístem starým.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zkoušel jsem to,ale pořád to není ono.Asi bude problém někde jinde.Dělal jsem komplet generálku.Koupil jsem novou kliku,výbrus atd.Když jsem dnes sundal hlavu a chtěl s pístem do horní úvrati,tak mi šel píst 2,5mm před okraj válce a zpět.To se mi zdá docela dost.Na té staré klice šel skoro nakonec.Buď bude problém na ojnici,nebo by mohl být špatný píst,ale to si nemyslím.Asi budu opět půlit:-(
 
 
Datum: 01. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrat píst o tech 1,7 a pak nastav odtrh na 0,05 dojed do horní U a zkontroluj odtrh, když to nebude sedet teprve ted otáčej celým zápalkem. Takhle jsem stejný problém řešil já.
 
 
Datum: 01. května 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosím Vás mám dotaz ohledně předpisů.Jak jsem pasl již nedávno , je mi 15 let , v listopadu 16.Budu si po zimě dělat řidičák na 125 do 11kw. A dotaz je ten , když si koupím motorku 125ccm ale s 25kw. A v TP bude napsáno , že je to 125 ccm a že má 11kw.Ale doopravdy má 25kw.Ale v TP je napsáno 11kw.Můžu na tom bezproblémů jezdit ? jako samozřejmě až budu mít ten řidičák.Jako jestli to nějak policajti nepoznají ? Díky moc a Pardon za blbé vyjádření... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
vemou te na brzdu a pokud bude 25kw misto 11kw tak ti prozenou kulku hlavou a zahrabou nekde na poli......
 
 
Datum: 04. května 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.Díky moc všem...
 
 
Datum: 02. května 2011 1:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Proste kdyz se neco posere ja o tom nevedel, ja nic nevim reste si to s minulym majitelem
 
 
Datum: 01. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
neměl by nastat žádný problém
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2500    
Pro polotovara hladu.Je vidět,že u vás jezdí ještě VB ve vozech Š105.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Bax      IP: uživatel7552    
OndraJW: Pokud má v TP 11 kw a udělá nehodu, tak prostě oficiálně řídil stroj na který má papíry. Že má moto vyšší výkon přece nebude nikdo zjišťovat ne? Papíry má v pořádku tak to nikoho zajímat nebude.
 
 
Datum: 01. května 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
když tě chytnou, ukážeš jim TP, jestli tam bude 11 Kw, tak tě normálně pustí dál... ale jak uděláš nehodu, máš problém...
 
 
Datum: 01. května 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě ty polotovare, jaký počítače? to mi teda vysvětli
 
 
Datum: 01. května 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xxx-Díky moc , je mi to jasné. trubka- ne to fakt nevím a navíc , nevím co jsi tím chtěl říct
 
 
Datum: 01. května 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2500    
V 15 letech asi nevíš,že i naše policie má ve vozech počítač a že znich děláš tupce.
 
 
Datum: 01. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Motofil      IP: uživatel11041    
+ pokuta za řízení stroje, na který nemáš oprávnění.
 
 
Datum: 01. května 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
muzes na tom jezdit ale az udelas nehodu a policajti zmeri pravy vykon tak vsechno budes calovat ty i kdybys nebyl vinikem nehody
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, mám na vás prosbu chci si vyměnit ložiska v bubnech na jawu 550 pařez. A někde prodávají ložisko 6000 C3 a někde jenom ložisko 6000.Jaký je mezi nimi rozdíl?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
jak říkáš,je to větší vule. c3 se dává třeba na kliku,kvuli tepelné roztažnosti. už se to tady nekolikrát řešilo.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No to C3 má jistou radiální vůli, pokud se nemýlím, tak jsou stavěný na zhoršený podmínky. Já bych se ho tam nebál dát.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko draci pude mi dat hlava ze stadiona na jwau 23? tu hlavu chcu kvůlu tomu chcípáku(dekompresní) nebo jak se to menuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky díky dekompresoru umíš lehce nastavit pedály ke startu.když ti pedály stojí svisle tak se nadřeš než s tím otočíš.s těma kartrama je to pravda.každý druhý moped má zavařený kartr v uložení hřídele šlapadel
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11630    
Proč ? Takže neznáš.Většinou se startuje pravým pedálem a jelikoš má moped převod do rychla tak se používá dekomp. ventil,odlehčíš sílu k nastartování.Bez dekomp.venzilu vylomíš kus karteru i roztáčecí kolo.A potom proč řešit zastavení motoru nějakým ,,tlačítkem,,při tak jednoduché konstrukci.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by mi měli padat kusy z karterů?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11630    
dezinlecku je vidět,že jsi asi žádnýho mopeda nestartoval.Nebo že ti neupadl kus karteru.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda v dekompresoru nevidím žádnou výhodu,naopak se to velmi sralo a kolikrát sem to viděl všelijak zavařený a chcípání vyřešený přez zkrat el. obvodu.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
zdarec draci ak jsem udelal vse jak jste mi poradili sesteloval jsem to a furt tonechce jit do votacek nenapada vas jeste neco u mustanga??????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak si to asi nedělal pořádně!!! Co je podle tebe ,,jít do otáček,, u pionýra? Zkusil si palivo? Vyčistit vejfuk? Změnit poměr olej benzín? Trysky? Svíčka? ..... je toho dost...
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ahoj mam zapojenou elektro instalacku ale nejde mi rozsvitit svěla bez toho aniž bych zmáčknou brzdunevíte kde mužé byt chyba??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel11278    
Čaues, no, tak asi ti chybí někde kostra..:-D Zkus se kounout na kabely od světel, ketrý jsou an kostru, jestli nejsou přeseklý, nebo jestlis to nezapojil nějak blbě.. možná si přehodil kabel od brzdy s kabelem od světla..
 
 
Datum: 05. května 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11463    
zdravím pionýrysty, \r\nmá nekdo zakoupený celý karburátor, co je zde v nabídce, (já vím, není to originál, ale ptám se proto, že mam nekolik originálu ale všechny ve špatném stavu už,) pokud ho nekdo má, necht napíše, zda li funguje spolehlivě , ostatní co ho nemáte, prosím nepište tu kraviny, že je na p... , ap. dekuji\r\n\r\nhorst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plný špon,grotů,nedovrtaný volnoběžný kanal.po ůpravách funkční a celkem ok
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravím,mám problém s Jawa50/21.Jede pěkně ale v půli cesty mi najednou začne cukat,dusí se a nechce jet,nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to je myslím jasný...máš díravý plovák.
 
 
Datum: 01. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
zkousel sem snad "milimetr po milimetru" a porad je to stejne a uz me pretikala cela hladina,proste nevim jak to spravne nastavit
 
 
Datum: 01. května 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mě vysvětli co je těžký na nastavení hladiny...
 
 
Datum: 01. května 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Karbec vyčištěn,trisky vyčištěny,svíčka nová funkční,odtrh,předstih seštelován,jehla na druhém zářezu shora,řekl bych že je tam problém s hladinou benzínu v karbuátoru ale stále nemůžu správně nastavit hladinu.
 
 
Datum: 01. května 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká ti benzín.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: montér      IP: uživatel6546    
špatně seštelovaný přesstih....seštelovat správně a pojede
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: borek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
často to dělaj jen ucpaný trysky skus to profouknout
 
 
Datum: 30. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Svička, karbec, jehla, hladina je toho dost co si vše zkoušel?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: M.R.K.ČZ      IP: uživatel5758    
Zdar všichni mam doma čz 125/453 a nedava absolutně jiskru vím jistě že je to zapalováním, elektroinstalace je v pořadku (zapalovani tam mam uz druhe) ,ale stejne ani jiskřička kondenzátor asi už paty, indukční cívka taky vymnenena ale ani prd.Není možné že je to rotorem u zapalovani protoze ten je uplně opotřebovany odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
No, zkus ho vyměnit. Taky mně to trápilo, vyměnil jsem co se dalo, a nakonec se ukázalo, že to byl fakt rotor. Když je už úplně odřenej, normálně ho zahoď.. Akorát si dej bacha, jestli budeš kupovat někde z burzy či od známýho, aby nebyl ze zadu odřenej a nebyly tak přervaný nějaký kabely, tím by sis moc nepomohl.
 
 
Datum: 01. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Měl jsem v zimě rozpůlený motor. Když jsem ho složil, fungoval. Převody skákaly, píst se točil, když jsem hýbal startpákou. Dneska sem se rozhodl to dodělat. Natáhl jsem řetěz, lanko spojky, nalel benzín a olej. Když jsem ho zkusil nastartovat, páka jen klouzala. Ani se nedal roztlačit. Když jsem ale zařadil jedničku, kolo se zatočilo. Nevíte někdo co stím? Spojku jsem nastavovat zkoušel, ale nepomohlo to. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, zkusil jsem dát dolů spojkové víko a bylo to OK. Je to u 555, takže jsem lanko povolil ve válečku a zkrátil. Je to lepší, ale prokluzuje to trošku furt.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
zabira ti spojka
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc...
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Teda napsal sem špatně odpoj spojku a zkus nakopnout,když nic tak zapoj spojku a zkus ji co nejvíceí povolit ale tak aby zabírala.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravím,řeším stejný problém.Poradím ti jednu věc,podle toho co říkáš "že si dal jedničku a kolo se zatočilo" odpoj úplně spojku a zkus znovu dát jedničku a roztlačit.Pokud nastartuješ je chyba ve spojce,pokud ne,máš stejný problém jako já :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11563    
Zdarec draci hele nevi nekdo kdyz nastartuju mustanga tak kdyz pridam plin tak mi zdechne a nechce jit do otacek a jak je napojena hadice od vzduchoveho filtru tak tam li ven benzin ?????????????? jo a jak patri plovak do komory tim klobouckem nahoru nebo dolu?????????? dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš bohatou směs....plovák patři kloboučkem na horu.. seřízení smésy karburátoru viz . http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Bubu      E-mail:      IP: uživatel11628    
Edit Standa250: Zdravím Vás,draci potřeboval bych poradit.Mám motocykl JAWA 250/353.K němu mám velký TP (v současnosti v depozitu).Původní majitel zemřel.Než umřel,sepsala se kupní smlouva a plná moc.Jen dosud nedošlo k převodu a nové STK.Co musím udělat pro to,aby se motorka vrátila zpátky do provozu?Bude mi nějak bránit,že je pův.majitel mrtvý a že převod neproběhl včas? Budu moc rád za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: Bubu      IP: uživatel2815    
Standa:-Děkuju moc za radu.Tohle bude asi tvrdší oříšek,než jsem čekal.Nicméně známýho co se v tom pohybuje mám a optám se.Za ty lomítka nemůžu,tak se nezlobte.Díky a pěkný den :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
mně by zajímalo, jestli na tom úřadě zjistí že je ten člověk po smrti? zjistí to z PC ? Co se stane, když Bubu bude na úřadě "dělat" jako že o tom neví...? máte z tímto někdo zkušenost?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
tím že prodejce zemřel tak plná moc ztrácí platnost ! takže tu motorku nepřepíšeš pokud se ti chce googlit tak do vyhledávače napiš občanský zákoník
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11628    
Musel jsem to smáznout a vložil jsem ti to znova. Nevim jestli to bylo schválně a nebo omylem,ale ty tvoje lomítka rozhodili celej pokec. K dotazu: Jít by to mělo,budeš muset napsat nějaký čestný prohlášení a bla bla,ale to co máš je základní důležitá věc pro přepis motorky z mrtvého.....tady odtud ti asi nepomužem,ale doporučuju ti zajít si za nějakym známym co má třeba bazar a je často na uřadu kvůli převodum a on se ti poptá jak na to. Mě to taky takle zařizoval známej co má bazary a vrakáče a je na úřadu pečenej vařenej,už ho tam znaj,poptal se co a jak a udělali sme to tak....na vlastní pěst bych to nešel řešit,úřady bejvaj přeplněný lidma,úřednice to nestíhaj a jak přijdeš k okýnku a něco ti bude chybět,tak tě bez váhání vyrazí a vymáčkne číslo na dalšího v pořadí.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,,,mám doma dva megnety (rotory), a teď nevím jaký z nich je silnějši, dá se to doma nějak přistrojové měrit?? Popřipadě nějak jinak? Zkoušel ste už někdo něco podobného? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Nevím teda jestli to funguje ale já to udělal tak že jsem vzal jeden z rotoru nandal ho na zapalování vyndal jsem svíčku a na samostatný světelný pól jsem si dal malou žárovičku jako zátěž no pak jsemrotor přitahnul ocelovýmimbusem a vrtačkou na 500 ot/min jsem otáčel přes ten imbus rotorema měřil proud a napětí na zatížený cívce no takle jsem změřil 3 rotory a který vyšel nejlíp tak jsem tam dal. - kdyby to bylo nesrozumitelný tak napiš
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , dělám go motoru ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli tam dat starou kliku..ale cinká pojede to ? nebo tady z fichtlkrámku, máte někdo s ní skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
greadr: Děláš GO motoru a dáš tam cinkající klikovku, jo? Víš co znamená zkratka GO?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: bubu      IP: uživatel2815    
Ahoj.To radši nedělej,nebo se ti to vymstí.Buď ji nech přelisovat,nebo sežeň jinou
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Čaute draci co se stane když dám na jawu 23 2 véfuky?myslím jako když na koleno navařím druhý.Bude to vadit hodně? Předem díky a užítesi pořádně začátek sezony xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel11444    
chces si palit nohy z obou stran? ne ze bych mel neco proti grilovani
 
 
Datum: 30. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Znatelně
 
 
Datum: 30. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Jo to jo ale jestli to nestrtí na výkonu?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: bubu      IP: uživatel2815    
Radši to nedělej.Policajti by to třeba zkousli, ale z STK tě vyrazej!Kámoš tohle zkoušel :-(
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11506    
Zdravim, mam takový problém. Pulil jsem motor na 555 a po složení jsem zkoušel jestli řadí a řadí dobře. Ale když chci nakopnout tak motorka jede dopředu na neutral. A když zařadím a chci roztlačit tak jakoby se tam něco seklo... Nemáte někdo zkušenost s tím co to je? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11175    
čau draci mohu se vás zeptat je možné když mi šmajdá zadní kolo tak že mohu urvat ventilek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: bubu      IP: uživatel2815    
Když máš ventilek utaženej,tak nevim proč by se ti to mělo stát?Radši si kolo vycentruj a dej do kupy,nebo si ublížíš :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11175    
čau draci mohu se vás zeptat když ráno přijdu k jawě 20 tak mám na podlážce olej zjistil sem že to teče od nakopávačky prosím poradte nevím co stím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit motor určitě ne..dělá to skoro každému pio,, je to taková menši vada co už k tomu patří ,, kup si novej oj kroužek.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11175    
a nebudu muset kvůli tomu pulit motor?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud to nepomuže tak nahýbej fichtla na levou stranu toto je celkem normální věc co se u fichtla stáva že ten olej teče i když je tam ten kroužek
 
 
Datum: 30. dubna 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: srhghs      E-mail:      IP: uživatel9657    
vyměnit těsnění, měl by to bejt takovej malej kroužek
 
 
Datum: 30. dubna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi je tam vadný oj kroužek..
 
 
Datum: 30. dubna 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
ahoj, mám mustanga a chci mu nechat změnit barvu v lakovně a mám dvě otázky 1. kolik to bude stát a 2. co musím udělat aby mi změnili barvu v techničáku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel10585    
Je to různé, ale autolak je drahý, proto mnoho veteranistů nechá stroj stříkat něčík z barev laků, třeba alkydový lak...
 
 
Datum: 02. května 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Vyserte se na nejaky hadani cen, di se proste zeptat! Po me chtel pred 5lety 10tis jak je to ted nevim
 
 
Datum: 01. května 2011 8:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V lakovně kompletní pio , vyjde na cca 2500...ja to mel skoro za pakatel, dela tam strejda :-)
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: alik      IP: uživatel5345    
Kolik to bude stát jestli seš trošku zručnej udelej si to doma a zajdisi na uřad s roz.spus. a tam ti to viřídí za 50Kč
 
 
Datum: 30. dubna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: dzanger      E-mail:      IP: uživatel7456    
čus draci nemáte někdo nebo nevíte někdo o motoru na jawa 250 panelku díky moc dneska mě prasknul !! :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: xd      IP: uživatel10693    
 
 
Datum: 30. dubna 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cože? :-DD
 
 
Datum: 30. dubna 2011 7:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
jak te muže prasknout motor ? :-D :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2011 7:09
 
<  820  821  822  823  824  825  826  827  828  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 2:24:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu