Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:27
 stlač spojku zarad jednotku pomaly stláčaj páku malo bi sa točit zadné kolo alebo ked na tom sedíš tak bi to malo posuvat dopredu ked to pojde bude chiba už len jedine v spojke
Datum: 21. ledna 2011 22:27
 koukni, jestli nemas povolenej spojkac. jestli jde s motorem otocit jinak, tak to bude ve spojce, nic jinyho me nenapada
Datum: 21. ledna 2011 19:21
 to sem ja..... ALE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. ledna 2011 18:17
 budto spojka, nebo segment v motoru, ale kdyz to zacal delat najednou, tak bude spojka. mozna povolenej spojkovej kos, sundej levej dekl a koukni na spojku.
Datum: 21. ledna 2011 18:12
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 povol spojku a uvidíš
Datum: 21. ledna 2011 18:12
 Zdar hoši mám dotaz kdy bych si chtěl přihlásit fichtla na radnici a nechat si vygenerovat SPZ ale ještě nemám řidičák na fichtla udělali by mi Spz nebo musim mít nejdřív řidičák a potom mi ho až udělaj.Dík za rrady čáu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 20:06
 tak díkmoc za info kámo mazec dík.
Datum: 21. ledna 2011 20:06
 fíka si přihlásíš i bez papíru
Datum: 21. ledna 2011 19:44
 Zdar, kdy budou prosimvás ty novinky na Pio (Nakopávačka ČR, koleno s falcem ČR, ...) Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:37
 zdar dku,,vidim to az za mesic toto,,ale bude to, jen nevim kdy,,sorac
Datum: 21. ledna 2011 17:37
Jméno: pipa
IP: uživatel1026
 cau ide dat na fika otackomer ze škodovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pipa: předpokládám že nám to jen oznamuješ když tam nevidim otazník..
Datum: 21. ledna 2011 22:50
Jméno: zdar
IP: uživatel9423
 všude sem to taky schaněl ale nikdo nic nevěděl tak sem musel zapojit hlavu. U dělal sem to nakonec tak , že sem omotal asi 20 - 25 závitů drátu kolem drátu na zapalovací svíčku (musí byt ale lakovaný nebo dál od sebe nesmí se dotýkat) jeden konec ukostřit a druhý na vstup signálu do otáčkoměru. Dale už pak jenom udělat stejnosměrný proud pomocí usměrnovače + na +kontakt - na - kontakt . ale bude to ukazovat jiné hodnoty Budto si přelep ciferník nebo to zkus poštelit vevnitř to sem ale radši nezkoušel. 100% FUNKČNOST!!
Datum: 21. ledna 2011 20:17
 Ahoj Draci mám dotaz kolik potřebuju proudu a napětí na to abych mohl nabít akumulátor o napětí 6v a 4,5Ahdík za rady čést
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:38
 Ok díky za radu
Datum: 21. ledna 2011 17:38
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 7.2V a nabíječka aby ti dávala okolo 500mA, nabíjení okolo 10 hodin. Až bude na akumulátoru 7.2V naprázdno tak je nabitý. Nezapomeň povolit čepičky aby mělo kam plynovat.
Datum: 21. ledna 2011 15:05
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, dneska sem sundával motor, jelikož si už dost říká o GO. A oběvil sem takovej error. Jak jsou ty držáky motoru na kostře, tak ten blíž k zadnímu kolu je ulomenej. Má smysl shánět někoho kdo by mi to přivařil, nebo mám rovnou vyměnit rám? A kdybych ho měnil, tak je lepší koupit raznici a VIN přerazit, nebo si nechat zapsat do TP výměnu rámu, já nevím jak tohle chodí...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Dobře, udělám to tak  Díky
Datum: 21. ledna 2011 18:43
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Přesně jak píše Jenda -loni jsem dělal to samé.
Datum: 21. ledna 2011 18:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 ja jsem si ho vyrezal tusim z 2mm plechu a zavaril drzi do tet
Datum: 21. ledna 2011 16:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Zapoměl sem, jedná se o Pionra, je to 20ka, papírově 05.
Datum: 21. ledna 2011 11:10
 Ahoj lidi, potrřebuju poradit. Asi pred 2 lety jsem rozebral kola na čz 180/487.4 a ted jsem je konecne chtel dat dohromady, ale vyskytl se problem-nalisuju loziska, ale mak nevim, tak tam maji byt ty podlozky, jak ma byt to poradi od loziska?? lozisko-pojistka, pak ten jenom kryci plisek, pak takovy ten krouzek s temi vyrezi , co je trosku prohnut??(popripade jakou stranou ven??) a pak ta poklicka nakonec?? problem je jen s temi kroüzky, tam vubec nevim, jak to bylo... diky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 20:31
Jméno: trmich
IP: uživatel11039
 diky moc za rady  snad se ty kola budou jeste nekdy tocit spravne...
Datum: 22. ledna 2011 20:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ten prohnutej plíšek patří tim prohnutym středem směrem od ložiska..
Datum: 21. ledna 2011 22:52
Datum: 21. ledna 2011 21:31
Jméno: panel
IP: uživatel11028
 Jak zjistím, že jsou kartery na dvěapůle panelkovce párové? Jak je karbec, tak na každým karteru jsou čísla. na pravým 25-559-11-111 a pod tím 4337 7. Na levém karteru 25-599-511 a pod tím číslo 4337 8. Jsou párové, nebo ne? čísla jsou si podobná, ale jensou stejná.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 23:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevim jestli konkrétně u panelek, ale u dost ČSR motorek je na obou karterech vyraženou dvou nebo trojciferný číslo, na číze ho mam pod karburátorem..
Datum: 20. ledna 2011 23:08
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , budu dělat generálku motoru.. ložiska a těsnění už mám koupený... tet jenom Výbrus a repas klikovky ale nevím jestli mám koupit nový válec s pístem vrtání 38.00 nebo výbrus?co se mín zajíždí ? oplatí se výbrus když mám 5 výbrus ? .
A neznáte nějaký fígl na předstih abych po složení motoru nemusel seřizovat znova ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 dej válec na repas....predstih stejnak budes muset přeseřídit pro nový těsný motor,takže nějaký malý,aby to jelo
Datum: 21. ledna 2011 10:51
 tak si nezapomente odnést všechny kladiva co nejdál od místa kde to budete dělat
Datum: 20. ledna 2011 23:41
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 budu dělat GO po prvé..s kámošem musíme někde nachytat skušenosti ne ?
Datum: 20. ledna 2011 23:00
 Jestli zvládneš GO motoru tak pro tebe bude předstih hračka, ne?
Datum: 20. ledna 2011 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nový válec nekupuj...výbrusů můžeš dělat 8 takže není co řešit...no a s tím předstihem sis měl udělat risky na karteru a na statoru aby jsi věděl kde jsi to přesně měl
Datum: 20. ledna 2011 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel10340
 Ahoj seso chtěl sem se zeptat jak máš ty pístní kroužky:Značka motocross tak jestli jsou i na menší výbrusy konkrétně 38.75,39.00
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 12:48
 tak tyto krouzky uz se mi nepodari naskladnit,,
Datum: 23. ledna 2011 12:48
 Zdravím Všechny.Prosím Vás mám dotaz.V masce na mustangu se mi protáčí tachometr.Je to tím, že jak pod něj patří ta gumička , tak ta už tam není, steřením vypadla.A Tachomtr utáhnout víc nejde.Tak chci se zeptat , kde tu gumičku koupím , nebo zda li mi poradíte čím by se dala nahradit? Normální gumičkou to je na pytel.roztrhne se a nebo rychle steří.Děkuju Vám všem moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 0:10
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11041
 Vystřihnout se to dá z nějaký doježděný duše.
Datum: 23. ledna 2011 0:10
Jméno: standa
IP: uživatel11031
Datum: 21. ledna 2011 10:52
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Já jsem si vyřízl a vystřihl podložku z gumotextilije-je to guma a uvnitř je plátno a tlustý je to asi 3 mm , jsou i jiné tloušťky.Sehnat se to nechá u topenářů nebo automechaniků nabo nějaký dílně kde oppravují auta nebo stroje.
Datum: 21. ledna 2011 9:16
 já tam mám normální gumičku ale takovou trochu tlusči ne tu tenkou
Datum: 20. ledna 2011 21:57
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute draci, měním ložiska na mustangu a zaskočilo mně, jak mám vyndal ložisko z pravého víka, zezadu není přístup. Děkuji za pomoc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 taky sem to ohřál a nešlo ven....tak sem vzal velkej hřebik s hlavou která sotva prošla ložiskem a pomocí toho hřebiku sem to ložiskou vydloubal ven.... docela mi to překvapilo,někdy stačí vyndat gufero a ložisko samo vypadne poklepem deklu za studena....
Datum: 21. ledna 2011 12:04
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdarec ja sem to řešil tak že sem na něj navařil šrub a přes podepřenou pásovinu sem ho utahováním dostal ven.
Datum: 20. ledna 2011 21:53
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A na kolik asi? Mám teplotu na displayi at vim lidi?
Datum: 20. ledna 2011 21:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 tak si udelej pripravek neco jako je vytlacovak pistniho cepu, asi to tam mas prilepeny  (jinac na takovou teplotu by se to spravne ohrejvat nemelo)
Datum: 20. ledna 2011 21:42
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Já to nahříval horkovzduškou na 650C, fakt to nešlo
Datum: 20. ledna 2011 21:05
 když to pořádně nahřeješ fénem tak to musi jít..jinak to dej rozpálit do trouby na 300 stupnu a musi to jiot
Datum: 20. ledna 2011 20:59
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 No a právě že ne... to jsem dělal a nešlo, tak právě nevím co s tím
Datum: 20. ledna 2011 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně to nahřej a klepni s tím o stůl a ono vypadne samo
Datum: 20. ledna 2011 20:51
Posl.aktualizace: 07. února 2011 23:24
 velikost mezi kladivkem je max zhruba filtru cikarety
Datum: 07. února 2011 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 ten píst a válec bych vyčistil kámo  jinak dej necelé 4mm...
Datum: 21. ledna 2011 12:06
 nastav 4 mm
Datum: 20. ledna 2011 21:43
 mustangista: kde bereš ty hodnoty?
Datum: 20. ledna 2011 21:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 2,5 až 3mm od horní úvrati. Musí to jet jak střela
Datum: 20. ledna 2011 21:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 20. ledna 2011 21:00
 Zdarec hele nvíte někdo o srazu v Osečný?? Nebo tam někde blízko ale tajten rok..... nebo stránky kde bych to mjohl zjistit... mooc dik a ať vám šlapou motory
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 19:22
 Zdar hoši. Potřebuju poradit jakou start páku mám dát na motorku. má to tisícihran s průměrem 14 mm. já našel tady to http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2261.html ale nevim jaký to má průměr. plz poraďte a nebo napište odkaz na takovou páku. na celém internetu ani ťuk.(pák je tam dost ale nepíšou průměr)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 19:50
 no ja si radši teť připlatim to kilo a budu to mět bez práce, než ušetřit a vztekat se že to tam nepasuje (možná to má jiný počet zubů). DÍKY
Datum: 28. ledna 2011 19:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 ta ze sifona/dandyny se da roztahnout takze to vyjde prakticky nastejno ne... je to na tobe
Datum: 28. ledna 2011 15:18
Datum: 28. ledna 2011 14:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 kravina
Datum: 27. ledna 2011 22:47
 tak já nevim jak moc seš šikovnej, ale klidně je znič adresu v profilu nemam 
PS: skus hliník !
Datum: 27. ledna 2011 22:13
 a nezničím ty zuby? (stejně to zkusím XD)
Datum: 27. ledna 2011 21:28
 něaký plech, dej ho dokola co to pude, ale nevim co to vydrží
Datum: 27. ledna 2011 21:02
 popravdě vůbec nevím čím bych to měl vylvložkovat. XD kdybych tam narval gumu, tak by se za chvíli roztrhala, a železo bych tam asi nijak nenarval. zkus nějaký návod nebo něco. já se v tomto okruhu zrovna moc nevyznám
Datum: 27. ledna 2011 21:00
 a nezkoušel si tu z čz vyvložkovat ?
Datum: 27. ledna 2011 17:58
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 no ta hlava je stejná, hřídele by mohly taky. víka jsou stále jiná (ale taky můžou být z uplne jiného motoru XD) nakopávačka na simsona tam nepasuje to jsem už zkoušel (je moc malá myslim). a jak mám sesovi napsat? dáte mail? zkoušel jsem i staré páky z čz 125 myslim t ale nakopávačka je moc veliká a řadička moc malá jestli to pomůže
Datum: 27. ledna 2011 16:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 http://dandy.tym.cz/galerie/detajly/index.htm tenhle motor? Ale jak rikam beztak sesovi napis na chatu nebo na mejl, ted netusim z kteryho simala to tam pasovalo, nebo jestli sou vsechny tisicihrany stejny...
Datum: 26. ledna 2011 22:00
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
Datum: 26. ledna 2011 21:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 original paka z dandyny je ta dole cos posilal, tahle na fichtl kramku je na simsona ale na dandynu pasuje taky.... prumer si nevzpomenu bohuzel, odchyt si sesu na chatu a poptej se ho na rozmer
Datum: 26. ledna 2011 21:55
 tady je jenom jedna páka na dandynu a na tu sem psal odkaz už v otázce. Nevím jestli půjde dát na sachs ale ta dole by tam mohla jít ne? Na netu když napíšu dandy sachs díly tak to vyklopí odkazy typu "koupím dandy" atd. a ten motor mi připomíná sachs hercules ale nejsem si jist.
Datum: 26. ledna 2011 21:51
 kouknul bych se po startovačce na Dandy Sachs
Datum: 23. ledna 2011 15:36
Datum: 23. ledna 2011 14:14
 tak napsat o jakou moto se jedná neuškodí
Datum: 22. ledna 2011 16:38
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 ó, bez vaší pomoci bych to nezjistil. děkuji. a nevíte kde tu páku vzít?
Datum: 22. ledna 2011 13:41
 Dej tam tu co tam má bejt.......
Datum: 21. ledna 2011 21:12
 Nazdárek závodníci,nedávno jsem měnil unašeč na babetě,protože nechtěla přeřadit na dvojku.Vše se zdařilo dvojka tam je,ale zdá se mi že je tam pořád.Jako bych se i rozjížděl i na dvojku.Jo a ještě to divně cuká při tom rozjezdu.Nevíte někdo co bych měl doladit,popřípadě vyměnit.Dík Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 10:28
 No já bych kouknul na to jestli to mám opravdu dobře složené a je tam, to co tam má být. Hofmi: nemáš náhodou Babettu 215?
Datum: 26. ledna 2011 10:28
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 já mám stejný problem na me 210ce,pořád tam je dvojka a nevim co s tím
Datum: 25. ledna 2011 18:33
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 19:27
 to trafo co u toho má se mi zdá docela malý, bude se podlě mně docela dost zahřejvat
Datum: 21. ledna 2011 19:27
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Dik za upozorneni a z tohohle inzeratu co dal greadr uz nic dokupovat nemusim ??
Datum: 21. ledna 2011 15:06
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No tak milano, nenechej si namluvit že se to dá umístit do karteru... jednak tam na to není místo, ale ikdyby se tišťák upravil, aby se tam vešel, tak je jeden zcela zásadní problém proč to není dobrej nápad a to je citlivost kondenzátorů na teplo. Oni zkrátka vysychaj a rapidně jim pak klesá kapacita. Takže z životnostního hlediska je úplná kravina strkat jakejkoli kondenzátor do místa kde běžně vládnou teploty pod bodem varu... jasné?
Datum: 21. ledna 2011 7:06
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 hele psal jsem si s tim chlapem co to vyrabi a jde to dat i do karteru a i do svetla taky si to koupim
Datum: 20. ledna 2011 22:06
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 Zapojil bys to určitě, má to všecko popsané na lístečkách ale jestli se to vyplatí nevim.. 400 se mi zdá docela hodně. A tohle se nedává do karteru ale pod bříško u 20/21 a já to mám na mustangu pod sedlem...Jenom se přivedou do zapalování draty z toteho a je to. Jak sem psal, lepší startování (to je u fichtla věčný problém) a a trošku lepší průběh...
Datum: 20. ledna 2011 21:15
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 pisky myslíš že se to oplatí? zapojím to,já taky absolutní amatér v elektrice ? Vejde se to do karteru ?
Datum: 20. ledna 2011 20:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhasím štartuje to výborne a pekne ide na tom len to zhotovenie z inzeratu je pekne vyleptané len tak na krivo napajkované súčiastky WRRRR!
Datum: 20. ledna 2011 19:49
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 čau, řekl bych že je to tohle zapalování: http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove.html . Postavil sem si toto zapalování a paráda  Jak píše, silnější jiskra, takže lepší startování..za chladna za tepla vždycky chytne na startpáku. Ale hlavně je silnější jiskra v nízkých otáčkách takže se líp chytají kvalty...Ale nepočítej že to nějak brutálně zvedne výkon...Jde hlavně o startování a jiskru
Datum: 20. ledna 2011 19:34
 Zdravím draci..
mám takový problém s elektrikou na jawa 21, když chci nastartovat tak svíčka nehází jiskru, a když dám prst do fajky tak mě kopne (ale svíčkou to není, vyměnil jsem jich snad 10) není to indučkou? popřípadě jak zjistím jestli je dobrá
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 1:25
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 K tý fajfce...Mne se cestou stalo, že mi začla vypadávat, ujel sem pár metrů a hned vypadla, ani nevím proč...Tak se to vyřešil na cestě tak, že sem oholil kabel k fajfce, vytáhl další kabel z batohu, oholil, svázal s kabelem od fajfky, slepil izolepou a na konec toho kabelu sem dal takový to očko, jak se jen kleštěma cvakne na kabel ...očko sem dal na Svíčku a přitáhl matkou..Fajfku tam nemam  Vozím batoh plnej nářadí, bez toho bych nevyjel  Do ted sem se neměl k tomu koupit fajfku a jezdim na tom takle uz pres půl roku téměř denně a žádnej problém s tím  ....Co tím chci říct? ...Chci tím říct, že než poběžíš koupit novou fajfku, tak můžeš takle zjistit jestli jí to fakt je  Dotýkala se svíčka dobře hlavy, když si nakopával? Zkoušel si s novejma či osvědčenejma v něčem jinym že ty svíčky fungujou? Já měl asi 8 starejch PALek použitejch, vypadali jak nový, ale prostě mi to s nima nejelo a s těma co jo ne moc daleko
Datum: 21. ledna 2011 1:25
 Zdar hej hod tam novou faju mněl sem uplně stejnej problem na mustangovi
Datum: 20. ledna 2011 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Toto se stává často. Řekl bych že to někde probíjí. Zkontroluj elektriku,musí být dobré ukostření, dobré kontakty
Datum: 20. ledna 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš tu fajfku odrušenou, může bejt v háji odpor uvnitř
Datum: 20. ledna 2011 16:49
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podiv se jestli máš dobře odizolovaný kladívka a potom bych zkusil vysokonapěťovej kabel, nebo zkusit jiný odtrh někdy to docela pomůže.
Datum: 20. ledna 2011 15:09
Jméno: jawa 23
IP: uživatel10429
 čs draci udelal sem si motor na fichtla 23 a nwm jak tam dát ty lamely ke spojce koupil sem si ty feodorový a na jedný straně je více toho feodoru a na druhé ho je méně a nwm jestli je dát k sobě těma stranama kde je ho hodně, nebo těma kde je ho málo, nebo hodně a málo
Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2011 17:40
Jméno: jawa 23
IP: uživatel10429
 ok diky ale do toho řetězu se vejdou i když tam dam víc a míň
Datum: 20. ledna 2011 17:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kdyby ses místo psaní dotazu trochu zamyslel, určitě by ti došlo, že v poloze od sebe by se nevešly do primárního řetězu a už vůbec by nedovolovaly vypínat spojku!
Datum: 19. ledna 2011 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej je k sobě tou stranou , kde ho je mín a nezapomen na mezilamelu doprostřed
Datum: 19. ledna 2011 23:03
 Draci mam dotaz nevite nekdo o te tasce ktera byla na jawe 05 u prsíček na naradi nebo aspon foto nebo rozmery, nemate ji nekdo na prodej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 17:26
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Hele a nechces mi na sebe poslat cislo na e-mail ja bych ti treba za dva mesice zavolal
Datum: 21. ledna 2011 17:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no kľudne ale to neviem kedy to budem mať v ruke:/
Datum: 20. ledna 2011 23:43
 YURI nemohl bys mi ji vyfotit nejak ybych to mohl nechat usit az to budes mit v ruce na e-mail
Datum: 20. ledna 2011 22:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 20. ledna 2011 20:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 20. ledna 2011 20:11
Datum: 20. ledna 2011 18:49
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Jo ale ja nemam ani poradny foto jak to vypadalo uvnitr atd.
Datum: 20. ledna 2011 15:54
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak tu bych nechal někde ušít u čalouníka z koženky vzal bych karton papíru a udělal si správný tvar a potom už by to neměl být problém
Datum: 20. ledna 2011 15:47
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ne ja myslim tu kozenou velkou mezi kolenama
Datum: 20. ledna 2011 15:40
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Na nářadí první 05 měly tenhle kastlíkhttp://www.jawa-50.cz/galerie/original/galerie-jawa-50-typ-05-pionyr.html, ale pouze první modely ty co měly nahoře na revmáčích pouze jeden šroub a ještě jiný výkroj pro lanka a dráty.V průběhu roku 64 už se to nemontovalo. Podle mě když tohleto nemáš tak už skoro není šance to sehnat, protože tyhle 05 se dělali pouze krátce, pak se začalo modernizovat.
Datum: 20. ledna 2011 15:06
|



|