Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci.. proč vlastně skrachovala jawa a čz? za jakého důvodu to krachlo? a proč? a kdy?? mohl by mi to pls někdo vysvětlit? moc mě to zajímá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 8:32
 Tady jsem na chvíly uvěřil, že se stane zázrak. Do tohohle jsem byl ochotnej jít. http://www.motoscoot.cz/jawa-duck Za málo peněz (tomu by i odpovídala kvalita) by bylo dost muziky. Katalyzátor ven, dát lepší karbec a hlavu A TO BY SE TO LÍTALO
Datum: 14. února 2011 8:32
 Možná jsem na tom jezdil motoškolu. Tam se stará tři pade rozbila a byla nahrazena zbrusu novou.Fakt vypadala jako úplně nová,chromy se leskly,nová černá barva,kotoučové brzdy,ale tachec digitální nebyl.Budíky byly úplně stejné jako na tej staré.
Jinak k tý historii značek JAWA a ČZ sem se dočetl všemožně po netu. Stačí chtít hledat. Ale spíš to moc nedoporučuji, pač je člověku z toho smutno, když pak čte,co se tam po rozpadu železné opony dělo.
Kdyby to myslely s návratem na trh vážně, tak by asi musely začít jako Janeček. Ten si sehnal licenci na motor z anglie a sám si dělal rámy a ostatní věci. Teprve po úspěchu začal z tohoto mototru tvořit své nové motory. Jenže všechno je otázka peněz! nalijete miliardy Kč do podniku,který může skončit fiaskem?
Ve dni D nemaj pomalu koule ani na to,aby Vám půjčily 100 tisíc a to je ve světě podnikání taková směšná částka. Jen tak pro info: V jedné firmě s 10 zaměstnanci se za rok otočí 2 miliony korun.
Datum: 14. února 2011 8:16
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 2-taktni 350-ky se vyrabi porad, ale na trhy jako je Kuba aspol. kde nemaj tak prisny emisni limity, to o cem mluvi jawacezetak je stroj pro Velkou Britanii, nekde sem dokonce cetl i recenzi psanou v anglictine na ni...
Datum: 14. února 2011 6:17
 ysimip: jinak jawa stále vyrábý 350 tuším 638 nebo 640 ted nevím přesně, ale jen na export mimo EU... co jsem viděl na dotkách tak uplně stejné jako se dělaly u nás ve své dobe, jen mají digi tacho..
Datum: 14. února 2011 0:09
 Tak čz se rozpadla na jednotlivé závody z nichž přežily řetězy a turbodmychadla. Jinak ono tomu zavření čz i pomohlo to,že se tam zjistilo,že většina zaměstnanců rozkrádá vyrobené díly.
Jawu co vím vlastní teď nějakej zbohatlík,který ji má tak akorát na čerpání dotací z EU. Jednu chvíly to vypadalo,že se bude vyrábět JAWA DUCK.Mělo to být endurko a ten název dostalo podle blatníku,kterej připomínal kachní zobák,ale nakonec z toho sešlo.Ani vzkříšení Californian se nekonalo.Já nevěřím,že se to někdy zlepší. Je to tak akorát na čerpání dotací z EU.
Krachlo to z důvodu,že vedení sralo na to,že se po otevření hranic změnil trh,byly dluhy a firmy byly zaostalé.O tom třeba svědčí i to,že se vyrobené MOTO hromadilo na louku  Prostě se po otevření hranic objevil hlad po nových a kvalitnějších věcech. Hlavně se posralo to,že se to prodalo firmám,které o výrobu motorek moc nestáli. Zato Škoda se prodala VW a ten o výrobu aut stál,to se musí zase pro změnu pochválit.
To že ty fabriky padly to ještě jsem schopen pochopit,ale jakým způsobem se třeba rozkradlo vybavení těch fabrik,nad tím mi zůstavá rozum stát.V jedné z nich se výrobní stroje rozkradly do šrotu a dodnes se nezjistilo,kdo to provedl.
Datum: 13. února 2011 23:54
 režim hlavně upřednostňoval auta a proto motorky šli stranou.
Datum: 13. února 2011 23:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Tak kdyz CZ koupila Cagiva, tak CZ uz byla ve srackach diky minulemu rezimu, ktery uprednostnoval Jawu...
Datum: 13. února 2011 22:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel11109
 Tak Jawa ma predstavit litrovej motor, ma zacit vyrabet toho Sportarda, uvidime jak se to vyvine dal... Ale co sem videl fotky z tovarny, tak i moje garaz vypada zivejc.
Datum: 13. února 2011 22:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky...
Datum: 13. února 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel11158
 je to jako všude.....management bere 200 tisíc měsíčně,odbyt jde dolu a firma nemá na vybavení pro výrobu úplně něčeho nového(myslím tím vývoj úlně nového projektu od návrhů po stroje pro výrobu),co by vzbudilo zájem na trhu,kterej je poměrně přeplněnej všeho....ale je to škoda.....její místo přebrala čína jejíž produkce stojí na 3 motorech a 4 rámech jejíchž kvalita zdaleka nedosahuje evropského standartuě
Datum: 13. února 2011 20:01
 koupil by sis 350 tramp nebo jeté xt za ty stejné poníze
Datum: 13. února 2011 19:33
 ČZ stále vyrábí jedny z nejlepších řetězů. Používají je v KTM, Ducati nebo Husqvarna.
Datum: 13. února 2011 19:24
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 ono čzeta tak upne neskoncila dodnes virabi nejake dilia hlavne řetezové sady pro krosky.toje pravda ze zavreli tovarnu ale firma stale egzistuje
Datum: 13. února 2011 18:36
 Jawa ještě nekrachla a čz krachla z toho důvodu, že okolo roku 1997 se italská Cagiva dostala do finančních problémů, a proto zavřela strakonickou továrnu, tim skončila výroba motocyklů ve strakonicích, továrna tam ale stále je a vyrábí strojírenské výrobky...
Datum: 13. února 2011 18:01
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau seso,ještě jsem se chtěl zeptat jestli ještě někdy budeš mít v nabídce to těsnění-oj kroužek v plechu u start páky na pio. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 0:21
 za tyden bude,,draku
Datum: 14. února 2011 0:21
 čau draci, jaká je originál modrá barva fíku? RAL 1512 nebo 1515????dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 18:52
 dík
Datum: 13. února 2011 18:52
 ta byla i na mustangu ?
Datum: 13. února 2011 18:27
 5012
Datum: 13. února 2011 17:37
Posl.aktualizace: 15. února 2011 17:44
 Díky moc, víš to jistě? Chtěl jsem to udělat červenou ve který se dělají Fabie  , ale nevím jak by to vypadalo.
Datum: 15. února 2011 17:44
 RAL 3020
Datum: 15. února 2011 16:53
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 16. února 2011 14:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ale prd, zvysi tim spodni kompresi a to velmi nepatrne, zadneho zniceni kliky bych se nebal, ale pochybuje, ze se seriovym. motorem poznas nejaky rozdil.
Datum: 16. února 2011 14:03
 tak jako výkon se zlepší jo- protože se zlepší výplach motoru.. jinak to sníží životnost klikovky sem slyšel... hele jestli to tam dokážeš dát  tak to tam pro mě za mě dej.. ale jak říkám něco dobrý je k něčemu bohužel zlý.. takže jestli najezdíš 100kiláků denně tak za měsíc můžeš dělat GO + kliku
Datum: 14. února 2011 7:17
 zdravím Sesu, chtěl bych se Tě zeptat jestli ještě bude na krámku spínací skříňka na pyonýra s klíčkama a případně kdy díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nevím jak myslíš objímky, ale pokut ti jde o to jestli se musí vrtat maska tak nemusí pasuje to přesně
Datum: 13. února 2011 20:59
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nevíte někdo jaký na rozměry Objímka na tu to spínací skřínku dík moc?
Datum: 13. února 2011 17:52
 bude do 3 tydnu,, musi se privest z italie
Datum: 13. února 2011 16:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau Seso,mam u tebe spadeno na nějaký díly a chtěl bych se zeptat jestli toto gufero není spíše pod označením 25x42x7?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3738.html Mělo by to být u výstupu sekundárního kolečka.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 16:46
 dik,, mas pravdu
Datum: 13. února 2011 16:46
 zdravím,plánuju udělat go motoru,a nevíte kde se tá sehnat nakej seznam všech ložisek co sou v motoru,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:27
 sory,a díkes
Datum: 13. února 2011 17:27
Datum: 13. února 2011 14:32
 strašlive se zamyslim až se začoudí z hlavy a vymyslim něco převratnýho. co zkusit katalog náhradních dílů?? nebo si vymyslet jinej zdroj informací?? nevěřim že bys byl tak hloupej že bys to nedokázal najít. jsi jenom línej jak vandrák v červenci.....
Datum: 13. února 2011 14:32
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 cus , potreboval bych vedet jaky zapalko ma byt na jawu 175/356 diky.. kolik W atd.. dioky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:37
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Zdar. Jak koukám tak jsou tady opět něktěří chytrý jako opice no nevadí, snad blbci jednou pochcípou.
Na 175-356 má v originále být dynamo 45W/6V. To, jestli má být na kostře + nebo - se liší podle roku a výroby (jawa; čz; jawa-čz) a ve svý podstatě je to úplně jedno. Ale naprosto jednoznačně je to vždycky napsaný na štítku na statoru (tuším v pravo nahoře) a podle toho to musíš ukostřit. Dynamo z jawy nebo čezety se liší akorát ukostřením.
Datum: 13. února 2011 20:37
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Ty kecáš hovna, píše o 356, tudíš je to jawa-čz a tam je mínus, ano na kejvačká výroby pouze čz třeba 125 / 473 je + pól ukostředn, průběhu let se to asi několikrát měnilo, mam doma 10 typů kejvaček, a vim o čem mluvim.
Datum: 13. února 2011 20:16
 honzo, kecáš, kejvačky měly ukostřenej "+" pól baterie! statory jsou pro všechna dynama od 45 po 75W stejné (až na vyjmutelný odpůrek mezi cívkama)
Datum: 13. února 2011 19:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 jsou stejné.
Datum: 13. února 2011 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 O nic nejde ne? se jen zeptal, jinak na 356 má být 45W, 6V, mínus "-" kostra , H
Datum: 13. února 2011 15:50
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 a jeste dotaz ... jaky je rozdil mezi statoirem na 250 jawu a na 175 jawu??? ...
Datum: 13. února 2011 15:38
 to samý jako kolega s ložiskama! existujou katalogy náhradních dílů. ale abys neřek tak ti dám informaci. má tam být dynamo 45-70Wattů
Datum: 13. února 2011 14:36
Jméno: JP
IP: uživatel9243
 Cau. Nejsem odborník ale chtel bych se zeptat. Mam Jawu - ČZ 150 a newim jake ma brzdy - je z roku 1955. pozna se to podle roku vyroby. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 16:12
Jméno: adas
IP: uživatel11166
 v 55 se na 150/352 dávalo obojí
Datum: 14. února 2011 16:12
 Ondr už kolikrát jsem viděl 250 z roku 1955 s půlbubny je to právě přechodovej rok. v roce 55 přecháezeli na celobubny a jednu páku. ale myslim že zrovna 150 bude ještě ve stavu půlbubnovém. Jinak půlbuben pozná každej i bez měření drátů
Datum: 13. února 2011 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám kostru z 250 z roku 1955 a je tam půlbuben...koukni na dráty a jestli je na každý straně jinak dlouhej tak máš půlbuben
Datum: 13. února 2011 20:11
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 zaleži na tom jaka to je ale dělali se celobubnovy i pulbubnovky ale jawa 250,350 měli pulbubny jen v roce 54, 55 už měli celobubny
Datum: 13. února 2011 19:30
Jméno: JP
IP: uživatel9243
 Já si to taky myslim a doufám  Díky moc
Datum: 13. února 2011 13:46
 právě proto že je to rok 1955 bych řekl že se jedná o půlbuben orig.  Protože i 250 a 350 měli půlbubny v tom roce, tak si myslim že zrovna na 150 jiný dávat nebudou.
Datum: 13. února 2011 13:24
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim draci, chci se zeptat čím to je. Včera sem vytahl fichtla a vubec nemá tah udělal sem novou spojku a vybrus neni potřeba nechal sem to přeměřit vypálil sem výfuk a už si nevím rady na 1 to ještě celkem tahne 2 dobré ale jak tam hodim 3 tak spadnou otáčky a rychlost klesne na 30Kmh ještš si říkam ze by to mohlo být guferama u klikovky ale radši se zeptam než budu půlit motor do toho se mi nechce tak dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: pořád ten problém mám
Datum: 13. února 2011 20:20
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Měl jsem ten samej problém....a podle mě je to špinavým sacím filtrem, tryskou která je od čištění drátem vyběhaná a už ojetými kontakty přerušovače (nejmenší odtrh mužu mít 0.8 jinak se nedotýkají) a nebo máš prostě rozladěné zapalování nebo špatnou směs.......jakou má barvu svíčka?...PS: opravil bych to už dávno a napsal jestli to fungovalo ,ale pořád čekám až bude mít SESA na krámku filtr a přerušovače
Datum: 13. února 2011 20:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkontroluj jestli krásně teče benzín do hadičky,vyčisti trysky,vyměň svíčku,vyčisti plovákové víčko (ventil v něm) a pak to zkus.
Datum: 13. února 2011 19:37
 Nejsem odborník, ale podívej se na olej v převodovce, jestli je to hnědý, neprůhledný a páchnoucí, tak si myslím, že to můžou být v guferu, ale jde o to jak moc ti to kouří. Nejsem odborník, Pionýra mám teprve rok, ale dovedu si představit, co to dělá, když se dostavá olej z převodovky do spalovacího prostoru.
Datum: 13. února 2011 16:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak skus nastavit předstih
Datum: 13. února 2011 12:43
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele mam motor CZ 175 ten kulatej a jak je to RELÉ a sou tam asi 4 pripojky na dratky (sou to takovy valecky co maj v sobe sroubek kterejma se to utahne) a ja nevim k cemu to tam je ? a k cemu se to zapojuje diky moc PECA
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 9:33
 ty konektory jsou nějak označený (číslem nebo písmenem), v návodu k obsluze zjistíš co kam patří..
Datum: 14. února 2011 9:33
Jméno: Pepi
IP: uživatel11102
 Ahoj
Chci se zeptat jestli nevíte o někom kdo dělá za rozumnou cenu generálku klikovky na jawu 550.
Popřípadě kolik to tak přibližně stojí.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2011 21:48
 Čao, jo ojnice mám. Cena je ale poměrně vysoká. Kolem 1300,-kompletní sada.
Datum: 10. března 2011 21:48
 Tomáši ty máš nový ojnice do 550??
Datum: 13. února 2011 20:05
Jméno: Pepi
IP: uživatel11102
 A odkud jste ?
Za kolik Kč byto tak bylo?
Datum: 13. února 2011 19:50
 čus, není problém přelisovat novou ojnici i s čepem. Pokud by jsi chtěl GO celého motoru není problém.
Datum: 13. února 2011 18:51
Posl.aktualizace: 13. února 2011 12:23
 Ani jeden ti tam nepasne budeš to muset převařit lepši je ten druhy vyfuk
Datum: 13. února 2011 12:23
 Dalsi rozdil v kramku,, je to ze se to ma rychleji nacitat,,, menil sem webhosting,, zacatek se nacital super ale pak to zacalo vadnout jako kdyz se hadver pridira jako pist bez oleje  uvidim zda poskytovatel to nedoladi,, v opacnem pripade,,, to nachvilku opet uzavru a pujdu do jineho spolehlivejsiho hostingu,,prosim o trpelivost,,,,neni to zadna prca to stehovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 15:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Venco cet sis co sesa napsal?
Datum: 13. února 2011 15:48
 Abych řekl pravdu tak mi to pořad načita dlouho někdy...
Datum: 13. února 2011 12:25
 Abych řekl pravdu tak mi to pořad našita dlouho někdy...
Datum: 13. února 2011 12:25
Jméno: Honza
IP: uživatel11153
 Je to skutečně hostingem nebo spíše způsobem naprogramování?
Datum: 13. února 2011 8:48
Jméno: karel
IP: uživatel11152
Posl.aktualizace: 13. února 2011 1:42
 radši kup nějakou určenou přímo pro použití v motorkách, takhle nejspíš nebude snášet vibrace a po pár stovkách km se uvnitř rozsype..
Datum: 13. února 2011 1:42
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , dělám go motoru jenže nevím co s klikou vůli do boku má 0,5mm ale když sní hýbu do stran tak cinká pojede to ? Nebude to dělat bordel? Nechci tet do toho vrážet prachy za rok budu dělat řidičák i techničák tak až pak chci novou kliku..do té doby na takové to polní ježdění..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 13:36
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 milano máš tam mail
Datum: 13. února 2011 13:36
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 milano dej mi mail na ten tvuj co máš ve jméně nejde napsat
Datum: 13. února 2011 10:39
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dej mi mail na ten tvuj co máš ve jméně nejde napsat
Datum: 13. února 2011 10:39
 Zdarec,
jestli by si chtel tak ti jednu klikovku prodam je pekna, fakt jako nová
Datum: 13. února 2011 7:59
 greandr:Já už toho nakoupil na netu celkem dost a nikdo mě nepodfoukl takže beze strachu
Datum: 13. února 2011 7:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 stk no
Datum: 12. února 2011 23:50
 by mě zajímalo jak se dělá techničák
Datum: 12. února 2011 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli budeš za rok dělat GO tak se na to vykašli a dej jí tam ... mě motor zvoní už asi 7 000km a ještě se nic nevysypalo a to jsem tam od léta nenalil nic jinýho než ředidlo , občas naturál a vyjetej olej tak nějak od oka
Datum: 12. února 2011 23:22
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 na netu nechci kupovat klikovku hodně lidí tom hovno rozumí nebo mě může někdo podfuknout nebo jak bych to řekl
Datum: 12. února 2011 23:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj.. jestli do toho nechces cpát prachy tak to tam vraz zpátky do motoru..  ale pocítej s tím ze to nebude moc dobrý..  Na tvým míste bych si nasel nekde na netu pouzitou klikovdu.. prodává se tet mrťe náhradních použitých dílů.. otázka pár stovek..
Datum: 12. února 2011 23:11
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ___HELP___
Zdravím vsechny draky, co potrebuju - chci udelat novou elektriku.. a tezce nevím jak na to.. mám nakoupený drát ale na netu je mrťe schématů zapojení.. PROSÍM mohli by ste mi poslat odkaz na dobré schéma zapojení elektroinstalace jawy 20 ??
NEJLÉPE schéma jak pro debily..  pac na fichtlu slozim a rozeberu a zpravim cokoliv..  ale s elektrikou sem v prd...i..  .. DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 19:41
Jméno: trubka
IP: uživatel11157
 nechápeš-li schémata tak tě zbývá jedině Výzkumný ůstav elektrotechnický
Datum: 13. února 2011 19:41
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 13. února 2011 10:28
Datum: 13. února 2011 0:00
Jméno: Guseppe
IP: uživatel10333
 čau, mám čz 175/478 a chci kupovat nový karbec 2926, tak se chci zeptat jestli s ním nejsou žádné problémy atd, díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 20:18
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 s těmito karburátory nebyly problémy takže v poho při správnem seřízení
Datum: 15. února 2011 20:18
 Cus draci hele mám dotaz mám 350/638 tak se chci zeptat jestli by tam šla dát do motoru klikovka ze 350/634 jestli jsou stejný nebo je vnich nějakej rozdíl díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2011 20:20
 nešla, je jinak široká.
Datum: 12. února 2011 20:20
|



|