slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  817  818  819  820  821  822  823  824  825  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj máte nekdo tuhle příručku http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-navody-k-obsluze.html jak tam je napsáno že je nekompletní tak máte ju někdo oskenovanou kompletní..:-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem tu příručku oskenoval, je KOMPLETNÍ a můžete si ji stáhnout zde: http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php :-) Děkujte do vzkazů, případně vám dám i číslo účtu kdybyste chtěli ocenit snahu :-D :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kašlu vám na maily :-D když to udělám, hodim ji na svuj web http://www.cezeta487.ic.cz , tam si ji můžete stáhnout.. :-)
 
 
Datum: 05. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mě taky na mejl..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, sharker 487 ... kdyžtak mě ji pošli na email.. díky moc...
 
 
Datum: 05. května 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budu nudit tak ji zejtra oskenuju ;-)
 
 
Datum: 05. května 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
 
 
Datum: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
 
 
Datum: 04. května 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
 
 
Datum: 04. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
 
 
Datum: 04. května 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
 
 
Datum: 04. května 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece? :-) Poslintej ventilek a kdyztak vymen
 
 
Datum: 04. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
 
 
Datum: 04. května 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku :-). Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci když jsou papiry v převodu na moje jmeno..tak taky plati že do tři dnu od zruseni pojistky minule majitele ji musim zaplatit nebo budu platit pokutu? a je pravda že to musim přihlasit do sedmi dnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
to je ta záludnost motorek.....Když kupuju auto,tak koukam,abych ještě ten den měl sjednaný povinný ručení a mohl odjet s autem,které bude třeba týden v polopřevodu,ale bude pojištěné.....stejně by to mělo bejt u motorek....ovšem jsme prasata,motorky máme v rozpelešenejch stavech,bez STK a každej kouká přivezt motorku,dávat jí půl roku dohromady a pak udělat STK a pojistku(logicky zde musím souhlasit že je kravina platit pojištění když motorka leží někde polorozebraná ve stodole)-pro tento případ je tu depozito........závěrem: jdi a udělej si pojistku,jděte třeba s tátou na poštu,tam ti to sjednaj.....
 
 
Datum: 06. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Když není moto zrušeny z databáze,nebo není v depozitu a má spz musí mít povinné ručení. Když nezaplatíš,pojištovna to automaticky předává kanceláři pojistitelu,která si učtuje za nezaplacenej den 20 kč plus lowe za vyřizování,penále atd. vim o čim mluvim. Zapomněl sem zaplatit moju 350-640,neposlali ani upomínku. Mezi tím sem měl už jinou levnější pojištovnu,no a za pul roku mě přislo atˇ zaplatím 1950 kč za nepojišteny 3 měsíce. A na rok jinak stojí na 350ku asi 400kč. Už si na to rači dávám bacha.
 
 
Datum: 05. května 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PS mejly s upozorněním zas choděl 3x :\
 
 
Datum: 05. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko &#174;: předchozí majtel motorku odhlásil tudíž pojistka propadla, já motorku jen nechal přepsat ale nepřihlásil, motorka v provozu není tak za vo bych platil ?
 
 
Datum: 05. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevidim důvod proč by se neměla platit pojistka v polopřevodu...vozidlo je stále v provozu, ne?
 
 
Datum: 04. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
V pripade ze mas u sebe kupni smlouvu nebo neco, a motorka pojistena je tak by to pri nahodny kontrole projit melo. Nebo aspon to tak bylo pokud vim
 
 
Datum: 04. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; : takže já můžu jezdit s odhlášeným vozidlem, a paní co tam dělá pře 10 let neví jak to je ?
 
 
Datum: 04. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelikoř v polopřevodu mužeš jezdit tak tvrdíš že mužeš ba silnici bez pojištění? .. ale prosimtě ;-)
 
 
Datum: 04. května 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přiklanim se k michalovi dneska jsem si tu pojistku udelal a ptal jsme se jich na to a řikali že když to je v polopřevodu tak se pojistka platit nemusi :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motorka není přihlášena do silničního provozu tak za co bych platil ? Ptal jsem se sousedky která dělá na Dopravním....
 
 
Datum: 04. května 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: tak to jsi vedle kámo ;-) .. pojištění platit musíš i v polopřevodu.... takže tě čeká šťavnatá pokuta od ČKP ;-)
 
 
Datum: 04. května 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motorku v přepsanou-nepřihlášenou = polopřevod, a v tomhle stádiu se nic platit nemusí
 
 
Datum: 04. května 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já už mám motorku v polopřevodu už 5 let a zatím nic... ale pojistku platím.... jinak pojistit musíš do 8mi dnů po koupení
 
 
Datum: 04. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra, omluva, blbě sem si přečet dotaz..
 
 
Datum: 04. května 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pojistku musíš zaplatit ihned! jinak ti bude naskakovat penále ...jinak ten úplnej převod můžeš zařídit třeba až za 2 měsíce na to už tolik nekoukaj
 
 
Datum: 03. května 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle zákona bys to přihlásit měl, ale jelikož za to neexistuje žádnej postih, tak je to vcelku jedno..
 
 
Datum: 03. května 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
 
 
Datum: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
 
 
Datum: 04. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prachy v prdeli za nove dily :-D
 
 
Datum: 04. května 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: BENG      IP: uživatel7151    
aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
 
 
Datum: 04. května 2011 5:27
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
Zdravim draci chci se zeptat když bych si chtěl zvíšit zdvihový objem motoru na pionýru z 50ccm na 60 ccm jakej musim mít píst a pístní kroužky a kolik musim mít výbrus.Dík moc vubec tomu nerozumim proto se vás ptám dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      IP: uživatel15339    
díky chlapci těd zorvna pracuju na tý 60ce mám vrtání 41/50 vybroušenou makovici :-D a novou kliku celou na jehlách.
 
 
Datum: 27. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou, jen bych použil hlavu s "ledvinkou"(typ 20.21.23mustoš) :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
tak dík moc všem za rady :-).
 
 
Datum: 04. května 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
Zdvih je danej,jak píše kolega níže,tzn.44mm,přes pí x r na 2 x v = 60 si spočítáš vrtání....nebudu tě víc mučit,objemu 60ccm zhruba odpovídá vrtání 41.5mm,v origo válci jde udělat bez problému. Bude potřeba použít kvalitnější ojnici (CKR) a nechat upravit hlavu na průměr 41.5mm a pozměnit její objem,možná by bylo lepší použít hlavu z 05(7.5ml) a úměrně ji nechat protočit a snížit na cca 7ml (s origo hlavou by tam byl vysokej kompresní poměr a to nedělá dobře klikovýmu mechanismu).....určitě bych ve válci začistil,slícoval a malinko rozšířil do stran sací a výfukovej kanál. Hodně zdaru. Neni to žádná věda.
 
 
Datum: 04. května 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
*zvýšit*
 
 
Datum: 03. května 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Dám ti nápovědu: pionýr má zdvih 44mm a jeden výbrus je +0.25mm k vrtání, tak počítej, šmudlo .)
 
 
Datum: 03. května 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo jestli tomu vůbec nerozumíš tak se do toho ani nepouštěj , protože na těch 60ccm to ani udělat nejde...teda jako jde,ale rozhodně né jen výbrusem
 
 
Datum: 03. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
najdi si v tabulkách vzoreček pro výpočet objemu válce a snadno si to spočítáš sám...
 
 
Datum: 03. května 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi co mám dělat když jsem uvařil babetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
žadný kompres chlapče....čeká tě vybrus válce a nový píst s pistnimi kroužkami ,,a popř vyměnení ojničního pouzrd na klikovce....
 
 
Datum: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: b.      IP: uživatel7151    
sak skus svicku vymeit ci nahodu sa neodjebala
 
 
Datum: 04. května 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
potkal se ti trifus ve výfuku a rozhodilo ti to geometrii na ventilech
 
 
Datum: 03. května 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle byl zase jednou dobrej dotaz :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dachtl21: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rovnou zkontroluj píst,jestli na něm nejsou zrcátka.
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřidřel si to?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jo a nechal jsem ji vychladnout a pak jede tak minutu dobře a pak je strasnej pokles otáček strasne to začne hujit a skoro to nemá tah
 
 
Datum: 03. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
lehce jel jsem s originalem doterenu
 
 
Datum: 03. května 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denzileck : tak by mě taky zajímalo..zřejmě je pán umělec :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak si jí naskládal do hrnce?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak rozhodně ji nechat vychladnout, a pak vypít podobně jako čaj.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
 
 
Datum: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel11641    
ahoj draci, mám jawu 250 a při startování střílí do výfuku.Dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
mas tesnení mezi vyfukama a kolenama?....patři tam azbest snura
 
 
Datum: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zkus přeladit předstih nebo bohatost
 
 
Datum: 03. května 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel11642    
Čau hele skusil bych jestli nemáš pecku na kladívkách.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci kera motorka je nejlepši ohledne spotreby,rychlosti a spolehlivosti? jawa 350/638 nebo mz 150 či 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tenhle výběr, tak MZ 251 ETZ, ale když 638 obohatíš o kotouč, eventuelně koupíš 639, tak já oosobně bych se rozhodnul pro ni, už jen proto, že ten zvuk je dokonalej a žádná uprskáná MZ-ta ti takovej nevykouzlí :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám tu několik dotazů k JAWě 639: 1) V kolech jsem měl ložiska s označením myslim 6302 a 6302A, číselnym označením si nejsem jistej, jde o to, že tam byla kombinace bez "A" a s "A", tak který tam patřej ? 2) Jaký jsou nejlepší ložiska v poměru cena/výkon ? V krku řízení mám SKF, tak který dát na zbytek motorky ? A poslední 3. dotaz: jaká je minimální tloušťka pevnýho kotouče na 639 ? Mám tam 4,10mm. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZKL nebo ZVL
 
 
Datum: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdravím, myslíte, že by přední vidlice ze Simsona pasovaly do brýlí JAWA 50? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Takže by bylo lepší sehnat k vidlicím i origo simson brýle a krk, že? Ten tam pasuje taky v pohodě?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidlice jako jenom nohy tam pasují, problém nastal když jsem tam chtěl dát kolo 2,75 se tam mezi ně nevlezo a za druhé origo brýle jsou dosti slabé
 
 
Datum: 03. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj jen tak pro jistotu je to to gufero co je na mustangu pod zapalováním ??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_17x30x7_silikon.html nešo mi to spustit kvůli antiviráku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo
 
 
Datum: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel11640    
Zdravim, mam Jawu 350/632 - když jedu delši dobu - 30 - 40 km, tak najednou nechce jet, asi jako kdyby tam nešel benzin, za čas se vzpamatuje ale nejde do otáček, nevíte čím by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo ti to špatně dobíjí a vždicky si ta baterka odpočne a jede to na ní dál a po x kilometrech je zase slabší tak to klekne a takhle pořád dokola
 
 
Datum: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
nevím asi se ti to přehřívá ne ??? skus jinou svíčku
 
 
Datum: 03. května 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To si myslel jak podle velikosti ?? :-D To je prostě podle vrtání..39,50
 
 
Datum: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo...kup krouźky 39.50
 
 
Datum: 03. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Lidi mam problem s mustafem se zapalováním na vačce je jiskra nádherná ale nejde do svíčky v čem může bejt problem. je v tom 8v civka zkoušel jsem tam dát 6v co má fungovat ale nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a v tomto případě nejspíš kondenzátor, nemáš uklepanej kabel?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na té tvojí vačce (kladívko) má být jiskra co nejmenší. když velká tak je něco špatně
 
 
Datum: 03. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No tak ti asi do indukčky nejde napětí ne?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel11639    
Zdar draci chtěl bych se vás jen zeptat jaký máte názor na Aprilia Tuareg Rally 125.předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
Měli sme to doma v trochu horšim ale plně funkčnim stavu,tak nějak to jelo,ale byl to hroznej krám....ale jak jsou na tom nový modely nevim....
 
 
Datum: 04. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko když rozdělal lamaly tak tam už moc nevičuhuje(myslím jaokby z tech zubu) tak jak tam sou ty pružinky musím koupit nový segerovky nebo můžu použít ty starý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel1194    
lepši je dát hned nový stoji asi korunu a ztyré jsou vymáčkly a tolik nedrží
 
 
Datum: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar seso , příjmáš ještě dnes poslední objednávky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
tak ty zelené zruš , ten e-mail je asi nějak zalagovaný..
 
 
Datum: 03. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz jkjsem ti davno posla mail tak to mas ve spem kosi,, mam vse az na samo zelene,,co ted?
 
 
Datum: 03. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale sup sem s tim
 
 
Datum: 03. května 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Jeník      IP: uživatel11637    
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nono skutočne pekne videjko chcelo by to aj iné typy vidieť :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
zdarec chlapi, můžu koupit motor na pionýra, údajně má být pojízdný, a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo ví jak by se dal nastartovat samotný motor, který je sundaný z motorky. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
diky moc to uz chapu
 
 
Datum: 04. května 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pavel: tim sem myslel abys zapojil zapalování podle schématu s tim rozdílem, že indukčku neukostříš k rámu motorky, ale přímo někam na motor.. správně nastavenej předstih a odtrh je doufám samozřejmostí..
 
 
Datum: 03. května 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/user/Kubik754#p/u/8/ElxXO2bcY-M
 
 
Datum: 03. května 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
drátek ze zapalování ( z kladívek ) dej na jednu stranu indukčky a druhej ukostři někde o motor a jiskra by měla jít
 
 
Datum: 03. května 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
zapalovani myslis jako indukcni civku?nebo myslels zema bejt bejt ma bejt dobre serizeny zapalovani na statoru. popis mi to prosimte tak jako ze jsem nikdy nic nezapojoval u motorky. diky moc snad to pochopim
 
 
Datum: 03. května 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak na co ti bude motor z padesátky, když to neumíš poštelovat?
 
 
Datum: 03. května 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dáš ho do svěráku (nebo jinak upevníš), naleješ benzín do plovákovky, zapojíš zapalování a zkoušíš našlápnout, případně roztočit vrtačkou..
 
 
Datum: 03. května 2011 11:58
 
<  817  818  819  820  821  822  823  824  825  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 8:51:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu