Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko draci včera sem měl rozdělanej motor měnil sem nakopávačku(su amatér).MUstang jede dobře 1 krása 2 krása aji spojka dobrá ale 3 mi topřád vyskakuje když ju zařadím tak to na nu jede tak 2s a pak se vyřadí ale občas když jedu na 2 a mám málo otáček a dám 3 tak tam žůstane ale otáček je tak málo že se to na nu nerozjede.CO stím muže bej?Už nechci rozdělávat motor.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:42
Jméno: tomas
IP: uživatel987
 tohle neni radici kulisou ale jsou omlety ozuby u 3 stupne,kvuli tomu se to neudrzi a vyskoci rychlost  trojka se radi koleckem,ktery zapada do kola s nabojem,to je to,co do nej z druhe strany davas sekundarni kolecko na retaz ke kolu.vymen obe a mas klid
Datum: 08. května 2011 10:42
 jj díky moc aspon vím čím to je ale předtím to nedělalo.a když sem to rozdelal tak ten automat byl vypadejenj z té drážky je možný že to nědělalo kvůli tomu žer to bylo vypdalý? jako že by to bylo z chválně
Datum: 05. května 2011 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na co nový automat kup si za 30,- pružinku
Datum: 05. května 2011 21:05
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 myslím že máš slabou pružinu na automatu na tu 3 v nízkých se moc nenamáhá ale jak jedeš rychleji tak ta pružina to prostě neudrží a vrátí se do svojí původ polohy - neutrál kup nový automat
Datum: 05. května 2011 21:01
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zdravím, nevíte někdo průměr krku vidlic na JAWA 175 a JAWA 50? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 20:38
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 jestli chces na fichtla davat vidlice ze 175 tak tam dou akorat musis upravit miski a bud sratiti krk vidlic a nebo to nejak pronastavit na krku fichtla
Datum: 06. května 2011 20:38
 26mm
Datum: 05. května 2011 21:43
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:27
 Sakra tak nic.
Datum: 07. května 2011 13:27
 jednou se to tady řešilo a prej to hazí jak svina
Datum: 06. května 2011 19:54
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Čau draci,nevíte někdo jaký průměr a délku mají pružiny z jawy 90(pružiny ve spojce)?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 19:24
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:55
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 aha, myslel sem si to. Nevíte náhodou někdo RAL odstín té modré? Tady na foru sem to nenašel.
Datum: 06. května 2011 14:55
Jméno: bedy98
IP: uživatel11651
 21 se nedělá v červené 21 se dělají modrý ale vyděl sem i oranžovou tak nevím
Datum: 06. května 2011 14:11
Jméno: Letec
IP: uživatel6333
 Ahoj Seso, kdy budou ty slibované novinky?????????????? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 0:25
 jajk me deti a manzelka daji cas asi tri dny bez nicewho nez jen delani novink,, budu delat vse aby to klaplo ve stredu,,, ale na 100% to neni,,
Datum: 06. května 2011 0:25
 ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
Datum: 08. května 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel11650
 Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
Datum: 06. května 2011 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
Datum: 05. května 2011 16:37
 jo a fichtla
Datum: 05. května 2011 16:18
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
Datum: 06. května 2011 8:37
 buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
Datum: 05. května 2011 18:28
 Zdravim Vás  měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 Povol si štelovací šroub spojky....
Datum: 05. května 2011 14:19
 Čau draci, mám dotaz. Myslíte si, že by šli dát tzv. revma plechy na Mustanga?? Popřípadě jak... díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:55
 to je ale blbosť original to nieje... kutil s.r.o.
Datum: 21. srpna 2011 20:55
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 21. srpna 2011 20:19
 dachl21.. pravda se*u na to.. jen jsem si říkal, že by to mohlo vypadat dobře...
Datum: 05. května 2011 22:18
 Šlo to by to, ale nevím proć mrvit mustanga? Pokud chceš revmaplechy, kup si 20cítku. Akorát z toho uděláś bastl.
Datum: 05. května 2011 14:43
 jo a jeste jedna věc musel bys to nák vyřešit kolem nádržě bud tam dát jinou nebo ten hlavní plech nák upravvit protože jinak to tam asi nepujde dystak napis jeste k večeru do CHATU
Datum: 05. května 2011 14:33
 no podle mě jo, dyt je to skoro stejnej rám ale muzel by sis tam dát ten jinej kříž tím pádem i vyfukovy koleno to delší co vede pod ten kříž na to dát ty lyže limec kolem motoru a ten hlavní štít to by sis tam musel k tomu rámu navařit ty držáky jinak v tom nevidím problem proč by to nešlo
Datum: 05. května 2011 14:23
Jméno: Jawa5021TS
IP: uživatel11647
 ee reuma plechy ne ale taku kapotaz
Datum: 05. května 2011 10:25
 nazdar lidi menil jsme silikonove vložky v přední vidlici a jaksi se mi to nehybe co mam s tym delat nevite poradte dik machi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně... Vystružit, ale připrav se na to, že je to šílená práce. Nůž se do silonu velmi těžce zařezává, spíš se to jen žmolí. Prej to jde dělat i tak, že se do silonu šoupne horká trubka stejnýho průměru jako šavle. Ale to chce skill.
Datum: 05. května 2011 20:57
 nejsou silikonové, ale silonové...a nehýbou se ti proto, protože si to nevystružil...
Datum: 04. května 2011 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aký vplyv by malo keby som na jawe 21 v doutnikovom výfuku vybral tú mištičku s tými dvoma trúbkami?? zmeny sa niečo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 5:32
 a bude to vic rvat
Datum: 05. května 2011 5:32
 jo.. klesne výkon
Datum: 04. května 2011 22:57
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
Datum: 05. května 2011 21:24
 Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
Datum: 04. května 2011 21:14
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
Datum: 04. května 2011 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
Datum: 04. května 2011 20:53
 Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
Datum: 04. května 2011 20:47
 čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
Jméno: Jawa5021TS
IP: uživatel11647
 ostra!!!!
Datum: 05. května 2011 10:31
 Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
Datum: 04. května 2011 20:20
 Čau draci je znatelnej rozdíl mezi jednoklíčovou a dvouklíčovou brzdou ? Mám ČZ 175/477 a říkám si že bych si na ni sehnal dvoramenou brzdu jako se dávala na 487čky. Tak se vás ptám jestli to má cenu nebo to není zas tak úžasný vynález.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:47
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 narvy tam stred z MZty(kotouc)
Datum: 04. května 2011 21:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se správně seřídí, což neni narozdíl od jednoklíčový tak jednoduchý, tak brzdí výborně, i když samozřejmě na kotouč to nemá.. na asfaltu se mi ještě bloknout přední kolo nepovedlo, na prašnejch silnicích až nebezpečně často
Datum: 04. května 2011 20:56
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 když je dobře seřízená tak brzdí víc než je zdrávo
Datum: 04. května 2011 20:24
Jméno: ráááái
IP: uživatel9712
 zdar draci , sice to sem nepatri ale prece to sem dam  moje 125 ma silu jako na 125 dost slusnou ale ta rychlost je slaba jen 75km/h vic z ni nedam nevite jak s toho dostat vice rychlost ? mela by jet okolo 90km/h podle lidi co ji maji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:09
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec neska sem mněl pujčený varadero 125 od kámoša a jel jsem 80km/h do kopca a po rovince se roztočila na něco okolo 110-120km/h jediná uprava je na tom laděný výfuk.
Datum: 05. května 2011 21:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak na sekundary zmenši pomer daj tam väčšie ozubené koliesko na motore alebo menšiu rozetu
Datum: 04. května 2011 22:43
 Čau kanci,potřeboval bych poradit,mám 555ku a pálí mě přední žárovky,muže mě někdo poradit jak proměřit cívky?nebo jak to řešit?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:43
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 já to zkusím pro zajimavost změřit
Datum: 04. května 2011 17:38
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 změřit můžeš jedině napětí ale nevím kolik bys měl správně naměřit
Datum: 04. května 2011 17:34
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 zkontroluj jestli je ta tlumivka zapojená podle schématu jawa 555.Jestli ano tak ta tlumivka je v háji=nezabraňuje přepalování žárovek což má být její funkce
Datum: 04. května 2011 17:16
 tlumivkou to být nemůže, je to jen smotaný drát, kdyby byla v háji tak světla nebudou svítit vůbec, u tebe to vypadá na nějaký silný magneto  já osobně bych toho využil a jezdil s 25W žárovkou, aspoň to bude víc svítit..
Datum: 04. května 2011 16:43
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 tak diky,mám ještě jednu tak ju zkusim přehodit
Datum: 04. května 2011 16:36
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Já mám na své 555 tlumivku.Je umístěná ve světle.Když odšroubíš přední světlo tak ji hned uvidíš.Máš ji tam?
Datum: 04. května 2011 16:24
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 zapojená je dobře,dá se nějak změřit?
Datum: 04. května 2011 16:21
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 jo,mám tam 15W žárovku,tlumivku mám taky a zadní žárovku taky
Datum: 04. května 2011 15:38
 máš zapojenou i zadní žárovku? neni ta přední moc slabá? (má bejt tušim 15W, pokud ji to pálí, můžeš zkusit 25W..)
Datum: 04. května 2011 15:21
 čus draci... moje kejva 175 nechce jaksi správně dobíjet.. no prostě nabil sem baterii, jezdil ( ještě k tomu bez světel) a baterie byla za pár dní vybitá .. zajímavý je že někdy na nakopávačku chytne, ale většinou ji musím roztlačit.. dneska sem rozdělal zápalko a vyměnil uhlíky ( původní byly docela sjeté) myslíte že to bylo tema uhlíkama že to nechtělo moc dobíjet? ps. kontrolka při nastartování zhasne..ale když je vybitá baterie tak ani nesvítí jen velice slabě
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 20:23
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jak je stará ta baterka???není náhodou v řiti??
Datum: 04. května 2011 20:23
 Nevím přesně jak je to řešený u kejvy, ale u Tatrana mi nespínalo relé, tak se na něj zkus podívat.
Datum: 04. května 2011 19:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak může bejt i jiná příčina?
Datum: 04. května 2011 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo mám sry ale moc tomudle nerozumím elektro je moje slabá stránka
Datum: 04. května 2011 17:05
 uhlíkama to být mohlo, nicméně to nemáš multimetr aby sis to proměřil?? trochu zbytečnej dotaz tohle..
Datum: 04. května 2011 15:22
|



|