slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  816  817  818  819  820  821  822  823  824  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko draci včera sem měl rozdělanej motor měnil sem nakopávačku(su amatér).MUstang jede dobře 1 krása 2 krása aji spojka dobrá ale 3 mi topřád vyskakuje když ju zařadím tak to na nu jede tak 2s a pak se vyřadí ale občas když jedu na 2 a mám málo otáček a dám 3 tak tam žůstane ale otáček je tak málo že se to na nu nerozjede.CO stím muže bej?Už nechci rozdělávat motor.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel987    
tohle neni radici kulisou ale jsou omlety ozuby u 3 stupne,kvuli tomu se to neudrzi a vyskoci rychlost :-) trojka se radi koleckem,ktery zapada do kola s nabojem,to je to,co do nej z druhe strany davas sekundarni kolecko na retaz ke kolu.vymen obe a mas klid
 
 
Datum: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky moc aspon vím čím to je ale předtím to nedělalo.a když sem to rozdelal tak ten automat byl vypadejenj z té drážky je možný že to nědělalo kvůli tomu žer to bylo vypdalý? jako že by to bylo z chválně
 
 
Datum: 05. května 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na co nový automat kup si za 30,- pružinku
 
 
Datum: 05. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
myslím že máš slabou pružinu na automatu na tu 3 v nízkých se moc nenamáhá ale jak jedeš rychleji tak ta pružina to prostě neudrží a vrátí se do svojí původ polohy - neutrál kup nový automat
 
 
Datum: 05. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdravím, nevíte někdo průměr krku vidlic na JAWA 175 a JAWA 50? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
jestli chces na fichtla davat vidlice ze 175 tak tam dou akorat musis upravit miski a bud sratiti krk vidlic a nebo to nejak pronastavit na krku fichtla
 
 
Datum: 06. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
26mm
 
 
Datum: 05. května 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra tak nic.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou se to tady řešilo a prej to hazí jak svina
 
 
Datum: 06. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Čau draci,nevíte někdo jaký průměr a délku mají pružiny z jawy 90(pružiny ve spojce)?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec draci, mám pár dotazů ohledně barev na pionýry. Potřebuju vědět jestli se jawa 21 sport dělala v jawácké červené. Na jawa-50.cz ( http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ) mi to nepřipadá jako jawácká čevená. Dál nevím jak jsou barevně adní tlumiče, půlka červená a půlka bílá nebo jenom bílá? A pro zajímavost, v jakých barvách se vůbec pionýry dělaly? Byla oranžová barva originál? Za odpovědi děkuji předem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
aha, myslel sem si to. Nevíte náhodou někdo RAL odstín té modré? Tady na foru sem to nenašel.
 
 
Datum: 06. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: bedy98      IP: uživatel11651    
21 se nedělá v červené 21 se dělají modrý ale vyděl sem i oranžovou tak nevím :-D
 
 
Datum: 06. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Letec      IP: uživatel6333    
Ahoj Seso, kdy budou ty slibované novinky?????????????? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jajk me deti a manzelka daji cas asi tri dny bez nicewho nez jen delani novink,, budu delat vse aby to klaplo ve stredu,,, ale na 100% to neni,,
 
 
Datum: 06. května 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: matějka      E-mail:      IP: uživatel11648    
ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
 
 
Datum: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
 
 
Datum: 06. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
 
 
Datum: 05. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
jo a fichtla
 
 
Datum: 05. května 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
 
 
Datum: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
 
 
Datum: 05. května 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Vás :-) měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol si štelovací šroub spojky....
 
 
Datum: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, mám dotaz. Myslíte si, že by šli dát tzv. revma plechy na Mustanga?? Popřípadě jak... díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ale blbosť original to nieje... kutil s.r.o.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
dachl21.. pravda se*u na to.. jen jsem si říkal, že by to mohlo vypadat dobře...
 
 
Datum: 05. května 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo to by to, ale nevím proć mrvit mustanga? Pokud chceš revmaplechy, kup si 20cítku. Akorát z toho uděláś bastl.
 
 
Datum: 05. května 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste jedna věc musel bys to nák vyřešit kolem nádržě bud tam dát jinou nebo ten hlavní plech nák upravvit protože jinak to tam asi nepujde dystak napis jeste k večeru do CHATU
 
 
Datum: 05. května 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle mě jo, dyt je to skoro stejnej rám ale muzel by sis tam dát ten jinej kříž tím pádem i vyfukovy koleno to delší co vede pod ten kříž na to dát ty lyže limec kolem motoru a ten hlavní štít to by sis tam musel k tomu rámu navařit ty držáky jinak v tom nevidím problem proč by to nešlo
 
 
Datum: 05. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa5021TS      IP: uživatel11647    
ee reuma plechy ne ale taku kapotaz
 
 
Datum: 05. května 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Machi      E-mail:      IP: uživatel11646    
nazdar lidi menil jsme silikonove vložky v přední vidlici a jaksi se mi to nehybe co mam s tym delat nevite poradte dik machi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně... Vystružit, ale připrav se na to, že je to šílená práce. Nůž se do silonu velmi těžce zařezává, spíš se to jen žmolí. Prej to jde dělat i tak, že se do silonu šoupne horká trubka stejnýho průměru jako šavle. Ale to chce skill.
 
 
Datum: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou silikonové, ale silonové...a nehýbou se ti proto, protože si to nevystružil...
 
 
Datum: 04. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aký vplyv by malo keby som na jawe 21 v doutnikovom výfuku vybral tú mištičku s tými dvoma trúbkami?? zmeny sa niečo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 5:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a bude to vic rvat
 
 
Datum: 05. května 2011 5:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.. klesne výkon
 
 
Datum: 04. května 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
 
 
Datum: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
 
 
Datum: 04. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
 
 
Datum: 04. května 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
 
 
Datum: 04. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa5021TS      IP: uživatel11647    
ostra!!!!
 
 
Datum: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je znatelnej rozdíl mezi jednoklíčovou a dvouklíčovou brzdou ? Mám ČZ 175/477 a říkám si že bych si na ni sehnal dvoramenou brzdu jako se dávala na 487čky. Tak se vás ptám jestli to má cenu nebo to není zas tak úžasný vynález.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
narvy tam stred z MZty(kotouc)
 
 
Datum: 04. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když se správně seřídí, což neni narozdíl od jednoklíčový tak jednoduchý, tak brzdí výborně, i když samozřejmě na kotouč to nemá.. na asfaltu se mi ještě bloknout přední kolo nepovedlo, na prašnejch silnicích až nebezpečně často :-D
 
 
Datum: 04. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
když je dobře seřízená tak brzdí víc než je zdrávo
 
 
Datum: 04. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: ráááái      IP: uživatel9712    
zdar draci , sice to sem nepatri ale prece to sem dam :-D moje 125 ma silu jako na 125 dost slusnou ale ta rychlost je slaba jen 75km/h vic z ni nedam nevite jak s toho dostat vice rychlost ? mela by jet okolo 90km/h podle lidi co ji maji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec neska sem mněl pujčený varadero 125 od kámoša a jel jsem 80km/h do kopca a po rovince se roztočila na něco okolo 110-120km/h jediná uprava je na tom laděný výfuk.
 
 
Datum: 05. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak na sekundary zmenši pomer daj tam väčšie ozubené koliesko na motore alebo menšiu rozetu
 
 
Datum: 04. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: mahony.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau kanci,potřeboval bych poradit,mám 555ku a pálí mě přední žárovky,muže mě někdo poradit jak proměřit cívky?nebo jak to řešit?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
já to zkusím pro zajimavost změřit
 
 
Datum: 04. května 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
změřit můžeš jedině napětí ale nevím kolik bys měl správně naměřit
 
 
Datum: 04. května 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
zkontroluj jestli je ta tlumivka zapojená podle schématu jawa 555.Jestli ano tak ta tlumivka je v háji=nezabraňuje přepalování žárovek což má být její funkce
 
 
Datum: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumivkou to být nemůže, je to jen smotaný drát, kdyby byla v háji tak světla nebudou svítit vůbec, u tebe to vypadá na nějaký silný magneto :-D já osobně bych toho využil a jezdil s 25W žárovkou, aspoň to bude víc svítit..
 
 
Datum: 04. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
tak diky,mám ještě jednu tak ju zkusim přehodit
 
 
Datum: 04. května 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
Já mám na své 555 tlumivku.Je umístěná ve světle.Když odšroubíš přední světlo tak ji hned uvidíš.Máš ji tam?
 
 
Datum: 04. května 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
zapojená je dobře,dá se nějak změřit?
 
 
Datum: 04. května 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
jo,mám tam 15W žárovku,tlumivku mám taky a zadní žárovku taky
 
 
Datum: 04. května 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš zapojenou i zadní žárovku? neni ta přední moc slabá? (má bejt tušim 15W, pokud ji to pálí, můžeš zkusit 25W..)
 
 
Datum: 04. května 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci... moje kejva 175 nechce jaksi správně dobíjet.. no prostě nabil sem baterii, jezdil ( ještě k tomu bez světel) a baterie byla za pár dní vybitá .. zajímavý je že někdy na nakopávačku chytne, ale většinou ji musím roztlačit.. dneska sem rozdělal zápalko a vyměnil uhlíky ( původní byly docela sjeté) myslíte že to bylo tema uhlíkama že to nechtělo moc dobíjet? ps. kontrolka při nastartování zhasne..ale když je vybitá baterie tak ani nesvítí jen velice slabě :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
jak je stará ta baterka???není náhodou v řiti??
 
 
Datum: 04. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně jak je to řešený u kejvy, ale u Tatrana mi nespínalo relé, tak se na něj zkus podívat.
 
 
Datum: 04. května 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jinak může bejt i jiná příčina?
 
 
Datum: 04. května 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jo mám sry ale moc tomudle nerozumím elektro je moje slabá stránka
 
 
Datum: 04. května 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uhlíkama to být mohlo, nicméně to nemáš multimetr aby sis to proměřil?? trochu zbytečnej dotaz tohle..
 
 
Datum: 04. května 2011 15:22
 
<  816  817  818  819  820  821  822  823  824  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 4:44:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu