Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 Zdar kluci hele mam problém s babetou 207.To kolečko, čím překlapuju na motor či kolo tak blbne.Stačí když roztlačuju, tak po 5 metrech se přepne samo na kolo a po dalších 5 metrech na motor.Prosím o radu co s tím a jestli musim půlit motor či jen se dostat ze strany primárního kolečka.Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 14:52
 jojo to bude ono ale nevim jak se k tomu dostat
Datum: 16. ledna 2011 14:52
Datum: 16. ledna 2011 13:28
 207 sice neznam. Ale určitě se nebude půlit, tak dělá problém myslim nějaká ta kulička.
Datum: 16. ledna 2011 13:25
 Zdar DRACI,chtěl bych se zeptat zda by se do originálního rámu a ráfku dala použít pneumatika_ rozměr 90/100? Tlumiče mám vyvedený jinak,takže těm to překážet nebude,jde mi o to,zda by se to nedřelo o řetěz.To by bylo nemilé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:38
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli má babeta ve válci klapku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 právě že sací a výfukovej kanál se dají snadno upravit a přefuky jsou dobré
Datum: 16. ledna 2011 21:12
 Mě připadá oproti pionýru, hrozně malý kanály(výfukový, sací). Do toho výfukovýho se mi nevejde ani malíček  a samozřejmě taky koleno vejfuku. A pak taky malej difuzor v karburátoru.
Datum: 16. ledna 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 když u babety pominu šílenou konstrukci motoru(převodovka,spojky atd..) tak ten motor by byl schopnej ze sebe dostat víc,než třeba motor z fichtla....jen je to šíleně zavřený....
Datum: 16. ledna 2011 11:37
 Tak tak, teď si nepamatuju jestli je vůbec začli sériově vyrábět. Potom je myslim zakázali kvůli nedostatečným brzdám.
Datum: 16. ledna 2011 11:17
Datum: 16. ledna 2011 11:11
 Oficiálně se to jmenuje Jazýčkový ventil v sacom kanáli. Bylo to na dvousedadlové Babettě 226.
Datum: 16. ledna 2011 10:29
 webster- vies to na 100% lebo som na tom rozmislal tiez,,pod sacim hrdlom ten priestor je akurát na nieké mensie klapky..
Datum: 16. ledna 2011 10:22
 Ale vývozní typ do USA a Indie jí měl v sacím kanálu.
Datum: 16. ledna 2011 9:54
 Ne
Datum: 16. ledna 2011 9:27
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:27
Jméno: Fred
IP: uživatel1250
 Benzín mi zamrzl v Domaňíně,ne v Soběslavy
Datum: 16. ledna 2011 13:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nj, prej to bylo maso... A někomu i zamrzl benzín.. že jo Frede
Datum: 16. ledna 2011 13:03
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 kamaráde pěkný fotky
Datum: 16. ledna 2011 12:17
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě, jak prodáváš ty retro zrcátka na pionýra, co se strkaj do řidítek, není to sklo na tom takový tot ypický komunistický, ve kterrym není nic vidět, je to normální sklo, ze kterýho se dělej klasický univerzální zrcátka,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:25
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Takže je v tom hovno vidět
Datum: 16. ledna 2011 13:25
 ma to klasik rovne sklo,,, tak jako orig
Datum: 15. ledna 2011 22:06
 Kluci,chci se zeptat jak jste řešili tento problém.Koupil jsem si na pincka 40cítkový válec s pístem a když jsem to složil, naráží píst do hlavy.Hlava má 38.5 mm od hrany ke hraně uvnitř hlavy.Když to podložím bude malá komprese.Jak to mám vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 11:34
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 nech u někoho utočit ten prostor hlavy na 40mm....
Datum: 16. ledna 2011 11:34
Jméno: staďák
IP: uživatel10995
 Čus draci,chtěl bych se zeptat kolik zajíždět stadiona a pak kolik s ním po zajetí normálně jezdit.V manuálu je 1:12 a 1:15 a zo se mi zdá hodně !Ředím kvalitním olejem polosyntetikou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:38
 jo, přesně jak píše standa, trochu jsem přehlédl že to zajíždíš  to co jsem psal bylo myšleno pro normální provoz
Datum: 16. ledna 2011 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 já osobně bych začal na poměru 1:25 pro prvních 100km,pak dalších 400km 1:30 a od 500km normálně 1:40 s tim,že eště do 1000km se to nebude extrémně vytáčet.....1:40 je pro zajíždění stadiona/pionýra/simsona(atd...) prostě málo.....
Datum: 16. ledna 2011 11:47
 1:35-1:40...
Datum: 15. ledna 2011 20:24
 Zdar borci, chtěl jsem se zeptat, jestli když posíláte válec na výbrus, tak vyndaváte štefty, co drží koleno vejfuku a karburátor? Díky moc! Promiňte za hloupý dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:24
 OK, díky!
Datum: 16. ledna 2011 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 ano,doporucuju
Datum: 16. ledna 2011 21:14
 Díky stando. Ještě jsem se chtěl zeptat, nahmatal jsem ve výfukovým kanálu takovou malou hranku, mužů jí vyhladit? Díky
Datum: 16. ledna 2011 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 vždycky vyndavam,válec celý očistím včetně vnitřních kanálů a sacího a výfukového kanálu....po výbrusu už stačí jen vykoupat v technickém benzinu a muže se montovat.....je to každýho zvyk....
Datum: 16. ledna 2011 11:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no tak nevim jestli povolení 4 šteftů se dá nazvat prací, ale myslim že mu za to rozhodně nikdo nevynadá a zpříjemní tim přepravu a manipulaci jak sobě, tak soustružníkovi.. tim to považuju za uzavřený, řešíme úplnou pitomost
Datum: 15. ledna 2011 22:51
 Když si chceš přidělat práci...
Datum: 15. ledna 2011 22:25
 hh:No právě to jsem myslel, jestli tomu soustružníkovi nebudou vadit. Asi je teda vyndám, díky.
Datum: 15. ledna 2011 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice ničemu nevadí, ale já osobně bych je sundal, to snad neni taková práce a soustružník ti poděkuje že mu to nebude překážet při upínání, pokládání na stůl atd..
Datum: 15. ledna 2011 21:48
 Ok, díky.
Datum: 15. ledna 2011 20:19
 To tam klidně nech, ničemu to nevadí...
Datum: 15. ledna 2011 20:18
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci hele jak mam našroubovat ty tyče co držej válec ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 20:36
Jméno: hoinza
IP: uživatel10429
 diky moc za radu
Datum: 15. ledna 2011 20:36
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 uplne jednoduse dej dve matice na jeden zavit proti sobe dotahnije coto jde a zatoc do valce
Datum: 15. ledna 2011 19:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 18:34
 NADRŽ TAKY JAK ZE SIMSONA ALE SEDAČKA JE ASI Z 23->MUSTANGA
Datum: 21. ledna 2011 18:34
 MOTOR VYPADA JAK ZE SIMSONA
Datum: 21. ledna 2011 18:33
 to je pravá strana motocykla
Datum: 16. ledna 2011 16:25
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Datum: 16. ledna 2011 14:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to (motor) polska WSK 175 a tak sa mi zdá že aj predná vidla
Datum: 15. ledna 2011 23:46
 Tak podvozek a vše ostatní je ČZ 175/487 nebo 125/488 , ale motor není rozhodně z žádné ČZ, tipuju to na motor indickej YEZDI a nebo jinej zahraniční možná z nějakýho ruského stroje. Rozhodně motor není výroby ČZ.
Datum: 15. ledna 2011 18:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 chci se zeptat estli už jste nekdo skoušel tento otáčkomněr ,díky,http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:50
Jméno: wepo
IP: uživatel10998
 No, cena těch integraču byla 120, zbytek asi 150 . DPS 100,- ...za 400 je to tvoje.
Datum: 16. ledna 2011 12:50
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 tak ja nevimdal bych za to do tech200-250 ale asi se te to bude zdat málo,distak pisni na mail a domluvme se \r\n
Datum: 16. ledna 2011 12:40
 wepo: a máš k tomu funkční schéma? mohl bys mi ho prosim tě poslat na mail? byl bych ti vděčnej..
Datum: 15. ledna 2011 21:51
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kolik nabídneš? Je to pěkné kulaté, ledky jsou na plošňáku, kdyžtak si je musíš předělat na drátky...
Datum: 15. ledna 2011 19:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a kolik tak za nej chceš? a dištak estli máš nákou fotku,díky
Datum: 15. ledna 2011 18:03
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 jo, funguje mi to...mám jeden na prodej...cena dohoduou
Datum: 15. ledna 2011 17:56
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 kolikaty je výbrus píst s rozmerem 38,00 jaký rozměr ma válec s označením "B" díky za otp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 19:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 38:00 je nultý výbrus a B to je tak akorát na ty polský písty co dnes seženeš
Datum: 15. ledna 2011 19:33
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10969
 moje jawa 175/356 nastartuje když nacupam ale po chvily zdechne už si s ni nevim rady cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:12
 Pravděpodobně ti nestačí dotýkat benzín
Datum: 15. ledna 2011 21:12
 Zdravím draky! Dávám dohromady 555 - koupil jsem kola, rozetu a náhon tachometru z 21, ale po smontování zad.kola lze s tělem náhonu na ose otáčet - nemá být na zad.vidlici nějaký kolíček, který zapadne do drážky v hliníkovém těle náhonu? (nemyslím ozubený věnec náhonu, který zapadne do rozety). - Není na napínáku z 21 (ten ale nemůžu použít) nějaký výstupek? Jak to bylo řešeno na originálu si nepamatuju. Dík za radu! Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 8:48
Jméno: Já
IP: uživatel6155
Datum: 16. ledna 2011 8:48
 zdar draku, u 555 je nahon delany jinak nez u 21.... musis si sehnat nahon z 555....
Datum: 15. ledna 2011 17:07
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Zdravim , potrebuji poradit o kolik si mam nechat snizit hlavu valce na pio a jestli to pojede líp , motor mam po go - loziska skf , ojnice ckr .... díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:58
 presne
Datum: 18. ledna 2011 15:58
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Frikulin mi delal hvezda-hlavu a pekna prace, od Stejskyho sem mel hlavu k valci a taky pekna prace, cista, zadny otrepy...
Datum: 17. ledna 2011 22:55
Jméno: brown
IP: uživatel987
 kde sezenu na frikulina kontakt a za kolik dela to snizeni hlavy?
Datum: 17. ledna 2011 16:53
 Přesně tak-Frikulín forewer
Datum: 16. ledna 2011 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 co se týče úpravy hlavy tak doporučuju frikulína....hlava je detailně opracovaná a začištěná bez stop po soustružení.....to co ti přijde od stejskyho je takovej polotovar,hrubé stopy od soustržení,nezačištěné-musí se dodělat,jinak fouká....
Datum: 16. ledna 2011 11:43
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Jo , tak to sem rád  , chci si ji nechat dělat u stejskyho - takže teda 5.5ml
Datum: 15. ledna 2011 19:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ta 5.5ml třeba od stejskyho je parádní a když k tomu převrtáš karbec na 18.5mm difuzor, tak pionýr lítá jedna básen
Datum: 15. ledna 2011 19:13
 Na 5,5ml.
Datum: 15. ledna 2011 17:59
Jméno: Brown
IP: uživatel987
 Výbrus sem už zajel a ted se práve ptám po té hlavě
Datum: 15. ledna 2011 16:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar, nejlepší je s origo hlavou zajet výbrus a pak tam dát sníženou hlavu!
Datum: 15. ledna 2011 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR POSTAVIL JSEM SI LIGHT CDI ZAPALKO OD CHONGA NA TEN POPUD, ŽE SE TO TADY PROBÍRALO... http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ... ŘEŠÍM PROBLÉM JAK TO OŽIVIT NA STOLE...! Na stole jsem si připojil do zásuvky trafo, které dává 6V a na ten výstup 6V jsem připojil trafo 6V / 230V a pak do svorek,...na svorkách je tedy jen asi 75V...když jsem připojil na výstup kondík a přes LEDKU na kostru tak sem párkrát proběhl magnetem kolem cívky, ale dioda ani nerožla...až při odpojování od zdroje napětí vždy jen problikne... Poradí někdo? Tyristor tam mám tic 126_Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 13:36
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Musíš si uvědomit že magnety rotoru vytvářejí také magnetické pole a to se indukuje ve snímací cívce. Pochopitelně tohle "rušení" musí být v co největším odstupu od užitečného signálu naindukovaného z magnetu unašeče. Pokud málo zatlumíš vstupní signál, tak se ti do snímací cívky naindukuje i signál z rotoru magneta a pak si to vesele pálí kdy se mu zamane. Ten signál z rotoru tam bude vždycky, jde ale o to, aby nebyl nikdy tak silný aby dokázal spustit tyristor. Proto doporučuji postup takový že se na výstup snímací cívky dá trimr a postupně se naladí takový odpor, kdy se musí hodně šlápnout do startáky, aby se pnul tyristor. Když dáš pracovní bod příliš málo zatlumený, tak se vzrůstajícími otáčkami vzrůstá i velikost naindukovaného rušivého signálu a může to fungovat jako omezovač otáček, protože od určitých otáček by mohlo být možné že to bude pálit podle magnetů rotoru. Je tedy hodně důležité mít sakra silný magnet unašeče, aby byl signál naindukovaný snímčem ve velikém poměru s rušivým signálem a taky není od věci odspodu snímač odstínit plechem od magnetického rušení odspodu od rotoru magneta. Pokud máš magnet unašeče chípáka co se sotva přicucne k plechu, tak ho koukej nahradit něčím co jde sundat z plechu hodně blbě  . Já už nevím jak to lépe popsat, ale u tohodle typu zapalka jde hodně o vhodné naladění pracovních bodů zapalovacího pólu (navinutí, nebo volba vhodného trafa) a pak nastavit vhodně pracovní bod buzení tyristoru včetně vhodného návrhu odstupu signálu buzení unašečem vůči magnetům rotoru a jejich případné odstínění.
Datum: 16. ledna 2011 13:36
 ja som tu nedávno o tom písal teraz už to mám na motorke už som to mal aj naštartované ale nemožem to odladiť netrafím predzápal alebo neviem prečo ked to nechce íst od volnobehu može to nestíhat ? ale nemám tam ten skratovací odpor 22ohm skúšal som použiť aj 100ohm ale stále málý prúd abi otvorilo tyristor ked tam nemám žiadny odpor tak to hádže iskru neviem tá budiaca cievka má asi malý výkon
Datum: 16. ledna 2011 8:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, díky, vim jak funguje tyristor i tranzistor, jen sem myslel, že ten budící impuls stačí na dobu vybití kapacit a tudíž na zážeh, ale jak píšeš, asi jen ten impuls budící cívky kratší..
Datum: 15. ledna 2011 22:21
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 V současné době se tranzistor také používá, již jsou dostupné tranzistory co vydrží extremní podmínky CDI zapalka. Takové zapojení se pak jmenuje TCI (pokud si dobře pamatuju). Tyristor je lavinová součástka, tedy sepne na první impulz a je sepnutá dokud napětí mezi silovými svorkami neklesne na nulu, pak se zase uzavře a je připravená na další cyklus, tranzistor se musí po celou dobu zážehu aktivně budit aby byl otevřenej a ještě se musí budit tak aby byl otevřenej úplně, jinak se tepelně přetíží. Takže s tranzistorem je zapalování sice modernější ale vyžaduje složitější způsob buzení. OK?
Datum: 15. ledna 2011 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Chong: měl bych na tebe dotaz trošku mimo mísu, elektronice moc nerozumim ale vrtá mi to hlavou, proč se používá tyristor a ne tranzistor? Dík za osvětlení..
Datum: 15. ledna 2011 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Tak jak píšeš že se dvěma transformátorama to testuješ, to není dvakrát vhodný způsob testu. Asi se nevyhneš testu na motorce, protože nenasimuluješ chování zapalovacího pólu připojeného k trafu. Také doufám že Tvoje trafo má alespoň 10W, pokud má méně, tak nepřenese potřebný výkon a pokud má výrazně více, tak primár trafa tolik zatlumí zapalovací pól že nevyrobí dostatečné množství napětí pro CDI. Ideál je tak 10 až 15W. Moc nerozumím jak jsi to testoval přes LEDku, to asi budeš muset někam fláknout schema zapojení testu s LED, mě to fakt na rozum nejde  . Jinak TIC126 není dvakrát vhodná náhrada TIC106. Ano TIC106 je krapátek na hraně s nadimenzováním, ale má jednu valstnost kterou jen tak nějakej tyristor nemá a to že se dá vybudit o dva řády menším proudem než běžné tyristory. V katalogu má 200uA a no a ten tvůj ale má 20mA, to je 100x vyšší budící proud. Osobně jsem to netestoval a nejsem si úplně jistej zda budící pól je schopnej ten tyristor otevřít. Neříkám že ne, ale nepřekvapilo by mě pokud by ho otevřít (na zážeh) nedokázal.
Datum: 15. ledna 2011 21:52
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ten tyristor je přesně TIC126M ...Moc dík za každou radu
Datum: 15. ledna 2011 16:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, pasuje rotor z Vape na pionýra na peraka či panelku 250? jestli ano šlo by dát VAPE z pionýra na peraka, že ano. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 Na velkou Jawu/Cezetu se dá na burzách sehnat zapalování Ducati za poloviční cenu Vape
Datum: 16. ledna 2011 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Nepasuje, ale ikdybys ho upravil, tak jeho parametry nesahají ani po kotníky parametrům Vape pro velký Jawy a to při téměř srovnatelné ceně. Zkrátka by takové počínání nemělo logiku
Datum: 15. ledna 2011 22:14
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Posl.aktualizace: 13. července 2011 17:59
 Mam minsk 125 rv 1996 najeto 3500km dovoz z německa ale přihlášení by mi stálo 3600,-tak bych ho možná prodal,jestli chcete vědět víc tak se mi ozvěte na majl.mira
Datum: 13. července 2011 17:59
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 16. ledna 2011 10:10
Jméno: hrbik
IP: uživatel10874
 Určite budou ve Vietnamu
Datum: 15. ledna 2011 21:56
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 wepo>DIKY
Datum: 15. ledna 2011 20:05
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Datum: 15. ledna 2011 18:00
Jméno: shlaighter
IP: uživatel1194
 http://ostatni-motocykly.sbazar.cz/minsk-125-nymburk-o4151711.html
http://ostatni-motocykly.sbazar.cz/minsk-125-zbiroh-o4110384.html
Datum: 15. ledna 2011 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no niekto tu zatúžil po dobrom sovietskom železe  no možno na ukrajine by sa dala zohnať alebo možno tak v poľsku ale tu o nás som o nej ešte nepočul ale viem o čo sa jedná
Datum: 15. ledna 2011 14:06
 Zdar draci,mam Babetu 210 a chtel bych na ni zvisit vykon.Muzete mi nekdo poradit co udelat,aby jela dost rychle?cca 60-70 km/h?A pri nastartovanem motoru nezaradi,mam koplet novou spojku a stale nechce radit,musim ji nejprve roslapat a pak teprve zaradi.Pri ubranem plynu na 1/4 opet vyradi.Uz jsem z toho nestasny.Prosim poradte a predem diky.Lucas
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 14:18
 A co hridel prevodu?ta to delat nemuze?a je uplne odmastena.
Datum: 15. ledna 2011 14:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 odmastiť zoštelovať a prebrúsiť spojky nič viac neostava
Datum: 15. ledna 2011 14:03
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 když se mi na jawe 175/356 vybila baterka a pri jizde nemuzu pustit svetla bo to zdechne tak mi to asi nedobiji ne? poznam to podle ampermetru jestli to dobiji? vysvetlite mi nekdo jak to ma byt u dynama zapojene podle schema to nejde mocc poznat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 12:32
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Hoj, jojo, nejspíš ti to nedobíjí. Na ampermetru by měly být plusové hodnoty, pokud jdou pod nulu bere to z baterky. když
otočíš klíčkem uplně doprava tak by to mělo brát šťávu přímo z dynama,ale nepujdou ti světla. jestli to pojede, tak je dynamo dobře zapojené,
ale dobíjí málo, jestli ne tak špatně. čemu nerozumíš u schematu? svorkovnice jsou očíslované...snad jsem se v tom moc nezamotal
Datum: 16. ledna 2011 12:32
|



|